Maksa pikkurahalla

Eimercadonaan

Ei kannata maksaa San fernandon suurissa kaupoissa 50 setelillä alle 20 ostoksia.Meille kävi niin että kassa väitti meidän antaneen 20e vaikka varmasti kyse oli viiskymppisestä.Maksettiin 30e oppirahat mutta vahingosta viisastuu.

6

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirähuolta

Kannattaa laittaa setelien sarjanumerot muistikirjaan ja näin ollen on todistusainehistoa mahdollista konfliktia silmälläpitäen. Itse maksan aina kaiken kolikoilla,joten mahdollinen varkaus kassatilanteessa jää aikalailla pieneksi.

• RepullinenKolikoitako

Vai kolikoilla......
        Itse taas maksan juurikin näissä marketeissa 50 € seteleillä saadakseni ne pienennettyä, ettei baareissa ym. kuseteta. Ikinä ei ole marketeissa huijattu. Usein pyytävät esim. Hiperdinossa kolikoita viiskymppiseni lisäksi, että saavat annettua paremmin takaisin. Kolikoista niissä tosiaan on pulaa. Joskus myös sanon ääneen setelin summan kun ojennan sen, "sinkuentta euros". On 50 € suurinpiirtein äännettynä.
        kokemusta on pikkupaikoissa rahan väärinantamisesta erityisesti Teneriffalta.

• Maksaja
        RepullinenKolikoitako kirjoitti:

Vai kolikoilla......
        Itse taas maksan juurikin näissä marketeissa 50 € seteleillä saadakseni ne pienennettyä, ettei baareissa ym. kuseteta. Ikinä ei ole marketeissa huijattu. Usein pyytävät esim. Hiperdinossa kolikoita viiskymppiseni lisäksi, että saavat annettua paremmin takaisin. Kolikoista niissä tosiaan on pulaa. Joskus myös sanon ääneen setelin summan kun ojennan sen, "sinkuentta euros". On 50 € suurinpiirtein äännettynä.
        kokemusta on pikkupaikoissa rahan väärinantamisesta erityisesti Teneriffalta.

Moista huijausta olen itse kokenut Barcelonassa, Madridissa ja erityisesti Turkin rantalomakohteissa.

• myöshuijatut

Meille kävi samoin,viiskymppistä väitettiin kakskypäksi.Olikohan sama kassa?Sama kauppa fernandinossa .

• Toluca

Minulle on käynyt Suomessa noin! Muttra vaadin avaamaan kassan ja katsomaan mikä seteli on päällimmäisenä! Näin joutui tekemään ja antamaan korjauksen vaihtorahat!

• Ei mitenkään yleistä , kohdalleni ei ole kertaakaan tällainen osunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      47
      4154
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      99
      3443
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1815
    4. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      105
      1732
    5. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      115
      1471
    6. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      8
      1266
    7. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      7
      1114
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      69
      1101
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      106