Ei kannata maksaa San fernandon suurissa kaupoissa 50 setelillä alle 20 ostoksia.Meille kävi niin että kassa väitti meidän antaneen 20e vaikka varmasti kyse oli viiskymppisestä.Maksettiin 30e oppirahat mutta vahingosta viisastuu.
Maksa pikkurahalla
6
243
Vastaukset
- pirähuolta
Kannattaa laittaa setelien sarjanumerot muistikirjaan ja näin ollen on todistusainehistoa mahdollista konfliktia silmälläpitäen. Itse maksan aina kaiken kolikoilla,joten mahdollinen varkaus kassatilanteessa jää aikalailla pieneksi.
- RepullinenKolikoitako
Vai kolikoilla......
Itse taas maksan juurikin näissä marketeissa 50 € seteleillä saadakseni ne pienennettyä, ettei baareissa ym. kuseteta. Ikinä ei ole marketeissa huijattu. Usein pyytävät esim. Hiperdinossa kolikoita viiskymppiseni lisäksi, että saavat annettua paremmin takaisin. Kolikoista niissä tosiaan on pulaa. Joskus myös sanon ääneen setelin summan kun ojennan sen, "sinkuentta euros". On 50 € suurinpiirtein äännettynä.
kokemusta on pikkupaikoissa rahan väärinantamisesta erityisesti Teneriffalta. - Maksaja
RepullinenKolikoitako kirjoitti:
Vai kolikoilla......
Itse taas maksan juurikin näissä marketeissa 50 € seteleillä saadakseni ne pienennettyä, ettei baareissa ym. kuseteta. Ikinä ei ole marketeissa huijattu. Usein pyytävät esim. Hiperdinossa kolikoita viiskymppiseni lisäksi, että saavat annettua paremmin takaisin. Kolikoista niissä tosiaan on pulaa. Joskus myös sanon ääneen setelin summan kun ojennan sen, "sinkuentta euros". On 50 € suurinpiirtein äännettynä.
kokemusta on pikkupaikoissa rahan väärinantamisesta erityisesti Teneriffalta.Moista huijausta olen itse kokenut Barcelonassa, Madridissa ja erityisesti Turkin rantalomakohteissa.
- myöshuijatut
Meille kävi samoin,viiskymppistä väitettiin kakskypäksi.Olikohan sama kassa?Sama kauppa fernandinossa .
- Toluca
Minulle on käynyt Suomessa noin! Muttra vaadin avaamaan kassan ja katsomaan mikä seteli on päällimmäisenä! Näin joutui tekemään ja antamaan korjauksen vaihtorahat!
Ei mitenkään yleistä , kohdalleni ei ole kertaakaan tällainen osunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575740
- 1145465
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465097Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa313031Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252541- 512518
- 432210
- 231950
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151691Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101652