Linuks ei osaa edes ottaa käyttöön yhtäkään käyttökelpoista näytönohjainta. Vain jotain rupisia ja toimimattomia avosoosi ajureita jotka eivät kelpaa edes kädettömälle apinalle....†
Mitäs ette linukshihhulit vaihtaneet ajoissa normaaliin käyttöjärjestelmään......†
Linukshihhulit!!!
9
168
Vastaukset
- kiva_tietää_tuokin
Vai on ristinrupikonna .....† kuitenkin kädetön apina.
.....† - vallankumouksellinen
Windowshihhuli ei tajua mitään markkinavoimasta, erityisesti sen markkinavoiman väärinkäytöstä ja manipuloinnista.
Vapaan markkinatalouden ihmemaa, USA, ei tahdo sallia käytettävän avoimia standardeja. Kaupalliset markkinaedut syrjäyttää vapaat markkinat varsin tehokkaasti.
Markkinavoimat pitää sisällään monopolistisia pyrkimyksiä.
Windowshihhuli ei ole tajunnut "vapauden, veljeyden ja tasa-arvoisuuden" merkitystä teknisessä vallankumouksessa. Kariko on nyt dyykannut roskiksesta jonkun ikivanhan Matroxin VGA-näytönohjaimen tai vastaavan?
- 4KDellWithLinux
Pitäähän se 15" putkimonitoriin saada kuva jotenkin.
- kysyvvaan
Tähhh! Mikä VITTU tämä sitten on ?????
http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/81252/en-us- Tuo_tumputtaja_ei_osaa
Tuo ristitumputtaja on liian urpo saadakseen edes noita Nvidian omia ajureita toimimaan vaikka niissä on ihan selkeä asennus. Sillä loppuu osaaminen heti kun pitäisi asentaa jotain itse, ei se saisi edes Windowsia asennettua itse ja siksi se joutuu tyytymään valmiiksi esisennetuun Windowsiin.
- kysyvvaan
Tuo_tumputtaja_ei_osaa kirjoitti:
Tuo ristitumputtaja on liian urpo saadakseen edes noita Nvidian omia ajureita toimimaan vaikka niissä on ihan selkeä asennus. Sillä loppuu osaaminen heti kun pitäisi asentaa jotain itse, ei se saisi edes Windowsia asennettua itse ja siksi se joutuu tyytymään valmiiksi esisennetuun Windowsiin.
Tumputtaja onkin vienyt urpouden ihan uusiin sfääreihin:)
On jopa niin urpo, että kun pitäisi valikosta avata ajuri manageri- sovellus ja klikata täppi siellä valmiiksi listalla olevan Nvidian ajurin kohdalle, NIIN EI RAUKALTA ONNISTU! Sormi menee suuhun (se sormi ,jolla juuri kaivoi persettään) ja pillahtaa itkuun:)
Onko mitään, mitä tumputtaja oikeasti osaisi? Paitsi kaivaa persettään.
- Linuks_aina_toimimaton
Joo joo, mutta kun ei toimi......†
- windows_toivoton
Eihän sinulla toimi mikään......†
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052