Velkaannuin jo hiton kauan sitten, välissä sain perintöä, makselin velat pois omatoimisesti. Intrum Justitia ei kertonutkaan kaikkia velkoja niitä kysellessäni. Elämäni meni erään tapahtuman vuoksi raiteiltaan ja annoin mennä ulosottoon - en olisi voinut maksaa sitä kuitenkaan. Nyt taas pitkän ajan päästä yritän saada elämääni raiteilleen toisen perinnön turvin. Rahaa tulee just sen verran, että saan maksettua velat jos saan vähän niitä anteeksi. Kyselin Intrum Justitialta velkojani, ei mitään vastausta. Kysyin toisen kerran että voivatko lähettää häköisesti velkalistan mulle. Ei kuulemma voi, mut eivät tarjoutuneet lähettämään sitä postitsekaan. Laitoin taas meiliä, että voisko sen saada sit paperilla. Ei mitään vastausta. Velkaneuvojakin sanoi että tuo on vittumaisin perintäfirma mitä on. Mua vituttaa ja oikeasti vähän pelottaa, mitäs jos ne jättää taas kertomatta. Kuten viimeksikin olen pitänyt kirjaa veloistani, mutta viimeksikin sieltä löytyi joku ei ollut listallani. Tekis mieli antaa olla, ottaa rahat ja paeta ulkomaille.
Voi vitun Intrum Justitia
10
772
Vastaukset
- 457457
Niin mites vanhopja nämä velat on ?
- IntrumJustiinsa
Uusimmat on viime vuodelta.
- 25252355
Velkalistan löydät täältä -> https://dw-fi.intrum.com/wa/auth?authmech=Password-FI
"Käyttäjätunnus ja salasana löytyvät kirjeestäsi.
Käyttäjätunnuksessa esim. RFI0135791230 tai BFI0135791230 on kirjaimet RFI tai BFI ja numerot 0135791230 yhteen kirjoitettuna, ilman välilyöntiä. Salasanassa esim. ysGoybTR on otettava huomioon ISOT ja pienet kirjaimet.
Mikäli sisäänkirjautuminen ei onnistu, ole hyvä ja soita kirjeessä ilmoitettuun puhelinnumeroon. Voit myös lähettää sähköpostia kirjeessä ilmoitettuun osoitteeseen."
Seuraava kysymyksesi varmaankin on että mitäs jos ei ole kirjettä tallessa :)
- soitajakysy
Ootko soittanut ja kysynyt, että mitä henkilötunnuksellasi löytyy ja pyytänyt lähettämään sinulle niistä todistukset, laskut, mitä nyt ikinä lähettävätkään? Sellaiset yhteenvedot.
- Intrumjustiinsa
Luitko ollenkaan kirjotustani?
- soitajakysy
Sanoit kysyneesi ja laittaneesi TAAS meiliä, eli oletan, että oot ollu sähköpostilla yhteydessä. Kysyin, että oletko soittanut?
Pyydät IJ:ltä velan kaikista heillä olevista veloista jos niitä nyt olet heille maksamassa kirjallisesti(sposti&posti) ja voit toki soittaakin lisäksi. Ilmoitat samalla että jos lista osoittautuu tulevaisuudessa epätäydelliseksi niin asiaa tarkotaan käräjäoikeudessa mikäli he annettujen velkojen maksun jälkeen vielä jotain yrittävät maksattaa. Säilytä kaikki yhteydenpito todisteena.
- eetukarinpoika
Hahhahah, ihan kun tommonen menisi läpi missään. Velkoja menee perintään yksi kerrallaan eikä kertarysäyksellä, eli mikään perintätoimisto ei voi vannoa ja luvata, etteikö mitään maksettavaa yksittäisellä tyypillä olisi koskaan tulevaisuudessa. Ihminen kun on tyhmä, kuten tässäkin on huomattu. Velat maksettu jo kertaalleen ja eikun uutta vippiä putkeen ja syvemmälle suohon.
- velkainen
Itse tilasin intrumilaa rekisteritietolain mukaiset tiedot lakiosastolta. Tuli joku 100 sivua matskua. Lähes kaksi kuukautta ne niitä teki. Mielenkiintoista kommenttia. Mulle on kyllä tullut velkalistat kun on vaan pyytänyt.
- Korkonkiskurit
Samanlaisia kokemuksia minulla.
Minulla on tulossa Intrumilta uudelleen ulosottoon korkosaatavia.
Siis pääoma on jo maksettu ja oikeudenkäyntikulut UO:n kautta ja osa koroistakin mutta nyt he alkavat kräväämään vielä lisää korkoja.
Sen lisäksi korkosaatava on käsittämättömän suuri.
Miksei niitä maksettu ensin, niin kuin laki vaatii?
Enkä tosiaankaan tiedä mistä nuo korot on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071