Taloromahdus

Derrumbe

Teneriffan Los Cristianoksessa sortui kerrostalo
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016041421416549_ul.shtml
https://goo.gl/maps/6NiPmoALMGF2

99

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitääähäh

      No mitä sitte?

    • toisellepalstallemars

      Aivan kuten itsekin kirjoitit, tuo tapahtui Teneriffalla. Tenen asiat kuuluu tuonne "Yleistä Espanjasta" -palstalle. Tämä on Kanarian, eli Gran Canarian palsta.

      • navanalitus

        Vedä pääsi peräaukkoosi ja sen jälkeen syö se!

        Vitun trolli-idiootti joka ei välitä paskaakaan että jonkun koti, jonkun yritys, ansio, terveys tai henki on mennyt tai vaarassa menettää.

        Sinä saatanan aivoton vaan trollaat kaalikääryleistä, canarioista, kuparipannusta, puerto de la cruzin sateista, Inglesin hehkutuksista, siitä mitä Kanaria tarkoittaa jne. Luuletko ettemme tunnista tyyliäsi vajakki?

        Eiköhän aika moni toivo että joudut kokemaan saman mitä Teneriffalla ovat nyt joutuneet kokemaan tai sitten jotain muuta ikävää.


      • toisellepalstallemars
        navanalitus kirjoitti:

        Vedä pääsi peräaukkoosi ja sen jälkeen syö se!

        Vitun trolli-idiootti joka ei välitä paskaakaan että jonkun koti, jonkun yritys, ansio, terveys tai henki on mennyt tai vaarassa menettää.

        Sinä saatanan aivoton vaan trollaat kaalikääryleistä, canarioista, kuparipannusta, puerto de la cruzin sateista, Inglesin hehkutuksista, siitä mitä Kanaria tarkoittaa jne. Luuletko ettemme tunnista tyyliäsi vajakki?

        Eiköhän aika moni toivo että joudut kokemaan saman mitä Teneriffalla ovat nyt joutuneet kokemaan tai sitten jotain muuta ikävää.

        Minua ei kiinnosta pätkän vertaa kaalikääryleet eikä canariot, kuparipannusta puhumattakaan. Ne taitaa olla enemmän sinun heiniäsi, meinaan vaan kun noin kovasti tuohduit. Kunhan vain välillä muistutan että kanaria tarkoittaa Gran Canariaa, asia kun ei taida olla sinullekaan aivan selvä.


      • O_sancta_simplicitas

        "Kunhan vain välillä muistutan että kanaria tarkoittaa Gran Canariaa, asia kun ei taida olla sinullekaan aivan selvä."
        Pienellä kirjaimella kirjoitettuna kanaria ei ole edes suomea. Tämän foorumin otsikko on 'Kanariansaaret'. Siis MONIKOSSA, kuten tietysti täytyykin, koska tarkoitetaan KAIKKIA kyseisen saariryhmän saaria.


      • Ma.luulen.näin
        O_sancta_simplicitas kirjoitti:

        "Kunhan vain välillä muistutan että kanaria tarkoittaa Gran Canariaa, asia kun ei taida olla sinullekaan aivan selvä."
        Pienellä kirjaimella kirjoitettuna kanaria ei ole edes suomea. Tämän foorumin otsikko on 'Kanariansaaret'. Siis MONIKOSSA, kuten tietysti täytyykin, koska tarkoitetaan KAIKKIA kyseisen saariryhmän saaria.

        Muut Kanariansaaret kuuluvat Gran Canarialle, siksi otsikko on Kanariansaaret. Kanariasta kun puhutaan niin todellakin AINA tarkoitetaan Gran Canariaa. Muut saaret mainitaan sitten niiden omilla nimillä, kuten juuri Teneriffa.


      • saako.kysyä

        Montako vuotta olet pehmentänyt aivojasi halvalla viinillä ja oliiviöljyllä?


      • toisellepalstallemars
        Ma.luulen.näin kirjoitti:

        Muut Kanariansaaret kuuluvat Gran Canarialle, siksi otsikko on Kanariansaaret. Kanariasta kun puhutaan niin todellakin AINA tarkoitetaan Gran Canariaa. Muut saaret mainitaan sitten niiden omilla nimillä, kuten juuri Teneriffa.

        100% oikein. Toimittajatkin (eli ammattilaiset) kirjoittavat aina saaren nimen erikseen jos aiheena on vaikka Teneriffa. Samoin matkaoppaat puhuvat Teneriffasta, Lanzarotesta...jne ja Kanariasta kun on kyse Gran Canariasta. Seuratkaapa vain niin huomaatte että näin se on.


      • O_sancta_simplicitas
        Ma.luulen.näin kirjoitti:

        Muut Kanariansaaret kuuluvat Gran Canarialle, siksi otsikko on Kanariansaaret. Kanariasta kun puhutaan niin todellakin AINA tarkoitetaan Gran Canariaa. Muut saaret mainitaan sitten niiden omilla nimillä, kuten juuri Teneriffa.

        "Muut Kanariansaaret kuuluvat Gran Canarialle, siksi otsikko on Kanariansaaret."
        Yksikään saarista ei "kuulu" millekään toiselle saarista. Kanariansaaret kuuluvat Espanjaan. (Eivät EspanjaLLE.) Opettele suomea!


      • Junttien.opastaja
        O_sancta_simplicitas kirjoitti:

        "Kunhan vain välillä muistutan että kanaria tarkoittaa Gran Canariaa, asia kun ei taida olla sinullekaan aivan selvä."
        Pienellä kirjaimella kirjoitettuna kanaria ei ole edes suomea. Tämän foorumin otsikko on 'Kanariansaaret'. Siis MONIKOSSA, kuten tietysti täytyykin, koska tarkoitetaan KAIKKIA kyseisen saariryhmän saaria.

        Tästä samasta asiasta olen uutama vuosi sitten kirjoitellut, mutta kyllästyin minäkin kun asia ei mennyt viikkoturistijunteille jakeluun vaikka kuinka yritin rautalangasta vääntää. Jotkut vaan on idiootteja, ei sille näköjään voi mitään.

        "Kanariasta kun puhutaan niin todellakin AINA tarkoitetaan Gran Canariaa. "

        Asian on just näin kuin on kirjoitettu. Piste.


      • Vakiasukas
        Junttien.opastaja kirjoitti:

        Tästä samasta asiasta olen uutama vuosi sitten kirjoitellut, mutta kyllästyin minäkin kun asia ei mennyt viikkoturistijunteille jakeluun vaikka kuinka yritin rautalangasta vääntää. Jotkut vaan on idiootteja, ei sille näköjään voi mitään.

        "Kanariasta kun puhutaan niin todellakin AINA tarkoitetaan Gran Canariaa. "

        Asian on just näin kuin on kirjoitettu. Piste.

        Trollejahan nuo ovat jotka eivät ymmärrä tai halua ymmärtää että kanaria on yhtä kuin Grani, tai että canario on joko syntyperäinen henkilö tai ulkomailta tullut jolla on residencia. Ei trolleihin kannata energiaa tuhlata. Ovat vaan kateellisia meille canarioille. Monesti ihmettelen että kun pitää olla niin saamarin kateellinen meille, niin miksi eivät tee mitään sen eteen että hekin voisivat olla canarioita? Itsestä se vaan on kiinni.


      • Gilipollas
        Ma.luulen.näin kirjoitti:

        Muut Kanariansaaret kuuluvat Gran Canarialle, siksi otsikko on Kanariansaaret. Kanariasta kun puhutaan niin todellakin AINA tarkoitetaan Gran Canariaa. Muut saaret mainitaan sitten niiden omilla nimillä, kuten juuri Teneriffa.

        Tää tyyppi on kaheliuden kulminaatio.


    • ei.uutista

      Taloja nyt romahtaa joka päivä jossain. Missä se uutinen oli?

      • Surullista

        Nyt illalla klo 23.40 paikallista aikaa: 1 kuollut, kolme loukkantunut ja 9 ihmistä vielä kateissa. Todennakoisesti ovat raunioissa. Pelastustyot jatkuvat lapi yon.
        Talo oli nelikerroksinen, 24 asuntoa ja 60 asukasta.
        Kenties romahdus johtui alakerrassa tehdyista korjaustoista, jotka keskeytettiin 2 vkoa sitten rakenteista loytyneiden railojen takia.
        Kaikki on viela hyvin sekavaa, aamulla varmaan tiedetaan enemman.


      • Hombredesaparecido

        Luin viela El Dia.es lehdesta juui asken, etta yksi yha kadoksissa olevista olisi talossa asunut 50-vuotias suomalaismies, johon ei ole saatu puhelimella yhteytta lukuisista yrityksista huolimatta.


      • Ihanaaleijonatihanaa
        Hombredesaparecido kirjoitti:

        Luin viela El Dia.es lehdesta juui asken, etta yksi yha kadoksissa olevista olisi talossa asunut 50-vuotias suomalaismies, johon ei ole saatu puhelimella yhteytta lukuisista yrityksista huolimatta.

        Mitäs meni tonne. Jos on vielä vakituinen asukas niin aina parempi. Todennäköisesti kaljamaha on vaan baarissa istumassa ja Nokia 1610i luurista on akku loppu.


      • Hui.kauheata
        Ihanaaleijonatihanaa kirjoitti:

        Mitäs meni tonne. Jos on vielä vakituinen asukas niin aina parempi. Todennäköisesti kaljamaha on vaan baarissa istumassa ja Nokia 1610i luurista on akku loppu.

        Hyi kun olet ilkeä! Ajattele jos hän on hautautunut sinne betoniroinan sekaan eikä pääse liikkumaan. Kauheata! Hirvittää ajatella että suomalainen on siellä ja jos siinä on vielä viinapullo lähellä ja hän näkee sen. Ei pääse huikkaa ottamaan vaikka kuinka tekee mieli. Ei voi muuta kuin odottaa että pelastajat tulee ja pääsee taas pullon ääreen. Toivottavasti hän ei riko tuulipukuaan siellä.


      • tsk57
        Hui.kauheata kirjoitti:

        Hyi kun olet ilkeä! Ajattele jos hän on hautautunut sinne betoniroinan sekaan eikä pääse liikkumaan. Kauheata! Hirvittää ajatella että suomalainen on siellä ja jos siinä on vielä viinapullo lähellä ja hän näkee sen. Ei pääse huikkaa ottamaan vaikka kuinka tekee mieli. Ei voi muuta kuin odottaa että pelastajat tulee ja pääsee taas pullon ääreen. Toivottavasti hän ei riko tuulipukuaan siellä.

        Sairas tyyppi. Kummallinen on ihmismieli nykyään.


      • taas.naurattaa
        tsk57 kirjoitti:

        Sairas tyyppi. Kummallinen on ihmismieli nykyään.

        Toivottavasti kuolee sinne raunioihin. Ei sinne kukaan pakottanut menemään, eli ihan oikein sille. Hahahahaa!


      • taloanurin
        taas.naurattaa kirjoitti:

        Toivottavasti kuolee sinne raunioihin. Ei sinne kukaan pakottanut menemään, eli ihan oikein sille. Hahahahaa!

        Voi kun Inglesissäkin sortuisi kokonainen hotelli


      • Siivotkaasivua

        Teille kahdelle alykaapiolle: milta tuntuisi jos me vain irvailisimme kun seuraavassa onnettomuudessa menettaisitte laheisianne?. Eiko tuntuisi missaan? Muistakaa tama sitten kun joku omaisistanne, sisko, veli, aiti, isa menehtyy. On sairasta ivailua. Taaskaan ei palstavahdit nayttaydy!


    • ei.empatiakykyä

      Ette te trollit ole hauskoja ette edes ilkeitä vaan surullisen sairaita ihmisraukkoja. Säälin ja häpeän teitä.

    • Tiedänsenvarmauudella

      Hauskaa, että asiasta kuin asiasta voi vääntää epäasiaa.
      Nuo kommentit eri saarten kuulumisesta johonkin ovat mukavaa luettavaa. Kuuluuko Helsinki-Vantaan lentokenttä Kanarian saariin? Vai pitääkö keskustella "Yleistä Epanjasta"- palstalla? Anakin Irwin Goodman lauloi aiheesta 60-luvun puolivälin paikkeilla, ja hän tiesi varmasti senkin, että Teneriffa ei kuulu Kanarian saariin. Teneriffa ei ole edes saari. Se on maakunta Anda Lusijan vieressä.

      • Minäkintiedän

        Justiin niin, tota tasoa on sen yhden ääliön kommentit "Yleistä Espanjasta"- palstalle! Tyypille on selitetty moneen kertaan, ihan rautalangasta väännetty, että Kanarian saariin kuuluu useita saaria, mm Gran Kanaria, joka ei tosiaankaan ole Kanaria, vaan yksi saari Kanarialla.
        Ei mene älykääpiölle perille, mutta saahan hän kutsua Gran Kanariaa vaikka Pihtiputaaksi, ihan sama.


      • ei.kade
        Minäkintiedän kirjoitti:

        Justiin niin, tota tasoa on sen yhden ääliön kommentit "Yleistä Espanjasta"- palstalle! Tyypille on selitetty moneen kertaan, ihan rautalangasta väännetty, että Kanarian saariin kuuluu useita saaria, mm Gran Kanaria, joka ei tosiaankaan ole Kanaria, vaan yksi saari Kanarialla.
        Ei mene älykääpiölle perille, mutta saahan hän kutsua Gran Kanariaa vaikka Pihtiputaaksi, ihan sama.

        Olet vain kateellinen kun et voi asua Gran Kanarialla. Miksi muten et voisi asua? Perusta firma jonka kanssa voit vaikka tehdä netissä töitä ja muuta Granille. Ei tarvitse sitten enää kadehtia muita. Taidat olla samoja kateellisia joiden mielestä suomalainen ei voi olla canario?


      • Hekohehheh

        Hyvää päivää kirvesvartta!


      • Idiotasisla
        ei.kade kirjoitti:

        Olet vain kateellinen kun et voi asua Gran Kanarialla. Miksi muten et voisi asua? Perusta firma jonka kanssa voit vaikka tehdä netissä töitä ja muuta Granille. Ei tarvitse sitten enää kadehtia muita. Taidat olla samoja kateellisia joiden mielestä suomalainen ei voi olla canario?

        Jos siellä kaikki on sinunlaisia "fiksuja" niin pysyn pois siltä saarelta.


      • eläkkeellä57
        ei.kade kirjoitti:

        Olet vain kateellinen kun et voi asua Gran Kanarialla. Miksi muten et voisi asua? Perusta firma jonka kanssa voit vaikka tehdä netissä töitä ja muuta Granille. Ei tarvitse sitten enää kadehtia muita. Taidat olla samoja kateellisia joiden mielestä suomalainen ei voi olla canario?

        Sano joku asia mistä suomalainen EI olisi kateellinen. Minä pääsin/jouduin työkyyttömyyseläkkeelle 53 vuoden ikäisenä ja olen siitä saakka saanut kuulla että olen keplotellut itseni eläkkeelle teeskentelemällä selkäkipuja. Tuo että joku saa olla canario ja halutessaan loikoilla palmun alla kaikki päivät on ihan normaali kadehtimisen aihe meille suomalaisille. Tänä talvena olin kaksi kuukautta Las Palmasissa ja olen melko varma että ensi talvena minustakin tulee canario. Minulla kun kivut vaan lisääntyy jos on kylmä ilma eli kroppani on sellainen ilmapuntari joka reagoi kylmyyteen. Joko Las Palmasiin tai sitten Maspalomasiin ovat vaihtoehtoni.


      • kaksikymmentäviisi
        eläkkeellä57 kirjoitti:

        Sano joku asia mistä suomalainen EI olisi kateellinen. Minä pääsin/jouduin työkyyttömyyseläkkeelle 53 vuoden ikäisenä ja olen siitä saakka saanut kuulla että olen keplotellut itseni eläkkeelle teeskentelemällä selkäkipuja. Tuo että joku saa olla canario ja halutessaan loikoilla palmun alla kaikki päivät on ihan normaali kadehtimisen aihe meille suomalaisille. Tänä talvena olin kaksi kuukautta Las Palmasissa ja olen melko varma että ensi talvena minustakin tulee canario. Minulla kun kivut vaan lisääntyy jos on kylmä ilma eli kroppani on sellainen ilmapuntari joka reagoi kylmyyteen. Joko Las Palmasiin tai sitten Maspalomasiin ovat vaihtoehtoni.

        Kyllä on ihanaa, että Kanariansaaret ovat olemassa ja Teneriffalla olen vieraillut n. 20 kertaa. Se on terveyteni kannalta paras paikka maailmassa. Kyllä niitä taloja romahtaa missä vain, mutta elämää täytyy jatkaa kumminkin.


    • Olen tarkoituksellisesti pysynyt poissa tältä keskustelupalstalta, koska suurimman osan osalistuneiden kirjoitukset ovat ala-arvoisia ja osittain järkyttäviä.
      Kun onnettomuus tapahtuu, on se aina järkyttävä asia, on mukana suomalaisa tai ei.
      Tällä palstalla aktiiviset "mollaajat" käyttäytyvät uskomattoman ala-arvoisesti.

      Olen aikaisemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että tämä keskustelupalsta on tarkoitettu kaikille kanarian saarilla asuville, ei pelkästään Gran Canarialle, jossa myös itse asun.

      Tämän jälkeen pyrin vielä vähemmän osallistumaan keskusteluun, koska olen sitä mieltä, että anonyyminä kirjoittelu/arvostelu on sopimatonta/raukkamaista, jos ko. henkilöllä on rekisteröity nimimerkki.

      Ylläpitohan ne ip-osoitteet voisi yhdistää, että tälle palstalle saataisiin hieman "ryhtiä".

      • Ehkä.Arinagaan

        Paljonko maksaa P.d.Arinagassa n. 30-40m2 asunto jossa on parveke? Olen Vibbon sivuilta katsellut että parvekkeettomat maksaa siinä 320€ alkaen kulut, mutta entä parvekkeelliset? Niitä ei ole näkynyt. Olen hieman kyllästynyt tähän Maspalomasin bungalowiini ja vaihtelu vaikkapa vuoden tai parin ajaksi olisi poikaa. Parveke tosin pitää olla.
        Onko sinulla mitään menopeliä siellä? Olen ajatellut joko scootteria tai autoa, mutta en oikein ole selvillä noista vakuutuksista ja katsastuksista.


      • pysyjatkossakinpoissa

        Eipä sinua ole täällä kukaan kaivannutkaan. Tämä keskustelupalsta ei todellakaan kaltaisiasi huumorintajuttomia kaipaa!


      • Ehkä.Arinagaan kirjoitti:

        Paljonko maksaa P.d.Arinagassa n. 30-40m2 asunto jossa on parveke? Olen Vibbon sivuilta katsellut että parvekkeettomat maksaa siinä 320€ alkaen kulut, mutta entä parvekkeelliset? Niitä ei ole näkynyt. Olen hieman kyllästynyt tähän Maspalomasin bungalowiini ja vaihtelu vaikkapa vuoden tai parin ajaksi olisi poikaa. Parveke tosin pitää olla.
        Onko sinulla mitään menopeliä siellä? Olen ajatellut joko scootteria tai autoa, mutta en oikein ole selvillä noista vakuutuksista ja katsastuksista.

        Kiitos kysymyksstäsi.
        Kuinka pitkään ajan haluaisit olla vuokralla.
        Toisen kerroksen asunto pienellä parvekkella maksaa 400 e/k
        Itse olen asunut samassa talossa vuokralla 2,5 vuotta ja vuokraisäntä on erinomainen.
        Asun ensimmäisessä kerroksesa, vuokra 350 e/kk.
        Kolmannen kerrokset suomalaiset talviasukkaat (8 kk) maksavat 450 e, kun saatiin suomalainen välittäjä pois kuvioista, niin vuokraisäntä tienaa 50 e/kk enemmän kuin välittäjän kautta, joten vuokra ei ole noussut.
        Menopeliä ei ole. Olen hankkinut Globalin Tarjeta Suman, eli bussin magneettikortin.
        Kun eläkeläisenä 58 v. (työkyvyttömyyseläkkeellä since 2009) laitan sinne. 100 e, niin matkarahaa tulee tilille 160e ,eli saan Globalin bussimatkoista alennusta 37,5 %:a
        Pyydän vastaamaan s-postiosoitteeseeen [email protected]
        Tällä palstalle tulevat kommentit eivät kuulu kahdenkeskiseen keskusteluun.


      • Matkailijatar
        pysyjatkossakinpoissa kirjoitti:

        Eipä sinua ole täällä kukaan kaivannutkaan. Tämä keskustelupalsta ei todellakaan kaltaisiasi huumorintajuttomia kaipaa!

        Hei sähän voisit aloittaa ihan itse jonkun kettuiluketjun, jossa voisit mielin määrin rähjätä ja keuhkota että Gran Kanaria on Kanaria, ja kiistellä siitä niin kauan kun sielu sietää, ja kenen kanssa tahansa, joka nyt jaksaa.
        Ettei tarttis tulla huuteleen ketjuihin joissa puhutaan ihan muista asioista. Kuten tässä ketjussa on kyse Los Christianoksessa tapahtuneesta talon sortumisesta.Onkohan tuosta onnettomuuden syistä ja uhreista tietoa?


      • pysyjatkossakinpoissa kirjoitti:

        Eipä sinua ole täällä kukaan kaivannutkaan. Tämä keskustelupalsta ei todellakaan kaltaisiasi huumorintajuttomia kaipaa!

        Olen hieman yllättynyt mielipiteestäsi, että pitäisi olla huumorintajua, kun sattuu onnettomuus???


      • surullista.kuulla
        Matkailijatar kirjoitti:

        Hei sähän voisit aloittaa ihan itse jonkun kettuiluketjun, jossa voisit mielin määrin rähjätä ja keuhkota että Gran Kanaria on Kanaria, ja kiistellä siitä niin kauan kun sielu sietää, ja kenen kanssa tahansa, joka nyt jaksaa.
        Ettei tarttis tulla huuteleen ketjuihin joissa puhutaan ihan muista asioista. Kuten tässä ketjussa on kyse Los Christianoksessa tapahtuneesta talon sortumisesta.Onkohan tuosta onnettomuuden syistä ja uhreista tietoa?

        "Onkohan tuosta onnettomuuden syistä ja uhreista tietoa?"

        Syistä ei ole vielä 100% varmaa tietoa. Suomalainen mieshenkilö on löydetty kuolleena. Hänen on juuri löydetty ja siitä oli televisiossa viideltä meidän aikaa. (puoli tuntia sitten) Seuraan edelleen uutisointia jos kuulisi lisää.


      • Matkailijatar

        Onpa ikävää. Kanariahan on melkeipä ainoita turvallisena pidettyjä lomakohteita tällä hetkellä, ja sielläkin sitten sattuu tällaista. Ainakin Egypti, Tunisia ja Turkkikin voidaan jättää pois turvallisina matkailukohteina.


      • surullista.kuulla kirjoitti:

        "Onkohan tuosta onnettomuuden syistä ja uhreista tietoa?"

        Syistä ei ole vielä 100% varmaa tietoa. Suomalainen mieshenkilö on löydetty kuolleena. Hänen on juuri löydetty ja siitä oli televisiossa viideltä meidän aikaa. (puoli tuntia sitten) Seuraan edelleen uutisointia jos kuulisi lisää.

        Viestisi on törkeyden huippu! Yhtään suomalaismiestä ei ole kaivettu esiin raunioista. Kaksi naista on loydetty menehtyneenä tähän mennessä. Kadoksissa on yhä viisi henkilöä.

        Avaapa nyt TV Canaria, parhaillaan tulee lähetys Los Cristianoksesta.

        Toivottavasti joudut vastuuseen sairaasta viestistäsi!


      • PäivystäväTrolli
        barraquito kirjoitti:

        Viestisi on törkeyden huippu! Yhtään suomalaismiestä ei ole kaivettu esiin raunioista. Kaksi naista on loydetty menehtyneenä tähän mennessä. Kadoksissa on yhä viisi henkilöä.

        Avaapa nyt TV Canaria, parhaillaan tulee lähetys Los Cristianoksesta.

        Toivottavasti joudut vastuuseen sairaasta viestistäsi!

        Haha! Onko joku vetänyt trollauksen ihan uudelle ulottuvuudelle. Miksi minä en tuota keksinyt :(


      • laittomasti.saarellako
        barraquito kirjoitti:

        Viestisi on törkeyden huippu! Yhtään suomalaismiestä ei ole kaivettu esiin raunioista. Kaksi naista on loydetty menehtyneenä tähän mennessä. Kadoksissa on yhä viisi henkilöä.

        Avaapa nyt TV Canaria, parhaillaan tulee lähetys Los Cristianoksesta.

        Toivottavasti joudut vastuuseen sairaasta viestistäsi!

        Kadoksissa, eli kaljalla on kaveri edelleen:

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001159916.html

        "Espanjalaismedian mukaan kateissa oleva suomalaismies on noin 50-vuotias ja hän oli vuokrannut asunnon viitisen kuukautta sitten. "

        Eli hän siis on canario. Toinen vaihtoehto on ettei hän ole hankkinut residenciaa ja on oleskellut saarella laittomasti. Kunhan kaveri löytyy niin sakon antavat käteen. Hah, sitten kun vielä paljastuu että tyyppi on nostanut suomesta työttömyyskorvausta ja onkin tuolla. Kaikki rahat takaisin korkojen kera saa maksaa ja sakko päälle.


      • Residensias

        Voihan sitä tehdä 3 kk välein vaikka yön yli reissun Madeiralla, niin taas saa olla 3 kk ilman mitään lappuja. Näinhän ne pelaa 1 kk välein Thaimaassakin käymällä nukkumassa naapurimaan lentokenttähotellissa yhden yön.


      • Itkupitkästäilosta
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        Kiitos kysymyksstäsi.
        Kuinka pitkään ajan haluaisit olla vuokralla.
        Toisen kerroksen asunto pienellä parvekkella maksaa 400 e/k
        Itse olen asunut samassa talossa vuokralla 2,5 vuotta ja vuokraisäntä on erinomainen.
        Asun ensimmäisessä kerroksesa, vuokra 350 e/kk.
        Kolmannen kerrokset suomalaiset talviasukkaat (8 kk) maksavat 450 e, kun saatiin suomalainen välittäjä pois kuvioista, niin vuokraisäntä tienaa 50 e/kk enemmän kuin välittäjän kautta, joten vuokra ei ole noussut.
        Menopeliä ei ole. Olen hankkinut Globalin Tarjeta Suman, eli bussin magneettikortin.
        Kun eläkeläisenä 58 v. (työkyvyttömyyseläkkeellä since 2009) laitan sinne. 100 e, niin matkarahaa tulee tilille 160e ,eli saan Globalin bussimatkoista alennusta 37,5 %:a
        Pyydän vastaamaan s-postiosoitteeseeen [email protected]
        Tällä palstalle tulevat kommentit eivät kuulu kahdenkeskiseen keskusteluun.

        Työkyvyttömyyseläkkeellä ja 58v? Olette surkeata veropakolaiseliittiä molemmat! Veroja ei voi kotimaahan maksaa mutta eläkerahat kyllä kelpaa! Linnaan joutaisitte molemmat!

        Nauttikaa nyt kun vielä voitte! Demarit voittaa seuraavat vaalit ja myös Vasemmistoliitto ja Vihreät pääsemme hallitukseen. Siihen loppuu eliitin lomailut ulkomailla veronmaksajien rahoilla! Hyvässä lykyssä joudutte maksamaan takaisin veronmaksajilta kuppaamanne rahat korkoineen!


      • kommaritkuuseen
        Itkupitkästäilosta kirjoitti:

        Työkyvyttömyyseläkkeellä ja 58v? Olette surkeata veropakolaiseliittiä molemmat! Veroja ei voi kotimaahan maksaa mutta eläkerahat kyllä kelpaa! Linnaan joutaisitte molemmat!

        Nauttikaa nyt kun vielä voitte! Demarit voittaa seuraavat vaalit ja myös Vasemmistoliitto ja Vihreät pääsemme hallitukseen. Siihen loppuu eliitin lomailut ulkomailla veronmaksajien rahoilla! Hyvässä lykyssä joudutte maksamaan takaisin veronmaksajilta kuppaamanne rahat korkoineen!

        Suksi kommari kuuseen. Kansa ei ole enää ikinä niin tyhmää että te vasuriryssät pääsette hallitukseen. Äänestäjät tajusi vihdoin että Suomi on länsimaa eikä vasemmistoaatteet kuulu länsimaihin. Mene moskovaan jos ei meno miellytä, vai oletko siellä jo?


      • Paluutulevaisuuteen
        kommaritkuuseen kirjoitti:

        Suksi kommari kuuseen. Kansa ei ole enää ikinä niin tyhmää että te vasuriryssät pääsette hallitukseen. Äänestäjät tajusi vihdoin että Suomi on länsimaa eikä vasemmistoaatteet kuulu länsimaihin. Mene moskovaan jos ei meno miellytä, vai oletko siellä jo?

        Aiotko muuttaa ennen ensi vaaleja?


      • Teneriffalainen
        pysyjatkossakinpoissa kirjoitti:

        Eipä sinua ole täällä kukaan kaivannutkaan. Tämä keskustelupalsta ei todellakaan kaltaisiasi huumorintajuttomia kaipaa!

        En tiedä mitä iloa saat noista asiattomista kirjoituksista!!!!


    • Perjantaina klo 23.00 seutuvilla loytyi raunioista kaksi menehtynytta henkiloa, mies ja nainen.
      Kansallisuuksista ei lehdessa (EL DIA) mainittu mitaan. Viela on kolme ihmista kadoksissa.

      • vapaa.valinta

        Siellä se suomalainen makaa jossain betoniromun keskellä. Viimeisenä ajatuksena hänellä oli ennen kuolemaa: miksi en mennyt Inglesiin.


      • a.wish
        vapaa.valinta kirjoitti:

        Siellä se suomalainen makaa jossain betoniromun keskellä. Viimeisenä ajatuksena hänellä oli ennen kuolemaa: miksi en mennyt Inglesiin.

        vapaa.valinta drop dead!


      • Jokainen.päätätä.itse
        a.wish kirjoitti:

        vapaa.valinta drop dead!

        Oikeassa olet, sitähän se juurikin oli. Vapaa valinta mennä Teneriffalle tai jollekin paremmalle saarelle. Tosin saattaa olla ettei hän enää pääse valitsemaan koskaan enää uudelleen, eli olkoon tämä opetuksena muilla matkaajille että mihin kannattaa matka suunnata.
        Sortuuko talo tänään- Teneriffalle, vai Kasassa kestää- Gran Canarialle.


      • Vapaanpudotuksennopeus

        Toivottavasti löytyvät hengissä, mutta tuskin ovat ehtineet edes yrittää päästä ulos kun talo on alkanut sortua. Eiköhän se ole lähtenyt aika nopeasti.


      • Viuh.vaan.kuulu
        Vapaanpudotuksennopeus kirjoitti:

        Toivottavasti löytyvät hengissä, mutta tuskin ovat ehtineet edes yrittää päästä ulos kun talo on alkanut sortua. Eiköhän se ole lähtenyt aika nopeasti.

        Joo, lähti nopeesti ku Sirkesalo rantatuolista :D


      • Osanottoomaisille
        Jokainen.päätätä.itse kirjoitti:

        Oikeassa olet, sitähän se juurikin oli. Vapaa valinta mennä Teneriffalle tai jollekin paremmalle saarelle. Tosin saattaa olla ettei hän enää pääse valitsemaan koskaan enää uudelleen, eli olkoon tämä opetuksena muilla matkaajille että mihin kannattaa matka suunnata.
        Sortuuko talo tänään- Teneriffalle, vai Kasassa kestää- Gran Canarialle.

        Nythän emme vielä tiedä syytä romahdukseen. Puhutaan esim. kaasuräjähdyksestä tai mahdollisuudesta, että talossa tehdyt korjaustyöt aiheuttivat jotain, minkä tuloksena tapahtui tämä romahdus.

        Molemmilla saarilla ollaan oleiltu. Vanhoja asutuskeskittymiä löytyy molemmista ja kyllä rakennustavat ja lopputulos molemmissa paikkapaikoin yhtä surkea. Kauan sitten rakennettuja taloja, monessa ei ilmeisesti tehty mitään peruskorjauksia valmistumisen jälkeen. Esimerkkinä "laadusta" käyvät myös sähkötyöt ja -johtoniput pitkin talojen seinustoja. Uudet rakennukset saattavat olla huolellisemmin ja paremmilla materiaaleilla rakennettuja.

        Valitettavasti tämä ei ole ainoa sortunut kerrostalo maailmalla, mm. Egyptissä, Venäjällä ja Bangladeshissa on käynyt näin 2000-luvulla.

        Kanariansaaret on itsehallintoalue, joka kuuluu Espanjaan. Itsehallintoalue jakautuu kahteen maakuntaan; Las Palmasiin (Gran Canaria) ja Santa Cruz de Tenerifeen (Teneriffa). Loput Kanariansaarista jakautuvat näiden kahden saaren kesken. Kanariansaarilla on oma lippunsa, samoin molemmilla maakunnilla.


    • AmpukaaToisenne

      Melkoisen sairas keskustelu.

      • Tottatosiaan

        Aivan niin kuin joku apinalauma mölisemässä.


    • sinkkiarkussakotiin
      • surullista.kuulla

        Minä uutisoin tästä jo eilen. Minä kirjoitin jo eilen klo: 19:28 että kuollut se on, mutta joku hiton nimimerkki "barraquito" alkoi haukkumaan. Mikä tai kuka hän oikein luulee olevansa? Joku vanha akka toiselta saarelta. Parempi että on vaan hiljaa ja pysyy saarellaan.


      • Ludetorakka

        Eikös niissä punkanlovissa ole kaikenmaailman ötököitä ja voi vaikka tsuhnamisku pyyhkäistä sen menneessään.


      • masentunutmiesvm.72

        No niinpä on näköjään kuollut. Jos on joutunut helvettiin, niin kiroaa siellä nyt että voi piru kun en vuokrannut asuntoa Puertosta. Jos taas on päässyt taivaaseen, nauraa siellä pilvenreunalla Teneriffan paskoille ilmoille. Hitto kun ei tiedä onko taivasta olemassa. Jos olisi olemassa niin voisi hyvillä mielillä hypätä kalliojyrkänteeltä ja hyppäivinkin heti. Huutaisin vaan lentomatkan aikana että PARATIISIIIIIIIIIIIIINNNNNNN
        Ensimmäisenä suuntaisin taivasbaariin ilmaisille kaljoille joista ei tule kankkusta, ja taivasbaarista kauniita nuoria isorintaisia naisia lähtisi mukaan ilman että niille tarvitsee maksaa.


      • satumaassa
        surullista.kuulla kirjoitti:

        Minä uutisoin tästä jo eilen. Minä kirjoitin jo eilen klo: 19:28 että kuollut se on, mutta joku hiton nimimerkki "barraquito" alkoi haukkumaan. Mikä tai kuka hän oikein luulee olevansa? Joku vanha akka toiselta saarelta. Parempi että on vaan hiljaa ja pysyy saarellaan.

        Bkiitto onko hän mies, kuka ties, vai nainen afrikkalainen
        tietää kaiken vai ei mitään, kirjoittaa ymmärtääkö hän itseään
        kaiken takana on nainen, tuo Bkiitto mainen
        ylähuuli törröttää botoksia huulillaan
        viestin hän laittaa tutkii sitä luupillaan
        hän ainoa oikea nainen vaiko onko hän mies
        siihen vastaan hän, olen suomalainen


      • Ruuneberi
        satumaassa kirjoitti:

        Bkiitto onko hän mies, kuka ties, vai nainen afrikkalainen
        tietää kaiken vai ei mitään, kirjoittaa ymmärtääkö hän itseään
        kaiken takana on nainen, tuo Bkiitto mainen
        ylähuuli törröttää botoksia huulillaan
        viestin hän laittaa tutkii sitä luupillaan
        hän ainoa oikea nainen vaiko onko hän mies
        siihen vastaan hän, olen suomalainen

        Barrakiitto on nainen, ja kusta on päässä
        kun luukut ikkunaan naulaa, calima säässä.

        Usko ei neuvoa: "ei ne mee rikki",
        vaik samaa kans hokee, Kanarian Mikki.

        Ei ymmärrä Barra, tuuli ei pauhaa,
        ei kuuntele hän, paskaa vain jauhaa:

        Tuuli ikkunat rikkoi, viimeisen kerran
        nyt kaikki käsissä on, taivaamme herran.

        Nyt luukut on kiinni, en tee enää erhettä,
        vaan baariin mä lähden, jakamaan persettä.


      • lepajupikapa
        Ruuneberi kirjoitti:

        Barrakiitto on nainen, ja kusta on päässä
        kun luukut ikkunaan naulaa, calima säässä.

        Usko ei neuvoa: "ei ne mee rikki",
        vaik samaa kans hokee, Kanarian Mikki.

        Ei ymmärrä Barra, tuuli ei pauhaa,
        ei kuuntele hän, paskaa vain jauhaa:

        Tuuli ikkunat rikkoi, viimeisen kerran
        nyt kaikki käsissä on, taivaamme herran.

        Nyt luukut on kiinni, en tee enää erhettä,
        vaan baariin mä lähden, jakamaan persettä.

        Taivas varjele mitä runoja


    • KotonaParas

      Joo ja tulivuorista saaret ovat syntyneet. Tiedä häntä milloin taas poksahtaa.
      Ei sinne kannata mennä. Kertakaikkiaan vaarallinen paikka.

    • notunderstand

      Yp antaa tälläisen sairaan ja kuolevia herjaavan keskustelun olla kaikessa rauhassa mutta jos mainitaan joku tietty nimimerkki, lähtee koko ketju kuin telkkä pöntöstä, myös asialliset viestit.
      Noloa yp, hävettävää trollaajat.

      • Kiittiriitti

        Ei mitään empatiaa, jotain räävitöntä huutelua tällaisesta onnettomuudesta!Todella ala - arvoista.


      • Huumorin.kukka
        Kiittiriitti kirjoitti:

        Ei mitään empatiaa, jotain räävitöntä huutelua tällaisesta onnettomuudesta!Todella ala - arvoista.

        Missä on huumorintajunne? Oletteko sellaisia mielensäpahoittajia joille mikään ei ole koskaan hyvin ja joilla ainoat hyväksytyt viestit ovat teidän itsenne kirjoittamia?


      • Irvileuat

        Missä tässä näet huumoria? Talo romahtaa, 24 perhettä menettää kotinsa, 7 ihmistä hautautuu raunioihin ja teistä se on irvailun arvoinen asia.


      • Huumorin.kukka
        Irvileuat kirjoitti:

        Missä tässä näet huumoria? Talo romahtaa, 24 perhettä menettää kotinsa, 7 ihmistä hautautuu raunioihin ja teistä se on irvailun arvoinen asia.

        Talo romahti ja suomalainen tuulipukukin lähti moikkaamaan Jeesusta. Siihen loppui ryyppäämiset Tenellä. Haha!

        Ei voi mitään. Toisille luoja on huumorintajua suonut, sinulle ei ole. Mene vaikka johonkin stand-up näytökseen jos vaikka oppisit nauramaan. Aloita hymyilemällä.

        Siitä se lähtee kun lopettaa nipottamisen.


      • Finnscrazykansa

        Nyt se on todistettu! Suomalaisilla ei ole huumorintajua, eli eivät edes tajua mitä sana huumori tarkoittaa.
        Kuis naurattais jos ois ollu sun broidi tai faija raunioissa, ja kuinka kestäisit meidän hekottavan huumorin asiasta? Jutteles aiheesta vamhempies kanssa.
        Nää sivut pitäis kieltää kakaroilta.


      • naurakaamme
        Finnscrazykansa kirjoitti:

        Nyt se on todistettu! Suomalaisilla ei ole huumorintajua, eli eivät edes tajua mitä sana huumori tarkoittaa.
        Kuis naurattais jos ois ollu sun broidi tai faija raunioissa, ja kuinka kestäisit meidän hekottavan huumorin asiasta? Jutteles aiheesta vamhempies kanssa.
        Nää sivut pitäis kieltää kakaroilta.

        "Nää sivut pitäis kieltää kakaroilta."

        Ei kun huumorintajuttomilta.

        ps. olen 51v


      • toisenepäonnieinaurata
        naurakaamme kirjoitti:

        "Nää sivut pitäis kieltää kakaroilta."

        Ei kun huumorintajuttomilta.

        ps. olen 51v

        Olet siis ikikakara. Mahdollisuutesi aikuistua ovat ohi, valitan.


      • huumoriako
        naurakaamme kirjoitti:

        "Nää sivut pitäis kieltää kakaroilta."

        Ei kun huumorintajuttomilta.

        ps. olen 51v

        Idiotismi ei katso ikää

        Kuole niin nauretaan kaikki yhdessä


      • Ruuneberi
        huumoriako kirjoitti:

        Idiotismi ei katso ikää

        Kuole niin nauretaan kaikki yhdessä

        Huumorin kukka, kaunein kukka
        otappa huikkaa, tai nestehukka.

        Uutisen luimme, on juntti taas vainaa,
        sure nyt emme, on elämä lainaa.

        Jos hotla on väärä, se saattaa romahtaa,
        käärylebaarissa, joku kissoja lahtaa.

        Baarissa junteille kääryleitä,
        ohitse menemme, me säälimme heitä.

        Junttibaariin sä kuulut, oot kypsää kauraa
        idiootille sulle, saamme taas nauraa.

        Sinä et naura, oot tosikko luonne,
        puku kahisen riennät, sä baarihin tuonne.

        Ei auta vaik sanomme, suksi sä kuuseen,
        sinusta lähtee, vain haju puuceen.

        Kun lomasi päättyy, sä joudut pois,
        juntteja ilman, meil helpompi ois.


      • woff
        Ruuneberi kirjoitti:

        Huumorin kukka, kaunein kukka
        otappa huikkaa, tai nestehukka.

        Uutisen luimme, on juntti taas vainaa,
        sure nyt emme, on elämä lainaa.

        Jos hotla on väärä, se saattaa romahtaa,
        käärylebaarissa, joku kissoja lahtaa.

        Baarissa junteille kääryleitä,
        ohitse menemme, me säälimme heitä.

        Junttibaariin sä kuulut, oot kypsää kauraa
        idiootille sulle, saamme taas nauraa.

        Sinä et naura, oot tosikko luonne,
        puku kahisen riennät, sä baarihin tuonne.

        Ei auta vaik sanomme, suksi sä kuuseen,
        sinusta lähtee, vain haju puuceen.

        Kun lomasi päättyy, sä joudut pois,
        juntteja ilman, meil helpompi ois.

        Seuraava riimisi saattaa olla muistokirjoitus omalle läheisellesi.

        Linkkaa se tänne niin saamme me nauraa.
        Huumoritrollin rakkain on vainaa.
        Kohta on trollikin mennyttä kauraa.

        Lässyn lässyn!


      • paremminkin15v
        naurakaamme kirjoitti:

        "Nää sivut pitäis kieltää kakaroilta."

        Ei kun huumorintajuttomilta.

        ps. olen 51v

        Mene pentu tekemään läksyjä koska huomenna on koulupäivä myös teillä apukoulussa.


      • Canarion.muistolle
        naurakaamme kirjoitti:

        "Nää sivut pitäis kieltää kakaroilta."

        Ei kun huumorintajuttomilta.

        ps. olen 51v

        Ei saa nauraa! Se onnettomuudessa kuollut suomalainen oli canario. Oli asunut siellä jo 5kk eli todennäköisesti oli ehtinyt olla canario vain ehkä 2 kuukautta. Viikkoturisteista ei niin väliä, mutta canarion poismeno on aina suuri onnettomuus.


      • ei.voi.tietää
        Canarion.muistolle kirjoitti:

        Ei saa nauraa! Se onnettomuudessa kuollut suomalainen oli canario. Oli asunut siellä jo 5kk eli todennäköisesti oli ehtinyt olla canario vain ehkä 2 kuukautta. Viikkoturisteista ei niin väliä, mutta canarion poismeno on aina suuri onnettomuus.

        Mistä tiedät että hänellä oli residencia? Sitä ei meinaan uutisessa sanottu. Voi olla että hän oleskeli saarella ilman residenciaa, eli luvattomasti ja silloin hän ei ollut oikea aito canario.


      • Canarion.muistolle
        ei.voi.tietää kirjoitti:

        Mistä tiedät että hänellä oli residencia? Sitä ei meinaan uutisessa sanottu. Voi olla että hän oleskeli saarella ilman residenciaa, eli luvattomasti ja silloin hän ei ollut oikea aito canario.

        Uskon että hän oli canario. Miksi hän olisi jättänyt residencian hakematta jos tiesi että aikoo oleskella saarella yli 3kk. Kyllä suomalaiset aika hyvin tietää että pitää hankkiutua canarioksi jos yli 3kk aikoo olla.


      • Proopuska
        Canarion.muistolle kirjoitti:

        Uskon että hän oli canario. Miksi hän olisi jättänyt residencian hakematta jos tiesi että aikoo oleskella saarella yli 3kk. Kyllä suomalaiset aika hyvin tietää että pitää hankkiutua canarioksi jos yli 3kk aikoo olla.

        Eikös canario-trollin mukaan tuolla pitäisi olla "tenerio"?


      • tottaseon
        ei.voi.tietää kirjoitti:

        Mistä tiedät että hänellä oli residencia? Sitä ei meinaan uutisessa sanottu. Voi olla että hän oleskeli saarella ilman residenciaa, eli luvattomasti ja silloin hän ei ollut oikea aito canario.

        Varmat lähteeni tiesivät kertoa että miehellä oli residencia, eli kyseessä oli aito canario.


      • Nurkkaanhäpeämään
        Proopuska kirjoitti:

        Eikös canario-trollin mukaan tuolla pitäisi olla "tenerio"?

        Mikä sinä olet kuollutta miestä pilkkaamaan? HÄPEÄ!!!


      • Hopeeeioohäppee
        Nurkkaanhäpeämään kirjoitti:

        Mikä sinä olet kuollutta miestä pilkkaamaan? HÄPEÄ!!!

        Et ymmärtänyt lukemaasi, no ei se GC trollikaan.


    • Ala-arvoista

      Ihmisiä on kuollut, loukkaantunut, menettänyt kodin. Romahtanut talo ei ollut hotelli vaan tavallinen asuintalo, samanlainen kerrostalo kuin sinun tai minun kotitaloni.
      Te pilkkaajat ja mukamas humoristit saisitte mennä peilin eteen ja miettiä onko aiheellista trollata inhimillisestä kärsimyksestä ja tragediasta. Onko oikein ja kohtuullista vitsailla kuolleesta ihmisestä? Mitä luulette hänen omaisista tuntuvan jos saavat tietää että vainaja on yleisen pilkan ja vitsin kohde nettipalstalla?
      Onko teillä kenelläkään omatuntoa, käytöstapoja tai empatiakykyä?
      Osaatteko edes hävetä?
      Minä häpeän teitä vaikka sitten huumorintajuttomaksi juntiksi julistaisitte. Mieluummin juntti kuin täydellinen kusipää!

      • Canario.myös

        Totta. Kuollut mies oli sentään canario ja nämä reppanat eivät ymmärrä millaista arvostusta me canariot nautimme. Pilkkaavat vaan Tenerioksi tai jotakin. Hyi! Eivät he osaa edes hävetä.


      • ennus.tan
        Canario.myös kirjoitti:

        Totta. Kuollut mies oli sentään canario ja nämä reppanat eivät ymmärrä millaista arvostusta me canariot nautimme. Pilkkaavat vaan Tenerioksi tai jotakin. Hyi! Eivät he osaa edes hävetä.

        Hullu saa olla muttei tyhmä. Sinä Canario.myös olet lapsellisen typerä ja tyhmä. Vielä sun pilkkasi kolahtaa omaan nilkkaan. Pysy kaukana korkeista rakennuksista!


      • Cana.jo.4v
        Canario.myös kirjoitti:

        Totta. Kuollut mies oli sentään canario ja nämä reppanat eivät ymmärrä millaista arvostusta me canariot nautimme. Pilkkaavat vaan Tenerioksi tai jotakin. Hyi! Eivät he osaa edes hävetä.

        Ei nämä osaa kunnioittaa canarioita. Olen itsekin ollut jo reilu neljä vuotta canario ja surettaa että suomalainen canario kuoli onnettomuudessa. Harmillista tietenkin että yksikin kuoli tai loukkaantui. Onnettomuuksia sattuu mutta surullista se on silti.


      • Jukkapalmu59
        Cana.jo.4v kirjoitti:

        Ei nämä osaa kunnioittaa canarioita. Olen itsekin ollut jo reilu neljä vuotta canario ja surettaa että suomalainen canario kuoli onnettomuudessa. Harmillista tietenkin että yksikin kuoli tai loukkaantui. Onnettomuuksia sattuu mutta surullista se on silti.

        Minä ainakin kunnioitan ja arvostan canarioita ja eläkepäivillä minustakin tulee sellainen. Ei jaksa eläkkeellä lumihanessa kahlata.


      • Terkkuja.taivaaseen

        Ihmisiä kuolee ja loukkaantuu miljoonia päivittäin. Jos jokaiselle tirauttaisi kyyneleen niin olisi aika moinen vesiputous 24/7 joka talossa.

        Mitä jos kuitenkin todetaan että tämä tyyppi kuoli koska oli väärässä paikassa väärään aikaan. Lyhyesti: mitäs meni sinne.

        Samat sanoin muuten zunamin "uhreille". Oma syy.


      • järkkyä

        Ihmettelen suuresti, eikö täällä tosiaankaan ole minkäänlaista valvontaa, ylläpidon taholta. Voi aikoja, voi tapoja.


      • häpeällistä
        järkkyä kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti, eikö täällä tosiaankaan ole minkäänlaista valvontaa, ylläpidon taholta. Voi aikoja, voi tapoja.

        Sitä sopiikin ihmetellä. S24 on näköjään kiinnostunut vain suurista klikkausmääristä ja nostaa tietyt ketjut esiin "luetuimpina". Ylläpito ei välitä enää mistään ja onko sitä ylipäätään enää? Ihmisiä voidaan lyödä kuin vieraita sikoja kenenkään estämättä. Pääasia että on kävijöitä, joita myydään mainosmarkkinoille.
        Sisältö on täyttä paskaa ja tämä talonromahdusketju yksi pahimmista pitkään aikaan.


      • suksi.kuuseen
        häpeällistä kirjoitti:

        Sitä sopiikin ihmetellä. S24 on näköjään kiinnostunut vain suurista klikkausmääristä ja nostaa tietyt ketjut esiin "luetuimpina". Ylläpito ei välitä enää mistään ja onko sitä ylipäätään enää? Ihmisiä voidaan lyödä kuin vieraita sikoja kenenkään estämättä. Pääasia että on kävijöitä, joita myydään mainosmarkkinoille.
        Sisältö on täyttä paskaa ja tämä talonromahdusketju yksi pahimmista pitkään aikaan.

        Lässyn lässyn. Suksi kuuseen jos ei meininki miellytä. Pakkoko täällä on roikkua?


      • Hjuumoria
        suksi.kuuseen kirjoitti:

        Lässyn lässyn. Suksi kuuseen jos ei meininki miellytä. Pakkoko täällä on roikkua?

        He lukevat näitä koska heitä kiinnostaa. Syvällä sisimmässään varmasti naureskelevat ja miettivät millainen on ukolla ollut ilme kun on kämppä lähtenyt alta, siis ihan kirjaimellisesti, ei maksamattomien vuokrien takia.


      • Ynemmärrä
        Terkkuja.taivaaseen kirjoitti:

        Ihmisiä kuolee ja loukkaantuu miljoonia päivittäin. Jos jokaiselle tirauttaisi kyyneleen niin olisi aika moinen vesiputous 24/7 joka talossa.

        Mitä jos kuitenkin todetaan että tämä tyyppi kuoli koska oli väärässä paikassa väärään aikaan. Lyhyesti: mitäs meni sinne.

        Samat sanoin muuten zunamin "uhreille". Oma syy.

        Lapsi jää suojatiellä auton alle ja kuolee. Mitäs meni sinne.
        Nuori nainen kuolee kun tuntematon ohikulkija puukottaa. Oma syy.
        Mies palaa kuoliaaksi kun naapurilla unohtui kattila liedelle. Mitäs oli väärässä paikassa väärään aikaan.

        Aivan kaikille maailmassa loukkaantuneille, menehtyneille, kotinsa ja omaisuutensa menettäneille jne. ei voi kyynteltä vuodattaa, ei surua tai mielipahaa tuntea kun niin paljon pahaa ja surullisia asioita tapahtuu.

        Se on faktaa. Mutta miten olisi edes pieni kunnioitus kuolleita, kärsineitä ja heidän omaisiaan kohtaan? Edes sellainen ettei heistä tehtäisi yleisiä vitsin ja trollauksen kohteita? Ei itkeä ja surra tarvitse, mutta antakaa edes jonkinlainen ihmisarvo heille jotka ovat menetyksen tavalla tai toisella kokeneet.

        Missä on inhimillisyys ja edes auttavasti hyvät tavat?


    • ringring

      Ei kenelläkään ole punaista puhelinta jolla kilauttaa ylläpidolle jotta ketju deletoidaan?

      • suksi.kuuseen

        Miksi? Tämä on suosittu ketju koska sinäkin toistuvasti tulet tätä lukemaan. Sinä varmaan pysyt poissa jos ei kiinnosta, pysythän?


      • soshame
        suksi.kuuseen kirjoitti:

        Miksi? Tämä on suosittu ketju koska sinäkin toistuvasti tulet tätä lukemaan. Sinä varmaan pysyt poissa jos ei kiinnosta, pysythän?

        Kuolleita saa näemmä pilkata mutta ei random nimimerkkejä


      • veikkaanpa
        soshame kirjoitti:

        Kuolleita saa näemmä pilkata mutta ei random nimimerkkejä

        Tuskin kuolleet pahakseen panee


      • youdead
        veikkaanpa kirjoitti:

        Tuskin kuolleet pahakseen panee

        Ei varmastikaan mutta omaiset varmasti kyllä.

        Hienotunteisuus on yksi sivistyksen mitta. Sitä ei Suoli 24:n trolleilla ole.


    • TodellakinSairasta

      Sairasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe