Ensimmäinen hymysi tänään?

Minun ensi virnistys oli studio 55 joku juttu, en muista.
Toinen hymy oli kela korttini kuva, siitä tulee aina hyvälle tuulelle!

42

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva kopio.
      Minäkin kirjoitan usein aamu-teeveestä.
      Toivoen jumpasta juontavien pukeutuvan asiaan-kuuluvan tiukasti.
      -
      Kuten aina ennenkin:
      Radiossa on se ääni.
      Telkkarissa se ulko-näkö.

H.

• Toivon aina myös saavani kommentteja teevee-kirjoituksiini.
        Mutta taitaa olla nimmarissani jotain vikaa.

H.

• Juupan
        hunksz kirjoitti:

Toivon aina myös saavani kommentteja teevee-kirjoituksiini.
        Mutta taitaa olla nimmarissani jotain vikaa.

H.

Aivan oikein. Nimmaristasi se hiljaisuus johtuu.

• siilimuori3

Facebookin joku elä hyvin -naura usein-rakasta paljon -juttu se oli :)

• Puskarakkautta

Minua hymyilytti nimimerkkisi puskavaimo, tarkoittaako se samaa kuin salarakas, ainakin minulle se toi suoran mielleyhtymän ns. toiseen naiseen. Monet miehethän sanovat lähtevänsä metsälle tai kalaan, kun todellisuudessa menevät toisen naisensa kanssa viettämään aikaansa, ns. puskiin piilorakastamaan.

• pimpeli.pom

Puskavaimo meni puskaan.

• "Puskarakkautta"

Eiköhän se ole yksi Friidu-Siilin nimmareista.
      Joten älä turhaa yritä osoittaa itsestäsi jotain, mitä ei ole.

Typeriki.
      Ällökki.

H.

• Puskarakkautta

Nyt en ihan ymmrrä miksi nimittelet minua typerikiksi tai ällökiksi????
        En todellakaan tiedä onko tätä mieleen juolahtanutta sanaparia joku aikaisemmin käyttänyt nimimerkkinään.

• siilimuori3

Elä ny höpötä. Minun rakkauteni kestä aina Päivän Valon, sen suhteen ei tartte olla puskassa. Rakkautta kun on nääs monenlaista ja monenkokoista .

ja

Minulla ei ole kunnia tuntea Friiduasi.

Huomionhakuinen?

• Tänään olin aikainen. Olin jo hymyillyt monta kertaa monille kasvoille ennen studio 55 ja ainakin kerran kunnolla nauranut. Moneltakohan se muuten alkaa. En edes katso ko ohjelmaa, paitsi eräänä aamuna tässä kun oli Rva Sinkkonen vieraana, silloin se oli tosi juttu.

Aamu on aina niin niin hyvä hetki päivässä. Olisi kivaa jos voisi elää aamua koko päivänsä.

• "rosaliin"

Friidu rauhoittuu nyt.
        Ei ole kivaa lukea sikin-sokin.

H.

• hunksz kirjoitti:

"rosaliin"

Friidu rauhoittuu nyt.
        Ei ole kivaa lukea sikin-sokin.

H.

HyväH
        Mä olen vain mä, en koskaan kukaan muu,
        Sikin-sokin kirjoittelen sinne-tänne ja höpisen kyllä menen- tullen.
        Nyt jos vielä mua muuksi luulet niin kirjoitan sulle sellaisen liirumlaarumin, joka oikein pullistelee rakkauven rikkauven imelää lempeä.

• mitämääoonnähny
        rosaliiin kirjoitti:

HyväH
        Mä olen vain mä, en koskaan kukaan muu,
        Sikin-sokin kirjoittelen sinne-tänne ja höpisen kyllä menen- tullen.
        Nyt jos vielä mua muuksi luulet niin kirjoitan sulle sellaisen liirumlaarumin, joka oikein pullistelee rakkauven rikkauven imelää lempeä.

Etkös sä tollasii pullistelui kirjota aina.

• mimmimum-..mi

Uutisia selaillessani hymyilytti tuo kuinka joka asiaan saadaankin sovitettua sana .....seksi....seksikästä...Miten makkarakin on nyt niin seksikästä....seksikkään makuista ...käsintehtynä...artesaanimakkaraa.

• "mimmimum-..mi"

Ei kai?
        Friidu sinäkin :)

H.

• mimmimum-..mi
        hunksz kirjoitti:

"mimmimum-..mi"

Ei kai?

H.

Joo.....minullakin tuli ensimmäisenä mieleen sama....".old lady"

• kunetbonjaa
        mimmimum-..mi kirjoitti:

Joo.....minullakin tuli ensimmäisenä mieleen sama....".old lady"

Ootko tyhmä ????

• heti.hokasin
        hunksz kirjoitti:

"mimmimum-..mi"

Ei kai?

H.

Friiduha tuo mimmimikäliemummi on ;)))))))

• eppu2

Tulin sisään puita hakemasta. TV oli auki, kuulin kun Veitola sanoi ´´tällaisen seksikkään nyhtökauran. ´´
        Mitenkähän se arkielämä sujuu, jos kaikessa vaan näkee seksiä.

• Heikunkeikku

En ole vielä hymyillyt kertaakaan. Mitä sitä ittekseen hymyjä tuhlais:)
      Oikeastaan vaatis aika suuren aiheen, että alkaisin nyt hymyilemään, sillä aikomus on ruveta pesemään loput ikkunoista. En mene tänään töihin ja tarttis jollakin tapaa hyödyntää tämä työpäivätön päivä.
      Ikkunanpesu on ihan ok, kunhan ensteks pääsee alkuun. Alkuun pääsemisessä sitten taas on minulla vaikeuksia ja juuri se on se syy, etten pahemmin huulimättäitä levittele. Pitää siirrellä noita kukkia pois, sitten availla ikkunan joka kerroksen auki ja vasta sitten ruveta rättiä heiluttelemaan.
      Kohta-pian aloitan, etten vetelöidy ihan tykkänään.

• Hei hunksz saanko mä olla kans friidu?

• "Paloma.se.co"

Et sinä saa.
        Kun et voi olla.
        Ole nyt kiltisti sinä vain :)

H.

• siilimuori3

Taitaa hunkziin olla iskenyt friidun puute näin keväällä kun kerta västäräkitkin tulee liian liki. Silloin sitä näkee friiduja siellä ja friiduja täällä, joka puolla :).
      Miksei vaan ota, onhan täällä puskien ulkopuolella halukkaita valittavaksi asti, ettei tarvitseisi valittaa. Minäpä sanon niin kuin minun mies aikoinaan kun mentiin naimisiin että tässä iässä ei voi olla enää liian ranttu :DD. Että minäki kelpasin.

• VaiOlenkoOikeassa

Eikös ne ole saman kirjoittajan eri roolihahmoja?

• Siilimuori3
        VaiOlenkoOikeassa kirjoitti:

Eikös ne ole saman kirjoittajan eri roolihahmoja?

Ei voi tietää.

• Satsumo

Aamulla Louis Armstrong ja se hymyilytti.

Aamustrongu... biggu this mooningu! Kevät kai.

• Ei sitten yhtään naurata kun ei saa olla edes friidu....kun muutkin saa...jopa siilikin :(

• Älähän huoli, en minäkään varmaan saa, mutta olenkin vain maalaisemäntä, minusta miksikään friiduksi ikinä olisikaan. Ja parempi niin.
        Hymyillään ellei naurata.

• ent.siivoojaparka

Minä se sain olla friidu heti, kun ensimmäisen kommentini tälle palstalle kirjoitin syvältä puskasta. Silloin en tajunnut vielä, mikä kunnianosoitus se minulle oli. Vasta jälkeenpäin olen saanut ymmärtää kuinka lähtemättömän vaikutuksen se joku friidu oli häneen tehnyt. Ensimmäinen ajatukseni oli, että H tarkoittaa hörhöä.

• missä.se.friidu.on
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Minä se sain olla friidu heti, kun ensimmäisen kommentini tälle palstalle kirjoitin syvältä puskasta. Silloin en tajunnut vielä, mikä kunnianosoitus se minulle oli. Vasta jälkeenpäin olen saanut ymmärtää kuinka lähtemättömän vaikutuksen se joku friidu oli häneen tehnyt. Ensimmäinen ajatukseni oli, että H tarkoittaa hörhöä.

Jos hän etsii friidua kaikista uusista nikeistä ;) täähän oli hunksin rakastajatar.

• 1eero

Vinohymy oli aamulla sängyssä peiton alla niinmyös räystään korjaajilla kun peittivät nosturilla makuuhuoneen ikkunan.

• Siilimuori3

Olitko ihan hupussa. Mikäs siellä hymyilytti :).

• 1eero
        Siilimuori3 kirjoitti:

Olitko ihan hupussa. Mikäs siellä hymyilytti :).

Naisia makkarin akkunan takana oliski ollu, voih olis naama ollu yhtä hymyä korviin asti.

• siilimuori3
        1eero kirjoitti:

Naisia makkarin akkunan takana oliski ollu, voih olis naama ollu yhtä hymyä korviin asti.

Sulla vai naisilla :)

• 1eero
        siilimuori3 kirjoitti:

Sulla vai naisilla :)

Aina sää kyselet ihan selviä asioita, mäne karvasen ukkos vieree :)

• Siilimuori3
        1eero kirjoitti:

Aina sää kyselet ihan selviä asioita, mäne karvasen ukkos vieree :)

Heh.arvelekko et hää on gorilla :)

• eppu2

Aamuhymy tulee heti, kun herään ja näen parhaan ystäväni, joka sanoo minulle nau.

• Ootko varma ettei ollut kaasua?
      Eiks vauvan ensihymystä aina varoiteta, että kaasuahan se kuitenkin on, jos liian varhain irvistää silleen positiivisesti.
      Mua on ei-hymyilyttänyt pitkin päivää, oispa jo lopuillaan. Poski muistelee tyynyn pehmoista pintaa. Huoksista.

• Psykoterapeutitar

Pekka ja Pätkä puistotäteinä hymyilyttää, jopa suorastaan naurattaa aina :)

• Ovikelloherätys

Vähän ennen puoli viittä ovikello soi, kylppäriremontin arvioija tuli yli puoli tuntia liian aikaisin. Ehkä parin minuutin paniikki, mutta ovea aukaistessa jo leveä 'pepsodentti' ...
      Hymyilen töissäkin, mutta ei voi muistaa mille kaikelle.

• henrjii

automopiilistäni meni akkumalaattori, tartatessa se sanoi h u a m e n n a, ja ei muuta kuin akkukauppaan

• Aamulla tuli hymy, ei, kun nauru, tuolta koti-kiusatun uni ketjusta, jossa eppu oli laittanut tämän biisin; "mä näin unta"?.

Jotenkin aina naurattaa tuo vanha Datsun, joka meidänkin pihalla oli ja minä onnistuin sen myös kerran "kadottamaan"?

Toisintona en uskalla kertoa tarinaa, koska olen sen jo kertonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2799
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      22
      2622
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2298
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      39
      1676
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      52
      1585
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1503
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      35
      1283
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26