Intel irtisanoo 12000 henkilöä.
http://www.wsj.com/articles/intel-to-cut-12-000-jobs-1461097009
Windows tuhoo
7
117
Vastaukset
On ihan sama, miten paljon Microsoft irtisanoo työntekijöitään - tosiasia on se, että sitä tapahtuu kaikkialla työelämässä ja on tapahduttavakin, mikäli mielii pärjätä kilpailussa mukana.
Vain ilmaiset linuksit, jotka eivät ilmaisuudesta huolimattakaan kelpaa juuri kenellekään, voivat kehuskella irtisanomattomuuksillaansa, koska eivät juuri ketään ole työllistäneetkään.- pysy_erossa_näistä
Wintel liittouma on ollut sairas alusta asti. Putoaa se PC-myynti kun keksitään tälläisiä järjettömyyksiä kuten UEFI/Secureboot ja Windows Vista ja Windows 10.
Omaa menestyksen oksaa sahataan poikki tälläisillä virityksillä.
Kun kuluttajien ääntä ei kuunnella tulos on sitten tämä: myynnin putoaminen.
Ei kiukaan tervejärkinen kuluttaja itseään kiusaa tälläisillä teknoleluvirityksillä.
Tietokoneet ja digimokkulat ovat samaa lelukastia joiden toimivuus on sitä sun tätä.- Anonyymi
Pata trolli jätkä on win todistaja ja vakoilun kieltäjä!
Vakoilu on tosiasia!..
- Linuks_oksansahaus
Tästä voi vetää ainoastaan yhden johtopäätöksen: Jotain tarttis tehrä.....†
Eli tervejärkisen kannattaa hankkia yksinkertainen linuks-tubutin, jossa on vähän toimintoja ja johon ei saa kunnollisia ohjelmia....†- windows_vastuunsiirto
Ota .....† tabletti.
Intelin olisi kannattanut kehittää Atom-sarjan sijaan jotain järeähköjä ARM-prosessoreja avoimilla GPU-ajureilla. Windows-yhteensopivuus olisi kärsinyt, mutta sehän alkaa muutenkin olla menneen talven tubutin, varsinkin mobiilipuolella.
Mutta tulevaisuutta on vaikea ennustaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437