Apua DVD-hiontaan

hiomahomma

Palstalla oli kai joku kurssin käynyt DVD-hioja? Mistäs kohtaa sitä levyä pitää hioa? Mikä hiekkapaperin karkeus olisi hyvä?

87

945

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiekkaparerillako

Heh heh.. Jos levyssä on sen lukukelvottomaksi tekeviä naarmuja kirkaalla pinnalla, on pyyhekumilla jynssääminen se ihan pika kotikonsti,
      Mikälli naarmuja on sillä toisella puolella, näkyy valoavasten katsomalla, asialle ei ole tehtävissä mitään!

• hiomahomma

Mieluimmin ottaisin neuvoja vastaan kurssinkäyneeltä DVD-hiojalta.

• hiomahomma kirjoitti:

Mieluimmin ottaisin neuvoja vastaan kurssinkäyneeltä DVD-hiojalta.

No kerrohan sitten kysyjälle.

• hiomahomma

Että mitä?

• hiomahomma kirjoitti:

Että mitä?

Laitoin linkkejä joissa näkyi, että tiedät asiasta. Eli kun asiasta tiedät jotain niin kerro kysyjälle.

• Karvahattuja-siellä

• Karvahattuja-siellä kirjoitti:

Eikö peruskoulussasi opetettu mikä on mysymys aja mitä kysymysmerkki tarkoittaa, se merkki on tällainen pieni kiekura, hyvä muistisääntö on kun ajattelet vaikka porsaan saparoa, eli tällainen on kysymysmerkki ?

Kysymysmerkki viittaa kysymykseen, eli kysyit asiaa ja minä vastasin siihen.

Ilmoitit tietävästi aiheesta paljonkin joten neuvo nyt kysyjää sen ongelmissa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14244687/apua-dvd-hiontaan

Teillä kyllä nimimerkki sama mutta kun ei ole rekisteröity niin oletettavasti eri henkilö. Aika hölmöähän tuo olisi muuten itse möyhkätä jostain kurssiasioista ja sitten kysyä toisaalla joten kerro nyt kysyjällesi tiedot niistä kursseista.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Kysymysmerkki viittaa kysymykseen, eli kysyit asiaa ja minä vastasin siihen.

Ilmoitit tietävästi aiheesta paljonkin joten neuvo nyt kysyjää sen ongelmissa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14244687/apua-dvd-hiontaan

Teillä kyllä nimimerkki sama mutta kun ei ole rekisteröity niin oletettavasti eri henkilö. Aika hölmöähän tuo olisi muuten itse möyhkätä jostain kurssiasioista ja sitten kysyä toisaalla joten kerro nyt kysyjällesi tiedot niistä kursseista.

Kerron jo minkälainen on kysymysmerkk, oletin että edes ymmärrät lukemaasi mutta taisin erehtyä.

Kerron jo minkälainen on kysymysmerkk, oletin että edes ymmärrät lukemaasi mutta taisin erehtyä.

No autahan kysyjää sitten.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

No autahan kysyjää sitten.

En mnä osaa hioa svd levyjä kuten ei aloittajakaan vaan hän haluaa neuvoja siihen sellaiselta joka on jo peruskoulussa oppinut dvd hionnan.

En mnä osaa hioa svd levyjä kuten ei aloittajakaan vaan hän haluaa neuvoja siihen sellaiselta joka on jo peruskoulussa oppinut dvd hionnan.

Mutta sinä tiedät tuollaisesta asiasta joten kerro se tietosi kysyjälle äläkä minulle lässytä. Minä laitoin kysyjälle vain linkkejä sellaisten henkilöiden viesteihin jotka ovat maininneet aiheesta. hiomahomma voi siis vastailla kysyjälle tai pitää turpansa kiinni jos on niin paska että ei osaa.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Mutta sinä tiedät tuollaisesta asiasta joten kerro se tietosi kysyjälle äläkä minulle lässytä. Minä laitoin kysyjälle vain linkkejä sellaisten henkilöiden viesteihin jotka ovat maininneet aiheesta. hiomahomma voi siis vastailla kysyjälle tai pitää turpansa kiinni jos on niin paska että ei osaa.

En tiedä, ei kannata levittää olemattomia asioita toisista.
        Linkeissäsi oli kysymyksiä, ei vastauksia ja minua ei tuo asia kiinnosta.
        Muuten sellaisia laitteita on oikeasti olemassa joilla dvd levyjä voi hinkata, kokemusta ei ole kylläkään niistä.

Aloittajalle vinkki että googlesta löytyy palveluita ja laitteita kyseiseen hommaan.

• vanhentunut_formaatti

Dvd on vanhentunut formaatti, ei sovelle käyttöön enää nykyaikana, kuuluu museoon.

• vallu_hupunen-

Onkohan vapunen noussut kaivosta toitottamaan samaa vanhaa virttä?

• kato_meitin

papukaija on taas herännyt.

• Charlieandbrown

Kappas kun lähettävät kaikki pelit dvd:nä.

Ne on varmaan kaikki pelintekijät ja myyjät vanhentuneet. Windowskin tulee dvd:nä. Woehan viteo. Wintoos on vanhtentunut, kun se tulee tvt:nä.

• laitoshoitajankommentti

"DVD on vanhentunut formaatti" -- mitä sitten, jos on DVD:llä dataa, joka tarvitsee pelastaa? Ai niin, sehän on vanhentunut. Kuten vanhukset.

• hiomahomma

Ilmestyitkin palstalle heti kun oli kyse DVD-hionnasta. Eli olet siis ammattimainen hioja? Kerroppas miten kannattaa hioa?

• hiomahomma kirjoitti:

Ilmestyitkin palstalle heti kun oli kyse DVD-hionnasta. Eli olet siis ammattimainen hioja? Kerroppas miten kannattaa hioa?

En ole.

Sinä kerroit tietävästi asiasta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14244687/apua-dvd-hiontaan#comment-84279557

• M-KarkeahiontaKY

• M-KarkeahiontaKY kirjoitti:

Ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/t/13833553/olen-yrittanyt
        keskustelet levyn mittauksesta työntömitalla ja kerrot oikean hiontamäärän ym. Eli kyllä sinulla on kurssinkäyneenä tietoa dvd-hionnasta. Miksi et auttaisi aloittajaa? <-- kysymysmerkki

En ole missään sanonut mistään kurssista joten se on valhe! Tuollaisen perättömän tiedon levittäminen on rikos.

• ihanvaanutelias

Mitä vahinkoa olet kärsinyt, asianomistaja?

• medison----

DVD- hioja trollaaja jälleen palstalla, onko lääkkeet loppuneet?

• paperi_loppu

Hiomapaprut on loppuneet ja juuri oikeanlaista kyseiseen pitäisi saada uutta kun ei uskalla millä tahansa paperilla ruveta hiomaan.

• masakarin_opit
      • En ole laatinut mitään opetusvideoita joten haluatko että sinunkin tietokoneet, kännykät ja muut laitteet viedään esitutkintaan?

• Yksinäinenrunkkari

Sinä se tykkäät hioa DVD levyjä ja nimimerkeillä poitattaa keskusteluja!
        Sorry sut tunnetaan ja jos vilä jatkuu tulee pieni muistutus! Paskalle sanavapauden nimissä!

• M-Kar
      • En_ole_Matti

• yöllähiominen

Selvästi sinua kiinnostaa DVD-levyjen hionta. Olethan laittanut hionta keskustelutkin tarkasti muistiin. Minä kysyn että miksi hiot öisin DVD-levyjä hiekkapaperilla? Vastaa nyt kun olet koulussa saanut opetusta siihen.

• yöllähiominen kirjoitti:

Selvästi sinua kiinnostaa DVD-levyjen hionta. Olethan laittanut hionta keskustelutkin tarkasti muistiin. Minä kysyn että miksi hiot öisin DVD-levyjä hiekkapaperilla? Vastaa nyt kun olet koulussa saanut opetusta siihen.

En ole sanonut missään tuollaista. Autoin kysyjää sen ongelmissa.

Älä levitä perättömiä valheita minusta vaan auta sitä kysyjää! En ole missään sanonut mitään tuollasta joten se on VALHE!

Muista, että voin ilmoittaa sinusta poliisille täysin perustellusti kunnianloukkauksesta koska tieto on perätön jolloin tuo pelleily ja palstahäiriklinti loppuu kyllä sitten siihen ja urpolta viedään tietokoneet pois muutamaksi kuukaudeksi esitutkintaan.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Älä levitä perättömiä valheita minusta vaan auta sitä kysyjää! En ole missään sanonut mitään tuollasta joten se on VALHE!

Muista, että voin ilmoittaa sinusta poliisille täysin perustellusti kunnianloukkauksesta koska tieto on perätön jolloin tuo pelleily ja palstahäiriklinti loppuu kyllä sitten siihen ja urpolta viedään tietokoneet pois muutamaksi kuukaudeksi esitutkintaan.

Ketjussa on useampi keskustelija joten toivottamasti et aiheettomia ilmottaisi.
        Samalla tavoinhan muuten olet sanonut muiden tietävän asiasta jotain sekä hiovan dvd levyjä.
        Minun puolesta tuo höpötys kyllä saa olla, kunhan vaan aprikoin aloittajan kysymystä.

En muuten ole tuo aloittaja.

• yhyyyhyyy
        M-Kar kirjoitti:

"Että paa kenttäoikeuteen ja anna kakkua, anna sakkoa saatana."

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Mitä mieltä muuten olet sellaisesta että nimittelee mielisairaaksi, valehtelijaksi, hulluksi, vajaaälyiseksi ja ties miksi sekä kehottaa jopa vetämään narun kaulaan, onko tämä laillista?

Ketjussa on useampi keskustelija joten toivottamasti et aiheettomia ilmottaisi.
        Samalla tavoinhan muuten olet sanonut muiden tietävän asiasta jotain sekä hiovan dvd levyjä.
        Minun puolesta tuo höpötys kyllä saa olla, kunhan vaan aprikoin aloittajan kysymystä.

En muuten ole tuo aloittaja.

Voin ilmoittaa ihan jokaisen joka väittää minusta valheellista tietoa. Kaikenlaiset roskakurssit ja yöharrasteet ovat keksittyjä valheita.

Minä olen vain laittanut kysyjälle linkkejä sellaisiin viesteihin missä puhutaan jostain kursseista ja kehoittanut kysymään heiltä asiaa koska HAVAINTOJEN PERUSTEELLA kyseessä on ainoat henkilöt mitkä tietävät jotain sellaisista kursseista.

Minä olen sanonut, että MINÄ EN LIITY MITENKÄÄN mihinkään kursseihin tai mihinkään tuollaiseen järjettömyyteen joten silloin minusta ei saa levitellä mitään valheita. Se on rikos ja minä voin tehdä ihan jokaisen elämästä helvettiä kuka tähän ketjuun alkaa sellaista paskaa hokemaan.

Käytännössä tietokoneet viedään pois ja sitten saatte hakea vertaistukea vaikka eräästä juontajasta jota epäillään myös törttöilystä.

• yhyyyhyyy

Matti rupee uhkaileen, hyi sinuu.

Mitä mieltä muuten olet sellaisesta että nimittelee mielisairaaksi, valehtelijaksi, hulluksi, vajaaälyiseksi ja ties miksi sekä kehottaa jopa vetämään narun kaulaan, onko tämä laillista?

Kunnianloukkausasioissa on aika merkittävää se, että onko tieto totta vai ei.

Kyllä minä voin sanoa ihan suoraan, että sellainen ihminen on sekaisin ja jos vaikka aloittaa häiriköintitarkoituksissa roskaketjuja koska se on totta. Siinä ei myöskään ole rikosta koska ei ole kohdetta. Rekisteröimätön nimimerkki on anonyymi.

Jos joku levittelee perätöntä tietoa niin se on VALHE, ja valehtelijaksi sanominen ei ole myöskään rikos kun kyse on valehtelusta.

Se valehtelu itsessään on kyllä rikos jos levitellään perätöntä tietoa yksityishenkilöistä ja minulla on täysi oikeus tehdä sellaisen elämästä helvettiä joka vihjalee jotain huuhaata minusta. Hiomahomma saa nyt vaan neuvoa sitä aloittajaa asiallisesti eikä sotke minua millään tavalla siihen tai sitten pitää turpansa kiinni ja lopettaa sen palstahäiriköinnin.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Voin ilmoittaa ihan jokaisen joka väittää minusta valheellista tietoa. Kaikenlaiset roskakurssit ja yöharrasteet ovat keksittyjä valheita.

Minä olen vain laittanut kysyjälle linkkejä sellaisiin viesteihin missä puhutaan jostain kursseista ja kehoittanut kysymään heiltä asiaa koska HAVAINTOJEN PERUSTEELLA kyseessä on ainoat henkilöt mitkä tietävät jotain sellaisista kursseista.

Minä olen sanonut, että MINÄ EN LIITY MITENKÄÄN mihinkään kursseihin tai mihinkään tuollaiseen järjettömyyteen joten silloin minusta ei saa levitellä mitään valheita. Se on rikos ja minä voin tehdä ihan jokaisen elämästä helvettiä kuka tähän ketjuun alkaa sellaista paskaa hokemaan.

Käytännössä tietokoneet viedään pois ja sitten saatte hakea vertaistukea vaikka eräästä juontajasta jota epäillään myös törttöilystä.

Tarkoitin etä väitit jopa minun tietävän jotain asiasta, eli tässä sekoittuu nyt nimimerkit ja kirjoittajat vähän jokaisella kun ei ole rekattuja.
        Kuten sanoin niin minä en tiedä asiasta enkä ole kiinnostunut asiasta joten et sinä jokaista joka keskusteluun osallistuu voi alkaa perättömästi ilmoittelemaan yhtään mihinkään.

Näillä palstolla näkyy sellaisia uhkailuja ja herjaamisia päivittäin että jokaiselta joutaisi periaatteessa silloin tietokoneet pois.
        annappa muuten mielipiteesi aikaisemmin esittämääni kysymykseen tuosta nimittelystä.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Kunnianloukkausasioissa on aika merkittävää se, että onko tieto totta vai ei.

Kyllä minä voin sanoa ihan suoraan, että sellainen ihminen on sekaisin ja jos vaikka aloittaa häiriköintitarkoituksissa roskaketjuja koska se on totta. Siinä ei myöskään ole rikosta koska ei ole kohdetta. Rekisteröimätön nimimerkki on anonyymi.

Jos joku levittelee perätöntä tietoa niin se on VALHE, ja valehtelijaksi sanominen ei ole myöskään rikos kun kyse on valehtelusta.

Se valehtelu itsessään on kyllä rikos jos levitellään perätöntä tietoa yksityishenkilöistä ja minulla on täysi oikeus tehdä sellaisen elämästä helvettiä joka vihjalee jotain huuhaata minusta. Hiomahomma saa nyt vaan neuvoa sitä aloittajaa asiallisesti eikä sotke minua millään tavalla siihen tai sitten pitää turpansa kiinni ja lopettaa sen palstahäiriköinnin.

Vastasitkin näköjään ja et pidä sellaista siis herjaamisena ja herjaaminen on mielestäni rikos.

"Rekisteröimätön nimimerkki on anonyymi."
        Eli siis tässäkään ketjussa ei ole ilmeisesti herjaamista tai valheellista tietoa tapahtunut vai mitä tarkoititkaan anonyymillä?
        Muuten eikö sinunkin nimimerkki ole anonyymi koska se on nimimerkki?

Tarkoitin etä väitit jopa minun tietävän jotain asiasta, eli tässä sekoittuu nyt nimimerkit ja kirjoittajat vähän jokaisella kun ei ole rekattuja.
        Kuten sanoin niin minä en tiedä asiasta enkä ole kiinnostunut asiasta joten et sinä jokaista joka keskusteluun osallistuu voi alkaa perättömästi ilmoittelemaan yhtään mihinkään.

Näillä palstolla näkyy sellaisia uhkailuja ja herjaamisia päivittäin että jokaiselta joutaisi periaatteessa silloin tietokoneet pois.
        annappa muuten mielipiteesi aikaisemmin esittämääni kysymykseen tuosta nimittelystä.

Ei varmaan mitään ongelmaa jos on rekisteröimätön nimimerkki ja on joku peruste.

Vastasitkin näköjään ja et pidä sellaista siis herjaamisena ja herjaaminen on mielestäni rikos.

"Rekisteröimätön nimimerkki on anonyymi."
        Eli siis tässäkään ketjussa ei ole ilmeisesti herjaamista tai valheellista tietoa tapahtunut vai mitä tarkoititkaan anonyymillä?
        Muuten eikö sinunkin nimimerkki ole anonyymi koska se on nimimerkki?

"Eli siis tässäkään ketjussa ei ole ilmeisesti herjaamista tai valheellista tietoa tapahtunut vai mitä tarkoititkaan anonyymillä?"

Minun nimimerkkini on todellinen henkilö ja minusta ei saa vihjailla mitään valheelista tietoa. Minua ei saa liittää mihinkään huuhaa kursseihin eikä kenenkään hiomisharrasteisiin koska se on kaikki valhetta. Valheellisen tiedon levittäminen yksityishenkilöstä on rikos.

• oleppasvarovaisempi

"minulla on täysi oikeus tehdä sellaisen elämästä helvettiä joka vihjalee jotain huuhaata minusta"
        Laitoin keskustelun talteen mahdollisia myöhempiä toimenpiteitä varten.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

"Eli siis tässäkään ketjussa ei ole ilmeisesti herjaamista tai valheellista tietoa tapahtunut vai mitä tarkoititkaan anonyymillä?"

Minun nimimerkkini on todellinen henkilö ja minusta ei saa vihjailla mitään valheelista tietoa. Minua ei saa liittää mihinkään huuhaa kursseihin eikä kenenkään hiomisharrasteisiin koska se on kaikki valhetta. Valheellisen tiedon levittäminen yksityishenkilöstä on rikos.

Eli jos sis rekisteröin nimimerkkini niin olen todellinen henkilö, tällä hetkellä en siis ole todellinen henkilö vaan anonyymi ja minustako saa levittää valheellista tietoa ja minua saa herjata?

Vähän epäilen kyllä tätä asiaa.

• ehe-eheh-eee

Vapaa kuvaus

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Tuollainen on todellinen henkilö joka kehuu olevansa todellinen henkilö.

Eli jos sis rekisteröin nimimerkkini niin olen todellinen henkilö, tällä hetkellä en siis ole todellinen henkilö vaan anonyymi ja minustako saa levittää valheellista tietoa ja minua saa herjata?

Vähän epäilen kyllä tätä asiaa.

Ei välttämättä tarvitse olla rekisteröitynyt. Kyllä senkin pitäisi riittää jos on jotenkin yhdistettävissä.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Ei välttämättä tarvitse olla rekisteröitynyt. Kyllä senkin pitäisi riittää jos on jotenkin yhdistettävissä.

Aivan, eli myös anonyymi nimimerkki eli rekkaamaton nimimerkki on henkilö ja siihen jos kohdistetaan viestejä joissa herjataa on syyllistynyt herjaukseen, tätä herjausta on muunmuassa valehtelijaksi kutsuminen ja siitä voi pahoittaa mielensä, myös mielisairaaksi ja muilla herjauksilla kutsuttaessa voi loukkaantua syvästi

Myös asiaton ilmianto on rikos mielestäni, vai olenko väärässä?

Aivan, eli myös anonyymi nimimerkki eli rekkaamaton nimimerkki on henkilö ja siihen jos kohdistetaan viestejä joissa herjataa on syyllistynyt herjaukseen, tätä herjausta on muunmuassa valehtelijaksi kutsuminen ja siitä voi pahoittaa mielensä, myös mielisairaaksi ja muilla herjauksilla kutsuttaessa voi loukkaantua syvästi

"Aivan, eli myös anonyymi nimimerkki eli rekkaamaton nimimerkki on henkilö ja siihen jos kohdistetaan viestejä joissa herjataa on syyllistynyt herjaukseen"

Herjausta ei nykylainsäädännössä tunneta.

Kunnianloukkauteen liittyvä laki pätee ja siinä kohteena on luonnolliset henkilöt. Ei siis yritykset, mielikuvitushahmot eikä mitkään sellaiset joita ei voi mitenkään yksilöidä mihinkään. Rekisteröimätön nimimerkki hyvin helposti on sellainen, että sen kunniaa ei voi loukata ellei sitä voida yksilöidä johonkin. Kun tää porukka täällä vaihtelee nimimerkkiä vaikka joka viestissä niin sitä ei voi oikein yksilöidä mihinkään.

Toinen asia myös on se, että esim. valehtelijaksi sanominen ei välttämättä ole mikään kunnianloukkaus jos toinen kerran valehtelee. Kunnianloukkauksessa hyvin olennaista on se, että vihjaillaan ja juorutaan virheellisiä asioita.

"Myös asiaton ilmianto on rikos mielestäni, vai olenko väärässä?"

Toki.

• kunnian_miehet
        M-Kar kirjoitti:

"Aivan, eli myös anonyymi nimimerkki eli rekkaamaton nimimerkki on henkilö ja siihen jos kohdistetaan viestejä joissa herjataa on syyllistynyt herjaukseen"

Kunnianloukkauteen liittyvä laki pätee ja siinä kohteena on luonnolliset henkilöt. Ei siis yritykset, mielikuvitushahmot eikä mitkään sellaiset joita ei voi mitenkään yksilöidä mihinkään. Rekisteröimätön nimimerkki hyvin helposti on sellainen, että sen kunniaa ei voi loukata ellei sitä voida yksilöidä johonkin. Kun tää porukka täällä vaihtelee nimimerkkiä vaikka joka viestissä niin sitä ei voi oikein yksilöidä mihinkään.

Toinen asia myös on se, että esim. valehtelijaksi sanominen ei välttämättä ole mikään kunnianloukkaus jos toinen kerran valehtelee. Kunnianloukkauksessa hyvin olennaista on se, että vihjaillaan ja juorutaan virheellisiä asioita.

Toki.

Ei sitten kannata ladata mitään sellaisista paikoista mistä ei pysty haastamaan oikeuteen ketään. Ei myöskään kannata luulla että kaikki kirjoitukset (rekkaamattomat) ovat saman henkilön tekemiä, täällä on vain muutama tapaus jotka jaksavat jäkättää vaikka maailman tappiin kaikenlaisista jonninjoutavista asioista.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Toki.

"jos toinen kerran valehtelee"
        Mutta jos ei valehtele ja silti väitetään valehtelijaksi, myös hyvin monet muut nimittelyt on mielestäni samaa sarjaa.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Toki.

Tulipa tässä myös mieleen että kaikkien olisi syytä hieman miettiä miten kirjoittelee palstoilla, jopa sinun.
        Kaikenlaiset nimittelyt mielestäni on hyvä jättää pois jotka vaan provosoi juurikin haistattelemaan takaisin ja siitähän se herjaaminen vain yltyy ja yltyy.

Mietippä myös itse sitten aina kun kirjoittelet että pysyt asia linjalla, näin minäkin teen, paitsi jos aletaan haistattelemaan.

"jos toinen kerran valehtelee"
        Mutta jos ei valehtele ja silti väitetään valehtelijaksi, myös hyvin monet muut nimittelyt on mielestäni samaa sarjaa.

"Mutta jos ei valehtele ja silti väitetään valehtelijaksi, myös hyvin monet muut nimittelyt on mielestäni samaa sarjaa."

Kaikki väittämät pitää kyetä todistamaan. Ja jos asianomainen vielä sanoo, että siitä valehdellaan ja ei ole minkäänlaista todistetta esitetty vihjailuille niin silloin se paskanjauhaminen pitää lopettaa.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

"Mutta jos ei valehtele ja silti väitetään valehtelijaksi, myös hyvin monet muut nimittelyt on mielestäni samaa sarjaa."

Kaikki väittämät pitää kyetä todistamaan. Ja jos asianomainen vielä sanoo, että siitä valehdellaan ja ei ole minkäänlaista todistetta esitetty vihjailuille niin silloin se paskanjauhaminen pitää lopettaa.

Et sinä voi alkaa valehtelijaksi ketään kutsumaan saatikka mielisairaaksi tma. nimittelyjä tekemään.
        Sinun pitää itse kyetä todistamaan että juttu on vale jos valehtelijaksi esimerkiksi nimittelet tai jos mielisairaaksi nimittelet niin se on todistettava.

Meinaatko siivota kielenkäyttöäsi jatkossa?

Et sinä voi alkaa valehtelijaksi ketään kutsumaan saatikka mielisairaaksi tma. nimittelyjä tekemään.
        Sinun pitää itse kyetä todistamaan että juttu on vale jos valehtelijaksi esimerkiksi nimittelet tai jos mielisairaaksi nimittelet niin se on todistettava.

"Et sinä voi alkaa valehtelijaksi ketään kutsumaan saatikka mielisairaaksi tma. nimittelyjä tekemään."

Jos joku väittää minun olleen jollain kurssilla mistä itse tiedän ihan tarkkaan, että en ole ollut niin voin väittää valehtelijaksi.

Minun ei sitä tarvitse todistaa vaan todistustaakka on alkuperäisen roskaväitteen esittäjällä.

Patologinen valehtelu liittyy oireena mielenterveyden ongelmiin, eli jos toistuvasti valehtelee ja sepittelee roskaa niin sehän on oire mielenterveyden ongelmille.

En sitten voi tarkemmin sanoa että mille, koska se ei ole diagnoosi vaan oire. Eli ei siis kannata kirjoitella valheita keskustelupalstoille.

"Meinaatko siivota kielenkäyttöäsi jatkossa?"

Minun kielenkäyttöni on puhdas vastareaktio valehteliville palstahäiriköille.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

"Et sinä voi alkaa valehtelijaksi ketään kutsumaan saatikka mielisairaaksi tma. nimittelyjä tekemään."

Jos joku väittää minun olleen jollain kurssilla mistä itse tiedän ihan tarkkaan, että en ole ollut niin voin väittää valehtelijaksi.

Minun ei sitä tarvitse todistaa vaan todistustaakka on alkuperäisen roskaväitteen esittäjällä.

Patologinen valehtelu liittyy oireena mielenterveyden ongelmiin, eli jos toistuvasti valehtelee ja sepittelee roskaa niin sehän on oire mielenterveyden ongelmille.

En sitten voi tarkemmin sanoa että mille, koska se ei ole diagnoosi vaan oire. Eli ei siis kannata kirjoitella valheita keskustelupalstoille.

Minun kielenkäyttöni on puhdas vastareaktio valehteliville palstahäiriköille.

No se kurssiasia on toki eri asia, mutta voihan se olla kysymys eikä väittämä jolloin valehtelijaksi kutsuminen ei ole asiallista.

Eli et meinaa siivota kielenkäyttöäsi, muista, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, eli voi olla että myös tämän tapaiset aloitukset silloin saattaa jopa jatkua, provosointi ja ihmisten suututtaminen lisää vain roskaa palstoille.

Voin jos se on totta.

"Sinun pitää itse kyetä todistamaan että juttu on vale"

Todistustaakka on alkuperäisen väitteen esittäjällä ja kaikki väitteet pitää voida todistaa oikeaksi tai vääräksi.

Jos minusta vihjaillaan jotain negatiivista ja tiedän itse, että se ei pidä paikkaansa niin voin hyvin sanoa valehtelijaa valehtelijaksi kun se minusta vihjailee roskaa. Saa vapaasti todistaa toisin mutta eihän valehtelija siihen pysty. Olisi siis pitänyt jättää valehtelu tekemättä!

Minun kielenkäyttöni riippuu edelleen siitä jankataanko valheita vai ei.

• Karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Voin jos se on totta.

"Sinun pitää itse kyetä todistamaan että juttu on vale"

Todistustaakka on alkuperäisen väitteen esittäjällä ja kaikki väitteet pitää voida todistaa oikeaksi tai vääräksi.

Jos minusta vihjaillaan jotain negatiivista ja tiedän itse, että se ei pidä paikkaansa niin voin hyvin sanoa valehtelijaa valehtelijaksi kun se minusta vihjailee roskaa. Saa vapaasti todistaa toisin mutta eihän valehtelija siihen pysty. Olisi siis pitänyt jättää valehtelu tekemättä!

Minun kielenkäyttöni riippuu edelleen siitä jankataanko valheita vai ei.

Vastasit kaksi kertaa samaan viestiin, ymmärsin kerrasta kyllä jo kantasi.

No se kurssiasia on toki eri asia, mutta voihan se olla kysymys eikä väittämä jolloin valehtelijaksi kutsuminen ei ole asiallista.

Eli et meinaa siivota kielenkäyttöäsi, muista, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, eli voi olla että myös tämän tapaiset aloitukset silloin saattaa jopa jatkua, provosointi ja ihmisten suututtaminen lisää vain roskaa palstoille.

"niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"

Niinhän minä olen tehnyt.

En minä ole muuta tehnyt kuin halunnut sitä valehtelun lopettamista. Kaikki negatiivinen mistä tahansa ilman todisteita on todella törkeätä.

Ei tämä minusta ole kiinni, en minä sitä valehtelua ole aloittanut.

Onneksi nyt on rikoksen tunnusmerkit täyttyneet, että jos ei nyt vähitellen lopu se palstahäiriköinti niin minulla on sitten pari vuotta mahdollisuus käyttää julkista valtaa häiriköiden kuseen laittamiseksi, jos niin haluan.

• karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

En minä ole muuta tehnyt kuin halunnut sitä valehtelun lopettamista. Kaikki negatiivinen mistä tahansa ilman todisteita on todella törkeätä.

Onneksi nyt on rikoksen tunnusmerkit täyttyneet, että jos ei nyt vähitellen lopu se palstahäiriköinti niin minulla on sitten pari vuotta mahdollisuus käyttää julkista valtaa häiriköiden kuseen laittamiseksi, jos niin haluan.

Niinhän snä olet tehnyt ja juuri siksi provosoituu ihmiset lisää, mutta kannattaako olla se ensimmäinen joka alkaa herjaamaan eli nimittelemään.

Asiallisella kannalla jos pitäytyisi porukka ja ei heitä itse löyöyä kiukaalle vaikka kuka torvelo tahansa jankuttaisi niin luulempa että ketjun pelleilyt saattaisi jopa loppua ja ei siis jatkuisi.
        Tämä on minun mielipide.

Vai on rikoksen tunnusmerkit täyttyneet, muista sitten että esim. minä en ole tässä ketjussa sellaista tehnyt, asiaton ilmianto on RIKOS!

• käyttäjänvika
        M-Kar kirjoitti:

Tervetuloa hippoihin vaikka muisti pätkii.

• karvahattuja-siellä kirjoitti:

Niinhän snä olet tehnyt ja juuri siksi provosoituu ihmiset lisää, mutta kannattaako olla se ensimmäinen joka alkaa herjaamaan eli nimittelemään.

Asiallisella kannalla jos pitäytyisi porukka ja ei heitä itse löyöyä kiukaalle vaikka kuka torvelo tahansa jankuttaisi niin luulempa että ketjun pelleilyt saattaisi jopa loppua ja ei siis jatkuisi.
        Tämä on minun mielipide.

Vai on rikoksen tunnusmerkit täyttyneet, muista sitten että esim. minä en ole tässä ketjussa sellaista tehnyt, asiaton ilmianto on RIKOS!

Tässä nyt on sekin juttu, että tämä on apua aloittelijalle palsta. Sitä kun valehtelijat voi aiheuttaa myös suoraa haittaa ihmisille (tai vaikka yrityksille!) tuhoa aiheuttavien neuvojen tai liiketoimintaa vahingoittavan tiedon levittämisen muodossa.

Kyllä minusta on tärkeätä puuttua heti siihen valehteluun että saa huhuilta katkottua heti siivet.

Luulen että tämä on se asia mistä ihmiset provosoituu kun joku puuttuu siihen haitantekoon.

• karvahattuja-siellä
        M-Kar kirjoitti:

Tässä nyt on sekin juttu, että tämä on apua aloittelijalle palsta. Sitä kun valehtelijat voi aiheuttaa myös suoraa haittaa ihmisille (tai vaikka yrityksille!) tuhoa aiheuttavien neuvojen tai liiketoimintaa vahingoittavan tiedon levittämisen muodossa.

Kyllä minusta on tärkeätä puuttua heti siihen valehteluun että saa huhuilta katkottua heti siivet.

Luulen että tämä on se asia mistä ihmiset provosoituu kun joku puuttuu siihen haitantekoon.

Ok, mutta sanon sellaisen asian että tämän viestin jälkeen en tule ikinä vastaamaan yhteenkään sinun kysymykseesi enkä esitä sinulle kysymyksiä.
        En tahdo olla siis missään tekemisissä enää sinun keskustelujen kanssa.

Samassa ketjussa saatan kyllä keskustella silti tulevaisuudessakin.

• m-kar-firma-nurin
        M-Kar kirjoitti:

Eivätköhän ne sinun tulot ole nykyään sen sorttisia, ettei niihin ole mitään vaikutusta sillä, sekoileeko joku täällä jostain dvd-levyistä. Voithan sinä toki rikosilmoituksenkin tehdä, kyllä niitä huuhaailmoituksia muutenkin tulee poliisille siinä määrin, että eiköhän yksi sekaan mahdu.

• vielä_turhempi_nimimrk
        M-Kar kirjoitti:

Miten nimimerkki voi haastaa jonkun oikeuteen?

• ihanvaau21313
        Karvahattuja-siellä kirjoitti:

Mikä muuten takaa että jotakin nimimerkkiä käyttää vain yksi ihminen?

• No_jo_on_kumma

Ohje hiontaongelmaan:

Ota palanen tavallista hiekkapaperia (vesihiomapaperikin käy) esim. karkeutta 80 tai 100 ja hankaa sitä saamarin DVD-levyä molemmin puolin muutama minuutti voimakkaasti painaen.
      Lopputulos on taattu ja saat mielenrauhan.

• Jallun LSD-resepti täytyy siis uusia.

• luomuvalaanrasva

> LSD-resepti
        Ensimmäistä kertaa kuulen tällaisesta.

• AlbertHof-
        luomuvalaanrasva kirjoitti:

> LSD-resepti
        Ensimmäistä kertaa kuulen tällaisesta.

Tietämättömyys ei ole mikään puolustus.

• heh-heh-heh-
    • Masa.Keravalta

Eikös Masa ollut aika haka tässä hommassa. Näin olin joskus lukevinaan.

• Keissi.klosetissa

Katsoin puhelinluettelosta. Ei löytynyt yhtäkään M-Karvahattua. Ei siis voida yksilöidä kehenkään.

Case closed.

• ihme.sälli

Onko tämä se sama mies joka suosittelee ostamaan windows 10, vaikka sen voi ladata ilmaiseksikin.

Näin ainakin minulle teki. Sitten täällä jeesustelee, että asiakas voi hävitä jotain.

• Ääntelyä

Sain kerran ladattua netistä uuden virtalähteen, vanhan powerin tuuletin oli alkanut ääntämään.

• mistäsaailmaiseksi

Saako kympin ilmaiseksi myös aktivoitua? Windowsia kun ei ole ennestään.

• halpaamakkaraa
        mistäsaailmaiseksi kirjoitti:

Saako kympin ilmaiseksi myös aktivoitua? Windowsia kun ei ole ennestään.

Hakee vaan valmiiksiaktivoidun seiskan ja asentaa sen. Sitten pistää 10 median kiinni ja asentumaan ja sitärataa.

• halpaamakkaraa kirjoitti:

Hakee vaan valmiiksiaktivoidun seiskan ja asentaa sen. Sitten pistää 10 median kiinni ja asentumaan ja sitärataa.

"valmiiksiaktivoidun seiskan"

Eli toisin sanoen valmiiksi haittaohjelmilla kyllästetyn. Typerää.

Täysin Windowsittomat saavat ilmaisen, laillisen Windows 10:n liittymällä Insider-testikäyttäjäksi. Järjestelmän käyttö maksetaan sillä, että uusimmat päivitykset testataan teillä ennen niiden laittamista julkiseen levitykseen.

• halpaarautalankaa
        aurinko_lemma kirjoitti:

"valmiiksiaktivoidun seiskan"

Eli toisin sanoen valmiiksi haittaohjelmilla kyllästetyn. Typerää.

Täysin Windowsittomat saavat ilmaisen, laillisen Windows 10:n liittymällä Insider-testikäyttäjäksi. Järjestelmän käyttö maksetaan sillä, että uusimmat päivitykset testataan teillä ennen niiden laittamista julkiseen levitykseen.

Kai sinä ymmärrät että on myös olemassa Windows 10 puhdas asennus.

• halpaarautalankaa kirjoitti:

Kai sinä ymmärrät että on myös olemassa Windows 10 puhdas asennus.

Kai sinä ymmärrät, että laittomaan W7-aktivointiin perustuva W10-käyttöoikeus saattaa lähteä alta millä hetkellä tahansa.

Windows 10 maksaa kaupassa erikseen ostettuna reilun satkun, eli ei paljoakaan.

• halpaamakkaraa
        aurinko_lemma kirjoitti:

Kai sinä ymmärrät, että laittomaan W7-aktivointiin perustuva W10-käyttöoikeus saattaa lähteä alta millä hetkellä tahansa.

Windows 10 maksaa kaupassa erikseen ostettuna reilun satkun, eli ei paljoakaan.

Haitanneeko minua -no ei, noita riittää jos tarvii.
        Tärkeät asiat hoidetaan ihan jollain muulla systeemillä.

• halpaamakkaraa kirjoitti:

Haitanneeko minua -no ei, noita riittää jos tarvii.
        Tärkeät asiat hoidetaan ihan jollain muulla systeemillä.

Jos sinulle asia on yhdentekevä, älä neuvo muita niin kuin se olisi kaikille yhdentekevä juttu.

Vai neuvotko tahallasi paskasti? Hanki itsellesi jotain kehittävää tekemistä.

• kyllästynytväittelyyn

turha ketju, laitoin ylläpidolle viestin, kohta häviää. No kaipa sama hörhö aloittaa kohta saman jaskan jauhamisen.

• LaiskanValinta

Laita mikroon 10m ja ota useampi reilu askel taakse!

• 12cm_aaltoalue

10m mitä, metrilenkkiäkö? Mikroon laitetaan yleensä DVD-asemia (jos Windows10 tukee) ja lisäkortteja.

• qwdqwdqwd

"dvd/cd hionta" google haku antaa oikeat ohjeet. Hiekkapaperilla ei tietenkään hiota, mutta hommaan soveltuvalla tahnalla hiotaan vaikka auton maalipintaa, umpioita, tuulilaseja jne.. Niin ja se hionta DVD/CD levystä suoritetaan alapuolelta, johon ei ole poltettu kuvaa.

• HistoriallinenTaito

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1718
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1319
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      866
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      857
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe