pelko tulevaisuudesta

mitätehdä

Voisiko joku palstan pakolaisia ihannoiva henkilö kertoa mitä pitäisi tehdä!?
Itse suhtaudun pakolaisiin suhtkoht neutraalisti, mutta nyt on alkanut vähän arveluttamaan koko homma. Itse miehenä ei ole ongelmia. Mutta vaimoni on töissä lähellä pakolaiskeskusta ja pelkää aivan jumalattomasti ja on sanonut että aikoo lopettaa työt sen vuoksi. Työnantaja on sanonut että pitää liikua vaan isommalla porukalla, mutta mitäs sitten kun olet useimmiten yö töissä yksin. Aiemminkin ulkomaalaiset on seuranneet häntä ja huudelleet kaikenlaista. Mutta nyt kun kesä tulee, niin hän pelkää entistä enemmän mitä voi tapahtua.
Mitä siis voimme tehdä? Onko ainoa mahdollisuus töitten lopettaminen? Vaimoni haluaisi että myisimme kaiken ja muuttaisimme jonnekin missä ei ole muslimi saalistajia. Mutta sukutilalliselle asia on vähintäänkin vaikea. Mitä siis voi tehdä? Pitääkö kääntyä muslimiksi ja vaimon pukeutua huntuun!
Minne edes voi mennä pakoon?

9

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • årghkjell

      Ei ne osaa muuta kuin huutaa rasistia ja vihapuhetta. Kuin suoraan TVstä ja valtamediasta.

      • tarttis.tietää

        Tietäisivätkö Tervo, Nazima tai Bidae? Ehkä Nerg?


    • Putinpelastaa

      Toivotaan että Putin hoitaa homman kotiin ja tulee auttamaan pikkuista suomea tässä ongelmassa ja karkottaa kaikki muslimit suomesta.

    • Pitäisi MAVI:n varmaankin perustaa "Vaimon kotiinnoutotuki" kunnes aloittajakin huomaisi ajatella, että on sellainenkin vaihtoehto - mikä tavallisille, inhimillisesti ajatteleville ihmisille tulee ensimmäisenä mieleen - olemassa, että aviomies huolehtii velvollisuuksistaan ja turvaa itse vaimonsa kotimatkan.

      Aloittajan kirjoitus kuvastelee hyvin suomalaisen talonpojan periluonnetta: ahneutta. Kirjoitus heijastelee myös sellaista, että kirjoittaja onkin, empaattisuutta vailla olemisensa kirjoituksellaan todistaen, luonnevikainen psykopaatti, jopa ehkä sosiopaatti.

      • TypmiiTuoBesserwisser

        Siinähän se psykopaatti, ehkä Jo.Pa sosiopaatti taas tuo esiin kompetenssivajettaan. Lienee itse aina kotona, mihin aikaan vaimon työajat ovatkaan, tosin olematonta vaimoa lienee vaikea mistään hakea, mutta noin periaatteessa.


      • Älyhoiäläjätätätä

        Hei idiootti! Ei taida pieneen mieleesi mahtua, että suomalaisen naisen ei pitäisi joutua pelkäämään työmatkallansa.
        Kirjoitit ilmeisesti itsestäsi, kun tuohan kuvaa sinun kaltaistasi mielenterveys ongelmaista perverssiä täydellisesti.


    • suvaitsevainen_vihreä

      Aloittaja on rasisti ja trolli. Ei hänellä ole mitään "vaimoa", lukee mitävittua lehteä ja keksii älyttömiä valheita pakolaisista. Lopeta se vihapuhe ja rasismi.

      • ketjunaloittaja

        Mitähän rasistista tai viha puhetta kirjoituksessani oli? Vaimoni pelko on aivan aiheellinen. Vai eikö itseäsi pelottaisi jos ulkomaalaiset miehet huutelisivat sinulle törkeyksiä ja juoksisivat perässäsi laumana? Valitettavasti en itse pysty vaimoani aina hakemaan töistä, koska joudun käymään itsekin töissä, mutta aina kun voin niin haen hänet töistä.
        Muutenkin ihmetyttää teidän kaikkien rakastajien suhtautuminen toisten aiheellisiin pelkoihin. Miksi ihmeessä alatte heti huutamaan rasismia silläkö kaikki muuttuu paremmaksi? Eikö olisi asiallisempaa toimintaa antaa konkreettisia ideoita turvallisuuden parantamiseksi ja keskustella asioista asiallisesti.
        Vaimoni on pyytänyt että saisi vain päivä vuoroja, mutta se ei helposti onnistu kun kukaan muukaan hänen työkaverinsa ei haluaisi enää tehdä yö vuoroja saman syyn vuoksi.
        Kuten luulisi sinunkin ymmärtävän, niin ongelmaa ei olisi jos ulkomaalaiset käyttäytyisivät kunnolla ja eläisivät maassa maan tavalla.
        Tosin tietenkään vaimollanikaan ei olisi mitään pelättävää heidän suhteensa jos hän olisi lihava ruma nainen.


    • Rajavartijapellet

      Mitä helvettiä rajavartijoilla tehdään, kun ne eivät hoida työtään!!! Eiköhän rajavartija ole siellä rajalla sen vuoksi, että ei päästä rajan yli ketään luvatonta. Eiköhän rajavartijan velvollisuus ole myös ampua rajaa turvatakseen! Siihenhän loppuisi musulmaani tulva!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe