Pikkusisko kiusaa koko ajan äiti ei usko.

Moi. Siskoni on kiusannut minua todella kauan ja tänä kuukautena kiusaaminen on kasvannut todella pahasti. Oon harkinnut muuttamista takaisin isilleni sillä hän uskoo että kakkosluokkalainen pikkusiskoni kiusaa minua mut äiti ei. Sillon kun äiti puhuttelee pikkusiskoani niin hän puhuttelee minuakin. Vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Aina kun menen kertomaan että pikkusiskoni taas varasti tai hakkasi tai uhkasi niin pikkusiskoni sanoo että minä kusetan ja huutaa niin kovaa että äitini ei kuule että mitä siskoni on tehnyt. Isosiskoni on pikkusiskoni puolella kaikessa. Kerran minulla oli paljon todisteita että siskoni kävi varastamassa minulta pienen sipsipussin ja äitini vain sano pikkusiskolleni että niin ei saa tehdä. Äitini saataa olla väsynyt kun hän on raskaana ja hän joutuu olemaan koko ajan 1.5-vuotiaan pikkuvelipuoleni kanssa. Isäni yrittää tehdä kaikkensa että pikkusiskoni ei kiusaisisi minua, mut miten hän voi vaikuttaa ja yrittää estää että pikkusiskoni ei kiusaisisi minua kun hän on 100 kilsan matkan päässä? Joten muuttaisisinko isälleni turvaan? P.S Oon 13-vuotias eli saan päättää missä asun.

7

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikentietäjä

Mee iskälles jos haluut jäädä henkiin!

• kkaakaoo

Herää pikkusiskos kiusaa sua :^D herää sellasii siskot yleensä on???mieti milt kuulostaa "äiti mun PIKKU sisko varasti multa sipsi pussin."

• Samatyyppi

Tiiän et se kuulostaa vampilta mut totta se on. Ja pikkusisko tietää hyvin et kukaan ei usko mua et se kiusaa niin e kiusaa ja kiusaa aina vaan entistä enemmän. Sain onneksi juuri lukon huoneeseeni et mä pystyn lukitsemaan huoneeni sisäkautta ja pikkusiskoni on valittanut paljon siitä et miks silläkää ei oo lukkoo nii muut sanoo et siks ku kukaan ei haluu mennä sun huoneeseen :D mut se yhä kiusaa ja on pölliny pari kertaa avaimen...

• Nimimerkkis

Sinuna muuttaisin sun isälles ainakin hetkeks, et sun äitis vois tajuta miltä susta tuntuu!!!

• Ois kyll kiva muuttaaiskälle mutta mä sain vihdoinkik aitoja kavereita eikä sellasia jotka kusettaa koko ajan tai samalla on kavereita ja samalla kiusaajia ja yks tyyppi josta mä tykkään sillä tavalla tykkää musta samoin ja haluun olla sen kaa enemmän mut me kumpikin ollaan aika ujoja eikä olla tehty sen kummempaa ku juteltu, pelattu toisten kännyköillä, oltu ihan vierekkäin ja se on nojaillu muhun. Enkä oikee haluu et se loppuis ja menisisin yhteen huonoon kouluun jossa mun yks ainoa kamu siitä kylästä on joka kiusasi mua yhellä isolla jutulla ja sain vasta puolen vuoden jälkeen selville että se kusetti eikä se oo vieläkkää tunnustanu. Oon oikee kiusaajien ja kusettajien mangeetti iskääkin on kiusattu äitii ei se ymmärtää. Ehkä jos mä oon paljon kesällä iskän luona ja päätän sit enne kun 8-luokka alkaa?

• toimii111234

Sillon kun puhuminen ei auta, pitää ryhtyä toimintaan, älä pelkää vaan pistä itse kiusaamiselle loppu, muuten asiat eivät koskaan muutu miksikään. :)

• Miten? Äiti ragee aina mulle jos mä meen kertoo et mitä pikkusisko on tehny jne äidin silmis mä oon se piru vaikka mä oon perheen lapsista aina ollu kiltein ja siistein. Iskä ainaki uskoo ja pitää pikkusiskon kaukana musta kun se yrittää kiusata/kiusaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe