Lähdetkö meikän kanssa Vappu-uinnille Suntiin..

butch-cassidy

LumikolaLanaseni ;-D ? Soitetaan Keparin toimittaja paikalle juttua meistä tekemään. Meitsi vetää kroolaten ja sää haluamallasi tyylillä. Tytsi vois huudella tekniikkavinkkejä rantsulta, Kittie ja Ilmannimi oottaisivat meikää pyyhkeen kanssa ja bodarit kuivaisivat sut ;-D Paavi pirskottaisi päälle pyhää vettä ja Speedo jakelisi uimalaseja halukkaille ;-D

No meikäki valitsee euron kun tytsiki niin teki..

34

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noi sun nimet vaa paranee..:)) Ja juuh..kyllä mä voin tulla sun kaa polskuttelemaan, vaikka en mä mikää himouimari ole. Mä tykkään enempi vaa köllötellä vedessä..siis jos edes olen uskaltanu mennä kylmään veteen. :P Pidätkö sit huolta etten valu suntin pohjalle muun roinan sekaan? ;)

      • No kyllä meikästä sen verran kuntoa löytyy ;-D Meitsi juoksi armeijassaki Cooperin testissä yli kolme kilsaa kuin nuori hirvi tupakki suupielessä roikkuen. Aukkiki tuli muuten siinä sivussa käytyä.. :-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No kyllä meikästä sen verran kuntoa löytyy ;-D Meitsi juoksi armeijassaki Cooperin testissä yli kolme kilsaa kuin nuori hirvi tupakki suupielessä roikkuen. Aukkiki tuli muuten siinä sivussa käytyä.. :-D

        Sen verran kuntoa löytyy!?! Siis ihan niinku mä olisin joku tonnikeiju! :P Ja kerro mikä toi aukki on?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sen verran kuntoa löytyy!?! Siis ihan niinku mä olisin joku tonnikeiju! :P Ja kerro mikä toi aukki on?

        No meikä vaan sen takia sanoi kun mikään bodari en tosiaan oo vaan paremminkin luiseva että kylkiluut näkyy ;-D Aukki elikkä aliupseerikoulu. Meikä oli armeijassa kuin lomalla kun olin sopivasti vuosien varrella jo laitostunut ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikä vaan sen takia sanoi kun mikään bodari en tosiaan oo vaan paremminkin luiseva että kylkiluut näkyy ;-D Aukki elikkä aliupseerikoulu. Meikä oli armeijassa kuin lomalla kun olin sopivasti vuosien varrella jo laitostunut ;-)

        Eli jos pohjaan meen jostai syystä, nii sinne ehkä jäisin..Ehkä on parempi etten mä pistä sit itteeni sinne veteen olleskaa. ;)) Siinä ei katos auta sitten pyhät vedetkää paavin toimesta..:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eli jos pohjaan meen jostai syystä, nii sinne ehkä jäisin..Ehkä on parempi etten mä pistä sit itteeni sinne veteen olleskaa. ;)) Siinä ei katos auta sitten pyhät vedetkää paavin toimesta..:))

        No et jäis ;-) Meikä on kantanu tytsiäki sylissä että se potkinu ja raapinu enkä sitä kuitenkaan oo tipauttanu vaikka puolijuoksua oon mennyt. Elikkä meikään voit luottaa............... Lanaseni ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No et jäis ;-) Meikä on kantanu tytsiäki sylissä että se potkinu ja raapinu enkä sitä kuitenkaan oo tipauttanu vaikka puolijuoksua oon mennyt. Elikkä meikään voit luottaa............... Lanaseni ;-D

        Juu..mut vaikka normipainoinen olenkin, nii en nii höyhen ku Ariel.:)) Siinä saattas Butsilla olla urakkaa saada mut pohjalta pois, ku olis varmaa mutakerroski päällä. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu..mut vaikka normipainoinen olenkin, nii en nii höyhen ku Ariel.:)) Siinä saattas Butsilla olla urakkaa saada mut pohjalta pois, ku olis varmaa mutakerroski päällä. :))

        No vesi kuule kelluttaa ja meikän vahvat käsivarret hoitelee loput elikkä tarrautuisit sitten vaan meikän kaulaan taikka ryijyyn kiinni Lumikolaseni. Että kummin vaan ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No vesi kuule kelluttaa ja meikän vahvat käsivarret hoitelee loput elikkä tarrautuisit sitten vaan meikän kaulaan taikka ryijyyn kiinni Lumikolaseni. Että kummin vaan ;-D

        Oot sit saanu pitää ryijys? :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oot sit saanu pitää ryijys? :))

        Jepulis vaan ;-) Uutta kasvustoa pukkaa jälleen.. ;-D


    • VarokaaSUNTIA

      Pysykää kaukana Suntista, HUKKUMISVAARA!

    • baptistikokkola

      reijo r voi tulla vai järjestääkö se jeesus marssin vappuna

      • Mennääämöykkää

        Onko ilmottanu että järjestää?


    • hiekkalaatikkoikäiset

      Tinttuliinoista ja kumppaneista ei olisi koskaan julkisesti esiintymään missään niinkuin ei täälläkään. Nimimerkin takana vaan olette piilossa ja haukutte oikeilla nimillä olevia tyyppejä. Tällä hetkelle teidän silmätikkuna on realisti, milloin tulee seuraava tai seuraavat, joita pääsette pilkkaamaan.. haha! Puskastahuutelijat, lapsellista!

      • Nimimerkin takana...No, kun siinä muita haukut, niin olisit kirjoittanut rohkeasti vain omalla nimelläsi. Me rekatut
        sentään käytetään koko ajan samaa nimeä ja seistään juttujemme takana..toisin ku sinä pikkupelle. Ja kerroppa muutes kuka on se OIKEALLA NIMELLÄ kirjoittava jota me muka mollataan? Oot kyllä nolo tapaus..niin nolo, ettei tiedä itkiskö vai nauraisko..


      • taaslisääkakaramaisuutta

        Pitääkö oikein kertoa ketä haukutte nimellä? Etkö itse muista? Käytätte samaa PIILOPIRTTI -nimeä. Aivan sama vaikka käyttäisitte joka kerta eri nimimerkkiä, olette silti TÄYSIN ANONYYMEJÄ. ei vaan mene jakeluusi. Kaikki teille nauraa! :D


      • ReadAgain
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nimimerkin takana...No, kun siinä muita haukut, niin olisit kirjoittanut rohkeasti vain omalla nimelläsi. Me rekatut
        sentään käytetään koko ajan samaa nimeä ja seistään juttujemme takana..toisin ku sinä pikkupelle. Ja kerroppa muutes kuka on se OIKEALLA NIMELLÄ kirjoittava jota me muka mollataan? Oot kyllä nolo tapaus..niin nolo, ettei tiedä itkiskö vai nauraisko..

        Kuka sanoi, kerroppa mulle, haha, että on joku oikealla nimellä kirjoittava? Ei kukaan ole niin väittänyt. Oot kyllä nolo tapaus, joka ei osaa edes lukea. Etkä tiedä edes nauraako vai itkeä. Opettelisit vaikka keskittymään.


      • taaslisääkakaramaisuutta kirjoitti:

        Pitääkö oikein kertoa ketä haukutte nimellä? Etkö itse muista? Käytätte samaa PIILOPIRTTI -nimeä. Aivan sama vaikka käyttäisitte joka kerta eri nimimerkkiä, olette silti TÄYSIN ANONYYMEJÄ. ei vaan mene jakeluusi. Kaikki teille nauraa! :D

        Ookko sä ihan terve..siis tuosta päästäsi?


      • ReadAgain kirjoitti:

        Kuka sanoi, kerroppa mulle, haha, että on joku oikealla nimellä kirjoittava? Ei kukaan ole niin väittänyt. Oot kyllä nolo tapaus, joka ei osaa edes lukea. Etkä tiedä edes nauraako vai itkeä. Opettelisit vaikka keskittymään.

        Soita surkimus huomenna itelles aika jollekki psykiatrille..oot sen tarpeessa.


      • jaSittentaas
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ookko sä ihan terve..siis tuosta päästäsi?

        Et sitte muuta keksinyt. Teille on suuremmoinen tarve aina puolustaa oman nimimerkin "mainetta" keinolla millä hyvänsä. Pysyisit aiheessa etkä nimimerkissäsi. Vaikutat sairaalta.


      • jaSittentaas kirjoitti:

        Et sitte muuta keksinyt. Teille on suuremmoinen tarve aina puolustaa oman nimimerkin "mainetta" keinolla millä hyvänsä. Pysyisit aiheessa etkä nimimerkissäsi. Vaikutat sairaalta.

        Noi sun kirjotukset on niin idioottimaisia, ettet voi olla tasapainoinen ihminen. Joku sulla mättää elämässäs, niin siks kehoitin sua hakemaan apua.


      • voipikkuista
        tinttu-liina kirjoitti:

        Noi sun kirjotukset on niin idioottimaisia, ettet voi olla tasapainoinen ihminen. Joku sulla mättää elämässäs, niin siks kehoitin sua hakemaan apua.

        Sulta ei löydy vastinetta kirjoittamalleni sisällölle, vaan ylipäänsä haluat hakkua kirjoittajaa, niinkuin yleensä olet täällä aina tehnyt. Pysyisit asiassa, etkä siinä miten suojelet nimimerkkikäsi ja hauku muita kirjoittajia. Onko se ylitsepääsemätöntä.. :D


      • voipikkuista kirjoitti:

        Sulta ei löydy vastinetta kirjoittamalleni sisällölle, vaan ylipäänsä haluat hakkua kirjoittajaa, niinkuin yleensä olet täällä aina tehnyt. Pysyisit asiassa, etkä siinä miten suojelet nimimerkkikäsi ja hauku muita kirjoittajia. Onko se ylitsepääsemätöntä.. :D

        Joku nosti vanhan aloituksen ylös missä heitetää läppää Butsin kanssa. Sit aloitat meidän haukkumisen siksi, että on Ressulle sanottu takaisin. Jokainen joka lukee tätä palstaa, niin tietää kuinka rumasti kyseinen henkilö on täällä haukkunut ihmisiä. En ymmärrä mitenkään mikä syy sinulla on hyökätä syyttä suotta meitä rekattuja kohtaan. Mä ymmärtäisin tuon, jos me oltaisiin täällä ilkeitä ihmisille, mutta kun ei olla. Ehkä sait tuosta jotain nautintoa, ku sait purkaa sontaas mun niskaan..no hyvä jos helpotti. Kauniita unia.


      • hyi-inhottava-ukko
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ookko sä ihan terve..siis tuosta päästäsi?

        Eipä tuo haukkuja oo tervettä päivää nähnyt!sehän on se halkokarin perholaine joka taas aukoo päätään!kuka ja milloin täällä on joku kirjoittannu OMALLA nimellään,ei kukaan!?eipä oo tämä turpaansa revittäjä tosirealisti omaa nimeään käyttänny,mutta kun saatanan sarvipään pitää sekoontua JOKA asiaan!


      • huomaahansen
        hyi-inhottava-ukko kirjoitti:

        Eipä tuo haukkuja oo tervettä päivää nähnyt!sehän on se halkokarin perholaine joka taas aukoo päätään!kuka ja milloin täällä on joku kirjoittannu OMALLA nimellään,ei kukaan!?eipä oo tämä turpaansa revittäjä tosirealisti omaa nimeään käyttänny,mutta kun saatanan sarvipään pitää sekoontua JOKA asiaan!

        Tuo ei ole realistin käsialaa. Nuorempi ihminen joka heittää herjauksia.


    • LohtajanPäivi

      Hah, nimeni on ollut jo monta kertaa esillä, samoin osoitteeni, hah hah haaa!!!..

      • apua-hakemaan-mene

        No niin todistettu on,LohtajanPäivi on TOSIREALISTI itte!koska tämän"päivin"nimeä ei oo ollut täällä esillämutta Reijo K....nimi on ollut monestikki!nyt se sekos,tuli varmaan väärä nimimerkki,ja hahatuksen kans!


    • Erkki.mela

      Miten tuo tinttu-liina taas aikoo vääntää juttuja omaksi edukseen ja muiden harmiksi. Todella päällepäin näkyvää narsismia.

      • Hyvää yötä sullekki.


      • tollous
        tinttu-liina kirjoitti:

        Hyvää yötä sullekki.

        Öitä, kivoja unia, vaihda nimimerkkisi. Rakkaudella.


      • tollous kirjoitti:

        Öitä, kivoja unia, vaihda nimimerkkisi. Rakkaudella.

        Monen näköistä menijää meikänkin elämän varrella vastaan on jo tullut mutta tuollaista pahansuopuutta näkee kuitenkin onneksi harvemmin. Pyyhihän räkä poskeltasi vaikka miestä ei tuollaisesta sällistä kasva sittenkään..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hyvää yötä sullekki.

        Olisit käskenyt painua hevon v*ttuun.. ;-D


    • Voihan hittolainen mikä keli täälläkin. Tänä vuonna meitsi jättäisi kyllä vappu-uinnit suosiolla väliin.. :-O

      • Toivottavasti sää muuttuu pian..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe