Mutta tubuttimet ne vaan rämpii jossain 1,78% lukemissa ja niistäkin varsinaisia tubuttimia tuskin 5% enempää....†
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Windows Kymppi jo toiseksi suosituin!
13
175
Vastaukset
- down-by
Market Share of
Windows Phone Windows Phone 2.54%
Windows Mobile 0.00% - vakoilujärjestelmä__10
Valitettvasti kympissä on käyttäjänvakoilu.
Mutta eihän sinulta onnistu Windows 10:nkään käyttö, vaikka Microsoft sitä ahkerasti tubuttaakin.....†
- kalle22
Ei onnistu minullakaan, olen kysellyt neuvoja Microsoft Windows silta. Sanoin Windows 7 on paras, mitä olette saaneet aikaan. Tuli heti vastaus. NIIN OLET SANONUT AIKAISEMMINKIN !! En ollut kirjoittanut sinne ennen. Ympäri koko maapalloa , ihmisillä on ongelmia Windows 10 kanssa. Jotkut jopa kyselee eikö voisi laittaa yhteisen vahingon korvaus vaatimuksen . Monien koneet on menneet käyttö kelvottomaksi. Ohjelma kaatuilee ym ym.
- ubutubu
Windowsin markkinaosuus tubuttimissa on edelleen 100%.
- Näinhän_se_on
Hiljaiseksipa veti tubutinpojat.....†
- ertcw3rrr
Nigerian valtion kirjastojen koneet käyttää nimenomaan Tubuntti käyttöjärjestelmää, ei Windowsia.
- Hattivatti-
Naura sitten kun WormBoxisitasi luikertelee ulos matoja ja viruksista
††† - Vartoonpäivitystä
Mä kyllä asensin vistan mun lumiaan
- pohjois-amerikan
mainostenklikkaulutilasto on absoluuttinen totuus.
- reuna-lla
Siksiköhän Edgeen ei saa mainostenestäjää?
- mitenlaskettu
Suosituin jos katsot määriä
se taas johtuu siitä , että MS lyö sitä väkisin koneisiin
aamulla sulla on koneella W10 vaikka et edes hakenut tai halunnut sitä
SE on ehkä toistaiseksi huonointa. SE ei ole toiminut täällä päivääkään kuten pitäisi
VOI TULLA TÄNNE KATSOMAAN TORSOJA
SE EI SELVIÄ EDES koneen avaamisesta tai sammutuksesta
töitä pitäisi tehdä ja kone tilttaa.....TAAS - Tubutinpojat_poraa
Ei tartte kun laittaa tämä linkki
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
....niin jopa heti alkaa tubutinpoikien poraamainen....†
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519