Ok siiiissss... Mä oon 7 luokalla oleva tyttö ja oon tienny jo parisen vuotta et oon bi. Mun äitii ei oikeen kiinnosta kunhan en oo alkoholisti tai polta tupakkaa tho en tiiä tietääkse (oon vihjaillut asiasta joskus) Isäni taas on joskus 4 vuotta sitten sanonut ettei tykkää homoista tai lesboista tai jotain en oikeen tunne sitä kunnolla kun en asu sen kanssa. En oikeen tiiä miten tulisin kaapista ulos ja pelkään että ihmiset ei enää kato mua samalla tavalla!! Onks mitään kokemusta kellään ja jos on niin voisitteko kertoa pian koska haluun pois tästä tilanteesta ! :(
Ulos kaapista tuleminen
9
165
Vastaukset
- orgasmityttö
no ootko ollut toisen tytön kanssa silleen ?
- Bityttöpulassa
En oo mut oon ollu ihastunu kyl :|
- orgasmityttö
Bityttöpulassa kirjoitti:
En oo mut oon ollu ihastunu kyl :|
no ajatteletko tyttöjä kun hyväilet itseäsi ?
- Taasbityttöpulassa
Jooh tottakai mut en oikeen tiiä miten kerron sen muille :|
- orgasmityttö
Taasbityttöpulassa kirjoitti:
Jooh tottakai mut en oikeen tiiä miten kerron sen muille :|
no miks siitä pitäis kertoo muille ?
- nolikset11
Suosittelen, että testaat ensin kunnolla panemista niin tytön kuin pojankin kanssa, ennenkuin kerrot mitään
- Hehehhehehe
Mee säki sitte panemaan tyttöä että poikaa jotta tiiät että oot varmasti se hetero seksuaali mikä luulet olevasi :))))))))))) (ihan vaa btw haista paska tyttö tietää millon on ihastunj ja millon ei jos se on ollu ihastunu tyttöihin että poikiin nii se on bi tai pan tai mikä ikinä luuleekaan ei sitä panemista tarvii kokeilla =_=)
Ajattelen näin että voisit tulla varovasti. Voisit kertoa että olet ihastunut johonkin julkkis tyttöön. Älä puhu pojista mitään. Luulen että isäsikin voi asian hyväksyä. Kus saa sulatella tietoa.
Laita viestiä miten tilanne ratkesi. Jos haluat voit laittaa yksityisviestin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813317BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512140- 682029
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421322MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241098- 641050
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973