Oho mihin luurillani harhailinkaan!

Arjajalka42

Terse, olen naimisissa mutta myös bi. Vaimoni ei tiedä asiasta. Olen koittanut etsiä seuraa anonyymisti mutta se on kovin vaikeaa eikä ole varaa riskeetata avioliittoa. Kävin tsekkaamassa palvelun pikadeitti.fi ja siellähän oli sitten kovasti tarjontaa juuri munlaiselle pelkurille. En uskaltanut kuitenkaan lähettää itse viestiä sivuille vaikka mieli tekikin. Muutaman numeron poimin sieltä kuitenkin ja ajattelin uskaltaa olla yhteydessä illalla kun vaimo nukahtaa. Noloa.. Tiedän. Mutta siis kysynkin nyt täältä että onko teillä kokemusta palvelusta tai lähinnä siitä onko siellä luotettavia miehiä? Kiitti etukäteen jos voitte jeesata.

45

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen aina ihmetellyt miksi naimisissa olevat bisset haluavat ilmoittaa olevansa naimisissa ja silti hakevat salaa seksiä ! Eikö se ole aika ristiriitainen tilanne vaimoa/miestä petetään ja pettäjä kavereille kerrotaan :D Mitä helvetin erikoista heidän aivotoiminnassa oikein on ? Onko myös bisse miehillä taipumus haluta myöskin nuoria poikia, kun usein näkee ilmoituksia, jossa bi ukkomies hakee salaisesti seuraa nuorista pojista :D Onko bisse naisilla myöskin samanlaisia harrastuksia, että kiinnostus on nuorissa tytöissä vai pojissa ?

• Jos sulla ei ole alaikärajaa voit kirjoitella.
      Kiinnostaisiko sua jokin yhteinen harrastus?

• TiedänMistäPuhun

Miksi pysyt naimisissa jos oikein tavoitteellisesti päätät huijata ja pettää lähintä ihmistäsi eli vaimoa? Kyselet luottamuksen perään , mutta olet itse täysin.epäluotettava. tollaset kaappihomot toivottavasti käräytetään.

• Ole edes mies ja joko ota ero tai kerro asiasta vaimollesi. Älä ole säälittävä reppana, joka pettää vaimoaan tämän selän takana. Se on alhaisinta mitä voit tehdä itsellesi ja toiselle. Ja jos sen teet, toivon todella että jäät kiinni pettämisestä. Vielä luottamusta peräänkuulutat, vaikket itse edes sitä ansaitse? Onnistut vaan pilaamaan kaikkien biseksuaalien maineen ja loukkaat verisesti vaimoasi, jota kai rakastat edes, vai onko vain kulissiliitto?

• Anonyymi

Vai pilamaan bissejen maine??? Kommentoija on tehnyt sitä itse vuosikausia!

• yököttäää

"..eikä ole varaa riskeetata avioliittoa". Voi hitto, mikä avioliitto tuo nyt on, kun mietit vaimosi pettämistä? Häpeäisit edes!!!

• Anonyymi

Ihan normi juttu bi-ukm.

Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1772
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1267
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      144
      1220
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      960
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      119
      903
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      74
      864
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      772
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe