Suuri läpimurto lääketieteessä !

UnitedPressInfo

Jo kauan on tunnettu lääkäripiireissä skeptikkojen sosiaalisten taitojen kyvyttömyys.
Skeptikot ovat agressiivisia, vähämielisiä ja yleensä eriasteisia narsisteja, jotka vähät välittävät muista ja vielä vähemmän heidän tunteistaan. Eivätkä myöskään osaa keskustella asiallisesti, vaan asian vierestä.
Nyt lääkäri David Smith USA:sta on löytänyt syyn tähän ilmiöön.
Kaikilla SKEPTIKOILLA ON PERINNÖLLINEN SKEPTOKOKKIVIRUS, joka aiheuttaa tämän skeptikkojen sairauden ja käyttäytymisen.
Taudin hyvä puoli on, että se on perinnöllinen vain skeptikoilla, eikä siten tartu tavallisiin ihmisiin!
Kansainvälinen lääkärijärjestö pitää ison kokouksen asian tiimoilta ensi vuonna, keksiäkseen lääkkeen täkän SKEPTIKKOJA VAIVAAN PERINNÖLLISEEN SKEPTOKOKKIVIRUKSEEN.

8

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkittujuttu

      Tuonhan nyt tiesi ilman tutkimuksiakin, että skeposet ovat idiootti narsisteja.

    • CAMbrella

      Olipa hieno määritelmä skeptikoista. Kiitos.

      • Ihmettelijä.L

        Mistä ihmeestä oikein löydät tätä roskapostia?
        Etsit varmaan suurennuslasin kanssa!


    • voodo

      Ehkäpä Suomeen vasta tuotu uusi uskomushoito, voodoo-CAM auttaa. Kaikki uskomushoitajat pistelemään neuloilla nukkeja ja huutamaan voodoo- jumaliaien puoleen entistä äänekkäämmin. Siten skeptikkojen suu yritetää tukkia. Lue Wikipediasta ja Liinanblogista.

      Uskomushoitajien keulakuva dos. Pauliina Aarva on ollut kevään 2016 perehtymässä erikoisen tarkasti voodoohun Benissä, Afrikassa. Kyllä asema uskomushoitojen ylipapittarena vahvistuu. He,he,he.

      • EikösTotta

        WooDoohan on skeptikkojen ikioma uskonto!
        Ja erityisesti voodoo-CAM on skeptikkojen ykköshoito ja suosikki!


      • Taitaa joku vaihtoehtohoitaja olla jo tehnyt minusta voodoonuken ja pistellyt siihen neuloja: ne kaikki ovat osuneet nauruhermoon.


      • Naurukuolema
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Taitaa joku vaihtoehtohoitaja olla jo tehnyt minusta voodoonuken ja pistellyt siihen neuloja: ne kaikki ovat osuneet nauruhermoon.

        Kuolet siis nauruun ihan lähiaikoina!
        Se on varmasti erittäin kiva tapa kuolla!


    • javatut

      Mä en usko mitään ja olen periaatteesta eri mieltä kaikista asioista.

      T. Skeppo Skepponen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe