sinkkumies ei löydä koskaan naista!!

gtfred4

Tutkija: Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista!!

Joka viides suomalainen asuu yksin. Eniten sinkkuja on suurissa kaupungeissa. Esimerkiksi turkulaisista ja helsinkiläisistä joka neljäs on naimaton, leski, eronnut tai ei elä rekisteröidyssä parisuhteessa tai avoliitossa.

sinkkumiesten kotitalouksia (16,5 %) on Suomessa selvästi EU-keskiarvoa (13 %) enemmän.

Osa yksin asuvista ei kaipaa parisuhdetta tai yhdessä asumista.

Silti joukkoon mahtuu myös niitä, jotka seurustelisivat mielellään, jos sopiva kumppani löytyisi. Kun Think If Laboratories Oy selvitti asiaa parisen vuotta sitten, yksinasujista 57 prosenttia nimeää kumppanin löytämisen suurimmaksi toiveekseen.

Sukupuolijärjestelmän tutkija Henry Laasasta tulos ei yllätä. Kaipuu parisuhteeseen ja seksiin on ihmisen perustarpeita, vaikka se ei johtaisikaan enää perinteisen perheen perustamiseen.

Mutta jos parisuhdetta – ja seksiä – kaipaavia sinkkuja on näin paljon, miksi etsivät eivät löydä toisiaan? Koska naisten potentiaalia kumppania koskevat kriteerit ovat kasvaneet, sanoo Laasanen ja kärjistää:

Aikaisemmin riitti, että miehellä on säännöllinen työ ja hän kykenee huolehtimaan itsestään ja perheestään. Enää tämä ei takaa menestystä parisuhdemarkkinoilla, mutta se ei välttämättä riitä mihinkään seksisuhdemarkkinoillakaan, koska sielläkin vaatimukset ovat koventuneet.

Laasasen mukaan yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi

koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään”.Tummiin!

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista

134

2159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella.ongelmallista

Surullista, mutta totta. Naisten nirsoutumiselle ja hypergamialle ei näy loppua.
      Vaikea edes kuvitella ratkaisua ongelmaan, koska yleensä mitä enemmän naiset nirsoilee niin sitä huonompitasoisiin miehet joutuvat/alentuvat tyytymään..

• laatuhuonontunut

Ei suomalaista naista kannata edes tavoitella. Jos osaat vähän kieliä, tai haluat oepetella, niin mene Thaimaahan, Kuubaan tai Brasiliaan. Olet tavoiteltu sellaisena kuin olet. Et tarvitse mitään hypeä tai materiaa ollaksesi haluttu.

Suomaliset naiset ovat epäseksikkäitä, tatskoilla peitettyjä rumiluksia, joihin en koskisi tikullakaan.

• kfkxkckc
        laatuhuonontunut kirjoitti:

Ei suomalaista naista kannata edes tavoitella. Jos osaat vähän kieliä, tai haluat oepetella, niin mene Thaimaahan, Kuubaan tai Brasiliaan. Olet tavoiteltu sellaisena kuin olet. Et tarvitse mitään hypeä tai materiaa ollaksesi haluttu.

Suomaliset naiset ovat epäseksikkäitä, tatskoilla peitettyjä rumiluksia, joihin en koskisi tikullakaan.

Haluaisin kyllä suomalaisen naisen. Ei kiinnostaisi puhua englantia..

• Alfons-tku
        laatuhuonontunut kirjoitti:

Juurikin näin. Matkailu avartaa, sitten vasta ymmärtää suomalaisen naisen todellisen tason.

• idompsu
        Alfons-tku kirjoitti:

Juurikin näin. Matkailu avartaa, sitten vasta ymmärtää suomalaisen naisen todellisen tason.

Sen ymmärtää jo ilmankin, kun seuraa tätä touhua =D

• naisten_valheet

Kaikkein raadollisinta on se, että naiset kieltävät tämän tai suoranaisesti valehtelevat näistä asioista. Puhuisivat suoraan ja hyväksyisivät sen mistä ongelmat johtuvat ja miksi.

• Bi-nainen

Naiset kyllä selittää, missä vika, ja ne miehet jotka kuuntelee ja uskoo, saavat naisen. Tässäkin ketjussa se syy jo alempana paljastetaan.

Miehet jotka ei kuuntele, usko eikä ymmärrä naisia jäävät ilman.

• Bi-nainen kirjoitti:

Naiset kyllä selittää, missä vika, ja ne miehet jotka kuuntelee ja uskoo, saavat naisen. Tässäkin ketjussa se syy jo alempana paljastetaan.

Naisia on erillaisia......vai oletko joku KlooniNainen?.... ;P

• Bi-nainen kirjoitti:

Eipä ole paljon kuultavaa...

Paitsi (teko)syitä...

• En ole löydä koskaan kumppania sillä olenhan kiltti ja kunnollinen mies ja naiset rakastuu vaan jännämiehiin. Paskat kortit sain eikä sille voi enää mitään.

• "Nainen löytää esimerkiksi seksikumppanin käytännössä koska tahansa; kyse on pikemminkin siitä, millaisen kumppanin hän hyväksyy. Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä, hän kärjistää."

Kelpuuttaisin kyllä melkein kenet tahansa mutta ne vähemmän kauniit naiset haluaa myös niitä samoja miehiä kuin missit ja mallit eikä ne kelpuuta vähemmän komeaa miestä

• Riiiiiiii

Mitä sitten vaikka löytäisi 100 seksikumpania heti, jos ei halua pelkkää seksiä?

• 20plus11

Hyvin Laasanen taas kiteytti asian!

• Paanannen44

En halua suomalaista läskiä. Otan Thai kissan BOOOM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA HYVIN MENEE!

• Vielä kun saisi jotain vertaisarvioitua tutkimusta, eikä pelkästään Laasasen mutu-tuntumaa.

• 2523

Jep. Joku oikea tutkimus pitäisi tuostakin aiheesta tehdä.

• Sivuhuomio

Eikö se mennyt niin, että naiset asuvat kaupungeissa ja miehet juroutuvat maalla? Kaupungissa oloutuu kummasti ikisinkuksi, kun jokainen tuttu ja tutuntuttu mies on varattu. Nyt perähikiälle muuttaneena fiilinki on aivan erilainen. Työyhteisössä jopa vihjaillaan vienosti muiden parisuhdetilanteista. Tiivis, sopivan pieni yhteisö pariuttaa paremmin kuin kaupungin anonyymi narsismi

• 18plus5

Mikä Laasasesta tekee mutu tutkijan? Mielestäni hän on erittäin järkiperäisesti tutkimuksensa tehnyt ja itseäni ja muita niihin tutkimusmiehiin vertailemalla tulokset ovat juurikin sellaisia kuin ne on teroriassakin esitetty. Olen ruma atm ja markkina arvoni naisiin on pyöreä nolla. Mulla on pari ytm miestä kaverina ja ovat vielä naimisissakin. Kysyntää näillä on jatkuvasti ja ainakin toinen niistä panee tämän tästä muita kuin omaa muijaa. On vaan paljon helpompaa olla komea kuin ruma. Mutta kuten sanottu jostain ihme syystä naiset hangoittelevat tätä teoriaa vastaan. Toisaalta onhan se ymmärrettävää kun ei haluta myöntää vain ulkoisten puitteiden, statuksen ja resurssien olevan parisuhteen päätekijä naisten valinnoissa.

• Olet yhtä idiootti kuin palstan Outsider1. Laasasen tutkimuksissa ei ole mitään epäpätevää. Itse et ole onnistunut tähän mennessä kumoamaan mitään väitettä, kuten et nytkään, vaan kritiikkisi kohdistuu Laasaseen, eikä itse aiheeseen.

• Naisasialooseri1

Ei muuta kun annahan tulla perusteluja miksi Laasasen tutkimukset ovat mutua. Ei taida perusteluja löytyä

• super-atm kirjoitti:

Olet yhtä idiootti kuin palstan Outsider1. Laasasen tutkimuksissa ei ole mitään epäpätevää. Itse et ole onnistunut tähän mennessä kumoamaan mitään väitettä, kuten et nytkään, vaan kritiikkisi kohdistuu Laasaseen, eikä itse aiheeseen.

Laasasen tutkimukset eivät ole tutkimuksia, vaan jonkinlaiseen aineistoon perustuvia arvauksia ja tulkintoja. Ei niitä voi kumota toisilla arvauksilla tai tulkinnoilla, muttei niitä voi myöskään totuudeksi todeta, koska niitä ei ole tutkijayhteisön puolelta kriittisesti arvioitu (=vertaisarvioinnin määritelmä). Ne ovat enemmänkin ilmaan heiteltyjä ajatuksia siitä, miten asiat ehkä ovat, ja varmasti joidenkin kohdalla päteviäkin, mutta ei yksittäistapausten pohjalta voi myöskään mitään isompia johtopäätöksiä tehdä. Ilmiön pitäisi olla systemaattisesti toistuva ja toimia mahdollisesti muuallakin kuin Suomen kontekstissa.
        En ole myöskään löytänyt pikaisella vilkaisulla muuta suomalaista saati ulkomaista tutkimusta Laasasen tutkimuksia tukemaan, mikä yleensä kielii siitä, että tutkimuksen lähtökohdat ovat epämääräiset tai jopa kyseenalaiset. Myös motiiveja on syytä epäillä, niin kuin kaikessa tutkimuksessa. Onko tutkijan oma agenda liian voimakkaasti läsnä? Haluaako hän kenties päästä tiettyyn lopputulemaan, vaikka aineisto antaisi toisenlaisen tuloksen? Ja voisiko Laasasen aineistoja lähteä tulkitsemaan myös päinvastaiseen suuntaan - onko esimerkiksi miesten yksinäisyyden taustalla sittenkin miesten nirsous?
        Eli joko Laasanen on nero ja edelläkävijä, ainoa joka on tajunnut miten asiat _todella_ ovat, tai sitten hän on yhtä kova tutkija ja tiedemies kuin keskimääräiset salaliittoteoreetikot. Epäilen vahvasti, että kaveri kuuluu jälkimmäiseen porukkaan. Niin, ja kyllähän tuo tutkijan tittelikin (sukupuolijärjestelmän tutkija - mikä se sellainen edes on?) on hiukan ehkä liioiteltu, kaveri kun ei tietääkseni vaikuta missään tutkimuslaitoksessa tai yliopistossa. Vähän sama kun mä heittäisin lennokkaita näkemyksiä aivokirurgisista toimenpiteistä ja mua tituleerattaisiin lääkäriksi.
        Olen monista asioista (edelleen) Laasasen kanssa yhtä mieltä: syrjäytyminen ja siitä juontuvat ongelmat ovat vakava asia ja että tämä on ennen kaikkea miessukupuoleen liittyvä ilmiö. Noin muutoin Laasanen on kuitenkin vetänyt mutkia suoriksi ja aitoja mataliksi niin, ettei hänen tutkimuksiaan voi täydellisellä vakavuudella lukea.
        Ja muuten, kuulun erittäin mielelläni samaan jengiin Outsider1:n kanssa, hänellä on järkeä päässä.

• niipäniinnnn
        Marrrnie kirjoitti:

Laasasen tutkimukset eivät ole tutkimuksia, vaan jonkinlaiseen aineistoon perustuvia arvauksia ja tulkintoja. Ei niitä voi kumota toisilla arvauksilla tai tulkinnoilla, muttei niitä voi myöskään totuudeksi todeta, koska niitä ei ole tutkijayhteisön puolelta kriittisesti arvioitu (=vertaisarvioinnin määritelmä). Ne ovat enemmänkin ilmaan heiteltyjä ajatuksia siitä, miten asiat ehkä ovat, ja varmasti joidenkin kohdalla päteviäkin, mutta ei yksittäistapausten pohjalta voi myöskään mitään isompia johtopäätöksiä tehdä. Ilmiön pitäisi olla systemaattisesti toistuva ja toimia mahdollisesti muuallakin kuin Suomen kontekstissa.
        En ole myöskään löytänyt pikaisella vilkaisulla muuta suomalaista saati ulkomaista tutkimusta Laasasen tutkimuksia tukemaan, mikä yleensä kielii siitä, että tutkimuksen lähtökohdat ovat epämääräiset tai jopa kyseenalaiset. Myös motiiveja on syytä epäillä, niin kuin kaikessa tutkimuksessa. Onko tutkijan oma agenda liian voimakkaasti läsnä? Haluaako hän kenties päästä tiettyyn lopputulemaan, vaikka aineisto antaisi toisenlaisen tuloksen? Ja voisiko Laasasen aineistoja lähteä tulkitsemaan myös päinvastaiseen suuntaan - onko esimerkiksi miesten yksinäisyyden taustalla sittenkin miesten nirsous?
        Eli joko Laasanen on nero ja edelläkävijä, ainoa joka on tajunnut miten asiat _todella_ ovat, tai sitten hän on yhtä kova tutkija ja tiedemies kuin keskimääräiset salaliittoteoreetikot. Epäilen vahvasti, että kaveri kuuluu jälkimmäiseen porukkaan. Niin, ja kyllähän tuo tutkijan tittelikin (sukupuolijärjestelmän tutkija - mikä se sellainen edes on?) on hiukan ehkä liioiteltu, kaveri kun ei tietääkseni vaikuta missään tutkimuslaitoksessa tai yliopistossa. Vähän sama kun mä heittäisin lennokkaita näkemyksiä aivokirurgisista toimenpiteistä ja mua tituleerattaisiin lääkäriksi.
        Olen monista asioista (edelleen) Laasasen kanssa yhtä mieltä: syrjäytyminen ja siitä juontuvat ongelmat ovat vakava asia ja että tämä on ennen kaikkea miessukupuoleen liittyvä ilmiö. Noin muutoin Laasanen on kuitenkin vetänyt mutkia suoriksi ja aitoja mataliksi niin, ettei hänen tutkimuksiaan voi täydellisellä vakavuudella lukea.
        Ja muuten, kuulun erittäin mielelläni samaan jengiin Outsider1:n kanssa, hänellä on järkeä päässä.

Outsider1 on paskaisin mätäaivo joka näissä ketjuissa kommentoi.

Ei mikään ihme että vatipää pissiliisa feministi toteaa tuolla kullin lutkuttajalla olevan "järkeä päässä".

• niipäniinnnn kirjoitti:

Outsider1 on paskaisin mätäaivo joka näissä ketjuissa kommentoi.

Ei mikään ihme että vatipää pissiliisa feministi toteaa tuolla kullin lutkuttajalla olevan "järkeä päässä".

Oma vastauksesi henkii puolestaan syvää perehtyneisyyttä ja viiltävää argumentaatiokykyä. Hyvä hyvä, jatka samaan malliin.

• TutkinJaSainkinSelville
        Marrrnie kirjoitti:

Niin sinulle tutkijan tekee yliopisto tai muu tutkimuslaitos eli vain he ovat ihmisiä ja muut eivät. Katsos kun ihminen voi perehtyä asioihin runsaaseen omakohtaiseen tai havainnollistavaan kokemuksiinsa perustuen. Graduja yms "tutkimuksia" tekee ihan tavallisetkin ihmiset ei asioiden selvittämiseen tarvitse mitään kahdenkymmenen vuoden koulutusta jossa todetaan että "voit alkaa tutkimaan nyt asioita kun olet tämän tutkimuslaitoksen koulutettu jäsen" Kiertelet ja kaartelet nyt kummasti tätä asiaa vain halutaksesi kumota sen eli näet itsesi maallikkona parempana tutkijana tuon asian suhteen kuin Laasanen itse. Täytyy sanoa että hieman itsekeskeinen näkökanta asiaan. Sen mä vaan alemmantason miehenä sanon että et sinä naisena näitä asioita voi käsittääkään millään muulla tavoin kuin niin että se sulle teoreettisesti kerrotaan miehen näkökulmasta. Olet nainen ja pariutumis hierarkian ravintoketjun huipulla. Karhun on huono arvioida jäniksen hankalaa ja vaarallista elämää koska ei itse sellaista koe.
        Mitä vielä tulee tähän tutkimus kysymykseen niin näet varmaan minutkin ihan maallikoksi esim ammatissani. Mulla on "vain" kahden vuoden ammatillinen koulutus tähän alaan mutta tähän mennessä on 16 vuotinen yhtäjaksoinen työkokemus alalta. Joku pitäisi minua alani ammattilaisena mutta sinä varmaan pidät vaan mutu tietäjänä omalta alaltani. Enhän ole korkeasti koulutettu ja ns "paremman tiedon" omaaja alaltani eikö niin että näin sinä sen tulkitset.? Sama vaikka luonnon kanssa. Olen koko ikäni seurannut luontoa ja sen eläimistöä hyvinkin tarkkaan ja ihmiset kyselevät luonnosta minulta kaikkea. Jos heille tulee jotain uutta siellä vastaan niin moni tuttava ajattelee et "hei soitanpa jartsalle" (nimi muutettu) kun sehän näistä tietää mutta sinunmielestäsi en varmaan tiedä mitään koska en ole korkeasti koulutettu luken, rktl.n yms laitosten arvostettu tutkija eli en vaan voi tietää mistään mitään ennenkun olen erittäin suuresti ja arvostettavan akateemisesti koulutettu. Nyt olen vain tyhmä maallikko joka ei osaa laskea onko hämähäkillä kahdeksan jalkaa tai vain arvaa pistääkö vai pureeko ampiainen.

• Mutumatusuklaapatu
        TutkinJaSainkinSelville kirjoitti:

Niin sinulle tutkijan tekee yliopisto tai muu tutkimuslaitos eli vain he ovat ihmisiä ja muut eivät. Katsos kun ihminen voi perehtyä asioihin runsaaseen omakohtaiseen tai havainnollistavaan kokemuksiinsa perustuen. Graduja yms "tutkimuksia" tekee ihan tavallisetkin ihmiset ei asioiden selvittämiseen tarvitse mitään kahdenkymmenen vuoden koulutusta jossa todetaan että "voit alkaa tutkimaan nyt asioita kun olet tämän tutkimuslaitoksen koulutettu jäsen" Kiertelet ja kaartelet nyt kummasti tätä asiaa vain halutaksesi kumota sen eli näet itsesi maallikkona parempana tutkijana tuon asian suhteen kuin Laasanen itse. Täytyy sanoa että hieman itsekeskeinen näkökanta asiaan. Sen mä vaan alemmantason miehenä sanon että et sinä naisena näitä asioita voi käsittääkään millään muulla tavoin kuin niin että se sulle teoreettisesti kerrotaan miehen näkökulmasta. Olet nainen ja pariutumis hierarkian ravintoketjun huipulla. Karhun on huono arvioida jäniksen hankalaa ja vaarallista elämää koska ei itse sellaista koe.
        Mitä vielä tulee tähän tutkimus kysymykseen niin näet varmaan minutkin ihan maallikoksi esim ammatissani. Mulla on "vain" kahden vuoden ammatillinen koulutus tähän alaan mutta tähän mennessä on 16 vuotinen yhtäjaksoinen työkokemus alalta. Joku pitäisi minua alani ammattilaisena mutta sinä varmaan pidät vaan mutu tietäjänä omalta alaltani. Enhän ole korkeasti koulutettu ja ns "paremman tiedon" omaaja alaltani eikö niin että näin sinä sen tulkitset.? Sama vaikka luonnon kanssa. Olen koko ikäni seurannut luontoa ja sen eläimistöä hyvinkin tarkkaan ja ihmiset kyselevät luonnosta minulta kaikkea. Jos heille tulee jotain uutta siellä vastaan niin moni tuttava ajattelee et "hei soitanpa jartsalle" (nimi muutettu) kun sehän näistä tietää mutta sinunmielestäsi en varmaan tiedä mitään koska en ole korkeasti koulutettu luken, rktl.n yms laitosten arvostettu tutkija eli en vaan voi tietää mistään mitään ennenkun olen erittäin suuresti ja arvostettavan akateemisesti koulutettu. Nyt olen vain tyhmä maallikko joka ei osaa laskea onko hämähäkillä kahdeksan jalkaa tai vain arvaa pistääkö vai pureeko ampiainen.

Gradun arvioivat ne tutkijat... Ja jos se on perusteetonta fantasiahöttöä, joka perustellaan pelkällä mutulla, niin nolla nasahtaa. Eikä se olekaan gradu, vaan pelkkä kolumni tai essee.

Jos mutuilun voisi hyväksyä faktaksi ilman TUTKIMUSTA, niin maailmankuva olisi erilaisten näkemysten huutoäänestyksellä määritelty kaaos. Kreationismi ja luonnonvalinta kulkisivat iloisesti rinta rinnan, koska mutulla olisi väliä. Sukupuoli olisi ja ei olisi samaan aikaan sosiaalinen konstruktio jne. Kaikki olisivat oikeassa, KOSKA HEISTÄ TUNTUISI SILTÄ!

Eikö "femakkojen" pitänyt olla se tunteidensa kanssa tuuliajolle joutunut joukkio? ;P

• Niinniinmuttakun
        Mutumatusuklaapatu kirjoitti:

Gradun arvioivat ne tutkijat... Ja jos se on perusteetonta fantasiahöttöä, joka perustellaan pelkällä mutulla, niin nolla nasahtaa. Eikä se olekaan gradu, vaan pelkkä kolumni tai essee.

Jos mutuilun voisi hyväksyä faktaksi ilman TUTKIMUSTA, niin maailmankuva olisi erilaisten näkemysten huutoäänestyksellä määritelty kaaos. Kreationismi ja luonnonvalinta kulkisivat iloisesti rinta rinnan, koska mutulla olisi väliä. Sukupuoli olisi ja ei olisi samaan aikaan sosiaalinen konstruktio jne. Kaikki olisivat oikeassa, KOSKA HEISTÄ TUNTUISI SILTÄ!

Eikö "femakkojen" pitänyt olla se tunteidensa kanssa tuuliajolle joutunut joukkio? ;P

Minkäs takia palsta femakot tyrmäävät kaikki Laasasen teoriat? Ilmeisesti kaikki ovat sitten tutkijoita? Ympäri käydään ja yhteen tullaan eli et ole mikään valittamaan Laasasen tutkimuksista.

• oikeassa.olet

"Eikö "femakkojen" pitänyt olla se tunteidensa kanssa tuuliajolle joutunut joukkio? ;P"

No niin ne onkin. ;-D

• muttamutta

Kuinka selität pseudotieteet kuten naistutkimus, missä se tutkimus olikaan?

• Marrrnie kirjoitti:

"Laasasen tutkimukset eivät ole tutkimuksia, vaan jonkinlaiseen aineistoon perustuvia arvauksia ja tulkintoja."

Eli ne ovat tutkimuksia, joiden tulokset ja julkaiseminen ei sinua miellytä, joten turvaudut säälittävään henkilöhyökkäykseen. Olet yhtä idiootti kuin palstan ylimielinen ja akateeminen elämäntapasosiaalipummi Otsider1, joka väärässä ollessaan arvostelee henkilöä/lähdettä joka on tietyn asian kertonut tai julkaissut. Itse asian suhteen hän on yrmeä ja avuton argumentoimaan, kuten sinäkin. Laasanen on sosiologi, joten siinä on sinulle ihan tarpeeksi akateemisuutta.

"En ole myöskään löytänyt pikaisella vilkaisulla muuta suomalaista saati ulkomaista tutkimusta Laasasen tutkimuksia tukemaan, mikä yleensä kielii siitä, että tutkimuksen lähtökohdat ovat epämääräiset tai jopa kyseenalaiset."

Nopealla vilkaisulla hänen pro-gradu tutkielmaansa perustuvan kirjan Naisten seksuaalinen valta : feministisen tasa-arvoparadigman kritiikkiä, on yli sata lähdettä, joista suurin osa ulkomaisia teoksia/tutkimuksia. Sinä et tietenkään kusipäisenä ja aivopestynä feministinä sitäkään hyväksy.

"Myös motiiveja on syytä epäillä, niin kuin kaikessa tutkimuksessa. Onko tutkijan oma agenda liian voimakkaasti läsnä?"

Miksi oma motivaatio ja kokemukset eivät saisi olla läsnä? Jos motiivi ei ole Suomessa niin yleinen naisten kritiikitön perseennuoleminen, ylistäminen ja kehuminen, niin se on tietysti sinusta väärin

"Ja voisiko Laasasen aineistoja lähteä tulkitsemaan myös päinvastaiseen suuntaan - onko esimerkiksi miesten yksinäisyyden taustalla sittenkin miesten nirsous?"

Ei ole. Naiset ovat hypergamisia, miehet eivät ole.

"Ja muuten, kuulun erittäin mielelläni samaan jengiin Outsider1:n kanssa, hänellä on järkeä päässä."

Onneksi olkoon. Olette ihan yhtä kusipäisiä feminismin aivopesemiä idiootteja molemmat.

Olet kuvottava idiotti ja sinun järkeä vailla olevat juttusi ovat osoitus siitä miten läpeensä huonoja ja feministisiä liian moni suomalaisinen nainen on.

• Mutumatusuklaapatu
        muttamutta kirjoitti:

Kuinka selität pseudotieteet kuten naistutkimus, missä se tutkimus olikaan?

Murphyn laki koskee tieteilijöitäkin ;P Oli meillä ammoin astrologiakin, mutta tiede on siitä ovela järjestelmä, että se korjaa itse itsensä. Se vain vie jonninaikaa.

Mutta ne numerot. Ne ovat tieteen ydin (vaikka hemmetti, sekin järjestelmä on epätäydellinen - kimalaiset lentävät vaikka laskelmat muuta väittävätkin). Naistutkimus on kyennyt analysoimaan ja tuottamaan numeromuotoista tietoa keskihajontoineen ja p-arvoineen kaikkineen. Numeroista on johdettu kaikenlaista huttua, johon en ota kantaa. Mutta hutun alkulähde on selvillä: laskelmat voidaan tarkistaa, lähteet penkoa läpi ja koeasetelmat toistaa. Jos alkulähde osoittautuu shaibaksi, siitä lähtöisin oleva huttukin on shaibaa. Ja numeroita vastaan ei lähde taistelemaan kuin hullu tai tyhmä :P

Laasanen nettikavereidensa kanssa ei kuitenkaan tutki eikä laske. Huttu tulee tyhjästä ja se minua närästää. Milläs osoitat vääräksi väitteen, jota ei koskaan perustella kunnolla? "Musta tuntuu" taitaa itse asiassa olla kaikkein yleisin vasta-argumentti laasastelua vastaan. Se on täsmälleen yhtä uskottava kuin "teoria" itsekin.

• TutkinJaSainkinSelville kirjoitti:

"Niin sinulle tutkijan tekee yliopisto tai muu tutkimuslaitos eli vain he ovat ihmisiä ja muut eivät. Katsos kun ihminen voi perehtyä asioihin runsaaseen omakohtaiseen tai havainnollistavaan kokemuksiinsa perustuen."
        - Noh noh, otahan hieman pakkia. En ole missään välissä sanonut noin, enkä kiistä etteikö ihmiset tavallisissa elämissään voisi tehdä tärkeitä havaintoja ja jopa tutkimuksia. Silti tutkijan nimikettä ei tulisi tällaisista käyttää, koska se antaa väärän käsityksen siitä, miten luotettava kyseinen taho on. Tiede luo menetelmät, joiden pohjalta voidaan arvioida teorian luotettavuutta. Kuten olen jo sanonut, ilmiön pitää olla systemaattisesti toistettavissa, että sen tapahtumisesta voidaan olla varmoja. Observointi on tärkeä osa tutkimusta, mutta se ei ole vielä luotettava tutkimus.

"näet itsesi maallikkona parempana tutkijana tuon asian suhteen kuin Laasanen itse"
        - Mehän emme ole Laasasen kanssa kilpasilla, joten tuollaista asettelua ei tarvitse tehdä. Sen sijaan Laasanen on tuonut julkisuuteen omia teorioitaan, jolloin hän asettaa ne kritiikille alttiiksi. En ole kritisoinut Laasasta henkilönä, vaan hänen metodejaan ja niillä saatuja lopputulemia. On mielenvastaista niellä purematta "tutkimustuloksia", jotka eivät monelta osin perustu tieteen periaatteille.

"Sen mä vaan alemmantason miehenä sanon että et sinä naisena näitä asioita voi käsittääkään millään muulla tavoin kuin niin että se sulle teoreettisesti kerrotaan miehen näkökulmasta. Olet nainen ja pariutumis hierarkian ravintoketjun huipulla. Karhun on huono arvioida jäniksen hankalaa ja vaarallista elämää koska ei itse sellaista koe."
        - Voi olla, voi olla että ei. Sinä aliarvioit minun kykyä ymmärtää asioita ja ilmiöitä sukupuoleni perusteella.

"Mitä vielä tulee tähän tutkimus kysymykseen niin näet varmaan minutkin ihan maallikoksi esim ammatissani. Mulla on "vain" kahden vuoden ammatillinen koulutus tähän alaan mutta tähän mennessä on 16 vuotinen yhtäjaksoinen työkokemus alalta. Joku pitäisi minua alani ammattilaisena mutta sinä varmaan pidät vaan mutu tietäjänä omalta alaltani. Enhän ole korkeasti koulutettu ja ns "paremman tiedon" omaaja alaltani eikö niin että näin sinä sen tulkitset.?"
        - Minulle tuli hieman paha mieli tästä epäilyksestä. En ole missään vaiheessa epäillyt sinun tai kenenkään muun ymmärrystä omilta aloiltanne. En väheksy ammattikoulutusta yhtään. Uskon, että olet asiantuntija, tuossa ajassa olet ehtinyt jo oppia vaikka ja mitä, sellaistakin, josta ei kirjoissa kerrota. Pointtini ei ole arvottaa eri koulutuksia, sillä kaikkia tarvitaan. Silti, mitä tulee tutkimiseen ja tutkimukseen, niin kyllä, korkeakoulututkinto on milteipä pakollinen, eikä sekään vielä yksinään riitä (ei lähellekään). Tuosta sinun reaktiosta paistaa epävarmuus oman koulutuksesi hyvyyteen ja riittävyyteen. Mutta usko pois, olet ihmisenä ja ammattilaisena samalla viivalla kuin vaikka yliopiston professorikin. Sinä osaat tehdä sinun hommasi, joita proffa todennäköisesti ei osaisi, ja sama toisin päin.

"sinunmielestäsi en varmaan tiedä mitään koska en ole korkeasti koulutettu luken, rktl.n yms laitosten arvostettu tutkija eli en vaan voi tietää mistään mitään ennenkun olen erittäin suuresti ja arvostettavan akateemisesti koulutettu."
        - Taas pieleen. Harrastuneisuus on äärimmäisen arvokasta, enkä epäile yhtään, ettetkö ymmärtäisi luonnosta todella paljoa. Silti se, mikä sinulta ehkä puuttuu, on se syvälle mekanismeihin menevä tieto, jota esimerkiksi biologit omaavat. En väheksy tietojasi, kyllä se jotain kertoo, että sinun puoleesi käännytään. Mutta kuten jo aiemmin totesin, tieteentekeminen on vielä paljon enemmän kuin pelkkää havainnointia.

Toivon, että tämä selkiytti käsitystäsi siitä, mitä alkuperäisellä kritiikilläni tarkoitin.

• super-atm kirjoitti:

"Laasasen tutkimukset eivät ole tutkimuksia, vaan jonkinlaiseen aineistoon perustuvia arvauksia ja tulkintoja."

Eli ne ovat tutkimuksia, joiden tulokset ja julkaiseminen ei sinua miellytä, joten turvaudut säälittävään henkilöhyökkäykseen. Olet yhtä idiootti kuin palstan ylimielinen ja akateeminen elämäntapasosiaalipummi Otsider1, joka väärässä ollessaan arvostelee henkilöä/lähdettä joka on tietyn asian kertonut tai julkaissut. Itse asian suhteen hän on yrmeä ja avuton argumentoimaan, kuten sinäkin. Laasanen on sosiologi, joten siinä on sinulle ihan tarpeeksi akateemisuutta.

"En ole myöskään löytänyt pikaisella vilkaisulla muuta suomalaista saati ulkomaista tutkimusta Laasasen tutkimuksia tukemaan, mikä yleensä kielii siitä, että tutkimuksen lähtökohdat ovat epämääräiset tai jopa kyseenalaiset."

Nopealla vilkaisulla hänen pro-gradu tutkielmaansa perustuvan kirjan Naisten seksuaalinen valta : feministisen tasa-arvoparadigman kritiikkiä, on yli sata lähdettä, joista suurin osa ulkomaisia teoksia/tutkimuksia. Sinä et tietenkään kusipäisenä ja aivopestynä feministinä sitäkään hyväksy.

"Myös motiiveja on syytä epäillä, niin kuin kaikessa tutkimuksessa. Onko tutkijan oma agenda liian voimakkaasti läsnä?"

Miksi oma motivaatio ja kokemukset eivät saisi olla läsnä? Jos motiivi ei ole Suomessa niin yleinen naisten kritiikitön perseennuoleminen, ylistäminen ja kehuminen, niin se on tietysti sinusta väärin

"Ja voisiko Laasasen aineistoja lähteä tulkitsemaan myös päinvastaiseen suuntaan - onko esimerkiksi miesten yksinäisyyden taustalla sittenkin miesten nirsous?"

Ei ole. Naiset ovat hypergamisia, miehet eivät ole.

"Ja muuten, kuulun erittäin mielelläni samaan jengiin Outsider1:n kanssa, hänellä on järkeä päässä."

Onneksi olkoon. Olette ihan yhtä kusipäisiä feminismin aivopesemiä idiootteja molemmat.

Olet kuvottava idiotti ja sinun järkeä vailla olevat juttusi ovat osoitus siitä miten läpeensä huonoja ja feministisiä liian moni suomalaisinen nainen on.

"Eli ne ovat tutkimuksia, joiden tulokset ja julkaiseminen ei sinua miellytä, joten turvaudut säälittävään henkilöhyökkäykseen."
        - Näytätkö kohdan, jossa olen hyökännyt Laasasta vastaan henkilönä? Kuten aiemmassa kommentissani sanoin, en ole kritisoinut Laasasta, vaan hänen tutkimustaan. Tutkimusten kriittinen tarkastelu on puolestaan välttämätöntä.

"Laasanen on sosiologi, joten siinä on sinulle ihan tarpeeksi akateemisuutta."
        - Okei, eli jos joku on korkeakoulutettu, niin se riittää että on pätevä esittämään tutkijaa. Haluatko tietää mikä oma tutkintoni on, riittäisikö se oikeutukseksi kritiikilleni?

"Miksi oma motivaatio ja kokemukset eivät saisi olla läsnä? Jos motiivi ei ole Suomessa niin yleinen naisten kritiikitön perseennuoleminen, ylistäminen ja kehuminen, niin se on tietysti sinusta väärin"
        - Motivaatio ja kokemukset saavat olla läsnä, mutta ne on tehtävä erittäin selviksi tutkimuksen alussa. Jos on joku kokemus, mikä vaikuttaa tutkimuksen lopputulokseen, niin se kyllä asettaa kyseenalaiseksi tutkimuksen laadun. Ei tutkimuksia pidä tehdä todistaakseen omat kokemuksensa oikeaksi, pitäisi olla rohkeutta todeta omat ennakkokäsityksensä myös tilastollisesti ei-merkittäviksi. Laasasen tutkimusten tieteellinen merkittävyys on heikko, koska niistä puuttuu olennaiset todistukset. Nykyaikaiselle tieteelle ei riitä, että pyörittelee jotain ajatusta mielessään ja muovailee siitä teorian, jonka sitten todistaa oikeaksi, koska "näin tapahtuu mun ja mun kavereiden elämässä".

"Naiset ovat hypergamisia, miehet eivät ole."
        - Mihin tää nyt siis perustuu? Laasasen "tutkimuksiin" vai sun omaan mutuun? Niin tai näin, kyseessä on klassinen kehäpäätelmä.

"Olet kuvottava idiotti ja sinun järkeä vailla olevat juttusi ovat osoitus siitä miten läpeensä huonoja ja feministisiä liian moni suomalaisinen nainen on."
        - Lienee aivan turhaa sanoa, että syyllistyt tässä henkilöhyökkäykseen, mutta kiitos palautteestasi. Itse en viitsisi yhden ihmisen perusteella tuomita kokonaisia ihmisryhmiä.

• jdjdjjdpapap
        2523 kirjoitti:

Laasaslaisethan ovat verrattavissa kreationisteihin sikäli, ettei heidän kanssaan kannata edes ryhtyä keskustelemaan. Jos henkilö uskoo johonkin tuollaiseen, järkevä keskustelu hänen kanssaan ei ole edes mahdollista. Keskustelua voi käydä erimielisten kanssa vain, jos heidän näkemyksilleen on olemassa jonkinlainen järkevä pohja.

• sosiologiX
        Marrrnie kirjoitti:

"Eli ne ovat tutkimuksia, joiden tulokset ja julkaiseminen ei sinua miellytä, joten turvaudut säälittävään henkilöhyökkäykseen."
        - Näytätkö kohdan, jossa olen hyökännyt Laasasta vastaan henkilönä? Kuten aiemmassa kommentissani sanoin, en ole kritisoinut Laasasta, vaan hänen tutkimustaan. Tutkimusten kriittinen tarkastelu on puolestaan välttämätöntä.

- Okei, eli jos joku on korkeakoulutettu, niin se riittää että on pätevä esittämään tutkijaa. Haluatko tietää mikä oma tutkintoni on, riittäisikö se oikeutukseksi kritiikilleni?

"Miksi oma motivaatio ja kokemukset eivät saisi olla läsnä? Jos motiivi ei ole Suomessa niin yleinen naisten kritiikitön perseennuoleminen, ylistäminen ja kehuminen, niin se on tietysti sinusta väärin"
        - Motivaatio ja kokemukset saavat olla läsnä, mutta ne on tehtävä erittäin selviksi tutkimuksen alussa. Jos on joku kokemus, mikä vaikuttaa tutkimuksen lopputulokseen, niin se kyllä asettaa kyseenalaiseksi tutkimuksen laadun. Ei tutkimuksia pidä tehdä todistaakseen omat kokemuksensa oikeaksi, pitäisi olla rohkeutta todeta omat ennakkokäsityksensä myös tilastollisesti ei-merkittäviksi. Laasasen tutkimusten tieteellinen merkittävyys on heikko, koska niistä puuttuu olennaiset todistukset. Nykyaikaiselle tieteelle ei riitä, että pyörittelee jotain ajatusta mielessään ja muovailee siitä teorian, jonka sitten todistaa oikeaksi, koska "näin tapahtuu mun ja mun kavereiden elämässä".

- Mihin tää nyt siis perustuu? Laasasen "tutkimuksiin" vai sun omaan mutuun? Niin tai näin, kyseessä on klassinen kehäpäätelmä.

"Olet kuvottava idiotti ja sinun järkeä vailla olevat juttusi ovat osoitus siitä miten läpeensä huonoja ja feministisiä liian moni suomalaisinen nainen on."
        - Lienee aivan turhaa sanoa, että syyllistyt tässä henkilöhyökkäykseen, mutta kiitos palautteestasi. Itse en viitsisi yhden ihmisen perusteella tuomita kokonaisia ihmisryhmiä.

Laasanen on sosiologi... jota pidetään sosiologien keskuudessa täytenä pellenä. Opiskelijana, joka alkoi kehittää omia juttujaan ennen, kuin sosiologian perusteet edes olivat hallussa.

• eimitenkään
        jdjdjjdpapap kirjoitti:

Laasaslaisethan ovat verrattavissa kreationisteihin sikäli, ettei heidän kanssaan kannata edes ryhtyä keskustelemaan. Jos henkilö uskoo johonkin tuollaiseen, järkevä keskustelu hänen kanssaan ei ole edes mahdollista. Keskustelua voi käydä erimielisten kanssa vain, jos heidän näkemyksilleen on olemassa jonkinlainen järkevä pohja.

Miten tämä poikkeaa feministeistä?

• eimitenkään kirjoitti:

Miten tämä poikkeaa feministeistä?

Onko "kyllä mekin kun feministitkin!"-hyvä perustelu fanaattisuudelle? Tämä keskustelu ei käsitellyt feminismiä, sitä voitaneen käsitellä sitten erikseen? Huomaa, että argumentit alkaa loppua, kun pitää alkaa vedota aiheen ulkopuolisiin seikkoihin.

• argumentti-
        Marrrnie kirjoitti:

Onko "kyllä mekin kun feministitkin!"-hyvä perustelu fanaattisuudelle? Tämä keskustelu ei käsitellyt feminismiä, sitä voitaneen käsitellä sitten erikseen? Huomaa, että argumentit alkaa loppua, kun pitää alkaa vedota aiheen ulkopuolisiin seikkoihin.

Mutta se kalahti ja oli totta ja täysin pätevä argumentti. Miksi puolustat feminismiä kun se on juuri tuollaista fanaattisuutta?

• argumentti- kirjoitti:

Mutta se kalahti ja oli totta ja täysin pätevä argumentti. Miksi puolustat feminismiä kun se on juuri tuollaista fanaattisuutta?

Puolustanko sitä?

• eoolenointyhmäoikeasti

Mitä luulet saako tiettyihin asioihin puuttua tai niistä tehdä tutkimusta ihan vapaasti, ilman että se on tutkijalle tai tutkijoille "itsemurha" tässä ajassa?

Tiettyihin asioihin ei saa koskea tai sinulle käy huonosti ja tuomitset itsesi kaameimmalla tavalla mitä voit itsellesi tehdä. Sinut raadellaan ja paloitellaan palasiksi ja sitä jatketaan niin kauan kuin elät. Mitä se kertoo nykymaailmasta?

Älä valehtele itsellesi, äläkä muille, me kaikki tiedämme mikä on homman nimi.

• puska-jussi

Tässä näkee parhaiten väärässä olevien yksilöiden tason. Hyökätään, solvataan, valehdellaan, johdatellaan, vääristellään.

• eoolenointyhmäoikeasti kirjoitti:

Mitä luulet saako tiettyihin asioihin puuttua tai niistä tehdä tutkimusta ihan vapaasti, ilman että se on tutkijalle tai tutkijoille "itsemurha" tässä ajassa?

Tiettyihin asioihin ei saa koskea tai sinulle käy huonosti ja tuomitset itsesi kaameimmalla tavalla mitä voit itsellesi tehdä. Sinut raadellaan ja paloitellaan palasiksi ja sitä jatketaan niin kauan kuin elät. Mitä se kertoo nykymaailmasta?

Älä valehtele itsellesi, äläkä muille, me kaikki tiedämme mikä on homman nimi.

Taisit jo päättää puolestani, mitä ajattelen, mutta kerronpa silti.
        Kyllä, jotkut aiheet ovat tässä ajassa provosoivampia kuin toiset. En kuitenkaan viittaa nyt Laasaseen, vaan esimerkiksi geenimuuntelun mahdollisuuksien tutkimiseen. Ihmissuhteita ja niiden lainalaisuuksia on puolestaan tutkittu jo pitkään ja tutkitaan vastakin. Laasanen on yksi ääni tässä joukossa.
        Se, mikä Laasasessa provosoi, on hänen tyylinsä esittää asiansa. Kuten olen jo aiemmissa kommenteissani sanonut, hänen teoriansa ei ole tieteellisesti kestävä, kuten eivät ole hänen päätelmänsäkään. Uskon, että joidenkin teidän elämässä Laasasen sepustukset osuvat kipeästi oikeaan, ne tuntuvat todellisilta. Silti tieteen näkökulmasta niitä on vaikeaa hyväksyä, koska tutkimus on puutteellinen.

• lopetajooletfiksutapaus
        Marrrnie kirjoitti:

Taisit jo päättää puolestani, mitä ajattelen, mutta kerronpa silti.
        Kyllä, jotkut aiheet ovat tässä ajassa provosoivampia kuin toiset. En kuitenkaan viittaa nyt Laasaseen, vaan esimerkiksi geenimuuntelun mahdollisuuksien tutkimiseen. Ihmissuhteita ja niiden lainalaisuuksia on puolestaan tutkittu jo pitkään ja tutkitaan vastakin. Laasanen on yksi ääni tässä joukossa.
        Se, mikä Laasasessa provosoi, on hänen tyylinsä esittää asiansa. Kuten olen jo aiemmissa kommenteissani sanonut, hänen teoriansa ei ole tieteellisesti kestävä, kuten eivät ole hänen päätelmänsäkään. Uskon, että joidenkin teidän elämässä Laasasen sepustukset osuvat kipeästi oikeaan, ne tuntuvat todellisilta. Silti tieteen näkökulmasta niitä on vaikeaa hyväksyä, koska tutkimus on puutteellinen.

"hänen teoriansa ei ole tieteellisesti kestävä, kuten eivät ole hänen päätelmänsäkään."

Älä nyt kiertele ja väistele, kuin mato koukkua. ;)

Miten sinä edelleenkään todistat jotain sellaista tieteellisesti, jos siihen ei anneta mahdollisuuksia ja rahoitusta - Vaan sinut tuhotaan ja vaimennetaan 110% varmuudella, jos lähdet tiettyjä asioita tekemään. Varoituksen varmasti saat ensin ja sen jälkeen jos jatkat, niin armoa ei anneta.

• lopetajooletfiksutapaus kirjoitti:

"hänen teoriansa ei ole tieteellisesti kestävä, kuten eivät ole hänen päätelmänsäkään."

Älä nyt kiertele ja väistele, kuin mato koukkua. ;)

Miten sinä edelleenkään todistat jotain sellaista tieteellisesti, jos siihen ei anneta mahdollisuuksia ja rahoitusta - Vaan sinut tuhotaan ja vaimennetaan 110% varmuudella, jos lähdet tiettyjä asioita tekemään. Varoituksen varmasti saat ensin ja sen jälkeen jos jatkat, niin armoa ei anneta.

Mitä tarkalleen ottaen kiertelen?
        Ihan hyvä kysymys. Rahoitus on kiven alla monella alalla (paljon parjatulla sukupuolentutkimuksellakin), joten ei ihme, ettei Laasasellekaan riitä. Voi myös olla, ettei varsinkaan Laasaselle anneta, mene ja tiedä. Ehkä hän ei ole pyytänyt oikeasta osoitteesta, tällä palstalla olisi varmasti innokkaita rahoittajia? ;)
        Mutta niin, voi myös olla, etteivät hänen tutkimussuunnitelmansa vaan ole vakuuttaneet ketään. Oma kokemukseni on, että yliopistolla voi tutkia mitä vaan, jos osaa esittää asiansa edes näennäisen puolueettomasti. Ehkäpä tässä Laasasella on hiomisen varaa.

• laasanenhetkeksisivuun
        Marrrnie kirjoitti:

Mitä tarkalleen ottaen kiertelen?
        Ihan hyvä kysymys. Rahoitus on kiven alla monella alalla (paljon parjatulla sukupuolentutkimuksellakin), joten ei ihme, ettei Laasasellekaan riitä. Voi myös olla, ettei varsinkaan Laasaselle anneta, mene ja tiedä. Ehkä hän ei ole pyytänyt oikeasta osoitteesta, tällä palstalla olisi varmasti innokkaita rahoittajia? ;)
        Mutta niin, voi myös olla, etteivät hänen tutkimussuunnitelmansa vaan ole vakuuttaneet ketään. Oma kokemukseni on, että yliopistolla voi tutkia mitä vaan, jos osaa esittää asiansa edes näennäisen puolueettomasti. Ehkäpä tässä Laasasella on hiomisen varaa.

En puhu nyt Laasasesta vaan ihan yleisesti ottaen näistä aiheista ja miesten asemasta, naisten ja miesten asemasta toisiinsa, odotuksista sukupuolien välillä toisilleen, sukupuolten väitetyistä eroavaisuuksista, sukupuolten oikeista kriteereistä toisilleen etc. - Varsinkin silloin, jos tutkimus on osoittamassa jotain feminismille epämieluisaa tai tulokset eivät ole heidän aatteelle hyväksi etc.

Unohdetaan nyt Laasanen tästä, eikä ainakaan keskitytä häneen henkilönä, en minä itsekään hänestä niin välitä, koska tarkastelee asiaa liian yksisilmäisesti ainakin joiltain osin tai ainakin tänne palstalle nostetut asiat antavat näin ymmärtää. Eli en ole lukenut hänen sepustuksiaan sen tarkemmin vain palstalla olen tutustunut näihin asioihin ja hänen väitettyihin tutkimuksiin ja tuloksiin.

• Mutumatusuklaapatu
        laasanenhetkeksisivuun kirjoitti:

En puhu nyt Laasasesta vaan ihan yleisesti ottaen näistä aiheista ja miesten asemasta, naisten ja miesten asemasta toisiinsa, odotuksista sukupuolien välillä toisilleen, sukupuolten väitetyistä eroavaisuuksista, sukupuolten oikeista kriteereistä toisilleen etc. - Varsinkin silloin, jos tutkimus on osoittamassa jotain feminismille epämieluisaa tai tulokset eivät ole heidän aatteelle hyväksi etc.

Unohdetaan nyt Laasanen tästä, eikä ainakaan keskitytä häneen henkilönä, en minä itsekään hänestä niin välitä, koska tarkastelee asiaa liian yksisilmäisesti ainakin joiltain osin tai ainakin tänne palstalle nostetut asiat antavat näin ymmärtää. Eli en ole lukenut hänen sepustuksiaan sen tarkemmin vain palstalla olen tutustunut näihin asioihin ja hänen väitettyihin tutkimuksiin ja tuloksiin.

Rikollisten aivojen kuvaaminen, eri rotuja olevien miesten/naisten suosion mittaaminen jne ovat kaikki olleet päteviä tutkimusaiheita. Samoin esimerkiksi kehon kielen muuttuminen mies- ja sekaporukoissa yms.

Laasastelua voi tituleerata tutkimukseksi vasta sitten, kun se perustuu kiistattomaan näyttöön. Netissä kehitelty ilmiö, kuten lentävä spagettimonsteriuskonto, ei ole huttua kummempi. Näkemyksensä kullakin, mutta hirmustun kun joku alkaa väittää oman pikku mielikuvituksensa tuotetta tieteeksi.

Se teoria on uskon asia, kunnes toisin todistetaan. Ja mitä kaikkea pahaa uskonnot ovatkaan maailmassa saaneet aikaan ;P

• sosiologiX
        laasanenhetkeksisivuun kirjoitti:

No olen keskustellut Laasasesta erään nimeltämainitsemattoman yliopiston sosiologien kanssa ja hänhän on yleinen naurun aihe. Ei kai henkilölle, jota pidetään yleisesti oman alan edustajien keskuudessa epäpätevänä muillakaan aloilla anneta rahoitusta.

• femiuskontosekin

Rikollisten aivojen kuvaaminen, eri rotuja olevien miesten/naisten suosion mittaaminen jne ovat kaikki olleet päteviä tutkimusaiheita. Samoin esimerkiksi kehon kielen muuttuminen mies- ja sekaporukoissa yms.

Laasastelua voi tituleerata tutkimukseksi vasta sitten, kun se perustuu kiistattomaan näyttöön. Netissä kehitelty ilmiö, kuten lentävä spagettimonsteriuskonto, ei ole huttua kummempi. Näkemyksensä kullakin, mutta hirmustun kun joku alkaa väittää oman pikku mielikuvituksensa tuotetta tieteeksi.

Se teoria on uskon asia, kunnes toisin todistetaan. Ja mitä kaikkea pahaa uskonnot ovatkaan maailmassa saaneet aikaan ;P

Feminismi uskonto aiheuttaa tällä hetkellä myös paljon pahaa. Sukupuolten välinen sota roimahtaa jossain vaiheessa täyteen liekkiin, jos hommaan ei puututa tai se kehittyy vielä lisää sillä tyylillä mitä on nyt nähtävissä. Fiksujen feministien pitäisi tämä käsittää ja huomata epäkohdat ja ristiriidat. Toivon todellakin ettei niin pitkälle ajauduttaisi. Siitä ei hyödy kumpikaan sukupuoli. Fiksuilla feministeillä on ihan asiaakin ja osaavat olla puolueettomia, mutta he ovat kuin valon pilkahduksia mustanaukon pimeydestä, joten feminismiä on vaikea miehenä kannattaa, vaan pitäisi olla joku ihan uusi tasa-arvoinen ja yhteinen liike, jossa asiat käsiteltäisiin asioina, yhdessä sukupuolten kesken sulassa sovussa tai ainakin rakentavasti silloin, kun ristiriitoja ilmenee.

• kiellettyjäasioita
        sosiologiX kirjoitti:

No olen keskustellut Laasasesta erään nimeltämainitsemattoman yliopiston sosiologien kanssa ja hänhän on yleinen naurun aihe. Ei kai henkilölle, jota pidetään yleisesti oman alan edustajien keskuudessa epäpätevänä muillakaan aloilla anneta rahoitusta.

Niin et vain nyt pääse rakkaasta aiheestasi ja Laasasesta irti näköjään. Sovitaan nyt ettei Laasaselle rahoitusta ei se minua haittaa, mutta aihealuetta varmaan voisi tutkia vai onko se "kielto listalla" ja "bannattujen" asioiden joukossa, niin kuin hieman epäilen? Lopeta se Laasastelu, kun todistat nyt vaan, että tietyistä asioista ei saisi ketään puhua tai tutkia, eikä tiettyihin asioihin uskalla ketään sormiaan työntää, koska se olisi itsemurhaa vastaava teko tai ainakin sosiaalinen itsemurha.

• 2523 kirjoitti:

Jep, senku hakeutuu oikeanlaisen ihmisen seuraan ja tarkkailee miten homma menee realityssä...

Ei siihen tutkimusta tarvita, saatika minkään sortin koulutusta yms p*skaa...
        Senkun käsittää että realityssä homma on näin, kun tarkkailee tilannetta...

• Mutumatusuklaapatu
        kiellettyjäasioita kirjoitti:

Niin et vain nyt pääse rakkaasta aiheestasi ja Laasasesta irti näköjään. Sovitaan nyt ettei Laasaselle rahoitusta ei se minua haittaa, mutta aihealuetta varmaan voisi tutkia vai onko se "kielto listalla" ja "bannattujen" asioiden joukossa, niin kuin hieman epäilen? Lopeta se Laasastelu, kun todistat nyt vaan, että tietyistä asioista ei saisi ketään puhua tai tutkia, eikä tiettyihin asioihin uskalla ketään sormiaan työntää, koska se olisi itsemurhaa vastaava teko tai ainakin sosiaalinen itsemurha.

Linkkaisin mielelläni joitain arkoja aiheita käsitteleviä tutkimuksia tämän tabuväitteen hälventämiseksi, mutta kännykkäni ei veny moiseen. Muistelisin kuitenkin, että mm. seuraavia aiheita on tutkittu:
        - Naisen kiimakierto (tämä on vahva aloitus!)
        - Naisen älykkyyden vaikutus viehättävyyteen> miehet suosivat itseään tyhmempiä naisia
        - Älykkyysjakauma sukupuolittain > kärjistäen miehet ovat joko neroja tai idiootteja, naiset siinä välissä
        - aivojen rakenteesta voi päätellä alttiuden tulla rikolliseksi
        - Eri rotujen viehättävyys > halutuin kumppani on valkoinen mies/itä-aasialainen nainen. Mustat ovat vähiten haluttuja sukupuolesta riippumatta.
        - Naisen takamuksen vaikutus viehättävyyteen > lantion kulma eli peppu pystyssä kulkeminen oli itse asiassa viehättävämpää kuin oikeasti mehevä arse (??!!?)

En tiedä, hälvensikö tämä epäluuloasi, mutta aina voi yrittää...

• Mutumatusuklaapatu
        femiuskontosekin kirjoitti:

Feminismi uskonto aiheuttaa tällä hetkellä myös paljon pahaa. Sukupuolten välinen sota roimahtaa jossain vaiheessa täyteen liekkiin, jos hommaan ei puututa tai se kehittyy vielä lisää sillä tyylillä mitä on nyt nähtävissä. Fiksujen feministien pitäisi tämä käsittää ja huomata epäkohdat ja ristiriidat. Toivon todellakin ettei niin pitkälle ajauduttaisi. Siitä ei hyödy kumpikaan sukupuoli. Fiksuilla feministeillä on ihan asiaakin ja osaavat olla puolueettomia, mutta he ovat kuin valon pilkahduksia mustanaukon pimeydestä, joten feminismiä on vaikea miehenä kannattaa, vaan pitäisi olla joku ihan uusi tasa-arvoinen ja yhteinen liike, jossa asiat käsiteltäisiin asioina, yhdessä sukupuolten kesken sulassa sovussa tai ainakin rakentavasti silloin, kun ristiriitoja ilmenee.

Jepjep. Tosin tasa-arvoismilla on nimikin ja se on arki. Höpötykset saavat tarttumapinnan yksinäisyydestä, toimettomuudesta ja joustamattomuudesta. Perustarpeensa edes suunnilleen tyydyttänyt immeinen ei moista tarttumapintaa tarjoa. En tiedä yhtäkään keskiluokkaista perheellistä työssäkäyvää anarkistia... :D

• Mutumatusuklaapatu kirjoitti:

Linkkaisin mielelläni joitain arkoja aiheita käsitteleviä tutkimuksia tämän tabuväitteen hälventämiseksi, mutta kännykkäni ei veny moiseen. Muistelisin kuitenkin, että mm. seuraavia aiheita on tutkittu:
        - Naisen kiimakierto (tämä on vahva aloitus!)
        - Naisen älykkyyden vaikutus viehättävyyteen> miehet suosivat itseään tyhmempiä naisia
        - Älykkyysjakauma sukupuolittain > kärjistäen miehet ovat joko neroja tai idiootteja, naiset siinä välissä
        - aivojen rakenteesta voi päätellä alttiuden tulla rikolliseksi
        - Eri rotujen viehättävyys > halutuin kumppani on valkoinen mies/itä-aasialainen nainen. Mustat ovat vähiten haluttuja sukupuolesta riippumatta.
        - Naisen takamuksen vaikutus viehättävyyteen > lantion kulma eli peppu pystyssä kulkeminen oli itse asiassa viehättävämpää kuin oikeasti mehevä arse (??!!?)

En tiedä, hälvensikö tämä epäluuloasi, mutta aina voi yrittää...

Varmaan ihan hyviä tutkimuksia osaltaan. Mutta itse haluaisin ennemminkin sellaista avointa ja rehellistä puhetta, sekä tutkimuksia, jotka tuodaan myös kunnolla esiin suuren yleisön tietoon, jotka koskettavat miesten ja naisten välisiä suhteita joissa käsitellään rehellisesti miten ja miksi sukupuolet käyttäytyvät, niin kuin käyttäytyvät ja mistä syystä erillaisien suhteiden kohdalla ja eri vaiheessa suhdetta. Valinta perusteita myöden.

Myös erillaisista persoonista pitäisi puhua enemmän ja pitää sitä keskustelua kokoajan esillä, ettei näin tärkeä asia olisi hautautunut kokoajan niin syvälle mitä se nyt on. Sen huomaa jo ihan siitä syystä, että kun näistä asioista keskustellaan, niin asia joka on yksi tärkeimmistä asioista ei ole lähellekään keskustelujen tärkeiden asioiden listalla monestikkaan. Ja keskustelu käy monessa paikassa niinkin yksinkertaisella tyylillä, kuin "miestenluonne" & "naisteluonne". Tämä osoittaa, kuinka hukassa suurin osa ihmisistä on, eli eivät tajua kuinka paljon vaihtelua ihmisten välillä on.

On myös tutkimuksilla todistettu, että sukupuolien sisällä on enemmän eroavaisuuksia, kuin sukupuolien välillä. Tästäkään suurin osa ei tiedä mitään tai ainakaan puheesta ja kommentoinnista päätellen ei sellaista mielikuvaa saa. Tietenkin joidenkin kohdalla on se oma agenda tai ismi jolloin ymmärrän kyllä mistä syystä toimivat niin kuin toimivat, mutta se kertoo heistä vain pelkkiä huonoja asioita. Tämä on yksi syy miksi feminismikin on inhokkieni listoilla, muiden syiden ohella, jotka liittyvät vastaaviin asioihin.

Näistä asioista pitäisi puhua ja tutkia kunnolla niin, että ne ovat myös ovat yleisessä keskustelussa ja kaikkien tiedossa mahdollisimman kattavasti, jolloin ei tarvitse jankata samoista asioista, kun pohja josta lähdetään keskustelemaan on kaikilla tiedossa. Tosin monihan ei tätä halua, koska ei haluta tunnustaa itsestään kaikkia asioita avoimesti ja rehellisesti etc.

Niin kuin sanoin aikaisemmin, että tietyt asiat ovat tässä feministisessä kulttuurissa sellaisia, ettei niihin saisi koskea tai saat tuomion ja se tulee välittömästi, vaikka vain mainitsisit epäkohdasta.

Alla olevan linkin takaa löytyy yksi tapaus kotimaasta, jossa eräs nainen toi näkökantojaan esiin miesten asemasta parisuhteessa ja seuraukset olivat odotettavissa tiettyjen ryhmien osalta. (tästäkin olisi oikeasti tarve tehdä tutkimus ja haastatella myös eronneita miehiä, koska parisuhteessa ollessa, jos on paha tilanne päällä tai tiettyjen asioiden vaikutusten alla, niin todellinen tieto ei ole välttämättä sitä mitä silloin kerrotaan)

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=miesten asema parisuhteessa

Myös esimerkiksi tälläisistä asioista olisi hyvä puhua suoraan ja rehellisesti mitä alla olevan linkin takaa löytyy ja saman tapainen tutkmus voitaisiin tehdä myös miehille ja niin, että sekin olisi ihan yleisesti kaikkien tiedossa.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001172333.html

Näistä miesten ja naisten välisistä jutuista, sekä miesten ja naisten käytöksestä ja erillaisista persoonista olisi todellakin aika pystyä puhumaan avoimesti ja suoraan. Ja tutkimuksia pitäisi tehdä yhdestä jos toisesta asiasta vaikka useampiakin. Kaikkein tärkeintä olisi kuitenkin pitää oleellisimmat faktat ja totuudet asoista kaikkien tiedossa vaikka se ei monellekaan olisi sopivaa ihan henkilökohtaisten asioiden takia, mutta se kertoo vain heistä sen, että kuuluvat siihen sumuttajien ja valehtelijoiden kastiin, joista ei pitäisi kenenkään välittää.

Tämä maailma vain on siitä ihmeellinen, että he pääsääntöisesti ovat juuri niitä jotka asioista päättävät ja asioita ohjaavat haluamaansa suuntaan. Tästä syystä luultavasti suuren suojelun alla.

• S24.nFemakotRy
        sosiologiX kirjoitti:

Sinä olet jutellut justjoo:)) Kyllä näkyy taas palstafemakkoja pännivän totuus naisista ja sitä pitää kaikin keinoin olla kääntämässä toiseksi. Samaa paskaa femakosta toiseen ja jos muuta eivät keksi vastailevat omille nimimerkeilleen eri nimillä.

• Mutumatusuklaapatu kirjoitti:

Jepjep. Tosin tasa-arvoismilla on nimikin ja se on arki. Höpötykset saavat tarttumapinnan yksinäisyydestä, toimettomuudesta ja joustamattomuudesta. Perustarpeensa edes suunnilleen tyydyttänyt immeinen ei moista tarttumapintaa tarjoa. En tiedä yhtäkään keskiluokkaista perheellistä työssäkäyvää anarkistia... :D

Minä tiedän monia tuollaisia suhteita missä toinen ei voi hyvin yms....sitäpä sopii juurikin kysyä missä on oikeasti vika....ja miksi hommat ei monesti toimi, niin kuin olisi toivottavaa?....onko asioiden mentävä niin kuin ne monesti menee?....;P

Kärpäsenä katossa (niin ettei ole huomattu) ja sivusta seuraamalla pääsee parempiin lopputuloksiin monesti, kuin pelkästään kuuntelemalla suhteen toista tai molempia osapuolia.

"Tosin tasa-arvoismilla on nimikin ja se on arki."

HöpöHöpötystä suuremmaksi osin.....kaikki sama jäte tunkee ulkopuolelta pakostakin suhteisiin ja ne vaikuttavat suhteen dynamiikkaan..... ;P

Huomaa taas kumpi osapuoli kommentoi...vain tietyistä asioista saa teidän mielestä keskustella ja tietyllä tavalla.... ;P

Noh, täytyy toivoa tietynlaisille naisille vain tietynlaisia miehiä, jotka pelaavat samaa peliä samoin säännöin, jolloin kaikki saavat ansionsa mukaan oli sitten mitä hyvänsä.... ;P

Asioita on toki hyvä pitää kokoajan keskustelussa, jos joku erillainen nainen tai mies välttyy vääriltä valinnoilta, niin se on sen arvoista....

Miesten hyvä tietää erillaisten naisten motiivit ja käytös, mutta niin on myös vastavuoroisesti naisilla....näin ainakin oletan.... ;P

• Marrrnie kirjoitti:

"- Okei, eli jos joku on korkeakoulutettu, niin se riittää että on pätevä esittämään tutkijaa. Haluatko tietää mikä oma tutkintoni on, riittäisikö se oikeutukseksi kritiikilleni?"

Ei kiinnosta tutkintosi, itsehän lähteitä kyseenalaistat aina jos totuus ei ole feminismifantasioidesi mukaisia. Ensin vaadit lähdetietojen akateemisuutta, kansainvälisyyttä yms. ja sitten alatkin vähätellä tietolähdettä "tutkijan esittäjäksi". Olet säälittävä kusipää.

"Naiset ovat hypergamisia, miehet eivät ole.
        - Mihin tää nyt siis perustuu? Laasasen "tutkimuksiin" vai sun omaan mutuun? Niin tai näin, kyseessä on klassinen kehäpäätelmä."

Kusipääfeministinä laitat laasasen tutkimukset lainausmerkkiehin ja minun tietoni ja kokemukseni lukittelet mutuksi. Olet ihmissaasta ja olet täysin turha tässä yhteiskunnassa. Voisit muuttaa vaikka Ruotsiin iloitsemaan feminismin ihanuudesta. Kehäpäätelmä on omassa päässäsi. Naiset vaativat lähes aina että mies on ulkonäöltään tai/tai muilta ominaisuuksilta naista tasokkaampi. Sen osoittaa se, että ruma ja köyhä nainenkin saa heti itselleen miehen ja seksiä, mutta saman tasoiset eivät kelpaa. Siksi he pariutuvat ylöspäin ja rumat ja köyhät miehet jäävät ilman.

"- Lienee aivan turhaa sanoa, että syyllistyt tässä henkilöhyökkäykseen, mutta kiitos palautteestasi. Itse en viitsisi yhden ihmisen perusteella tuomita kokonaisia ihmisryhmiä."

Niin syyllistynkin, niin kuin sinäkin. Olet täysi kusipää ja sinun on täysin mahdotonta hyväksyä ja ymmärtää totuuksia. Vedä itsesi hirteen.

• Pikkunenkurppa

Kun ei niitä nuoria ja kauniita naisia vain riitä kaikille. Tuskin kovin moni olisi valmis jakamaan naisen muiden kanssa vai?

Suomessa on myös paljon yksinäisiä naisia, jotka eivät nirsoile (ei molemminpuolisen rakkauden vaatimus ole nirsoilua!) mutta eivät halua pelkäksi reiäksikään. :D
      On toki naisiakin, joille riittää satunnaiset seksitouhut mutta usein siinä tarvitsis niitä tunteitakin mukaan. Miehille, enemmistölle, taas se reikä kuin reikä-touhu riittäis paremman puuttees.
      Kaikki ei voi olla niitä hottiksia. Juu, kai niitä yövieraita helposti saisin vielä minäkin vaan mielummin kokonaan yksin. - joskus mietin hetken jtn järkiratkaisua vaa pööh.

Valitettavasti kummankaan sukupuolen ei enää tarvitse pariutua järkisyistä ja hyvä lopulta niin. Ne rakkaudettomat entisaikojen avioliitot eivät aina päättyneet onnellisesti. Eikä nykyäänkään jos tekee järkiratkaisun, pukkaa lapset ja sopivan ajan kuluttua eroaa. Sitten aletaan elää "kadotettua nuoruutta" ja etsitään sitä Oikeaa.. Hyi.
      Kaikki eivät toki järkeile näitä tälleen ja eivätpä jää ainakaa lapsettomiksi, heh.

Kyllähän se joku toinen olisi mukava löytää. Asuinkulutkin pienenis vähän :P

• Naisasialooseri1

Meinaat siis, että järjettömistä syistä pariutuminen päätyy onnellisesti? Jos nainen valitsee jännämiehen kiimareijällään eikä järjellään ja jännämies tappaa naisen, niin suhde päättyi mielestäsi onnellisesti ja hyvä niin?

• Pikkunenkurppa

Rakkaus tekee järjettömäksi tavallaan joten voihan sen noinkin ajatella. :P
        Riippuu varmaan miten määrittelee sen järkevän ja järjettömän.

Tuo esimerkkisi on silkkaa tyhmyyttä. Ei oikeaa rakkautta..
        Pakko huomauttaa, että mitäpä noita muutamia tuttavia (entisiä luokka"kavereita yms) sivusta vilkuillut niin aika nopeasti ne halut laantuu sen "jännämiehen" kanssa ;) yleensä ekan muksun jälkeen. Joten enpä nyt heitä kadehtisi.. Silloin tapauksen nainen lie valinnut järkevästi miehen muillakin kriteereillä kuin vilpittömän rakastumisen.

En väitäkään kaikkien rakastuneena pariutuneiden pysyvän onnellisena yhdessä mutta mahdollisuudet lie paremmat kuin valitessa muka järkevästi vain puoliso, jota tavoittelee ja kuolaa moni muukin olisi statusta, rahaa ymym tai se jännittävän rikollinen tausta ja vaarallisia tilanteita tarjolla. :D Tuskin kovin suuri menetys jos sitten sattuukin pahasti, ei hetkauta minua (juu on vähissä empatia joskus).

Mutta määrittelen kyllä rakkauteen kuuluvaksi sen fyysisen yhteensopivuudenkin luonnostaan. Vaan pelkästään sen perusteella tuskin pitkälle pääsis..

• eimullamuuta

Totta joka sana. Suomessa miljoona elää yksin ja sinkkuna ja sen takia koska naisille ei kelpaa omantasoiset vaan pitää olla joku rikas tom cruicen näköinen mies.

• robotKen
      • herpaderp

Hyvä, tunnepuolesta piittaamattomat panokoneet jäävät koteihinsa ja romantikot täyttävät maan

• robotKen

Romanttiset tunteet on pelkkä Hollywoodin luoma myytti, oikeesti ihminen rakastaa rakastamisen tunnetta, ei siis varsinaisesti rakastamisen kohdetta. Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu. Koneen kanssa on muutenkin paljon helpompaa, kun pikkumaisen ja nalkuttavan akan kanssa. ;)

Tai sittan muslimit valloittaa maailman ja länsimainenkin nainen palaa nyrkin ja hella väliin.

• herpaderp
        robotKen kirjoitti:

Romanttiset tunteet on pelkkä Hollywoodin luoma myytti, oikeesti ihminen rakastaa rakastamisen tunnetta, ei siis varsinaisesti rakastamisen kohdetta. Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu. Koneen kanssa on muutenkin paljon helpompaa, kun pikkumaisen ja nalkuttavan akan kanssa. ;)

Tai sittan muslimit valloittaa maailman ja länsimainenkin nainen palaa nyrkin ja hella väliin.

Well, rakkautta on silti helpompi saada empaattiselta kuin panomieheltä, joka valehtelee korvat ja silmät täyteen vain yhden asian äärelle päästäkseen. Puhuinko parisuhteen kestosta mitään? En? Ne empaattiset miehet olisi vain helpompi löytää, kun tietäisi valehtelevien machomiesten pysyvän kotonaan robottinsa kanssa. Win-win tilannehan se olisi?

Etköhän sinäkin tiedä tanssin ja satunnaisten suklaarasioiden yms viran ihmisten soidinmenoissa :P Pointti on nimenomaan rakastuttaa toinen itseensä uudelleen ja uudelleen vuosikymmenien ajan, vastavuoroisesti, eikä langeta pärstäkertoimeen, naida vähän ja vaihtaa uuteen ensi-ihastukseen kuin kiimainen elukka :P Mutta kukin tavallaan. Elukoille robotti olisi hyödyn maksimointia, ja sivujuonteena elukoita ei enää olisi pariuskollisten "markkinoita" pilaamassa. Yay.

• herpaderp kirjoitti:

Well, rakkautta on silti helpompi saada empaattiselta kuin panomieheltä, joka valehtelee korvat ja silmät täyteen vain yhden asian äärelle päästäkseen. Puhuinko parisuhteen kestosta mitään? En? Ne empaattiset miehet olisi vain helpompi löytää, kun tietäisi valehtelevien machomiesten pysyvän kotonaan robottinsa kanssa. Win-win tilannehan se olisi?

Etköhän sinäkin tiedä tanssin ja satunnaisten suklaarasioiden yms viran ihmisten soidinmenoissa :P Pointti on nimenomaan rakastuttaa toinen itseensä uudelleen ja uudelleen vuosikymmenien ajan, vastavuoroisesti, eikä langeta pärstäkertoimeen, naida vähän ja vaihtaa uuteen ensi-ihastukseen kuin kiimainen elukka :P Mutta kukin tavallaan. Elukoille robotti olisi hyödyn maksimointia, ja sivujuonteena elukoita ei enää olisi pariuskollisten "markkinoita" pilaamassa. Yay.

Ihan hyvä kommentti.....mutta ei tuo toimi, jos ei panonaisten ja laskelmoivien naisten varalle kehitetä mitään tuotteita tai aktiviteetteja.... ;P

• robotKen1
        herpaderp kirjoitti:

Olin vaan 20 vuotta naimisissa ja se päätty siihen, kun muija halus elää "villiä ja vapaata" elämää. Täysin epäkypsää "seikkailua" eli sekoilua se sitten aikansa viettikin.

Kattelin muuten jotain rakkausdokkaria tässä joku aika sitten ja siinä todettiin, että naisen halu samaan mieheen sammuu jo kahden vuoden jälkeen. Miehelle ei kuitenkaan käy samoin. Se kyllä selittää sen miksi eksäni halus eron. Itse kykenin rakastumaan aina uudelleen ja uudelleen muutaman vuoden välein ja halu pysy aika samana. Meissä miehissä taitaa sittenkin olla jotain enemmän mitä rakkauteen tulee. No, onhan maailman kaunein musiikkikin lähes kokonaan miesten säveltämää. HÄHÄ!

Nainen olisi siis loppujen lopuksi enemmän himojensa vietävänä kuin mies. Sekin tiedetään, että kuukautiskierron aikana naista välillä kiinnostaa machot, ja välillä taas pehmot ovat kiinnostavampia. Pitäskö siis oikeastaan todetakin, että nainen onkin enemmän hormooniensa vietävänä.

Mutta oikein hemaisevaan robottiin vois melkein rakastua. Sellaista saataneen kuitenkin odotella vielä muutama vuosikymmen, että alkavat muistuttaa oikeata ihmistä. Kyllä teknologia kehittyy jonain päivänä niin pitkälle, että silloin ei enää erota robottia ja ihmistä toisistaan.

• naistensalaisetpiirteet
        robotKen1 kirjoitti:

Olin vaan 20 vuotta naimisissa ja se päätty siihen, kun muija halus elää "villiä ja vapaata" elämää. Täysin epäkypsää "seikkailua" eli sekoilua se sitten aikansa viettikin.

Kattelin muuten jotain rakkausdokkaria tässä joku aika sitten ja siinä todettiin, että naisen halu samaan mieheen sammuu jo kahden vuoden jälkeen. Miehelle ei kuitenkaan käy samoin. Se kyllä selittää sen miksi eksäni halus eron. Itse kykenin rakastumaan aina uudelleen ja uudelleen muutaman vuoden välein ja halu pysy aika samana. Meissä miehissä taitaa sittenkin olla jotain enemmän mitä rakkauteen tulee. No, onhan maailman kaunein musiikkikin lähes kokonaan miesten säveltämää. HÄHÄ!

Nainen olisi siis loppujen lopuksi enemmän himojensa vietävänä kuin mies. Sekin tiedetään, että kuukautiskierron aikana naista välillä kiinnostaa machot, ja välillä taas pehmot ovat kiinnostavampia. Pitäskö siis oikeastaan todetakin, että nainen onkin enemmän hormooniensa vietävänä.

Mutta oikein hemaisevaan robottiin vois melkein rakastua. Sellaista saataneen kuitenkin odotella vielä muutama vuosikymmen, että alkavat muistuttaa oikeata ihmistä. Kyllä teknologia kehittyy jonain päivänä niin pitkälle, että silloin ei enää erota robottia ja ihmistä toisistaan.

Noin käy oikeasti todella monessa suhteessa. Nainen sekoaa ja toimii juuri noin ja mies on kuin puulla päähän lyötynä "mitä nyt oikeen tapahtuu".

• Herpaderp
        robotKen1 kirjoitti:

"naisen halu samaan mieheen sammuu jo kahden vuoden jälkeen. Miehelle ei kuitenkaan käy samoin."

Niin, mies rakastaa koko sydämestään vaimoaan samalla, kun nussi naapurin Pirjoa. Ja Tittaa ja Perttaa, mutta on sillä vaimolla kultainen katse. Ja se on hyvä tekemään ruokaa, ja se taas riittää syyksi ylläpitää parisuhdetta. Oikeastaan kokonaista haaremia on kiva rakastaa. Kaikilla on omat hyvät puolensa ja rakkautta riittää kaikille <3

Nainen ottaa yleisemmin eron, mies sen sijaan pettää yleisemmin. Jätettynä on pikkuisen kivempi olla kuin aisankannattajana.

Mitenkäs tuo kuukautiskierto mihinkään vaikuttaa, miehille käy "lähes kaikki milloin tahansa", mutta ovuloivat naiset ovat kaikkein haluttavimpia... Vaikkei kyseessä olisi oma vaimo. Että se siitä, tangoon tarvitaan kaksi. Mies haalii ja nainen valikoi. Ja testosteroni on se kiimahormoni, ettäs tiedät...

"Mutta oikein hemaisevaan robottiin vois melkein rakastua."
        Senkun. Rakastettavia odotellessa voit vaikka tyytyä pantaviin. Yhdellä ostolla iso hyöty eikä enää tarvetta parjata ihmiskunnan puolikasta oman elämän epäonnesta...

• oikeaatietoa
        Herpaderp kirjoitti:

"naisen halu samaan mieheen sammuu jo kahden vuoden jälkeen. Miehelle ei kuitenkaan käy samoin."

Niin, mies rakastaa koko sydämestään vaimoaan samalla, kun nussi naapurin Pirjoa. Ja Tittaa ja Perttaa, mutta on sillä vaimolla kultainen katse. Ja se on hyvä tekemään ruokaa, ja se taas riittää syyksi ylläpitää parisuhdetta. Oikeastaan kokonaista haaremia on kiva rakastaa. Kaikilla on omat hyvät puolensa ja rakkautta riittää kaikille <3

Nainen ottaa yleisemmin eron, mies sen sijaan pettää yleisemmin. Jätettynä on pikkuisen kivempi olla kuin aisankannattajana.

Mitenkäs tuo kuukautiskierto mihinkään vaikuttaa, miehille käy "lähes kaikki milloin tahansa", mutta ovuloivat naiset ovat kaikkein haluttavimpia... Vaikkei kyseessä olisi oma vaimo. Että se siitä, tangoon tarvitaan kaksi. Mies haalii ja nainen valikoi. Ja testosteroni on se kiimahormoni, ettäs tiedät...

Senkun. Rakastettavia odotellessa voit vaikka tyytyä pantaviin. Yhdellä ostolla iso hyöty eikä enää tarvetta parjata ihmiskunnan puolikasta oman elämän epäonnesta...

"mies sen sijaan pettää yleisemmin."

Ei pidä paikkaansa varsinkaan nykynaisen kohdalla.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14269310/tutkijat-tutki-palstateoriaa-todeksi

"Etenkin pitkissä parisuhteissa himon tiedetään hiljalleen hiipuvan. Dokumentin yllättävin tieto lienee se, että naisten himo laskee radikaalimmin ja nopeammin kuin miesten. Kolmen vuoden yhteiselon jälkeen moni nainen kärsii siitä, ettei enää halua omaa puolisoaan.

Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että nämä naiset kärsisivät haluttomuudesta – päinvastoin. Heidän himonsa ja seksuaalinen aktiivisuutensa on ennallaan, mutta he ovat alkaneet haluta muita miehiä.

Dokumentissa haastateltavien tutkijoiden mukaan olisi aika murtaa myytit naisten haluttomuudesta ja siitä, että naiset ovat miehiä uskollisempia."

Monet miehet tietävät tämän ja ovat kokeneet sen omakohtaisesti, niin kuin monet heidän tuttunsakin.

• Lllllljlh
        oikeaatietoa kirjoitti:

"mies sen sijaan pettää yleisemmin."

Ei pidä paikkaansa varsinkaan nykynaisen kohdalla.

"Etenkin pitkissä parisuhteissa himon tiedetään hiljalleen hiipuvan. Dokumentin yllättävin tieto lienee se, että naisten himo laskee radikaalimmin ja nopeammin kuin miesten. Kolmen vuoden yhteiselon jälkeen moni nainen kärsii siitä, ettei enää halua omaa puolisoaan.

Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että nämä naiset kärsisivät haluttomuudesta – päinvastoin. Heidän himonsa ja seksuaalinen aktiivisuutensa on ennallaan, mutta he ovat alkaneet haluta muita miehiä.

Dokumentissa haastateltavien tutkijoiden mukaan olisi aika murtaa myytit naisten haluttomuudesta ja siitä, että naiset ovat miehiä uskollisempia."

Monet miehet tietävät tämän ja ovat kokeneet sen omakohtaisesti, niin kuin monet heidän tuttunsakin.

Ja naiset edelleen ovat suoraselkäisempiä ja siirtyvät uuteen - miehet keräilevät niin suuren haaremin kuin pystyvät tai sosiaalisten rajoitteiden puitteissa kehtaavat.

• naisen.suhde.kierto
        Lllllljlh kirjoitti:

Ja naiset edelleen ovat suoraselkäisempiä ja siirtyvät uuteen - miehet keräilevät niin suuren haaremin kuin pystyvät tai sosiaalisten rajoitteiden puitteissa kehtaavat.

Suoraselkäistä on tunnustaa oma käytös itselleen ja kertoa tämä myös miehelle kun uutta suhdetta aloittaa. Eli ilmoittaa jo aluksi että sitoutuu suhteeseen täysin vain 2-3 vuodeksi. Kasvata selkäranka.

• Mutumatusuklaapatu
        naisen.suhde.kierto kirjoitti:

Suoraselkäistä on tunnustaa oma käytös itselleen ja kertoa tämä myös miehelle kun uutta suhdetta aloittaa. Eli ilmoittaa jo aluksi että sitoutuu suhteeseen täysin vain 2-3 vuodeksi. Kasvata selkäranka.

Tuo oli niin paska kommentti etten voi muuta kuin vetää vessanpöntön :D

* klonk *

Tsssh

• tämäonrakentavaanäämmmä
        Lllllljlh kirjoitti:

Tuo oli niin paska kommentti etten voi muuta kuin vetää vessanpöntön :D

* klonk *

Tsssh

• robotKen
        Herpaderp kirjoitti:

En tiedä, mutta taidan liikkua väärissä piireissä, kun tuntemani miehet ovat uskollista sorttia. Pettäminen on alhaista ja kunnon mies ei sellaiseen ihan helposti sorru. Yleensä viinaan menevät ovat uskottomia, raittiit miehet taas uskollisempia.

Tällä palstalla tykätään yleistyksistä ja sellaista tarvitaankin, kun halutaan shokeerata ja provosoida muita keskustelijoita, lähinnä tietenkin eri sukupuolta olevia. Säälittävää, että maailma on mennyt tällaiseksi sukupuolten sodaksi. Aika iso syy tähän tilanteeseen lienee feminismillä. Ei esim. kaukoidässä ole samanlaista touhua, siellä naisen kuuluu olla naisellinen ja miehen miehinen. Eikä siinä mitään, että länsimaissa on valinnanvapautta naiseudessa ja miehuudessakin, mutta jokin tässä nykymeiningissä vaan mättää ja pahasti. Ehkä vain kuitenkin väliaikaista tämäkin kehitys, toivottavasti.

• Heheee

Ei koskaan maailman historian aikana,ole ollut näin helppoa löytää kumppania. On vaikka minkälaista netin välityksellä toimivaa kumppanin haku palvelua ja sitten on vielä live maailma. Ennen ei ollut kuin lankapuhelin ja kirjeet. Täytyy olla oikeasti uusavuton jos ei kumppania löydä,thats it!

• crux

Keinoja tosiaan löytyy mutta ilmeisesti pariutumisessa täytyy naisten mielestä säilyttää vaikeus. Nirsoilemalla ja eristäytymällä naiset ovat vaikeuttaneet pariutumista vielä enemmän kuin teknologia ja palvelut ovat sitä helpottaneet.

• Naisasialooseri1

Idioottihan sinä olet. Netti Tindereineen ja muine deittipalveluineen on tuonut parhaassa iässä oleville naisille äärettömästi valinnan varaa toisin kuin kirjeiden ja lankapuhelinten aikana, jolloin moni huippuvuosiaan viettävä nainen ei edes tajunnut markkina-arvonsa rajattomuutta kun sadat miehet eivät pommittaneet netissä viesteillään. Tästä johtuen koko maailman historian aikana kumppanin löytäminen ei tavalliselle miehelle ole koskaan ollut vaikeampaa. Nuoret naiset ovat tajunneet rajattoman markkina-arvonsa ja näin ollen tavoittelevat vain top 10%miehiä, joita myös ainakin kertapanoiksi saavat, joten ei ole tarvetta tyytyä tasoiseensa tavismieheen.

Tietysti YT-miesten pillunsaantia nettipalvelut ovat helpottaneet huomattavasti kun panoreijän voi tilata kätevästi puhelimella kotiinsa ja ottaa vaikka joka päivälle uuden. Ennen heidänkin piti aina lähteä baariin tai alkaa jotain kirjeitä rustailemaan, jolloin saantiin meni aikaa ja sai nähdä vaivaa.

• Totuudenkertojatar

No mutta onneksi miehillä on mitä odottaa: ikääntyminen. Kun eikäkös se mennytkin niin että sitten niitä naisia alkaa tulla ovista ja ikkunoista, rumempia pitää ihan pois potkia, kun ikää kertyy. Ai eikö? Sitähän minäkin. Nuorna se on vitsa väännettävä. Moniko on ihan tosissaan yrittänyt nostaa sitä tasoaan? Kuntoillut, kehittänyt kommunikaatiokykyjään, pukeutunut siistimmin? Hoitanut muutkin sosiaaliset suhteet kuntoon, hankkinun harrastuksia, työpaikan? Ei kun se 10-tason nainen pitäisi ihan säälistä hypätä syliin, niinhän se meni. Omaa vaatimustasoa ei voi laskea, mutta naisen kuuluu laskea sitä miesten suhteen. Itsestä ei haluta edes miettiä, voisiko jotain onkelmaa löytyä, syy on aina ja vain ja ainoastaan naisissa. Niinhän se meni?

• TotuusToinen

"Moniko on ihan tosissaan yrittänyt nostaa sitä tasoaan? Kuntoillut, kehittänyt kommunikaatiokykyjään, pukeutunut siistimmin? Hoitanut muutkin sosiaaliset suhteet kuntoon, hankkinun harrastuksia, työpaikan?"
        Tämä on tää naisten ainainen kiertäminen tähän asiaan. Että noilla perusasioilla pitäis nainen saada. Kuule kun ihan kaikki noista asioista on kunnossa mutta miehelle ei ole hevonvittuakaan mikään noista siinä vaiheessa naisen tuoja kriteeri jos naama on ruma ja ei senvuoksi kelpaa. Turha sun on nähdä ätmiyden synonyyminä työttömyyttä, huonoa kuntoa, epäsiistiä pukeutumista, harrastuksien ja kaverien puutetta koska täällä yks sun toinen ruma ihmettelee näitä syytöksiä vaikka totuus on se että ruma naama on se joka ei naisia tuo. Mutta mikäs se on naisena ollessa kun senkuin vaan valkkaa miehen aina tarvittaessa eikä näe muuta kuin oman napansa. Sitten on helppo vittuilla miehille joitain perus ominaisuuksia joita ei varmaan moneltakaan ätmiltä puutu tuosta listaltasi.

• 1214
        TotuusToinen kirjoitti:

"Moniko on ihan tosissaan yrittänyt nostaa sitä tasoaan? Kuntoillut, kehittänyt kommunikaatiokykyjään, pukeutunut siistimmin? Hoitanut muutkin sosiaaliset suhteet kuntoon, hankkinun harrastuksia, työpaikan?"
        Tämä on tää naisten ainainen kiertäminen tähän asiaan. Että noilla perusasioilla pitäis nainen saada. Kuule kun ihan kaikki noista asioista on kunnossa mutta miehelle ei ole hevonvittuakaan mikään noista siinä vaiheessa naisen tuoja kriteeri jos naama on ruma ja ei senvuoksi kelpaa. Turha sun on nähdä ätmiyden synonyyminä työttömyyttä, huonoa kuntoa, epäsiistiä pukeutumista, harrastuksien ja kaverien puutetta koska täällä yks sun toinen ruma ihmettelee näitä syytöksiä vaikka totuus on se että ruma naama on se joka ei naisia tuo. Mutta mikäs se on naisena ollessa kun senkuin vaan valkkaa miehen aina tarvittaessa eikä näe muuta kuin oman napansa. Sitten on helppo vittuilla miehille joitain perus ominaisuuksia joita ei varmaan moneltakaan ätmiltä puutu tuosta listaltasi.

joillakin se on ulkonäkö ja joillakin status ja resurssit tai molemmat. mies taas ei aseta samanlaisia vaatimuksia ja listoja.

• siinä.vaatimukset

Miehelle riittää kun on tissit ja vittu.

• crux

Naiset voivat aivan vapaasti lähestyä täsmälleen oman tasoisia miehiä. Ainakaan minulle ei tällaista tapahdu koskaan, joten on sitä vikaa naisissakin - tässä mielessä huomattavasti enemmän kuin miehissä.

• komeamies35-

Miksi seurustella kun ei kukaan ole valmis luopumaan omastaan

• asiatasioina

Laasasta ei voi tituleerata tutkijaksi. Ei ole vakavasti otettava asiantuntija, vaan populistisen hömpän suoltaja.

• Naisasialooseri1

Kerrohan tarkemmin mikä hänen puheistaan on hömppää ja millä perusteella. Populismi on muuten yleensä synonyymi terveelle järjelle ja tosiasioiden suoraan puhumiselle, se takia se onkin niin populaaira.

• niinturhaa

Löydä ja löydä, se vihjaisi siihen suuntaan että olisin edes jotain etsimässä. Vuosia sitten sen lopettanut ja sopeutunut siihen että asiat on näin ja sillä selvä. Ja tuo "kaipuu parisuhteeseen ja seksiin..." kuulostaa jo melko vieraalta, kumpikaan ei ole elintarvikkeita, sen kun tajuaa niin kaikki on paljon yksinkertaisempaa elämässä.

• Shhggt

Seksirobotit tulee 10 v sisään yhdistettynä vr maailmaan tulee kusireikä kokemaan aikamoisen inflaation.

• Ujoatm27v

Ja sen seurauksena ihmiskunta kuolee sukupuuttoon ennenpitkää?

• helgamies

Pitää erottaa pari asiaa
        a) ns. romanttinen Hollywood "rakkaus" ja
        b) seksi.

Kohta a) ei ole todellista vaan pelkkää illusiota, mutta kohta b) on todellinen.

Tämän jälkeen on helppo nähdä, että seksirobototit todellakin nollaavat kusireiän suurelta osin.

• Lldkkdkfkxkxg
        helgamies kirjoitti:

Pitää erottaa pari asiaa
        a) ns. romanttinen Hollywood "rakkaus" ja
        b) seksi.

Kohta a) ei ole todellista vaan pelkkää illusiota, mutta kohta b) on todellinen.

Tämän jälkeen on helppo nähdä, että seksirobototit todellakin nollaavat kusireiän suurelta osin.

Rakkaus on voitu eristää laboratoriossa... Se on hormoneja se.
        Toki kyvytön ei moiseen usko, samoin kuin sokealla on vaikeuksia uskoa näkökyvyn olemassaoloon. Kun kyky rakkauteen puuttuu, ei suhteilla ole mielestäsi kuin seksi-niminen ulottuvuus. Toinen on vain trofee ja jonkinlainen kodinkone.

Olet täydellinen esimerkki miehestä, jonka tulisi väistyä markkinoilta kokonaan ja kylpeä hedonismissaan robottinsa kanssa :)

• hormonithiipuu
        Lldkkdkfkxkxg kirjoitti:

Toki kyvytön ei moiseen usko, samoin kuin sokealla on vaikeuksia uskoa näkökyvyn olemassaoloon. Kun kyky rakkauteen puuttuu, ei suhteilla ole mielestäsi kuin seksi-niminen ulottuvuus. Toinen on vain trofee ja jonkinlainen kodinkone.

Olet täydellinen esimerkki miehestä, jonka tulisi väistyä markkinoilta kokonaan ja kylpeä hedonismissaan robottinsa kanssa :)

Moni nainen on kyvytön sitten.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14274615/sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista!!#comment-84571117

• Lldkkdkfkxkxg kirjoitti:

Seksin tietää kokematonkin, mutta rakkautta on vaikeampi käsittää ellei sitä ole koskaan kokenut. Siksi kokemattomilta kuulee näitä "rakkaus on Hollywoodin keksintö" -juttuja.

• Lusikalla.annettu
        outsider1 kirjoitti:

Seksin tietää kokematonkin, mutta rakkautta on vaikeampi käsittää ellei sitä ole koskaan kokenut. Siksi kokemattomilta kuulee näitä "rakkaus on Hollywoodin keksintö" -juttuja.

On olemassa psykopaatteja ja sosiopaatteja, miksei kaikkien tunnekylmien ja aspergerien joukkoon mahtuisi rakkauteen kykenemätön ihmisjoukkokin...

• Lusikalla.annettu kirjoitti:

On olemassa psykopaatteja ja sosiopaatteja, miksei kaikkien tunnekylmien ja aspergerien joukkoon mahtuisi rakkauteen kykenemätön ihmisjoukkokin...

Hostiili asenne blokkaa tehokkaasti sen, että kyky rakastaa tulisi edes testatuksi.

• TietäkääTämä
        Lldkkdkfkxkxg kirjoitti:

Rakkautta ei ole olemassa kuin ainoastaan äidin ja lapsen välinen joka on aitoa. Miehen ja naisen välistä rakkautta ei ole. Nainen rakastuu ainoastaan miehen ulkonäköön, rahaan ja statukseen. Vai miten selitätte miksi täysin tavallinen mutta ruma mies ei saa rakkautta yhdeltäkään naiselta mutta muuten luonteeltaan täysin identtinen mutta komea mies saa "rakkautta"? Jos rakkautta olisi olemassa niin yksikään ruma mies ei täälläkään itkisi naisettomuuttaan ja yksinäisyyttään. Tästä on helppo päätellä että äidin ja lapsen rakkaus on ainoa rakastumisen/kiintymyksen muoto josta voidaan puhua sanalla rakkaus. Muu on pelkkää hyötymistä tai oman statuksen nostamista.

• SeSiitäRakkaudesta
        TietäkääTämä kirjoitti:

Rakkautta ei ole olemassa kuin ainoastaan äidin ja lapsen välinen joka on aitoa. Miehen ja naisen välistä rakkautta ei ole. Nainen rakastuu ainoastaan miehen ulkonäköön, rahaan ja statukseen. Vai miten selitätte miksi täysin tavallinen mutta ruma mies ei saa rakkautta yhdeltäkään naiselta mutta muuten luonteeltaan täysin identtinen mutta komea mies saa "rakkautta"? Jos rakkautta olisi olemassa niin yksikään ruma mies ei täälläkään itkisi naisettomuuttaan ja yksinäisyyttään. Tästä on helppo päätellä että äidin ja lapsen rakkaus on ainoa rakastumisen/kiintymyksen muoto josta voidaan puhua sanalla rakkaus. Muu on pelkkää hyötymistä tai oman statuksen nostamista.

Ei kaikki naiset osaa rakastaa edes lapsiaan.

• Khkhhkhkhkhhkh
        TietäkääTämä kirjoitti:

Nyt meni rakkaus ja himo sekaisin. Voin rakastaa koiraani, mummoani ja suloista naapurinrouvaa. Samoin voin rakastaa platonisesti samassa kommuunissa asuvaa miestä ja esim auttaa häntä sairauden iskiessä, kahvitella joskus jne. Mutta himoa ei ole, ei kipinää. Eikä tässä tapauksessa johdu edes ulkonäöllisistä seikoista.

(sitä kutsutaan ystävyydeksi btw)

• OikeassaOlet
        Khkhhkhkhkhhkh kirjoitti:

Nyt meni rakkaus ja himo sekaisin. Voin rakastaa koiraani, mummoani ja suloista naapurinrouvaa. Samoin voin rakastaa platonisesti samassa kommuunissa asuvaa miestä ja esim auttaa häntä sairauden iskiessä, kahvitella joskus jne. Mutta himoa ei ole, ei kipinää. Eikä tässä tapauksessa johdu edes ulkonäöllisistä seikoista.

(sitä kutsutaan ystävyydeksi btw)

Juuri näin olet oikeassa. Suurin osa naisista ei rakasta vaan himoitsee jotain miehessä. Jos ja kun himo laantuu niin suhde tulee tiensä päähän ja nainen etsii uuden himon kohteen. Himo kestää naisella tutkitusti sen maksimissaan 3 vuotta yhteen mieheen, jonka jälkeen se on hiipunut tai alkaa viimeistään hiipumaan.

• Kfkkslloa
        OikeassaOlet kirjoitti:

Juuri näin olet oikeassa. Suurin osa naisista ei rakasta vaan himoitsee jotain miehessä. Jos ja kun himo laantuu niin suhde tulee tiensä päähän ja nainen etsii uuden himon kohteen. Himo kestää naisella tutkitusti sen maksimissaan 3 vuotta yhteen mieheen, jonka jälkeen se on hiipunut tai alkaa viimeistään hiipumaan.

Ellei muodostu riippuvuus ;)
        http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/tosirakkaus_kaappaa_aivot

Kolmen vuoden kuluttua on viimeistään aika aloittaa uudestaan soidinmenot. Naitetut parit ovat yhtä onnellisia kuin itse kumppaninsa valinneet. Kyse on myös päätöksestä ja moraalista, ei pelkästään vieteistä ja vaistoista. Rakkaus voi kestää ikuisesti, sellaisiakin pareja löytyy :)

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/rakkauden_molekyylit_hullaannuttavat_niin_myyran_kuin_ihmisen

Tosin pieni oksitosiinilääkitys voi auttaa vähäsen.

• Linkittelijä-
        Kfkkslloa kirjoitti:

Kolmen vuoden kuluttua on viimeistään aika aloittaa uudestaan soidinmenot. Naitetut parit ovat yhtä onnellisia kuin itse kumppaninsa valinneet. Kyse on myös päätöksestä ja moraalista, ei pelkästään vieteistä ja vaistoista. Rakkaus voi kestää ikuisesti, sellaisiakin pareja löytyy :)

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/rakkauden_molekyylit_hullaannuttavat_niin_myyran_kuin_ihmisen

Lisää linkkejä:

• Kfkkslloa
        Linkittelijä- kirjoitti:

Lisää linkkejä:

"Naisten haluttomuus omaa kumppania kohtaan johtuu tutkijoiden mukaan miesten motivaationpuutteesta. Naisille esimerkiksi partnerin katse on tärkeä; se vaikuttaa siihen, tunteeko nainen itsensä halutuksi."

Ne soidinmenot, ne soidinmenot...

http://www.tiede.fi/blogit/kutsuvieras/romanttinen_rakkaus_ei_tunne_vaan_vietti
        " Esimerkiksi Walum ym. (2008) tutki vasopressiiniin vaikuttavaa AVPR1A-geeniä 522 kaksosparilta, jotka elivät parisuhteissa. Ilmeni, että geenin tietty jakso yhdistyi sitoutumisen asteeseen miehillä: kaksi kopiota kieli sitoutumiskammosta, jakson puuttuminen taas kertoi vahvasta taipumuksesta vakiintumiseen. Miehet, joilla kyseisiä dna-pätkiä oli kaksi, olivat useammin naimattomia kuin miehet, joilla niitä oli yksi tai ei yhtään. Naimisissa olevilla tuplajaksoisilla oli myös tuplasti todennäköisemmin avio-ongelmia kuin muilla. Tämä AVPR1A-geenin geenijakso kytkeytyy mantelitumakkeen viestijärjestelmän kautta esimerkiksi luottamuksen tunteeseen. Näyttäisi siltä että jos miehelle ei kehity luottamuksen tunnetta kumppania kohtaan, suhde ei muutu kiintymykseksi. "

... Ja geenitestit, näemmä...

• Kfkkslloa kirjoitti:

Puhut nyt lumihiutaleista, joita on PalttiaRallaa.......todella vähän....eivätkä 100% varmuudella ole olleet sarjasuhteilijoita..... ;P

Ja vaatii vielä sen, että molemmat ovat samanlaisia....JoutsenLuonteita......noh, voi se onnistua, joskus muillakin, mutta riskit kasvaa.... ;P

Nykyinen maailman meno vaikuttaa kyllä todella negatiivisesti tuohon dynamiikkaan, joten aina vain vaikeammaksi menee......liian paljon houkutuksia, liian paljon sitä ja tätä, sekä todella moni yksilö niille enemmän tai vähemmän altis.... ;P

• Kfkkslloa kirjoitti:

"Naisten haluttomuus omaa kumppania kohtaan johtuu tutkijoiden mukaan miesten motivaationpuutteesta. Naisille esimerkiksi partnerin katse on tärkeä; se vaikuttaa siihen, tunteeko nainen itsensä halutuksi."

Ne soidinmenot, ne soidinmenot...

http://www.tiede.fi/blogit/kutsuvieras/romanttinen_rakkaus_ei_tunne_vaan_vietti
        " Esimerkiksi Walum ym. (2008) tutki vasopressiiniin vaikuttavaa AVPR1A-geeniä 522 kaksosparilta, jotka elivät parisuhteissa. Ilmeni, että geenin tietty jakso yhdistyi sitoutumisen asteeseen miehillä: kaksi kopiota kieli sitoutumiskammosta, jakson puuttuminen taas kertoi vahvasta taipumuksesta vakiintumiseen. Miehet, joilla kyseisiä dna-pätkiä oli kaksi, olivat useammin naimattomia kuin miehet, joilla niitä oli yksi tai ei yhtään. Naimisissa olevilla tuplajaksoisilla oli myös tuplasti todennäköisemmin avio-ongelmia kuin muilla. Tämä AVPR1A-geenin geenijakso kytkeytyy mantelitumakkeen viestijärjestelmän kautta esimerkiksi luottamuksen tunteeseen. Näyttäisi siltä että jos miehelle ei kehity luottamuksen tunnetta kumppania kohtaan, suhde ei muutu kiintymykseksi. "

... Ja geenitestit, näemmä...

Älä jaksa jauhaa....todella moni nainen ei ota mitään soidinmenoja edes vastaan...ei se aina ole mistään miehestä kiinni....ehkä 50/50...mutta taas tullaan siihen asiaa, että vaikka nainen kiukuttelisi ja tekisi vaikka mitä, niin mies on se joka uhrautuu ja samalla toimii, sekä yrittää tehdä asioita tässäkin asiassa......missä se naisen rooli on.....olla vastahakoinen kiukuttelija yms.?.... ;P

Maailman tyhmintä on luottaa epäluotettavaan kumppaniin......kyllä siperia opettaa olematta olemaan liian naivi ja sinisilmäinen... ;P

Joo on miehissäkin eroavaisuuksia, mutta älä nyt ala väittämään, että naiset ovat tässä asiassa luotettavia ja sen sitoutumiskykyisempiä, kuin miehetkään......menisi aika naurettavaksi ja valehteluksi koko juttu.... ;P

Nainenkin pitäisi laittaa varmasti niin geenitesteihin, kuin kattavaan persoonallisuus/luonne testiin, sekä vielä valheenpaljastus testiin......epäilisin, että aika monta reputtaisi testin läpäisemisessä, jos puhutaan jostain kyvystä todella pitkään aitoon rakkauteen..... ;P

• Kfkkslloa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Älä jaksa jauhaa....todella moni nainen ei ota mitään soidinmenoja edes vastaan...ei se aina ole mistään miehestä kiinni....ehkä 50/50...mutta taas tullaan siihen asiaa, että vaikka nainen kiukuttelisi ja tekisi vaikka mitä, niin mies on se joka uhrautuu ja samalla toimii, sekä yrittää tehdä asioita tässäkin asiassa......missä se naisen rooli on.....olla vastahakoinen kiukuttelija yms.?.... ;P

Maailman tyhmintä on luottaa epäluotettavaan kumppaniin......kyllä siperia opettaa olematta olemaan liian naivi ja sinisilmäinen... ;P

Joo on miehissäkin eroavaisuuksia, mutta älä nyt ala väittämään, että naiset ovat tässä asiassa luotettavia ja sen sitoutumiskykyisempiä, kuin miehetkään......menisi aika naurettavaksi ja valehteluksi koko juttu.... ;P

Nainenkin pitäisi laittaa varmasti niin geenitesteihin, kuin kattavaan persoonallisuus/luonne testiin, sekä vielä valheenpaljastus testiin......epäilisin, että aika monta reputtaisi testin läpäisemisessä, jos puhutaan jostain kyvystä todella pitkään aitoon rakkauteen..... ;P

" Älä jaksa jauhaa "

Okei, kerrasta poikki. Viihdepäivilinkkien linkkailu vielä menettelee, mutta en ala väitellä yksilöiden subjektiivisista kokemuksista. Se menee aina perseelleen, jokainen on käynyt elämämkoulun eri osoitteessa.

Hyviä illanjatkoja, mutta tämä letto ei kanna.

• Kfkkslloa
        Kfkkslloa kirjoitti:

" Älä jaksa jauhaa "

Okei, kerrasta poikki. Viihdepäivilinkkien linkkailu vielä menettelee, mutta en ala väitellä yksilöiden subjektiivisista kokemuksista. Se menee aina perseelleen, jokainen on käynyt elämämkoulun eri osoitteessa.

* viihdelehtilinkkien

• Kfkkslloa kirjoitti:

" Älä jaksa jauhaa "

Jaa ne tutkijat, eivät olletkaan tutkijoita, kun se Teemalta tullut dokumentti oli sinulle linkitetty tietyn linkin kautta.... 8-0.....Onko tuo naisen vai feministin logiikkaa???... ;P

"Ylen seksikuukausi jatkuu. Illan dokumentissa tutkitaan himon syntymekanismia ja sen hiipumista.
        Tiededokumentti: Himon verkko, torstaina 5.5. Teema klo 21.00

Miksi seksuaalinen himo hiipuu pitkissä parisuhteissa? Tätä selvitetään tieteen keinoin Himon verkko -dokumentissa."

Onpahan sekin syy (tekosyy) varmasti käyttäytyä noin....tai sitten ei....

OiVoi ja VoiVeljet......ei voi kuin ihmetellä ja vetää ne johtopäätökset taas, mitkä ovat ilmiselviä....;P

Illan jatkoa sinulle ja logiikallesi..... olette varmasti levon tarpeessa molemmat..=)

• Kfkkslloa kirjoitti:

" Älä jaksa jauhaa "

...Ai niin kiitos linkeistä...täytyy tutustua paremmin jossain vaiheessa.... ;P

Oli siellä ainakin vinkki, että molemmat magneettikuvaukseen, niin tietää ainakin sen, että molemmat ovat rakastuneita oikeasti ja myös rakkauden kohteen saa samalla selville... ;D

• Kfkkslloa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Jaa ne tutkijat, eivät olletkaan tutkijoita, kun se Teemalta tullut dokumentti oli sinulle linkitetty tietyn linkin kautta.... 8-0.....Onko tuo naisen vai feministin logiikkaa???... ;P

"Ylen seksikuukausi jatkuu. Illan dokumentissa tutkitaan himon syntymekanismia ja sen hiipumista.
        Tiededokumentti: Himon verkko, torstaina 5.5. Teema klo 21.00

Miksi seksuaalinen himo hiipuu pitkissä parisuhteissa? Tätä selvitetään tieteen keinoin Himon verkko -dokumentissa."

Onpahan sekin syy (tekosyy) varmasti käyttäytyä noin....tai sitten ei....

OiVoi ja VoiVeljet......ei voi kuin ihmetellä ja vetää ne johtopäätökset taas, mitkä ovat ilmiselviä....;P

Illan jatkoa sinulle ja logiikallesi..... olette varmasti levon tarpeessa molemmat..=)

Viimeisessä viestissä ei ollut linkin linkkiä, vaan pelkkää "naiset sitä, naiset tätä", päästävedettyjä suhdelukuja ja muuta huttua.

" Jaa ne tutkijat, eivät olletkaan tutkijoita, kun se Teemalta tullut dokumentti oli sinulle linkitetty tietyn linkin kautta.... 8-0.....Onko tuo naisen vai feministin logiikkaa???... ;P "
        - Kumman sinä näet, vai teitkö kenties täysin väärän tulkinnan? Huomio, minä vastasin siihen viestiin (!). En alkanut inttää vastaan, vaan linkkasin jotain muuta. Mutta sitten keskustelun suunta kääntyi elämänkoululaismaiseksi saivarteluksi. Siitä minä älähdin :|
        Mutta oma logiikkavirheesi annetaan anteeksi, no hard feelings bruh.

"OiVoi ja VoiVeljet......ei voi kuin ihmetellä ja vetää ne johtopäätökset taas, mitkä ovat ilmiselviä....;P
        "
        - Tässä on juuri se keskustelun sävy, joka nostaa niskavillat pystyyn. Että nyt on otettu asiat henkilökohtaisesti ja päätetty kumota kaikki tulevat kommentit ja rakkausartikkelit (:D) ihan sillä, että susta ei ole koskaan siltä tuntunut. Että kovasti on tultu asioita fiilisteltyä ja havukka-aholaismaisesti tuumailtua, ja omasta pienestä näkökulmasta katsottuna kaikki on oikeastaan hirveän loogista, ja että jos joku väittää muuta, niin vika on siinä väärästä kulmasta asioita tarkastelevassa ihmisessä eikä suinkaan omassa, ehkä vähän suppeassa näkökulmassa (tämä koskee kaikkia - siksi itsekin välttelen tekemästä yleistyksiä omakohtaisten kokemuksieni perusteella). Ja silloin menee plörinäksi. Tässä nyt nälvitään toisiamme sitten...

" Illan jatkoa sinulle ja logiikallesi..... olette varmasti levon tarpeessa molemmat..=) "
        - Kiitoksia kiitoksia. (en keksinyt sopivan sävyisää vastapiikittelyä tähän hätään, pitäisi olla jo työnteossa)

" ...Ai niin kiitos linkeistä...täytyy tutustua paremmin jossain vaiheessa.... ;P "
        - Ole hyvä! Havukkalainen voi taas pohtia asioita ja miettiä, löytyykö moiselle vastineita omasta näkökulmasta katsottuna :3

" molemmat magneettikuvaukseen, "
        - Niinpä, niinpä :D

• Kfkkslloa kirjoitti:

Viimeisessä viestissä ei ollut linkin linkkiä, vaan pelkkää "naiset sitä, naiset tätä", päästävedettyjä suhdelukuja ja muuta huttua.

" Jaa ne tutkijat, eivät olletkaan tutkijoita, kun se Teemalta tullut dokumentti oli sinulle linkitetty tietyn linkin kautta.... 8-0.....Onko tuo naisen vai feministin logiikkaa???... ;P "
        - Kumman sinä näet, vai teitkö kenties täysin väärän tulkinnan? Huomio, minä vastasin siihen viestiin (!). En alkanut inttää vastaan, vaan linkkasin jotain muuta. Mutta sitten keskustelun suunta kääntyi elämänkoululaismaiseksi saivarteluksi. Siitä minä älähdin :|
        Mutta oma logiikkavirheesi annetaan anteeksi, no hard feelings bruh.

"OiVoi ja VoiVeljet......ei voi kuin ihmetellä ja vetää ne johtopäätökset taas, mitkä ovat ilmiselviä....;P
        "
        - Tässä on juuri se keskustelun sävy, joka nostaa niskavillat pystyyn. Että nyt on otettu asiat henkilökohtaisesti ja päätetty kumota kaikki tulevat kommentit ja rakkausartikkelit (:D) ihan sillä, että susta ei ole koskaan siltä tuntunut. Että kovasti on tultu asioita fiilisteltyä ja havukka-aholaismaisesti tuumailtua, ja omasta pienestä näkökulmasta katsottuna kaikki on oikeastaan hirveän loogista, ja että jos joku väittää muuta, niin vika on siinä väärästä kulmasta asioita tarkastelevassa ihmisessä eikä suinkaan omassa, ehkä vähän suppeassa näkökulmassa (tämä koskee kaikkia - siksi itsekin välttelen tekemästä yleistyksiä omakohtaisten kokemuksieni perusteella). Ja silloin menee plörinäksi. Tässä nyt nälvitään toisiamme sitten...

" Illan jatkoa sinulle ja logiikallesi..... olette varmasti levon tarpeessa molemmat..=) "
        - Kiitoksia kiitoksia. (en keksinyt sopivan sävyisää vastapiikittelyä tähän hätään, pitäisi olla jo työnteossa)

" ...Ai niin kiitos linkeistä...täytyy tutustua paremmin jossain vaiheessa.... ;P "
        - Ole hyvä! Havukkalainen voi taas pohtia asioita ja miettiä, löytyykö moiselle vastineita omasta näkökulmasta katsottuna :3

" molemmat magneettikuvaukseen, "
        - Niinpä, niinpä :D

Noh...Noh....lueppas uudestaan viestittelymme, kyllä sinä ensin lähdit siihen, että "miehet sitä ja tätä", etkä itse tuonut sitä tosiaa ilmi, että samat säännöt pätee naisiin....ei ole edelleenkään mitään nais/miesluonteita ja nais/miesgeenistöä mitä tulee luonteeseen/persoonaan ja vastaaviin asioihin..... ;P

Minähän "älähdin" juuri siitä syystä, mistä minua syytät... ;D

Sinä toit esille vain, että miehessä on ongelmia tai vikaa.......minä vastasin siihen juuri ihan päinvastaisella tyylillä, eli otin molemmat sukupuolet ja suhteen osapuolet huomioon.... ;P

Enkä edes nostanut kumpaakaan sukupuolta mielestäni toista paremmaksi.....ei se ole sukupuolesta kiinni, vaan persoonasta/luonteesta ja enemmän tai vähemmän geeneistä..........ja se pitkä rakkaussuhdekin vaatii kaksi tietynlaista yksilöä....ainakin jos tavoitteena on molemminpuolinen rakkaus....

Jos vain toinen on jotain, niin silloinhan suhde voi kestää pidempään, mutta vain yhden osapuolen rakkaus pitää sitä pystyssä, kunnes voimat loppuu ennemmin tai myöhemmin siltä yhdeltäkin......tai sitten se toinen joka on erillainen on touhunut jotain tai toimii sillä tavalla, että se tuhoaa suhteen jo aiemmin.....tosin mielestäni tälläinen suhde on tuomittu tuhoon jo ennen kuin se alkoi. Ja on ainakin sille joka kykenee ja pystyy aitoon syvään rakkauteen enemmän tai vähemmän vahingollinen.... ;P

Mietis nyt hetki....luettuasi viestittelymme uudelleen....menikö mielestäsi nyt jotain väärin?... ;P

• Jardem

Sinkkunaisten laatu huonoa suomessa!
      Itse valitsin venäjältä vaimoni. Aiemmin seukkaillut mm. brassin, espanjalaisen, thaikun kanssa. Teininä suomalaisen kanssa.

Lukekaa vaikka tämä:

http://www.hs.fi/kaupunki/a1362285348800

• Kkgkggkkfjf

" Parinhakuun vaikuttaa myös maahanmuutto. Helsingissä 2011 solmituista avioliitoista 15 prosenttia oli sellaisia, jonka Suomessa syntynyt solmii toisen maan kansalaisen kanssa. Kaikista liitoista tällaisia on kuusi prosenttia. Näissä liitoissa eroriski on suurempi, Rotkirch kertoo. "

Toiset tykkäävät ketjupariutua muutaman vuoden välein, eiku :D

• niinpissasitkin
        Kkgkggkkfjf kirjoitti:

" Parinhakuun vaikuttaa myös maahanmuutto. Helsingissä 2011 solmituista avioliitoista 15 prosenttia oli sellaisia, jonka Suomessa syntynyt solmii toisen maan kansalaisen kanssa. Kaikista liitoista tällaisia on kuusi prosenttia. Näissä liitoissa eroriski on suurempi, Rotkirch kertoo. "

Toiset tykkäävät ketjupariutua muutaman vuoden välein, eiku :D

Mahtaako olla naisista suurimmaksi osaksi kysymys. Suomalainen nainen ja ulkkis mies. Taisit pissiä nilkoillesi.

• niinpissasitkin kirjoitti:

Mahtaako olla naisista suurimmaksi osaksi kysymys. Suomalainen nainen ja ulkkis mies. Taisit pissiä nilkoillesi.

Täähän on tosi, kovin moni maahanmuuttaja nainen ei ole suomalaisen miehen kanssa. Toisin päin on vastakkaisella puolella.
        Miehiä tuli pakolaisiksi enemmän, siksi homma kusee myös tällä puolen, ei ainoastaan muissa asioissa...

• Kljhkkkjjih
        idompsu kirjoitti:

Täähän on tosi, kovin moni maahanmuuttaja nainen ei ole suomalaisen miehen kanssa. Toisin päin on vastakkaisella puolella.
        Miehiä tuli pakolaisiksi enemmän, siksi homma kusee myös tällä puolen, ei ainoastaan muissa asioissa...

Entäs ne thaikut ja venäläiset? Suominainen ei piittaa avioliitosta, miehestään riippuvainen aasialaisparka kylläkin...

• Kljhkkkjjih kirjoitti:

Entäs ne thaikut ja venäläiset? Suominainen ei piittaa avioliitosta, miehestään riippuvainen aasialaisparka kylläkin...

"Suominainen ei piittaa avioliitosta"

Jotkut eivät piittaa suhteessa, kuin itsestään, mutta se kertoo vain heidän luonteestaan ja näitä on paljon.....varmaan molemmissa sukupuolissa yhtä paljon....

"miehestään riippuvainen aasialaisparka kylläkin..."

Miksi parka?....molemmat voivat olla toisistaan "riippuvaisia" ihan hyvälläkin tavalla, enkä puhu nyt vain materiaalista vaan vahvasta yhteenkuuluvuuden tunteesta yms.....eikä siinä mitään pahaa ole, mutta tietyn luonteiset yksilöt leimaavat yhteenkuuluvuudenkin sairaudeksi... ;P

Se on taas sitten ihan toinen asia, jos suhde ei ole rakkaus suhde, vaan jotain muuta, mutta vastaavia suhteita harrastavat ihan kanta suomalaisetkin naiset ja aika paljonkin....

• iuyuiu

"yksinasujista 57 prosenttia nimeää kumppanin löytämisen suurimmaksi toiveekseen."
      Yllättävän pieni prosentti. Luulin, että mentäisi ainakin jossain 80 prosentissa. Hyvin moni sinkuista siis suorastaan haluaa olla yksin. Tunnen itsekin monta sellaista sinkkumiestä.

• Naisasialooseri1

Itse en tunne kuin yhden tuollaisen sinkkumiehen ja haluavatko ne tuntemasi sinkkumiehet elää myös ilman seksiä? Kyllä varmasti moni sinkkumies haluaa elä itsekseen, mutta nainen voisi käydä antamassa pillua.

• eimullamuuta

Miehet joutuu elämään sinkkuna koskatavis naisille ei kelpaa samantasoinen tavis mies. yksi kaverini on tosi hyvä tyyppi, ei komea eikä pitkä, on työ ja rahaa mutta ei naista ole ollut koskaan. Naiset sanoo että onse ihan kiva mutta ei ole kemiaa ja nää naiset on todella taviksia jotain kassatyöntekijöitä jopa pullukoita ja ovat sanoneet että miehen pitää olla pitkä ja sellainen charmikas.

• Koska täytyy olla Bile-Dani tai mikä hyyppäri se sitten onkaan?

• Truth_over_lie

Jaa, taas yksi artikkeli jossa miehet pistetään polvilleen pimpan juoksijoiksi jotka eivät ansaitse yliluonnollisen jumalattareen huomiota. Yhä useimmin yhteikunnassa mies on paha arvoton parasiitti ja hänen pitää todistaa itsensä heille olevansa jonkin arvoinen. Miksi miehet ette ymmärrä... teitä aivopestään. Yheiskunta on kasvanut ja kukoistanut miesten tuskasta ja kuolemasta. Nyt kun miesten kuolema ei ole jokapäivästä hommaa, pitää alistaa ja paskoa jokainen poika syntymästään niin että uskoo vastakkaisen sukupuolen olevan "liian hyvä" sinulle. Et ole tuon naisen arvoinen, vaikka kuinka kovaa työskentelet ja kidut. Naisella on pillu sulla ei. Ne uskottelee että elimen hinta on niin kova että pitää tappaa ja taistella ja kuolla sen puolesta. Millon heräätte ja ymmärrätte että kaiken energian ja voiman, tunteet ja rakkauden voi sijoittaa muualle?

Älä keskity tai kuuntele muita naisia, tee sitä mistä tykkäät. Kun Muut neitoset ymmärtää että niitten perässä ei juosta, ne tulee juosentelemaan sun perässäsi.
      Pahin mitä teet on pukea epäonnekkaan luuserin ja kaiken uhrin kortin. Maailma on laaja ja kaunis, kauniimpi ja arvokkaampi kun mikään nainen.

• 41v-sinkkumies

20 vuotta sitten uskoin että minulla tulee olemaan hyvä elämä, saisin lapsia ja perheen. Nyt olen 41 v ja olen edelleen ilman naista. Pari kertaa olen pillua saanut 10 vuotta sitten.

• NaisetYhtäLailla

Naishenkilönä voin sanoa samaa. Lyhtyaikainen "p...." kelpaa, mutta kun pitäisi vakavasti alkaa miettiä mahdollista SUHDETTA, juttu lopahtaa siihen. Koen, ettei miesosapuoli halua ja osaa sitoutua. Uskoni on loppunut, sillä olen yrittänyt olla/sanoa/tehdä niin tai näin, sama lopputulos. Suojakeinoksi tulee väkisinkin, että kivempi olla yksin sinkkuna. Yhteiskunta on entistä itsekkäämpi ja itsensä kaikenlainen kehittäminen on tällä hetkellä niin IN, ettei siihen enää parisuhdetta tarvitse. Olen ite 39 v ja perhe-elämä on enemmän kuin tervetullut, mutta mitään etsittävää ei enää vain ole. Etsintäni on tullut päätepisteeseen. Enää jää jäljelle Pyhä Henki ja taivaallinen Ihme.

• Luultavasti olet itsekin jostain syystä valinnut tietynlaisia miehiä....."Minä" yksilöitä.....

• entä.sitten

Entä sitten? Ketä kiinnostaa?

• hulluja_on_monenlaisia

Minulla on viralliset hullun paperit, joten ymmärrettävästi minulla ei ole naista. Tosin suurimmalla osalla suomalaisista on epäviralliset hullun paperit, ainakin empiirisesti tarkasteltuna.

• Ujoatm27v

Minullakin on hullunpaperit ainakin melkein.

• Sullahan mahiksia on enemmän ku laki sallii...

• kiltti-ja-kunnollinen

Naiset seurustelee väkivaltaisten miesten kanssa mielummin kuin sellaisen joka on oikeesti hyvä mies ja kohtelee naista hyvin. Ei voi kilpailla väkivaltaisen miehen kanssa joka on naisten mielestä tuhat kertaa parempi kumppani kun sellainen joka ei hakkaa naista.

• TotuusSattuu

Aina tämä sama virsi ja valitus. On toki olemassa sellainen pieni naisten ryhmä joka kerta toisensa jälkeen haksahtaa hakkaaviin miehiin mutta se ryhmä on varsin pieni. Suuri osa naisista ei todellakaan halua väkivaltaista miestä.
        En usko että saisit naisen vaikka rupeaisit väkivaltaiseksi joten kyse on siitä että sinulta puuttu jotain muuta jota naiset haluavat.

• sanotaanasiatvaansuoraan
        TotuusSattuu kirjoitti:

Aina tämä sama virsi ja valitus. On toki olemassa sellainen pieni naisten ryhmä joka kerta toisensa jälkeen haksahtaa hakkaaviin miehiin mutta se ryhmä on varsin pieni. Suuri osa naisista ei todellakaan halua väkivaltaista miestä.
        En usko että saisit naisen vaikka rupeaisit väkivaltaiseksi joten kyse on siitä että sinulta puuttu jotain muuta jota naiset haluavat.

Statusta ja resursseja liian vähän veikkaisin.

• TotuusSattuu kirjoitti:

Sama virsi, joka kuitenkin on totuus...

Tosin on totta että on se pieni naisten ryhmä... Jep, noin 0,01% eli niin pieni että se on melkein olematon...

• KilttiRumaMies
        TotuusSattuu kirjoitti:

Vai että varsin pieni ryhmä? Itse satun lähipiirissäni tietämään kolmekin pariskuntaa jossa miehet sekä pettävät että hakkaavat naisiaan. Sukulais naisia niistä parikin jotka välillä itkevät kohtaloitaan myös minun olkaani vasten mutta ei. Suhteet kestää toista vuosikymmentä ja edelleen jatkuu ja lapsiakin tulee jatkuvasti sitten minä miehenä joka haluaisin mahd naiselleni kaikkea hyvää en saa ikinä naista. Mitä tästä voi päätellä? Mitä väkivaltaisempi pettäjä olet sitä pidemmät suhteet ja runsaslukuisemmat perheet saat.

• KilttiRumaMies kirjoitti:

Vai että varsin pieni ryhmä? Itse satun lähipiirissäni tietämään kolmekin pariskuntaa jossa miehet sekä pettävät että hakkaavat naisiaan. Sukulais naisia niistä parikin jotka välillä itkevät kohtaloitaan myös minun olkaani vasten mutta ei. Suhteet kestää toista vuosikymmentä ja edelleen jatkuu ja lapsiakin tulee jatkuvasti sitten minä miehenä joka haluaisin mahd naiselleni kaikkea hyvää en saa ikinä naista. Mitä tästä voi päätellä? Mitä väkivaltaisempi pettäjä olet sitä pidemmät suhteet ja runsaslukuisemmat perheet saat.

Mitä kylmempi ja narsistisempi mies sitä menestyneempi hän tässä maailmassa yleensä on.... ;P

• Silmät.auki

Ihan hölmö otsikko! Jokainen meistä on joskus ollut sinkku ja on todennäköisesti myös myöhemmin jossain vaiheessa elämäänsä sinkku. Jos suhaa suhteesta toiseen opettelematta olemaan välillä yksin, jää tietyt asiat oppimatta. Sinkkuuden ei tarvitse olla taakka, se on vapautta. Ja kun on valmis suhteeseen, tarvitaan rohkeutta avautua toiselle ja hyväksyntää ilman vaatimuksia jotta osaa nähdä toisen kauneuden ihmisenä. Rakastumisen huuma kestää maksimissaan ekat pari vuotta ja sen jälkeen alkaa parisuhteesta oppiminen joka kultaista on sekin, siinähän kasvaa ihmisenä. Joskus ihmiset kasvavat erilleen ja eri suuntiin ja on aika jatkaa matkaa. Mutta toivoa ei kannata heittää, sillä on monia oikeita ja sopivia, ja toisaalta se "Oikea" ei yleensä ole 100% täydellinen ja itselle sopiva vaan juuri hyvä kumppani kulkemaan rinnalla. Ei kai se sen kummempaa.

• Vapaamuori

Jossain Kalle Päätalon kirjassa mainittiin naisentunkio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1433
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1237
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1219
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1120
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1068
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      315
      991
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe