Sipilä myy

hyvänmaansaavat

Suomea ensin palasina ja kun se ei riitä, myy koko Suomen. Nyt voidaankin jo ruveta arvuuttelemaan, kenelle Sipilä Suomen myy.
Onko Sipilällä oikeus myydä Suomea noin vain. Eikö edes presidentti voi pistää hanttiin?
Kun monella ulkomaalla on omistusoikeus Suomesta, luuleeko Sipilä, että he tekevät kaikkensa Suomen hyväksi. Luulenpa, että moni ulkomaa nauraa partaansa Sipilän toimille.

3

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "hyvänmaansaavat"

      Sipilä myy niillä oikeuksilla jotka edus-kunnan äänestäneet ovat antaneet.
      Ts. Suomalaisten enemmistö.
      -
      Suomella ei ole enää veron-maksajia tarpeeksi.
      Homma menee kuin omistuksia omaavalla työttömällä.
      Tai vain pikkuisen tienanneella eläkeläisellä.
      Jotain on pantava myyntiin.

      H.

    • Ja sinulle nauraa hyvinkin monta, koska et ole esittänyt vaihtoehtoa, kuinka valtion veloista päästään?

      Saaperin hunksz! Miksi olet jo nyt hereilä tyrmäämässä minun "hienon " kirjotukseni Sipilän puolesta?

      Ei minulla ole oikeutta äänestää häntä, kuten ei Paavo Väyrystäkään, ...koska, muutan mieltäni kuin kameljontti!

      Täällä on vain "intohimoinen" politiikan tuntija, joka mielipiteillään teilaa kaikki toiset ja uskoo itsekkin, että meidän ikäisten mielipiteet voisi muuttua hänen "huutelullaan", siis kirjoituksillaan.

    • Ostin-VR-viirin

      Mutta mutta mutta. Meillä jokaisella on etuosto-oikeus osallistua palojen hankkimiseen.
      Ennakkovaraukset:
      Sippilä OY___________________€uroa
      Toimi heti. Parhaat paikat ja palat menevät kuin kuumille kiskoille.
      Itsellä on kiikarissa Pöntilän juna-aseman vanha ulkohuussi. Tontteineen 4 m2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe