Suomea ensin palasina ja kun se ei riitä, myy koko Suomen. Nyt voidaankin jo ruveta arvuuttelemaan, kenelle Sipilä Suomen myy.
Onko Sipilällä oikeus myydä Suomea noin vain. Eikö edes presidentti voi pistää hanttiin?
Kun monella ulkomaalla on omistusoikeus Suomesta, luuleeko Sipilä, että he tekevät kaikkensa Suomen hyväksi. Luulenpa, että moni ulkomaa nauraa partaansa Sipilän toimille.
Sipilä myy
3
84
Vastaukset
"hyvänmaansaavat"
Sipilä myy niillä oikeuksilla jotka edus-kunnan äänestäneet ovat antaneet.
Ts. Suomalaisten enemmistö.
-
Suomella ei ole enää veron-maksajia tarpeeksi.
Homma menee kuin omistuksia omaavalla työttömällä.
Tai vain pikkuisen tienanneella eläkeläisellä.
Jotain on pantava myyntiin.
H.Ja sinulle nauraa hyvinkin monta, koska et ole esittänyt vaihtoehtoa, kuinka valtion veloista päästään?
Saaperin hunksz! Miksi olet jo nyt hereilä tyrmäämässä minun "hienon " kirjotukseni Sipilän puolesta?
Ei minulla ole oikeutta äänestää häntä, kuten ei Paavo Väyrystäkään, ...koska, muutan mieltäni kuin kameljontti!
Täällä on vain "intohimoinen" politiikan tuntija, joka mielipiteillään teilaa kaikki toiset ja uskoo itsekkin, että meidän ikäisten mielipiteet voisi muuttua hänen "huutelullaan", siis kirjoituksillaan.- Ostin-VR-viirin
Mutta mutta mutta. Meillä jokaisella on etuosto-oikeus osallistua palojen hankkimiseen.
Ennakkovaraukset:
Sippilä OY___________________€uroa
Toimi heti. Parhaat paikat ja palat menevät kuin kuumille kiskoille.
Itsellä on kiikarissa Pöntilän juna-aseman vanha ulkohuussi. Tontteineen 4 m2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36536
- 25515
- 43492