Haaveilen poikaystävästä

lkölk

Haaveilen poikaystävästä niin paljon, etten pysty tekemään koululäksyjä. En oo ikinä seurustellu ja oon lukion ekalla. Mitä mun pitäisi tehdä?

15

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläkähaaveile

mee töihin..apina:)

• pidä.turpas.ny.kiinni

Jumalauta! Oon mäkin 17 enkä koskaan rakastuneena kehenkään. Niitä oikeita ihmisiä ei vain ole!

• lukionekallapoika

vaaditko poikaystävältä liikaa, vai mikä mättää?

• Lähe etsiin jätkää itelles...

• lkölk

Oon ollut kiinnostunut joistakin pojista. Saatan olla hiukan vaativa tai sit kukaan poika ei oo ihastunu muhun, ku ei tule kukaa jutelee. :(

• poika.17

No nykyajalla kaikki on omissa 3-7 hengen jengeissä eivätkä voi puhua KENELLEKKÄÄN ulkopuoliselle.

• lkölk

OK. Mutta mistä tietää, jos joku poika on ihastunut/kiinnostunut, vaik ei puhuiskaa mulle?

• 983

Voit lukee ajatuksii tai jotai mutten lupaa mitää :D

"kukaan poika ei oo ihastunu muhun, ku ei tule kukaa jutelee. :("

noin oot kirjottanu, ootko ite tullu juttelee jollekki pojal?

• lkölk

Vastauksia.

• HayashiRaisu

Tarkotatko sä, että sä haet jätkää täältä?

• lkölk

En tarkoita.

• ghro

Läksyt -> sakkolihaa

• Hei.tuota

Älä turhaan vaivaa päätäs läksyillä. Ite pääsin koko homman läpi tekemättä juuri mitään, kunhan istuin pakollisen määrän paikallaoloja. Keskity nyt vaan sen poikaystävän etsintään jotta saat senkin kokemuksen elämääsi. Sen jälkeen tiedät onko poikaystävän tavoittelu sen arvoista, että siihen kannattaa jatkossa tuhlata energiaa :)

• Kikkaaja

Sulla kikkiä? Täält löytys lukion ekal oleva -99 poika juttelemaa.

• youareakid

Hei kuule, ainoa asia mitä voit tällä hetkellä tehdä on se, että keskityt itseesi ja opiskelemiseen - se oikea tulee vastaan kun on tullakseen, tai jos ei se oikea niin ainakin se ensimmäinen seurustelusuhde. Unelmoiminen ja toivominen on okei, mutta yritä keskittää ajatuksiasi muualle ettei ne häiritse arkielämääsi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1443
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1247
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1229
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1130
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1068
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe