Haaveilen poikaystävästä

lkölk

Haaveilen poikaystävästä niin paljon, etten pysty tekemään koululäksyjä. En oo ikinä seurustellu ja oon lukion ekalla. Mitä mun pitäisi tehdä?

15

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläkähaaveile

mee töihin..apina:)

• pidä.turpas.ny.kiinni

Jumalauta! Oon mäkin 17 enkä koskaan rakastuneena kehenkään. Niitä oikeita ihmisiä ei vain ole!

• lukionekallapoika

vaaditko poikaystävältä liikaa, vai mikä mättää?

• Lähe etsiin jätkää itelles...

• lkölk

Oon ollut kiinnostunut joistakin pojista. Saatan olla hiukan vaativa tai sit kukaan poika ei oo ihastunu muhun, ku ei tule kukaa jutelee. :(

• poika.17

No nykyajalla kaikki on omissa 3-7 hengen jengeissä eivätkä voi puhua KENELLEKKÄÄN ulkopuoliselle.

• lkölk

OK. Mutta mistä tietää, jos joku poika on ihastunut/kiinnostunut, vaik ei puhuiskaa mulle?

• 983

Voit lukee ajatuksii tai jotai mutten lupaa mitää :D

"kukaan poika ei oo ihastunu muhun, ku ei tule kukaa jutelee. :("

noin oot kirjottanu, ootko ite tullu juttelee jollekki pojal?

• lkölk

Vastauksia.

• HayashiRaisu

Tarkotatko sä, että sä haet jätkää täältä?

• lkölk

En tarkoita.

• ghro

Läksyt -> sakkolihaa

• Hei.tuota

Älä turhaan vaivaa päätäs läksyillä. Ite pääsin koko homman läpi tekemättä juuri mitään, kunhan istuin pakollisen määrän paikallaoloja. Keskity nyt vaan sen poikaystävän etsintään jotta saat senkin kokemuksen elämääsi. Sen jälkeen tiedät onko poikaystävän tavoittelu sen arvoista, että siihen kannattaa jatkossa tuhlata energiaa :)

• Kikkaaja

Sulla kikkiä? Täält löytys lukion ekal oleva -99 poika juttelemaa.

• youareakid

Hei kuule, ainoa asia mitä voit tällä hetkellä tehdä on se, että keskityt itseesi ja opiskelemiseen - se oikea tulee vastaan kun on tullakseen, tai jos ei se oikea niin ainakin se ensimmäinen seurustelusuhde. Unelmoiminen ja toivominen on okei, mutta yritä keskittää ajatuksiasi muualle ettei ne häiritse arkielämääsi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109