söpöliini_-Fanclub!

Söpöliini_fangirl

Söpöliini_ on ihana. Perustetaan sille fanclubi!

47

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorimutei

      En oo mukana. Mun mielestä se ei oo yhtään ihana eikä kyllä söpökään

      • Silmät sulais ;)


      • LAre57362819

        Et ole oikeutettu näitä laittamaan


    • Pedofiilit_hirteen

      En oo määkään. Se on paska pedofiili.

      • Kauhaa


    • 5661243556853

      söpöliini_ ihan punastuu kun se on näin kuuluisa.

    • Faaham

      Luulin että se olis lopettanut... Tuli sitten taas....

      • Hjuman

        Se ei lopeta koskaan!


    • wqquli

      Söpöliinille ylläpito oikeudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Hyvä idea.....


      • Tuut
        söpöliini_ kirjoitti:

        Hyvä idea.....

        : )


    • SEONPEDO

      SEN KÄYTTÄJÄ TÄYTYY POISTAA!!!! HERÄTKÄÄ!!!

      • Sä oot pedo


      • Anime_homo kirjoitti:

        Sä oot pedo

        Oletko kenties nykyisen animehomon toinen käyttäjä?


      • Söpöline kirjoitti:

        Oletko kenties nykyisen animehomon toinen käyttäjä?

        Ei ole. Hän on senseini. Ainakin tästä lähin.


      • animehomo- kirjoitti:

        Ei ole. Hän on senseini. Ainakin tästä lähin.

        No hänkin vaikutti viisaalta..


    • En hyväksy tällaista käytöstä. Täysin brutaalia.

      • No et ole söpö niin et tietenkään :D


      • söpöliini_ kirjoitti:

        No et ole söpö niin et tietenkään :D

        Todista


      • yuggis_ kirjoitti:

        Todista

        Mitä vittua setä? Susta pitää vaa hauka ja kauha guru.
        Eiköhän se jotain kerro....
        Hyvin epäsöpöä


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Mitä vittua setä? Susta pitää vaa hauka ja kauha guru.
        Eiköhän se jotain kerro....
        Hyvin epäsöpöä

        Tiedätkö edes mikä tai kuka hauka on?
        Tai kauhaguru, sinun koprofiilifantasiasi?
        Ota selvää asioista ennenkö kirjoittelet paskaa


      • yuggis_ kirjoitti:

        Tiedätkö edes mikä tai kuka hauka on?
        Tai kauhaguru, sinun koprofiilifantasiasi?
        Ota selvää asioista ennenkö kirjoittelet paskaa

        No totta hemmetissä tiiän kuka kauha on.
        Sairas spämmerihän se:)


      • Kauha-Guru

        Enpäs ole spämmin tämän ketjun loukkaukseni takia,kirjoittelen myös alkopalstalle


      • Kauha-Guru

        Kela maksaa minulle tästä 9e päivärahaa heh heh rahat riittävät hyvin kotimaisen oluen ostamiseen


      • Kauha-Guru

        Itse asiassa yuggis on ihan kohtuu järjissään oleva henkilö verrattuna muihin palstalaisiin.


      • Kauha-Guru kirjoitti:

        Itse asiassa yuggis on ihan kohtuu järjissään oleva henkilö verrattuna muihin palstalaisiin.

        Hyi sinua


      • Kauha-Guru kirjoitti:

        Itse asiassa yuggis on ihan kohtuu järjissään oleva henkilö verrattuna muihin palstalaisiin.

        JA etkö tajua että halveksin näitä normi palstalaisia...


      • söpöliini_ kirjoitti:

        JA etkö tajua että halveksin näitä normi palstalaisia...

        Kaikkia varmasti kiinnosti


      • Söpöliinifan
        yuggis_ kirjoitti:

        Kaikkia varmasti kiinnosti

        Painu vittuun yuggis_ vitun epämuodostunut aivosyöpä!


      • yuggis_ kirjoitti:

        Kaikkia varmasti kiinnosti

        No näyttää että kiinnosti :D


      • Söpöliinifan kirjoitti:

        Painu vittuun yuggis_ vitun epämuodostunut aivosyöpä!

        Just näin :)


      • söpöliini_ kirjoitti:

        No näyttää että kiinnosti :D

        Todista


      • Söpöliinifan kirjoitti:

        Painu vittuun yuggis_ vitun epämuodostunut aivosyöpä!

        Mikä on epämuodostunut aivosyöpä?


      • Söpöliinifan
        yuggis_ kirjoitti:

        Mikä on epämuodostunut aivosyöpä?

        Sellainen mikä sulla on aivoissa. Suosittelen lääkärillä käyntiä ja ottamaan mahdollisimman monta lääkettä. :)


      • Söpöliinifan kirjoitti:

        Sellainen mikä sulla on aivoissa. Suosittelen lääkärillä käyntiä ja ottamaan mahdollisimman monta lääkettä. :)

        :)


      • Söpöliinifan kirjoitti:

        Sellainen mikä sulla on aivoissa. Suosittelen lääkärillä käyntiä ja ottamaan mahdollisimman monta lääkettä. :)

        Onko sukkanukeilla kirjoittaminen jotenkin hienoa vai miksi harrastat sitä?


      • Söpöliinifan
        yuggis_ kirjoitti:

        Onko sukkanukeilla kirjoittaminen jotenkin hienoa vai miksi harrastat sitä?

        Koska sukkanukeilla kirjoittaminen aiheuttaa sinulle orgasmin. ;)


      • Söpöliinifan kirjoitti:

        Koska sukkanukeilla kirjoittaminen aiheuttaa sinulle orgasmin. ;)

        No olipas nyt kova servaus, huhhuh


    • hauka.mölyapinana

      Miksi spämmäät nuorten palstaa pisteillä?

    • njää...

      • :(


      • Sori vaan. :)


      • haliii
        wrestler02 kirjoitti:

        Sori vaan. :)

        Kirjoitatko enään


      • haliii kirjoitti:

        Kirjoitatko enään

        Toivotaan että ei


      • hintahatavat
        Söpöline kirjoitti:

        Toivotaan että ei

        Mitä hän kirjoittaa?


      • hintahatavat kirjoitti:

        Mitä hän kirjoittaa?

        Hän kirjoitti*
        Levottomuuksia joita juuri kukaan ei jaksanut lukea..


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe