Vapaa kuvaus

Paskanpuhumista since 2015!

Tervetuloa profiiliini! Olen yuggis_. Nyt tarjoan sinulle kompaktin tietopaketin minusta.

• Vaikka nimeni antaa ymmärtää, että nimeni on Jukka, tai jokin sen muunnelmista, se ei ole. En ole myöskään Napoleon. Enkä lyhyt.
• Kommentoin pääasiassa nuorten palstalla. Välillä minua tapaa myös alkopalstalla.
• Minulla ei ole fetissiä kumisaappaisiin.
• Olen nuorempi kuin saatat luulla! Mutta jos luulet minua nuoremmaksi kuin olen, saatan oikeasti olla vanhempi!
• Vaikka moni voi minut häiriköksi luetella, yritän olla asiallinen ainakin osan ajasta, usko pois.
• En kärsi Napoleon-kompleksista.
• Pidän oikeinkirjoituksesta. Todennäköisesti tulen joskus korjaamaan kirjoitusvirheitäsi.

Yuggis_ II Suuri

Aloituksia

70

Kommenttia

3136

  1. Todistin ihmettä!

    Halpa-Halli, 29.3.2018. Kolme kassaa auki samanaikaisesti. Tämä yllätti minut positiivisesti.
    Kauhajoki
    3
    370
  2. Mainosbottien yliannostus

    Kuten varmaan olette huomanneet, erilaisia sivustoja linkittävät botit ovat nyt saapuneet myös Suoli24:n nuorten palstal
    Nuoret
    0
    42
  3. Epätasa-arvo kouluruokailussa

    Minä uskon, että koulussanne on kasvissyöjille oma ruoka joka päivä. Tämä on hienoa, jokainen saa syödäkseen mitä haluaa
    Nuoret
    4
    103
  4. Sotka ("syötä 10 merkkiä")

    Onko Sotka ollut tänä talvena päivääkään auki?
    Kauhajoki
    3
    219
  5. Joulukuun alkua

    Hei. Hyvää joulukuun alkua nyt itse kullekin. Näin joulun alla ajattelin tulla taas kyselemään yksityisasioitanne. Onk
    Nuoret
    6
    198
  6. Häiritsevä naapuro

    Naapurini ja hänen tyttöystävänsä ovat nussineet vessassa jo 40 minuuttia. Vessa on siis yhteinen, ja sitä käyttää 4 asu
    Nuoret
    10
    141
  7. Sensuuri Suomi24:ssä

    Taas oli minulta poistettu täysin asiallisen, ihmisten käytöksestä kysyvä teksti. Toivoin oikeasti vastausta ja ihmettel
    Nuoret
    3
    69
  8. Myönnän,,,

    Olen häiriköinyt palstalla,,,
    Alkoholi
    21
    464
  9. Miksei islamia saa kritisoida?

    Kirjoitin tänään (kaksi kertaa..) islamista ja kritisoin siihen liittyviä asioita. Viestit hävisivät alle 10 minuutissa.
    Nuoret
    3
    84
  10. Tunteeko kukaan..

    Tunteeko kukaan kyseistä ihmispaskaa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14895443/onko-heinolassa-vapaata-16-25-vuotiasta-ty
    Heinola
    33
    2953
  11. Asiaa asiasta

    Emojien käyttö ja käyttäjät ovat perseestä.
    Nuoret
    4
    79
  12. Suomi24 siirtyy Afrikkaan?

    Luin juuri tällaisen artikkelin YLEn uutissivulta! Tämä on siis vissiin jotta ja tämä nimetään uudestaan Nigeria24:ksi.
    Nuoret
    3
    81
  13. Oliko marski musta?

    Luulisin, että oli. Olihan hän kenialainen!
    Nuoret
    0
    36
  14. Saako naista lyödä?

    Itse uskon että aina sillöin tällöin suhteessa osottaa missä on keittiö. Joskus naiset saattavat mennä sen keittiön ulko
    Feminismi
    0
    60
  15. Hitler ei tehnyt mitään väärää

    Onko tämä argumentti totta? Vastaan itse Ehkä.
    Nuoret
    14
    199
  16. Kaksi vuotta ja viisi kuukautta

    Jokutyyppi19:n mainitsema "kolmen vuoden raja" alkaa lähestyä.
    Nuoret
    4
    92
  17. Internetkulttuurin syöpäisyys

    Mikähän vittu siinä on, kun pitää yrittää vääntää sitä tosiasiaa, että sukupuolia on KAKSI. Ovatko ihmiset todella niin
    Nuoret
    12
    165
  18. Suomen euroviisuedustaja

    Tuskin pääsee taaskaan finaaliin..
    Nuoret
    2
    74
  19. Mitähän helvettiä? :D

    Kirjoitin aloituksen Suomi24:n moderoinnin tasosta, ja aloitus poistettiin.. Ei vissiin kestä kritiikkiä?
    Nuoret
    1
    45
  20. Jjjjja taas

    Sana "murha" on vissiin Suomi24:n kiellettyjen sanojen listalla.. sinne meni jo toinen aloitus.
    Nuoret
    0
    41