yuggis_
Vapaa kuvaus
Paskanpuhumista since 2015!
Tervetuloa profiiliini! Olen yuggis_. Nyt tarjoan sinulle kompaktin tietopaketin minusta.
• Vaikka nimeni antaa ymmärtää, että nimeni on Jukka, tai jokin sen muunnelmista, se ei ole. En ole myöskään Napoleon. Enkä lyhyt.
• Kommentoin pääasiassa nuorten palstalla. Välillä minua tapaa myös alkopalstalla.
• Minulla ei ole fetissiä kumisaappaisiin.
• Olen nuorempi kuin saatat luulla! Mutta jos luulet minua nuoremmaksi kuin olen, saatan oikeasti olla vanhempi!
• Vaikka moni voi minut häiriköksi luetella, yritän olla asiallinen ainakin osan ajasta, usko pois.
• En kärsi Napoleon-kompleksista.
• Pidän oikeinkirjoituksesta. Todennäköisesti tulen joskus korjaamaan kirjoitusvirheitäsi.
Yuggis_ II Suuri
Aloituksia
70
Kommenttia
3135
Todistin ihmettä!
Halpa-Halli, 29.3.2018. Kolme kassaa auki samanaikaisesti. Tämä yllätti minut positiivisesti.3410Mainosbottien yliannostus
Kuten varmaan olette huomanneet, erilaisia sivustoja linkittävät botit ovat nyt saapuneet myös Suoli24:n nuorten palstal069Epätasa-arvo kouluruokailussa
Minä uskon, että koulussanne on kasvissyöjille oma ruoka joka päivä. Tämä on hienoa, jokainen saa syödäkseen mitä haluaa4159- 3255
Joulukuun alkua
Hei. Hyvää joulukuun alkua nyt itse kullekin. Näin joulun alla ajattelin tulla taas kyselemään yksityisasioitanne. Onk6225Häiritsevä naapuro
Naapurini ja hänen tyttöystävänsä ovat nussineet vessassa jo 40 minuuttia. Vessa on siis yhteinen, ja sitä käyttää 4 asu10162Sensuuri Suomi24:ssä
Taas oli minulta poistettu täysin asiallisen, ihmisten käytöksestä kysyvä teksti. Toivoin oikeasti vastausta ja ihmettel3140- 21487
Miksei islamia saa kritisoida?
Kirjoitin tänään (kaksi kertaa..) islamista ja kritisoin siihen liittyviä asioita. Viestit hävisivät alle 10 minuutissa.3115Tunteeko kukaan..
Tunteeko kukaan kyseistä ihmispaskaa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14895443/onko-heinolassa-vapaata-16-25-vuotiasta-ty333055- 4119
Suomi24 siirtyy Afrikkaan?
Luin juuri tällaisen artikkelin YLEn uutissivulta! Tämä on siis vissiin jotta ja tämä nimetään uudestaan Nigeria24:ksi.3108- 094
Saako naista lyödä?
Itse uskon että aina sillöin tällöin suhteessa osottaa missä on keittiö. Joskus naiset saattavat mennä sen keittiön ulko086- 14246
- 4141
Internetkulttuurin syöpäisyys
Mikähän vittu siinä on, kun pitää yrittää vääntää sitä tosiasiaa, että sukupuolia on KAKSI. Ovatko ihmiset todella niin12185- 2109
Mitähän helvettiä? :D
Kirjoitin aloituksen Suomi24:n moderoinnin tasosta, ja aloitus poistettiin.. Ei vissiin kestä kritiikkiä?170Jjjjja taas
Sana "murha" on vissiin Suomi24:n kiellettyjen sanojen listalla.. sinne meni jo toinen aloitus.078