eli siis onks 13cm munan pituus lyhyt. monia luuktavasti ei kiinosta ollenkaan kuinka iso mutta haluan tietää onko se liian lyhyt jos on 13v
onko 13cm liian lyhyt?
11
1569
Vastaukset
- lääkäriin
suosittelen mennä tutkittavaksi, hormonihäiriöt voivat aiheuttaa siittimen pienuuden. Onko kivekset kuinka isot? Ellei teidän geeneissä ole sitten keskivertoa pienempiä peniksiä. Naiset sanovat, että vhintään 16cm riittää tyydyttämään keskivertoiset tarpeet.
Varmaan ihan suht normaali kokoinen sun ikäiselle. Ja kyllä se siitä vielä kasvaa iän myötä
- lisääpituutta_heti
Ajattele positiivisesti, kun oot 50-vuotias niin sun muna on 50 cm.
Kyllä kelpoo.... lisääpituutta_heti kirjoitti:
Ajattele positiivisesti, kun oot 50-vuotias niin sun muna on 50 cm.
Kyllä kelpoo....haha :D
- rentododtor
Mitenköhän olet sen mitannut? Kerro tarkemmin sillä jos lätkäytät sen löysänä pöydälle 20cm viivottimen päälle tulee toden näköisesti mitta heittoja. Joten mittaa ei voi pitää todellisena
- 07syntynyt
Itellä on 20cm ja oon 07 se on paljon isompi kuin kavereillani , olen katellut muitten munia kun ollaan ollut uimahallissa samaan aikaan liikuntatunnilla
- Perttieräreikä
Juu ja aivan varmasti
- 13v
Oon 13v mun munan pituus on 19cm
- nomraalia
Niin aivan varmasti onkin...
- Ooooh99
13-senttisen ja normaalin 19-senttisen ero on Ah ja Aaaaah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305770Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1521085Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37854
- 142793