Vuonna 2012 vain 1% USA:n koulujen uusista opetuslaitteisa oli ChromeBookeja. Vuonna 2014 lopulla jo 40% ja viime vuoden kolmannella neljänneksellä jo 50%. Eniten asemiaan menetti iPad mutta myös Windows koki tappioita.
http://www.zdnet.com/article/chromebooks-schooling-apple-microsoft-in-education-market-according-to-new-report/
ChromeBook- 50% USA:n koulujen uuslaitteista
5
120
Vastaukset
- Suloista_Woittoa
Ihanasti Windows menee menojaan:
Windows 7..................47.82%
Windows 10.................15.34%
Windows XP................10.63%
Windows 8.1...............9.85%
Mac OS X 10.11...........3.94%
Windows 8...................3.19%
Mac OS X 10.10............2.53%
Linux...............................1.65%
Windows Vista.............1.42%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6- wintubutin_tuhoo
Click,click, ja taas koheni tilasto! Hoh-hoijaa.
- Stieglitz
60 miljoonasta myydystä pc-koneesta 3 miljoonaa oli ChromeBookeja eli markkinaosuus noussut 5%:iin...
“Global shipments of Chromebooks are expected to reach over two million units in the second quarter of 2016 and further expand to three million units a quarter in the second half of the year”
http://www.digitimes.com/news/a20160520PD204.html - Linuks_yksinkertaisuus
Eli yksinkertainen linuks-tubutin, jossa on vähän toimintoja ja johon ei saa kunnollisia ohjelmia....
Niin, kun vertailukohteena on joku windowstubutin, jossa on paljon toimintoja joista yksikään ei toimi, niin tuollainenkin alkaa vaikuttaa jo perin houkuttelevalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437