Juhannus Pattayalla

JussiaJuhlimaan

Löytyykö Pattayalta sosiaalista ja kulttuurillista kohtauspaikkaa, jossa suomalaiset voivat juhlia Juhannusta ?

Joko keskenään tai mahdollisesti muidenkin kanssa.

73

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PattayaThaimaanTimantti

      Kymmeniä Suomi baareja. Koivut, jäätävän kylmä ilma ja rantasauna puuttuvat, saunoja toki on.
      Itse en juhannusta Thaimaassa juhli täällä kun on aina kesä.
      Tervetuloa Thaimaan parhaimpaan ja kehittyneimpään sekä monipuolisempaan turistikohteeseen. Mitä Pattaya Cityssä ei ole, sitä ei tarvita. Löytyy rauhallisia paikkoja kauniita saaria ja ystävällistä palvelua ja rentoja kansainvälisiä ihmisiä. Venäläisetkin lähes kadonneet ja ne jotka tänne tulevat ovatkin rahakkaita venäläisiä ei niitä moukkia. Bullet train rataa rakennetaan jo sen näet matkalla Bangkokista tänne.

      • paslii-bistra

        En ole moukempaa turistia nähnyt kun vähän keskitasoa rahakkaampi Venäläinen turisti juovuksissa. Normaali Venäläinen osaa käyttäytyä. Mutta esimerkiksi Suomessa töitä 10e tuntipalkalla töitä tekevät luulevat olevansa Pattayan lomillaan ihan Elviksiä. Vain sen takia, että tienaavat 6e enemmän tunti kun maamiehensä samoista apumiehen hommista kotimaassaan. Jonoissa kiilaillaan surutta keulille ja vaaditaan palvelua. Mussutetaan kielitaidottomana Venäjän kieltä ja ihmetellään kun paikalliset ei sitä ymmärrä. Tulee mieleen ajat kun Viro oli vielä Neuvostoliittoa. Sieltä tuli Suomeen perse edellä paljon Anu Saagimeita poimimaan vain länsimaissa kasvavista rahapuista seteleitä ilman housuja.


      • näinonmarjat

        "Koivut, jäätävän kylmä ilma ja rantasauna puuttuvat"

        Listaan lisäisin vielä, kusipäiset humalaiset suomalaiset (kun välttää suomi-baareja), sekä suomessa vallitseva kusetuksen ja ahdistava ilmapiiri.

        Nyt lähtee seitsämäs juhannus putkeen pattiksella, enkä koe jääväni mistään paitsi, kun karistan jälleen suomen tomut kuukaudeksi jaloista.


    • santtu-1975

      Muista että Suomea ja Ruotsia lukuunottamatta Juhannuksen vietto ei ole mitenkään erityisen voimakasta muualla maailmalla (ja niissä maissa missä sitä vietetään, sen päivä voi vaihdella suomen juhannus päivän suhteen).
      Eli Pattayalla ei kauheita juhannusjuhlia varmastikkaan löydy kuin Suomi- taikka Ruotsi-baareista.

    • ratkiriemukasfiilis

      Huhtikuun toisella viikolla vietetään Thaimaan juhannusta tai jotain vastaavaa juhlaa.

      Myös Intiassa on samanlainen, mutta siellä heittävät ihmisten päälle värjättyä vettä.

      • PattayaThaimaanTimantti

        Se on Thaimaassa nimeltään Sonkhraan budhalainen uusivuosi.


      • len-khun-ham-tooo-much

        Se sonkram on vesijuhla ja sitä vietetään pitkän, kuuman ja kuivan kauden päättymisen kunniaksi. Vuosi vaihtuu Thaimaassa samaan aikaan kun suomessakin. 2559 vaihtuu Thaimaassa 2560 täysin samaan aikaan kun suomen 2016 vuodeksi 2017. Ovat jonkin verran aikaamme edellä, syytä miksi ovat en ole huomannut?


      • Thai-ajanlasku alkaa siitä, kun Buddha vaipui nirvanaan (Parinirvana), eli kuoli. Siksi tuo lähes viiden ja puolen vuosisadan ero.


    • erilainenJussi

      Ainoa asia mitä Suomesta kaipaan on kunnon suomalainen mökkijuhannus ja kokko luodolla. Mökki on edelleen olemassa mutta en viitsi yhden pitkän viikonlopun takia lennellä edestakaisin. Teini-ikäiset lapsemme valtaavat mökin tänä juhannuksena kavereineen. Ei viitsi mennä senkään vuoksi häirimään heidän karkeloita. Viime juhannus oltiin Siamin lahdella kalassa ja vedettiin autiolla saarella kännit ja soiteltiin kitaraa.

      • len-khun-ham-tooo-much

        Vittu mitä kuraa taas lentää Todella erilaiseltaJussilta. Jussi ei asu Thaikuissa, Jussi ei osaa soittaa kitaraa, eikä Jussilla ole teini ikäisiä lapsia, eikä mökkiä. Ainoa realistinen pointti tossa Jussin värkkäyksessä on Että Juhannus on todellisuutta


      • eioleuskonasia
        len-khun-ham-tooo-much kirjoitti:

        Vittu mitä kuraa taas lentää Todella erilaiseltaJussilta. Jussi ei asu Thaikuissa, Jussi ei osaa soittaa kitaraa, eikä Jussilla ole teini ikäisiä lapsia, eikä mökkiä. Ainoa realistinen pointti tossa Jussin värkkäyksessä on Että Juhannus on todellisuutta

        No voi herran duudeli. Ensinnäkään nimeni ei ole Jussi. Tarkoitin juhannusta. Toiseksi minulla on 3 lasta, joista kaksi vanhinta 20v ja 17v menevät Keski-Suomeen mökillemme kavereineen. Mökki meillä on ollut 90 luvun lopusta saakka puolen hehtaarin tontilla arvostetulla paikalla. Arvoltaan nelisensataatuhatta euroa. Pienimmäinen menee juhannuksena äitinsä ja isäpuolensa kanssa muualle. Kitaraa olen soittanut vuodesta 1977 saakka. Olen laulanut myös bändeissä lapsesta saakka. Minulla on kesällä kaksi keikkaakin täällä Pattayalla jossa olen asunut kolmisen vuotta suomalaisten suosimassa condotalossa omassa asunnossa.
        Mikä tässä tarinassa nyt niin ihmeellistä on että pistää kateeksi ja epäilemään? Tavallinen mies minä olen.
        Osaan soittaa myös pianoa ja bassoa sekä rumpuja. Jos nyt kehua pitää jotakin.
        Täältä saapi paatteja vuokrata Pattayalta. Omaa ei ole. Kippari tulee mukaan isommissa veneissä. Viime vuonna oli sellainen 10 metrinen missä on ilmastoidut kajuutat, viihdesysteemit ja jakuzzi takakannella. Maksettiin kahdesta vuorokaudesta kippareineen 40Kpatia
        Luxurious Yacht & Cruise Rental
        338 Phratamnak Road, Moo 12,
        Nong Prue, Bang Lamung, ChonBuri, 20260, Thailand


      • kesäsuomessa
        len-khun-ham-tooo-much kirjoitti:

        Vittu mitä kuraa taas lentää Todella erilaiseltaJussilta. Jussi ei asu Thaikuissa, Jussi ei osaa soittaa kitaraa, eikä Jussilla ole teini ikäisiä lapsia, eikä mökkiä. Ainoa realistinen pointti tossa Jussin värkkäyksessä on Että Juhannus on todellisuutta

        Ihan vaan ihmettelen miksi ei.ja mitäs ihmeellistä tossa nyt on. normaalia meininkiä vai epäiletkö ettei osaa soittaa kitaraa jos asuu pattayalla.


      • len-khun-ham-tooo-much

        Kiinnostaako sun elämäs ihmisiä niin paljon, että se kannattaa julkaista Suomi24 keskustelupalstalla moneen kertaan ja aina löytyy uusia rikkauksia tai alue valtauksia? Pattayalla vuokrataan veneitä? Totta, Pattayalla vuokrataan veneitä, koska Pattaya on merenranta kaupunki.... Varmaan kaikki sen tiesivätkin, jotka siellä ovat joskus lomailleet? Noi veneen vuokraajien tiedot löytyvät netistä ( olet näköjään huomannutkin Hah hah)


      • Kolumbo
        kesäsuomessa kirjoitti:

        Ihan vaan ihmettelen miksi ei.ja mitäs ihmeellistä tossa nyt on. normaalia meininkiä vai epäiletkö ettei osaa soittaa kitaraa jos asuu pattayalla.

        Toi nyt on taas hullujussin oma postaus itselleen. Yritti vähän muuttaa kirjoitustyyliään jättämällä isot alkukirjaimet pois, lauseiden alusta. Mutta Kolumboa ei helposti kuseteta


      • äläslässytäluuseri
        Kolumbo kirjoitti:

        Toi nyt on taas hullujussin oma postaus itselleen. Yritti vähän muuttaa kirjoitustyyliään jättämällä isot alkukirjaimet pois, lauseiden alusta. Mutta Kolumboa ei helposti kuseteta

        Melkoisen huono kolumbo sitten olet. Tuo kirjoittaja ei ollut minä. Mikä siinä on että pitää väittää toisten kirjoituksista aina jotakin negaatiivista shittiä? Kertoo paljon sinusta.
        Tänä jussina uusiksi jos saan pari kaiffaria innostumaan. Viime vuoden seura on kesän Suomessa.


      • jonnekka
        len-khun-ham-tooo-much kirjoitti:

        Kiinnostaako sun elämäs ihmisiä niin paljon, että se kannattaa julkaista Suomi24 keskustelupalstalla moneen kertaan ja aina löytyy uusia rikkauksia tai alue valtauksia? Pattayalla vuokrataan veneitä? Totta, Pattayalla vuokrataan veneitä, koska Pattaya on merenranta kaupunki.... Varmaan kaikki sen tiesivätkin, jotka siellä ovat joskus lomailleet? Noi veneen vuokraajien tiedot löytyvät netistä ( olet näköjään huomannutkin Hah hah)

        Joo jos et ole huomannut niin yllättävän monen yrityksen tiedot löytyy todellakin netistä. Nykyään ei tarvitse ajella mopolla ympäriinsä ja kysellä ohikulkijoilta. Asia vaikuttaa olevan sinulle uusi ja ihmeellinen?


      • katamaraani-
        eioleuskonasia kirjoitti:

        No voi herran duudeli. Ensinnäkään nimeni ei ole Jussi. Tarkoitin juhannusta. Toiseksi minulla on 3 lasta, joista kaksi vanhinta 20v ja 17v menevät Keski-Suomeen mökillemme kavereineen. Mökki meillä on ollut 90 luvun lopusta saakka puolen hehtaarin tontilla arvostetulla paikalla. Arvoltaan nelisensataatuhatta euroa. Pienimmäinen menee juhannuksena äitinsä ja isäpuolensa kanssa muualle. Kitaraa olen soittanut vuodesta 1977 saakka. Olen laulanut myös bändeissä lapsesta saakka. Minulla on kesällä kaksi keikkaakin täällä Pattayalla jossa olen asunut kolmisen vuotta suomalaisten suosimassa condotalossa omassa asunnossa.
        Mikä tässä tarinassa nyt niin ihmeellistä on että pistää kateeksi ja epäilemään? Tavallinen mies minä olen.
        Osaan soittaa myös pianoa ja bassoa sekä rumpuja. Jos nyt kehua pitää jotakin.
        Täältä saapi paatteja vuokrata Pattayalta. Omaa ei ole. Kippari tulee mukaan isommissa veneissä. Viime vuonna oli sellainen 10 metrinen missä on ilmastoidut kajuutat, viihdesysteemit ja jakuzzi takakannella. Maksettiin kahdesta vuorokaudesta kippareineen 40Kpatia
        Luxurious Yacht & Cruise Rental
        338 Phratamnak Road, Moo 12,
        Nong Prue, Bang Lamung, ChonBuri, 20260, Thailand

        Yksi lafka vuokraa isohkoja katamaraaneja joissa on sekä pieni purje että moottori. Vuokraavat myös ilman kipparia. Lafkan nimessä on sana Catamaran, muuta en muista. Kerran ollut kyydissä, halpojakin oli muistaakseni joku vuos sitten.


      • len-khun-ham-tooo-much
        äläslässytäluuseri kirjoitti:

        Melkoisen huono kolumbo sitten olet. Tuo kirjoittaja ei ollut minä. Mikä siinä on että pitää väittää toisten kirjoituksista aina jotakin negaatiivista shittiä? Kertoo paljon sinusta.
        Tänä jussina uusiksi jos saan pari kaiffaria innostumaan. Viime vuoden seura on kesän Suomessa.

        Yritätkö kurahaara saada minut uskomaan, että joku sinulle tuntematon henkilö kiirehti tukemaan tyhjänpäiväistä kommenttiasi puolustuskirjoutuksella? Kuten sanoin, Kolumboa ei kuseteta.


      • hupaisiaovat
        kesäsuomessa kirjoitti:

        Ihan vaan ihmettelen miksi ei.ja mitäs ihmeellistä tossa nyt on. normaalia meininkiä vai epäiletkö ettei osaa soittaa kitaraa jos asuu pattayalla.

        Nää on koomikkoja nää epäilyksen enkelit. Heille pelkästään lentolippu taitaa olla uskomattoman ihmeellinen harvinainen juttu. Näille spedeille jos sanoo että ostin kengät niin ne sanoo siihenkin että MUAHAHHHAHAA sulla mitää kenkiä oo urpo! Ihan ok akustisen skittan saa Pattayalta kolmeen tuhanteen bahtiin, joten senkään ei pitäisi olla maailman seitsemäs ihme että jollakin sellainen on. Kesämökki onkin sitten jo noiden samojen spedejen mielestä sellainen juttu että siihen tarvitaan Trumpin ja Jobsin kuolinpesän fyrkat. On se sellaista luxurya heidän korvilleen. Voiko selkeämmin kertoa olevansa persaukinen luuseri kuin epäilemällä ihan tavallisia juttuja?


      • olerauhassavaankolumbo
        len-khun-ham-tooo-much kirjoitti:

        Yritätkö kurahaara saada minut uskomaan, että joku sinulle tuntematon henkilö kiirehti tukemaan tyhjänpäiväistä kommenttiasi puolustuskirjoutuksella? Kuten sanoin, Kolumboa ei kuseteta.

        Pidättäydy teoriassasi luuseri. Yöuniani en sen vuoksi menetä. Päinvastoin. Kohta lähretään kaverin baariin tsiigaamaan lätkää hyvien juomien ja ruokien kera.


      • len-khun-ham-tooo-much
        katamaraani- kirjoitti:

        Yksi lafka vuokraa isohkoja katamaraaneja joissa on sekä pieni purje että moottori. Vuokraavat myös ilman kipparia. Lafkan nimessä on sana Catamaran, muuta en muista. Kerran ollut kyydissä, halpojakin oli muistaakseni joku vuos sitten.

        Totta, on hyvinkin mahdollista että katamaraaneja vuokraavan firman yhtystiedoissa on mainittu sana "catamaran" Ei se olisi ensimmäinen kerta kun näin tekevät, yrittäessään vuokrata katamaraaneja Englantia puhuville asiakkaille.


      • 656465646564
        Kolumbo kirjoitti:

        Toi nyt on taas hullujussin oma postaus itselleen. Yritti vähän muuttaa kirjoitustyyliään jättämällä isot alkukirjaimet pois, lauseiden alusta. Mutta Kolumboa ei helposti kuseteta

        Kolumbo on resuperse.


    • MyösFINbaareissajuhlat
      • Odininpoikanen

        Kannattaa muistaa, että maassa maan tavalla tai maasta pois. Ei viedä omia traumojamme vieraisiin kulttuureihin, jos halutaan että vieraat kulttuurit eivät tuo omia tapojaan suomeen. Vituttaa kun selässämme ei lue "Väinämöisen tytöt" tai Joulupukin tontut. Odin ei ole suomalainen satuolento? No joulupukkikin on alkuperältään Amerikasta Toi Väinämöisen tytöt vastaisi käsitystäni "rakkaudesta isänmaahani".


      • bileetonainabileet
        Odininpoikanen kirjoitti:

        Kannattaa muistaa, että maassa maan tavalla tai maasta pois. Ei viedä omia traumojamme vieraisiin kulttuureihin, jos halutaan että vieraat kulttuurit eivät tuo omia tapojaan suomeen. Vituttaa kun selässämme ei lue "Väinämöisen tytöt" tai Joulupukin tontut. Odin ei ole suomalainen satuolento? No joulupukkikin on alkuperältään Amerikasta Toi Väinämöisen tytöt vastaisi käsitystäni "rakkaudesta isänmaahani".

        Thaimaalaisille kelpaa ihan kaikenmaalaisten järjestämät juhlat. Tärkeintä on hyvin syöminen ja juominen, musiikkia ja yhdessäoloa. Ihan sitä samaa kuin meilläkin mutta eri kielellä. Baaritytöt on parasta juhlaseuraa poikamiehille. Ukkomiesten vaimot ei ajatukseen niinkään lämpene jos sellaisia paikalle sattuu. Siinä ei ilonpito pääse loppumaan ennenkuin viimeinenkin kaatuu kyljelleen kun aurinko on jo korkealla taivaalla.


      • len-khun-ham-tooo-much

        Sori en huomioiut sinua. Miestä joka juhlii gogo paarien entisten ja nykyisten työntekijöiden tilaisuuksissa ainoona fallena. Tai olihan siellä se yksi falle joka lähti nukuttamaan hänen ja gogo baarin työntekijän yhteistä lasta? On tainnu nukuttaa ennenkin kun äitillä on työvuoro venähtänyt aamuun asti? Noilla tanssijoilla se työpäivä joskus tuppaa venähtää. Vai mitä oot mieltä?


      • kiekkoakatsoessa

        Hyvät on suomiseuran pöperöt. Taidanpa laittaa jäsenyyshakemuksen vetämään.


      • Odininpoikanen kirjoitti:

        Kannattaa muistaa, että maassa maan tavalla tai maasta pois. Ei viedä omia traumojamme vieraisiin kulttuureihin, jos halutaan että vieraat kulttuurit eivät tuo omia tapojaan suomeen. Vituttaa kun selässämme ei lue "Väinämöisen tytöt" tai Joulupukin tontut. Odin ei ole suomalainen satuolento? No joulupukkikin on alkuperältään Amerikasta Toi Väinämöisen tytöt vastaisi käsitystäni "rakkaudesta isänmaahani".

        Joulupukki ei todellakaan ole alkuperältään Amerikasta. Cokispukki on, sekin suomalaisen taiteilijan kädenjälkeä.

        Nyt historian oppikirja käteen.


    • mkkjh

      Jussi tulee oletko valmis. Kireitä ilmeitä.

    • frankpappa

      Heh. Rintamamiestalojen vintillä asuvat onkopojat sai ränkättyä juhannuskeskustelustakin jo riidan. Se kuuluisa suomalainen kateus. Minua hävettäisi olla tuollainen mutta nämä sällit on mielestään ovelia kolumboja. Lohtu kai se on sekin.

      • len-khun-ham-tooo-much

        Asun Vantaalla Suutarilassa vaimoni kanssa 350 000e kytketyssä omakotitalossa , mistä ollaan pankille vielä 12 000e velkaa. Jos minua tarkoitat. Vanhemmillani on 80 hehtaaria metsää ja hevostila Laukaalla. Vaimoni vanhemmilla on 6 n 26m2 sijoitus yksiöö Helsingin Kalliossa ja 50 hehtaarin maatila Jyväskylässä tosin peltomaata suurin osa. Vaimoni on lääkäri ammatiltaan. Itse olen vain perämies Blue1 konsernissa palkka vain 11 000ekk. Olisin halunnut finnairille duuniin, ja vielä pääsenkin 14 000ekk samasta duunista. Tää on kiva forkka kun täällä voi kertoa tosiasioita nimettömänä. Kateelliset ei tiedä ketä kadehtisivat. Tykkään tästä forkasta ihan vitusti.


      • hyvästoori
        len-khun-ham-tooo-much kirjoitti:

        Asun Vantaalla Suutarilassa vaimoni kanssa 350 000e kytketyssä omakotitalossa , mistä ollaan pankille vielä 12 000e velkaa. Jos minua tarkoitat. Vanhemmillani on 80 hehtaaria metsää ja hevostila Laukaalla. Vaimoni vanhemmilla on 6 n 26m2 sijoitus yksiöö Helsingin Kalliossa ja 50 hehtaarin maatila Jyväskylässä tosin peltomaata suurin osa. Vaimoni on lääkäri ammatiltaan. Itse olen vain perämies Blue1 konsernissa palkka vain 11 000ekk. Olisin halunnut finnairille duuniin, ja vielä pääsenkin 14 000ekk samasta duunista. Tää on kiva forkka kun täällä voi kertoa tosiasioita nimettömänä. Kateelliset ei tiedä ketä kadehtisivat. Tykkään tästä forkasta ihan vitusti.

        Joo yllättävän moni perämies trollaa suomikaksnelosen pattisforkalla. Uskon toki että olet perämies, mutta et lentokoneessa, vaan olet perinteinen perähinuri eli homo. Äksy hinttari Suutarilasta. Hevostilasi on kuusi marsua, jotka paskoo ympäri 26m2 yksiötäsi. Metsäsi on parvekkeelle unohtunut joulukuusi ja baariruususi faija sijoitti palutuspulloista saadut rahat hedelmäpeliin ostarilla. Vaimosi ei ole lääkäri. Hänen lempinimensä on Pääläri suuren tavaran vuoksi. Tunnettu horo Jyväskylässä. Mutta tarinasi sisälsi osatotuuksia kuitenkin.


      • 656546456456
        len-khun-ham-tooo-much kirjoitti:

        Asun Vantaalla Suutarilassa vaimoni kanssa 350 000e kytketyssä omakotitalossa , mistä ollaan pankille vielä 12 000e velkaa. Jos minua tarkoitat. Vanhemmillani on 80 hehtaaria metsää ja hevostila Laukaalla. Vaimoni vanhemmilla on 6 n 26m2 sijoitus yksiöö Helsingin Kalliossa ja 50 hehtaarin maatila Jyväskylässä tosin peltomaata suurin osa. Vaimoni on lääkäri ammatiltaan. Itse olen vain perämies Blue1 konsernissa palkka vain 11 000ekk. Olisin halunnut finnairille duuniin, ja vielä pääsenkin 14 000ekk samasta duunista. Tää on kiva forkka kun täällä voi kertoa tosiasioita nimettömänä. Kateelliset ei tiedä ketä kadehtisivat. Tykkään tästä forkasta ihan vitusti.

        Nyt jäljitän resuperseen ja tämä saatanan lerppatrollin...nopeasti, olen itse laukaasta, ja tunnen sieltä kaikki.


      • 656546456456

        Resuperse valehtelee hevosmiesten tietotoimisto kertoi, että laukaassa ei ole yhdenkään hevostilan omistan poika tai edes lähisukulainen lentäjä, joten tämä lentäjä on hullu trolli, reppana,laukaa on niin pieni paikka että jokainen tuntee toisensa, terkkuja Astalle...


    • reipas_matkaaja

      Pattiksella on useita puuhamiehiä jotka aina järkkää jotakin kivaa. Kaikki ei vietä päiviään altaalla lukemassa Kalle Päätaloa 7 päivää viikossa. Ihmiset on erilaisia. Suomiseurassa on kaikenlaista tietoa ja kontakteja kertynyt vuosien mittaan niin ei tarvi uusienkaan kiivetä perse edellä puuhun.

      • Kyätiäretään

        Kaikessa neuvotaan ja autetaan... Kohtuullista korvausta vastaan autetaan maamiestä aina, mielummin kyllä kusetetaan omaksi eduksi, jos se on suinkin mahdollista. Sellaasta se vaan on, maailman meno vuonna 2016.


      • kukasonilmainen
        Kyätiäretään kirjoitti:

        Kaikessa neuvotaan ja autetaan... Kohtuullista korvausta vastaan autetaan maamiestä aina, mielummin kyllä kusetetaan omaksi eduksi, jos se on suinkin mahdollista. Sellaasta se vaan on, maailman meno vuonna 2016.

        Omaksi eduksi kusetetaan? Mitäs kusetusta se olisi jos omaksi tappioksi autetaan? konsultointi luonnollisesti usein maksaa.


    • juhannuksentaika

      Taitaa olla joulu sellainen juhla, joka on eniten levinnyt länkkärikalenterista Aasian puolelle.

      Mittumaari suomalaisella örvellyksellä ei ole suosittu maamme rajojen ulkopuolella.

    • menkääsinne

      Baltian maissa juhannus on erittäin suosittu juhla.

      • JuhannustaPakoon

        Kanadan suomalaisalueilla vietetään juhannusta kokkoa polttaen ja salkojen ympäri tanssien. Tapa on tullut ilmeisesti skandinaviasta, mutta siellä tavalliset ihmiset eivät juopottele holtittomasti kuten Suomessa.

        Myöskään skandit ja baltit eivät örvellä Jussina, vain tsuhnat.


    • erilainennuori

      Ensi viikolla lennot, jesh, ei tarvitse kylmää Jussia kärsiä

    • lerpanJuhannus

      Äpärälerppa viettää Juhannusta Hiekkaharjussa, kaljaa pummaillen ja homorakkaittensa kanssa Baccuksen vierellä, roskalaatikosta eväitä tonkien.
      Hauska on äpärän Juhannusjuhla, todella hauska!
      Nauraen Baccuksessa istuvat sitä seuraavat, kun lerppa ruokaa tonkii roskiksesta.
      Sellaista on äpärälerpan elämä, erittäin juhlapitoista...

      • lollotilollol

        Kuten kaikkina juhlapyhinä, yksinäinen lerppa trollaa entistä kiihkeämmin. Tämä nähtiin jo jouluna, pääsiäisenä ja vappuna. "Onnellisissa naimisissa" in my ass :D


      • 654767567657

        Resuperse Thaimaassa ei vietetä jussia, reppana... täällä on kesä koko ajan, resuperse.


      • MikäKesäThaimaassaMukaOn
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse Thaimaassa ei vietetä jussia, reppana... täällä on kesä koko ajan, resuperse.

        Thaimaassa ei ole sellaista vuodenaikaa kuin Kesä. Luulisi numeropellen sen edes tietävän.


    • HienoMatkaEdessä

      Onnittelen maailman parhaan matkakohteen valinnasta.

      Jos kyseessä on ensimmäinen matka, suositamme tutustumaan useisiin matkakohdetta rehellisesti esitteleviin nettisivustoihin kuten pattaya.fi tai http://www.thaimaaopas.fi/pattaya-mainettaan-monipuolisempi/

      Tämän palsta kirjoituksen kannattaa jättää osastolle "miksi en koskaan pääse Pattijoelle"

    • Iloistamatkaavaan
    • maassamaantavalla
      • lerppaonkuuluisa

        Lerppakin päässyt videolle ja ihan Juutuupiin.


      • 654767567657

        Toihan on mies ja vielä suht nuori.lerppa on vanha susiruma ämmä.


      • nuoruuskuva
        654767567657 kirjoitti:

        Toihan on mies ja vielä suht nuori.lerppa on vanha susiruma ämmä.

        Älä nyt höpöjä puhu, tuo on nuoruuskuva ittestäs.


    • iloirtielämästä

      Pattiksella on pysyvä juhannus, mutta ei nyt sentään suomalainen juhannus kuitenkaan.

      • raakaafaktaa

        Vastoin yleistä luuloa mittumaari on tunnettu enemmänkin norjalaisten konttausjuhlana Pattayalla, ei suomalaisten.


    • maiaupumpui

      Pari kertaa on kesäkuu tullut Thaimaassa vietettyä eikä juhannus ole tullut edes mieleen. Taitaa olla enemmän viikkoturistien juhlaa.

      • lklllk

        Ryyppää vähemmän niin pysyt ajantajussa kiinni.


      • Poppooteam

        2012 jussina meitä oli kymmenen suomalaista plus muutama thaivaimo reissussa. Vuokrattiin 2 minibussia ja ajeltiin Kwaijoelle kelluvaan hotelliin. Mukana oli pressu ja kehikko sekä läjä kiviä plus kaasuvehkeet. Kuopan pohjalle reijitetty kuparinen kaasuputki, kivet päälle, tulet siihen kunnes kiviläjä on kuuma, pressu päälle ja muutama retkituoli. Saunaa, viinaa, musiikkia, laulua, altaassa pulikointia yms. Vastatkin rakennettiin jostakin. Vain koivut ja järvi puuttui ja kukaan ei hukkunut. Parkkipaikan kupeeseen tällätty sauna kiinnosti muita hotellivieraita. Joskus vielä uusiksi.


      • ainamukavaa

        Etenkin monsuunikautena Kwain vesi on sellaista, että pitää tietää mitä tekee, jos joessa aikoo uida. Vaan, toki moni silti ui.


    • dsfcdx

      Löytyykö paikka jossa voi revitellä hanuria juhannuskokon äärellä?

      • kaksikinpaikkaa

        Hiekkaharju on ainoa paikka, jossa sellaista tapahtuu, Hua Hinin lisäksi.


    • saattaapilöytyä

      Haitarimusiikkia saattaa löytyä pyynnöstä Soi Wellcomesta, suomalaisten uudesta tanssikompleksista. Myös bingoa ehdittiin keväällä pelailla.

      • syksyllätaas

        Hideawayssä hanuri soimaan, näinhän se suomalaisten sanonta menee. Vaan onkohan kesäaikaan kaaraookke auki ?


    • 64646464

      Joskus joku sanoin, että jos Pattikselle ei pääse, kannattaa mennä viettämään juhannusta Sipoon Kaunissaareen.

    • pekkamalinen

      Vietä vaihtoehtoinen juhannus, juhannus joka säilyy muistoissa ainiaan, tosin hyvin harvoilla positiivisena muistona:

      Lerppa-travels on erikoistunut järjestämään varsinkin kesäaikaan kiertoajeluita hiekkaharjussa, matkustaminen tapahtuu Lerppa-travelsin perustajan hanuristilerpan ideologian mukaan pummilla paikallisbusseilla. Kiertoajelun jälkeen seurue kokoontuu boccicseen, jossa kerätään kolehti, jolla ostetaan mahdollisimman monta keskiolut tuoppia, iltaa jatketaan hanuristilerpan mittavaa ladyboi katalogikokoelmaa selaillen ja lämminhenkisillä kimpparunkuilla seurusteluravintolan wc-tiloissa. Ohjelmistoon kuuluu myös illan isännän, hanuristilerpan epävireisen kitaransoiton ja kotikutoisen ladyboi-asusteen säestämä nuotin vierestä esittämä "aikuinen nainen".

    • lännestämetulhan

      Hideawayssä ei taida kesäkuukausina olla suomikaraokea. Alkaa vasta kun linnut palaa pohjoisesta.

    • ainakinseisiöJussilla

      Mukava päivä rannalla, täällä on tosiaankin pysyvä Jussi

    • Thaimaa1

      Minä vietän Jussia täällä Mekong joen rannalla. Viime yönä Laosista tuli valtava ukonilma ja katkaisi sähköt laajalta alueelta. Nyt muuten tiedän mitä on säkkipimeässä olo. Ei muuten ollut tietoakaan keskiyön auringosta. Ei näy kokkoja, eikä kuulu haitarin soittoa. Hieman erilainen Jussi kuin Suomessa.

    • wiihäävplääkoot

      Kyllä Pattiksellakin varautuvat kaatosateisiin ja myräkkään. Hotellissa testasivat akustolle siirtymistä. Seurauksena totaalinen blackout.

      • SiRachasta

        Täällä sataa nyt todella paljon, joka päivä sähköt poikki, monta tuntia, säätiedotus ei parempaa lupaa viikkoon


    • kiitollisinmielin

      Pieni kokko poltettiin rannalla ajopuusta rakennettu. Mukava juhannus.

      • 64646464789

        Miten märkä puu palaa ?


      • tehhäänpätaika

        Meressä ajelihtunut puu kun tulee rannalle ja kuivuu siellä, niin ei se kerään enää kosteutta. Täysin kuivia (ja kovia) olivat, vaikka välillä onkin virkistävä ripsahdus tullut.


    • 646464646479
      • LerppaPelkääVettä

        Palstan trolli-nilviäinen joka väittää asuvansa Thaimaassa ei tiedä Thaimaassa satavan joskus niin rankasti että tulvii. Nyt on annettu varoitus yhdeksään provinssiin .


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3595
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3106
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2593
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2102
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2095
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1917
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1725
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1722
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      286
      1422
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1342
    Aihe