Windows virsi

kehityksenjarrut

Yhyhyy, en päivitä Vistaan.

Yhyhyy, en päivitä 7:kaan.

Yhyhyy, en päivitä 8:siin tai 8.1:seen.

Yhyhyy, en päivitä 10:neen.

11

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhoisa_tubutin

      Tubutin virsi:
      Yhyhyy.......ei toimi mokkula †
      Yhyhyy.......ei toimi tulostin †
      Yhyhyy........ei löydy kunnollisia ohjelmia †
      Yhyhyy.......hitsasi prossun kiinni †

    • lihapierukkaaaa

      Lihapierukka.
      Lihapierukka

    • keps

      Hell yeah, päivitän Mintiin 16
      Hell yeah, päivitän Mintiin 17
      Hell yeah, päivitän Mintiin 17.3
      Yiiihaaa! Mint 18 on tulossa!

      • Linuks_hirveä_päivitys

        Hirvittävää on linuksin päivitysrumba......†
        Ei kestä kuin muutaman kuukauden ja sitten on taas päivitettävä uusi versio, jossa taas ei toimi ne ja ne ja ne......kammottavaa.......†


      • Linuks_hirveä_päivitys kirjoitti:

        Hirvittävää on linuksin päivitysrumba......†
        Ei kestä kuin muutaman kuukauden ja sitten on taas päivitettävä uusi versio, jossa taas ei toimi ne ja ne ja ne......kammottavaa.......†

        Niin, windowslinuks päivittää itsensä muutaman kuukauden välein uuteen versioon. Jos haluaa muuttumattomana pysyvän alustan, niin täytyy valita esimerkiksi CentOS, Debian tai Ubuntu LTS.


      • Jännä juttu, kun Apple tekee uuden OS X:n tai tulee vaikka uusi Ubuntu niin porukka innolla päivittämässä.

        Sitten kun Microsoft tekee uudempaa niin aina se on olevinaan jotenkin väärin ja itku parku yhyy.

        Miksi?


      • M-Kar kirjoitti:

        Jännä juttu, kun Apple tekee uuden OS X:n tai tulee vaikka uusi Ubuntu niin porukka innolla päivittämässä.

        Sitten kun Microsoft tekee uudempaa niin aina se on olevinaan jotenkin väärin ja itku parku yhyy.

        Miksi?

        Koska Windows-käyttäjyys sikiää muutosvastarinnasta, mutta Microsoftin päättäjät eivät tätä suostu myöntämään.


      • Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Koska Windows-käyttäjyys sikiää muutosvastarinnasta, mutta Microsoftin päättäjät eivät tätä suostu myöntämään.

        Tai käyttäjät ovat urpoja.

        Henry Ford sanoi aikoinaan, että jos se kuuntelisi joka asiassa asiakkaiden toiveita niin autoja ei pitäisi tehdä vaan nopeampia hevosia.

        Jos se uudempi tekniikka on jotenkin huono juttu niin miksi ei sitten vaihda sitä Windowsia pois ja säädä käyttöympäristöä joka käyttää vanhaa tekniikkaa?

        Esim. OpenBSD:ssä on oletuksena valittavissa twm ja sillä pääsee 80-luvun meininkiin jo käsiksi. No Windows on enemmän 90-lukua, että tähän voi asentaa Common Desktop Environmentia olisi hyvin autenttinen 90-luku. On siellä joo konepellin alla paljon uutta tekniikkaa toki myös mutta tuolla tavalla pääsisi parhaiten sinne menneisyyteen. Vai onko tässä joku ongelma?

        Jos haluaa viime vuosikymmentä niin Gnome 2 on edelleen hyvin hengissä, että CentOS 6:sta vaan tai vaikka Debian 8 Mate. Vai onko tässäkin joku ongelma?

        Aina jotain ihme valivali itku parku kun pitäisi vaihtaa sellaiseen mitä haluaa. Windowsihan se ei tietenkään ole kun se on viimeiset 30v muuttunut kokoajan aika rajustikin. Edelleenkin kyse on jokaisen omista valinnoista ja jos on urputtamista niin sehän tarkoittaa että on itse silloin ihan paska.


      • M-Kar kirjoitti:

        Tai käyttäjät ovat urpoja.

        Henry Ford sanoi aikoinaan, että jos se kuuntelisi joka asiassa asiakkaiden toiveita niin autoja ei pitäisi tehdä vaan nopeampia hevosia.

        Jos se uudempi tekniikka on jotenkin huono juttu niin miksi ei sitten vaihda sitä Windowsia pois ja säädä käyttöympäristöä joka käyttää vanhaa tekniikkaa?

        Esim. OpenBSD:ssä on oletuksena valittavissa twm ja sillä pääsee 80-luvun meininkiin jo käsiksi. No Windows on enemmän 90-lukua, että tähän voi asentaa Common Desktop Environmentia olisi hyvin autenttinen 90-luku. On siellä joo konepellin alla paljon uutta tekniikkaa toki myös mutta tuolla tavalla pääsisi parhaiten sinne menneisyyteen. Vai onko tässä joku ongelma?

        Jos haluaa viime vuosikymmentä niin Gnome 2 on edelleen hyvin hengissä, että CentOS 6:sta vaan tai vaikka Debian 8 Mate. Vai onko tässäkin joku ongelma?

        Aina jotain ihme valivali itku parku kun pitäisi vaihtaa sellaiseen mitä haluaa. Windowsihan se ei tietenkään ole kun se on viimeiset 30v muuttunut kokoajan aika rajustikin. Edelleenkin kyse on jokaisen omista valinnoista ja jos on urputtamista niin sehän tarkoittaa että on itse silloin ihan paska.

        Niin, kaikki eivät ole myöskään esimerkiksi Gnome 3:sta tykänneet. Unixin puolella on mahdollisuus valita työpöytäympäristö, mutta Windowsissa ei semmoista toiminnallisuutta ole.

        Toisaalta mobiililaitteissa ei olla viime vuosina nähdäkseni tehty mitään kovin radikaalia käyttöliittymälle, vaan lähinnä tehty teknisiä parannuksia.


    • liivileevi

      Mä en enää itke
      vaikka silmäni kosteet on
      windows on kelvoton

    • oikeampi

      Oikeampi winvirsi on kaikkien kohdalla kuulunut näin:
      Nooh, tämä nyt oli vähä tämmönen. Mutta oottakaas ku SEURAAVA versio tulee! Se näyttää mistä kana pissii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe