Oon 14v poika ja erosin 2vk sitten ekasta tyttöystävästäni (Joka oli myös mun paras kaveri). Ehittiin olemaan yhdessä vaan viikko eikä siitä ehtiny tulee mitään vakavaa mut oon tykännyt siitä 6 kk jo ennen ku alettiin seurustella. Seurustelu loppu koska se tyttö ei ollu varma sen tunteista ( olin kans sen eka poikaystävä) ja siin se sit oli. Se oli sanonu et se ei oo koskaan tuntenu ketään kohtaan niin syvästi ja mulla oli sama homma. Mut nyt on menny jo 2vk eikä olla puhuttu sen jälkeen kertaakaan, mutta tykkään siitä vieläkin. Pitäisikö kertoa sille mitä tunnen vai olla vain vaiti ja katsoa sivusta?
Tunteista kertominen
Minä14v
4
325
Vastaukset
- kesäkaikille
Toki voit kertoa mitä tunnet mutta teidän iässä ollaan vielä kasvamassa ja omat tunteet heittelee ja muuttuu. Niin myös tytöilläkin. Ei ole kiire seurustella vakavasti.Nauttikaa kaveruudesta ja pitäkää silmät auki-seukkaamaan ehtii myöhemminkin ja kun olet nuori-kohteet vaihtuvat,Se on sitä elämää ja kasvamista.
- Kauha-Guru
Ei tule kestämään pitkään
eka ihastus(rakastuminen)..kade! mut ole huoli, elämä jatjuu vaikka kaksi viikkoa tuntuukin kahdelta vuodelta....
Kysy siltä mikä sussa on vikana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774532Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112533- 1731709
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601582- 1241450
- 1221347
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91261- 761242
- 35986