Miten energiahoitoja voi antaa?

Voihelemapelti

Miten sama ihminen, joka on oikeudessa aiemmin saanut aikaiseksi toiselle vankeustuomion väittämällä tämän energiahoidolla hypnotisoineen hänet, voi nyt itse antaa energiahoitoa maksusta? Nainen on siis väittänyt, että hänen saamansa energiahoito sai hänet "kummalliseen olotilaan, jota hänellä ei ollut missään muualla" ja että tämän olotilan myötä hänet saatiin hekumaan, jolloin hän ihan itse antoi itseään hyväksikäyttää seksuaalisesti.

Häntä ei siis hyponotisoitu, vaan annettiin energiahoitoa kuten energiahoitoa annetaan. Nyt nainen itse ilmoittelee antavansa samaa energiahoitoa. Oikeudessa hänet oli muka saatu uskomaan energiahoidon parantavaan vaikutukseen, vaikka sellaista ei oikeuden mukaan ollut. Nyt nainen myy energiahoitoa.

Koko homma oli alun perinkin kusetusta, mutta eikö tämä todista sen olleen kusetusta? Energiahoidolla ei ketään saa sellaiseen kummalliseen ja ihmeelliseen olotilaan, että pan*ttaisi valtavasti, niin paljon, että "ei voi hallita itseään".

Kaikenlaista huijaria sitä on liikkeellä, joten miksi niitä ei olisi myös vaihtoehtohoitajien joukossa?

11

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktatietoa

      Tunnen tämän tapauksen melko hyvin ja olen kyllä samaa mieltä, että tässä on energiahoitaja heittänyt lokaa itsensä niskaan väittämällä, että energiahoito oli hypnoosia. Ilmeisesti hän laskee sen varaan, että hänen henkilöllisyyttään ei kukaan saa tietää, joten hän voi muina naisina jatkaa omaa vaihtoehtoista parannustaan ja antaa myös energiahoitoja. Nämähän on opettanut hänelle sama henkilö, jota hän syytti oikeudessa seksuaalisesta hyväksikäytöstä hypnoosissa. Kuitenkin nainen kuvaili oikeuden julkisen selosteen mukaan vain energiahoitoa, tosin hän väitti sen tapahtuneen häpykummun päältä, mistä sitä ei ole tehty. Jokainen energiahoitoa vähänkin tuntevat tietää, että energia ei ole hypnoosia eikä sitä tehdä häpykummulta.

      Olen kyllä huomannut, että hänen opettajansa nimi on nyt muuttunut... Niin sitä historiaa voi vääristellä.

      Vaihtoehtohoitajiinkin mahtuu kaikenlaista sakkia, eivät he eroa muusta väestöstä siinä. Kaikilla ei ole puhtaat jauhot pussissa ja hyvät mielessä, vaan oma itsensä esille tuominen, kilpailuhenkisyys, kateus, ahneus ja katkeruus peittää alleen kaiken hyvän ja oikean. Miten sitä kuvittelee vielä pystyvänsä hoitamaan toisia tällaisten tekojen jälkeen? Ei auta yrittää itse muuttua, jos ei pyydä anteeksi ensin niiltä, joita on loukannut eikä korjaa aiheuttamiaan vääryyksiä.

      • LekurienTuntija

        THL:n skeptikkohoitajiinkin eli LÄÄKÄREIHINKIN mahtuu kaikenlaista sakkia, eivät he eroa muusta väestöstä siinä. Kaikilla ei ole puhtaat jauhot pussissa ja hyvät mielessä, vaan OMA ITSENSÄ ESILLE TUOMINEN, KILPAILUHENKISYYS, KATEUS, AHNEUS ja katkeruus peittää alleen kaiken hyvän ja oikean. Miten sitä kuvittelee vielä pystyvänsä hoitamaan toisia tällaisten tekojen jälkeen? Ei auta yrittää itse muuttua, jos ei pyydä anteeksi ensin niiltä, joita on loukannut eikä korjaa aiheuttamiaan vääryyksiä.


      • hörhönpaljastajatakuulla

        Miten kirjoituksesi on "faktatietoa", nimimerkki "faktatietoa"? Hörhöjen luuloja ne ovat, kunnes te TODISTATTE TIETEELLISESTI PÄTEVÄLLÄ TAVALLA nuo "hoidot" toimiviksi ja selitätte sen, jota "energiaksi" kutsutte, tieteellisesti, tai sitten nimeätte sen joksikin henkiolennoksi ja tunnustatte hörhöilynne reilusti uskonnoksi.


      • skeptikkouskovainen

        Eipäs viisastella, sillä olen skeptikkouskovainen!


      • helpottunut9000

        No niin, heti päästiin eteenpäin. Hyvä niin.


      • Mahtavaaa

        Oletko sinäkin skeptikkouskovainen?


      • faktatietoatässä
        hörhönpaljastajatakuulla kirjoitti:

        Miten kirjoituksesi on "faktatietoa", nimimerkki "faktatietoa"? Hörhöjen luuloja ne ovat, kunnes te TODISTATTE TIETEELLISESTI PÄTEVÄLLÄ TAVALLA nuo "hoidot" toimiviksi ja selitätte sen, jota "energiaksi" kutsutte, tieteellisesti, tai sitten nimeätte sen joksikin henkiolennoksi ja tunnustatte hörhöilynne reilusti uskonnoksi.

        Ensinnäkin: energiaan ei tarvitse uskoa eikä mitään tarvitse todistaa, sillä hoito ei perustunut pelkkään energiahoitoon, vaan JÄSENKORJAUKSEEN, jonka toiminta on osooitettu tieteellisestikin. Energia on pelkkä apukeino, sitä ei ole tarvis käyttää aina. Mutta se helpottaa työtä melkoisesti, siksi tämä kansanparantaja ja jäsenkorjauksen opettaja opetti senkin oppilailleen. Nämä naiset sitten väittivät, että tällä energialla heidät oli saatu ihmeelliseen olotilaan, jolloin he itse tulivat muka hyväksikäytettäviksi satojen kilometrien päästä, useasti. JOS energia ei kerran toimi, niin miten ihmeessä naiset sitten antavat sitä itse rahaa vastaan?

        Ja jos se ei toimi, niin miten naiset saatiin siihen "ihmeelliseen olotilaan"?! Vastaus onkin: ei energialla saa sellaiseen olotilaan. Sellaiseen ei kukaan ketään laittanutkaan. Eli koko syyte oli valehtelua. Ja siten tuomiokin oli pelkkä huioutukseen meno. Sikäli hauskaa, kun nyt huiputettiin Lauermaa, huijauksen asiantuntijaa. ;D
        (Ja kyllä ne naiset nauroivatkin matkalla pankkiin.)

        Hypnoosia se ei voinut olla, sillä mitään sellaista johdattelua naiset eivät kertoneet tapahtuneen, he nimenomaisesti puhuivat "yliluonnollisesta".

        Tämän valhevyyhdin takana olevista yksi sai aivoverenvuodon, yksi putosi katolta, yksi joutui kolariin... Kohta niistäkin syytetään kai kansanparantajaa! Noita käyttänyt yliluonnollisia kykyjään! Mutta niin se vain on, että paha saa palkkansa. Ja jos laittaa hyvän kiertämään, niin saa hyvää...


      • Skeponmantrat
        hörhönpaljastajatakuulla kirjoitti:

        Miten kirjoituksesi on "faktatietoa", nimimerkki "faktatietoa"? Hörhöjen luuloja ne ovat, kunnes te TODISTATTE TIETEELLISESTI PÄTEVÄLLÄ TAVALLA nuo "hoidot" toimiviksi ja selitätte sen, jota "energiaksi" kutsutte, tieteellisesti, tai sitten nimeätte sen joksikin henkiolennoksi ja tunnustatte hörhöilynne reilusti uskonnoksi.

        > Hörhöjen luuloja ne ovat, kunnes te TODISTATTE TIETEELLISESTI PÄTEVÄLLÄ TAVALLA nuo "hoidot" .....

        Ja skepo se jaksaa jankuttaa tuota samaa mantraansa ajasta ikuisuuteen!
        Koskahan se havaitsee terveydenhoidossa muitakin, jopa tärkeämpiäkin tarkoituksia?


      • ilmainenkoulutuskaikille
        Skeponmantrat kirjoitti:

        > Hörhöjen luuloja ne ovat, kunnes te TODISTATTE TIETEELLISESTI PÄTEVÄLLÄ TAVALLA nuo "hoidot" .....

        Ja skepo se jaksaa jankuttaa tuota samaa mantraansa ajasta ikuisuuteen!
        Koskahan se havaitsee terveydenhoidossa muitakin, jopa tärkeämpiäkin tarkoituksia?

        Ei tieteessä ole "mantroja" vaan menetelmiä, joiden avulla voidaan aukottomasti todistaa joitakin asioita todeksi tai rajata pois epätosia. Lakkaisit olemasta skepo ja menisit ilmaiseen kouluun Suomessa.


      • sysisuomalainen
        ilmainenkoulutuskaikille kirjoitti:

        Ei tieteessä ole "mantroja" vaan menetelmiä, joiden avulla voidaan aukottomasti todistaa joitakin asioita todeksi tai rajata pois epätosia. Lakkaisit olemasta skepo ja menisit ilmaiseen kouluun Suomessa.

        " Lakkaisit olemasta skepo ja menisit ilmaiseen kouluun Suomessa. "
        En ole maahanmuuttaja, vaan sysisuomalainen sysisuomesta ja rippikoulun käynyt ja rokotettu, joten muuta koulutusta ei tarvita!


      • sysisuomalainen kirjoitti:

        " Lakkaisit olemasta skepo ja menisit ilmaiseen kouluun Suomessa. "
        En ole maahanmuuttaja, vaan sysisuomalainen sysisuomesta ja rippikoulun käynyt ja rokotettu, joten muuta koulutusta ei tarvita!

        Ei kouluttamattomuus ole mikään häpeä. Michael Faraday oli merkittävä keksijä ja tieteilijä ilman sen kummempia yliopistotutkintoja.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe