Tänä aamuna Einari laittoi Esson vessan tilapäisesti käyttökieltoon, koska maailmalta on kantautunut huhuja siitä, että vessanpöntölle istuminen on vaarallista. Nyt kaikki baarin asiakkaatkin joutuvat laskemaan parlamentin jäsenten tavoin Esson kukkapenkkiin, koska Einari ei salli hyvien asiakkaittensa vaarantavan terveyttään. Vessa otetaan käyttöön vasta sitten, kun työsuojelutarkastaja antaa vessalle ensin käyttöluvan.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016052721632573_ul.shtml
Esson vessa käyttökieltoon?
5
167
Vastaukset
Jaa...
SInäkö niillä sormilla?
Niillä, joilla toisessa aloituksessa lapset leikkivät.
H.Tarpeellinen varotoimenpide
Vessan laittaminen käyttökieltoon oli Einarilta hyvin tarpeellinen varotoimenpide asiakkaiden suojelemiseksi, sillä tavalliset vessanpöntöt voivat tosiaan olla vaarallisia terveillekin henkilöille. Seksi-Sulo oli muutama päivä sitten istunut vessanpöntöllä saattoreissullaan, ja tänä aamuna hän valitteli alapäässä olevaa kirvelyä. Tässä asiassa täytyy siis Suomessakin olla tarkkana, jotta terveys ei vaarannu.- Einarijuice
Yleismies kirjoitti:
Tarpeellinen varotoimenpide
Vessan laittaminen käyttökieltoon oli Einarilta hyvin tarpeellinen varotoimenpide asiakkaiden suojelemiseksi, sillä tavalliset vessanpöntöt voivat tosiaan olla vaarallisia terveillekin henkilöille. Seksi-Sulo oli muutama päivä sitten istunut vessanpöntöllä saattoreissullaan, ja tänä aamuna hän valitteli alapäässä olevaa kirvelyä. Tässä asiassa täytyy siis Suomessakin olla tarkkana, jotta terveys ei vaarannu.Onko Einarin polkupyöräkin käyttökiellossa.
- APUAapuaAPUAapua
Olipa hurja juttu. Ei kai Suomessa tuollaisia käärmeitä voi olla vapaana?
Vai voisko jollain naapurilla olla lemmikkinä? - mimmimum-..mi
Vessanpöntöstä tuli mieleen juttu lehdestä....festaripissalla lannoitetaan ohrapeltoja....pissaa tarvitaan 7500 litraa....josta 5000 litraa on kotoisin weekend-festivaalilta Helsingistä......Siis saalis käytetään tulevan oluen lannoittamiseen....vai-niin..... jotenkin ei kuulosta maukkaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514