Elikkäs eräässä pelissä tapahtuu kuvien mukainen asia, ensin esim peliaulassa normaali kuvanlaatu, peliin mentäessä eli välivaihe normaali mutta itse pelissä peli muuttuu valkeeksi mutta hahmot normaaleja? Missä vika? mitä pitääs tehä, koneena monia vuosia vanha perus acer pöytäkone... näytönohjaimena Microsoft perusnäytönohjain mikä lie joka ei halunnu ainakaan päivittyä ku oli mukamas ajantasalla :D ja kone on päivitetty kymppii...
Kuva normaali : http://aijaa.com/gum1x9
Kuva viallinen : http://aijaa.com/2ukZ0t
osaako joku auttaa tässä ongelmassa
8
198
Vastaukset
toimiko aikaisemmassa windows versiossa ihan ok?
jos toimi niin hyvin todennäköistä että johtuu kympistä.- hmhmhm
Kuvasta päätellen siitä puuttuu vain tekstuurit.
Eli vika on pelissä mitä todennäköisimmin. Tuossakin kuvassa, missä tekstuurit on valkoiset, toimii nuo gui elementit ihan oikein.
Jos kertoisit pelin tarkan nimen, niin voidaan selvitellä asiaa. Kerro myös oletko modannut peliä ja hajosiko se sen seurauksena, ja onko peli ihan virallinen vai latasitko torrenttina, tms. Eli minkä manooveerin seurauksena peli hajosi, vai onko se koskaan toiminutkaan sinulla oikein? Toimiko se oikein ennen windowsin pävitystä? :)
Jos pelin nimi on combat arms kuten tuosta voisi päätellä, niin combat arms white textures haku antaa paljon tuloksia googlessa.
Mm. tämä tulee tuolla haulla
http://combatarms.wikia.com/wiki/White_Walls
Joka viittaa siihen, että peli toimii vaikka tekstuuritiedostot puuttuu, mutta paikat näky sitten valkoisena.
Windowsissakin periaatteessa voi olla vika niin ettei se ole yheensopiva, voit kokeilla vaikka ajaa yhteensopivuus tilassa, tai jos luotat peliin varmasti niin järjestelmän valvojan oikeuksilla ( jotkut iän vanhat pelit generoi siihen omaan pelikansioonsa uusia tiedostoja ensimmäisillä käynnistyksillä, mitä uudemmat windowsit ei tietoturvasyistä anna tehdä). Ehkä turvallisempi tapa tuon UAC:n kiertämiseen, on siirtää koko peli pois program files kansiosta, ja ajaa sitä jossakin muualla, jolloin voi ajaa perus käyttäjän oikeuksilla.
Harvoimpa se kyllä Windowsissa on vika, ainakin minulla kympissä ovat toimineet kyllä vanhatkin pelit. Mutta tietty kerta se on ensimmäinenkin ja varmaan jokin peli ei toimi. - Tutunnäköistä
Jos w10, ongelma on ilmiselvä Directx12 lagiminen.
- Kymppipaskapeleissä
Tyypillinen win10 ongelma
- hmhmhmhm
Tyypillinen trolli.
Microsoft ei tee näytönohjaimia. Vaihtoehtoja mitä tulee mieleen on yhteensopimaton peli tai jotain hassua ajurissa.
- Timo_XL_
AMD näytönohjain?
Joku fiba Katalystin ajureissa.
Täst saa ladata jonku hotfixin siihen:
http://nexoncommunitytech.wikia.com/wiki/Combat_Arms_missing_textures - adsasdasdasdasdasd
Koodi on viallista, molemminpuolin... Asenna käyttis, jolle peli on tarkoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483