osaako joku auttaa tässä ongelmassa

EiköKukaaosaa

Elikkäs eräässä pelissä tapahtuu kuvien mukainen asia, ensin esim peliaulassa normaali kuvanlaatu, peliin mentäessä eli välivaihe normaali mutta itse pelissä peli muuttuu valkeeksi mutta hahmot normaaleja? Missä vika? mitä pitääs tehä, koneena monia vuosia vanha perus acer pöytäkone... näytönohjaimena Microsoft perusnäytönohjain mikä lie joka ei halunnu ainakaan päivittyä ku oli mukamas ajantasalla :D ja kone on päivitetty kymppii...

Kuva normaali : http://aijaa.com/gum1x9

Kuva viallinen : http://aijaa.com/2ukZ0t

8

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimiko aikaisemmassa windows versiossa ihan ok?
      jos toimi niin hyvin todennäköistä että johtuu kympistä.

    • hmhmhm

      Kuvasta päätellen siitä puuttuu vain tekstuurit.

      Eli vika on pelissä mitä todennäköisimmin. Tuossakin kuvassa, missä tekstuurit on valkoiset, toimii nuo gui elementit ihan oikein.

      Jos kertoisit pelin tarkan nimen, niin voidaan selvitellä asiaa. Kerro myös oletko modannut peliä ja hajosiko se sen seurauksena, ja onko peli ihan virallinen vai latasitko torrenttina, tms. Eli minkä manooveerin seurauksena peli hajosi, vai onko se koskaan toiminutkaan sinulla oikein? Toimiko se oikein ennen windowsin pävitystä? :)

      Jos pelin nimi on combat arms kuten tuosta voisi päätellä, niin combat arms white textures haku antaa paljon tuloksia googlessa.

      Mm. tämä tulee tuolla haulla
      http://combatarms.wikia.com/wiki/White_Walls

      Joka viittaa siihen, että peli toimii vaikka tekstuuritiedostot puuttuu, mutta paikat näky sitten valkoisena.

      Windowsissakin periaatteessa voi olla vika niin ettei se ole yheensopiva, voit kokeilla vaikka ajaa yhteensopivuus tilassa, tai jos luotat peliin varmasti niin järjestelmän valvojan oikeuksilla ( jotkut iän vanhat pelit generoi siihen omaan pelikansioonsa uusia tiedostoja ensimmäisillä käynnistyksillä, mitä uudemmat windowsit ei tietoturvasyistä anna tehdä). Ehkä turvallisempi tapa tuon UAC:n kiertämiseen, on siirtää koko peli pois program files kansiosta, ja ajaa sitä jossakin muualla, jolloin voi ajaa perus käyttäjän oikeuksilla.

      Harvoimpa se kyllä Windowsissa on vika, ainakin minulla kympissä ovat toimineet kyllä vanhatkin pelit. Mutta tietty kerta se on ensimmäinenkin ja varmaan jokin peli ei toimi.

    • Tutunnäköistä

      Jos w10, ongelma on ilmiselvä Directx12 lagiminen.

    • Kymppipaskapeleissä

      Tyypillinen win10 ongelma

      • hmhmhmhm

        Tyypillinen trolli.


    • Microsoft ei tee näytönohjaimia. Vaihtoehtoja mitä tulee mieleen on yhteensopimaton peli tai jotain hassua ajurissa.

    • Timo_XL_
    • adsasdasdasdasdasd

      Koodi on viallista, molemminpuolin... Asenna käyttis, jolle peli on tarkoitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe