Eduskunta luopuu vakoilevista Windows puhelimista.

linuks_tubutin_tuhoo

8

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiiteen_vakoilu

      Microsoftista kokonaan eroon, niin tulee suomesta parempi paikka asua.

    • Kilpailurajoite

      Nokia/Microsoft Lumia-puhelimia ja niiden myyntilukuja Suomessa onkin tekohengitetty julkisen sektorin puolella. Esim. yliopistoissa työpuhelimiksi on voinut valita vain Lumian karvahattupuolella ja esimiespuolella myös iPhonen. Toimivat Androidit on loistaneet poissaoloaan, vaiika esim. Samsungin Knox Android-puhelimet on turvallisiksi sertifioitu.

    • Linuks_äärimmäisyys

      Pitääkö vastaisuudessa piereskellä täysistunnossakin?
      Windows on käytössä niin mukava ja miellyttävä, ettei mikään tubutin tule kysymykseen mitenkään......♥

    • trollit_hiiteen

      Kari on taas heti herättyään käynyt kaikki uusimmat ketjut läpi ja lisännyt jokaiseen oman paukapäisen kommenttinsa.
      Trolli.

    • HiljaistaTuli

      Nyt taisi monelta suomalaiselta päättäjältä jäädä MS Lumia-lahjusrahat saamatta vähäksi aikaa, kunnes MS tuo Surface-puhelimensa lahjusten kera valittavaksi julkishallintoon. No Apple sponssaa kuitenkin.

      ------

      MS jäi taas kiinni lahjonnasta

      "Tällä kertaa Romaniassa http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/ministeri-tunnusti-sai-3-miljoonaa-lahjuksina-microsoft-officen-valitsemisesta-kouluihin-6535915

      Kuinkahan monta Suomen viranomaista ja poliitikkoa tai ministeriä on lahjottu M$:n 3 miljoonan lahjuksilla? Jos Microsoft tekee näin kauppaa Romaniassa niin aivan varmasti myös Suomessa ja muuallakin. Enää en ihmettele miksi ilmaisen Linuxin ja open source toimisto ym. ohjelmien sanotaan tulevan liian kalliiksi, niiden hintaan lisätään jokaisen lahjotun päättäjän 3 miljoonaa summaan".

    • vittuunkorruptiot

      Onneksi nykyään tutkitaan hieman taustoja. Toki tuo on pahasti vaiheessa.

    • Voe mahoton että olen tyytyväinen maan Nokia Symbian puhelimeen.
      Tekee juuri sen mitä puhelimen täytyykin tehdä. Ottaa vastaan puheluja ja välittää puheluja.

      Bonuksena sillä voi lähettää tekstiviestejä. Kiva ominaisuus, kun ei jaksa lätistä kenenkään kanssa. Voi vaan lähettää viestin.

      Onneksi on sentään jalat kasvanut perseeseen kiinni ja voin ottaa kintut tai pyörän alle jos on asiaa jollekin.
      Toki pidemmät etäisyydet rajoittaa, mutta eipä ne pidemmällä etäisyydellä olevat itsekään pidä yhteyttä, joten ei tarvitse itselläkään. HELPPOA!

      Oman puhelimen pelastin roskis tuomiolta. MITÄ VITTUA TÄÄ TOIMII, EI TÄÄ OLE RIKKI!!! MÄ OTAN SEN. ("NO SAAT SEN, SE MENEE MUUTEN KAATOPAIKALLE")

      Laturi piti käydä hakemassa SPR kirpparilta. Muutenkin oli kiva ostella kaikkea pientä tarpeellista sieltä. Talvella näki kivasti pienemmilä valoilla, kun tule sellaisia kirpparilta ostettua. Kynttilät ja LED-lamput avittivat soppasilmää koko inhun kylmän talven.

      En aijo kirjoittaa mitään järkevää. Kunhan ajankuluksi suollan kaikkea paskaa ympäriinsä. Tartteeko tuota aina järkeilläkään....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe