Mitä tekisit, jos saisit arpajaisvoittona, perintönä, lahjaksi tms. 100000 euron arvoisen auton?
Lähtisitkö ajelemaan ja nauttisit hienosta autostasi?
Muuttaisitko rahaksi vai mitä tekisit?
Jos saisit 100.000 euron hintaisen auton
40
455
Vastaukset
Kerrohan itse ensin.
Tai...älä kuitenkaan.
Täällä on jo typeryyksiä tarpeeksi.
H.- AutoilevaNaisInehmo
Ajattelin kertoa vasta myöhemmin, etten rajoittaisi toisten ideoita. Ajatus tuli mieleeni, kun jokin ohjelma sylkäisi tuon hintaluokan automainoksia näkyville.
En ajatellut ryhtyä kilpailemaan kanssasi typeryyksiä kylvämällä ja yrittämällä sotkea ketjujen aiheita omilla vähäjärkisillä hunksutuksilla.
- Öyenssöyen
Möisin sen hintaan 80 000€. Menisi kyllä kaupaksi siihen hintaan aivan varmasti. Hyvää käteistä vielä sekin :>
- Enpätarvitsisi
Kyllä se jäisi tuohon parkkipaikalle taivaan ja maan riepoteltavaksi kuin koristeeksi. Saattaahan se olla, että päivänä muutamana myisin sen mutta en niin halvalla kuin 80 tuhatta euroa. Kyllä siitä pitäisi saada 80999 euroa vähintään toimituskulu 1 eur
- pösö-kelpaa
myisin pois ja maksaisin perintöverot, jäävällä summalla varmaan matkustelisin
turhuutta on ylikallis auto, kun paljon halvemmallakin saa hyvän ja turvallisen menopelin, egon jatketta en tarvitse Sehän riippuu merkistä.
Urheiluautot, ranskalaiset, italialaiset möisin pois, samoin amerikkalaiset..
Japanissa ja muissa kaukoidän maissa ei kai niin kalliita autoja edes tehdä.
Kyllä minä Mersun Audin ja Volvon pitäsin, varsinkinj os olisivat maastureita.- yksauto
Möisin pois, ajaisin entisellä, olen tämän hetkiseen autooni tyytyväinen.
Myisin pois, ostaisin pienen avoauton kesäkäyttöön (elvistelyyn kylänraitilla) ja sijoittaisin loput esim. kakkosasuntoon joka menisi vuokralle kun en itse tai lapset tarvise.
- NuorempienHommaa
Paloma.se.co kirjoitti:
korjaan: halvempaan, käytettyyn avoautoon esim. Mazdaan joita saa kohtuuhintaan
Enpä enää avoautoa ostaisi, sen verran veto saa vanhalla niskat juilimaan. Jatkuvaa katon nostamista ja laskemista, aina kun jättää parkkiin niin katto pitää laskea yllättävien sadekuurojen tai kuseskelijoiden vuoksi. Lokinpaskaa sai aina kaupungissa olla siivoamassa penkeistä ja muutaman kerran joku perusvastustaja sylkäisikin autoon. Maaseudulla hirmu pöly hiekkateillä ja toisten autojen renkaista lentelevät irtokivet esti katto auki ajamisen, samoin kun runsas siitepöly.
NuorempienHommaa kirjoitti:
Enpä enää avoautoa ostaisi, sen verran veto saa vanhalla niskat juilimaan. Jatkuvaa katon nostamista ja laskemista, aina kun jättää parkkiin niin katto pitää laskea yllättävien sadekuurojen tai kuseskelijoiden vuoksi. Lokinpaskaa sai aina kaupungissa olla siivoamassa penkeistä ja muutaman kerran joku perusvastustaja sylkäisikin autoon. Maaseudulla hirmu pöly hiekkateillä ja toisten autojen renkaista lentelevät irtokivet esti katto auki ajamisen, samoin kun runsas siitepöly.
Ei meilläpäin taas oikein ole hiekkateitä joten se pöly ei olisi ongelma. Ja muutenkin: kakkosautoksi, kesällä auringonpaisteessa huviajeluun se olisikin vain. Silleen kuin monet eläkeläisukkelit ostaa HD:eitä ja kasvattaa ponnarin tai sitten kuin jotkut kylämme nuoremmasta jengistä jotka ajaa vanhoilla amerikanraudoilla ja heidänlapset nelipyöräisillä. Leikkikaluksi :)
- verot_verta_juo
Jos perintönä tai lahjana saisin,se olisi pakko myydä jotta voisin maksaa lahja-tai perintöveron:))
- ent.siivoojaparka
Muuttaisin rahaksi ja ostaisin bussikortin niinkuin tähänkin asti jo pitkät ajat.
Ostaisin ehkä myös kuumasavustettua lohta.
Jos lähtisin sillä ajelemaan, niin en minä kauan sen kyydistä ehtisi kuitenkaan nauttimaan. - Heikunkeikku
Istuisin autoon ja silmäilisin ihastuksissani kaikkea, silittäisin penkkiä (tuon hintaisessa autossa varmaankin on siloosen ihanat penkit ja kojelauta myös sen mukainen), kruuvaisin radion päälle ja höröttelisin korvia ja kuuntelisin, miten hyvät kaijuttmet on. Penkin pistäisin niin mukavaan asentoon, että siihen vois vaikka nukahtaa. Puristelisin tyyriä ja kaiketi ääntelisin BBRRrrrum-brummm-bruuuuummmmmm-ääntelyitä. Jos kattoikkuna olis, niin sen avaisin tietysti.
Seisontaihailuni jälkeen starttaisin moottorin ja pikkuusen painelisin kaasua, että pääsisin ajamisfiilikseen.
Musiikin soidessa lähtisin kurvailemaan. Sinne-tänne ajelisin. Kauan ajelisin.
Saadessani itseni kylläiseksi, niin palaisin kotiin ja pistäisin ilmoituksen, että on meinaan niin maan perusteellisenhyvä auto myytävänä.
Yrittäisin saada siitä mahdollisimman paljon. Tinkijöitten kans pistäisin parastani, että kumpikin olis tyytyväisiä.
Nykyinen auto on hyvä. Pärjään sillä hyvin, vaikka ei olekaan 100 000 vehje. Kröhöm, ei edes lähellä:)
Ei tulisi mieleenkään pitää noin kallista autoa. - expimot
Myisin heti pois.
Ostajan täytyisi itse hakea se ettei minun tarvitsisi ajaa sillä. - siilimuori3
Myisin ja laittaisin rahat parempaan kohteeseen.
- ö-Öö
Riippuu autosta.
Sata toniittia ehkä kuulostaa paljolta, mutta kaikki suhteellista. Joku auto voi olla sijoitus pitemmän päälle, toinen voi ruostua arvottomaksi muutamassa vuodesssa. Riippuu täysin hintakehitysarviosta, jos jonkun auton voittaisi. Autoa en tarvitse, kyse olisi ainoastaan pisneksestä.
Kun ei tiedä, mistä kyse, hanka arvioida. Jos autoveroja, tullimaksuja, lahjaveroja, tyyppikatsastuksia, tms maksamatta, ehkä peräti kannattaisi kieltäytyä ottamasta lahjaa vastaan.
=DW=- hytinäx1
Minkähän uuden auton sitä oikeastaan saa 100.000 Eurolla. ?
Nuo hienommat mersutkin kun maksavat enemmän. - AutoilevaNaisInehmo
Halloota vaan. Kerropa perusteluja miten mainitsemiisi kuluihin voisi mennä enemmän kuin 100.000 euroa.
Ilmoituksista näkee autojen hintoja. Useampiakin uusia Mersuja saa alle 100.000 eurolla. - ö-Öö
AutoilevaNaisInehmo kirjoitti:
Halloota vaan. Kerropa perusteluja miten mainitsemiisi kuluihin voisi mennä enemmän kuin 100.000 euroa.
Ilmoituksista näkee autojen hintoja. Useampiakin uusia Mersuja saa alle 100.000 eurolla.?
Mitä sekoilet. Aloituksessa ei selvinnyt, millaisesta palkinnosta olisi kysymys. Mitä iloa on Monacossa sijaitsevan, sadan tonnin hintaisen, auton voittamisesta, jos se pitää sieltä roudata suomeen, tyyppikatsastaa, tullata, maksaa lahjaverot, katsastukset jne?
Keskustelu meni sivuraiteilleen. Aloituksessa oli kyse siitä, mitä tekisit, jos voittaisit arvokkaan auton. Mä tosiaan ensin miettisin asiaa tarkasti. Siis jo ennen, kuin osallistuisin mihinkään arvontaan tai kilpailuun.
=DW=
- toivottavasti-voitan-
Alotukseen,
myisin sen ja ostaisin halvemman,
loput rahat tuhlaisin kaikkeen kivaan , nuttisin vaan elämästä, - knebba
Tulisi taas rahan menoa kun täytyisi palkata kuljettaja. Henkilöauton etuistuimet on varattu kuljettajalle ja muulle palvelusväelle. Herrasmies istuu takapenkillä.
- hytinäx1
Aivan piruillakseni pitäisin auton ja ajelisin sillä niin kauan että naapurit ärsyyntyisi. Ei siihen taitaisi mennä viikkoakaan:) Sitten muuttaisin muualle ja möisin auton.
On jo sellanen peli et parempaa en tartte ,heti laittasin myyntiin ja ostasin oikein kunnon fillarin ,en kumminkaan yli kolkyt tonttuu maksavaa .
- hohoija-onko-äiti-kotona
Tyhmä lapsellinen alotus,
mikäs ikänen alotuksen tekijä onkaa,
onko kehitys jääny lapsenkenkiin,
siis oletko jälkeen jääny cb
vai miksi unelmoit lapsellisia,- entinenmiäs
Löysää pipova. Sanotaan, että vanhemmiten ihminen muuttuu lapseksi jälleen. Siis sama suunta meillä kaikilla.
- Siilimuori3
Cb?
Aloittaja on nähtäväsi Venäläinen trolli.
Päätellen nimmareista jotka aloitukseen ovat kantaa ottaneet.
-
Tässä minun kantani.
H.- siilimuori3
Ettet vain itse olisi?
- entinenmiäs
Tekemisen puutetta? kun jo toinen kommentti, vaikka ei itse aihe tunnu kiinnostavan.
- VoihanPölkqvisti
Ja Hunkszukka taas hunkzukoi ihan tosissaan. Tekee oman järkensä mukaisia päätelmiä. Häntä myös potuttaa, että vain harvat kiinnostuvat hänestä itsestään.
- entinenmiäs
Arpajaisvoittona tai perintönä saatuna menisi myyntiin ja sen jälkeen tulisi tontille kaivontekijä ja remonttimiehet. Lahjaksi saatua (mahdoton ajatus) ei kehtaisi mennä myymään vaikken noin kallista autoa tarvitse enkä halua, kymppitonnin Picasso palvelee ihan hyvin.
- reppuriika
Muuttaisin rahaksi. En tarvitse autoa.
Bensaa ja keskaria
Jos minulle lahjoitettaisiin 100000 €:n arvoinen auto, niin tietysti möisin sen heti eniten tarjoavalle ja käyttäisin rahat tarpeellisempaan toimintaan. Ostaisin rahoilla bensaa 25 vuotta vanhaan Tojotaani, jotta olisi varaa joka päivä ajella Essolle ostamaan baarista pari keskaria. Tällä tavalla hienosta autosta saadut ylimääräiset rahat menisivät parhaiten eläke-ukon hyvinvoinnin kohentamiseen.- entinenmiäs
Josko se Esson väki on fiksua, mitä tietokoneisiin tulee mutta että... 25 vuotiaat Tojotathan on jo ruostuneet olemattomiin.
entinenmiäs kirjoitti:
Josko se Esson väki on fiksua, mitä tietokoneisiin tulee mutta että... 25 vuotiaat Tojotathan on jo ruostuneet olemattomiin.
Tojota täysin kunnossa
Vaikka Tojotani onkin jo 25 vuotta vanha, niin se on edelleen täysin kunnossa, eikä ruosteen kanssakaan ole ongelmia. Joka vuosi Tojotani menee katsastuksestakin täpi ilman mitään huomautuksia, ja sehän on varmin todiste autoni loistavasta laadusta ja kestävyydestä. En enää elämässäni ehdi ostaa uudempaa autoa, sillä Tojota Carinaa ei saa ajamalla loppuun.
Auton myisin heti jos joku hullu ostaisi. Rahat laittaisin pankkiin ja käyttäisin aina tarvittaessa. Minkkijakun kyllä ostaisin, sitä olen halunnut jonkinaikaa, semmoisen vaalean lyhyen. Voisi olla leikattu minkki, on kevyt arkikäytössä. Ei ole niin kallis etteikö muutenkin voi hankkia. Minä olen hiukan turhamainen, nääs ~:-)
- Järjenhiven
Kun en käsitä miksi kulkuneuvon pitäisi maksaa tuon verran, niin muuttaisin rahaksi. Halvemmallakin pelillä pääsee hyvin paikasta A paikkaan B ja kaikkiin muihinkin Ö:hön asti.
Liian pieni raha, tosin ostaisin asuntoauton, hyvää ei tuolla rahalla saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144