parturikampaaja

juhaper

Kävin tässä yksi päivä parturissa vantaalla hiukseni leikkasi n.65v tumma tanakka nainen jolla oli ihanan iso perse ja pienet tissit oli lämmin ilma ja minulla oli löysät sortsit jalassa ja jotenkin levoton olo päätin toteuttaa pitkäaikaisen fantasian ja runkata samalla kun "rouva" leikkaa tukkani. siinä hän flirttaili avoimesti ja höpötti kuinka joutuu olemaan yksin ja että kun on kuuma ei asiakkaat tule sisälle, mietin siinä samalla itseäni kosketellen että kyllä mä sun sisään tulisin koska vaan...
jossain vaiheessa en enää välittänyt huomaako hän runkkaamiseni koska olin monta kertaa huomannut hänen vilkuilevan puuhiani kun käsi kävi... hän tarjoutui antamaan pää hieronnan vielä ennen kun laittaa muotovaahtoa tottakai se kävi sillä en ollut vielä saanut. kesken päähieronnan tunsin kuinka lasti alkoi liikkumaan en voinut mitään asialle ja tulin raivolla huutaen, yht äkkiä "rouva" repäisi kaavun pois päältäni ja huusi että lattialle et ainakaan tule! häkellyin ja roiskasin spermat päin peiliä, sitten alkoi motkotus rouvalta en ole koskaan kokenut mitään tälläistä koko urani aikana olen vain kuullut juttuja teistä runkkareista... Nolona juoksin ulos liikkeestä kyrpä jäykkänä... pari päivää myöhemmin menin takaisin kun pöly oli laskeutunut pyysin anteeksi ja maksoin laskun sekä ylimäärästä siivous kuluista, selittelin että olet niin kaunis ja kiihoittava pakkaus että en voinut itselleni mitään. mutta ihmeikseni "rouva" ei ollutkaan vihainen vaan ystävällinen ja kysyi olenko vapaa illalla? häkellyin hetkeksi ja totesin että olen vapaa hän sanoi toivotaan että sulta löytyy vielä sitä lemmenlientä minulle sillä olen ollut nyt 3 vuotta ilman miestä ja minun tempaukseni oli saanut hänessä sellaisen kiiman heräämään että menee varmasti koko yö sitä poistaessa. menin illalla hakemaan häntä niinkuin olimme sopineet, menimme hänen luokse muutaman kilometrin päähän hienoon paritaloon "rouva" käski minut takapihalle laittamaan paljuun tulet sillä välin kun hän laittaa saunan lämpeämään. tein työtä käskettyä joimme vähän viiniä ja söimme lämpöisiä leipiä tunnelma keveni entisestään. sitten tuli saunan ja paljun vuoro riisuin itseni alasti samoin teki "rouva" en ollut eläissäni nähnyt niin tuuhea karvaista pillua kyrpäni alkoi reagoida siihen mustat tuuheat karvat jotka ulottui osittain reisiin, yleensä en karvoista välitä mutta nyt jostain syystä meinasin laueta jo pelkästä näystä. kävimme saunassa ja siitä suihkun kautta paljuun vesi oli mukavan lämmintä ja "rouva" alkoi tehdä lähempää tuttavuutta kyrpääni hän käski nousta veden pintaan että hän voi imeä minua tein työtä käskettyä ja hän imi hyvin ja ahnaasti jossain vaiheessa hän työnsi sormen perseeseeni jota pelästyin johon hän vastasi vain hymyllä ja jatkoi imemistä ei aikaakaan kun laukesin voimalla mutta hän nieli kaiken. hän käski minut nuolemaan pilluaan ja minä nuolin voi pojat ajattelin olihan hän oikea mature juuri sellainen mistä olin aina haaveillut. pillun huulet oli valtavat ja paksut upotin koko naamani sinne ja hän vain työntyi enemmän minuun, "rouva" laukesi nopeasti ja kertoi haluavansa minut sisäänsä. hetken päästä olimme makuuhuoneessa ja rouva istui kyrvälleni ratsastaen villisti ja laukesi useasti niin myös minä hänen pillunsa tulvi spermaa kun työnnyin sisään takaa päin pidellen tuosta isosta perseestä kiinni. jossain vaiheessa voimani olivat loppu ja kyrpäni niin hellänä että sattui koskea siihen... havahduin yöllä siihen että minut oli sidottu sänkyyn x asentoon ja rouva imi minua taas kovaksi sängyllä oli myös iso dildo sekä liukuvoide pullo kysyin että eikö sinulle vielä riittänyt hän vastasi että ei ja nyt alkaa rangaistus siitä että sotkin hänen peilin ja kaavun kampaamossa... hän nussi minua perseeseen dildolla samalla kun imi minua huusin kivusta ja nautinnosta kunnes hän istui naamalleni jolloin en meinannut saada happea, aamu koitti ja olin perseraiskattuna sidottuna sänkyyn kun ovi aukesi ja kysyttiin vieläkö runkkaan ilman lupaa kampaamossa vastasin kielteisesti. minut vapautettiin välittömästi ja sanottiin jos haluan pillua niin tervetuloa uudestaan... olen käynyt muutaman kerran sen jälkeen tapaamassa "rouvaa"

6

3058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidan tietää missä kävit 😂

    • Heviletti

      Mikä on tämä liike missä kävit? Tarvitsen hiustenleikkuuta

    • pallitposliiniksi

      Minäkin voisin mennä leikkuuttamaan karvani.
      Kerrohan nyt missä tämä parturi on.

    • AikaJees

      Tarina olisi ollut täydellinen ilman tuota lopun sitomista ja dildoilua, hyhh.

    • taa65

      itä vai länsi?

    • Parturissavoistapahtua

      Eipä siinä mitään... totta tai tarua mutta minä olen haaveillut seksistä parturissa kymmeniä kertoja. Ei vaan ole sopivaa parturia sattunut kohdalle, tai en ainakaan ole ymmärtänyt :-)!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      20
      2229
    2. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1635
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      10
      1580
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1522
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1276
    6. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      7
      1066
    7. Luovutitko jo nainen?

      En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      958
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      865
    9. Kysytään nyt sitten vielä

      Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      835
    10. Olin koko ajan

      Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      753
    Aihe