Mehukas pehmeä pilluni litisee. Kämmen syvällä sisällä hilaa pillua sykkivää pillua on hauska runkata. Lätinää lisäksi kuuman kostea pilluni puhisee kuumenee lisää.
Pilluni sykkii litinä lisääntyy lätinä muutuu lurinaksi. Lurkutus lisääntyy. sydämmeni pampailee. Hakkaa ihan hurjana. Runkaan pilluani aivan kiihkona. Ähisen puhisen.
Pilluni puristuu kättäni vasten. Tunnen kuinka se kuumenee ja kuumenee.
Puristuu voimalla kämmenen ympärille.
Hyvää ihanaa pillua sinulle joka sitä haluat?
47
3420
Vastaukset
EIKÖ SINNE OLE MUUTA LAITTAA KUIN KÄDET MINÄ TIETÄISIN KEINON TUSKAN HELPOTTAMISEKSI
- Pillumärkänäsinulle
No sano mikä?
- Bossman1977
Ak 47 ja sit ois kans toi uzi
- HIIHTOMESTARI
Mikäs siinä? Olis niin...hmmm....ihanaa pillua kiihotaa se on aivan märkänä himosta...
Bossman1977 kirjoitti:
Ak 47 ja sit ois kans toi uzi
Hei et tiedä mitä kirjoitat harkitse kaksi kertaa
Terve löysin täälläisenviestin tavattaisko ja kokeitas miten onnistuis panot
- Pillumärkänäsinulle
Millainen olet? Tuskin kirjoitellen tuhmia sopii paremmin.
TERVE anteeksi jos pahoitin mielesi sovitaan juttu jooko
- buaahaahaa
TERVE joo sovitaan jos työnnät löylykauhan perseesees
- SasuJenienkanssaseksiä
Saat anteeksi. Ei se mitään. Vittusti panettaisi mutta kiireet estää nettiseksin.
- mahtiso
Pillusi kaipaa minun 30cm penistä sisään , ennen sitä kuitenkin kiusaan omalla kädelläni kuinka syvälle saan käteni menemään sun kiimaiseen pilluusi!
- SasuJenienkanssaseksiä
No katsotaan, hieman kiree saattais olla mutta kyllä se sinne liukuvoiteen kans menis.
- mahtiso
Jos ei mee niin on ainakin yritetty ja mulkkulle jää kireempi pimppa
- SasuJenienkanssaseksiä
Niin saattaa ollakkin. Voihan sitä yrittääkin. Voi olla että ei mee. Vaikka kuin yrittää.
- fffhhgg
SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:
No katsotaan, hieman kiree saattais olla mutta kyllä se sinne liukuvoiteen kans menis.
Löylykauha kuivana kakkoseen riittää sulle vitun satusetä
Terve no eipä kuulu mitään on hulluja liikkeellä löylykauhamies jos mikä huu haa Kiitos
- ktviesti
Et taida olla edes nainen, vaan provo.
- SasuJenienkanssaseksiä
Nainen mä oon en omista eis aisaa jalkovälissä. Ei mul oo munaa mulla pillu sen munan tilalla.
Täällä olisi isolla varustettu mies joka tykkäis fistata naista. Jos löytyisi niin laita viestiä slnasta_naistaseksiin@suomi24fi
- SasuJenienkanssaseksiä
Levittäisin sulle suloisen jalkovälini jos voisin mutta en halua pettää miestäni. Olen nainen ja kumppani on mies eli olemme heteropari. Meidät on vihitty kirkossa. Sen verran haluan teitä valistaa näissä jutuissa eikä sen vuoksi että ei tule sukupuolista sekaannusta. Voimme kuitenkin jutella seksijutuista laidasta laitaan kaiken laista panojutuista aina suuseksiin asti mitä mieleen juolahtaa. Pane vaikka kumpaankin reikää jos tykkäät.
- huuuhaa
Nainen mä oon en omista eis aisaa jalkovälissä. Ei mul oo munaa mulla pillu sen munan tilalla.
Työnnä nyt löylykauha perseesees vitun homo satusetä
No aina järjestyy aikaa jos oikein tekee mieli textaillaan suunnitellaan
- SasuJenienkanssaseksiä
No kyllä se tekee mieli tänään....vikka heti eiköhän se onnistu pilluni haluaa jotain mitä se ei ole saanut pitkään aikaa.
- SasuJenienkanssaseksiä
Kolmen tunnin päästä palaan asiaan nettiseksin suhteen...eiköhän se onnistu?
- huuuhaa
Kolmen tunnin päästä palaan asiaan nettiseksin suhteen...eiköhän se onnistu?
Työnnä kolmen tunnin päästä löylykauha perseesees vitun kaappihomo satusetä
- Sesiitä
huuuhaa kirjoitti:
Työnnä kolmen tunnin päästä löylykauha perseesees vitun kaappihomo satusetä
Suksi suolle senkin peräkamarin tollo kauhakaivuri!
- 20x5
Saat oikeasti,,,minäkin puutteessa kauan,,,Espoossa
- SallyJenie
Millonka tarviit...niin saat ja paljon märkää kiihottunutta pillua.
- HIIHTOMESTARI
Aloitetaan sitten keissii...
Ihanaa p...... käviskö
- SasuJenienkanssaseksiä
Millonka
- fffgghg
Millonka
Työnnä löylykauha perseesees
Terve milloin vaan käy
- SallyJenie
Nyt viikon loppuna käy.
- SallyJenie
SallyJenie kirjoitti:
Nyt viikon loppuna käy.
Onnistuu vaikka heti...odota pieni hetki...nyt alotan käsi on pillun klitalla..ihanan kiihottunuut...panettaa...nyt..anna mulle munaa...sitä ihana pksua muhkeaa munaa...märkä pilluni pyytää...munaa...oooh...ihanaa...anna pilluni...oooii...
- Vauhtiin
Märkää pillua voi panna paksulla rajusti. Koko varsi sisään rynkyttäen. Ra.. a.. ju.. sti..
Sitten nosto huulille... - SallyJeniemysalf
Vauhtiin kirjoitti:
Märkää pillua voi panna paksulla rajusti. Koko varsi sisään rynkyttäen. Ra.. a.. ju.. sti..
Sitten nosto huulille...Mulla tuli jo...pesen käteni pilluni nesteistä ja lähenkin tästä nukkumaan...terve seuraavaan kertaan.
- Vauhtiin
Aamullakin. Raottaa väliä vähän sormilla.. etsiä märkää kohtaa.. sitä levittäen.. takaapäin kyljellään kalu pakaroitten väliin... ah.. kalun pää sisään vähitellen..
- SallyJenie
Tänä iltana tehdään yhdessä nettiseksiä. Parin tunnin kuluttua palaan asiaan.
- SallyJenie
Vauhtiin kirjoitti:
Aamullakin. Raottaa väliä vähän sormilla.. etsiä märkää kohtaa.. sitä levittäen.. takaapäin kyljellään kalu pakaroitten väliin... ah.. kalun pää sisään vähitellen..
Nyt on se aika olen pillu märkänä täällä...lähetkö mukaan...pilluni on puhdas...sauna..puhdas...nyt tehdään...anna minulle munaa!!!...Sitä ihanaa munaa..anna niin että pillussa tuntuu...avaan sulle pilluni...kätesi etsii..pilluni..aukon..painuu sisään...painat sormet pilluuni...tuntuu...hyvälle...liikuttele sitä pilluni päällä...paina sisään tule sisälleni...anna munaa...pilluni sykkii kiihkosta...pilluni...tahtoo lisää...panaani tuntuu niin ihanalta...yhtä...ihanalta...muna...pilluni...sisällä...pilluni...tykkää..se on ihan kiimasta himosta...panettaa...kuoret hajos...kiimasta kiihottunut pilluni...sai mitä halusi...orgasmi tuli...nyt täytyy mennä pesemään käsi ja lähteä nukkumaan.
Tuumasin mennä ulos huomenna ehkä suksien kanssa...tuttavuutta lumen kanssa tekemään. Että olen maaliskuun kisoissa vauhdissa satya lasissa. Mitallista en lähde Ramsauhun lisää kokemusta hakemaan. Kiitos seurasta. - Puhdason
Olisi tehnyt hyvää ennen hiihtolenkkiä lipsutella ja kokeilla luistavuutta... Tarvittaessa vähän rasvailla... pieni alkulämmittely...
- Pilluonnaisentavara
Oli aika liukasta että ei ehtinyt muuta kuin hiihtää muutaman riipuksen toin kotiin.
Alkulämmittelyä ei oikeistaan kovinkaan tarvinnut kun sukssi kiiti niin että lumi vain pölysi.
tuo löylykauhamies ois kyllä mukava nähdä mikä seon miehiään oisko jotenkin häiriintynyt kasvatus jäänyt kesken
- Wäiski-
Vai olisiko mahdollista että oma äo on samaa luokkaa järvisimpukan kanssa? Runkkaat netissä karvaisten ukkojen kera luullen niitä naisiksi
- Megamolo
Mm tunnen suurta himoa....housujeni etumus paisuu....ujutan käden housuihin....aaaah kyllä.....vedän letkuni ilmoille....kyllä tuntuu ihanalta....puristan lujaa ja penikseni purkautuu.....AAAAAAHHHHH SPERMAA
- HIIHTOMESTARI
OOO.....Sun suurenmoinen kalusi on ihana pilluni sisällä....työnnä sisään vaikk takaa...mun tekee mieli sun suomuikasta kullia. Pilluni haluaa sun kovaa munaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842