......miksi tämä linkki on mielestänne mainosklikkaustilasto?
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Ja mikä on se motiivi, että tuota yleensä edes julkaistaan? Kuka hyötyy?
Sen olen jo oppinut, että linukshihhulit tyrmäävät kaikki ne tilastot, jotka ovat totuudenmukaisia eli linuksin käytäjämäärät ovat niissä perin vaatimattomia.
Linukspediat ym. höpöhöpö tilastot tuskin kiinnostavat muita kun teikäläisiä. NE ovat niitä propagandatilastoja.......†
Sanokaapa tubutinpojat......
8
128
Vastaukset
- jatka
vain tuolla pohjois-amerikan mainosten klikkailutilastolla henkistä runkkaamistasi.
- Hirvittävä_linuks_tuhoo
Runkkaamista? Miten kamalaa kielenkäyttöä. Tekeekö linuks tosiaan ihmisen tuollaiseksi, ettei voi käyttää edes normaalia kieltä? Hirveää!
- windows-hirvittää
Hirvittävä_linuks_tuhoo kirjoitti:
Runkkaamista? Miten kamalaa kielenkäyttöä. Tekeekö linuks tosiaan ihmisen tuollaiseksi, ettei voi käyttää edes normaalia kieltä? Hirveää!
Windows taitaa tehdä' hirveän hirvittävän typeräksi.
No, oliko nyt kiltisti sanottu kun sanojasi lainasin.
- Tumputtajalle_kysymys
Kelpaako Microsoftin toteamus markkinaosuudesta ?
http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html
Ja hyvin näyttää linux kelpaavan Microsoftillekin.
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855
Miksei Microsoft käytä omia käyttöjärjestelmiään ? Eikö Microsoft itsekään luota Windowsiin tärkeämmissä paikoissa ? - UrpoNelonen
tilasto on 20 vuotta vanha
katsos tilasto mitä tietokoneita myydään tänäpäivänä. Kerro miksi siinä ei ole Windows serveriä?
http://netmarketshare.com/faq.aspx
"Additional estimates about the website population:
76% participate in pay per click programs to drive traffic to their sites.
..."
Hih hih hii....†
Sieltähän se tuli suoraan hevosen suusta......†
Missä Kari, siellä "Linukspedia"-salaliittoteoriat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427