Lieksan iltatori

mukana21pv

Lieksan iltatori avautui hienossa säässä ja kansa oli liikkeellä ja niin minäkin ostin aika paljon tasapuolisesti kannattaen eri yhdistyksiä mutta halusin tutustua myöskin uusiin ruokiin ja palvelu oli suomeksi ja ystävällisesti uusi asukas, positiivista yrittämistä löytyy

22

2796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiKelpaaRosvolle

Törsäsit rahasi sellaiseen tavaraan mitö et tarvitse!
      Ei ole ihme että ........

• Herbert_H

Niin, onhan se ihan kamalaa että joku käy iltatorilla ja vielä nauttii kokemastaan.

• ohiajellut

Oliko laulamassa ja soittamassa kukaan? Joskus kesällässiellä on aina musiikkia kun olen ohi ajanut! Ei ole tullut koskaan käydyksi itse tapahtumassa!

• Mukana21pva

Oli ihan todella hyvää ja makoista kuin ennen aikaan mummolla maiskuteltavaa syötävää ja ainakin hyvää musiikkia jokaiseen makuun josta aina on Lieksalaiset tykänneet

• sinkomies

Jaa sekös alkoi taas tuo jokavuotinen itsekehu iltatori kötinä. Olikos varamoottori korpinen kuuluttajana.

• Tänään en ollut kuuliko joku kuka siellä puhui ,joten on turhaa minua syyttää en esiintynyt nyt tapahtumassa vaan Ilomansit hyvät todettut
        Joten käväisin vaan ostoksilla MK

• nomikäänsheriffi
        markkukorpinen kirjoitti:

Tänään en ollut kuuliko joku kuka siellä puhui ,joten on turhaa minua syyttää en esiintynyt nyt tapahtumassa vaan Ilomansit hyvät todettut
        Joten käväisin vaan ostoksilla MK

Ja kissan Paskat. Joka vuosi tuo sama aloitus sulla tuon iltatorin suhteeen.

• Ojalanisäntä

Toistaiseksi Iltatorit on alkaneet Pielisen karjalassa eri päivinä ja siten torikauppiaat voivat kiertää eri tapahtumissa

• Varamoottori

Ja paekallinen trubadurix laulelemassa.....

• Esiintymässä oli Marko Tuovinen ja hän asuu Ilomanstsissa ja hänen Ilomantsilainen kaveri esiintyivät, ainakaan minulla ei ollut mitään tekemistä Iltatorin suhteen vaan olin asiakkaana nyt.
        Lisäksi henkilö on jokavuotinen solvaaja kohtaani käyttää toisten nimimerkkiä ja antaa siten virheellistä tietoa toisen nimimerkin käytöllä myös ,todella ei ole asiallista keskustelua ei ainakaan positiivista. Henkilö toimii häirikkönä palstalla
        Olen samaa mieltä kuin jotkut kirjoittajat mukava tapahtuma iltatori

• Asteriksijaopeliski

Paekallinen seppä takoo vasaralla piälakkeen,jotta et laula,et laula....

• Nyt pitää muistaa joku tiistai tulla torille. Yhden ainoan kerran olen käynyt ja silloinkin vahingossa huomasin lähellä liikkuessa. Se tahtoo tuo kesäaika kulua mökkimaisemissa.

Mukavaa, että järjestetään aina jotain. Joku tykkää torihommasta, joku jostain muusta.

• javoijavoi

No torihommat nyt on torihommia, voi, voi.
        Minulla on kaveri, joka ei ymmärrä torihommasta mittään, on ollut torikauppiaana vain 47 vuotta ja kiertänyt muutaman kerran Suomen ja vielä eläkkeelläkin käy myymässä torilla.
        Lupas tulla Lieksaan heinäkuussa

• ariia

Onhan se kiva, että Lieksassa on joku tapahtuma, jonne myös vanhempi väestö voi tulla iltaa viettämään ja tapaamaan ystäviä. Esiintymishaluiset voivat esiintyä ja saavat kokemusta esiintymiselle. Kodin käsityöt tulevat tarpeeseen ja käyttöön. Näin kodeissa voidaan harrastaa käsitöiden tekoa ja saavat omistajan. Tori on hyvällä paikalla josta voi varautua ostamaan leivonaisia, kakkuja, piirakoita jne. Kirpputorilta pieneksi jääneet vaateet saavat uuden käyttäjän. Ilo on moninaisten, joten kaikki torille, vaikka kakvikupposen ääreen.

• huonojalakanen

Meikä ei voi tulla kun ei voi seisoa pitkiä aikoja, ja yleensä noissa tapahtumissa ne parempijalkaiset istuu, ainakin muisa tapahtumissa½
      ! Mutta hyvä kuitenkin, että jotkut voi noissa tapahtumissa käydä!

• EnKäyKummassakaan

Miten se kesällä tuo tori kelpaa pitää tapahtumia, mutta kevätmarkkinat pitää levitellä jalkakäytäville? Ihme touhua? Mikä tekee kevätmarkkinoista niin erikoiset, että ne pitää olla mualla, paitsi varsinaisella torilla?

• Ojalanisäntä

Hieno saa oli tänäänkin ja porukkaa oli Tänään julkistettiin myös vuoden luova henkilö josta kuulemme enenmän vielä hän on pitänyt teemailtoja esim kirjastossa

• kiinnostavaa

Siis kuka?

• Ojalanisäntä

Etkö ollut torilla klo 16.30 asia julkistettiin Lieksan luovat henkilöt ovat olleet naisia niin nytkin jotka ansioituvat muualla kuin tällä palstalla

• Ojalanisäntä

ensiviikolla on sitten karaokelubi mukana ken siihen kuuluu esiintyvät ?

• hujdtjjkuyjthyj

Tänään oli taas iltatorilla paljon autoja ja kalustoa, kait avataan useita myyntipaikkoja!

• Ojalanisäntä

Nyt on sirkus torilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      71
      8416
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      135
      4768
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      112
      3876
    4. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      77
      3417
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      3006
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      141
      2730
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      11
      2424
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      39
      2167
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      1983
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1968
    Aihe