Jos ei mee ajokouluu san andreaksessa niin pääseekö pelin silti 100% läpi??
Autokoulu.....
9
696
Vastaukset
joudut aijaa ne ainakin kaikki pronssille että saat 100% ilman autokoulua et pääse tekemään kaikkia tehtäviä kuten et myöskään jos et tee lentokoulua
- påupåup
siis riittääkö että vetää koulut pronssille? ei oo pakko vetää kullalle? pääse silti 100%?
påupåup kirjoitti:
siis riittääkö että vetää koulut pronssille? ei oo pakko vetää kullalle? pääse silti 100%?
eli pronssi riittää kullasta saa vain auton/hunterin itse en ainakaan kaikkia mennyt kullalle ja pääsin 100%
- ...
scuubi kirjoitti:
eli pronssi riittää kullasta saa vain auton/hunterin itse en ainakaan kaikkia mennyt kullalle ja pääsin 100%
siit saa myös driving skillii ja lentokoulussa flying skillii jne.
- Mä vaan
... kirjoitti:
siit saa myös driving skillii ja lentokoulussa flying skillii jne.
mis se auto kuolu on?
Mä vaan kirjoitti:
mis se auto kuolu on?
se ilmestyy yhen tehtävän yhteydessä ja näkyy kartalla punasena $ kuvana (ei paperi kartalla)
- cdcv
meni autokouluun Huom (kaikki läpi) ja tuli talvi vaiks oliki ps2 eli playstation2 eihä pitäis saada talvee??????????????????????????????
- gta hullu
cdcv kirjoitti:
meni autokouluun Huom (kaikki läpi) ja tuli talvi vaiks oliki ps2 eli playstation2 eihä pitäis saada talvee??????????????????????????????
kyl se tulee ainaki sit yhes tehtäväs
- Topo1st
cdcv kirjoitti:
meni autokouluun Huom (kaikki läpi) ja tuli talvi vaiks oliki ps2 eli playstation2 eihä pitäis saada talvee??????????????????????????????
Kusetat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427