Jos ei mee ajokouluu san andreaksessa niin pääseekö pelin silti 100% läpi??
Autokoulu.....
9
683
Vastaukset
joudut aijaa ne ainakin kaikki pronssille että saat 100% ilman autokoulua et pääse tekemään kaikkia tehtäviä kuten et myöskään jos et tee lentokoulua
- påupåup
siis riittääkö että vetää koulut pronssille? ei oo pakko vetää kullalle? pääse silti 100%?
påupåup kirjoitti:
siis riittääkö että vetää koulut pronssille? ei oo pakko vetää kullalle? pääse silti 100%?
eli pronssi riittää kullasta saa vain auton/hunterin itse en ainakaan kaikkia mennyt kullalle ja pääsin 100%
- ...
scuubi kirjoitti:
eli pronssi riittää kullasta saa vain auton/hunterin itse en ainakaan kaikkia mennyt kullalle ja pääsin 100%
siit saa myös driving skillii ja lentokoulussa flying skillii jne.
- Mä vaan
... kirjoitti:
siit saa myös driving skillii ja lentokoulussa flying skillii jne.
mis se auto kuolu on?
Mä vaan kirjoitti:
mis se auto kuolu on?
se ilmestyy yhen tehtävän yhteydessä ja näkyy kartalla punasena $ kuvana (ei paperi kartalla)
- cdcv
meni autokouluun Huom (kaikki läpi) ja tuli talvi vaiks oliki ps2 eli playstation2 eihä pitäis saada talvee??????????????????????????????
- gta hullu
cdcv kirjoitti:
meni autokouluun Huom (kaikki läpi) ja tuli talvi vaiks oliki ps2 eli playstation2 eihä pitäis saada talvee??????????????????????????????
kyl se tulee ainaki sit yhes tehtäväs
- Topo1st
cdcv kirjoitti:
Kusetat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.876030Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3215454Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie514799Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3153691Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.22255Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362162Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1011264- 8972
- 159882
- 56743