Kyllä, alaspäin se sojottaa:
https://w3techs.com/technologies/details/cp-silverlight/all/all
"cp-silverlight" ...
Eikös MTV:kin ole luopumassa siitä?
Katsoin taas lehmän häntää.
20
341
Vastaukset
- Linuks_jälkeenjäänyt
Olisikohan vihdoinkin tulossa aika - lähes 20 vuoteen - että tubuttimillakin saattaa katsoa MTV-3 katsomoa ilman itkua ja hammasten kiristystä.......†
- MS-tubutin_ei_toimi
Hyvin tuo maikkarin Katsomo on linuxeilla toiminut jo vuosia, kumma jos Microsoftin tubuttimella ei vieläkään toimi kunnolla.
- windows_jälkijuna
MS-tubutin_ei_toimi kirjoitti:
Hyvin tuo maikkarin Katsomo on linuxeilla toiminut jo vuosia, kumma jos Microsoftin tubuttimella ei vieläkään toimi kunnolla.
Olet kai huomannut ettei ristipistorutkuttajalla......† toimi mikään kunnolla.
- Linuks_aina_valhe
Kummallisesti on tubutinpalsta aina täyttynyt itkusta ja hammasten kiristyksestä ja kyselyistä siitä, miten saa MTV-3 katsomon toimimaan niissä kurttauksissa......†
Ja tämä on toistunut vuosi vuodelta.....† - mintlinux-mään
Linuks_aina_valhe kirjoitti:
Kummallisesti on tubutinpalsta aina täyttynyt itkusta ja hammasten kiristyksestä ja kyselyistä siitä, miten saa MTV-3 katsomon toimimaan niissä kurttauksissa......†
Ja tämä on toistunut vuosi vuodelta.....†Se johtuu siitä kun sinä ristirunkkari täytät sitä multinikkinä niillä valituksilla. Me oikeasti Linuxia käyttävät tietenkin asennamme Pipelightin, jos haluamme katsoa maikkaria. Käytämme sitä sinulle raukalle täysin mystistä päätettä ja kirjoitamme sinne pari riviä, siinä se on. Helppoa kuin kahvin juonti.
- Kuollut_tekniikka
Eipä tuota hopeavaloa juuri muut enää käytä kuin maikkari, niillä on joku ihme halu käyttää kuollutta tekniikkaa. Microsoft on jo kauan sitten ilmoittanut että Silverlight kuopataan ja kehottanut vaihtamaan muihin tekniikoihin.
- win_ongelmallinen
Eikä siellä katsomossa ole juuri mitään katsottavaakaan, joten ei väliä.
- Vanha_viidakon_sanonta
Ja mitä ei tubuttimilla näe - sitä ei tubutinpoika tarvitse.......†
- win_tubuttaa
Vanha_viidakon_sanonta kirjoitti:
Ja mitä ei tubuttimilla näe - sitä ei tubutinpoika tarvitse.......†
Kannattaa siis käyttää Linuxia, esim. Ubuntua. Ja niinhän me käytämmekin.
- Uusi_viidakon_sanonta
Missä Silverlikt, siellä laskeva lehmän häntä.
- Häviävän_pieni_linuks
No, eipä ole tubutinkaan mitenkään nousussa......†
Windows 7..................48.57%
Windows 10.................17.43%
Windows XP................10.09%
Windows 8.1...............8.77%
Mac OS X 10.11...........4.64%
Windows 8...................2.62%
Mac OS X 10.10............2.04%
Linux...............................1.79%
Windows Vista.............1.35%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6 - ggerg55
Häviävän_pieni_linuks kirjoitti:
No, eipä ole tubutinkaan mitenkään nousussa......†
Windows 7..................48.57%
Windows 10.................17.43%
Windows XP................10.09%
Windows 8.1...............8.77%
Mac OS X 10.11...........4.64%
Windows 8...................2.62%
Mac OS X 10.10............2.04%
Linux...............................1.79%
Windows Vista.............1.35%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6No, tulihan se sieltä tällekin päivälle! ......† jaksaa jankata samaa soopaa päivästä toiseen. Hihhuli.
- Häviävän_pieni_linuks
"† jaksaa jankata samaa soopaa päivästä toiseen. Hihhuli."
Kuin myös! Häviävän_pieni_linuks kirjoitti:
No, eipä ole tubutinkaan mitenkään nousussa......†
Windows 7..................48.57%
Windows 10.................17.43%
Windows XP................10.09%
Windows 8.1...............8.77%
Mac OS X 10.11...........4.64%
Windows 8...................2.62%
Mac OS X 10.10............2.04%
Linux...............................1.79%
Windows Vista.............1.35%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6Tubutin-Windows ei ole nousussa, sen sijaan työpöytälinuxien osuus tuollakin on yli kaksinkertaistunut siitä, kun aloitit päättömän sekoilusi.
- MS_ei_luota_Windowsiin
Häviävän_pieni_linuks kirjoitti:
No, eipä ole tubutinkaan mitenkään nousussa......†
Windows 7..................48.57%
Windows 10.................17.43%
Windows XP................10.09%
Windows 8.1...............8.77%
Mac OS X 10.11...........4.64%
Windows 8...................2.62%
Mac OS X 10.10............2.04%
Linux...............................1.79%
Windows Vista.............1.35%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6Microsoftilla ollaan vähän erimieltä tuosta markkinaosuudesta, jo vuonna 2014 Microsoftin osuus oli pudonnut huolestuttavan alas http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html mutta tumputtaja uskoo mielummin mainosklikkaustilastoa.
Ja hyvin näyttää linux kelpaavan Microsoftillekin http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855 kun edes Microsoftilla ei luoteta Windowsiin tarpeeksi että käyttäisivät omia tuotteitaan.
Miksi Microsoft käyttää pilvipalvelussaan linuxia eikä Windowsia ? - hihhulit_hiiteen
Häviävän_pieni_linuks kirjoitti:
"† jaksaa jankata samaa soopaa päivästä toiseen. Hihhuli."
Kuin myös!"† jaksaa jankata samaa soopaa päivästä toiseen. Hihhuli."
Kuin myös!!
hihihihihihihihihhiiiii... Hyvä, että tunnustit!
- lypsykoneet_toimii
Epäilen vahvasti näkemääsi. Et taida edes erottaa lehmää ja Windowsia toisistaan?
Totta on se, että molemmat ovat "lypsylehmiä" tosin sillä erolla, että toinen lypsää maitoa ja toinen lypsää sinun rahasi pois kukkarosta.- windows_vuotava
Windows lypsää paljon muutakin käyttäjän tietämättä.
- KylläImee
Wintoosahan on ms:n lypsykone. Ja onhan siinä muutenkin hyvä imu.
- win-ruikkari
Seppo katsoo sonnin hännän alle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427