Katsoin taas lehmän häntää.

prof__Turhapuro

20

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linuks_jälkeenjäänyt

      Olisikohan vihdoinkin tulossa aika - lähes 20 vuoteen - että tubuttimillakin saattaa katsoa MTV-3 katsomoa ilman itkua ja hammasten kiristystä.......†

      • MS-tubutin_ei_toimi

        Hyvin tuo maikkarin Katsomo on linuxeilla toiminut jo vuosia, kumma jos Microsoftin tubuttimella ei vieläkään toimi kunnolla.


      • windows_jälkijuna
        MS-tubutin_ei_toimi kirjoitti:

        Hyvin tuo maikkarin Katsomo on linuxeilla toiminut jo vuosia, kumma jos Microsoftin tubuttimella ei vieläkään toimi kunnolla.

        Olet kai huomannut ettei ristipistorutkuttajalla......† toimi mikään kunnolla.


      • Linuks_aina_valhe

        Kummallisesti on tubutinpalsta aina täyttynyt itkusta ja hammasten kiristyksestä ja kyselyistä siitä, miten saa MTV-3 katsomon toimimaan niissä kurttauksissa......†
        Ja tämä on toistunut vuosi vuodelta.....†


      • mintlinux-mään
        Linuks_aina_valhe kirjoitti:

        Kummallisesti on tubutinpalsta aina täyttynyt itkusta ja hammasten kiristyksestä ja kyselyistä siitä, miten saa MTV-3 katsomon toimimaan niissä kurttauksissa......†
        Ja tämä on toistunut vuosi vuodelta.....†

        Se johtuu siitä kun sinä ristirunkkari täytät sitä multinikkinä niillä valituksilla. Me oikeasti Linuxia käyttävät tietenkin asennamme Pipelightin, jos haluamme katsoa maikkaria. Käytämme sitä sinulle raukalle täysin mystistä päätettä ja kirjoitamme sinne pari riviä, siinä se on. Helppoa kuin kahvin juonti.


    • Kuollut_tekniikka

      Eipä tuota hopeavaloa juuri muut enää käytä kuin maikkari, niillä on joku ihme halu käyttää kuollutta tekniikkaa. Microsoft on jo kauan sitten ilmoittanut että Silverlight kuopataan ja kehottanut vaihtamaan muihin tekniikoihin.

      • win_ongelmallinen

        Eikä siellä katsomossa ole juuri mitään katsottavaakaan, joten ei väliä.


      • Vanha_viidakon_sanonta

        Ja mitä ei tubuttimilla näe - sitä ei tubutinpoika tarvitse.......†


      • win_tubuttaa
        Vanha_viidakon_sanonta kirjoitti:

        Ja mitä ei tubuttimilla näe - sitä ei tubutinpoika tarvitse.......†

        Kannattaa siis käyttää Linuxia, esim. Ubuntua. Ja niinhän me käytämmekin.


    • Uusi_viidakon_sanonta

      Missä Silverlikt, siellä laskeva lehmän häntä.

      • Häviävän_pieni_linuks

        No, eipä ole tubutinkaan mitenkään nousussa......†

        Windows 7..................48.57%
        Windows 10.................17.43%
        Windows XP................10.09%
        Windows 8.1...............8.77%

        Mac OS X 10.11...........4.64%
        Windows 8...................2.62%
        Mac OS X 10.10............2.04%
        Linux...............................1.79%
        Windows Vista.............1.35%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6


      • ggerg55
        Häviävän_pieni_linuks kirjoitti:

        No, eipä ole tubutinkaan mitenkään nousussa......†

        Windows 7..................48.57%
        Windows 10.................17.43%
        Windows XP................10.09%
        Windows 8.1...............8.77%

        Mac OS X 10.11...........4.64%
        Windows 8...................2.62%
        Mac OS X 10.10............2.04%
        Linux...............................1.79%
        Windows Vista.............1.35%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        No, tulihan se sieltä tällekin päivälle! ......† jaksaa jankata samaa soopaa päivästä toiseen. Hihhuli.


      • Häviävän_pieni_linuks

        "† jaksaa jankata samaa soopaa päivästä toiseen. Hihhuli."

        Kuin myös!


      • Häviävän_pieni_linuks kirjoitti:

        No, eipä ole tubutinkaan mitenkään nousussa......†

        Windows 7..................48.57%
        Windows 10.................17.43%
        Windows XP................10.09%
        Windows 8.1...............8.77%

        Mac OS X 10.11...........4.64%
        Windows 8...................2.62%
        Mac OS X 10.10............2.04%
        Linux...............................1.79%
        Windows Vista.............1.35%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        Tubutin-Windows ei ole nousussa, sen sijaan työpöytälinuxien osuus tuollakin on yli kaksinkertaistunut siitä, kun aloitit päättömän sekoilusi.


      • MS_ei_luota_Windowsiin
        Häviävän_pieni_linuks kirjoitti:

        No, eipä ole tubutinkaan mitenkään nousussa......†

        Windows 7..................48.57%
        Windows 10.................17.43%
        Windows XP................10.09%
        Windows 8.1...............8.77%

        Mac OS X 10.11...........4.64%
        Windows 8...................2.62%
        Mac OS X 10.10............2.04%
        Linux...............................1.79%
        Windows Vista.............1.35%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        Microsoftilla ollaan vähän erimieltä tuosta markkinaosuudesta, jo vuonna 2014 Microsoftin osuus oli pudonnut huolestuttavan alas http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html mutta tumputtaja uskoo mielummin mainosklikkaustilastoa.

        Ja hyvin näyttää linux kelpaavan Microsoftillekin http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855 kun edes Microsoftilla ei luoteta Windowsiin tarpeeksi että käyttäisivät omia tuotteitaan.

        Miksi Microsoft käyttää pilvipalvelussaan linuxia eikä Windowsia ?


      • hihhulit_hiiteen
        Häviävän_pieni_linuks kirjoitti:

        "† jaksaa jankata samaa soopaa päivästä toiseen. Hihhuli."

        Kuin myös!

        "† jaksaa jankata samaa soopaa päivästä toiseen. Hihhuli."
        Kuin myös!!

        hihihihihihihihihhiiiii... Hyvä, että tunnustit!


    • lypsykoneet_toimii

      Epäilen vahvasti näkemääsi. Et taida edes erottaa lehmää ja Windowsia toisistaan?

      Totta on se, että molemmat ovat "lypsylehmiä" tosin sillä erolla, että toinen lypsää maitoa ja toinen lypsää sinun rahasi pois kukkarosta.

      • windows_vuotava

        Windows lypsää paljon muutakin käyttäjän tietämättä.


      • KylläImee

        Wintoosahan on ms:n lypsykone. Ja onhan siinä muutenkin hyvä imu.


    • win-ruikkari

      Seppo katsoo sonnin hännän alle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe