Jackalope

Ex-asiakas

Onko muilla kokemuksia Jackalopen törkeistä ovipalvelijoista eli portsareista. Itse olen lopettanut käymisen muuten niin hyvässä paikassa johtuen ainoastaan ovenavaajien huonosta asenteesta ja olemattomasta palvelusta. Ja kyllä, te portsarit olette meidän asiakkaiden palvelijoita.

10

2875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,että Lahdenko Jackalopesta kysymys.
      -Itse en tuohon paikkaan ryöminyt sen jälkeen kun Nuutti toimintansa lopetti. -Torvi on olohuoneeni !!!

• asiakas kuitenkin

jaskan portsareilla on useimmilla asenne, että leijuvat muiden (eli asiakkaiden) yläpuolella. osaavat olla mukavia jos vain tahtovat, mutta tuntuvat katsovan nenänvartta pitkin silti. taitaa olla tosin portsareiden ammattitauti tuo ettei tajuta olevansa PALVELUammatissa. onneksi jackalopen palvelu tiskin takana on kuitenkin aina ollut erinomaista!

• kissanainen

Tästä samaisesta asiasta kirjoitin juuri jokin aika sitten:

Lahessa on yks baari/ravintola, jossa on usein todella tyly vastaanotto, vaikka ois ikää ja viel melkein selvinpäin...Oletteko törmänneet samaiseen ******* kaveriin??

• mini

Minut käännytetty kaksi kertaa ovelta siksi että olen muka juonut liikaa. maksimissaan pari siideriä molemmilla kerroilla olen ottanut. mut eipä siinä selitys paljon auta.

• On!

Itse en pääse lainkaan sisälle! Poke kehottaa vain poistumaan. Laitoin palautetta ravintolapäälikölle muttei vastannut mitään.

• kävi

Kerran kävi niin, että olin kuskina kavereiden mukana ja olimme menossa Jackaan. Noin TUNNIN ( tiedän, omaa tyhmyyttä ) jonottamisen jälkeen tuli vuoroni anella sisään tähän etuoikeutettujen? :) paratiisiin. Niin poke aukaisi oven ja katsomatta minua edes silmiin totesi, että olet ottanut liikaa, ei sisään tänään. Yritin korjata hänen käsitystään, niin vastaus oli että haluatko minkä mittaisen porttikiellon? Kyseinen paikka on ainakin minulla niin kauan boikotissa, kunnes ovihenkilökunta on vaihtunut!

• kaunotar

Eipä ole minulla mitään valittamista. Omistan
      kauniin ulkonäön ja pääsen aina jonon ohi.

• kerran

mitä on tullut käytyä, niin ihan asiallista porukkaa on ovella ollut. Tietysti viehkot naisimmeiset -kuten minä- saavat yleensä hyvää palvelua. ;)
      Tarjoilijat ovat tosi symppiksiä! =)

• fffffuck

Niillä pokeilla on se politiikka tossa sisäänpäästämisessä että kauniit naiset pääsee ilman muuta sisään,ja miehistäkin komeimmat ja trendikkäämmin pukeutuneet.muita otetaan sitten sen mukaan,miten paljon viitsitään ottaa sisälle.Esim. ite oon 30 eli aikas vanha siihen paikkaan ja aika tavallisen näköinen mies,mutta trendikäs pukeutuminen on kai auttanut kun olen aina päässyt hyvin sisään.

• ex -asikas myöskin

Tällä paikalla ja sen portsareilla on mitä ilmeisimmin todellakin varaa valita asiakkaansa ja niin he myös tekevät. Ja millä tyylillä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5206
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3621
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3233
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2395
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1996
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1917
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163