mitä tapahtuu jos tappaa esim, Millien tai denisen? onko siitä jotain haittaa...? Esim. voiko prosentteja saada täyteen...
Tyttöystävien tappaminen...?
6
976
Vastaukset
sillä ei ole mitään väliä vaikka tapailisit kaikkia tyttöystävistä ainoa prosenteille tärkee on millie jonka avulla pääsee tekee tähtäviä eteen päin eli ei pelkoa että vaikuttaa yhtään mihinkään
- -matti-
niin tosiaan tappamista tarkoitin en tapailua... Millien juuri taisin tappaa, mutta sain ilmeisesti sen turvakortin, kun casinon ryöstin! mutta oliko se siis se..? vaikuttiko se nyt johonkin muihin tehtäviin jotenkin? vaiko hä...
-matti- kirjoitti:
niin tosiaan tappamista tarkoitin en tapailua... Millien juuri taisin tappaa, mutta sain ilmeisesti sen turvakortin, kun casinon ryöstin! mutta oliko se siis se..? vaikuttiko se nyt johonkin muihin tehtäviin jotenkin? vaiko hä...
juu saa ne tappaa ei niistä ole muuta hyötyä että saa erikoisia pukuja ja autoihin avaimet millien tappaminen ei vaikuta mihinkään tehtävään eikä muidenkaan siitä vaan tappamaan ne
- ?!?
scuubi kirjoitti:
juu saa ne tappaa ei niistä ole muuta hyötyä että saa erikoisia pukuja ja autoihin avaimet millien tappaminen ei vaikuta mihinkään tehtävään eikä muidenkaan siitä vaan tappamaan ne
Mä tapoin denisen ja sain vaan konekiväärin eli eiks silt muuta saa?
- onjoo
?!? kirjoitti:
Mä tapoin denisen ja sain vaan konekiväärin eli eiks silt muuta saa?
on ne raakoja kun omat eukkosa tappaa ;)
- Gonaone
onjoo kirjoitti:
on ne raakoja kun omat eukkosa tappaa ;)
Eikös ne eukot ole raakoja,kun sinun pankkitilin
(hitaasti kiduttamalla) tappaa..
-Tämä siis oikeassa elämästä,jossa "Horza" koodi ei tuo taivaasta rahaa,eikä "IDDQD" tee sinua humalai..jumalaiseksi olennoksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427