äänikortti vai kaiuttimet hajalla.

sen79

Pöytäkoneen kaiuttimista kuuluu rätinää, kun yhdistää kuulokkeet kaiuttimien liittimeen ,niin kuulokkeista kummiskin kuuluu normaalisti ,kumpikohan on hajonnut ? Kiitos.

11

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E-osaa-sanoa

      Aika vaikee kysymys. Kysytkö tosissasi tuommosta.

    • sen79

      Joo kysyn. Ajattele ny kuule oikeen. Ja saan varmasti ihan asiallisen vastauksenkin.

    • hmhmhmhmh

      Jos kuulokkeilla kuuluu normaalisti, niin vaikuttaa siltä että vika olisi kaiuttimissa.

      Sekään nyt tietenkään ihan kiveen hakattu ole, mutta siitä kannattanee lähteä liikkeelle.

    • hajallako

      Miten kaiuttimista voi kuulua mitään, jos kuulokkeet yhdistetään kaiutinliitäntään :)?

      Jos kuulokkeista kuuluu normaalisti, on äänikortti kunnossa. Onkohan äänimikserin kautinlähtö mykistetty?

      Ethän ole kytkenyt kaiuttimia kuulokeliitäntään? Se on väärä paikka.

      • hmhmhmh

        Mitähän koitat sanoa?

        Karvalakki mallin tietokoneessa on yleensä yksi kappale 3,5 mm analogisia lähtöjä, kuulokkeita tai kaiuttimia varten.

        Ja kun pöytäkoneesta on kyse, niin harvemmin niissä on sisäänrakennettuja kaiuttimia mitkä mykistyisivät? :)

        Tarkoitat varmaan etupaneelin mahdollisia kuulokeliintäntöjä joiden käyttö saattaa mykistää takana olevat lähdöt?


      • Varmaan kuulokkeet on yhdistetty aktiivikaiuttimissa olevaan kuulokeliitäntään.

        Olisikohan kaiuttimista pääteasteessa jotain ongelmaa, tai itse kaiutinelementeissä.


    • Isäaurinkoinen

      Normaalisti pelkät kaiuttimet ovat muutaman ohmin, kuulokkeet taas jotain 2kohmia.
      Aktiivikaiuttimet ovat asia erikseen.

      • hmhmhmhm

        Tietokoneiden kaiuttimet ovat yleensä aktiivikaiuttimia.


      • Isäaurinkoinen
        hmhmhmhm kirjoitti:

        Tietokoneiden kaiuttimet ovat yleensä aktiivikaiuttimia.

        Nyt ne ovat varmaan muuttuneet passiivikaiuttimiksi.


    • Kakka10Team

      Windows 10 on Kakkaaaaaaaa

      • ikmnjrut

        Kyllä tänne tulee nykyään toinen toistaan fiksumpia kommentteja, ei jumalauta.

        Tekisi hyvää jos apua aloittelijalle palsta laitettaisiin kahden kuukauden kesälomalle. Avataan sitten taas kun ala-asteen syyslukukausi alkaa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe