Näin se alkoi äidin kanssa

MinäkinNäin

Kaikki alkoi oikeastaan sen vuoksi kun tunsin itseni niin yksinäiseksi. Suhteeni tyttöystävääni oli mennyt poikki hiljattain hänen jättäessä minut toisen, vähän varakkaamman pojan vuoksi ja tunsin, että minulta puutui jotain. Asuin vielä yhdessä äitini kanssa ja meillä oli oikein hyvä ja sydämellinen suhde. Koska äitini oli töissään juuri sinä päivänä, niin päähäni pälkähti mennä koluamaan äidin huonetta, jos sieltä jotain kivaa uteliaalle teinipojalle löytyisi. Ihastuksissani nostelin mielestäni niitä niin seksikkäitä asuja. En ollut aikaisemmin edes tiedostanut äidin asujen seksikkyyttä ja niitä kaikkia niin houkuttelevia luomuksia, joista kuitenkin olin aina silloin tällöin hänen yllään nähnyt vilauksen, kun hän saattoi liikkua asunnossamme alusasuisillaan. Niitä hypistellessäni huomasin yht’äkkiä kullini nousevan ja tajusin jotenkin siinä asujen viehätysvoiman ja kuinka ne suorastaan houkuttelivat minua puoleensa…

Yhdestä laatikosta löysin myös tekokyrvän ja himoni alkoivat hyrräämään entistä lujempaa. Lattialla, vuoteen toisella puolen oli hänen käytetyt pikkarinsa ja vein ne kasvoilleni nuuhkien äidin pillun tuoksua. Hänellä oli todella paljon toinen toistaan seksikkäämpiä alusasuja ja aloin ymmärtämään, että hän halusi olla edustava ja seksikäs vuoteessakin, sillä eihän minulta ollut jäänyt huomaamatta ne miesystävät, joita hän joskus viikonloppuisin toi kotiin yöksi. Monet kerrat olin myös runkannut kuunnellessani nussimisen ääniä äidin makuuhuoneesta.
Valitsin tumman sinisen alusasusarjan, siis pikkuhousut, sukkanauhaliivit, rintaliivit, musta sukat ja riisuin omat vaatteeni tuolille pukeutuen äidin ihaniin ja kiihottaviin asuihin. Sitten asetuin hänen itse virkkaamansa päiväpeiton päälle kietoen ne käytetyt pikkarit kullini ympärille ja aloin runkkaamaan. Ensin hitaasti ja nautinnollisesti pitkin vedoin. Välillä imin sieraimiini pillun tuoksua ja taas jatkoin runkkaamistani. Liukkaan materiaalin antama tunne ihollani oli ihmeellinen. Sivelin ja hyväilin itseäni nailonkankaan päältä ja jotenkin tajusin, että tulisin aina olemaan kiinni tässä halussani… Suljin silmäni ja jatkoin runkkaamista unelmoiden jostakin, kunnes tajusin, että unelmani kohteeksi olikin muuttunut oma äitini…

Kiihdytin tahtia tietäen, että pian tutut väristykset, kuin aivastuksen ensitunteet tulisivat antamaan minulle tyydytyksen, samalla kun saisin laskea spermani kullini ympärillä oleviin pikkuhousuihin… Seuraava asia, minkä tajusin toisesta silmäkulmastani oli äitini, joka seisoi makuuhuoneen ovella!!! Tunsin rävähtäväni tulipunaiseksi ja häpeän tunne täytti sisimpäni. Koetin kääntyä sivuttain, niin, että voisin nousta ylös, kun äiti sanoi.
"Hei kulta, älä suotta nouse, jatka vaan, haluan nähdä sen,” ja sen sanottuaan hän astui vuoteen vierelle ja istui alas viereeni vuoteen reunalle. Hänen kätensä oli hameen alla ja tajusin, että hän oli seissut ovella jo jonkun aikaa. Nyt hän otti kätensä pois hameen alta. Oma käteni oli edelleen kullillani, mitä yritin epätoivoisesti käsilläni peittää, mutta hän työnsi käteni pois ja sanoi sitten,

"Voi kuule rakas poika, sinä näytät niin ihanalta alusasuissani." Sitten hän nosti hiukan takapuoltaan ja veti pikkuhousut jalastaan ojentaen ne minulle. Tunsin selvästi niiden olevat haaroista tosi kosteat ja ymmärsin myös hänen käyvän tosi kuumana. Vei äidin lämpimästä pillusta kosteat pikkarit heti kasvoilleni ja imin niiden ihanaa tuoksua syvin henkäyksin, samalla kun tunsin hänen kätensä kullillani ja hän alkoi runkkaamaan minua antaen kyrpäni ympärillä olevien pikkuhousujensa olla paikallaan kuin liukkaana kortonkina…

Vannon, että kullini varmaan kasvoi entisestään hänen kätensä kosketuksen voimasta kun tunsin hänen ihanien sormiensa liikkeen kivikovana jyskyttävällä kalullani.
Hän kiihdytti tahtia samalla kun sanoi minulle haluavansa nähdä minua enemmän näissä hänen asuissaan. Hän sanoi tuntevansa kuinka minulta pian tulisi ja mitä hän tekisi… Yht’t äkkiä hän vetäisi pikkarit pois kullini ympärilrä, kumartui sen ylle ja otti sinisenä kiiltelevän kyrpäni suoraan suuhunsa!!! Tunne oli sanoin kuvaamaton! Minä tiesin, että en voisi enää pidätellä kauan aikaa, vaan minä saisin elämäni orgasmin pian… Hänen pillunsa haju sieraimissani ja hänen huulensa ja kielensä kyrpäni ympärillä olivat vain ihan liikaa ja tunttu syke ja värinä kyrpäni juuressa ennakoivat tulevasta!!! Ja aivan oikein, jäykistyin paikalleni, nostin takamuksiani ja otin molemmin käsin äitini päästä kiinni antaen koko lastini syöksyä äidin ihanaan nieluun. Hän sen kaiken inisten vastaan ja jatkoi imemistä lutkuttaen kullini täysin tyhjäksi niellen kaiken vielä huuliaan maiskutellen.

Siten hän päästi syvän huokauksen ja vaipui väristen vatsani päälle sanoen saaneen myös orgasmin, vaikka en ollut edes koskenut häneen. Minulla oli edelleen hänen tuoksuvat pikkarinsa kasvoillani nauttien hänen mehujensa ihanista hajuista.

160

58349

    Vastaukset

    • MinäkinNäin2

      Aloin pikkuhiljaa palaamaan normaalien aistieni tasoille, vaikkakaan en vieläkään oikein ymmärtänyt tapahtunutta ihan tarkkaan. Hän nousi hymyillen ylös ja meni laatikoilleen kaivelemaan niitä. Äiti otti sieltä esille
      Mustat rintaliivit, sukkanauhaliivit, housuliivit, elastiset vyötäröliivit muutaman parin pikkareita, nailoneita ja muita ihania asuja sanoen, että ne olivat minulle, sillä juuri nyt ylläni olevat alusasut olivat hänen kaikkein parhaansa ja hän tarvitsisi niitä itse, mutta ne mitkä hän minulle antoi, olivat aavistuksen liian suuria, sillä hän oli laihduttanut aikaisemmin ja tunsi näiden asujen olevan vähän löysiä, mutta minulle ne sopisivat kuin valettuna. Hän sanoi myös etsivänsä minulle kivoja hameita ja muuta mukava, kuten kenkiä, sillä hän halusi nähdä minut kokonaan naisena. Hän oli jo pitkään ihastellut pitkiä hiuksiani ja sanoi loihtivansa niihin kampauksen, jollaista ei kukaan ollut ennen nähnyt.
      Tajusin, että hän kävi kuumana ajatuksestaan ja minäkin aloin tuntemaan itseni taas valmiiksi… Sitten hän pyysi minua riisumaan kaiken pois, sillä hän halusi tehdä minulle jotain kivaa… Riisuin itseni alasti ja jäin odottamaan. Hän oli etsinyt käsiinsä jostain epilaattorin, millä alkoi ajamaan karvojani, (niitä vähäisiä, mitä minulla oli). Hän halusi minusta niin sileän kuin vain mahdollista. Mielessäni kiittelin onneani, että partani kasvu oli aina ollut heikkoa ja näin siitä ei olisi mitään haittaa. Jonkun ajan kuluttua joka paikka oli kuin vauvan poski ja sen päälle hän edotti vielä suihkua. Annoin viileän veden hyväillä kehoani kun olin kuivannut itseni, äiti ojensi minulle hyväntuoksuista ihovoidetta, millä voitelin ihoni. Äiti voiteli minulta selkäosan puhuen koko ajan eri juttuja, kuinka ”meidän tyttöjen” on pidettävä yhtä ynnä muuta minua niin valtavasti kiihottavaa jutustelua.
      Äiti poistui kylpyhuoneesta ja itse käväisin omassa huoneessani, minkä jälkeen astelin jännittyneenä takaisin äidin makuuhuoneeseen. Siinä hän seisoi suuren peilinsä edessä ihaillen itseään peilistä päästäen sellaisia pitkiä, tyytyväiseltä kuulostavia huokauksia suustaan. Mutta mikä nosti tunteeni oli hänen asunsa. Hänen yllään oli kirkkaan punaiset ihanat alusasut. Myös sukkanauhoilla kiinnitetyt sukat olivat punaiset, aavistuksen tummemmat kuin muut asut. Koko yhdistelmä sai kullini nousemaan alta aikayksikön. Hän pyysi minua pukeutumaan aikaisemmin antamiinsa mustiin alusasuihin. Kaikkein ihanimman tunteen sain, kun istuin hänen vuoteensa reunalla ja äiti rullasi nailonit jalkaani! Kyrpäni seisoi, niin, että se ei meinannut lainkaan mahtua pikkuhuosujen sisään, vaan sojotti suorana lähes läpinäkyvien pikkareiden alla odottaen toimintaa…
      Nousin ylös ja seisoin äidin vieressä hänen peilinsä edessä ja äiti kiersi kätensä vyötärölleni kehuen taas ”meitä tyttöjä” niin kauniiksi. Hän hiveli kulliani pikkarien päältä ja odotin kiihtyneenä mitä tuleman pitää. Sitten hän otti kädestäni kiinni ja vei sen jalkojensa väliin. Hän oli täysin märkä sieltä! Nyt hän johti minut vuoteelleen, kaatoi minut selin siihen alkaen suutelemaan minua vähän joka puolelta. Hän aloitti suutelemisensa nailonien peittämillä säärilläni nousten hitaasti ylöspäin saavuttaen lopulta nälkäisenä odottavan kyrpäni.
      Hän pureskeli sitä hellästi kankaan läpi, imi sitä, sitten hän kääntyi ympäri niin, että hänen märkä pillunsa oli kasvojeni edessä. Haparoivin ottein aloin varovasti nuolemaan äidin pillun mehuista märkiä pikkareita ja tunsin hänen mehujensa selvästi erittyvän kankaan läpi kielelleni. Kyrpäni käsittelyn lomassa hän sanoi järjestävänsä minulle elämäni synttärit, mitkä olisivat piakkoin. Hänellä oli ideana, että menisimme ensin ulos tyttöinä ja nauttisimme elämästämme täysin rinnoin. Ääni väristen sanoi odottavani sitä ja kun hän paljasti kyrpäni pikkareista alkaen imemään sitä sanoin rakastavani häntä enemmän kuin ketään muuta maailmassa. Raotin hänen pikkareitaan kasvojeni edessä ja työnsin ieleni ensimmäistä kertaa hänen litimärkään pilluunsa ja sanoi haluavani tänä aina hänen kanssaan… Sitten hän kääntyi taas ympäri, asettui hajareisin päälleni ja ohjasi toisella kädellään kyrpäni pilluunsa ja näin sain ensimmäisen kerran tuntea hänen häpyhuuliensa kietoutuvan oman kaluni ympärille.
      Mielessäni jäin jo siinä tilanteessa odottamaan uusia sänkyseikkailuja äitini kanssa ennen kuin edes tämä ensimmäinenkään oli loppuun viety ja niin muutin asumaan äidin viereen hänen makuuhuoneeseensa ja vietimme monta ihanaa yhteiselon vuotta, kunnes sitten löysin uuden ystävän, miehen, joka rakasti tällaista ”tyttöä.”

    • MiminErkki

      Pojat täällä haaveilevat äidistä. Minun ei tarvitse haaveilla pojasta. Olin jäänyt leskeksi kun poikani oli kaksivuotias. Vanhempieni maatilalla vietimme kymmenen vuotta kunnes halusin nähdä maailmaa. Pääsin tehtaalle töihin ja poikani oppikouluun pikkukaupungissa. Sain pienen huoneiston, keittiö ja huone oli tehtaan ja koulun puolivälistä. Totuttelimme asumaan pienessä asunnossa kahdestaan, vanhempieni luona meillä oli omat huoneet. Kesä oli kuuma ja nukuimme huoneen eri puolilla. Olin hoitanut seksitarpeet omalla kädellä ja niin jatkoin edelleen. Odotin että poikani nukahtaa ja sitten hyväilin itsen orgasmiin. Poikani oli myös alkanut nähdä märkiä unia lakanasta päätellen. Kuuntelin hänen ynähdyksiään unessa ja se kiihotti minua aloittamaan omat uneni, valveilla.
      Olin taas hyväilemässä itseäni vuoteessa kun vilkaisin poikani sänkyyn hämärässä huoneessa, hän makasi selällään polvet koukussa ja käsi työskenteli jalkojen välissä. Katselin kiihottuneena poikani orgasmin lähestymistä ja pilluni tuli märemmäksi ja herkäksi. Oli pakko pyöräyttää klitoriksen ympärille kosteutta ja samalla sain ihanan orgasmin. Kun katsoin poikani sänkyä kohti olivat poikani polvet laskeneet alas ja veltto siitin lepäsi vatsan päällä olevassa lammikossa.
      Tuli lauantai ja kävimme talon saunassa minä naisten vuorolla ja poikani jo miesten kanssa. Saunan jälkeen kuuntelimme radiosta tanssimusiikkia ja olin opettanut poikaani tanssimaan. Niin tapahtui taas mutta tanssiessamme alusvaatteissa poikani erektio alkoi tuntua vatsaani vasten. Jatkoin tanssimista mutta painoin aina hiukan vastaan häneen kosketustaan. Kun kappale loppui seisoimme vastatusten ja poikani alushousuissa oli komea kohoutuma. Kieltämättä omissa housuissanikin oli kuumaa ja kosteaa. Jatkoimme hidasta balladia ja kietoutuimme toisiimme. Poikan työnsi nyt täyttä erektiota syliini. Hieraisin sitä häpykukkulallani ja poiikani huokaisi. Samalla hän purkautui housuihinsa. Katsoin häntä syvälle silmiin ja suutelin häntä suulle. Posket punaisina hän vastasi ujosti, yhä puristaen selkääni molemmin käsin.
      -Ei se mitään jos purkauduit, kiihottavaa tämä on minustakin - kuiskasin.
      - Pyyhitäämpä enimpiä ja mennään sängyn päälle.
      Laskin poikani housut nilkkoihin ja ja hän astui niistä ulos, pyyhin spermat elimestä joka alkoi heti uudestaan osoittaa pilluani kohti. Halusin niin kovasti seisovaa kullia sisälleni. Pudotin lattialle alushousuni ja istuin sänkyni laidalle, vedin poikani viereeni ja kaaduimme sängylle. Käännyin selälleni ja vedin poikani päälleni. Suutelin häntä ja työnsin kieleni hänen kieltään vasten. Miten makea suudelma! Olin aivan märkänä kiihkosta ja pilluni supisteli. Kova kyrpä painoi häpykukkulaani ja ohjasin sen alemmaksi. Sehän solahti sisääni ja nostin lantioni sitä kohti. Liikautin lantiotani muutaman kerran ja sislläni oleva kyrpä ampui heti kuuman lastinsa pilluuni. Puristin poikani itseni vasten ja sanoin
      - ei se mitään haittaa jos laukeaa, sehän tuntuu ihanalta - jatketaan heti uudestaan. Meillähän on loppuelämä aikaa kun alkuun päästiin.
      Poikani alkoi liikuttaa elintään tulvivasssa emättimessäni ja kohta kyrpä oli taas kivikova. Nyt pääsimme vauhtiin yhdessä, vedin aluspaitani pois päältäni ja poikani paita lensi myös lattialle. Suutelimme kielisuudelmia ja naimme nautinnollisesti hitain liikkein. Tunsin että nyt tulee minun vuoroni, ohjasin poikani häpykukkulaa hieromaan klitoristani ja kohta supsitukset alkoivat emättimessäni ja klitoris sähkötti orgasmikoodia. Poikani hätkähti rajua reaktiotani
      - naisen orgasmi voi olla tällainen, voimakaskin. Ei siitä pidä olla huolissaan, sehän tuntuu valtavan ihanalta. Teit minut hyvin onnelliseksi ja toivon että teet niin jatkossakin. Ethän kuitenkaan koskaan kerro tästä kenellekään. Tarkoitan ettet kenellekään niin voit rakastella kanssani aian kun haluat tai minä haluan.
      Poikani hyväksyi ehdot ja suuteli minua ihanasti.

      Kokemusten myötä taidot karttuivat meillä molemmilla. Nyt osaamme tyydyttää toisemme ihanasti. Poikani sanoo rakastavansa vain minua. Koulussa hänen luokallaan on ihania tyttöjä ja kehotan seurustelemaan heidän kansaan. Treffeiltä hän kuitenkin palaa luokseni ja kertoo etteivät tytöt tiedä seksistä mitään. Suudella voi suljetuin huulin ja rintoja voi hyväillä paidan päältä. Pillua voi saada koskea sormella mutta housut pysyvät jalassa. Parasta on ensin seisottaa tytön kanssa ja tulla kotiin äidin sänkyyn. Siellä saa kaiken ja heti uudestaan.

      On sunnuntaiaamu, istumme vastakkain pienen keittiön pöydän vastakkaisilla puolilla. Kummallakin on löysä paita päällä. Poikani jalka on tuolin reunalla ja puoliksi erektiossa oleva kyrpä lepää reidellä. Nostan oman jalkani ylös tuolin isuimelle niin että poikani näkee suoraan vittuuni, Hyväilen klitoristani ja katseln poikani silmiin. Hän koskettaa kyrpäänsa ja vetää esinahan taakse. Kyrvän pää sinerää ja paisuu erektion nostaessa sitä tykyttäen ylöspäin. Pilluni huulet avautuvat ja emättimeni aukko tulee näkyviin...

      • ville18

        Ah kuinka ihanaa se on oman Äidin kanssa, se on ihan toiseen ulottuvuuteen ja potenssiin.


      • Anonyymi

        Se tuntuu todella kiihottavalta oman pojan kanssa. Olen 45 yh. Ja poikani on 18. Hän nai minua joskus kolmekkin kertaa niin että olen täynnä pojan spermaa.


      • Anonyymi

        Tämä osui minunkin kohdalleni. Asuimme omakotitalossa, jonka kellarissa oli sauna. Olin murrosikää lähestyvä poika, perheemme esikoinen. Se oli tavallinen lauantaisauna, koko perhe saunomassa, mutta jostain syystä en siellä viihtynyt, vaan ensimmäisenä tulin pois. En tiedä mikä vietti minutkin vei tutkimaan vaatekaappia, äitini osastoa, jossa käteeni sattuivat äitini sukkanauhaliivit. Ne oli minusta hyvin kummalliset kapineet pitsikoristeineen, oudosti kiihottavat, ja halusin kokeilla miltä ne tuntuvat päällä, naisen päällä siis. Ja tuntuivathan ne. Sukkanauhojen soljet heiluivat vapaina ilmassa sukuelimien tuntumassa kuin korostaen sitä salaisuutta mikä niissä piili. Ja juuri silloin huoneeseen astui äitini kylpytakissa, pysähtyi silmät suurina ovelle. Ja mitä hän näki, sitä olen myöhemmin monta kertaa pohtinut: oma poika ilkosillaan sukkanauhaliivejä kokeilemassa, vaalea ja vielä kehittymätön pojanpili kovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä osui minunkin kohdalleni. Asuimme omakotitalossa, jonka kellarissa oli sauna. Olin murrosikää lähestyvä poika, perheemme esikoinen. Se oli tavallinen lauantaisauna, koko perhe saunomassa, mutta jostain syystä en siellä viihtynyt, vaan ensimmäisenä tulin pois. En tiedä mikä vietti minutkin vei tutkimaan vaatekaappia, äitini osastoa, jossa käteeni sattuivat äitini sukkanauhaliivit. Ne oli minusta hyvin kummalliset kapineet pitsikoristeineen, oudosti kiihottavat, ja halusin kokeilla miltä ne tuntuvat päällä, naisen päällä siis. Ja tuntuivathan ne. Sukkanauhojen soljet heiluivat vapaina ilmassa sukuelimien tuntumassa kuin korostaen sitä salaisuutta mikä niissä piili. Ja juuri silloin huoneeseen astui äitini kylpytakissa, pysähtyi silmät suurina ovelle. Ja mitä hän näki, sitä olen myöhemmin monta kertaa pohtinut: oma poika ilkosillaan sukkanauhaliivejä kokeilemassa, vaalea ja vielä kehittymätön pojanpili kovana.

        oli ihanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuu todella kiihottavalta oman pojan kanssa. Olen 45 yh. Ja poikani on 18. Hän nai minua joskus kolmekkin kertaa niin että olen täynnä pojan spermaa.

        Kiihottavia juttuja - saa kullin kivikovaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuu todella kiihottavalta oman pojan kanssa. Olen 45 yh. Ja poikani on 18. Hän nai minua joskus kolmekkin kertaa niin että olen täynnä pojan spermaa.

        olen yh-isä tiedän että poikani tykkää molemmista nussinut mua peppuun monta kertaa joskus 3 kertaa illan aikana nuori kun on kalu on kovana aina joskus imeskelen koko elokuvan ajan


    • Anonyymi

      mulla sama yksinäisyys ja masennus. mude puki leikillään, tajuten, pieniksi jääneitä aluskledujaan mun päälle kun oltiin kaksin. oli tietysti tajunnut etten ole ihan normi testohetero.

      oli ihanaa. sitten muuttuu vähän vaaralliseksi, kun muden uusmies, mude ei päästänyt asumaan, no kundi tajus ja halus pitää mua leikkikalunaan. tosta saa väärän tajun, jos ei tajua, että viekoittelin sitä.

      ihanaa oli kun kundi pani mudee ja sit mua - tai mua ja sit mudee.
      mitään sosiaalista pelkoa tässä ei ollut, mude on sivistynyt vauras, meidän kuvioihin ei voi päästä käsiksi. ihanaa oli ja on. pakottaa nännejä mennä törkeelle miehelle.

      naiset ei enää kiinnosta. oon tuntenut sen

    • Anonyymi

      Olin jouluna äidin luona aamupäivän lapset ja vaimo oli anoppilassa. Istuimme äidin kanssa saunan jälkeen sohvalla äidillä oli vähän haikea tunnelma otin kainaloon, halasin ja hyväilin kaulaa katsoin alas nännit näkyi saunatakin alta ja jalka melkein nivusiin hieroin niskaa ja olkapäitä rinnat peittyi justiin sa saunatakilla äiti huokaili ku hieroin etu osasta äiti kuiskasi ei näin saisi kun kädet kosketti nännejä jatkoin hieromista äiti oli silmät kiinni. Laitoin sohvan reunalta kaulahuivin äidin silmille, kuiskas mitä mitä rauhotu anna olla hieroin nännejä ja toisella kädellä sievästi jalkaa aika ylhäältä kun pääsin lähelle kuiskas kukaan ei ole vuosiin kokenut hyväilin huulia ja sievästi sisältä huokaili sinä saat ja levitti jalkoja imin nännejä vuoroin ja laskeudun alemmas kun olin vatsalla otti päästä , ei kai enempää laskeuduin ja suukotin pillua silloin äiti antautui kuulin kuinka nautti kuiski ihanaa lisää lisää kaikki somet pyöri pillun suulla nousin ja menin sisään kuului pitkä huuto äiti otti käsin päästä kiinni antoi kunnon suudelman ja pääsin imemään nännejä, äiti oli tullut jo kerran kun puristin lantiosta äiti huus tule tule laskin sisään äiti nakkasi siteen ja suuteli.
      Maattiin jonkin aikaa kun puhelin soi vaimo soitti meidän pitäisi jäädä tänne kun lapset on niin väsynyt, no mitä minä teen . .no jää sinne ja tule aamulla OK.
      Katsoin äitiä ja juostiin makkariin, vai olet sinä koko yön mun pukki. ryömin peiton alla kuin pikku poika äiti kiljahteli kun menin haaroihin levitti jalkoja ja kuiskas en voi estää nuolin kiemurtelevaa pyllyä suutelin vatsaa ja nännejä nousin ja tulin sisään työnsin äitiä niin että pää roikkui reunan yli pidin käsistä nyt pukki nai sinut äiti huusi ja sitoi jaloilla tulin niin syvälle kuin voin ja laukesin, äiti heräsi siitä jonkin ajan päästä ja tuli viereen. Jani tämä on kiellettyä mutta mutta rakastellaanko kun haluttaa ei tule kummallekkaan puheita ja saadaan olla miten halutaan. Nukahdin siihen että äidin pää oli vatsalla ja hyväili kalua.
      aamulla äiti oli keittämässä kahvi menin taakse ja laitoin vähän seisovan kalun jalkojen väliin, tämähän on ihanaa kahvin keittoa kuiskas vähän on hellä kun sulla on kylän isoi kalu kuiskasin mistä tiedät että isoin , vaomosi on kertonut jalevitti jalkoja pane minua siten kun miehet on pannut sinun vaimoa, kalu paisui uusiin kovuuksiin äiti kuiski taidat kiihottua jos vaimoasi naisi monta miestä äiti tulvi ja nautti ihanaa olisi jos monta miestä panisi kuului kunnos loiske ennenkuin äiti laukesi lakin sisään sykin pitkään. Keskusteltiin kaikesta ja jonkin ajan päästä. Tiedätkö olin aivan hulluna kun ajattelin useaa miestä olenko aivan kaheli. Et ole kokeillaan, äiti tuli syliin kertoi kuinka imisi toisia kun yksi nai koko ajan olla huoran lutkana, hei sinähän kiihotut istui kalun sisäänsä tätä tunnetta haluaisin. Nousi pois ja sanoi nyt menet vaimosi luo. Kotona vaimo vaihtoi vaatteita suippo rinnat tiukka pylly sai kalun värähtämään ja ajatus on antanut pillua usealle laitoin pydältä rasvaa kaluun kun oli herkkä menin taakse laitoin laitoin käden pilluun taaka nyt saa kyrpää älä katso hieroin pillua kostui heti. ei me voida lapset, ne on ulkona anna vain pillua työnsin sängylle levitin jalkoja työnnyin sisäänn miten sinä noin. Älä mieti anna pillua vaimo levitti jalko kuuliaisesti työntelin sisään kiljui kuinka iso kalu raiskaa pillu valui kunnolla kiimaa kun vaimo alkoi täristä työnnin pohjaan tunsin kalunpäällä pohjassa vaimo huusi ja itki laskin sisään, kuiskasin hyvää joulua oletko ennen saanut montaa pukkia kerralla, vastas en pikään aikaan, silloin tiesin toteutan äidin kanssa.

      • Anonyymi

        Yhteen pötköön kirjoitettua tekstiä on tuskallista lukea. Kappalejako, repliikkien merkitseminen jne.


    • Anonyymi

      Oispa kiva uskaltaa itsekkin...Anja

      • Anonyymi

        Millanen nainen olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millanen nainen olet

        168/82...DD85..vaalee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        168/82...DD85..vaalee

        Minkä ikäinen? onko sinulla poikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen? onko sinulla poikaa?

        41v ja poika 17


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        41v ja poika 17

        Rohkeutta vaan Anja ja nautinnollisia vuosia. Nuorella miehellä sitä potentiaalia riittää.
        Kokemusta on. t. Eva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkeutta vaan Anja ja nautinnollisia vuosia. Nuorella miehellä sitä potentiaalia riittää.
        Kokemusta on. t. Eva.

        Oih..kerro lisää Eva t.Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih..kerro lisää Eva t.Anja

        No niin Anja. Menin naimisiin itseäni paljon vanhemman miehen kanssa, jolla oli laimea erotiikka, itse olen halukkaampi. Siispä jouduin elämään puutteessa vuosikaudet Sai se kumminkin sen verran aikaseksi että saimme ihanan pojan. Se on luonteeltaankin erilainen kun isänsä, jotenkin miehekkäämpi.
        Kun se oli 17 niin aloimme tuntea vetoa toisiimme, kerran kun olin tiskaamassa ja hän kulki ohi, niin pussasi minua korvaan ja pyöräytti kämmenellä pakaraani ja kuiskasi, sinulla on sitten houkutteleva pylly.
        Pyöräytin takapuoltani sanoin, niin kaikki miehet sanovat. Siitä se sitten alkoi, pikkukosketuksia, yhä intiimimpiä, kunnes kerran mieheni ollessa matkoilla päädyimme sänkyyn. Ah sitä ihanuutta! sain siihen asti elämäni parhaan orkun. Pojallani on paljon suuremmat vehkeet kun isällänsä, se todella tuntuu.

        Meillä on poikani kanssa yhtä voimakkaat seksuaaliset halut. Kun olemme kahdestaan saatamme naida jopa kolme kertaa päivässä, Aina ei ole mahiksia, mutta olemme hyviä keksimään tilaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin Anja. Menin naimisiin itseäni paljon vanhemman miehen kanssa, jolla oli laimea erotiikka, itse olen halukkaampi. Siispä jouduin elämään puutteessa vuosikaudet Sai se kumminkin sen verran aikaseksi että saimme ihanan pojan. Se on luonteeltaankin erilainen kun isänsä, jotenkin miehekkäämpi.
        Kun se oli 17 niin aloimme tuntea vetoa toisiimme, kerran kun olin tiskaamassa ja hän kulki ohi, niin pussasi minua korvaan ja pyöräytti kämmenellä pakaraani ja kuiskasi, sinulla on sitten houkutteleva pylly.
        Pyöräytin takapuoltani sanoin, niin kaikki miehet sanovat. Siitä se sitten alkoi, pikkukosketuksia, yhä intiimimpiä, kunnes kerran mieheni ollessa matkoilla päädyimme sänkyyn. Ah sitä ihanuutta! sain siihen asti elämäni parhaan orkun. Pojallani on paljon suuremmat vehkeet kun isällänsä, se todella tuntuu.

        Meillä on poikani kanssa yhtä voimakkaat seksuaaliset halut. Kun olemme kahdestaan saatamme naida jopa kolme kertaa päivässä, Aina ei ole mahiksia, mutta olemme hyviä keksimään tilaisuuksia.

        Itsekkin olen saanut muutaman kehun pojalta vartalostani varsinkin sen jälkeen kun olen alkanut käymään kuntosalilla... ja posket punehduttavan maininnan alusasusitani kun hän näkee niitä kuivumassa pesun jälkeen. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkin olen saanut muutaman kehun pojalta vartalostani varsinkin sen jälkeen kun olen alkanut käymään kuntosalilla... ja posket punehduttavan maininnan alusasusitani kun hän näkee niitä kuivumassa pesun jälkeen. Anja

        Hyvältä näyttää Anja, poikasi on kiinnostunut "you cnow" . Ehkä voisit vähän rohkaista häntä. Onnellinen Eva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä näyttää Anja, poikasi on kiinnostunut "you cnow" . Ehkä voisit vähän rohkaista häntä. Onnellinen Eva.

        Hei Eva. Mikä ois hyvä konsti, paljastava seksiasu vai vähemmän päälle kotona. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        168/82...DD85..vaalee

        kyllä nuilla rinnoilla saa miesten huo mion jos jättää liivit pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millanen nainen olet

        Ai nainen. Hah hah hah
        Eihän täällä kirjottele kuin vanhat äijät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nainen. Hah hah hah
        Eihän täällä kirjottele kuin vanhat äijät

        Tulet tänne lukemaan vanhojen äijien viestejä ja runkkaamaan. Että semmoinen setämies siinä. Kuinka monta kertaa laukeat yhden runkkusession aikana kun kuvittelet miesjoukon homoilemassa?


    • Anonyymi

      Vaikka äidillä on joululoman jälkeen ollut vasta kolme päivää töitä, on hän ollut aika väsynyt ja kireä. Onneksi hänellä on huomenna vapaapäivä, saapahan vähän rentoutua. Nyt illalla äiti on nauttinut vähän tavallista enemmän valkoviiniä, kai rentoutuakseen. Kohta meillä on taloyhtiön saunavuoro, siellä ajattelin rentouttaa äitiä vähän lisää. Olen aikaisemminkin saippuoinut ja kuivatellut äidin, se on aina tuntunut hänestä hyvältä. Niin ajattelin tehdä tänäänkin. Sitten livahdamme kylpytakeissa takaisin asuntoomme. Ja jos vähäkään osaan lukea äidin käytöstä, niin menemme suoraan äidin makkariin. Ehkä nuolen häntä ensin hieman ja kun hän on valmis, kun hän kiemurtelee allani, niin työnnyn äidin sisään ja annan hänelle todella hyvän, rentouttavan panon. Ja ehkä toisenkin, sen verran panettaa juuri nyt.

      • Anonyymi

        Lomalla


    • Anonyymi

      Millasia sinun seksialusasut Anja T: Jaana

      • Anonyymi

        Hei Jaana. musta pitsikorsetti, sukkanauhat ja saumasukat, Paljon muutakin on kertynyt ja seksilelujakin. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jaana. musta pitsikorsetti, sukkanauhat ja saumasukat, Paljon muutakin on kertynyt ja seksilelujakin. Anja

        Tule apuun Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jaana. musta pitsikorsetti, sukkanauhat ja saumasukat, Paljon muutakin on kertynyt ja seksilelujakin. Anja

        mustat pitsiset .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jaana. musta pitsikorsetti, sukkanauhat ja saumasukat, Paljon muutakin on kertynyt ja seksilelujakin. Anja

        mullakin mustia


    • Anonyymi

      Hei Eva..onko viikonloppuna ollut mitään kivaa touhua pojan kanssa..?? Kiihottaako sinua oleilla kotona vähissä vaatteissa tai seksiasuissa. t: Anja

      • Anonyymi

        Hei Anja. Kyllä kivaa on ollut, aivan mahtavaa. Mieheni on taas liikematkoilla ja olemme kahdestaan, tämä aika korvaa monin kerroin ne puutteen vuodet, aivan mahtavia orkkuja, en ole ennen kokenut järisyttäviä ketjuorkkuja kuin nyt, enkä ennen luullut sen olevan mahdollistakaan. Poikani on ihan kyltymätön.
        Mitä tulee seksiasuihin, niin kyllä kiihottaa, oleskelenkin kotona enimmäkseen niissä.
        Voin kyllä olla myös täysin alasti, poikani seurassa.
        Onnellinen Eva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Anja. Kyllä kivaa on ollut, aivan mahtavaa. Mieheni on taas liikematkoilla ja olemme kahdestaan, tämä aika korvaa monin kerroin ne puutteen vuodet, aivan mahtavia orkkuja, en ole ennen kokenut järisyttäviä ketjuorkkuja kuin nyt, enkä ennen luullut sen olevan mahdollistakaan. Poikani on ihan kyltymätön.
        Mitä tulee seksiasuihin, niin kyllä kiihottaa, oleskelenkin kotona enimmäkseen niissä.
        Voin kyllä olla myös täysin alasti, poikani seurassa.
        Onnellinen Eva.

        Voihh Eva..itselläni käytössä omat lelut. Lähinnä pari dildoa ja fantasiat .. Alastomuus on jotenkin vapauttavaa ja tuntuu kivalle olla kotona vapaasti..silti poikani edessä en ole uskaltanut.. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihh Eva..itselläni käytössä omat lelut. Lähinnä pari dildoa ja fantasiat .. Alastomuus on jotenkin vapauttavaa ja tuntuu kivalle olla kotona vapaasti..silti poikani edessä en ole uskaltanut.. Anja

        Minkälaisia fantasioita sinulla on ?. Tuukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia fantasioita sinulla on ?. Tuukka.

        Hei..no kyllä nuori poika (17-18) on usein mielessä dildoleikeissä...myös toinen bi nainen kelpaa hyvin. Tai molemmat yhdessä..joskus tosi kinkyjäkin fantasioita. ..Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei..no kyllä nuori poika (17-18) on usein mielessä dildoleikeissä...myös toinen bi nainen kelpaa hyvin. Tai molemmat yhdessä..joskus tosi kinkyjäkin fantasioita. ..Anja

        No hei... Olen 17v tunnen vetoa keski-ikäisiin naisiin. Voisi ehkä johtua siitä, että minulla ei ole ollut Äiti-suhdetta, Äitini kuoli kun olin 8. Olen elänyt Isä ja se uuden vaimon kanssa.
        Haluan ottaa sinut fantasioihini kun runkaan jatkossa.
        ....Tuukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei... Olen 17v tunnen vetoa keski-ikäisiin naisiin. Voisi ehkä johtua siitä, että minulla ei ole ollut Äiti-suhdetta, Äitini kuoli kun olin 8. Olen elänyt Isä ja se uuden vaimon kanssa.
        Haluan ottaa sinut fantasioihini kun runkaan jatkossa.
        ....Tuukka.

        Oihh..kerro millasia fantasioita ..miten haluisit minun olevan kotona...asut vai ilman. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oihh..kerro millasia fantasioita ..miten haluisit minun olevan kotona...asut vai ilman. Anja

        Voi Anja. Minua kiihottaa ajatus, että näkisin sinut pitsikorseteissa, saumasukissa ja sukkanauhoissa, sekä myöskin nakuna. Ajatus saa housuni tuntumaan todella ahtaalta.
        Voi kun saisin tehdä sinut onnelliseksi.
        Tuukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Anja. Minua kiihottaa ajatus, että näkisin sinut pitsikorseteissa, saumasukissa ja sukkanauhoissa, sekä myöskin nakuna. Ajatus saa housuni tuntumaan todella ahtaalta.
        Voi kun saisin tehdä sinut onnelliseksi.
        Tuukka.

        Kiihottava ajatus että yllätät minut seksiasut päällä kotona..Luulin että olen yksin ja tuli tuhma olo. Katselen netistä jotain kiihotavaa videota kun tuletkin paikalle. Nolostun ja punastun..yritän hätäisesti sammuttaa videon. Anja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottava ajatus että yllätät minut seksiasut päällä kotona..Luulin että olen yksin ja tuli tuhma olo. Katselen netistä jotain kiihotavaa videota kun tuletkin paikalle. Nolostun ja punastun..yritän hätäisesti sammuttaa videon. Anja

        Anteeksi Anja. Minulta hajosi kone viime viikolla, enkä tiedä milloin saisin uuden. kirjoitan tätä hätäseen kirjaston koneella, Hyvää jatkoa sinulle. Tuukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Anja. Kyllä kivaa on ollut, aivan mahtavaa. Mieheni on taas liikematkoilla ja olemme kahdestaan, tämä aika korvaa monin kerroin ne puutteen vuodet, aivan mahtavia orkkuja, en ole ennen kokenut järisyttäviä ketjuorkkuja kuin nyt, enkä ennen luullut sen olevan mahdollistakaan. Poikani on ihan kyltymätön.
        Mitä tulee seksiasuihin, niin kyllä kiihottaa, oleskelenkin kotona enimmäkseen niissä.
        Voin kyllä olla myös täysin alasti, poikani seurassa.
        Onnellinen Eva.

        poikasi nussii sua ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi Anja. Minulta hajosi kone viime viikolla, enkä tiedä milloin saisin uuden. kirjoitan tätä hätäseen kirjaston koneella, Hyvää jatkoa sinulle. Tuukka.

        Mene töihin äläkä täällä ruikuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Anja. Kyllä kivaa on ollut, aivan mahtavaa. Mieheni on taas liikematkoilla ja olemme kahdestaan, tämä aika korvaa monin kerroin ne puutteen vuodet, aivan mahtavia orkkuja, en ole ennen kokenut järisyttäviä ketjuorkkuja kuin nyt, enkä ennen luullut sen olevan mahdollistakaan. Poikani on ihan kyltymätön.
        Mitä tulee seksiasuihin, niin kyllä kiihottaa, oleskelenkin kotona enimmäkseen niissä.
        Voin kyllä olla myös täysin alasti, poikani seurassa.
        Onnellinen Eva.

        KERRO LISÄÄ.


    • Anonyymi

      Äiti ja poika
      En oikeastaan ihan tarkkaan muista, koska aloin huomioimaan sen että olimme jo ohittaneet juuri sen rajan yhdessäolosta, mitä voisi kutsua soveliaaksi ja viattomaksi. Se alkoi kun seisoin keittiössä tiskipöydän ääressä askarettteni hoitamisen kanssa. Kun yht’ äkkiä tunsin hänen kätensä pepullani. Silloin tajusin, että tämä oli jotain muuta kuin ne viattomat halaukset, joita teini-ikäinen poikani niin usein ’viljeli’ vähän joka paikassa ohimennessään. Nämä, ensi alkuun viattomat halaukset olivat pikkuhiljaa eskaloituneen niin, että jokainen halaus, hyväily oli venytyt pitemmäksi ennenkuin huomasinkaan. Pikku läimäytyksistä pepulle ensin ja sitten niistä oli muodostunut molempien käsien hyväily ja pepun puristeleminen aika voimakkaastikin. Ensin silleen näytön vuoksi ehkä tiedostamaton hyväily oli muuttunut tietoiseksi rintojeni hyväilyksi takaapäin ja molemmin käsin. Ymmärsin toki, että nuoren pojan hormoonit olivat alkaneet hyrräämään ja ehkäpä vielä ylinopeudella. Ajattelin että olisikohan syynä siihen se, että aika usein liikuin asunnossamme aika vähissä vaatteissa. Joskus jopa pelkissä pikkareissa ja rintsikoissa. Muutaman kerran olinkin huomannut hänen katseensa viipyvän epätavallisen pitkään kehollani.

      Nyt seisoin siinä tiskialtaan edessä kädet vaahdossa ja tein puolihaluisia yrityksiä saada poikani peppuani hyväilevät kädet pois sieltä. Kun yritin hiukan protestoida, sain vastaukseksi vain lyhyen naurun ja läimäytyksen pakaroilleni, niin että kinkkuni hiukan värisivät oloasuni alla. Kun hän oli lopulta mennyt pois keittiöstä, minä olin edelleen tiskin kimpussa, mutta hyvin, hyvin hengästyneenä tuntien voimakkaan punan leviävän kasvoilleni ja aina kaulalle saakka…

      Mikään ujo poika hän ei todellakaan ollut, tämä minun rakas Markku poikani. Sen päälle, ikäänkuin se ei riittäisi, hän jatkoi koskettelua kehoni pehmeissä osissa, erikoisesti rintojen puristelu sai hänet hyvälle tuulelle. Hän ei myöskään yhtään häpeillyt näytellä itseään minulle. Hänellä oli 15-uotiaaksi erittäin hyvin treenattu kroppa, josta monet vanhemmatkin pojat olisivat olleet ylpeitä. Pitkä ja hyvännäköinen kaiken kaikkiaan. Hän harrasti useita eri urheilulajeja ollen siten oikea jokaisen äidin unelma.Minun on kuitenkin myönnettävä, että minun unelmani eivät ehkä olleet samalla tavalla näitä ’jokaisen äidin unelmia’, vaan ne pyörivät aivan eri alueilla.

      Erikoisen paljon unelmiani nostatti se, kun Markku saattoi ihan häpeämättömästi kävellä asunnossamme ihan ilkosen alasti!! Tahtomattani vertailin Markun ja hänen isänsä varustuksia ja vaikka hänen isänsä vehkeet olivat ihan kunnioitettvan hyvän kokoisia, oli Markun alapään varustuksen vielä niitäkin ihanammat. Muistan hyvin kun opiskelijajuhliemme jatkoilla, vain 16-vuotiaana menetin neitsyyteni Markun isälle, mutta kun silmämitalla mittailin, tunsin, että Markusta saattoi hyvinkin tulla jokaisen naisen unelma… Kun sitten silmäni suorastaan tarrautuivat Markun haarojen välissä roikkuvaan vehkeeseen, mikä oli löysänä mielestäni ainakin parikymmentä senttiä, ymmärsin, että oli varmasti tilaisuuksia, jolloin se oli sekä pitempi, että paksumpi…
      Pidin kuitenkin koko ajan mielessäni, että tässä oli todella hyvin selvä ero unelman ja todellisuuden välillä. Unelmissani suljin silmäni ja kuvittelin hänen hierovan raskaita rintojani ja kuinka pikkarini jo hyvin helposti kostuivat eroottisesta odotuksesta, samalla kun hän hyväili ja suuteli kaulaani. Todellisuudessa siinä oli vain häpeää… Nouseva paniikin tunne sisimmässäni pakoitti minut karistamaan syntiset ajatukseni ja toiveeni mielestäni kun äidin oikeat tunteet saivat lopulta yliotteen, kun tajusin ettei mikään voisi olla enemmän väärin kuin se mistä siinä haaveilin.

      Niin sitten lopulta kävi niin kun Markku tuli koulusta aivan liian aikaisin. Olin itse vaipunut omiin ajatuksiini, kylpyhuoneessa lämpöisen höyryn hyväillessä kehoani. Alaston kehoni suorastaan huusi saadakseen kokea hyväilyä osakseen. Silloin kun tiesin, että Markku ei tulisi kotiin yllättämään minua, minulla oli useimmiten kylpyhuoneen ovi avoimena, niin että suuri kylppärin peili ei peittyisi huurulla niin pahasti, että en pystyisi katselemaan itseäni siitä samalla kun tyydytin itseäni eri asennoissa värisevän dildoni kanssa. Tällä kertaa tapahtui kuitenkin niin, että Markku tulikin kotiin jo heti lounaan jälkeen. Todennäköistä oli siis, että hän oli ehtinyt näkemään alastoman kehonen suihkun puolella.

      • Anonyymi

        Äiti ja poika jatkuu...

        Yht’ äkkiä tunsin hänen vahvat kätensä vatsallani ja puolittain säikähdyksestä säpsähdin niin, että olin lähellä menettää tasapainoni – pelastuin sillä, että selkäni otti kiinni kylmään kaakeliin takanani. Markku hymyili oudosti ja astui lähemmäksi minua. Niin lähelle, että tunsin hänet reittäni vasten, kuitenkin niin lujasti, että vetäisin refleksinomaisesti ilmaa sisääni reilusti säikähtäneenä. Olin kiinni tiukasti hänen treenatun kehonsa ja seinäkaakelin välissä pystymättä liikkumaan mihinkään suuntaan. Yllättyneenä kaikesta en saanut edes sanaa suustani… Sillöin se tuli!! Nälkäinen suudelma huulilleni ja minä suorastaan sulin hänen käsivarsilleen. Päässäni pyöri jo ennestään monet sekavat ajatukset ja tämä hetki laittoi sen entistä sekaisemmaksi ja kun tunsin pienen kosketuksen häpyhuulillani, tajusin että Markku oli ottanut käsisuihkun käteensä ja suunnannut sen suihkun suoraan kaikkein herkimpään kehoni alueeseen, enkä voinu muuta kuin huokaista pitkään sen nautinnon johdosta mitä se minulle antoi.
        Sen jälkeen kaikki tapahtui hyvin nopeasti. Kiihkoni oli ottanut haltuunsa koko kehoni ja minä saatoin tuntea kuinka organismini suorastaan pursui kroppani syvyyksistä saattaen sen valtavaan hallitsemattoman värinän kouriin. Paniikin tunteet alkoivat kuitenkin hiipimään sisälleni kuten niin monasti ennenkin, mutta tällä kertaa minä en päässyt eroon niistä, vaikka kuinka halusin. Markku painoi minua päättäväisenä kaakelia vasten samanaikaisesti kun orgasmini suorastaan räjähti minussa. Se oli niin voimakas, että minulta oli mennä jalat alta täristessäni siinä hänen käsivarsillaan ja toisesta silmäkulmasta saatoin nähdä hänen tyytyväisen hymymsä samalla kun kun hän veti minut puoleensa ja puristi huohottavan kehoni itseään vasten… Voi kuinka olisinkaan halunnut jäädä siihen tilaan. Lopulta hän päästi edelleen värisevän kehoni irti ja antoi suukon poskelleni jättäen minut yksin… Otin vielä suihkun ja kuivasin itseni. Vapisevin jaloin vääntäydyin lopulta huoneeseeni, missä jostakin syystä puin itselleni kaikkein seksikköimmät alusasuni ja tunsin saaneeni jotain syvää ja valtavaa. Jotain mistä olin vain haaveissani uneksinut, mutta minä halusin lisää.. Aivan kuin pakon sanelemana astuin ulos makuuhuoneestani, enkä edes välittänyt koputtaa Markun huoneen ovelle vaan avasin sen kiimaisena ja nälkäisenä uusien kokemusten perään. Silmieni eteen avautui näky mitä en koskaan unohda. Markku makasi alasti vuoteellaan runkaten itseään vauhdilla. Toisessa kädessä hänellä oli alastonkuva minusta ja tajusin että hän oli jossain vaiheessa salaa kuvannut minua. En välittänyt enää siitä vaan menin hänen vuoteensa vierelle. Hän ei edes lopettanut runkkaamistaan, ennenkuin pyysin häntä säästämään minullekin mehujaan. Aivan kuin transsissa laskeuduin tuon suuren kullin päälle ja ohjasin sen läpi9märkään vakooni pikkauhousujen lahkeesta…
        Jälkeenpäin minua vähän kyllä hävetti, mutta Markku kertoi änen haaveenaan olleen jo pitkään päästä kanssani sänkyyn, eikä hänellä ollut asian kanssa minkäänlaisia ongelmia, vaan aloitimme siitä päivästä alkaen säännöllisen rakastelun ja sain todella sitä, minkä puutteessa olin ollut jo pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti ja poika jatkuu...

        Yht’ äkkiä tunsin hänen vahvat kätensä vatsallani ja puolittain säikähdyksestä säpsähdin niin, että olin lähellä menettää tasapainoni – pelastuin sillä, että selkäni otti kiinni kylmään kaakeliin takanani. Markku hymyili oudosti ja astui lähemmäksi minua. Niin lähelle, että tunsin hänet reittäni vasten, kuitenkin niin lujasti, että vetäisin refleksinomaisesti ilmaa sisääni reilusti säikähtäneenä. Olin kiinni tiukasti hänen treenatun kehonsa ja seinäkaakelin välissä pystymättä liikkumaan mihinkään suuntaan. Yllättyneenä kaikesta en saanut edes sanaa suustani… Sillöin se tuli!! Nälkäinen suudelma huulilleni ja minä suorastaan sulin hänen käsivarsilleen. Päässäni pyöri jo ennestään monet sekavat ajatukset ja tämä hetki laittoi sen entistä sekaisemmaksi ja kun tunsin pienen kosketuksen häpyhuulillani, tajusin että Markku oli ottanut käsisuihkun käteensä ja suunnannut sen suihkun suoraan kaikkein herkimpään kehoni alueeseen, enkä voinu muuta kuin huokaista pitkään sen nautinnon johdosta mitä se minulle antoi.
        Sen jälkeen kaikki tapahtui hyvin nopeasti. Kiihkoni oli ottanut haltuunsa koko kehoni ja minä saatoin tuntea kuinka organismini suorastaan pursui kroppani syvyyksistä saattaen sen valtavaan hallitsemattoman värinän kouriin. Paniikin tunteet alkoivat kuitenkin hiipimään sisälleni kuten niin monasti ennenkin, mutta tällä kertaa minä en päässyt eroon niistä, vaikka kuinka halusin. Markku painoi minua päättäväisenä kaakelia vasten samanaikaisesti kun orgasmini suorastaan räjähti minussa. Se oli niin voimakas, että minulta oli mennä jalat alta täristessäni siinä hänen käsivarsillaan ja toisesta silmäkulmasta saatoin nähdä hänen tyytyväisen hymymsä samalla kun kun hän veti minut puoleensa ja puristi huohottavan kehoni itseään vasten… Voi kuinka olisinkaan halunnut jäädä siihen tilaan. Lopulta hän päästi edelleen värisevän kehoni irti ja antoi suukon poskelleni jättäen minut yksin… Otin vielä suihkun ja kuivasin itseni. Vapisevin jaloin vääntäydyin lopulta huoneeseeni, missä jostakin syystä puin itselleni kaikkein seksikköimmät alusasuni ja tunsin saaneeni jotain syvää ja valtavaa. Jotain mistä olin vain haaveissani uneksinut, mutta minä halusin lisää.. Aivan kuin pakon sanelemana astuin ulos makuuhuoneestani, enkä edes välittänyt koputtaa Markun huoneen ovelle vaan avasin sen kiimaisena ja nälkäisenä uusien kokemusten perään. Silmieni eteen avautui näky mitä en koskaan unohda. Markku makasi alasti vuoteellaan runkaten itseään vauhdilla. Toisessa kädessä hänellä oli alastonkuva minusta ja tajusin että hän oli jossain vaiheessa salaa kuvannut minua. En välittänyt enää siitä vaan menin hänen vuoteensa vierelle. Hän ei edes lopettanut runkkaamistaan, ennenkuin pyysin häntä säästämään minullekin mehujaan. Aivan kuin transsissa laskeuduin tuon suuren kullin päälle ja ohjasin sen läpi9märkään vakooni pikkauhousujen lahkeesta…
        Jälkeenpäin minua vähän kyllä hävetti, mutta Markku kertoi änen haaveenaan olleen jo pitkään päästä kanssani sänkyyn, eikä hänellä ollut asian kanssa minkäänlaisia ongelmia, vaan aloitimme siitä päivästä alkaen säännöllisen rakastelun ja sain todella sitä, minkä puutteessa olin ollut jo pitkään.

        Tämä on todella suosittu aihe, kai vissiin siitä että on vähän tuhmaa.
        Hyvä että saadaan tähän vähän naisnäkökulmaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on todella suosittu aihe, kai vissiin siitä että on vähän tuhmaa.
        Hyvä että saadaan tähän vähän naisnäkökulmaakin.

        Tosi on. Vaikka olenkin lespo luen näitä mielelläni ja katselen Äiti poika videoita, niissä on sitä jotakin, ehkä suuri ikäero ja lähisukulaisuussuhde tuo väkevän eroottisen latauksen. Vaikka en muuten heteroseksistä välitäkään.


    • Anonyymi

      nuoruudessani äiti oli suihin ottja nuoret tytöt eivät tienneet mitä pitää tehdä oikein

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut äidin raskaaksi silleen että äitinne onkin halunnut pitää lapsen ja minkä lainen lapsi sitten syntyi ja oliko äitinne minkä ikäinen kun hän synnytti lapsen

      • Anonyymi

        Eipä ole. Tiedätkö nykyään on pillerit suunkautta nautittavia.


      • Anonyymi

        Joo, olen saanut äidin raskaaksi, mutta ei meistä kumpikaan halunnut että äiti synnyttäisi. Niinpä me päädyimme aika nopeasti siihen surullisen ratkaisuun....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olen saanut äidin raskaaksi, mutta ei meistä kumpikaan halunnut että äiti synnyttäisi. Niinpä me päädyimme aika nopeasti siihen surullisen ratkaisuun....

        Kerrotko tämän tarinasi taustat? Miten suhteenne alkoi? Mitä ajatuksia raskaus herätti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko tämän tarinasi taustat? Miten suhteenne alkoi? Mitä ajatuksia raskaus herätti?

        Äiti on syntynyt -77 ja mä -02. Ollaan asuttu viimeiset 10 vuotta kaksistaan. Ihan ei osattu odottaa, että näin kävisi, vaikka ei ehkäisyä käytettykään. Ajateltiin että äiti on jo sen verran vanha, ettei mitään vaaraa ole. No, ei ollut liian vanha, kuten sitten huomattiin. Olihan se vähän yllätys meille molemmille, eikä me tietenkään voitu synnyttää sitä. Onneksi huomattiin ajoissa, äiti vähän ihmetteli kun voi niin hassusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti on syntynyt -77 ja mä -02. Ollaan asuttu viimeiset 10 vuotta kaksistaan. Ihan ei osattu odottaa, että näin kävisi, vaikka ei ehkäisyä käytettykään. Ajateltiin että äiti on jo sen verran vanha, ettei mitään vaaraa ole. No, ei ollut liian vanha, kuten sitten huomattiin. Olihan se vähän yllätys meille molemmille, eikä me tietenkään voitu synnyttää sitä. Onneksi huomattiin ajoissa, äiti vähän ihmetteli kun voi niin hassusti.

        Miten suhteenne alkoi? Mikä sai sinut kiinnostumaan äidistäsi? Kuvaile äitiäsi? Mitä äitisi ajattelee tästä kaikesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suhteenne alkoi? Mikä sai sinut kiinnostumaan äidistäsi? Kuvaile äitiäsi? Mitä äitisi ajattelee tästä kaikesta?

        En mä osaa sanoa, mikä mut sai, tai saa, kiinnostumaan äidistä. Äiti on hyvän näköinen ja meillä on paljon sopivia tilaisuuksia, se kai. Pieni kerrostaloasunto, jossa asutaan kaksin, vietetään aika paljon aikaa yhdessä, yhteinen lenkkeilyharrastus (se oli äidin idea), 19 jälkeen ollaan koronan takia oltu aika paljon kotona ja vedetty joskus kalsarikännejä (tai no ei kännejä, mutta otettu joskus kuitenkin vähän yhdessä), eli paljon sopivia tilaisuuksia. Kyllä me aina pysyttiin ihan sopivissa rajoissa, vaikka joskus me vähän pienessä kännissä flirttailtiin. Sellaista olet hyvän näköinen tyyppistä juttua heittelin aina joskus äidille, ja äiti selvästi piti siitä. Mutta ei mitään sen enempää. 20 kesällä äiti onnistui varaamaan meille mökin juhannukseksi. Ei se mikään ihmeellinen mökki ollu, mutta ihan ok. Aika pieni, mutta siinä oli järvi ihan vieressä. Saunottiin, uitiin, grillailtiin ja juotiin vähän. Sellasta pientä flirttiä kokoajan, joka sitten loppuiltaa kohti lähti kai hieman lapasesta ja muuttui aika selväksi vihjailuksi, ainakin mun puolelta. Eikä äiti tuntunut olevan siitä pahoillaan. Oleskeltiin, uitiin, syötiin ja juotiin ja loppuyöstä oltiin kai molemmat vähän enemmänkin kännissä. Me käytiin vielä joskus yöllä naku-uinnilla järvellä, ja silloin mä päätin, että nyt tää juttu viedään maaliin asti. Kun meidän sitten piti joskus aamuyöstä ruveta nukkumaan, äiti sanoi että kyllä mä voin tulla sen viereen nukkumaan. Mun piti alun perin nukkua oleskelutilan sohvalla ja äidille oli varattu ainoa makuuhuone, mutta äiti oli sitä mieltä että sohvalla on huono nukkua. Just joo, mä otin sen ihan erilaisena tarjouksena. Sitten me riisuuduttiin ja pujahdettiin saman peiton alle. Siinä tuli sitten aika rohkeasti hyväityä äitiä, ja äiti vastaili siihen ihan halukkaasti. Jotenkin me vaan päädyttiin päällekäin ja sitten se oli menoa. Siitä se lähti, ja seuraavan päivän iltana me tehtiin sama juttu ihan selvin päin. Ja silleen se on jatkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suhteenne alkoi? Mikä sai sinut kiinnostumaan äidistäsi? Kuvaile äitiäsi? Mitä äitisi ajattelee tästä kaikesta?

        Ai niin, sorry, piti kuvailla äitiä. Äiti on siis 44-vuotias, täyttää syykuussa 45. Täytyy järjestää mukavat juhlat silloin :). Ihan normi äiti, ei mikään JeLo mutta ihan mukavan kiinteä ja kivan näköinen. Tumma, ehkä about 165 pitkä ja arviolta noin 60 kg eli äiti on mukavan hoikka, paitsi että lantio on aika leveä ja rinnat kohtalaisen isot. Että sellainen, tosi mukavanan näköinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suhteenne alkoi? Mikä sai sinut kiinnostumaan äidistäsi? Kuvaile äitiäsi? Mitä äitisi ajattelee tästä kaikesta?

        Jos haluat, niin voisin kirjoitella tähän aina silloin tällöin "päiväkirjaa" siitä, miten minun ja äidin elämä etenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat, niin voisin kirjoitella tähän aina silloin tällöin "päiväkirjaa" siitä, miten minun ja äidin elämä etenee.

        Mitä äitisi ajattelee teidän suhteesta? Oletteko jutelleet sen mökkiyön tapahtumista silloin tai myöhemmin. Mitä kaikki merkitsee teille tunteen tasolla? Himoa vai mitä ajattelet?

        Kirjoittele vaan kokemuksista tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä äitisi ajattelee teidän suhteesta? Oletteko jutelleet sen mökkiyön tapahtumista silloin tai myöhemmin. Mitä kaikki merkitsee teille tunteen tasolla? Himoa vai mitä ajattelet?

        Kirjoittele vaan kokemuksista tähän.

        Joo, tietenkin me ollaan juteltu tästä kaikesta, onhan tää aikamoinen juttu. Silloin seuraavana aamuna me molemmat oltiin aika hämillään eikä ihan hirveesti puhuttu, mutta sitten illalla me taas kyllä juteltiin. Olihan se tunnelma vähän vaivaantunut, ihan molemmilla, ja keskustelu oli sellaista "ei tällaista olisi saanut käydä", ainakin äidin puolelta. Mä en ollut niin häpeissäni, mutta tietenkin myötäilin äitiä ja me sovimme, että se oli vaan sellainen tyhmä erehdys, ei muuta. No, meillä oli vielä yksi päivä mökillä jäljellä, joten me jatkettiin vähän vaivaantuneessa tunnelmassa juhannuksen viettoa. Uintia, saunomista (uikkarit päällä) ja grillailua. Mä en enää juonut paljoakaan, mutta äiti taisi juoda jonkun verran, ainakin se oli loppuillasta aika iloisella tuulella. Ja sitten loppuillasta äiti alkoi jutella, miten pahoillaan hän oli ja että miten sellaista ei olisi saanut tapahtua. Se oli enemmän sellaista humalaista jutuskelua, mutta mä myötäilin ja vakuuttelin, ettei mitään pahaa ollut tapahtunut. Äiti otti syytä itselleen ja mä vakuuttelin, että kyllä mä olin ollut ihan yhtä aktiivinen enkä ollut mikään pikkupoika, joka ei tietäisi näistä jutuista. Se juttu kiersi paikallaan kunnes me lopulta päätettiin mennä nukkumaan. Äiti meni huoneeseensa, mutta jätti oven auki. Mä odottelin hetken aikaa ja menin sitten äidin huoneeseen. Äiti oli hetken vähän epäröivä, mutta päästi mut kuitenkin viereensä. Ja siitä se sitten taas lähti, vähän kuin itsestään.

        Me ollaan tietenkin jälkeenpäin juteltu paljonkin tästä jutusta, ja ollaan ainakin jollain tasolla saatu tehtyä selväksi se, että tämä sopii molemmille. Siis ettei kumpikaan koe tätä mitenkään pahana. Sitä kai auttaa se, että me tullaan muutenkin tosi hyvin toimeen, me ei riidellä paljoakaan. Eli kyllä tää on muutakin kuin seksiä, enkä mä usko että me oltais koskaan ruvettu tähän pelkästään seksin takia. Me tullaan hyvin toimeen, ja mä oon oikeasti sitä mieltä, että äiti on huippu tyyppi, muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä äitisi ajattelee teidän suhteesta? Oletteko jutelleet sen mökkiyön tapahtumista silloin tai myöhemmin. Mitä kaikki merkitsee teille tunteen tasolla? Himoa vai mitä ajattelet?

        Kirjoittele vaan kokemuksista tähän.

        Eilen oli vähän normaalista poikkeava ilta. Onneksi noi koronajutut ovat helpottaneet, niin käytiin pitkästä aikaa syömässä ulkona. Käytiin oikein italialaisessa ravintolassa, syötiin pastaa ja äidin tilaamaa punaviiniä, ja kun tultiin kotiin, niin otettiin vielä yhdet kuohuvat. Äiti oli pukeutunut tosi kivasti, joten johtihan se siihen, että mentiin äidin makkariin. Pikkuhousut pois, pientä suuseksiä ja sitten kunnon seksiä...mukava ilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tietenkin me ollaan juteltu tästä kaikesta, onhan tää aikamoinen juttu. Silloin seuraavana aamuna me molemmat oltiin aika hämillään eikä ihan hirveesti puhuttu, mutta sitten illalla me taas kyllä juteltiin. Olihan se tunnelma vähän vaivaantunut, ihan molemmilla, ja keskustelu oli sellaista "ei tällaista olisi saanut käydä", ainakin äidin puolelta. Mä en ollut niin häpeissäni, mutta tietenkin myötäilin äitiä ja me sovimme, että se oli vaan sellainen tyhmä erehdys, ei muuta. No, meillä oli vielä yksi päivä mökillä jäljellä, joten me jatkettiin vähän vaivaantuneessa tunnelmassa juhannuksen viettoa. Uintia, saunomista (uikkarit päällä) ja grillailua. Mä en enää juonut paljoakaan, mutta äiti taisi juoda jonkun verran, ainakin se oli loppuillasta aika iloisella tuulella. Ja sitten loppuillasta äiti alkoi jutella, miten pahoillaan hän oli ja että miten sellaista ei olisi saanut tapahtua. Se oli enemmän sellaista humalaista jutuskelua, mutta mä myötäilin ja vakuuttelin, ettei mitään pahaa ollut tapahtunut. Äiti otti syytä itselleen ja mä vakuuttelin, että kyllä mä olin ollut ihan yhtä aktiivinen enkä ollut mikään pikkupoika, joka ei tietäisi näistä jutuista. Se juttu kiersi paikallaan kunnes me lopulta päätettiin mennä nukkumaan. Äiti meni huoneeseensa, mutta jätti oven auki. Mä odottelin hetken aikaa ja menin sitten äidin huoneeseen. Äiti oli hetken vähän epäröivä, mutta päästi mut kuitenkin viereensä. Ja siitä se sitten taas lähti, vähän kuin itsestään.

        Me ollaan tietenkin jälkeenpäin juteltu paljonkin tästä jutusta, ja ollaan ainakin jollain tasolla saatu tehtyä selväksi se, että tämä sopii molemmille. Siis ettei kumpikaan koe tätä mitenkään pahana. Sitä kai auttaa se, että me tullaan muutenkin tosi hyvin toimeen, me ei riidellä paljoakaan. Eli kyllä tää on muutakin kuin seksiä, enkä mä usko että me oltais koskaan ruvettu tähän pelkästään seksin takia. Me tullaan hyvin toimeen, ja mä oon oikeasti sitä mieltä, että äiti on huippu tyyppi, muutenkin.

        Haluatko jutella privana? Olis muutamia kysymyksiä.
        viestilaatikko007 ja gmail osoite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, sorry, piti kuvailla äitiä. Äiti on siis 44-vuotias, täyttää syykuussa 45. Täytyy järjestää mukavat juhlat silloin :). Ihan normi äiti, ei mikään JeLo mutta ihan mukavan kiinteä ja kivan näköinen. Tumma, ehkä about 165 pitkä ja arviolta noin 60 kg eli äiti on mukavan hoikka, paitsi että lantio on aika leveä ja rinnat kohtalaisen isot. Että sellainen, tosi mukavanan näköinen nainen.

        Minun Äitini on reitevä ja niissä on vähän selluliittiä, mutta ei se haittaa, sillä tussu on ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko jutella privana? Olis muutamia kysymyksiä.
        viestilaatikko007 ja gmail osoite

        En halua, en luota sinuun tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua, en luota sinuun tarpeeksi.

        Kuka on mikäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat, niin voisin kirjoitella tähän aina silloin tällöin "päiväkirjaa" siitä, miten minun ja äidin elämä etenee.

        Huomenna on tiedossa luultavasti taas pientä "laatuaikaa" äidin kanssa. Viikko on ollut aika kiireinen, joten mä ostin meille leffaliput perjantaille ja vien äidin katsomaan elokuvaa (Hutti numero 6). Äiti tykkäsi kovasti ideasta. Ei se leffa oo pääasia, ei ainakaan mulle, vaan se, että ollaan kaksin ja vähän rentoudutaan. Iltanäytös...sitä ennen muutama lasillinen viiniä kotona, sitten leffaan, leffan jälkeen syömään ravintolaan (italialaista, siitä me pidetään) ja sitten kotiin. Ja olisin kyllä aika hämmästynyt, jos ilta ei päättyisi äidin sänkyyn.


      • Anonyymi

        Joku on, ja olen itse sellaisen tulos. Ja siis, se joku, ei ole mikään "äidin aviomies. vitsi, vitsi" vaan äidin erittäin läheinen verisukulainen ja se tapahtui 70 luvun alussa. Kukaan ei ymmärrettävästi tästä tiedä, mutta ainakaan mitään ongelmia ei ole minulla ollut kehityksessä, ulkonäössä tms. Kerrottakoon vielä, jos nyt joku ajattelee että tuo tapahtui jossain mettänperseessä kaskipellon laidassa, niin ihan kaupunkilainen äiti oli ja aivan uuteen kerrostaloon muutti rintamamiestalosta ja siellä tämän miehen kanssa juttu oli jatkunut. Äitini oli tullut hänestä raskaaksi kuulemma kesäisen järven rannalla yöllä rakkaansa autossa jossa he tapailivat säännöllisesti, ja kuulemma toivottu ja pitkään harkittu lapsi olin heille. 70 luvun alussa ajat olivat tietysti ihan toisenlaiset ja ihmisten ajatukset sinkkuäidistä huomattavasti raadollisemmat kuin nykyään, mutta äiti ei välittänyt siitä. Esimerkiksi äiti ei olisi voinut kutsua luokseen tuntemattomia miehiä, mutta tämä hänen rakkaansa oli tietysti tervetullut. Minulla ja äidillä ei ole ollut mitään seksuaalista välillämme.


    • Anonyymi

      Parhaat videot xhamster mamin oma tai mami and san . ei vaaraa viruksista näillä sivuilla.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole kokemusta äidistä. Mutta naapurin Riitta olen välillä käynyt auttelemasaa. Lähti siitä kun kesällä olelin vain kotona. Riitta huomasi että minulla ei ollut kesätöitä. Kyseli voinko maalata hänen piha saunansa. Lupauduin. Riitta. Kävi ostamassa maalit ja skrapat. Parin päivän päästä pyysi aloittamaan. Ensin raaputin irto knöölit pois ja aloitin maalaamisen. Sade Keskeytti homman. Laitoin maali pöntön kiinni ja menin saunan sisälle istumaan. Ajattelin odottaa että sade lakkaisi. Puolentunnin päästä ritta tuli katsoman minua. Sanoi että ei taida sade loppua vähään aikaan. Pyysi tulemaan juomaan limonadia. Menimme Riitan asuntoon. Pieni omakotitalo kaikkialla. Oli pientä tilpehööriä ja matka muistoja. Kävelimme pienen keittiöön ja Riitta käski minua istumaan pöytään. Sitten hän otti jääkaapista kola pullon ja ojensi sen minulle 0.25 kokis. Avasin sen ja maistoin. Sitten riita sanoi että hänellä pitäisi olla jossain Jaffa keksejä. Kääntyi ja alkoi tonkimaan ala hyllyjä. Katsoin hänen pyöreää ja leveää pyllyään. En voinut mitään kohta minuppa oli täysi seisokki. Minuutin päästä riita kääntyi keksipaletti kädessä. Ja laittoi keksit tanssin päälle. Nyt sinulla on keksejä hän sanoi. Hän oli hetken aivan hiljaa. Hän oli huomannut seisokkini. Sitten hän sanoi. Juo niin jatketaan hommia. Ihmettelin mitä nyt kulautin juoman loppuun. Riitta otti keksi paketin ja laittoi sen takaisin kaapin. Takaisin laittaminen kesti ainakin 2 minuuttia. Katseli hänen pyöreitä pakaroitaan ja kullini koveni kokoajan. Sitten hän pyysi että mennään vielä käymään hakemassa vintillä iso laatikko. Hän lähti kävelemään kohti portaita. Minkin nousin pöydästä. Kullini seisoi kun ceesarin tervehdys. Riitta käveli kohti rappusia. Tuijotin hänen pyllyään noiduttuna. En kyllä ollut tässä maailmassa. Ennen rappusia hän kääntyi ja katsoin minua. Otti kädestä kiinni ja talutti makuhuoneeseen. Pyysi minua menemään sängylle makamaan. Hän tuli viereeni ja otti sortsini pois. Koski sormellaan kulliani ja se nytkähti. Taidat olla kiimoissasi. En saanut sana suustani. Hän nosti hamettaan ja otti xxl alushousunsa pois. Istui päälleni. Hänen pillunsa imaisi elimeni sisälle. Laukesin välittömästi. Hän odotti hetken. Sitten hän rupesi keinnuttamaan lantiotaan. Kullin koveni välittömästi uudelleen. Mutta en taaskaan voinut mitään vaan laukesin uudelleen. Sitten hn nousi pois päältäni ja pyyhki spermaisen kullini puhtaaksi alushousuillaan. Ja tulin viereeni. Ollaan tässä hetki hän sanoi.

    • Anonyymi

      Apua kannattaa hakea mt- toimistosta. Olet sairas.

    • Anonyymi

      Kertokaa tähän ketjuun tositarinoita äidin/äitipuolen ja pojan/poikapuolen seksistä. Tiedän että niitä on. Novellinen ja tositarinan myös erottaa helposti. Täällä olevat novellit ovat mauttomia ja liioiteltuja.

      Eiköhän oikeasti äidin/äitipuolen ja pojan/poikapuolen seksi ole ihan tavallista seksiä eli kyseessä on yleensä sinkkuäiti, joka tyydyttää tarpeensa pojan kanssa, jolloin win-win-tilanne, kun kyseessä 18-20 v. poika.

      Riippuu tietenkin äidistä eli eihän kukaan ketä tahansa pane, vaan pitää olla kiva ja kivan näköinen. En usko, että äidin/äitipuolen ja pojan/poikapuolen seksi on mitään pornoleffaseksiä, vaan mennään sänkyyn lähetyssaarnaaja-asentoon ja yritetään saada molemmille orgasmi.

      Mutta mistä minä tiedän. Kertokaa te joilla on seksisuhde äidin/äitipuolen ja pojan/poikapuolen kannsa.

    • Anonyymi

      hei 17v poikani katselee usein koneeltaan pornoa ja paljon juurikin äiti ja poika videoklippejä. jättää koneensa auki huoneeseensa niin että näen millasilla sivuilla on ollut. yh Helena40v

      • Anonyymi

        Mitä ajatuksia herättää sinussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajatuksia herättää sinussa

        haluaisin tietää miksi hän katsoo just niitä..omat ajatukset on hiukan sekalaiset tuollasten videoiden suhteen. Helena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluaisin tietää miksi hän katsoo just niitä..omat ajatukset on hiukan sekalaiset tuollasten videoiden suhteen. Helena

        Hän kai haluaa panna sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kai haluaa panna sinua

        Ei välttämättä halua panna äitiänsä mutta kokee asian kiihottavana


      • Anonyymi

        Kysäise Helena pojaltasi onko hän juuri sinusta kiinnostunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluaisin tietää miksi hän katsoo just niitä..omat ajatukset on hiukan sekalaiset tuollasten videoiden suhteen. Helena

        Kiihottaako sinua ajatus että kiihottaisit omaa poikaasi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä halua panna äitiänsä mutta kokee asian kiihottavana

        sama tilanne minulla..nuori mies on haluttava mutta sentään oma poika..H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama tilanne minulla..nuori mies on haluttava mutta sentään oma poika..H

        Näinhän se on, jos on äidillä taas tuommosii fantasioita niin parempi voi olla ettii vaan nuorempi jätkä muualta ketä kuhtuu pojakseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä halua panna äitiänsä mutta kokee asian kiihottavana

        Hänellä voi olla fantasia aikuisesta kypsemmästä naisesta..ei välttämättä just äidista..H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä voi olla fantasia aikuisesta kypsemmästä naisesta..ei välttämättä just äidista..H

        Haluutko kertoa itsestäsi H?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluutko kertoa itsestäsi H?

        Tuhma ja isorintanen Bi..kiinteä pyöreä peppu lähinnä urheiluharrastuksen vuoksi. H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhma ja isorintanen Bi..kiinteä pyöreä peppu lähinnä urheiluharrastuksen vuoksi. H

        Kuljetko minkälaisissa vaatteissa kotonas että käytätkö seksikkäitä alus asuja mitkä päällä kuljeksit poikas eessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljetko minkälaisissa vaatteissa kotonas että käytätkö seksikkäitä alus asuja mitkä päällä kuljeksit poikas eessä?

        No tokihan olen ollut kotona alusasuissa ja pienessä yöpaidassakin..mutta en ole ajatellut että se ois kiihottanut häntä. tykkään pukeutua kivasti ja niin että se tuntuu itsestäni mukavalle. Omaakivaakin tulee touhuttua usein..pitääkö sitten alkaa varomaan omia touhuja kotona etten tahallani kiusaa poikaa. H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tokihan olen ollut kotona alusasuissa ja pienessä yöpaidassakin..mutta en ole ajatellut että se ois kiihottanut häntä. tykkään pukeutua kivasti ja niin että se tuntuu itsestäni mukavalle. Omaakivaakin tulee touhuttua usein..pitääkö sitten alkaa varomaan omia touhuja kotona etten tahallani kiusaa poikaa. H

        Sinun valintahan se on mutta jos jatkat niin varo että poikas ei enempiä kiinnosti äidistään, mulle ainakin kelpais tuommonen äiti 😉 oletko minkä ikäinen poikasi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tokihan olen ollut kotona alusasuissa ja pienessä yöpaidassakin..mutta en ole ajatellut että se ois kiihottanut häntä. tykkään pukeutua kivasti ja niin että se tuntuu itsestäni mukavalle. Omaakivaakin tulee touhuttua usein..pitääkö sitten alkaa varomaan omia touhuja kotona etten tahallani kiusaa poikaa. H

        Kokeilkaa harrastaa seksiä kysy vaikka pojaltasi että haluaisiko hän sinun kanssa harrastaa seksiä poikasi varmaan haluaa kokeilla että minkälaista on harrastaa seksiä oman äidin kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tokihan olen ollut kotona alusasuissa ja pienessä yöpaidassakin..mutta en ole ajatellut että se ois kiihottanut häntä. tykkään pukeutua kivasti ja niin että se tuntuu itsestäni mukavalle. Omaakivaakin tulee touhuttua usein..pitääkö sitten alkaa varomaan omia touhuja kotona etten tahallani kiusaa poikaa. H

        Onko poikasi koskaan "eksynyt" fanttisioihisi kun olet harrastanut" omaa kivaa" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tokihan olen ollut kotona alusasuissa ja pienessä yöpaidassakin..mutta en ole ajatellut että se ois kiihottanut häntä. tykkään pukeutua kivasti ja niin että se tuntuu itsestäni mukavalle. Omaakivaakin tulee touhuttua usein..pitääkö sitten alkaa varomaan omia touhuja kotona etten tahallani kiusaa poikaa. H

        Oletko jatkanut sexyä pukeutumistasi poikasi nähden ? Viipyykö pojan katse pitkään vartalollasi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jatkanut sexyä pukeutumistasi poikasi nähden ? Viipyykö pojan katse pitkään vartalollasi ?

        Kyllähän minä pukeudun kotona niinkun tykkään ja usein alusasuissa jos ollaan kahdestaan. Hänen kaverit on nähneet minut pikkumekossa ja kun isot rinnat liikahtelee ilman rintsikoita niin en voi kieltää että ne katseet kiihottaa jotenkin tuhmalla tavalla .. H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä pukeudun kotona niinkun tykkään ja usein alusasuissa jos ollaan kahdestaan. Hänen kaverit on nähneet minut pikkumekossa ja kun isot rinnat liikahtelee ilman rintsikoita niin en voi kieltää että ne katseet kiihottaa jotenkin tuhmalla tavalla .. H

        Onko poikasi jo pannu sinua


    • Anonyymi

      Onko Keski suomessa noin 45-65v naista kuka haluais "poikaansa"? Täällä olis yks 22v äitiä vailla ;)

    • Anonyymi

      Kirjoitelkaas semmosii Ass to Mouth juttuja.

    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      Miten sanoa äidille että haluaa harrastaa seksiä hänen kanssa ja miten äiti suhtautuu asiaan tai miten saa äidin harrastamaan seksiä . Laittakaa omat kokemukset

      • Anonyymi

        No ihan aluksi tähän on pakko sanoa, ettei se ihan noin yksinkertaista oo. Ei ketään "saa harrastamaan seksiä", ei ainakaan äitiä, jos se ei oikeasti halua. Kyllä se on vähän monimutkaisempi juttu, ja ihan heti kättelyssä kannattaa unohtaa kaikki pornoleffojen jutut. On nimittäin todella herkkää hommaa, ja vaatii paljon pieniä vihjeitä ja hidasta etenemistä. Tai niin ainakin mulla vaati, ja luulisin että niin se on yleensäkin. Sun pitää saada sun äiti tuntemaan olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi ennen kuin on mitään mahdollisuuksia mihinkään. Vasta sitten voit vähitellen viedä juttua tavallista "tukemista" pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan aluksi tähän on pakko sanoa, ettei se ihan noin yksinkertaista oo. Ei ketään "saa harrastamaan seksiä", ei ainakaan äitiä, jos se ei oikeasti halua. Kyllä se on vähän monimutkaisempi juttu, ja ihan heti kättelyssä kannattaa unohtaa kaikki pornoleffojen jutut. On nimittäin todella herkkää hommaa, ja vaatii paljon pieniä vihjeitä ja hidasta etenemistä. Tai niin ainakin mulla vaati, ja luulisin että niin se on yleensäkin. Sun pitää saada sun äiti tuntemaan olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi ennen kuin on mitään mahdollisuuksia mihinkään. Vasta sitten voit vähitellen viedä juttua tavallista "tukemista" pidemmälle.

        Miten saa äidin tuntemaan olonsa turvalliseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saa äidin tuntemaan olonsa turvalliseksi?

        Jaa, että tällaista...no...kuuntelet äitisi mielipiteitä ja toiveita, kohtelet kunnioittavasti ja ystävällisesti, kuuntelet ja juttelet ihan tavallisia asioita. Et ole liian hyökkäävä vaan annat äidin ymmärtää, että hän on hyvä ja kaunis. Autat kotitöissä, et siis vaan makoile huoneessasi ja odota että kaikki tehdään valmiiksi...sellaista. Vähitellen äiti ja sinä lähennytte ihan eri tasolle ja siitä se sitten voi lähteä, ehkä.


    • Anonyymi

      Minkä ikäisenä olette pannu äitiä ensimmäisen kerran

      • Anonyymi

        Taisin olla 27 ja äiti 55.


      • Anonyymi

        Vähän yli vuosi sitten, kun oli vielä lukiossa, olin silloin 19. Äiti on 42.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin olla 27 ja äiti 55.

        Kertoisitko taustaa lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän yli vuosi sitten, kun oli vielä lukiossa, olin silloin 19. Äiti on 42.

        Voisitko kertoa lisää suhteen alusta ja taustasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kertoa lisää suhteen alusta ja taustasta.

        Se alkoi viime kesänä, kun oltiin kesälomareissulla. Me oltiin sellaisella parin yön reissulla Suomessa, kun kerran ulkomaille ei oikein voinut lähteä. Ajettiin äidin autolla yhteen länsirannikon kaupunkiin, katseltiin päivä kaikenlaisia nähtävyyksiä ja oltiin yö motellissa. Päivän teransseilla istuskelun ja illan ruokailun jälkeen oltiin molemmat pienessä nousukännissä kun tultiin motellille, ja siinä sitten vain kävi niin.


    • Anonyymi
    • onpas ollut mukaavaa luettavaa,,, onkos jatkoa tulossa

    • Anonyymi

      Minkä hajuinen äidin pillu on

      • Anonyymi

        Mä mieluummin sanoisin, että äidin pillu tuoksuu kuin haisee. Se on sellainen aika vahva, vähän suolainen tuoksu, josta tietää, että äiti on ihan valmis. Hyvä ja kiihottava tuoksu. Ja kun nuolet äitiä, huomaat miten märkä se on, miten sen reisien sisäpinta on ihan kosteana...no, eihän sellaista kauaa voi tehdä, aika pian sitä on ihan pakko nousta vähän ylemmäs ja työntyä sisään.


    • Anonyymi

      Onko kukaan pannut äitiä saunassa tai suihkussa

      • Anonyymi

        Monta kertaa.


      • Anonyymi

        Mä en ole koskaan oikeasti pannu äidin kanssa saunassa, siellä on ihan liian kuuma sellaiseen, enkä oikeastaan suihkussakaan, mutta olen mä aika monta kertaa sormettanut äitiä saunassa. Ja suihkussa mä olen pessyt äidin ihan kokonaan, saippuoinut ja sellaista, ja sitten kuivannut ja sitten me ollaan menty sänkyyn.


    • Anonyymi

      Millä tavalla olette panneet äitiä saunassa tai suihkussa

    • Anonyymi

      Olen nelikymppinen nainen jonka mies lähti omille teilleen poikamme ollessa vielä ala-aste ikäinen. Siitä saakka on asuttu kahdestaan poikani kanssa joka on nyt parastaikaa armeijassa. Pojalla oli armeijaan lähtiessä tyttöystävä ja he olivat seurustelleen yläasteelta alkaen, mutta pojan tullessa nyt kuunvaihteessa viikonlopun pitkälle lomalle armeijasta tämä tyttö antoi pojalleni heti heidän tavatessaan rukkaset ilman mitään selitystä.

      Poika tuli treffeiltä kotiin muutaman kaljan juoneena ja täysin surun murtama. Istua murjotti vaan sohvalla. Ei edes alkuun suostunut kertomaan kun kyselin mikä on, vaikka ollaan aina voitu ja totuttu puhumaan kaikista pikku perheemme asioista keskenään. Lopulta hän kuitenkin avautui ja kertoi kyyneleet silmissä kun kyselin. Minun kävi niin sääli poikaa, menin istumaan sohvalle siihen aivan viereen ja halasin sitä kevyesti niin kuin joskus ennenkin oltiin tehty.
      Alkuun poika jotenkin ujosteli, mutta kun silittelin ja jatkoin halailua niin hän jotenkin rentoutui, upotti kasvonsa olkaani vasten, kietoi kätensä ympärilleni ja alkoi suukotella kaulaani. Pojan käden noustessa hyväilemään rintojani ja suudelmien siirtyessä hakemaan huuliani mitään miettimättä vastasin niihin ja samalla tunsin kuin lämpimän aallon sisälläni enkä työntänyt kättään pois tai ristinyt sääriäni pojan yrittäessä työntää kättään hameeni alle vaan annoin hänen tehdä sen. Korjasin vain hiukan asentoa ja levitin reiteni antaen luvan kosketella alapäätäni pikkareitten päältä. Pidin kuitenkin poikaa ranteesta kiinni, ettei innostuisi ja yrittäisi riisua niitä jalastani.

      Pillun hyväily pikkareitten päältä tuntui ihanan sähköiselle enkä tiedä mikä minuun meni. Oliko se pitkään jatkunut miehisen kosketuksen puute vai mitä, sillä siitä oli jotain parivuotta aikaa kulunut, kun olen miehen intiimistä kosketuksesta saanut nauttia. Poika osasi ja tiesi miten koskettaa ja mitä itse naiselta halusi. Ei mennyt kuin hetki, kun olin jo hame ja pusero riisuttuna pelkissä rintsikoissa ja pikkareissa pojan noustessa päälleni ja alkaessa tehdä nainti liikettä pilluani vasten vain pikkareitten ohuen kankaan enää erottaessa minut tuosta ihanan vaativasti seisovasta kullista.

      Valuin kuin koski ja poikani rintsikoista vapauttamat tissini olivat kuin tulessa hänen suukotellessa ja näykkiessä terhakkana nöpöttäviä nännejäni. Tunsin miten pikkarin punttia raotettiin ja kovana seisova kulli alkoi tökkiä häpyhuulieni välissä aukoa hakien ja sen löydettyään alkoi upota armoa antamatta sisälleni minut ihanasti täyttäen.
      En enää vastustellut, vaan himosta väristen levitin reiteni naaraan alkukantaisella vaistolla täysin estoitta urokseni otettavaksi ja astuttavaksi. Pilluni puristi ja sykki kiimaisella otteellaan kullin ympärillä imien sitä mahdollisimman syvään sisälleni, kun altapäin vastailin samaa rytmiä hakien poikani vahvoihin omistaviin työntöihin. En edes pyytänyt poikaa laittamaan kortsua vaikka minulla ei ole mitään ehkäisyä ollut enää vuosiin, sillä halusin niin saada tuntea pitkästä aikaa nuo ihanat sykäykset sisälläni miehen tyhjentäessä spermansa pilluni sopukoihin ja sinne ne sain, kun poika työnsi itsensä juurta myöten sisälleni ja voimakkain sykäyksin tyhjensi viikkojen lastinsa syvälle suoraan kohtuni suulle jääden lopuksi pehmenevä kalu yhä sisälläni koko painollaan päälleni. Kiedoin sääreni tiukasti hänen ympärilleen samalla jatkaen pilluni lihaksilla vielä rauhallista kullin lypsämistä yrittäen saada se vielä sisälläni uudelleen heräämään ja kovenemaan.
      Kun poika kuitenkin kalun pehmetessä vetäytyi ulos minusta ja pikkareitteni haarapalaa paikoilleen sovitellen nousin ylös sperman valuessa pillustani tunsin häpeää pesulle mennessäni.

      Vaikka loppu ilta kului osittain vaivautuneissa merkeissä, niin aamuyöllä heräsin siihen, kun poika pyrki viereeni sänkyyn. Kolme kertaa rakastelimme sen viikonloppuloman aikana ja joka kerta poika laski spermat sisääni ilman mitään ehkäisyä. Kun laskeskelin omaa kiertoani, niin huomasin minulla olleen juuri silloin kierron hedelmällisimmät päivät ja kun muutamana aamuna minulla on ollut outoa oloa ja rinnat kipeät ja aristavat kylmää niin alkanut pelottaa mahdollinen raskaus. Joudun nyt vielä jännittämään menkkojeni alkua ensi viikolle. Olisi se kyllä pieni katastrofi jos niitä ei kuuluisi ja plussaisin.

      • Anonyymi

        Älä huolehdi ja älä ainakaan pelkää. Riskit ovat onneksi huomattavasti pienemmät kuin millä ihmisiä pelotellaan. Et olisi myöskään ensimmäinen äiti, sisko tai tytär joka on saanut kaksi viivaa ja asioilla on aina tapana järjestyä. Muutoinkaan ei kannata tässä väliajalla ainakaan pelätä turhaan, sillä onhan sinulla vielä kaksi vaihtoehtoa sen tiedon jälkeen, eli aikaa on miettiä ja valmistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huolehdi ja älä ainakaan pelkää. Riskit ovat onneksi huomattavasti pienemmät kuin millä ihmisiä pelotellaan. Et olisi myöskään ensimmäinen äiti, sisko tai tytär joka on saanut kaksi viivaa ja asioilla on aina tapana järjestyä. Muutoinkaan ei kannata tässä väliajalla ainakaan pelätä turhaan, sillä onhan sinulla vielä kaksi vaihtoehtoa sen tiedon jälkeen, eli aikaa on miettiä ja valmistella.

        Kiitos sinulle ihana ihminen lohdullisista sanoista. Tämä on vaan niin eriskummallinen tilanne joka saa kaikenlaisia ajatuksia päässäni aikaan ja näitä yksin pohtiessa sitä pelkoakin, siksi pitää taas hiukan tänne anonyymisti avautua.

        Mitä enemmän olen nyt kehoani kuulostellut, niin sitä enemmän on alkanut pelottaa, sillä niin useita raskauteen viittaavia uusia oireita olen itselläni aistinut tuon aikaisemmin jo mainitsemani rintojen pinkeyden ja kylmän arkuuden lisäksi.
        On tullut iltaisin palelua ja tukkoista oloa, hajuaisti on jotenkin herkistynyt ja lähes jatkuvaa pissahätää. Aamulla luulin, että menkat alkaisi kun housuihin oli tullut pieni verinen pisara ja laitoin tampoonin, mutta se verinen vuoto jäi siihen pikku tippaan, sen sijaan valkovuoto on runsasta. Pöksyjen aamuinen verinen tippa saattoi olla kiinnittymisvuotoa joten aika pyörällä päästäni tässä olen.

        Kaivoin myös viimevuotisen kalenterin ja katsastin kuukautiskiertoni pidemmältä ajalta ja se on vaihdellut 28 – 30 päivän välissä niin pitkälle kuin merkintöjäni löysin. Maaliskuussa kierto oli 29 päivää ja huomenna on nyt kp. 28. Olin tänään jo ostaa raskaustestin, mutta päätin kuitenkin jättää sen vielä huomiseen.

        Myös poika viestitteli nyt illalla. Kertoi yrittävänsä saada pääsiäiseksi lomaa ja toivoi meidän jatkossa tästä eteenpäin jakavan yhteisen vuoteen ja kaiken jatkuvan siitä mihin vajaat pariviikkoa sitten jäätiin.
        Olen nyt täysin ymmällä, mihin tilanteeseen olenkaan joutunut. Entä jos kuukautisia ei kuulu ja olen jo pojalle raskaana? Jatkaako nyt tuosta vain yhteisessä vuoteessa kuin pariskunta konsanaan ja annan raskaus masuni kasvaa kunnes poika itse huomaa, vai keskeytänkö mahdollisen raskauden pojalle mitään puhumatta ja laitan tälle ehdottaman pisteen ja selitän pojalle kaiken kerran hairahduksen piikkiin.

        Jos taas pojalta kysyn, hän varmaan haluaisi, että hankin kunnon ehkäisyn vastaisen varalle ja alamme elää keskenämme kuin pariskunta.
        En toki kiellä, etteikö se olisi ihanaa myös minustakin olla naisena vielä haluttu ja rakastettu.
        Voi kamala näitä minun suunnitelmia, taidan olla aivan hassu kun näin edes mietin.
        Kaikki olisi paljon selvempää kunhan ne minun menkat nyt vain alkaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle ihana ihminen lohdullisista sanoista. Tämä on vaan niin eriskummallinen tilanne joka saa kaikenlaisia ajatuksia päässäni aikaan ja näitä yksin pohtiessa sitä pelkoakin, siksi pitää taas hiukan tänne anonyymisti avautua.

        Mitä enemmän olen nyt kehoani kuulostellut, niin sitä enemmän on alkanut pelottaa, sillä niin useita raskauteen viittaavia uusia oireita olen itselläni aistinut tuon aikaisemmin jo mainitsemani rintojen pinkeyden ja kylmän arkuuden lisäksi.
        On tullut iltaisin palelua ja tukkoista oloa, hajuaisti on jotenkin herkistynyt ja lähes jatkuvaa pissahätää. Aamulla luulin, että menkat alkaisi kun housuihin oli tullut pieni verinen pisara ja laitoin tampoonin, mutta se verinen vuoto jäi siihen pikku tippaan, sen sijaan valkovuoto on runsasta. Pöksyjen aamuinen verinen tippa saattoi olla kiinnittymisvuotoa joten aika pyörällä päästäni tässä olen.

        Kaivoin myös viimevuotisen kalenterin ja katsastin kuukautiskiertoni pidemmältä ajalta ja se on vaihdellut 28 – 30 päivän välissä niin pitkälle kuin merkintöjäni löysin. Maaliskuussa kierto oli 29 päivää ja huomenna on nyt kp. 28. Olin tänään jo ostaa raskaustestin, mutta päätin kuitenkin jättää sen vielä huomiseen.

        Myös poika viestitteli nyt illalla. Kertoi yrittävänsä saada pääsiäiseksi lomaa ja toivoi meidän jatkossa tästä eteenpäin jakavan yhteisen vuoteen ja kaiken jatkuvan siitä mihin vajaat pariviikkoa sitten jäätiin.
        Olen nyt täysin ymmällä, mihin tilanteeseen olenkaan joutunut. Entä jos kuukautisia ei kuulu ja olen jo pojalle raskaana? Jatkaako nyt tuosta vain yhteisessä vuoteessa kuin pariskunta konsanaan ja annan raskaus masuni kasvaa kunnes poika itse huomaa, vai keskeytänkö mahdollisen raskauden pojalle mitään puhumatta ja laitan tälle ehdottaman pisteen ja selitän pojalle kaiken kerran hairahduksen piikkiin.

        Jos taas pojalta kysyn, hän varmaan haluaisi, että hankin kunnon ehkäisyn vastaisen varalle ja alamme elää keskenämme kuin pariskunta.
        En toki kiellä, etteikö se olisi ihanaa myös minustakin olla naisena vielä haluttu ja rakastettu.
        Voi kamala näitä minun suunnitelmia, taidan olla aivan hassu kun näin edes mietin.
        Kaikki olisi paljon selvempää kunhan ne minun menkat nyt vain alkaisi.

        Olisiko se muka ihan kauheista kauheinta jos sinun sisällä kasvaakin teidän kahden pienokainen? Etkä suinkaan ole hassu vaikka ajattelet sitäkin että annat raskauden jatkua. Ei elämä siihen kaadu. Muista että olethan jo yhden mukavan nuorukaisen kasvattanut ja osaat tämän kaiken paremmin kuin hyvin.

        Tämä seuraava kuulostaa oudolta, mutta tilanteesi huomioonottaen suosittelen raskaustestin hankkimista ja sen tekemistä, varsinkin jos olet vakuuttunut että tulos olisi positiivinen. Mutta syy ei johdu siitä mitä ehkä ajattelet. Tällä hetkellä positiivinen tulos voi hirvittää ja paniikki iskeä ja kaiken haluaa vain pois. Parhaat ratkaisusi tiedät vain sinä itse, jatkatko raskauttasi ja kerrot pojallesi että hänestä tulee "setä" vai annatko hänen itse huomata viikko viikolta kasvavan vatsasi, vai keskeytätkö ja jatkatte pariskuntana kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta muista että elämä kuitenkin jatkuu kaikista paniikista ja ratkaisuistasi huolimatta ja sinulla ja myös pojallasi on vielä paljon elämää jäljellä jolloin tämänhetkiset pelot ja huolet selviävät ja kaikkoavat lopulta ja elämä selkiytyy.

        En näin outoa ehdottaisi mutta olen kokenut nuorena pari kertaa keskenmenon erittäin aikaisessa vaiheessa. Minulle lääkäri totesi myöhemmin etten voi saada lapsia. Mutta vaikka asia oli järkytys, nyt kaikkien vuosien jälkeen minulla on onneksi yksi kaappiin unohtunut positiivinen raskaustesti muistona eräästä ihanasta ihmisestä. Vaikka ketjun aihe on sukulaiset, niin hän ei ollut sukua. Vaikka lapsettomuus on itsessään surullista, niin siitä huolimatta tuo kaappiin unohtunut positiivinen testi on merkittävä muisto koska se mitä koin hänen kanssaan, oli tärkeintä. Jos oma testisi on positiivinen, ja päätät keskeyttää raskautesi, niin silti se mitä teillä on, on jotain merkittävää ja vuosien kuluttua se voi olla ainoa konkreettinen muisto siitä varsinkin jos poikasi lähtee opiskelemaan tai töihin jonnekin muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko se muka ihan kauheista kauheinta jos sinun sisällä kasvaakin teidän kahden pienokainen? Etkä suinkaan ole hassu vaikka ajattelet sitäkin että annat raskauden jatkua. Ei elämä siihen kaadu. Muista että olethan jo yhden mukavan nuorukaisen kasvattanut ja osaat tämän kaiken paremmin kuin hyvin.

        Tämä seuraava kuulostaa oudolta, mutta tilanteesi huomioonottaen suosittelen raskaustestin hankkimista ja sen tekemistä, varsinkin jos olet vakuuttunut että tulos olisi positiivinen. Mutta syy ei johdu siitä mitä ehkä ajattelet. Tällä hetkellä positiivinen tulos voi hirvittää ja paniikki iskeä ja kaiken haluaa vain pois. Parhaat ratkaisusi tiedät vain sinä itse, jatkatko raskauttasi ja kerrot pojallesi että hänestä tulee "setä" vai annatko hänen itse huomata viikko viikolta kasvavan vatsasi, vai keskeytätkö ja jatkatte pariskuntana kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta muista että elämä kuitenkin jatkuu kaikista paniikista ja ratkaisuistasi huolimatta ja sinulla ja myös pojallasi on vielä paljon elämää jäljellä jolloin tämänhetkiset pelot ja huolet selviävät ja kaikkoavat lopulta ja elämä selkiytyy.

        En näin outoa ehdottaisi mutta olen kokenut nuorena pari kertaa keskenmenon erittäin aikaisessa vaiheessa. Minulle lääkäri totesi myöhemmin etten voi saada lapsia. Mutta vaikka asia oli järkytys, nyt kaikkien vuosien jälkeen minulla on onneksi yksi kaappiin unohtunut positiivinen raskaustesti muistona eräästä ihanasta ihmisestä. Vaikka ketjun aihe on sukulaiset, niin hän ei ollut sukua. Vaikka lapsettomuus on itsessään surullista, niin siitä huolimatta tuo kaappiin unohtunut positiivinen testi on merkittävä muisto koska se mitä koin hänen kanssaan, oli tärkeintä. Jos oma testisi on positiivinen, ja päätät keskeyttää raskautesi, niin silti se mitä teillä on, on jotain merkittävää ja vuosien kuluttua se voi olla ainoa konkreettinen muisto siitä varsinkin jos poikasi lähtee opiskelemaan tai töihin jonnekin muualle.

        Kiitos jälleen lohduttavista viisaista sanoistasi ja suuresta ymmärryksestä minua hupsua tyttörukkaa kohtaan. Luin aamuisen viestisi useaan kertaan ammentaen viisaista lämpimistä sanoistasi voimaa ja rohkeutta.
        Tuntui jotenkin kovin surulliselta ja niin väärältä se, että et itse päässyt nauttimaan äitiydestä, sillä olisit ollut hyvä äiti. Osaat lohduttamisen taidon.

        Ostin eilen illalla töistä tullessani pari raskaustestiä täksi aamuksi, mutta jostain syystä aamulla en kuitenkaan vielä uskaltanut tikulle pissata. Elättelen silti sitkeästi toivoa, että kuukautiset alkaa, vaikka uusina raskausmerkkeinä on tulleet nyt vatsan nippailut ja alakerran turvotus. Toki mulla vatsa usein pömpöttää myös juuri menkkojen alla, mutta harvemmin on häpy turpean oloinen kuin rakastellessa.
        Tänään on kp.29, eli juuri se kierron päivä milloin ne on viimeisen reilun vuoden ajalla useimmin alkaneet. Vain pari kertaa kierto on venynyt kp.30 ja vastaavasti neljästi menkat on alkaneet jo kp.28.

        Poika viestitteli illalla ja varmisti tulevansa lomalle huomen illalla. En edelleenkään osaa päättää miten sen kanssa toimia ja mitä kertoa.
        Tai itse asiassa olen kyllä ajatellut olla vielä kertomatta mitään mahdollisesta raskaudestani, jos nyt huomisaamuna edes uskallan sen testin tehdä.
        Viestitellessä selvisi senkin, että jos en petaa hänelle viereeni paikkaa, niin yrittää sinne kuitenkin.
        Nyt on kyllä niin kaksijakoinen olo miten toimia, vaikka turhaa sitä on itseltään kieltää. Kaipaan jo nyt sitä sen ”miehistä” kosketusta ja varma otteisuutta naisensa kanssa. Vatsanpohjaa ihanasti kihelmöi, kun muistaa niitä edellisiä kahdenkeskisiä hetkiä, vaikka juuri niiden ansiosta minä tähän rassaavaan tilanteeseeni jouduin ja nyt kaikki tuntuu näitä yksin pohtiessa jotenkin pelottavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jälleen lohduttavista viisaista sanoistasi ja suuresta ymmärryksestä minua hupsua tyttörukkaa kohtaan. Luin aamuisen viestisi useaan kertaan ammentaen viisaista lämpimistä sanoistasi voimaa ja rohkeutta.
        Tuntui jotenkin kovin surulliselta ja niin väärältä se, että et itse päässyt nauttimaan äitiydestä, sillä olisit ollut hyvä äiti. Osaat lohduttamisen taidon.

        Ostin eilen illalla töistä tullessani pari raskaustestiä täksi aamuksi, mutta jostain syystä aamulla en kuitenkaan vielä uskaltanut tikulle pissata. Elättelen silti sitkeästi toivoa, että kuukautiset alkaa, vaikka uusina raskausmerkkeinä on tulleet nyt vatsan nippailut ja alakerran turvotus. Toki mulla vatsa usein pömpöttää myös juuri menkkojen alla, mutta harvemmin on häpy turpean oloinen kuin rakastellessa.
        Tänään on kp.29, eli juuri se kierron päivä milloin ne on viimeisen reilun vuoden ajalla useimmin alkaneet. Vain pari kertaa kierto on venynyt kp.30 ja vastaavasti neljästi menkat on alkaneet jo kp.28.

        Poika viestitteli illalla ja varmisti tulevansa lomalle huomen illalla. En edelleenkään osaa päättää miten sen kanssa toimia ja mitä kertoa.
        Tai itse asiassa olen kyllä ajatellut olla vielä kertomatta mitään mahdollisesta raskaudestani, jos nyt huomisaamuna edes uskallan sen testin tehdä.
        Viestitellessä selvisi senkin, että jos en petaa hänelle viereeni paikkaa, niin yrittää sinne kuitenkin.
        Nyt on kyllä niin kaksijakoinen olo miten toimia, vaikka turhaa sitä on itseltään kieltää. Kaipaan jo nyt sitä sen ”miehistä” kosketusta ja varma otteisuutta naisensa kanssa. Vatsanpohjaa ihanasti kihelmöi, kun muistaa niitä edellisiä kahdenkeskisiä hetkiä, vaikka juuri niiden ansiosta minä tähän rassaavaan tilanteeseeni jouduin ja nyt kaikki tuntuu näitä yksin pohtiessa jotenkin pelottavalta.

        Jos ajattelen itseni tuohon tilanteeseesi ja viikonlopun kynnyksellä, niin minä jättäisin kertomatta, huolimatta siitä onko tulos positiivinen tai negatiivinen. Itse myös tekisin sen testin huomenna aamulla, ensin visusti päättäen että en panikoi, en huolehdi, enkä pelkää tai edes kiirehdi koska asialle ei voi juuri tällä hetkellä mitään ja aikaa päätöksille on vielä paljon jäljellä. Sitten, vaikka täysin tietoisena siitä että sisälläni kasvaa pienokainen, vain nauttisin viikonlopusta, miehisestä kosketuksesta ja rakkaudesta. Ajattele, jos testin tulos on positiivinen, niin se mitä tällä hetkellä koet on jotain ainutkertaista ja mahtavaa. Kuten sanoin, viiden tai kahdenkymmenen viiden vuoden päästä katsot ja näet tilanteen ihan toisenlaisena ja huomaat että kaikki panikoiminen oli turhaa. Huolimatta testin antamasta tiedosta, tilanne ei kuitenkaan vielä hetkeen muutu miksikään eikä päätöksiä tarvitse tehdä, joten miksi et vaan nauttisi täydestä sydämestä hänen seurassaan silloinkin jos tulos on positiivinen? Se mitä koet hänen kanssaan juuri nyt, on tärkeintä. Jos tulos olisikin negatiivinen ja helpotus siinä mielessä että mikään ei muutu ja elämä voisi jatkua taas tasaiseen tahtiin samalla raiteella ilman erityisempiä järjestelyjä ja uusia suunnitelmia, jotka olet kuitenkin jo kerran elämässäsi käynyt läpi onnistuneesti ja todisteena siitä on poikasi, niin pojallehan siitä negatiivisesta tuloksesta kertominen on aikamoinen uutinen ja hänen pasmat menevät varmaan sekaisin, vaikka hänkään ei pysty asialle tekemään mitään. Ota kupponen kuumaa juotavaa, istahda alas, hengitä syvään, ja pelosta huolimatta päätä nauttia siitä hetkestä ennenkuin poikasi tulee kotiin. Oikeastihan se pelko ei ole kuin epävarmuutta siitä ettei jotakin tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jälleen lohduttavista viisaista sanoistasi ja suuresta ymmärryksestä minua hupsua tyttörukkaa kohtaan. Luin aamuisen viestisi useaan kertaan ammentaen viisaista lämpimistä sanoistasi voimaa ja rohkeutta.
        Tuntui jotenkin kovin surulliselta ja niin väärältä se, että et itse päässyt nauttimaan äitiydestä, sillä olisit ollut hyvä äiti. Osaat lohduttamisen taidon.

        Ostin eilen illalla töistä tullessani pari raskaustestiä täksi aamuksi, mutta jostain syystä aamulla en kuitenkaan vielä uskaltanut tikulle pissata. Elättelen silti sitkeästi toivoa, että kuukautiset alkaa, vaikka uusina raskausmerkkeinä on tulleet nyt vatsan nippailut ja alakerran turvotus. Toki mulla vatsa usein pömpöttää myös juuri menkkojen alla, mutta harvemmin on häpy turpean oloinen kuin rakastellessa.
        Tänään on kp.29, eli juuri se kierron päivä milloin ne on viimeisen reilun vuoden ajalla useimmin alkaneet. Vain pari kertaa kierto on venynyt kp.30 ja vastaavasti neljästi menkat on alkaneet jo kp.28.

        Poika viestitteli illalla ja varmisti tulevansa lomalle huomen illalla. En edelleenkään osaa päättää miten sen kanssa toimia ja mitä kertoa.
        Tai itse asiassa olen kyllä ajatellut olla vielä kertomatta mitään mahdollisesta raskaudestani, jos nyt huomisaamuna edes uskallan sen testin tehdä.
        Viestitellessä selvisi senkin, että jos en petaa hänelle viereeni paikkaa, niin yrittää sinne kuitenkin.
        Nyt on kyllä niin kaksijakoinen olo miten toimia, vaikka turhaa sitä on itseltään kieltää. Kaipaan jo nyt sitä sen ”miehistä” kosketusta ja varma otteisuutta naisensa kanssa. Vatsanpohjaa ihanasti kihelmöi, kun muistaa niitä edellisiä kahdenkeskisiä hetkiä, vaikka juuri niiden ansiosta minä tähän rassaavaan tilanteeseeni jouduin ja nyt kaikki tuntuu näitä yksin pohtiessa jotenkin pelottavalta.

        Jos hommaat nopeesti toisen rakastajan kelle sanot olevasi raskaana sit niin ei tartte pojallesi sitä kertoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajattelen itseni tuohon tilanteeseesi ja viikonlopun kynnyksellä, niin minä jättäisin kertomatta, huolimatta siitä onko tulos positiivinen tai negatiivinen. Itse myös tekisin sen testin huomenna aamulla, ensin visusti päättäen että en panikoi, en huolehdi, enkä pelkää tai edes kiirehdi koska asialle ei voi juuri tällä hetkellä mitään ja aikaa päätöksille on vielä paljon jäljellä. Sitten, vaikka täysin tietoisena siitä että sisälläni kasvaa pienokainen, vain nauttisin viikonlopusta, miehisestä kosketuksesta ja rakkaudesta. Ajattele, jos testin tulos on positiivinen, niin se mitä tällä hetkellä koet on jotain ainutkertaista ja mahtavaa. Kuten sanoin, viiden tai kahdenkymmenen viiden vuoden päästä katsot ja näet tilanteen ihan toisenlaisena ja huomaat että kaikki panikoiminen oli turhaa. Huolimatta testin antamasta tiedosta, tilanne ei kuitenkaan vielä hetkeen muutu miksikään eikä päätöksiä tarvitse tehdä, joten miksi et vaan nauttisi täydestä sydämestä hänen seurassaan silloinkin jos tulos on positiivinen? Se mitä koet hänen kanssaan juuri nyt, on tärkeintä. Jos tulos olisikin negatiivinen ja helpotus siinä mielessä että mikään ei muutu ja elämä voisi jatkua taas tasaiseen tahtiin samalla raiteella ilman erityisempiä järjestelyjä ja uusia suunnitelmia, jotka olet kuitenkin jo kerran elämässäsi käynyt läpi onnistuneesti ja todisteena siitä on poikasi, niin pojallehan siitä negatiivisesta tuloksesta kertominen on aikamoinen uutinen ja hänen pasmat menevät varmaan sekaisin, vaikka hänkään ei pysty asialle tekemään mitään. Ota kupponen kuumaa juotavaa, istahda alas, hengitä syvään, ja pelosta huolimatta päätä nauttia siitä hetkestä ennenkuin poikasi tulee kotiin. Oikeastihan se pelko ei ole kuin epävarmuutta siitä ettei jotakin tiedä.

        Kuukautiset ei alkaneet vielä tänäänkään, pelkkää valkovuotoa on pikkuhousun suojaan vaan tullut. Tein noitatempun, enkä laittanut Tampaxia tänään edes varalta kun kävin viikonlopun ruokaostoksilla kaupassa. Ajattelin, että mun tuurilla menkatkin alkaa varmasti silloin heti kun ei ole suojaa ja vuodan housujen läpi. No eipä toiminut.
        Olen tänään pitänyt ylityövapaata ja ollut kauppa reissua lukuun ottamatta koko päivän ihan tässä kotona. Tein valmiiksi meille jo pyhiksi sotapojan lempiruokia, niin jää sitte enemmän aikaa yhdessä, jos vaikka keksitään jotain muuta kivaa.

        Se mahdollinen raskaus tässä vaan tahtoo hiertää mielessä, mutta teen aamulla sen testin heti yö pissasta niin on luotettavampi.
        Teen vaikka se tulos pelottaa, mutta onhan se tehtävä ja kohdattava joskus kumminkin.
        Jos plussaan niin pidän kaiken vielä omana tietonani ja en todellakaan aio vielä kertoa tästä mitään isälle. Haluan ensin selvittää itselleni kaiken tarvittavan ja etenkin ne riskit.
        Kuten kirjoitit, onhan minulla siinä jonkin verran aikaa sopeutua ja harkita. Varmasti myös sen mahdollisen tulevan isä jossain vaiheessa huomaa minun vauvamasuni ja...

        No siltä osin kaikki tuo on kuitenkin vielä niin sekavan epävarmaa, mutta huomista iltaa ja lomille tulijaa odotan nyt varmana siitä miten jatketaan.
        Lämmintä elämänmyönteisyyttä ja ymmärrystä sisältäneiden viestiesi rohkaisemana päätin sovinnolla lopettaa tämän kuitenkin täydellä varmuudella taas uudelleen tapahtuvaa peittojen heiluttelua vastaan taistelun.
        Petasin jo tänään valmiiksi jo yhteisen vuoteen makuuhuoneeni parisänkyyn minulle ja ”miehelleni”. Ei ihan perinteinen ”aviovuode” ja olenko pikkuisen tyhmä nainen jota pimppa alkoi ohjata? Semmosia ajattelin siinä lakanoita laittaessani ja perhosten samalla surratessa vatsassani kun haaveissani kuvittelin jo huomis iltaa ja sitä tulevaa jota siinä vuoteessa tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukautiset ei alkaneet vielä tänäänkään, pelkkää valkovuotoa on pikkuhousun suojaan vaan tullut. Tein noitatempun, enkä laittanut Tampaxia tänään edes varalta kun kävin viikonlopun ruokaostoksilla kaupassa. Ajattelin, että mun tuurilla menkatkin alkaa varmasti silloin heti kun ei ole suojaa ja vuodan housujen läpi. No eipä toiminut.
        Olen tänään pitänyt ylityövapaata ja ollut kauppa reissua lukuun ottamatta koko päivän ihan tässä kotona. Tein valmiiksi meille jo pyhiksi sotapojan lempiruokia, niin jää sitte enemmän aikaa yhdessä, jos vaikka keksitään jotain muuta kivaa.

        Se mahdollinen raskaus tässä vaan tahtoo hiertää mielessä, mutta teen aamulla sen testin heti yö pissasta niin on luotettavampi.
        Teen vaikka se tulos pelottaa, mutta onhan se tehtävä ja kohdattava joskus kumminkin.
        Jos plussaan niin pidän kaiken vielä omana tietonani ja en todellakaan aio vielä kertoa tästä mitään isälle. Haluan ensin selvittää itselleni kaiken tarvittavan ja etenkin ne riskit.
        Kuten kirjoitit, onhan minulla siinä jonkin verran aikaa sopeutua ja harkita. Varmasti myös sen mahdollisen tulevan isä jossain vaiheessa huomaa minun vauvamasuni ja...

        No siltä osin kaikki tuo on kuitenkin vielä niin sekavan epävarmaa, mutta huomista iltaa ja lomille tulijaa odotan nyt varmana siitä miten jatketaan.
        Lämmintä elämänmyönteisyyttä ja ymmärrystä sisältäneiden viestiesi rohkaisemana päätin sovinnolla lopettaa tämän kuitenkin täydellä varmuudella taas uudelleen tapahtuvaa peittojen heiluttelua vastaan taistelun.
        Petasin jo tänään valmiiksi jo yhteisen vuoteen makuuhuoneeni parisänkyyn minulle ja ”miehelleni”. Ei ihan perinteinen ”aviovuode” ja olenko pikkuisen tyhmä nainen jota pimppa alkoi ohjata? Semmosia ajattelin siinä lakanoita laittaessani ja perhosten samalla surratessa vatsassani kun haaveissani kuvittelin jo huomis iltaa ja sitä tulevaa jota siinä vuoteessa tapahtuu.

        Ihmiset sanoo että vauvan tulo muuttaa kaiken. Mutta miten se muka muuttaa 'kaiken'? Ensimmäisellä kerralla se on varmaan ihan uusi kokemus ja vaatii vastuuta ja sopeutumista. Mutta sinulla on jo kokemus siitä muutoksesta, se muutoshan on jatkunut tähän päivään ja hyvän pojan olet kasvattanut. Jos tulos on positiivinen, pian hänestä tulee isä ja sinusta äiti, vaikka olet jo äiti. Poikkeat myös siitä että olet yksin kasvattanut lapsen, ja olet siksi varmasti kokeneempi, sitkeämpi ja sopeutuvampi kuin useimmat meistä. Ei sinun tarvitse sen vuoksi pelätä lainkaan muutoksia. Sinulla on jo sen suhteen kaikki tietotaito mitä voi saada. Jos tulos on positiivinen ja vaikka se hätkähdyttäisi, niin siitä huolimatta nauti siitä tiedosta että sisälläsi kasvaa uusi ihminen ja että te kaksi olette saaneet sen aikaan. Vaikka tulosta ei tällä viikonlopulla tai lähiviikkojenkaan aikana kannata paljastaa isälle, niin luulisin että hänkin on ymmärtänyt mitä olette tehneet ilman suojausta ja varsinkin jos hän haluaa jatkaa paljaalla taas. Kyllä hän tietää ja ymmärtää mitä hän sinun sisälläsi valuu ja varmaan luottaa myös sinuun että sinä tiedät ja ymmärrät sen mitä siitä voi seurata. Jos aiot odottaa kunnes hän itse huomaa että vatsasi kasvaa ja pyöristyy ja hän haluaa aina vaan paljaalla, niin kyllä hän on valmistautunut ja varmaan hyväksynytkin sen että hän pystyy hedelmöittämään sinut. Poika on varmasti entisen tyttöystävänsä kanssa ajatellut noita asioita useasti heidän suhteensa aikana. Paina pois mielestä kaikki epäilyt ja illalla käperry hänen syliinsä ja anna hänen täyttää sinut taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset sanoo että vauvan tulo muuttaa kaiken. Mutta miten se muka muuttaa 'kaiken'? Ensimmäisellä kerralla se on varmaan ihan uusi kokemus ja vaatii vastuuta ja sopeutumista. Mutta sinulla on jo kokemus siitä muutoksesta, se muutoshan on jatkunut tähän päivään ja hyvän pojan olet kasvattanut. Jos tulos on positiivinen, pian hänestä tulee isä ja sinusta äiti, vaikka olet jo äiti. Poikkeat myös siitä että olet yksin kasvattanut lapsen, ja olet siksi varmasti kokeneempi, sitkeämpi ja sopeutuvampi kuin useimmat meistä. Ei sinun tarvitse sen vuoksi pelätä lainkaan muutoksia. Sinulla on jo sen suhteen kaikki tietotaito mitä voi saada. Jos tulos on positiivinen ja vaikka se hätkähdyttäisi, niin siitä huolimatta nauti siitä tiedosta että sisälläsi kasvaa uusi ihminen ja että te kaksi olette saaneet sen aikaan. Vaikka tulosta ei tällä viikonlopulla tai lähiviikkojenkaan aikana kannata paljastaa isälle, niin luulisin että hänkin on ymmärtänyt mitä olette tehneet ilman suojausta ja varsinkin jos hän haluaa jatkaa paljaalla taas. Kyllä hän tietää ja ymmärtää mitä hän sinun sisälläsi valuu ja varmaan luottaa myös sinuun että sinä tiedät ja ymmärrät sen mitä siitä voi seurata. Jos aiot odottaa kunnes hän itse huomaa että vatsasi kasvaa ja pyöristyy ja hän haluaa aina vaan paljaalla, niin kyllä hän on valmistautunut ja varmaan hyväksynytkin sen että hän pystyy hedelmöittämään sinut. Poika on varmasti entisen tyttöystävänsä kanssa ajatellut noita asioita useasti heidän suhteensa aikana. Paina pois mielestä kaikki epäilyt ja illalla käperry hänen syliinsä ja anna hänen täyttää sinut taas.

        Menkat pysyi edelleen poissa joten testasin aamulla. Pikkuisen epäselväksi tämä tilanne vielä jäi, kun sain toisen viivan paikalle vain hailakan haamun, mutta toisaalta noinhan se meni edellisessäkin raskaudessani. Ensin oli haamu joka seuraavassa testissä parin päivän päästä oli vahvistunut kunnon pariksi viivaksi.
        Teen uuden testin pojan lähdettyä lomaltaan ja pidän visusti omana tietonani sen, mitä kehossani nyt tapahtuu.

        Olo on kyllä jotenkin jännittyneen pinkeä ja hermostunut vaikka kuinka yritän rauhoittua. Suurelta osin se johtuu tästä sähköisestä odotuksesta ja perhosista vatsassani sitä ”kaikkea ihanaa” kohtaan mitä tuleva viikonloppu tuokaan tullessaan.
        Tämä olotilaniko tekee vai mikä, mutta olen niin kiimassa jo nyt ja odotan miestä, vaikka siihen on vielä muutama tunti aikaa.
        Varasin miehelle valmiiksi myös kumeja, sillä minustakin se niiden käyttö tai pois jättäminen on jonkinlainen testi sille mihin mies toimillaan tähtää ja mitä haluaa, siis sille samalle mitä sinä jo myös tuolla viestissäsi pohdit.
        Vähän kait hupsu olen, mutta todella kiihkeästi ja valmiiksi kostuneena odotan jo sitä hetkeä kun saamme tulla yhdeksi, tuntea sisälläni ja täyttyä jälleen hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkat pysyi edelleen poissa joten testasin aamulla. Pikkuisen epäselväksi tämä tilanne vielä jäi, kun sain toisen viivan paikalle vain hailakan haamun, mutta toisaalta noinhan se meni edellisessäkin raskaudessani. Ensin oli haamu joka seuraavassa testissä parin päivän päästä oli vahvistunut kunnon pariksi viivaksi.
        Teen uuden testin pojan lähdettyä lomaltaan ja pidän visusti omana tietonani sen, mitä kehossani nyt tapahtuu.

        Olo on kyllä jotenkin jännittyneen pinkeä ja hermostunut vaikka kuinka yritän rauhoittua. Suurelta osin se johtuu tästä sähköisestä odotuksesta ja perhosista vatsassani sitä ”kaikkea ihanaa” kohtaan mitä tuleva viikonloppu tuokaan tullessaan.
        Tämä olotilaniko tekee vai mikä, mutta olen niin kiimassa jo nyt ja odotan miestä, vaikka siihen on vielä muutama tunti aikaa.
        Varasin miehelle valmiiksi myös kumeja, sillä minustakin se niiden käyttö tai pois jättäminen on jonkinlainen testi sille mihin mies toimillaan tähtää ja mitä haluaa, siis sille samalle mitä sinä jo myös tuolla viestissäsi pohdit.
        Vähän kait hupsu olen, mutta todella kiihkeästi ja valmiiksi kostuneena odotan jo sitä hetkeä kun saamme tulla yhdeksi, tuntea sisälläni ja täyttyä jälleen hänestä.

        Ystäväni testit ovat myös olleet hailakoita ja nuorena hän kysyi usein onko tämä oikea väri, oikea vahvuus jne. ja aina sieltä kuitenkin vauva heille tuli. Vaikka itse en ole raskautta saanut kokea, minullakin on ollut ne vuodet jolloin jännitin raskaaksitulon mahdollisuutta. Paljastan nyt jotain sellaista mitä en aikonut paljastaa, mutta veljeni kanssa jännitin pari kertaa että mitä jos, ja vaikka niitä ei kuulunut, niin hänen kanssaan aihe oli jatkuvasti läsnä, kaikissa silmäniskuissa kotona, nopeissa vilkaisuissa toisen suuntaan, öisissä suudelmissa tai hipaisuissa päivällä ja tietenkin myös joskus sillä hetkellä kun emme viitsineet kaivaa kumeja esille tai meillä ei yksinkertaisesti niitä ollut niin ymmärsimme mitä voi tapahtua. Siksi tämä aihe on kiinnostanut. Se tapahtui kuitenkin ennen sitä ihanaa ihmistä josta mainitsin. Tuo "ihana ihminen", olisin voinut sanoa että kumppani ja antaa asian olla, mutta hän oli henkilö jonka kanssa petin luvalla erästä ihmistä ja jonka kanssa lopulta halusin lapsen ja suhteen ennenkuin lääkäri sitten kertoi ettei se onnistu. En halua paljastaa siitä enempää mutta aika sillisalaatti kuvio jossa oli lupia, sitten pettäminen ja rakastuminen ja lopulta hänen vakava sairastuminen. Ihanan ihmisen jälkeen veli oli kuvioissa uudelleen mutta meillä ei ole mitään säännöllistä välillämme ja se aika oli sellaista surullisen haikeaa sekoilua ja paljon, paljon henkistä laastaria, jos yhtään pääset tuosta selityksestä kärryille. Toivotan mahtavaa iltaa ja viikonloppua, nauttikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäväni testit ovat myös olleet hailakoita ja nuorena hän kysyi usein onko tämä oikea väri, oikea vahvuus jne. ja aina sieltä kuitenkin vauva heille tuli. Vaikka itse en ole raskautta saanut kokea, minullakin on ollut ne vuodet jolloin jännitin raskaaksitulon mahdollisuutta. Paljastan nyt jotain sellaista mitä en aikonut paljastaa, mutta veljeni kanssa jännitin pari kertaa että mitä jos, ja vaikka niitä ei kuulunut, niin hänen kanssaan aihe oli jatkuvasti läsnä, kaikissa silmäniskuissa kotona, nopeissa vilkaisuissa toisen suuntaan, öisissä suudelmissa tai hipaisuissa päivällä ja tietenkin myös joskus sillä hetkellä kun emme viitsineet kaivaa kumeja esille tai meillä ei yksinkertaisesti niitä ollut niin ymmärsimme mitä voi tapahtua. Siksi tämä aihe on kiinnostanut. Se tapahtui kuitenkin ennen sitä ihanaa ihmistä josta mainitsin. Tuo "ihana ihminen", olisin voinut sanoa että kumppani ja antaa asian olla, mutta hän oli henkilö jonka kanssa petin luvalla erästä ihmistä ja jonka kanssa lopulta halusin lapsen ja suhteen ennenkuin lääkäri sitten kertoi ettei se onnistu. En halua paljastaa siitä enempää mutta aika sillisalaatti kuvio jossa oli lupia, sitten pettäminen ja rakastuminen ja lopulta hänen vakava sairastuminen. Ihanan ihmisen jälkeen veli oli kuvioissa uudelleen mutta meillä ei ole mitään säännöllistä välillämme ja se aika oli sellaista surullisen haikeaa sekoilua ja paljon, paljon henkistä laastaria, jos yhtään pääset tuosta selityksestä kärryille. Toivotan mahtavaa iltaa ja viikonloppua, nauttikaa.

        Jonkinmoisen kuvan sain itselleni muodostetuksi kertomuksestasi, en tosin ole aivan varma ymmärsinkö kaiken kertomasi täysin oikein, mutta varmasti kaikki tuo aiemmin kokemasi on muokannut ymmärrystäsi ja sinua ihmisenä ja ehkä juuri siksi et ole minuakaan tuominnut. Olet päinvastoin valanut minuun rohkeutta ja avartanut katsonta kulmaani asioihin.
        Tavallaan myös ilman tätä kirjoitteluamme en olisi ehkä rohjennut kohdata kulunutta viikonloppua sellaisena, kuin mitä sen nyt sain yhdessä ”mieheni” kanssa kokea, samoin ”miehen” kanssa muuttoa yhteiseen makuuhuoneeseen.
        Kaikki tapahtunut ja tilanteen kehitys tähän oli kuitenkin minulle vielä niin uutta ja ensimmäisenä iltana peiton alle miehen viereen hämärissä pujahtaessani taas jännitin ja ujostelin tilannetta, vaikka olimme jo edellisen armeijaloman aikaan olleet kolmasti yhdynnässä ja minkä seurauksia nyt sisälläni kannan.

        Varmaan miestäkin taas jännitti, mutta hän otti heti ohjat omiin käsiinsä jo siinä vaiheessa, kun olin sängyssä alastomana enää pelkät pikkarit jalassani, jotka hän minulta päälleni noustessaan viimeisenä riisui alkaen taas vaossani sen härnäävän kullinsa kärjellä dippailun. En odotellut enää kalun sisälleni saantia, vaan kohottauduin häntä kohti ja ohjasin sojottavan kalun sisälleni maaliinsa, jonne se kosteudestani johtuen vaivatta solahti ja löysimme heti yhteisen rytmin kiihkeille liikkeillemme.

        Vaikka oltiin aiemmin puhuttu kumista, niin sen mies kuitenkin jätti laittamatta ja pyysin laittamaan sen. Hän lupasi laittavansa sen kyllä ajoissa ennen laukeamistaan ja jatkoimme kiihkeää naimista lähetyssaarnaajassa, minä alla ja hän painollaan päälläni.
        Miehen ihanat työnnöt jatkuivat ja muuttuivat yhä kiihkeimmiksi ja kun tunsin kalun sisälläni paisuvan ja pillunikin alkavan sykkiä kuin sitä lypsäen, en työntänyt poikaa pois päältäni vaan päinvastoin kohottauduin himokkaana häntä vasten lukiten säärilläni ja käsin hänet päälleni kalu syvällä pillussani kirnuten.
        Hengitin kuin hengenhädässä katkonaisesti ja kiimassani äännähdellen. Ihanan nautinnon keskellä yritin vieläkin enemmän avautua mieheni pantavaksi saadakseni kaiken nautinnon tuosta ihanan elimestä jonka hän tyydytyksestään matalasti murahdellen juurta jaksain upotti syvälle pilluni pohjaan loppuun asti sinne purkautuen.

        Tuon ainoan kerran pyysin kumia laittamaan ja muilla rakastelu keroillamme ei siitä edes puhuttu. Tuli mieleen se mitä arvelit, sillä jotenkin määrätietoiselle hänen toimintansa tuntui. Voihan olla, että saatoit olla oikeassa sen suhteen mitä aikaisemmin tuolla tuumit.
        Huomenna on kuitenkin taas arki ja sen huolet. Huomenna myös teen toisen testin, mutta sen jälkeen kaikki on enemmän kuin epävarmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinmoisen kuvan sain itselleni muodostetuksi kertomuksestasi, en tosin ole aivan varma ymmärsinkö kaiken kertomasi täysin oikein, mutta varmasti kaikki tuo aiemmin kokemasi on muokannut ymmärrystäsi ja sinua ihmisenä ja ehkä juuri siksi et ole minuakaan tuominnut. Olet päinvastoin valanut minuun rohkeutta ja avartanut katsonta kulmaani asioihin.
        Tavallaan myös ilman tätä kirjoitteluamme en olisi ehkä rohjennut kohdata kulunutta viikonloppua sellaisena, kuin mitä sen nyt sain yhdessä ”mieheni” kanssa kokea, samoin ”miehen” kanssa muuttoa yhteiseen makuuhuoneeseen.
        Kaikki tapahtunut ja tilanteen kehitys tähän oli kuitenkin minulle vielä niin uutta ja ensimmäisenä iltana peiton alle miehen viereen hämärissä pujahtaessani taas jännitin ja ujostelin tilannetta, vaikka olimme jo edellisen armeijaloman aikaan olleet kolmasti yhdynnässä ja minkä seurauksia nyt sisälläni kannan.

        Varmaan miestäkin taas jännitti, mutta hän otti heti ohjat omiin käsiinsä jo siinä vaiheessa, kun olin sängyssä alastomana enää pelkät pikkarit jalassani, jotka hän minulta päälleni noustessaan viimeisenä riisui alkaen taas vaossani sen härnäävän kullinsa kärjellä dippailun. En odotellut enää kalun sisälleni saantia, vaan kohottauduin häntä kohti ja ohjasin sojottavan kalun sisälleni maaliinsa, jonne se kosteudestani johtuen vaivatta solahti ja löysimme heti yhteisen rytmin kiihkeille liikkeillemme.

        Vaikka oltiin aiemmin puhuttu kumista, niin sen mies kuitenkin jätti laittamatta ja pyysin laittamaan sen. Hän lupasi laittavansa sen kyllä ajoissa ennen laukeamistaan ja jatkoimme kiihkeää naimista lähetyssaarnaajassa, minä alla ja hän painollaan päälläni.
        Miehen ihanat työnnöt jatkuivat ja muuttuivat yhä kiihkeimmiksi ja kun tunsin kalun sisälläni paisuvan ja pillunikin alkavan sykkiä kuin sitä lypsäen, en työntänyt poikaa pois päältäni vaan päinvastoin kohottauduin himokkaana häntä vasten lukiten säärilläni ja käsin hänet päälleni kalu syvällä pillussani kirnuten.
        Hengitin kuin hengenhädässä katkonaisesti ja kiimassani äännähdellen. Ihanan nautinnon keskellä yritin vieläkin enemmän avautua mieheni pantavaksi saadakseni kaiken nautinnon tuosta ihanan elimestä jonka hän tyydytyksestään matalasti murahdellen juurta jaksain upotti syvälle pilluni pohjaan loppuun asti sinne purkautuen.

        Tuon ainoan kerran pyysin kumia laittamaan ja muilla rakastelu keroillamme ei siitä edes puhuttu. Tuli mieleen se mitä arvelit, sillä jotenkin määrätietoiselle hänen toimintansa tuntui. Voihan olla, että saatoit olla oikeassa sen suhteen mitä aikaisemmin tuolla tuumit.
        Huomenna on kuitenkin taas arki ja sen huolet. Huomenna myös teen toisen testin, mutta sen jälkeen kaikki on enemmän kuin epävarmaa.

        Syy etten halunnut kertoa tarkemmin, on tietenkin se että jos joku tunnistaisi, mutta yritän sopivan epämääräisesti kertoa hieman tarkemmin. Ihana ihminen ei siis ole mitään sukua, eikä myöskään silloinen kumppanini ole minulle mitään sukua. Silloinen kumppanini nautti ajatuksesta että harrastan seksiä tuon ihanan ihmisen kanssa, jonka siis jo silloin tunsin hyvin. Kuten kerroin, suhde meni lopulta poikki ja sitten elettiin monta ihanaa vuotta kunnes lääkäri sanoi että raskaaksitulon mahdollisuus tulee olemaan käytännössä hyvin hyvin pieni. Ja vähän tuon jälkeen elämä meni täysin palasiksi ja menetin ihanuuden. Olin hukassa ja sekaannuin veljeen uudestaan, ja uudestaan ja uudestaan ja tämä voi kuulostaa rajulta, mutta tuolloin olin kuin sumussa ja toivoin vaan että hän paukuttaisi minua niin että tuntisin edes jotain. Hän paukutti ja pelasti minut. Eräs ihminen sanoi että surusta ei voi parantua, koska se tulee olemaan aina osa minua ja kun veljen kanssa oli ollut aika että olin henkisesti vuotanut kuin seula ja hän oli lätkinyt laastaria sinne, tänne ja tuonne, niin yhtäkkiä noiden sanojen jälkeen oli sellainen tunne, että kiitos että minun ei tarvitse yrittää parantua tai ymmärtää vaan ottaa vain askel eteenpäin. Sori kun tämä kuulostaa kauhealta paatokselta, eikä tässä mitään opetusta ole, mutta sanon vaikkapa että vaikka nyt huomenna tulisikin vahva plussa, niin ei tarvitse paeta, ei tarvitse tehdä mitään, eikä tarvitse tietää mitään, koska emmehän me voi tietää ennalta kaikkea vaan meidän elämä on vaan oppimista. Tarvitsee vain ottaa yksi askel kerrallaan kuten aina ennenkin.

        Mutta se siitä ja haluan kertoa jotain mukavampaa. Minun kotitalo oli sellainen joka oli ennen ollut paritalo. Mutta me asutettiin myös sitä toista puoltakin. Sellainen tosi vanha, varmaan jostain 1800 luvulta jo. Se oli malliltaan sellainen että ensin tultiin melkein keskeltä, isolta kuistilta eteiseen jossa oli edessä vintille vievien portaiden alla vessa ja vasemmalla ja oikealla sivuilla ovet. Vessan, portaiden ja tietysti eteisen seinän takana oli eteisen kokoinen keittiö.

        Eteisestä vasen ovi vei isompaan tupaan, jossa oli iso takka ja leivinuuni. Tuvasta vei ovi tuohon äsken mainitsemaani keittiöön ja keittiö jatkui vielä ruokakomeroon. Yläkerrassa, suoraan tuon ison tuvan yläpuolella oli vanhempien makuuhuone sekä heidän huoneessaan myös vaatehuone sekä toinen pikkuvessa ja suihkukoppi ja tietysti sitä lämmitti tuvasta lattian läpi tuleva hormi. Yläkerrassa oli myös varasto ja työtila, sekä käytännössä keittiön päällä myös sellainen oleskelupaikka jossa oli esimerkiksi telkkari. Yläkerran varasto ja työtila oli taas sen toisen asunnon yläpuolella.

        Eteisen oikeanpuoleisesta ovesta pääsi sinne toisen asunnon puolelle ja siinä oli ennen ollut keittiöntapainen huone, jossa oli kakluuni ja muurattu hella ja siitä pääsi kahteen pienempään huoneeseen jossa minä ja veli asuimme. Hellahuoneen kauimmaisen seinän takana oli keittiöstä tuleva ruokakomero. Sauna oli erikseen pihalla. Suihku oli yläkerrassa, mutta käytännössä saunassa pestiin ja tietysti vessassa oli pillupuhelin.

        Me näimme jo kaukaa jos joku tuli kylään ja tiesimme aina jos joku käveli yläkerrassa. Muurattu hella ei myöskään narissut vaikka kuinka sen päällä paukutti ja kylmällä ilmalla vieressä kakluuni lämmitti. Yleensä iltayöstä olimme siinä. Hellan päällinen oli sopiva paikka monenlaiseen asentoon, eikä kylmä rautapinta haitannut kun sen päälle laittoi jonkin sopivan pyyhkeen tai viltin. Erään kerran kun siitä hyppäsin istumasta eikä tarvinnut varoa, spermat valahtivat pillustani lattialle suihkuna ja sitten raukeana pyyhin ne paperilla pois ja kakluuni hävitti uskollisesti todisteen. Päivisin olimme huolettomampia kun kukaan ei häirinnyt ja usein esimerkiksi ennenkuin vanhemmat tulivat töistä, vietimme jomman kumman huoneessa sängyssä, äidin ja isän sängyssä, isossa tuvassa pitkällä penkillä tai vaikka saunassa rakastellen. Silloin ei alastomuus, äänet, narinat tai voihke, tai pienet sotkutkaan haitanneet kun kukaan ei niitä kuullut. Joskus iltaisin kun äidillä ja isällä oli vieraita ja he istuivat talon toisella puolella tuvassa juttelemassa, istuin sen hellan päällä pillu paljaana ja veli oli jalkojeni välissä naimassa tai nuolemassa. Tai makasimme jomman kumman huoneessa nautiskelemassa ja korva tarkkana mentiin loppuun asti. Esimerkiksi yhden kerran ratsastin sängyssä hänen sylissään, kun katsoimme muka telkkaria kun muut oli tuvassa. Joskus olin kontillani tuolilla ja nojauduin pöydälle tai hellalle, kun siitä pystyi hyvin nopeasti, erään kerran orgasmin hetkelläkin peittämään tekosemme. Äiti tuli käskemään veljeä tulemaan saunalle apuun kun pilluni supisteli. Veli kertoi että kalu purki spermaa verkkahousuissa kortsuun. Pelastin hetken kun itse menin avuksi. Esimerkiksi mekko, pyjama tai pitkä paita peitti jäljet ja veli usein piti peukullaan pikkuhousuistani, että hän saisi äkkiä ne siirrettyä takaisin paikalleen. Me tiedettiin mitä teimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy etten halunnut kertoa tarkemmin, on tietenkin se että jos joku tunnistaisi, mutta yritän sopivan epämääräisesti kertoa hieman tarkemmin. Ihana ihminen ei siis ole mitään sukua, eikä myöskään silloinen kumppanini ole minulle mitään sukua. Silloinen kumppanini nautti ajatuksesta että harrastan seksiä tuon ihanan ihmisen kanssa, jonka siis jo silloin tunsin hyvin. Kuten kerroin, suhde meni lopulta poikki ja sitten elettiin monta ihanaa vuotta kunnes lääkäri sanoi että raskaaksitulon mahdollisuus tulee olemaan käytännössä hyvin hyvin pieni. Ja vähän tuon jälkeen elämä meni täysin palasiksi ja menetin ihanuuden. Olin hukassa ja sekaannuin veljeen uudestaan, ja uudestaan ja uudestaan ja tämä voi kuulostaa rajulta, mutta tuolloin olin kuin sumussa ja toivoin vaan että hän paukuttaisi minua niin että tuntisin edes jotain. Hän paukutti ja pelasti minut. Eräs ihminen sanoi että surusta ei voi parantua, koska se tulee olemaan aina osa minua ja kun veljen kanssa oli ollut aika että olin henkisesti vuotanut kuin seula ja hän oli lätkinyt laastaria sinne, tänne ja tuonne, niin yhtäkkiä noiden sanojen jälkeen oli sellainen tunne, että kiitos että minun ei tarvitse yrittää parantua tai ymmärtää vaan ottaa vain askel eteenpäin. Sori kun tämä kuulostaa kauhealta paatokselta, eikä tässä mitään opetusta ole, mutta sanon vaikkapa että vaikka nyt huomenna tulisikin vahva plussa, niin ei tarvitse paeta, ei tarvitse tehdä mitään, eikä tarvitse tietää mitään, koska emmehän me voi tietää ennalta kaikkea vaan meidän elämä on vaan oppimista. Tarvitsee vain ottaa yksi askel kerrallaan kuten aina ennenkin.

        Mutta se siitä ja haluan kertoa jotain mukavampaa. Minun kotitalo oli sellainen joka oli ennen ollut paritalo. Mutta me asutettiin myös sitä toista puoltakin. Sellainen tosi vanha, varmaan jostain 1800 luvulta jo. Se oli malliltaan sellainen että ensin tultiin melkein keskeltä, isolta kuistilta eteiseen jossa oli edessä vintille vievien portaiden alla vessa ja vasemmalla ja oikealla sivuilla ovet. Vessan, portaiden ja tietysti eteisen seinän takana oli eteisen kokoinen keittiö.

        Eteisestä vasen ovi vei isompaan tupaan, jossa oli iso takka ja leivinuuni. Tuvasta vei ovi tuohon äsken mainitsemaani keittiöön ja keittiö jatkui vielä ruokakomeroon. Yläkerrassa, suoraan tuon ison tuvan yläpuolella oli vanhempien makuuhuone sekä heidän huoneessaan myös vaatehuone sekä toinen pikkuvessa ja suihkukoppi ja tietysti sitä lämmitti tuvasta lattian läpi tuleva hormi. Yläkerrassa oli myös varasto ja työtila, sekä käytännössä keittiön päällä myös sellainen oleskelupaikka jossa oli esimerkiksi telkkari. Yläkerran varasto ja työtila oli taas sen toisen asunnon yläpuolella.

        Eteisen oikeanpuoleisesta ovesta pääsi sinne toisen asunnon puolelle ja siinä oli ennen ollut keittiöntapainen huone, jossa oli kakluuni ja muurattu hella ja siitä pääsi kahteen pienempään huoneeseen jossa minä ja veli asuimme. Hellahuoneen kauimmaisen seinän takana oli keittiöstä tuleva ruokakomero. Sauna oli erikseen pihalla. Suihku oli yläkerrassa, mutta käytännössä saunassa pestiin ja tietysti vessassa oli pillupuhelin.

        Me näimme jo kaukaa jos joku tuli kylään ja tiesimme aina jos joku käveli yläkerrassa. Muurattu hella ei myöskään narissut vaikka kuinka sen päällä paukutti ja kylmällä ilmalla vieressä kakluuni lämmitti. Yleensä iltayöstä olimme siinä. Hellan päällinen oli sopiva paikka monenlaiseen asentoon, eikä kylmä rautapinta haitannut kun sen päälle laittoi jonkin sopivan pyyhkeen tai viltin. Erään kerran kun siitä hyppäsin istumasta eikä tarvinnut varoa, spermat valahtivat pillustani lattialle suihkuna ja sitten raukeana pyyhin ne paperilla pois ja kakluuni hävitti uskollisesti todisteen. Päivisin olimme huolettomampia kun kukaan ei häirinnyt ja usein esimerkiksi ennenkuin vanhemmat tulivat töistä, vietimme jomman kumman huoneessa sängyssä, äidin ja isän sängyssä, isossa tuvassa pitkällä penkillä tai vaikka saunassa rakastellen. Silloin ei alastomuus, äänet, narinat tai voihke, tai pienet sotkutkaan haitanneet kun kukaan ei niitä kuullut. Joskus iltaisin kun äidillä ja isällä oli vieraita ja he istuivat talon toisella puolella tuvassa juttelemassa, istuin sen hellan päällä pillu paljaana ja veli oli jalkojeni välissä naimassa tai nuolemassa. Tai makasimme jomman kumman huoneessa nautiskelemassa ja korva tarkkana mentiin loppuun asti. Esimerkiksi yhden kerran ratsastin sängyssä hänen sylissään, kun katsoimme muka telkkaria kun muut oli tuvassa. Joskus olin kontillani tuolilla ja nojauduin pöydälle tai hellalle, kun siitä pystyi hyvin nopeasti, erään kerran orgasmin hetkelläkin peittämään tekosemme. Äiti tuli käskemään veljeä tulemaan saunalle apuun kun pilluni supisteli. Veli kertoi että kalu purki spermaa verkkahousuissa kortsuun. Pelastin hetken kun itse menin avuksi. Esimerkiksi mekko, pyjama tai pitkä paita peitti jäljet ja veli usein piti peukullaan pikkuhousuistani, että hän saisi äkkiä ne siirrettyä takaisin paikalleen. Me tiedettiin mitä teimme.

        Nyt kuvasitkin asunnon niin tarkasti, että taisit jäädä kiinni :)
        Älä pelästy, en paljasta sinua. Kun tapaamme seuraavan kerran niin katson sinua merkitsevästi ja odotan sinun kommentoivan jotain. Tiedä vaikka leikkisimme yhdessä joskus jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy etten halunnut kertoa tarkemmin, on tietenkin se että jos joku tunnistaisi, mutta yritän sopivan epämääräisesti kertoa hieman tarkemmin. Ihana ihminen ei siis ole mitään sukua, eikä myöskään silloinen kumppanini ole minulle mitään sukua. Silloinen kumppanini nautti ajatuksesta että harrastan seksiä tuon ihanan ihmisen kanssa, jonka siis jo silloin tunsin hyvin. Kuten kerroin, suhde meni lopulta poikki ja sitten elettiin monta ihanaa vuotta kunnes lääkäri sanoi että raskaaksitulon mahdollisuus tulee olemaan käytännössä hyvin hyvin pieni. Ja vähän tuon jälkeen elämä meni täysin palasiksi ja menetin ihanuuden. Olin hukassa ja sekaannuin veljeen uudestaan, ja uudestaan ja uudestaan ja tämä voi kuulostaa rajulta, mutta tuolloin olin kuin sumussa ja toivoin vaan että hän paukuttaisi minua niin että tuntisin edes jotain. Hän paukutti ja pelasti minut. Eräs ihminen sanoi että surusta ei voi parantua, koska se tulee olemaan aina osa minua ja kun veljen kanssa oli ollut aika että olin henkisesti vuotanut kuin seula ja hän oli lätkinyt laastaria sinne, tänne ja tuonne, niin yhtäkkiä noiden sanojen jälkeen oli sellainen tunne, että kiitos että minun ei tarvitse yrittää parantua tai ymmärtää vaan ottaa vain askel eteenpäin. Sori kun tämä kuulostaa kauhealta paatokselta, eikä tässä mitään opetusta ole, mutta sanon vaikkapa että vaikka nyt huomenna tulisikin vahva plussa, niin ei tarvitse paeta, ei tarvitse tehdä mitään, eikä tarvitse tietää mitään, koska emmehän me voi tietää ennalta kaikkea vaan meidän elämä on vaan oppimista. Tarvitsee vain ottaa yksi askel kerrallaan kuten aina ennenkin.

        Mutta se siitä ja haluan kertoa jotain mukavampaa. Minun kotitalo oli sellainen joka oli ennen ollut paritalo. Mutta me asutettiin myös sitä toista puoltakin. Sellainen tosi vanha, varmaan jostain 1800 luvulta jo. Se oli malliltaan sellainen että ensin tultiin melkein keskeltä, isolta kuistilta eteiseen jossa oli edessä vintille vievien portaiden alla vessa ja vasemmalla ja oikealla sivuilla ovet. Vessan, portaiden ja tietysti eteisen seinän takana oli eteisen kokoinen keittiö.

        Eteisestä vasen ovi vei isompaan tupaan, jossa oli iso takka ja leivinuuni. Tuvasta vei ovi tuohon äsken mainitsemaani keittiöön ja keittiö jatkui vielä ruokakomeroon. Yläkerrassa, suoraan tuon ison tuvan yläpuolella oli vanhempien makuuhuone sekä heidän huoneessaan myös vaatehuone sekä toinen pikkuvessa ja suihkukoppi ja tietysti sitä lämmitti tuvasta lattian läpi tuleva hormi. Yläkerrassa oli myös varasto ja työtila, sekä käytännössä keittiön päällä myös sellainen oleskelupaikka jossa oli esimerkiksi telkkari. Yläkerran varasto ja työtila oli taas sen toisen asunnon yläpuolella.

        Eteisen oikeanpuoleisesta ovesta pääsi sinne toisen asunnon puolelle ja siinä oli ennen ollut keittiöntapainen huone, jossa oli kakluuni ja muurattu hella ja siitä pääsi kahteen pienempään huoneeseen jossa minä ja veli asuimme. Hellahuoneen kauimmaisen seinän takana oli keittiöstä tuleva ruokakomero. Sauna oli erikseen pihalla. Suihku oli yläkerrassa, mutta käytännössä saunassa pestiin ja tietysti vessassa oli pillupuhelin.

        Me näimme jo kaukaa jos joku tuli kylään ja tiesimme aina jos joku käveli yläkerrassa. Muurattu hella ei myöskään narissut vaikka kuinka sen päällä paukutti ja kylmällä ilmalla vieressä kakluuni lämmitti. Yleensä iltayöstä olimme siinä. Hellan päällinen oli sopiva paikka monenlaiseen asentoon, eikä kylmä rautapinta haitannut kun sen päälle laittoi jonkin sopivan pyyhkeen tai viltin. Erään kerran kun siitä hyppäsin istumasta eikä tarvinnut varoa, spermat valahtivat pillustani lattialle suihkuna ja sitten raukeana pyyhin ne paperilla pois ja kakluuni hävitti uskollisesti todisteen. Päivisin olimme huolettomampia kun kukaan ei häirinnyt ja usein esimerkiksi ennenkuin vanhemmat tulivat töistä, vietimme jomman kumman huoneessa sängyssä, äidin ja isän sängyssä, isossa tuvassa pitkällä penkillä tai vaikka saunassa rakastellen. Silloin ei alastomuus, äänet, narinat tai voihke, tai pienet sotkutkaan haitanneet kun kukaan ei niitä kuullut. Joskus iltaisin kun äidillä ja isällä oli vieraita ja he istuivat talon toisella puolella tuvassa juttelemassa, istuin sen hellan päällä pillu paljaana ja veli oli jalkojeni välissä naimassa tai nuolemassa. Tai makasimme jomman kumman huoneessa nautiskelemassa ja korva tarkkana mentiin loppuun asti. Esimerkiksi yhden kerran ratsastin sängyssä hänen sylissään, kun katsoimme muka telkkaria kun muut oli tuvassa. Joskus olin kontillani tuolilla ja nojauduin pöydälle tai hellalle, kun siitä pystyi hyvin nopeasti, erään kerran orgasmin hetkelläkin peittämään tekosemme. Äiti tuli käskemään veljeä tulemaan saunalle apuun kun pilluni supisteli. Veli kertoi että kalu purki spermaa verkkahousuissa kortsuun. Pelastin hetken kun itse menin avuksi. Esimerkiksi mekko, pyjama tai pitkä paita peitti jäljet ja veli usein piti peukullaan pikkuhousuistani, että hän saisi äkkiä ne siirrettyä takaisin paikalleen. Me tiedettiin mitä teimme.

        Nyt luettuani tuon kertomasi alan ymmärtää kykysi myötäelää ja valaa minulle toivoa tässä sekavassa tilanteessani johon olen itseni saattanut.
        Kokemasi kertominen oli toisaalta niin surullista luettavaa, mutta se mitä sinulle tapahtui siellä lapsuutesi kodissa, laittoi oman mielikuvitukseni hyrräämään ja saatoin jopa kuvitella itseni sinun sijasta sinne teidän vanhan talon sokkeloihin.

        Tein tosiaan tänään aamulla sen toisen testin ja haamun sijaan sain nyt plussan. Selkeät kaksi viivaa joten nyt se on varmaa, raskaana olen ja vaikka tavallaanhan tämän jo tiesin ja aavistin, niin avuton on olo ja pää tuntuu jotenkin tyhjälle. Miten tästä suunnistaa eteenpäin kohti seuraavaa rastia ja mikä se oikea rasti on?
        Nyt jo tässä vaiheessa jotenkin vaan tuntuu niin pahalle sekin, että kaikki vain huuhtoutuu lääkkeen voimalla pois, sillä noin sen kait kuuluisi mennä kun on tämä minun ikä ja se muu siellä taustalla.
        Toisaalta täytin sen 40 vain vajaa kuukausi sitten, joten toista lastaan synnyttävänä nelikymppisenä äitinä en olisi mikään harvinaisuus. Moni nykyään pyöräyttää vasta esikoisensa mun ikäisenä.
        No sen verran olen itselleni asioita jo kerennyt selvittää, että minulla on nyt aikaa tuonne raskausviikoille 12 – 15 saakka toimia.
        Sitäkin olen jo pohtinut ja aion vielä täysin itselleni selvittää, miten tarkasti noissa yli nelikymppisenä raskautuneille naisille tehtävissä raskausseuloissa saadaan mahdolliset syntyvän lapsen terveysriskit ja kromosomipoikkeavuudet esiin.

        Kaikesta huolimatta odotan jo ”setämiestä” seuraavalle lomalleen Vapun tietämissä kokeakseni uudelleen sitä ihanuutta jota me toisillemme jaamme.
        Miten ihanaa oli edellisen loman viimeisenä aamuna esittää vielä nukkuvaa ja unisena tuntea lusikassa miehen varovainen koskettelu. Aistia kullin pää pillun huulilla, tuntea sen varovainen hidas sisälle työntyminen ja tuntea miehen jännitys hänen hetken paikoillaan odotellessa kulli pillussani toimintavalmiina, mutta samalla varoen etten vaan vielä heräisi. Ja odotuksen jälkeen vihdoin tuntea ne miehiset liikkeet sisälläni. Alkuun varovaiset, mutta koko ajan voimistuvat ja yhä omistavammiksi muuttuvat, kunnes minunkin oli pakko lopettaa esittämästä nukkuvaa ja sulautua ties jo monenko kerran sen loman aikana yhdeksi rakkaani kanssa. Anteeksi jos kuulostan sekopää naiselta tilanteeni huomioon ottaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt luettuani tuon kertomasi alan ymmärtää kykysi myötäelää ja valaa minulle toivoa tässä sekavassa tilanteessani johon olen itseni saattanut.
        Kokemasi kertominen oli toisaalta niin surullista luettavaa, mutta se mitä sinulle tapahtui siellä lapsuutesi kodissa, laittoi oman mielikuvitukseni hyrräämään ja saatoin jopa kuvitella itseni sinun sijasta sinne teidän vanhan talon sokkeloihin.

        Tein tosiaan tänään aamulla sen toisen testin ja haamun sijaan sain nyt plussan. Selkeät kaksi viivaa joten nyt se on varmaa, raskaana olen ja vaikka tavallaanhan tämän jo tiesin ja aavistin, niin avuton on olo ja pää tuntuu jotenkin tyhjälle. Miten tästä suunnistaa eteenpäin kohti seuraavaa rastia ja mikä se oikea rasti on?
        Nyt jo tässä vaiheessa jotenkin vaan tuntuu niin pahalle sekin, että kaikki vain huuhtoutuu lääkkeen voimalla pois, sillä noin sen kait kuuluisi mennä kun on tämä minun ikä ja se muu siellä taustalla.
        Toisaalta täytin sen 40 vain vajaa kuukausi sitten, joten toista lastaan synnyttävänä nelikymppisenä äitinä en olisi mikään harvinaisuus. Moni nykyään pyöräyttää vasta esikoisensa mun ikäisenä.
        No sen verran olen itselleni asioita jo kerennyt selvittää, että minulla on nyt aikaa tuonne raskausviikoille 12 – 15 saakka toimia.
        Sitäkin olen jo pohtinut ja aion vielä täysin itselleni selvittää, miten tarkasti noissa yli nelikymppisenä raskautuneille naisille tehtävissä raskausseuloissa saadaan mahdolliset syntyvän lapsen terveysriskit ja kromosomipoikkeavuudet esiin.

        Kaikesta huolimatta odotan jo ”setämiestä” seuraavalle lomalleen Vapun tietämissä kokeakseni uudelleen sitä ihanuutta jota me toisillemme jaamme.
        Miten ihanaa oli edellisen loman viimeisenä aamuna esittää vielä nukkuvaa ja unisena tuntea lusikassa miehen varovainen koskettelu. Aistia kullin pää pillun huulilla, tuntea sen varovainen hidas sisälle työntyminen ja tuntea miehen jännitys hänen hetken paikoillaan odotellessa kulli pillussani toimintavalmiina, mutta samalla varoen etten vaan vielä heräisi. Ja odotuksen jälkeen vihdoin tuntea ne miehiset liikkeet sisälläni. Alkuun varovaiset, mutta koko ajan voimistuvat ja yhä omistavammiksi muuttuvat, kunnes minunkin oli pakko lopettaa esittämästä nukkuvaa ja sulautua ties jo monenko kerran sen loman aikana yhdeksi rakkaani kanssa. Anteeksi jos kuulostan sekopää naiselta tilanteeni huomioon ottaen.

        Et kuulosta lainkaan sekopäiseltä. Nauti siitä mitä koet tällä hetkellä, vaikka tilanne pelottaisi ja vaikka ratkaisusi olisi mikä tahansa. Älä ota tätä siten että olisin aborttia vastaan ja kannustaisin sinua jatkamaan raskauttasi, vaan haluan vain sanoa sen että tätä hetkeä ei kukaan voi sinulta ja teiltä ottaa pois, vaikka päättäisitkin keskeyttää raskauden syistä jotka vain sinä tiedät ja olet harkinnut. Älä keskeytä raskauttasi niinkään pelosta ja sen aiheuttamasta kiireen tunteesta ja ahdistuksesta koska aikaa ei kannata tuhlata pelkoon, vaan jos keskeytät sen, keskeytä se muista syistä. Yritän sanoa että vaikka keskeyttäisit raskauden, niin muista ja vaali tätä hetkeä lämpimänä ja mukavana koska saat kokea jotakin sellaista mitä useat muut eivät saa tai uskalla kokea ja tämä on sinullekin eräällä tavalla ainutkertaista. Unohda kiire ja pelko ja nauti vaan ja teet asiat sitten ajallaan kun niiden aika tulee eteen.

        Ja prosenttiluvut ovat myös sellaisia jotka eivät ole ihan siltä miltä näyttävät, varsinkaan kun puhutaan riskeistä. Esimerkiksi puhdistusaineiden kerrotaan poistavan 99% bakteereista, mutta todellisuudessa ne puhdistavat varmaankin kaiken. Mutta, siksi tuo 1% pitää ilmoittaa, koska ei voida olla varmoja ja koska puhdistusaineen käyttäjä voi tehdä virheitä ja koska bakteerit ovat niin pieniä ettei niitä kaikkia voi löytää laskettavaksi. Ajattele jos kondomikin, jonka ehkäisytehoksi ilmoitetaan 99% olisi sellainen että yksi sadasta kokisi raskauden tai yksi sadasta seksikerrasta päätyisi raskauteen. Eihän niin epävarmaa ehkäisytuotetta missään tapauksessa voitaisi tuoda koskaan markkinoille. Tai ajattele jos yksi ihminen sadasta saisi esimerkiksi ruokamyrkytyksen, tai joka sadas päivä kaikki kokisivat ruokamyrkytyksen vaikka he käyttäisivät säännöllisesti puhdistusainetta. Ja aivan samoin, 39 vuotias nainen ja 41 vuotias nainen, eivät poikkea niin paljon toisistaan kuin tuo 40 ikävuosi antaa ymmärtää riskien osalta. Huolet pois ja päivä kerrallaan koska sinussa tapahtuu jotain upeaa ja ihmeellistä ja aikaa on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuulosta lainkaan sekopäiseltä. Nauti siitä mitä koet tällä hetkellä, vaikka tilanne pelottaisi ja vaikka ratkaisusi olisi mikä tahansa. Älä ota tätä siten että olisin aborttia vastaan ja kannustaisin sinua jatkamaan raskauttasi, vaan haluan vain sanoa sen että tätä hetkeä ei kukaan voi sinulta ja teiltä ottaa pois, vaikka päättäisitkin keskeyttää raskauden syistä jotka vain sinä tiedät ja olet harkinnut. Älä keskeytä raskauttasi niinkään pelosta ja sen aiheuttamasta kiireen tunteesta ja ahdistuksesta koska aikaa ei kannata tuhlata pelkoon, vaan jos keskeytät sen, keskeytä se muista syistä. Yritän sanoa että vaikka keskeyttäisit raskauden, niin muista ja vaali tätä hetkeä lämpimänä ja mukavana koska saat kokea jotakin sellaista mitä useat muut eivät saa tai uskalla kokea ja tämä on sinullekin eräällä tavalla ainutkertaista. Unohda kiire ja pelko ja nauti vaan ja teet asiat sitten ajallaan kun niiden aika tulee eteen.

        Ja prosenttiluvut ovat myös sellaisia jotka eivät ole ihan siltä miltä näyttävät, varsinkaan kun puhutaan riskeistä. Esimerkiksi puhdistusaineiden kerrotaan poistavan 99% bakteereista, mutta todellisuudessa ne puhdistavat varmaankin kaiken. Mutta, siksi tuo 1% pitää ilmoittaa, koska ei voida olla varmoja ja koska puhdistusaineen käyttäjä voi tehdä virheitä ja koska bakteerit ovat niin pieniä ettei niitä kaikkia voi löytää laskettavaksi. Ajattele jos kondomikin, jonka ehkäisytehoksi ilmoitetaan 99% olisi sellainen että yksi sadasta kokisi raskauden tai yksi sadasta seksikerrasta päätyisi raskauteen. Eihän niin epävarmaa ehkäisytuotetta missään tapauksessa voitaisi tuoda koskaan markkinoille. Tai ajattele jos yksi ihminen sadasta saisi esimerkiksi ruokamyrkytyksen, tai joka sadas päivä kaikki kokisivat ruokamyrkytyksen vaikka he käyttäisivät säännöllisesti puhdistusainetta. Ja aivan samoin, 39 vuotias nainen ja 41 vuotias nainen, eivät poikkea niin paljon toisistaan kuin tuo 40 ikävuosi antaa ymmärtää riskien osalta. Huolet pois ja päivä kerrallaan koska sinussa tapahtuu jotain upeaa ja ihmeellistä ja aikaa on!

        Juuri noin se kohdallani tällä hetkellä on. Ahdistava kiireen tunne ja sen taustalla kiristävän vanteen lailla mieltä kalvavat uuden ennalta arvaamattoman tilanteeni esiin nostamat pelot. Ne juuri on ne päällimmäiset tunnetilat joita vastaan pyristelen yrittäen löytää ulospääsyä tästä tilanteesta, mutta noin hyvinkö sinä minua rivienvälistä luet, vai miten sinä sen tiesit vaiko aavistit vain?

        Olen kuitenkin ajatellut ottaa neuvostasi opiksi ja unohdan turhan kiireen ja hätäilyn. Kuuntelen kehoani ja yritän nauttia olotilastani, myös näistä raskauteni mukanaan tuomista pikkuisen kenkummistakin oireista. Neuvolaan pitää tietenkin ottaa yhteyttä, mutta se on edessä vasta rv. 9 – 10 eli siihen on vielä reilusti aikaa ja kuten sinä aiemmin jo totesit. Ei kait tämä lapsen odotus ja synnyttäminen miksikään ole siitä minun aiemmasta kerrastani muuttunut vaikka onhan siitä jo aikaa kulunut. Tosin silloin olin nuori alle parikymppinen tytönhupakko, nyt kypsä elämää kokenut ja ihanan pojan kasvattanut äiti, nelikymppinen sirpakka nainen joka tasan tiedän mitä tulossa on jos kaikki vain olisi lapsella kunnossa ja sinne saakka vakaan harkinnan ja pohdinnan jälkeen päästään.

        Avaan hiukan tuota parivuotta sitten päättynyttä suhdettani ja miten se päättyi. Olin tutustunut tuohon mieheen erään työprojektini kautta ja meillä synkkasi muutkin kuin työasiat niin hyvin, että aloimme seurustella. Se taas johti vuoden kestettyään siihen, että aloimme haaveilla yhteisestä lapsesta, olin silloin 36 täyttänyt ja tämä mies samaa ikäluokkaa.

        Alkuun olin tietenkin varma, että lopetettuani pillerit olisin heti ensimmäisestä kierrosta kerta laakista paksuna, niinhän minulle kävi esikoisen kanssa. No ei se mennytkään niin, vaan sitä seurasi piinalliset puolitoista vuotta, jonka aikana söin purkkikaupalla raskausvitamiineja, mittailin lämpöjä, tikuttelin oviksiani, laskin päiviä, tarkkailin pillulimojeni koostumusta ja pidin noista kaikista kalenterissani kirjaa pakottaen miestä kirjanpitoni mukaan hommiin vakoa kyntämään ja siementämään.
        Raskaaksi tulemisesta tuli minulle jonkinmoinen pakkomielle jolla miestä pommitin ja siinä vaiheessa hänellä myös mieskunto alkoi temppuilla sillä eihän se kukkokaan käskien laula.
        Vielä silloinkaan en osannut vetää jarrusta, vaan kun tulosta ei puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen kuulunut, aloin painostaa miestä kanssani lapsettomuus tutkimuksiin. Siinä tuli piste sille suhteelle ja jäin taas yksin. Siksi tämä raskaaksi tulemiseni nyt tavallaan eka laakista on jotenkin uskomatonta. Miksi se tapahtui nyt, miksi ei silloin? Tämmöisiä pohdin viimeyönä unta odottaessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se kohdallani tällä hetkellä on. Ahdistava kiireen tunne ja sen taustalla kiristävän vanteen lailla mieltä kalvavat uuden ennalta arvaamattoman tilanteeni esiin nostamat pelot. Ne juuri on ne päällimmäiset tunnetilat joita vastaan pyristelen yrittäen löytää ulospääsyä tästä tilanteesta, mutta noin hyvinkö sinä minua rivienvälistä luet, vai miten sinä sen tiesit vaiko aavistit vain?

        Olen kuitenkin ajatellut ottaa neuvostasi opiksi ja unohdan turhan kiireen ja hätäilyn. Kuuntelen kehoani ja yritän nauttia olotilastani, myös näistä raskauteni mukanaan tuomista pikkuisen kenkummistakin oireista. Neuvolaan pitää tietenkin ottaa yhteyttä, mutta se on edessä vasta rv. 9 – 10 eli siihen on vielä reilusti aikaa ja kuten sinä aiemmin jo totesit. Ei kait tämä lapsen odotus ja synnyttäminen miksikään ole siitä minun aiemmasta kerrastani muuttunut vaikka onhan siitä jo aikaa kulunut. Tosin silloin olin nuori alle parikymppinen tytönhupakko, nyt kypsä elämää kokenut ja ihanan pojan kasvattanut äiti, nelikymppinen sirpakka nainen joka tasan tiedän mitä tulossa on jos kaikki vain olisi lapsella kunnossa ja sinne saakka vakaan harkinnan ja pohdinnan jälkeen päästään.

        Avaan hiukan tuota parivuotta sitten päättynyttä suhdettani ja miten se päättyi. Olin tutustunut tuohon mieheen erään työprojektini kautta ja meillä synkkasi muutkin kuin työasiat niin hyvin, että aloimme seurustella. Se taas johti vuoden kestettyään siihen, että aloimme haaveilla yhteisestä lapsesta, olin silloin 36 täyttänyt ja tämä mies samaa ikäluokkaa.

        Alkuun olin tietenkin varma, että lopetettuani pillerit olisin heti ensimmäisestä kierrosta kerta laakista paksuna, niinhän minulle kävi esikoisen kanssa. No ei se mennytkään niin, vaan sitä seurasi piinalliset puolitoista vuotta, jonka aikana söin purkkikaupalla raskausvitamiineja, mittailin lämpöjä, tikuttelin oviksiani, laskin päiviä, tarkkailin pillulimojeni koostumusta ja pidin noista kaikista kalenterissani kirjaa pakottaen miestä kirjanpitoni mukaan hommiin vakoa kyntämään ja siementämään.
        Raskaaksi tulemisesta tuli minulle jonkinmoinen pakkomielle jolla miestä pommitin ja siinä vaiheessa hänellä myös mieskunto alkoi temppuilla sillä eihän se kukkokaan käskien laula.
        Vielä silloinkaan en osannut vetää jarrusta, vaan kun tulosta ei puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen kuulunut, aloin painostaa miestä kanssani lapsettomuus tutkimuksiin. Siinä tuli piste sille suhteelle ja jäin taas yksin. Siksi tämä raskaaksi tulemiseni nyt tavallaan eka laakista on jotenkin uskomatonta. Miksi se tapahtui nyt, miksi ei silloin? Tämmöisiä pohdin viimeyönä unta odottaessani.

        Olen yrittänyt kirjoittaa jo kahdesti mutta sivusto heitti kummallakin kerralla jonkin virheen ja lähetys tyssäsi siihen. Olen useasti kuullut että raskaus ei onnistu jos seuraa sitä liian tarkasti ja siitä yrittämisestä tulee ikäänkuin pakkomielle. En tiedä onko tuollaisesta mitään tieteellistä koskaan sanottu, mutta voisi helpostikin kuvitella että stressissä ei oikein mikään onnistu ja keho sanoo stop. Se mitä kerroit teidän ensimmäisestä viikonlopusta, siinä tilanteessa ei ollut ainakaan stressistä tietoa vaan tilanne vei mennessään. Pakko sanoa tästä nyt kun muistan. Kirjoitit kuinka kiedoit jalkasi tiukasti hänen ympärilleen. Yksi asia minkä muistan kotoa on se kuinka me sovimme täydellisesti yhteen, ja kuinka tiukasti jalkamme puristivat toisemme tiukasti kiinni toisiimme ja esimerkiksi halaukset, kun veli tuli yhtäkkiä takaani tai eteeni ja kaappasi minut syleilyyn ja suuteli, se tunne kun kaikki muodot olisivat olleet täysin veistetty yhdestä ja samasta massasta ja tulisi jälleen yhdeksi. Ainoastaan hänen kanssaan vartalomme ovat sopineet täydellisesti yhteen, kun taas muiden kanssa on aina jotain muhkuraa tai kumpua välissä ja pituus on eri, pää ei esimerkiksi osu olkapäähän tai rinnalle oikein, pitää kurottaa tai vääntelehtiä. En osaa selittää paremmin mutta kaikki vaan sopii.

        Soitin hänelle perjantaina ja kutsuin hänet tänne. Kuten kerroin, meillä on sellainen on off suhde. Perjantaina oikeastaan koko illan kävimme läpi niitä nuoruuden tapahtumia ja se tuntui todella hyvältä kun välillämme oli selkeä kipinä. Olin kiihottunut mutta juttumme luisti niin hyvin, niin en halunnut keskeyttää sitä. Uskomatonta kuinka siitä on jo niin kauan että olen unohtanut suurimman osan, mutta sitten muutamalla kysymyksellä alkaa yksityiskohtia muistumaan mieleen ja sitten tulee ikäänkuin uutta ymmärrystä kun kuulee myös hänen muistonsa ja ajatuksensa kaikesta siitä. Me olimme esimerkiksi samaa mieltä siitä että silloin ajattelimme että kyse olisi vain kokeiluista ja asia jäisi siihen. Mutta kumpikin tunnustimme että olimme silloin ajatelleet ja toivoneet sen merkitsevän myös paljon enemmän ja että olisimme halunneet siitä tulevan myös enemmän. Sen kuuleminen hänen suustaan tuntui hyvältä ja hänen lähdettyä vietin suihkussa pitkän hetken muistellen häntä koska olin aika, sanotaanko, kosteahko niiden keskustelujen jälkeen. Ja tunnustan että olisin halunnut eilen nähdä hänet ja harrastaa seksiä. Emme nyt ala seurustelemaan tai mitään sellaista, mutta kuitenkin se tuntui siltä että meillä on enemmän kuin vain sisarellinen yhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt kirjoittaa jo kahdesti mutta sivusto heitti kummallakin kerralla jonkin virheen ja lähetys tyssäsi siihen. Olen useasti kuullut että raskaus ei onnistu jos seuraa sitä liian tarkasti ja siitä yrittämisestä tulee ikäänkuin pakkomielle. En tiedä onko tuollaisesta mitään tieteellistä koskaan sanottu, mutta voisi helpostikin kuvitella että stressissä ei oikein mikään onnistu ja keho sanoo stop. Se mitä kerroit teidän ensimmäisestä viikonlopusta, siinä tilanteessa ei ollut ainakaan stressistä tietoa vaan tilanne vei mennessään. Pakko sanoa tästä nyt kun muistan. Kirjoitit kuinka kiedoit jalkasi tiukasti hänen ympärilleen. Yksi asia minkä muistan kotoa on se kuinka me sovimme täydellisesti yhteen, ja kuinka tiukasti jalkamme puristivat toisemme tiukasti kiinni toisiimme ja esimerkiksi halaukset, kun veli tuli yhtäkkiä takaani tai eteeni ja kaappasi minut syleilyyn ja suuteli, se tunne kun kaikki muodot olisivat olleet täysin veistetty yhdestä ja samasta massasta ja tulisi jälleen yhdeksi. Ainoastaan hänen kanssaan vartalomme ovat sopineet täydellisesti yhteen, kun taas muiden kanssa on aina jotain muhkuraa tai kumpua välissä ja pituus on eri, pää ei esimerkiksi osu olkapäähän tai rinnalle oikein, pitää kurottaa tai vääntelehtiä. En osaa selittää paremmin mutta kaikki vaan sopii.

        Soitin hänelle perjantaina ja kutsuin hänet tänne. Kuten kerroin, meillä on sellainen on off suhde. Perjantaina oikeastaan koko illan kävimme läpi niitä nuoruuden tapahtumia ja se tuntui todella hyvältä kun välillämme oli selkeä kipinä. Olin kiihottunut mutta juttumme luisti niin hyvin, niin en halunnut keskeyttää sitä. Uskomatonta kuinka siitä on jo niin kauan että olen unohtanut suurimman osan, mutta sitten muutamalla kysymyksellä alkaa yksityiskohtia muistumaan mieleen ja sitten tulee ikäänkuin uutta ymmärrystä kun kuulee myös hänen muistonsa ja ajatuksensa kaikesta siitä. Me olimme esimerkiksi samaa mieltä siitä että silloin ajattelimme että kyse olisi vain kokeiluista ja asia jäisi siihen. Mutta kumpikin tunnustimme että olimme silloin ajatelleet ja toivoneet sen merkitsevän myös paljon enemmän ja että olisimme halunneet siitä tulevan myös enemmän. Sen kuuleminen hänen suustaan tuntui hyvältä ja hänen lähdettyä vietin suihkussa pitkän hetken muistellen häntä koska olin aika, sanotaanko, kosteahko niiden keskustelujen jälkeen. Ja tunnustan että olisin halunnut eilen nähdä hänet ja harrastaa seksiä. Emme nyt ala seurustelemaan tai mitään sellaista, mutta kuitenkin se tuntui siltä että meillä on enemmän kuin vain sisarellinen yhteys.

        Niin se meidän ensimmäinen kerta todella ryöstäytyi käsistä ja vaikka sellaiseksi se ei olisi saanut mennä. Tarkoitus oli lohduttaa ja kannustaa kaiken taas edessäpäin muuttuvan paremmaksi ja jostain löytyvän vielä ihanamman uuden tytön, kuin tuo edellinen joka hylkäsi. Turha sitä on kuitenkaan alkaa emää murehtimaan, sillä kuitenkin siinä avautui meille jotain aivan uutta ja kaunista.
        Kuten sinä totesit, kaikki meilläkin sopi ja tuntui niin täydelliseltä kun saamme olla yhtä. Ihon kosketus, liikkeiden harmonia, äänet ja tuoksut, se vaan on niin uskomatonta. Ilman tuon tytön rukkasten anto episodia kahden vuoden yksinäisyyteni vain yhä jatkuisi.

        Voi miten jo odotankaan seuraavaa viikonloppua kun saan sotamieheni taas kotiin. Viestittelimme nyt viikonloppuna ja minun olisi niin tehnyt mieli pikku vihjailuin avata tilannetta, mutta kuitenkin maltoin mieleni, sillä en oikein tiedä miten tästä kertoa. Pikku vihjailuinko sängyssä rakastellessa, vaiko rakastelun jälkeen kainalossa vai odottaa ja toivoa, että tuleva isä itse huomaa minkä muodonmuutoksen on saanut naiselleen aikaan.
        Entä jos tämä tilani onkin hänelle kauhistus, vaikka toisaalta sitä en usko, sillä se hänen miehinen toiminta yhteisessä vuoteessamme on ollut niin määrätietoista. No en osaa päättää, tosin muutaman viikon päästä on pakko alkaa toimia ja minusta olisi kyllä ihanaa ennen sitä isänkin tietää tilanne.

        Viikonloppuna jouduin jo ostamaan tämän raskauteni vuoksi ensimmäisen vaatekappaleen, eli uudet seuraavaa kuppikokoa olevat rintaliivit. Rinnat on tulleet jotenkin niin herkiksi, että kaikki minun normaalit B-kupin liivit tuntui töissä puristavan ja painavan. Urheiluliivejä ei taas voi oikein töissä käyttää kun ne niiden painijaolkaimet kuultavat ohuiden puseroitten läpi ja toimin alalla jossa pitää olla siististi ja huolitellusti pukeutunut.
        Kiitos. On ihanaa saada lukea ajatuksiasi osaat tukea ja rauhoittaa, olla avarakatseinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se meidän ensimmäinen kerta todella ryöstäytyi käsistä ja vaikka sellaiseksi se ei olisi saanut mennä. Tarkoitus oli lohduttaa ja kannustaa kaiken taas edessäpäin muuttuvan paremmaksi ja jostain löytyvän vielä ihanamman uuden tytön, kuin tuo edellinen joka hylkäsi. Turha sitä on kuitenkaan alkaa emää murehtimaan, sillä kuitenkin siinä avautui meille jotain aivan uutta ja kaunista.
        Kuten sinä totesit, kaikki meilläkin sopi ja tuntui niin täydelliseltä kun saamme olla yhtä. Ihon kosketus, liikkeiden harmonia, äänet ja tuoksut, se vaan on niin uskomatonta. Ilman tuon tytön rukkasten anto episodia kahden vuoden yksinäisyyteni vain yhä jatkuisi.

        Voi miten jo odotankaan seuraavaa viikonloppua kun saan sotamieheni taas kotiin. Viestittelimme nyt viikonloppuna ja minun olisi niin tehnyt mieli pikku vihjailuin avata tilannetta, mutta kuitenkin maltoin mieleni, sillä en oikein tiedä miten tästä kertoa. Pikku vihjailuinko sängyssä rakastellessa, vaiko rakastelun jälkeen kainalossa vai odottaa ja toivoa, että tuleva isä itse huomaa minkä muodonmuutoksen on saanut naiselleen aikaan.
        Entä jos tämä tilani onkin hänelle kauhistus, vaikka toisaalta sitä en usko, sillä se hänen miehinen toiminta yhteisessä vuoteessamme on ollut niin määrätietoista. No en osaa päättää, tosin muutaman viikon päästä on pakko alkaa toimia ja minusta olisi kyllä ihanaa ennen sitä isänkin tietää tilanne.

        Viikonloppuna jouduin jo ostamaan tämän raskauteni vuoksi ensimmäisen vaatekappaleen, eli uudet seuraavaa kuppikokoa olevat rintaliivit. Rinnat on tulleet jotenkin niin herkiksi, että kaikki minun normaalit B-kupin liivit tuntui töissä puristavan ja painavan. Urheiluliivejä ei taas voi oikein töissä käyttää kun ne niiden painijaolkaimet kuultavat ohuiden puseroitten läpi ja toimin alalla jossa pitää olla siististi ja huolitellusti pukeutunut.
        Kiitos. On ihanaa saada lukea ajatuksiasi osaat tukea ja rauhoittaa, olla avarakatseinen.

        Toimisikohan tämä suomi24 nyt tällä kertaa. Itse ehkä odottelisin että hän huomaa, mutta ei vihjailuissakaan ole mitään väärää. Kun hän on aina viikot poissa, niin siinä ajassa varmaan ehtii tapahtua itselle varmaan huomaamattomia, mutta hänelle varmaan jo näkyviä muutoksia? Mutta tietenkin olisi hyvä että hän tietäisi ennen kun on pakko alkaa tekemään päätöksiä. Ainakin minusta kuulostaa että olet jo tehnyt päätöksen että hänen olisi parasta tietää mitä on saanut aikaan, etkä halua jättää sitä hänelle kertomatta?

        Maanantaina tuli hetki kun en malttanut enää olla käymättä veljen luona. Voit arvata miten kävi, mutta oli jotenkin outo hetki kun menin rakastelun jälkeen vessaan ja sperma valui pillusta pois ja istuin siinä hetken ja kuulostelin vaan kaikkea. Jotenkin pysähdyin siinä että, aah mikä olo ja annoin ajatuksen vain soljua vapaana. Veli kolisteli keittiössä ja päästi hanasta vettä ja joi sitä. Kaikki naapurit olivat siinä seinien takana ja menossa varmaan nukkumaan. Ajattelin tietysti meitä, ja sitten ajattelin myös sinua, ja sitä kuinka siinä, tässä hetkessä, ihan vaan olen veljeni luona vieraana, istun hänen vessassaan alastomana, läpsyttelen jalkoja lattiaan, pillu ja myös kohtu ihan spermaisena, että mikroskoopilla katsottuna kävisi varmaan aikamoinen kuhina. Ilta oli kiihottava. Ensin hänen ystävä kävi siinä ja keskeytti meidän keskustelun. Kun hän sitten oli laittamassa kenkiä jalkaan tuulikaapissa ja teki lähtöä, niin istuin sohvalle veljeni viereen ja aloin hieromaan hänen kullia farkkujen läpi. Kiihotti kun se kovettu sen aikana kun he vielä vaihtoivat siinä sanoja ennenkuin hän lähti pois. Silloin kun hän vilkaisi minua, lipaisin myös huultani kielelläni ja salaa näytin kuinka etusormi upposi peukalonhankaan. Veli vaan yritti keskittyä kaveriinsa. Kun ovi meni kiinni, niin kysyin että haluaisiko hän naida ennenkuin kaveri ehtii kotiin kun ne oli sopinut vielä viesittelevänsä ja aloin jo avaamaan hänen housujaan. Hän kysyi vaan että mitä jos hän tulee takaisin. Odotettiin sitten sitä jonkin aikaa kunnes oli selvää että hän oli mennyt talon ulko-ovista ulos.

        Rakastelun, tai aika kaukaa haettua että rakastelimme sillä olimme oikeastaan vain sylikkäin ja sisäkkäin eikä tehty muuta kuin vasta sitten loppua kohden kun veli käänsi minut selälleen kun käskin hänet laittamaan puhelimen pois. Sen yhdynnän aikana juttelimme kokemuksista ja hän kertoi yhdestä kerrasta kun tämä sama kaveri oli soittanut ja olin samaan aikaan hieronut itseäni häntä vasten ihan kiimassa ja elehtinyt että puhelu täytyy lopettaa ja nyt oli melkein kuin sama tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimisikohan tämä suomi24 nyt tällä kertaa. Itse ehkä odottelisin että hän huomaa, mutta ei vihjailuissakaan ole mitään väärää. Kun hän on aina viikot poissa, niin siinä ajassa varmaan ehtii tapahtua itselle varmaan huomaamattomia, mutta hänelle varmaan jo näkyviä muutoksia? Mutta tietenkin olisi hyvä että hän tietäisi ennen kun on pakko alkaa tekemään päätöksiä. Ainakin minusta kuulostaa että olet jo tehnyt päätöksen että hänen olisi parasta tietää mitä on saanut aikaan, etkä halua jättää sitä hänelle kertomatta?

        Maanantaina tuli hetki kun en malttanut enää olla käymättä veljen luona. Voit arvata miten kävi, mutta oli jotenkin outo hetki kun menin rakastelun jälkeen vessaan ja sperma valui pillusta pois ja istuin siinä hetken ja kuulostelin vaan kaikkea. Jotenkin pysähdyin siinä että, aah mikä olo ja annoin ajatuksen vain soljua vapaana. Veli kolisteli keittiössä ja päästi hanasta vettä ja joi sitä. Kaikki naapurit olivat siinä seinien takana ja menossa varmaan nukkumaan. Ajattelin tietysti meitä, ja sitten ajattelin myös sinua, ja sitä kuinka siinä, tässä hetkessä, ihan vaan olen veljeni luona vieraana, istun hänen vessassaan alastomana, läpsyttelen jalkoja lattiaan, pillu ja myös kohtu ihan spermaisena, että mikroskoopilla katsottuna kävisi varmaan aikamoinen kuhina. Ilta oli kiihottava. Ensin hänen ystävä kävi siinä ja keskeytti meidän keskustelun. Kun hän sitten oli laittamassa kenkiä jalkaan tuulikaapissa ja teki lähtöä, niin istuin sohvalle veljeni viereen ja aloin hieromaan hänen kullia farkkujen läpi. Kiihotti kun se kovettu sen aikana kun he vielä vaihtoivat siinä sanoja ennenkuin hän lähti pois. Silloin kun hän vilkaisi minua, lipaisin myös huultani kielelläni ja salaa näytin kuinka etusormi upposi peukalonhankaan. Veli vaan yritti keskittyä kaveriinsa. Kun ovi meni kiinni, niin kysyin että haluaisiko hän naida ennenkuin kaveri ehtii kotiin kun ne oli sopinut vielä viesittelevänsä ja aloin jo avaamaan hänen housujaan. Hän kysyi vaan että mitä jos hän tulee takaisin. Odotettiin sitten sitä jonkin aikaa kunnes oli selvää että hän oli mennyt talon ulko-ovista ulos.

        Rakastelun, tai aika kaukaa haettua että rakastelimme sillä olimme oikeastaan vain sylikkäin ja sisäkkäin eikä tehty muuta kuin vasta sitten loppua kohden kun veli käänsi minut selälleen kun käskin hänet laittamaan puhelimen pois. Sen yhdynnän aikana juttelimme kokemuksista ja hän kertoi yhdestä kerrasta kun tämä sama kaveri oli soittanut ja olin samaan aikaan hieronut itseäni häntä vasten ihan kiimassa ja elehtinyt että puhelu täytyy lopettaa ja nyt oli melkein kuin sama tilanne.

        Sitä minä toivon, että hän tällä lomakäynnillä huomaisi ja yritän myös tästä tilastani jotenkin vihjailla. Seuraava loma kun sillä on taas vasta kahden viikon päästä ja silloin olen yli puolen välin jo raskauden ensimmäistä kolmannesta jonka aikana niitä päätöksiä olisi hyvä tehdä ja mieluusti yhdessä kun tämäkin on yhdessä aikaan saatu.
        Omien laskujeni mukaan olen kuudennen viikon alussa enkä niitä ulkoisia muutoksia vielä kovin paljoa ole itsessäni havainnut, tosin varmaan ulkopuolisen silmin ne herkimmin havaitsee. Pieni pömppis on, mutta se on lähinnä tästä turvottavasta olosta johtuvaa tuskin siis vielä mikään varsinainen vauva masu. Rinnat ovat jonkin verran paisuneen ja nännipihat aavistuksen tummuneet ja yhä edelleen herkät kosketukselle ja kylmälle, eli nännit nöpöttää melkein koko ajan samalla tapaa kuin ne tekee muulloin himosta miehen kosketukselle.

        Nyt viikolla on aamusella tullut aamupalaa laittaessa kuvotuksen tunnetta ja kiire vessaan yökkäilemään. Kovin mukavaa se ei ole, mutta toisaalta saattaisin saada siitä hyvän aasin sillan pojalle ja ehkä hänkin sitä kautta huomaisi, laskisi yhteen yksi plus yksi ja huomaisi missä on onnistunut, sillä jotenkin minulla on sellainen aavistus, että tähän se toimillaan kokoajan oli tähdännyt ja hyvin tuo siinä onnistuikin. Kohta puolin sen pitäisi olla taas kotona ja kyllä minä sitä jo olen viereeni kaivannutkin, että viikolla yhtenä yönä olin mytännyt peittoni tiukaksi mytyksi haarojeni väliin tuomaan painetta ja siihen heräsin kun peittoni kanssa rakastelin. No ensiyönä ei tarvitse kuvitella sillä viestittelymme on ollut sen verran lupaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minä toivon, että hän tällä lomakäynnillä huomaisi ja yritän myös tästä tilastani jotenkin vihjailla. Seuraava loma kun sillä on taas vasta kahden viikon päästä ja silloin olen yli puolen välin jo raskauden ensimmäistä kolmannesta jonka aikana niitä päätöksiä olisi hyvä tehdä ja mieluusti yhdessä kun tämäkin on yhdessä aikaan saatu.
        Omien laskujeni mukaan olen kuudennen viikon alussa enkä niitä ulkoisia muutoksia vielä kovin paljoa ole itsessäni havainnut, tosin varmaan ulkopuolisen silmin ne herkimmin havaitsee. Pieni pömppis on, mutta se on lähinnä tästä turvottavasta olosta johtuvaa tuskin siis vielä mikään varsinainen vauva masu. Rinnat ovat jonkin verran paisuneen ja nännipihat aavistuksen tummuneet ja yhä edelleen herkät kosketukselle ja kylmälle, eli nännit nöpöttää melkein koko ajan samalla tapaa kuin ne tekee muulloin himosta miehen kosketukselle.

        Nyt viikolla on aamusella tullut aamupalaa laittaessa kuvotuksen tunnetta ja kiire vessaan yökkäilemään. Kovin mukavaa se ei ole, mutta toisaalta saattaisin saada siitä hyvän aasin sillan pojalle ja ehkä hänkin sitä kautta huomaisi, laskisi yhteen yksi plus yksi ja huomaisi missä on onnistunut, sillä jotenkin minulla on sellainen aavistus, että tähän se toimillaan kokoajan oli tähdännyt ja hyvin tuo siinä onnistuikin. Kohta puolin sen pitäisi olla taas kotona ja kyllä minä sitä jo olen viereeni kaivannutkin, että viikolla yhtenä yönä olin mytännyt peittoni tiukaksi mytyksi haarojeni väliin tuomaan painetta ja siihen heräsin kun peittoni kanssa rakastelin. No ensiyönä ei tarvitse kuvitella sillä viestittelymme on ollut sen verran lupaavaa.

        Minulla on lievä haikeus aina kun luen viestisi, mutta myös valtava ilon tunne sinun puolesta. Miten aiot suhtautua siihen jos ukkokultasi huomaa ja haluaa että raskaus jatkuu. Oletko itse valmis hyväksymään sen että saatte lapsen.

        Toissailtana ehdotin veljelle että tavattaisiinko, mutta hänellä oli muuta menoa. Eilen sitten istuttiin varmaan pari tuntia hänen autossaan ja vaan keskusteltiin samalla kun ilta hämärtyi. Keskustelimme meidän nuoruudesta ja niistä kerroista kun touhusimme huolettomasti vaikka tietysti luulimme että riski olisi suuri. Kysyin esimerkiksi että oliko hänelle vaikeaa laueta sisälleni vaikka luulimme että voisin tulla raskaaksi ja että pelkäsikö hän sitä koskaan että olisin raskaana. Hän sanoi että hänen mielestään hän aina pyysi siihen luvan mutta että oli aina lauennut halukkaasti vaikka ei olisi pyytänyt ja luottanut siihen että minä kieltäisin jos olisi tarve kieltää. Hän sanoi myös että kun me siihen aikaan keskustelimme raskauden mahdollisuudesta, tai oikeammin huolesta, silloin hän oli ajatellut joskus myös että raskaus voisi pitää meidät yhdessä mutta että sellaista hän ei olisi uskaltanut silloin minulle tunnustaa koska hänkin oli ajatellut että minä ajattelisin että se kaikki olisi vain kokeilua eikä mitään vakavaa. Kun hän viimeksi keskustellessa tunnusti että oli toivonut että meillä olisi voinut olla enemmän, niin harmitti etten minä eikä hän oltu uskallettu sanoa sitä silloin ääneen.

        Itse en tätä seuraavaa hetkeä muista, mutta hän kertoi että oli ensimmäisen kerran jälkeen seuraavana aamuna kun vanhemmat olivat vielä kotona, rohkaissut itsensä ja meidän keittiössä ottanut minut toisella kädellä takaapäin halaukseen ja sitten hieronut vatsaani. Tuota tilannetta en muista, mutta hän kertoi kuinka tuo lyhyt hetki on jäänyt mieleen kun hän halusi muistuttaa mitä teimme, mutta että oli myös sen jälkeen pelännyt sitä jos olisin siitä edeltävän illan rakastelusta tullut raskaaksi. Hän sanoi että kotona tilanne oli sellainen ettei siinä olisi ollut selityksille tilaa. Hän myös sanoi että oli kuitenkin ollut sen päivän ajan myös aika onnesta soikeana, eikä ollut pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin sitä että oli saanut laueta sisälleni vielä toisen kerran kun isä ja äiti olivat lähteneet töihin. Muistan nuo seksikerrat, mutta en tuota halausta. Veli kertoi myös siitä kuinka oli usein yrittänyt katsella profiiliani ja arvuutella voisinko olla raskaana. Oli hienoa ja haikeaa kuunnella hänen ajatuksiaan kun minä en ole tiennyt että hän oli tuollaisia miettinyt. Kysyin myös haluaisiko hän olla siittäjä vai myös lasteni isä jos se olisi mahdollista kohtuni puolesta ja tunnustin samalla hänelle että minä haluaisin olla hänen lastensa äiti. Hän mietti mutta sanoi sitten että tilanne olisi varmasti paljon monimutkaisempi ja elämämme ihan toisenlaista, mutta että jos kaikki olisi samanlaista kuin nyt, niin isä hän haluaisi olla.


    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei halua synnyttää lasta jonka poika on pannut äidin paksuksi

      • Anonyymi

        Ei lapsen poika voi panna äitiä paksuksi, ellei sitten omista aikakonetta.


      • Anonyymi

        Mun faija on äitiä 15 v vanhempi. Aluksi kaikki oli heidän välillään ihan hyvin, mutta loppuajasta (äiti kertoi mulle) ei tapahtunut enää juurikaan mitään makuuhuoneen puolella. Isää ei enää kiinostanut (tai sitten se ei enää pystynyt). Äiti oli vasta 45, ja isä jo 60 v, eikä sitä kiinnostanu enää seksihommat. Mä olin kiinnostunut, ja äiti ja minä ajauduttiin aika helposti sänkuun. Siitä se sitten alkoi mun ja äidin välilä, olinhan jo täysi-ikäinen ja todellakin kiinnostunut. Aluksi kaikki meni ihan hyvin, me pantiin yleensä silloin kun isä oli jossain reissussa (isällä on aika paljon kaverireissuja), eikä me juurikaan uhrattu ajatusta millekkään ehkäisylle. Me naitiin ilman kumia ja mä tulin lähes aina äidin sisään. Kai me ajateltiin, ettei äiti enää 45-vuotiaana voisi tulla raskaaksi. No, toisin kävi.

        Puoli vuotta sitten äidin masu alkoi pyöristymään. Äiti kävi lääkärillä ja sai kuulla olevansa raskaana. Se oli aika pommi, meille kaikille, sillä eihän mahdollisia isäehdokkaita ollut muita kuin minä. Olihan siinä sulateltavaa, meille molemmille. Suomeksi sanottuna mä olin pannut oman äitini raskaaksi, aika moinen juttu. Me pohdittiin juttua aika pitkään (ehkä liian pitkään), sillä lopulta faija huomasi, että äiti oli raskaana. Ja kyllähän faija tiesi, ettei hän ainakaan ollut isä, eihän hän ollut vuosiin harrastanut seksiä äidin kanssa. Riitahan siitä tuli, ja lopulta ero. Äiti selitti jotain työpaikan suhteesta eikä meidän juttu onneksi koskaan paljastunut faijalle.

        Faija lähti ja mä jäin äidin kanssa kaksin. Me vielä pohditaan, mitä tehdä, onneksi aikaa on vielä. Vähän on omituinen tunne, että mä olen pannut oman äitini raskaaksi. Pystyyköhän kielletympää hommaa olemaan, mä olen siis pannut oman äitini raskaaksi. Jossain toisesssa maailmassa voisi antaa lapsen syntyä ja viedä sen äidin vihille, tehdä hänestä vaimon. No, ei tässä maailmassa. Eiköhän me jotain keksitä.


    • Anonyymi

      Miten te äidit yleensä alatte ensimmäisen kerran harrastaa seksiä poikanne kanssa tai miten niinkun kannattaa aloittaa äidin panemisen. LAITTAKEE VINKKEJÄ ETTÄ MITÄ KANNATTAA TEHDÄ ETTÄ PÄÄSEE PANEMAAN ÄITIÄ. TOIVON ETTÄ ÄIDIT VASTAAVAT TÄHÄN KYSYMYKSEEN

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älkää nyt hemmetissä menkö klikkailemaan mitään epämääräisiä suojaamattomia linkkejä, hox hox


    • Anonyymi

      Meillä ainakin oli todella mukava pääsiäisviikonloppu. Mä olin äidin kanssa mökillä viikonlopun (se oli vuokramökki, äiti oli saanut sen aika halvalla jonkun työjutun kautta). Perjantaina tultiin mökille, kateltiin hetken paikkoja ja sitten laitettiin tavarat samaan huoneeseen. Mökillä oli toinenkin makuuhuone, mutta ajateltiin kuitenkin nukkua samassa huoneessa (ja samassa sängyssä). Äiti lattoi vähän ruokaa, mä tarjoilin meille viiniä, syötiin ja saunottin rantasaunalla. Sellasta pientä virittelyä se oli koko illan, ja iltapalan jälkeen me mentiin makuuhuoneeseen. Siellä me istuskeltiin sängyllä, juotiin valkkaria ja juteltiin. Siinä samalla me vähän hyväiltiin toisiamme, mä riisuin äidin rintaliivit ja suutelin sen rintoja. Äiti oli ihan valmis, kun mä työnsin sen selälleen sängylle ja menin sen päälle. Vähän aikaa me suudeltiin ja hyväiltiin toisiamme kunnes äiti riisui pikkuhousunsa ja veti mut uudestaan syliinsä. Mä riisuin alushousuni ja panin äitiä. Me oltiin molemmat sen verran kännissä, että se kesti aika kauan, ja kun mä viimein sain orkun, mä tulin todella lujaa äidin sisään. Siihen me sitten nukahdettiin.
      Lauantaiaamulla mä herättelin äidin panemalla sitä takaapäin, se oli kunnon krapulapano. Äiti heräili vähitellen ja oli aika villinä. Päivällä me grillailtiin, käytiin saunassa ja uimassa mentiin ihan extempore sänkyyn. Illalla me kateltiin telkkaria ja juotiin vähän, ei liikaa, ja yöksi mentiin taas samaan sänkyyn. Ja panemiseksihan se meni taas, äiti tuli mun päälle ja ratsasti mun päällä kunnes mä tulin taas.
      Ihan mukava pääsiäinen, eipä voi valittaa.

      • Anonyymi

        Kyllä te jumalauta olette sairaita. Menkää nyt hyvänen aika jonnekin psykiatrille tms ja tutkituttakaa päänne. Tuommoinen, jos totta on eikä satua, ei todellakaan ole normaalia tai milläänlailla hyväksyttävää. Taudille on oma daknoosinsakin, sitä sanotaan insestiksi. Biologisten lähisukulaisten insestisistä suhteista syntyvillä lapsilla on tavallista suurempi kuoleman, perinnöllisten sairauksien tai vammaisuuden riski, joka johtuu sisäsiittoisuudesta. Insesti on useimmissa maissa myös laitonta. Suomen rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina, vaikka avioliitto on kielletty. Rangaistus voi olla sakkoa tai vankeutta enintään kahdeksi vuodeksi. Teosta ei tuomita henkilöä, joka on ollut alle 18-vuotiaana sukupuoliyhteydessä oman vanhempansa tai tämän vanhemman kanssa, eikä henkilöä, joka on pakotettu tai lainvastaisesti taivutettu sukupuoliyhteyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te jumalauta olette sairaita. Menkää nyt hyvänen aika jonnekin psykiatrille tms ja tutkituttakaa päänne. Tuommoinen, jos totta on eikä satua, ei todellakaan ole normaalia tai milläänlailla hyväksyttävää. Taudille on oma daknoosinsakin, sitä sanotaan insestiksi. Biologisten lähisukulaisten insestisistä suhteista syntyvillä lapsilla on tavallista suurempi kuoleman, perinnöllisten sairauksien tai vammaisuuden riski, joka johtuu sisäsiittoisuudesta. Insesti on useimmissa maissa myös laitonta. Suomen rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina, vaikka avioliitto on kielletty. Rangaistus voi olla sakkoa tai vankeutta enintään kahdeksi vuodeksi. Teosta ei tuomita henkilöä, joka on ollut alle 18-vuotiaana sukupuoliyhteydessä oman vanhempansa tai tämän vanhemman kanssa, eikä henkilöä, joka on pakotettu tai lainvastaisesti taivutettu sukupuoliyhteyteen.

        Ja 1800-luvulla homous oli laissa kielletty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te jumalauta olette sairaita. Menkää nyt hyvänen aika jonnekin psykiatrille tms ja tutkituttakaa päänne. Tuommoinen, jos totta on eikä satua, ei todellakaan ole normaalia tai milläänlailla hyväksyttävää. Taudille on oma daknoosinsakin, sitä sanotaan insestiksi. Biologisten lähisukulaisten insestisistä suhteista syntyvillä lapsilla on tavallista suurempi kuoleman, perinnöllisten sairauksien tai vammaisuuden riski, joka johtuu sisäsiittoisuudesta. Insesti on useimmissa maissa myös laitonta. Suomen rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina, vaikka avioliitto on kielletty. Rangaistus voi olla sakkoa tai vankeutta enintään kahdeksi vuodeksi. Teosta ei tuomita henkilöä, joka on ollut alle 18-vuotiaana sukupuoliyhteydessä oman vanhempansa tai tämän vanhemman kanssa, eikä henkilöä, joka on pakotettu tai lainvastaisesti taivutettu sukupuoliyhteyteen.

        No en mä kyllä ymmärrä tätä sun kommenttia. Meillä oli ihan rauhallinen ja mukava pääsiäinen; kukaan ei tapellut, ei juonut liikaa eikä örveltänyt kännissä eikä käynyt vieraissa, mitä joutuisi sitten taas selittelemään tai salailemaan, niin kuin aikuisilla tuntuu olevan tapana. Mulla ei just nyt ole tyttöystävää, eikä äidillä miesystävää, joten ketään ei ole loukattu. Päinvastoin, meillä oli todella mukava ja rauhallinen mökkiviikonloppu, josta molemmille jäi hyvä maku. Ja joo joo, mä tiedän hyvin, että se mitä me tehtiin , on insestiä, mutta mitä sitten? Kyllä me ihan ite haluttin tehdä niin. Ja toi lapsi -juttu on kyllä ihan turhaa. Eihän me nyt sentään mitään lapsia olla tekemässä, ei me niin tyhmiä olla. Äiti on ihan alusta asti syönyt pillereitä, joten ei sellaisesta ole vaaraa. Eikä tässä ketään ole pakotettu tai taivutettu mihinkään, kyllä me molemmat halutaan tehdä näin. Mä olen ihan täysi-ikäinen, tiedän mitä teen ja haluan. Joten en mä ymmärrä mitä sä riehut. Mikä tässä sua haittaa? Vai eikö sulla itelläs oikein natsannut pääsiäisenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä kyllä ymmärrä tätä sun kommenttia. Meillä oli ihan rauhallinen ja mukava pääsiäinen; kukaan ei tapellut, ei juonut liikaa eikä örveltänyt kännissä eikä käynyt vieraissa, mitä joutuisi sitten taas selittelemään tai salailemaan, niin kuin aikuisilla tuntuu olevan tapana. Mulla ei just nyt ole tyttöystävää, eikä äidillä miesystävää, joten ketään ei ole loukattu. Päinvastoin, meillä oli todella mukava ja rauhallinen mökkiviikonloppu, josta molemmille jäi hyvä maku. Ja joo joo, mä tiedän hyvin, että se mitä me tehtiin , on insestiä, mutta mitä sitten? Kyllä me ihan ite haluttin tehdä niin. Ja toi lapsi -juttu on kyllä ihan turhaa. Eihän me nyt sentään mitään lapsia olla tekemässä, ei me niin tyhmiä olla. Äiti on ihan alusta asti syönyt pillereitä, joten ei sellaisesta ole vaaraa. Eikä tässä ketään ole pakotettu tai taivutettu mihinkään, kyllä me molemmat halutaan tehdä näin. Mä olen ihan täysi-ikäinen, tiedän mitä teen ja haluan. Joten en mä ymmärrä mitä sä riehut. Mikä tässä sua haittaa? Vai eikö sulla itelläs oikein natsannut pääsiäisenä?

        En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta tähän haluan ottaa kantaa.

        Sinunko käsityksesi mukaan automaattisesti tapellaan, juodaan liikaa, tai käydään vieraissa siinä tapauksessa jos EI olla nussimassa omia lapsiaan? Voin vakuuttaa sinulle: olet pahasti väärässä. Tuommoista häiriökäyttäytymistä ei esiinny kuin pienellä murto-osalla meistä aikuisista. Suurin osa kyllä osaa käyttäytyä aivan asiallisesti siinäkin tapauksessa että EI harrasta sukurutsaa oman jälkipolvensa kanssa.

        Sinunlaisesi sairaan nykyinternetpornon kyllästämä nuori kolli varmaan työntelee piliään mielellään ihan mihin reikään vaan ja kokee että se on ihan normaalia. Äitiäsi minä tässä naisena itse ihmettellen. Hänellä ei varmaan ole päänsä sisällä kaikki asiat kunnossa. Itselleni ei tulisi mieleenkään alkaa seksiä puuhaamaan oman 18-v poikani kanssa vaikka samallalailla sinkku olenkin ja ilman miesystävää tällä haavaa. Se on epänormaalia ja kieroutunutta käytöstä, olkoonpa kuinka mukavaa vaan.

        Mitä noihin sukurutsan kautta syntyviin lapsiin tulee, niin aika monta tapausta tässäkin ketjussa on, jossa äiti sanoo tulleensa paksuksi oman poikansa panemana. Liekö sitten edes totta ovat ollenkaan, mutta jos ovat, niin voi voi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te jumalauta olette sairaita. Menkää nyt hyvänen aika jonnekin psykiatrille tms ja tutkituttakaa päänne. Tuommoinen, jos totta on eikä satua, ei todellakaan ole normaalia tai milläänlailla hyväksyttävää. Taudille on oma daknoosinsakin, sitä sanotaan insestiksi. Biologisten lähisukulaisten insestisistä suhteista syntyvillä lapsilla on tavallista suurempi kuoleman, perinnöllisten sairauksien tai vammaisuuden riski, joka johtuu sisäsiittoisuudesta. Insesti on useimmissa maissa myös laitonta. Suomen rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina, vaikka avioliitto on kielletty. Rangaistus voi olla sakkoa tai vankeutta enintään kahdeksi vuodeksi. Teosta ei tuomita henkilöä, joka on ollut alle 18-vuotiaana sukupuoliyhteydessä oman vanhempansa tai tämän vanhemman kanssa, eikä henkilöä, joka on pakotettu tai lainvastaisesti taivutettu sukupuoliyhteyteen.

        Ihme keuhkoamista.

        Mitä se kenellekään kuuluu, mitä kaksi aikuista tekee keskenään omasta tahdostaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme keuhkoamista.

        Mitä se kenellekään kuuluu, mitä kaksi aikuista tekee keskenään omasta tahdostaan?

        Ai kenellekään? No kuules, esim. poliisille periaatteessa kuuluu, koskapa sukurutsa on laitonta hommaa Suomessa. Eri asia sitten että välittävätkö tämmöisestä hekään. Ehkä, jos joku haastaisi insestin harjoittajat oikeuteen. Äkkiä voisi tulla mieleen vaikka äidin ex, eli pojan isä jos asian saisi selville ja siitä todisteita. Laiton on laitonta kunnes siitä eduskunnassa tehdään laillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 1800-luvulla homous oli laissa kielletty

        Rinnastatko sinä ihan tosissasi homoseksuaalisuuden ja insestin? No haloo!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnastatko sinä ihan tosissasi homoseksuaalisuuden ja insestin? No haloo!!!

        Syöksy jo sementtiin vitun pelle. Näetkö tämän palstan otsikon? SEKSINOVELLIT?

        Onko lukutaidossa jotain vikaa vai etkö ymmärrä sanojen merkityksiä?

        Luuletko sinä aivokääpiö että Mario Puzon kirja Kummisetä on tositarina tai Tarut Sormusten Herrasta historiallisia dokumentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöksy jo sementtiin vitun pelle. Näetkö tämän palstan otsikon? SEKSINOVELLIT?

        Onko lukutaidossa jotain vikaa vai etkö ymmärrä sanojen merkityksiä?

        Luuletko sinä aivokääpiö että Mario Puzon kirja Kummisetä on tositarina tai Tarut Sormusten Herrasta historiallisia dokumentteja?

        En luule. Kirjat ovat kirjoja. Toki novellit novelleja myös ja tässä ketjussa niitä on useita, mutta eivät kaikki. Sinunlaisesi idiootti ei näköjään osaa erottaa novellia ja tositapauksesta kerrottua kirjoitusta, mutta minkäs semmoiselle vähä-älyisyydelle voi? Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te jumalauta olette sairaita. Menkää nyt hyvänen aika jonnekin psykiatrille tms ja tutkituttakaa päänne. Tuommoinen, jos totta on eikä satua, ei todellakaan ole normaalia tai milläänlailla hyväksyttävää. Taudille on oma daknoosinsakin, sitä sanotaan insestiksi. Biologisten lähisukulaisten insestisistä suhteista syntyvillä lapsilla on tavallista suurempi kuoleman, perinnöllisten sairauksien tai vammaisuuden riski, joka johtuu sisäsiittoisuudesta. Insesti on useimmissa maissa myös laitonta. Suomen rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina, vaikka avioliitto on kielletty. Rangaistus voi olla sakkoa tai vankeutta enintään kahdeksi vuodeksi. Teosta ei tuomita henkilöä, joka on ollut alle 18-vuotiaana sukupuoliyhteydessä oman vanhempansa tai tämän vanhemman kanssa, eikä henkilöä, joka on pakotettu tai lainvastaisesti taivutettu sukupuoliyhteyteen.

        No eihän nämä nyt tosia ole mitä setämiehet kirjottelee. Sairasta fantasiaa karvaperseet kirjottelee naisina...


    • Anonyymi

      Miten voi siaisäidin kanssa harrastaa seksiä mitä kannattaa aloittaa ensimmäisenä. VINKEJÄ KIITOS

    • Anonyymi

      äitipuolelta saanut parhaat suihin otot osaa myös syväkurkun ja se kieli ja imu kolmekin kertaa illan aikana saa minut tulemaan kunnes tyhjä

    • Anonyymi

      Kun kerrot pimeitä seikkailujasi omille lapsillesi, niin päätät stoorisi seuraaviin sanoihin: And that kids, is how I met your mother :).

      • Anonyymi

        Olisko sulla jotain vinkkejä mitä pitää tehdä että pääsee panemaan sijaisäitiä en oikeen tiedä mitä pitäs tehdä että pääsee sijaisäidin pillua kokeilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulla jotain vinkkejä mitä pitää tehdä että pääsee panemaan sijaisäitiä en oikeen tiedä mitä pitäs tehdä että pääsee sijaisäidin pillua kokeilee

        Kilpailet siis isäsi kanssa samasta reiästä? Pettämiskolmiodraama kaiketi edessä. Sijaisäidiltä on varmasti vaikea kysyä suoraan että mitkä ovat hänen fiiliksensä sinusta. Jos tunnet intuitiolla että tunne on molemminpuolista, niin silloin kannattaa pyrkiä olemaan fyysisesti hänen lähellään. Tekosyiden avulla vaikka halailee häntä ja sanoo pitävänsä hänestä. Se lisää mahkuja kun on tekemisissä hänen kanssaan tiiviisti. Sopiva keskustelun aihe olisi avautua hänelle ja voivotella että naista pitäisi saada - Mikä neuvoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailet siis isäsi kanssa samasta reiästä? Pettämiskolmiodraama kaiketi edessä. Sijaisäidiltä on varmasti vaikea kysyä suoraan että mitkä ovat hänen fiiliksensä sinusta. Jos tunnet intuitiolla että tunne on molemminpuolista, niin silloin kannattaa pyrkiä olemaan fyysisesti hänen lähellään. Tekosyiden avulla vaikka halailee häntä ja sanoo pitävänsä hänestä. Se lisää mahkuja kun on tekemisissä hänen kanssaan tiiviisti. Sopiva keskustelun aihe olisi avautua hänelle ja voivotella että naista pitäisi saada - Mikä neuvoksi?

        Ensinnäkin mulla ei ole isää sijaiskodisasa ja toiseksi haluan kokeilla sijaisäidin pillua koska hän näyttää tosi seksikkäältä ja hänellä on pulleat rinnat


    Ketjusta on poistettu 590 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe