En tiedä mikä mulla on. Kauhia naisen kaipuu. Näen ihania naisia joka paikassa.. ihastun viimeaikoina helposti. Välillä on jotenkin vaan niin helvetin vaikeeta kun naiset ovat sen verran arkoja.. että tuskimpa mitään kummosempaa tulee tapahtumaan. Paitsi jos lähtee oikein hakureissulle esim. DTM:ään tai johonkin samantyyppisen tapahtumaan. Potuttaa kuinka helppoa heteroilla on kun heitä on kuiten joku 80% ihmisitä. Meillä homoilla pitää aina kuulostella.. tutkia.. haistella ja käsittää väärin.. tai sitten oikein. Näitä saatanan tunteita.. ja katseita jne. Ja sit on vielä niitä perhanan epävarmoja bi-kokeilijoita jotka vaan haluaa leikkiä.
Mä haluaisin tulta.. ja liekkiä ja seksiä. Kyllä. Missä kaikki rohkeat itsevarmat l-naiset??? Halooo??
Naisen kaipuu..
Mähaluuuuun
5
559
Vastaukset
Oletko käynyt Mummolaakson tansseissa? Ensi lauantaina on Bottalla sherrykahvitanssit klo 16-11. Suosittelen.
- astrologi14
Kirjoitin jo viestin mlksi se vaati lisää?
- Ttjjll
Samaa olen pohtinut. Onko se tää kesä ja kärpäset kun on nyt herättänyt naisen kaipuun minussa. Näen kans ihania naisia joka puolella, unessa ja valveilla ollessa. Pitäiskö mennä takaisin nukkumaan. Siellä sentään tapahtuu jotain ;D
- Sinnevaaan
Eiku tänään täytyy mennä tsekkaa naisii Naistenbileisiin Kaivohuoneelle! Siellä taitaa olla parisentuhatta tyttöö jotka tykkää tytöist.. jotenka..
Naista kaipaan ja unia nään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk515390Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4175069Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5593399SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit812897Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1322730Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2612690Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.2012656"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –931794Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6561714Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki181600