Nyt meni sitten ristirunkkarille jauhot suuhun pysyvästi. Mikkis lähtee mukaan huumekauppaan
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016061721746209_ul.shtml
MS:n uusi "pilvipalvelu"
21
239
Vastaukset
Jaahans, näemmä mikrosoft huolehtii käyttäjiensä lääkityksestä...
Meillä on käytetty kannabislääkettä vindovs-potilaiden hoitoon jo vuosien ajan!Microsoft on mukana järkevästi - ei hallitsemattomasti - niin kuin tubutinpojilla on lähes mikä tahansa asia tässä maailmassa!
Tri.Linuks_Katastrofi kirjoitti:
Microsoft on mukana järkevästi - ei hallitsemattomasti - niin kuin tubutinpojilla on lähes mikä tahansa asia tässä maailmassa!
Eivät ne mikrosoftin touhut kylläkään liene enää yhtään kenenkään hallinnassa.
- Linuks_Sekamelska
Sanoisin kuitenkin, että vähän paremmin kuin tubutinpojilla, joilla nyt menee puurot ja vellit sekaisin muutenkin......†
- Win_arveluttava
Oijoi!
- khkhkh
Kohta Kari vetää peräkamarissa bongipiippua ja tumputtaa ristillä omaan perikseen.
- Say.No.To.Drugs
Nyt loppu windowsin ja officen käyttö. En taatusti aio käyttää minkään huumeisiin myönteisesti suhtautuvan firman tuotteita.
- Konitohtori_tuhoo
Ei taida riittää siitä annoksesta muille - koni vetää itse niin tiukkaan.....†
- Say.No.To.Drugs
Jenkki tutkimuksen mukaan yli 70 % reseptillä lääkekannabiksena myydystä huumeesta päätyy kuitenkin viihdekäyttöön.
Tämän takia kannabiksen lääkekäyttö pitäisi tehdä valvotuissa olosuhteissa esim. terveyskeskuksella eikä sitä saisi missään tapauksessa määrätä potilaan omaan suoraan käyttöön.
Niille jotka lääkekannabista todella tarvitsevat ei tällainen rajoitus ole mikään ongelma mutta viihdekäyttäjät karsiutuisivat armotta pois niin kuin pitääkin.
Huumeongelmat Suomessa johtuvat aivan liian lepsuista rangaistuksista. Hallussapidosta pitäisi ensimmäisellä kerralla määrätä vähintään 2 vuotta ehdotonta ja rikoksen uusijalle min. 5 vuotta. Huumeiden myymisestä ekalla kertaa vähintään 5 vuotta ja uusijoille 8 vuodesta elinkautiseen. - Say.No.To.Commies
Say.No.To.Drugs kirjoitti:
Jenkki tutkimuksen mukaan yli 70 % reseptillä lääkekannabiksena myydystä huumeesta päätyy kuitenkin viihdekäyttöön.
Tämän takia kannabiksen lääkekäyttö pitäisi tehdä valvotuissa olosuhteissa esim. terveyskeskuksella eikä sitä saisi missään tapauksessa määrätä potilaan omaan suoraan käyttöön.
Niille jotka lääkekannabista todella tarvitsevat ei tällainen rajoitus ole mikään ongelma mutta viihdekäyttäjät karsiutuisivat armotta pois niin kuin pitääkin.
Huumeongelmat Suomessa johtuvat aivan liian lepsuista rangaistuksista. Hallussapidosta pitäisi ensimmäisellä kerralla määrätä vähintään 2 vuotta ehdotonta ja rikoksen uusijalle min. 5 vuotta. Huumeiden myymisestä ekalla kertaa vähintään 5 vuotta ja uusijoille 8 vuodesta elinkautiseen."Jenkki tutkimuksen mukaan yli 70 % reseptillä lääkekannabiksena myydystä huumeesta päätyy kuitenkin viihdekäyttöön."
Eipä totalitaristi tietenkään pistänyt kunnon lähdeviitettä millekään.
"Huumeongelmat Suomessa johtuvat aivan liian lepsuista rangaistuksista."
Perustelemattomat väitteet voidaan hylätä ilman perusteluja. - Linuks_aina_valhe
Ei sen linkin laittaminenkaan aina auta, koskapa linukshihhulien vainoharhat estävät niiden uskomisen!
Katsoppa vaikka tätä linkkiä:
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Kuinka monesti te olettekin "kumonneet" tuon paikkansa pitävyyden ja ilman linkkejä tietenkin......† Linuks_aina_valhe kirjoitti:
Ei sen linkin laittaminenkaan aina auta, koskapa linukshihhulien vainoharhat estävät niiden uskomisen!
Katsoppa vaikka tätä linkkiä:
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Kuinka monesti te olettekin "kumonneet" tuon paikkansa pitävyyden ja ilman linkkejä tietenkin......†http://netmarketshare.com/faq.aspx
"Additional estimates about the website population:
76% participate in pay per click programs to drive traffic to their sites.
..."
Hih hih hii, sieltähän se tuli suoraan hevosen suusta.- windows_herranketku
Linuks_aina_valhe kirjoitti:
Ei sen linkin laittaminenkaan aina auta, koskapa linukshihhulien vainoharhat estävät niiden uskomisen!
Katsoppa vaikka tätä linkkiä:
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Kuinka monesti te olettekin "kumonneet" tuon paikkansa pitävyyden ja ilman linkkejä tietenkin......†En jaksa avata linkkiä, näyttääkö se cannabisbis sasativan levinneisyyden?
- Linuks_kurttaus
Tämä näyttää linuks-tubuttimen levinneisyyden:
Windows 7..................52.34%
Windows 10.................12.82%
Windows XP................11.24%
Windows 8.1...............9.83%
Mac OS X 10.11...........3.72%
Windows 8...................2.43%
Mac OS X 10.10............2.20%
Linux...............................1.78% (hih-hih-hih-hih-hih-hih......†)
Windows Vista.............1.66% - yg87ug
Linuks_kurttaus kirjoitti:
Tämä näyttää linuks-tubuttimen levinneisyyden:
Windows 7..................52.34%
Windows 10.................12.82%
Windows XP................11.24%
Windows 8.1...............9.83%
Mac OS X 10.11...........3.72%
Windows 8...................2.43%
Mac OS X 10.10............2.20%
Linux...............................1.78% (hih-hih-hih-hih-hih-hih......†)
Windows Vista.............1.66%No, tulihan se mainosklikkaustilasto sieltä tällekin päivälle. Tyhmä trolli ja hihhuli ei muuhun näköjään kykene.
- Linuks_pvm.sekaisin
Oli muuten laitettu jo eilen....†
- Windows-tumputtajalle
Linuks_kurttaus kirjoitti:
Tämä näyttää linuks-tubuttimen levinneisyyden:
Windows 7..................52.34%
Windows 10.................12.82%
Windows XP................11.24%
Windows 8.1...............9.83%
Mac OS X 10.11...........3.72%
Windows 8...................2.43%
Mac OS X 10.10............2.20%
Linux...............................1.78% (hih-hih-hih-hih-hih-hih......†)
Windows Vista.............1.66%Microsoft on omasta prosenttiosuudestaan "vähän" erimieltä kuin tuo mainoklikkailutilasto http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html
Ja hyvin linux kelpaa Microsoftillekin http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855
Miksi Microsoft käyttää palveluissaan linuxia ? Eivätkö itsekään luota omiin tuotteisiinsa ? Windows-tumputtajalle kirjoitti:
Microsoft on omasta prosenttiosuudestaan "vähän" erimieltä kuin tuo mainoklikkailutilasto http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html
Ja hyvin linux kelpaa Microsoftillekin http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855
Miksi Microsoft käyttää palveluissaan linuxia ? Eivätkö itsekään luota omiin tuotteisiinsa ?Kari muistuttaakin paljon Itä-Saksaa viimeisinä vuosinaan: siellähän kiellettiin jopa neuvostoliittolaiset lehdet, joissa puolustettiin talousuudistuksia ja muita kontrollin lievennyksiä.
- Tohtori_A.Atri
Vaikka ms pilven käyttö saattaakin ihan alussa aiheuttaa euforiaa niin jo lyhytaikainen käyttö aiheuttaa ärtyneisyyttä ja keskittymiskyvyn puutetta. Pitkäaikainen ms pilven käyttö on tuhoisaa sillä se aiheuttaa syvää masennusta, murhanhimoa, yleistä vittuuntuneisuutta sekä virtsan karkailua päähän.
- jgskljgökl
ms pilvi aiheuttaa myös hedelmättömyyttä ja impotenssia. winhihulit huomioon ottaen se on vaan hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625