MS:n uusi "pilvipalvelu"

buahhahahhahaa

21

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahans, näemmä mikrosoft huolehtii käyttäjiensä lääkityksestä...

      Meillä on käytetty kannabislääkettä vindovs-potilaiden hoitoon jo vuosien ajan!

      • Microsoft on mukana järkevästi - ei hallitsemattomasti - niin kuin tubutinpojilla on lähes mikä tahansa asia tässä maailmassa!


      • Tri.Linuks_Katastrofi kirjoitti:

        Microsoft on mukana järkevästi - ei hallitsemattomasti - niin kuin tubutinpojilla on lähes mikä tahansa asia tässä maailmassa!

        Eivät ne mikrosoftin touhut kylläkään liene enää yhtään kenenkään hallinnassa.


      • Linuks_Sekamelska

        Sanoisin kuitenkin, että vähän paremmin kuin tubutinpojilla, joilla nyt menee puurot ja vellit sekaisin muutenkin......†


    • Win_arveluttava

      Oijoi!

    • khkhkh

      Kohta Kari vetää peräkamarissa bongipiippua ja tumputtaa ristillä omaan perikseen.

    • Say.No.To.Drugs

      Nyt loppu windowsin ja officen käyttö. En taatusti aio käyttää minkään huumeisiin myönteisesti suhtautuvan firman tuotteita.

      • Tuolla lääkekannabiksella me myös sinua Seppo lääkitsemme!


      • Konitohtori_tuhoo

        Ei taida riittää siitä annoksesta muille - koni vetää itse niin tiukkaan.....†


      • Say.No.To.Drugs

        Jenkki tutkimuksen mukaan yli 70 % reseptillä lääkekannabiksena myydystä huumeesta päätyy kuitenkin viihdekäyttöön.

        Tämän takia kannabiksen lääkekäyttö pitäisi tehdä valvotuissa olosuhteissa esim. terveyskeskuksella eikä sitä saisi missään tapauksessa määrätä potilaan omaan suoraan käyttöön.

        Niille jotka lääkekannabista todella tarvitsevat ei tällainen rajoitus ole mikään ongelma mutta viihdekäyttäjät karsiutuisivat armotta pois niin kuin pitääkin.

        Huumeongelmat Suomessa johtuvat aivan liian lepsuista rangaistuksista. Hallussapidosta pitäisi ensimmäisellä kerralla määrätä vähintään 2 vuotta ehdotonta ja rikoksen uusijalle min. 5 vuotta. Huumeiden myymisestä ekalla kertaa vähintään 5 vuotta ja uusijoille 8 vuodesta elinkautiseen.


      • Say.No.To.Commies
        Say.No.To.Drugs kirjoitti:

        Jenkki tutkimuksen mukaan yli 70 % reseptillä lääkekannabiksena myydystä huumeesta päätyy kuitenkin viihdekäyttöön.

        Tämän takia kannabiksen lääkekäyttö pitäisi tehdä valvotuissa olosuhteissa esim. terveyskeskuksella eikä sitä saisi missään tapauksessa määrätä potilaan omaan suoraan käyttöön.

        Niille jotka lääkekannabista todella tarvitsevat ei tällainen rajoitus ole mikään ongelma mutta viihdekäyttäjät karsiutuisivat armotta pois niin kuin pitääkin.

        Huumeongelmat Suomessa johtuvat aivan liian lepsuista rangaistuksista. Hallussapidosta pitäisi ensimmäisellä kerralla määrätä vähintään 2 vuotta ehdotonta ja rikoksen uusijalle min. 5 vuotta. Huumeiden myymisestä ekalla kertaa vähintään 5 vuotta ja uusijoille 8 vuodesta elinkautiseen.

        "Jenkki tutkimuksen mukaan yli 70 % reseptillä lääkekannabiksena myydystä huumeesta päätyy kuitenkin viihdekäyttöön."

        Eipä totalitaristi tietenkään pistänyt kunnon lähdeviitettä millekään.

        "Huumeongelmat Suomessa johtuvat aivan liian lepsuista rangaistuksista."

        Perustelemattomat väitteet voidaan hylätä ilman perusteluja.


      • Linuks_aina_valhe

      • Linuks_aina_valhe kirjoitti:

        Ei sen linkin laittaminenkaan aina auta, koskapa linukshihhulien vainoharhat estävät niiden uskomisen!

        Katsoppa vaikka tätä linkkiä:
        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        Kuinka monesti te olettekin "kumonneet" tuon paikkansa pitävyyden ja ilman linkkejä tietenkin......†

        http://netmarketshare.com/faq.aspx

        "Additional estimates about the website population:

        76% participate in pay per click programs to drive traffic to their sites.
        ..."

        Hih hih hii, sieltähän se tuli suoraan hevosen suusta.


      • windows_herranketku
        Linuks_aina_valhe kirjoitti:

        Ei sen linkin laittaminenkaan aina auta, koskapa linukshihhulien vainoharhat estävät niiden uskomisen!

        Katsoppa vaikka tätä linkkiä:
        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        Kuinka monesti te olettekin "kumonneet" tuon paikkansa pitävyyden ja ilman linkkejä tietenkin......†

        En jaksa avata linkkiä, näyttääkö se cannabisbis sasativan levinneisyyden?


      • Linuks_kurttaus

        Tämä näyttää linuks-tubuttimen levinneisyyden:

        Windows 7..................52.34%

        Windows 10.................12.82%

        Windows XP................11.24%

        Windows 8.1...............9.83%

        Mac OS X 10.11...........3.72%

        Windows 8...................2.43%

        Mac OS X 10.10............2.20%

        Linux...............................1.78% (hih-hih-hih-hih-hih-hih......†)

        Windows Vista.............1.66%


      • yg87ug
        Linuks_kurttaus kirjoitti:

        Tämä näyttää linuks-tubuttimen levinneisyyden:

        Windows 7..................52.34%

        Windows 10.................12.82%

        Windows XP................11.24%

        Windows 8.1...............9.83%

        Mac OS X 10.11...........3.72%

        Windows 8...................2.43%

        Mac OS X 10.10............2.20%

        Linux...............................1.78% (hih-hih-hih-hih-hih-hih......†)

        Windows Vista.............1.66%

        No, tulihan se mainosklikkaustilasto sieltä tällekin päivälle. Tyhmä trolli ja hihhuli ei muuhun näköjään kykene.


      • Linuks_pvm.sekaisin

        Oli muuten laitettu jo eilen....†


      • Windows-tumputtajalle
        Linuks_kurttaus kirjoitti:

        Tämä näyttää linuks-tubuttimen levinneisyyden:

        Windows 7..................52.34%

        Windows 10.................12.82%

        Windows XP................11.24%

        Windows 8.1...............9.83%

        Mac OS X 10.11...........3.72%

        Windows 8...................2.43%

        Mac OS X 10.10............2.20%

        Linux...............................1.78% (hih-hih-hih-hih-hih-hih......†)

        Windows Vista.............1.66%

        Microsoft on omasta prosenttiosuudestaan "vähän" erimieltä kuin tuo mainoklikkailutilasto http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html

        Ja hyvin linux kelpaa Microsoftillekin http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855

        Miksi Microsoft käyttää palveluissaan linuxia ? Eivätkö itsekään luota omiin tuotteisiinsa ?


      • Windows-tumputtajalle kirjoitti:

        Microsoft on omasta prosenttiosuudestaan "vähän" erimieltä kuin tuo mainoklikkailutilasto http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html

        Ja hyvin linux kelpaa Microsoftillekin http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855

        Miksi Microsoft käyttää palveluissaan linuxia ? Eivätkö itsekään luota omiin tuotteisiinsa ?

        Kari muistuttaakin paljon Itä-Saksaa viimeisinä vuosinaan: siellähän kiellettiin jopa neuvostoliittolaiset lehdet, joissa puolustettiin talousuudistuksia ja muita kontrollin lievennyksiä.


    • Tohtori_A.Atri

      Vaikka ms pilven käyttö saattaakin ihan alussa aiheuttaa euforiaa niin jo lyhytaikainen käyttö aiheuttaa ärtyneisyyttä ja keskittymiskyvyn puutetta. Pitkäaikainen ms pilven käyttö on tuhoisaa sillä se aiheuttaa syvää masennusta, murhanhimoa, yleistä vittuuntuneisuutta sekä virtsan karkailua päähän.

      • jgskljgökl

        ms pilvi aiheuttaa myös hedelmättömyyttä ja impotenssia. winhihulit huomioon ottaen se on vaan hyvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe