Onko muilla samanlaista ongelmaa, latausnopeus ihan järkyttävän hidas 0,16 Mbit/s !!! Kävin autolla eri paikoissa nopeutta mittaamassa ja keskellä kylää näytti läppäri mobiilitikun nopeudeksi 8Mbit/s, eli jotakuinkin ok. Mutta esim. Rauhalan suunnalla nopeudet romahtaa. Sonera värkkää jotain yhteisverkkoa?! Taitaa joutua vaihtamaan operaattoria, jos ei muutamaan päivään tilanne korjaudu, aiemmin kun on toiminut ihan hyvin.
Sonera laajakaista ei toimi!
12
223
Vastaukset
- takkuaa
Itellä Tele Finland joka kuuluu Telia Soneraan. Ei toimi tänään hyvin takkuilee ja hyvin hidas. Aiemmin toiminu hyvin. Aattelin olevan vika laitteissani, mut ei sit olekkaan.
- pietaer
mulla tökkii sonera myös.
ei voi kun vaihtaa... - Surffari66
Tekevät Sonera ja DNA parhaillaan mittavia 4G yhteisverkon laajennustöitä viikoilla 20-25 Lieksassa. Tuosta on kyllä tiedotettukin että rakennustöiden aikaan voi verkossa olla hitautta ja katkoksia tuolla aikavälillä. Kun työt ovat valmiina niin nopeudet nousee ja kuuluvuus laajenee!
Milloin sonera on tiedottanut ja miten asiakkaille todella jatkuvaa ongelmaa eilen ei yhteys illasta pelannut laisinkaan vaan laskiut kulkee kiinteä netti
- ADSL
Minulla on ollut Soneran kiinteä laajakaista (ADSL) 10 vuotta. Ei ole ollut ongelmia, olen tyytyväinen. Asun keskustan tuntumassa. On ollut sekä 8 megan, että 24 megan yhteys. Kumallakin nopeudella ovat näkyneet mm youtuben videot katkeilematta.
8 megan yhteydessä testattu käytännön nopeus on ollut noin 6 megaa ja 24 megan yhteydessä nopeustestinopeus on ollut noin 16 megaa. Nopeudet ovat olleet minulle kaikin puolin riittäviä. Ja kiinteässä laajakaistassa ei ole ruuhkista johtuvia nopeuden vaihteluongelmia.Kuten aloittaja toteaa Rauhalan alueella minäkin asun ja häiriötä on ollut muutenkin ,tänä aamuna kone on toiminut hyvin kiinteä laajakaista minullakin
- jahommahoituu
Sonera tekee nyt tällä alueella nopeempaa 4G verkkoyhteyttä. Tele Finlad laitto viestii et haluunko samaan hintaan ottaa puhelimeen rajattoman nettiyhteyden, tietenki otan. Samoin puhelin muuttui 3G:tä 4G:en ja sama hinta. Siksi hidastelee, eli ei hätää mitään. Tänään toimii hyvin laitteet, ei valittamista...tele kuuluu soneraan.
- VerkotVaanHidastuu
No nyt pelittää, 20 Mbit/s näyttää nopeustesti ! Taisi tuo remontti soneralta onnistuu!
Juuri soneran omille sivuille menossa tuli ilmoitus käyttöhäiriö ja näitä on todella ollut
- Hahperkele
VerkotVaanHidastuu kirjoitti:
No nyt pelittää, 20 Mbit/s näyttää nopeustesti ! Taisi tuo remontti soneralta onnistuu!
Meikeläisellä on lukemat 15-20 välillä tavallisella Elisan 3G -yhteyvelläki ja toimii varmasti ilman minkaanlaista pätkimistä. Eipä tällä liittymätyypillä voi paljo noppeemmin kyllä toimiikkaa, eli täysillä mennää. Huonommillaa on noppeus ollu kymmenen paikkeilla, mutta se on harvinaista se.
Uteliaisuuttain mittasin just tämän hetken noppeuven, nii tulos on 19834.06 kbit/s
Kahtee kertaa oon erehtyny Soneran asiakkaaks, mutta nyt se on varmasti sitten loppu. Kun esmerkiks viimevuonna ilimotettiin jottain parannuksii tehtäväks, nii siinä kävi just sillä lailla niiku Soneran tekemissä parannuksissa nyt ylleesä käy: Yhteys kävi pätkimää vielä entistäki enemmän ja lopulta oli sai päivänmittaa yritellä kymmenii kertoja synnytellä uutta kontaktii verkkoo.
Rehellisyyven nimissä on ilimotettava etten asu Lieksassa, mutta sama huuhaa-yhtiö se Sonera kuitenki on paikkakunnasta riippumatta.
- mullaonsonera
Minkän puljun yhteys sulla nyt on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a718416Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1354768Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1123876Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut773417Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii743006Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1412730SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt112424SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het392167Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan631983Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561968