Jos ja kun kh on työskenetlykyvytön, eikö kn:n puheenjohtajan pitäisi tehdä päätös ja hakea eroa, eikä vain uhkailla. Onko saavutettu kaikki omat tavoitteet ja intressit... Me vetonmaksajat olemme oikeutettja parempaan taloudenhoitoon ja meidän etujen valvontaan! Me emme ole valinneet teitä ajamaan vain omia etujanne!!' Uudet ihmiset kehiin jos ja kun koette olevanne toimintakyvyttömiä..
Kokkolan kaupunginhallitus
12
421
Vastaukset
- infostainfo
Perussuomalaiset yllättää.
- Mikäpopulistipuolue
Keskipohjanmaan toimittajat soittelee luottamushenkilöille... Eiköhän ole jonkun muun puolueen äänenkannattaja ja viestinviejä.....
- potkuthallitukselle
lukekaa tämän päivän kokkola-lehti. Kokkolassa on hallituskriisi.
- Anonyymi
On tuo vielä tänä päivänäkin kesällä 2025
- tuleekoloikkaus
loikkaako malle timonen perussuomalaisiin tällaista huhua on liikkeellä?
- heikkijaseija
Timonen on kokenut poliitikko ja osaa asiansa
- pihallesiis
perskeles1 kirjoitti:
Timonen on kielipoliitikko, ei mitään muuta.
Olen sitä mieltä että kielipoliitikoksi hänet on valittu!!! Pihalle vaan rkp jos ei osata kuin kielipolitiikkaa pitää tehdä niin että asiat ei hoidu.
- pihallesiis
Piti vielä lisätä tuohon edelliseeni että he ovat (rkp) tunnettuja jaarittelijoita joiden kanssa asiat vaan pitkittyy niin työpaikoilla kuin luottamushommissa,,,,
- Sokojalta
Tottakai Timonen on ainakin osittain kielipolitiikko.
Mutta on myös osoittautunut että lukee paperit ja paneutuu asioihin. Olen tyytyväinen hänen hänen toimintaan.
Ainakin yksityistie asian virkamiesvalmistelut oli surkeat. Eivät kysyttäessä osanneet kertoa mitä teitä oli kyseessä, ja miten asiat palautettaisiin 40 vuden takaiseen tilanteeseen. Ja kuka sen prosessin maksais. En pysty luottamaan KH:n puhenjohtajaan joka yrittää väkisin viedä läpi semmoin hanke.
Lisäksi oli kysymys n. 40 vuoden takaiseen sopimukseen joka nyt meinattiin yksipuolisesti purkaa.
- rentoreino54
Kokkolan kaupunginhallitus ei enää ansaitse asukkaiden luottamusta,veronmaksajien varoja on käytetty täysin järjettömästi esimerkiksi kokkola-lohtaja välisellä vesijohto työmaalla.Muutenki kaupunginhallituksen johto,olisi syytä laittaa vaihtoon demarit ja kokoomuslaiset ensimmäisinä pois kaupunginhalituksesta.
- jännäänähdä
miten tämä kaikki tulee päättymään tietääkö joku? Joutuuko koko kh eroamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602