Onko ufotutkimuksessa

konstruktööri

selvinnyt, miksi emoalukset ovat usein sikaarin muotoisia ja pienemmät alukset perinteisesti kiekon tai lautasen muotoisia ?
Onko kyseessä esim. valmistus- tai käyttötekniset syyt ?

17

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinalainen ufotutkija Sun Tzu on esittänyt teorian jonka mukaan ufot valetaan valuraudasta. Yksinkertaiset muodot eli sikari ja kiekko helpottavat valuprosessia.

    • Arka_Arska

      En uskalla vastata, koska palstalla nykyään kaikki viestit tuomitaan trollaukseksi.

      • 99prosenttisesti

        Palstan trollaukset syntyvät 99% varmuudella Liiterin Trollitehtaasta.


      • valoa_palloon

        "...Palstan trollaukset syntyvät 99% varmuudella Liiterin Trollitehtaasta...."

        Niin kuin härpäkkeetkin.
        Ongelma on vain se, että usein ei tiedä, onko kyseessä trollaus vai asiallinen valopallohavainto. Oikeista ufoista kun ei kukaan tiedä paljon mitään.
        Joskus oikea ufokin voi olla härpäkkeen näköinen.


      • ufopappi
        valoa_palloon kirjoitti:

        "...Palstan trollaukset syntyvät 99% varmuudella Liiterin Trollitehtaasta...."

        Niin kuin härpäkkeetkin.
        Ongelma on vain se, että usein ei tiedä, onko kyseessä trollaus vai asiallinen valopallohavainto. Oikeista ufoista kun ei kukaan tiedä paljon mitään.
        Joskus oikea ufokin voi olla härpäkkeen näköinen.

        Kaikkien uskontojen ongelma on se, että niiden kustannuksella aina välillä pidetään vähän hauskaa eikä ufouskonto tee tässä suhteessa poikkeusta.


      • ufokanttori
        ufopappi kirjoitti:

        Kaikkien uskontojen ongelma on se, että niiden kustannuksella aina välillä pidetään vähän hauskaa eikä ufouskonto tee tässä suhteessa poikkeusta.

        Eikä kiihkouskovat siitä hauskasta pidä !


      • ufopappi
        ufokanttori kirjoitti:

        Eikä kiihkouskovat siitä hauskasta pidä !

        No tuoltakaan osin touhu ei eroa muista uskonnoista. Kyllä siinä otsasuoni pullistuu kun haluaisi näyttää pilaa tekevälle skeptikolle mistä kana pissii, mutta milläs näytät kun ei ole mitään näytettävää. On vain oma vahva usko.


      • äijälläjöpöttäätaas
        ufopappi kirjoitti:

        No tuoltakaan osin touhu ei eroa muista uskonnoista. Kyllä siinä otsasuoni pullistuu kun haluaisi näyttää pilaa tekevälle skeptikolle mistä kana pissii, mutta milläs näytät kun ei ole mitään näytettävää. On vain oma vahva usko.

        Tunnusta varaktori että sulla jöpötti vähän kun vaahtosit miljoonannenseitemännensadantuhannennen kerran tuon saman juttusi. Vähän jöpötti mutta kiihko säilyy päiviin tuleviin kuin salafisti imaamilla Ramadanin jatkoilla?


      • ufopappi
        äijälläjöpöttäätaas kirjoitti:

        Tunnusta varaktori että sulla jöpötti vähän kun vaahtosit miljoonannenseitemännensadantuhannennen kerran tuon saman juttusi. Vähän jöpötti mutta kiihko säilyy päiviin tuleviin kuin salafisti imaamilla Ramadanin jatkoilla?

        Tuostakin kirjoituksesta tämä hyvin nähdään. Kun ei ole tuoda mitään näyttöä uskomustensa tueksi, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää tyhjänpäiväinen trollaaminen. Vähän sääliksi käy ufouskovaa.


      • NoHyhhyhTaas
        ufopappi kirjoitti:

        Tuostakin kirjoituksesta tämä hyvin nähdään. Kun ei ole tuoda mitään näyttöä uskomustensa tueksi, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää tyhjänpäiväinen trollaaminen. Vähän sääliksi käy ufouskovaa.

        Tarkoittaako varaktorin viidessä minuutissa omaan sarjatrollaukseensa vastaaminen sitä että jöpötti hieman? Pahat kielet kertovat että varaktorilla muutoin ei jöpötäkään, kuin vittuillessaan tuntemattomille ihmisille vuodesta toiseen. Asialliseen keskusteluun tuo munaton rahjus ei ole kyennyt enää vuosiin. Puputtaa kroonisesti vain uskonnoista ja kertoilee nussineensa äitiään. Pikkasen sairas ukko....


    • ufoarkkitehti

      Syy on sama, miksi me teemme rakennuksistamme mieluummin pitkänomaisia kuin kiekkomaisia: tilojen tarkoituksenmukainen sijoittelu.
      Emoaluksiin kuuluu mm. kasvipuutarhoja , navetta- ja laiduntiloja karjalle, uimahalleja, kuntosaleja, asuintiloja , ostoskeskuksia, erilaisia teknisiä tiloja , varastoja ja sikarin
      toisessa päässä sijaitseva ohjaamo, josta on hyvä näkyvyys menosuuntaan.
      Useimpien mainittujen tilojen pohjaprofiili on suorakaide , joten niiden sijoittelu
      ympyrämäiselle alueelle olisi hyvin hankalaa.

    • maninblacksuite

      sikarin muotoisen emoaluksen on helpompi kulkea ns "madonreiästä" ja kiekon mutoiset ufot, pysyvät myös paremmin järjestyksessä sikarin muotoisessa ufossa.

      • ufoarkkitehti

        Tämä totta!
        Unohdinkin mainita, että sikarin peräpäässä on tuo kiekkoufojen varastotilahyllykkö.
        Sikarin peräpää aukeaa kuten suurten rahtilentokoneiden rahtitila.


    • NottaTosiOn

      Sikari näkyy suussa ollessaan silmälasin näköalueella. Lautanen näyttää pienemmältä koska se on pöydällä.

      • ufolaivueen_komentaja

        Ja sikarista nousee savu kun sitä poltetaan, kuten myös emoaluksesta kovassa startissa.


    • Huipppujuttu

      Sikariporras matkustaa yleensä emoaluksissa.

      • ufoarkkitehti

        Sikariportaalle on tilat yläkerroksessa, keskikerroksessa on turistiluokka ja alakerroksessa alieenistotilat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe