Linuks-kriitikko: "Käyttökelvoton"

Linuks_kelvoton

29

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vindovs 8 palautti miehen 1990-luvulle: ”Käyttökelvoton, mutta ihan kiva”

      http://www.uusisuomi.fi/raha/52931-windows-8-palautti-miehen-1990-luvulle-kayttokelvoton-mutta-ihan-kiva

      • käyttökelv.järjestelmä

        Oijoi!


      • Anonyymi
        käyttökelv.järjestelmä kirjoitti:

        Oijoi!

        Jostain syystä tuo "käyttökelvoton" Windows 8 keräsi 80 kertaa enemmän käyttäjiä, kuin kaikki linuksit yhteensä!
        Joten kakistele vaan rauhassa niitä luita kurkustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä tuo "käyttökelvoton" Windows 8 keräsi 80 kertaa enemmän käyttäjiä, kuin kaikki linuksit yhteensä!
        Joten kakistele vaan rauhassa niitä luita kurkustasi.

        Heh heh heh heh.... Hyvinpä panit sille luun kurkkuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh heh heh.... Hyvinpä panit sille luun kurkkuun!

        Kaikkihan ne WIndowsia käyttää. Linuksia tuskin kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan ne WIndowsia käyttää. Linuksia tuskin kukaan.

        Microsoft ainakin käyttää.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan ne WIndowsia käyttää. Linuksia tuskin kukaan.

        Tuo konitohtori käyttää myös Windowsia. Ottaakin siitä usein kuvakaappauksia, vaikka väittää ettei edes omista sellaista. Pakko valehdella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan ne WIndowsia käyttää. Linuksia tuskin kukaan.

        Huom. Linuks ja VinToys sama asia :) GNU/Linux on eri juttu :)


    • Linuks_jauhot_suussa

      Ja taas meni tubutinpojilla jauhot suuhun......†
      Hi hi hi hi hi hihi hi hi......†

    • Linuks_yrjö_tulee

      Vanha sanonta pitää edelleen paikkansa: Missä linuks - siellä ongelmat †

      • Ei ole ihmekään, että Karille tulee yrjö moisesta Sinolin juonnista.....†


      • Anonyymi
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Ei ole ihmekään, että Karille tulee yrjö moisesta Sinolin juonnista.....†

        Karille tulee yrjänät lähinnä linuksin takia - eihä hän edes käytä moisia korvikkeita, joita siellä periksessä kuluu koko valtavasti.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karille tulee yrjänät lähinnä linuksin takia - eihä hän edes käytä moisia korvikkeita, joita siellä periksessä kuluu koko valtavasti.......

        Taitaa ne kuitenkin enemmän sitä kiljun tapaista litkiä siellä savuisessa periksessään.


    • The_Real_J

      Gnome 3 != Linux. Jos yksi ikkunointisysteemi on käyttökelvoton sen kuin käyttää jotain toista. Vaihtoehtoja kyllä löytyy. Samalla logiikalla Windows 8 ja Windows 10 ovat käyttökelvotonta p**kaa, koska Metro on käyttökelvotonta p**kaa.

      • Anonyymi

        Kaikki linuksin vaihtoehdot ovat tökeröitä ja huonoja. Niistä ei saa tekemälläkään mitään järkevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki linuksin vaihtoehdot ovat tökeröitä ja huonoja. Niistä ei saa tekemälläkään mitään järkevää.

        Niistä saa lähinnä päänsäryn! Linuksista siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä saa lähinnä päänsäryn! Linuksista siis.

        "Tietoturvayhtiö Dr.Web tarkkailee uutta Linux-haitaketta, joka ottaa kuvakaappauksia käyttäjän työpöydästä. Linux.Ekocms-nimellä tunnettu haitake"

        Tällainen löytyi ammoin linuksista, eikä sitä ole vieläkään onnistuttu poistamaan!


      • Anonyymi

        Turha noita knomeja ym. latinalaisia sanoja tuoda esille. Ne tarkoittavat vain turhaa hienostelua ja toimimattomuuksia linukseissa.


    • Anonyymi

      Asiaa pukkaa!

      • Anonyymi

        Parasta vain uskoa asiantuntijoita - linuks on käyttökelvoton ympäristö. Tokihan tuo on tiedetty jo aikaa sitten, mutta tubutinpojat ne vaan jaksaa syytää puppua palstoille minkä kerkiävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta vain uskoa asiantuntijoita - linuks on käyttökelvoton ympäristö. Tokihan tuo on tiedetty jo aikaa sitten, mutta tubutinpojat ne vaan jaksaa syytää puppua palstoille minkä kerkiävät.

        Siihen porukkaan ei järkipuhe tehoa. On liian sisäsiittoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta vain uskoa asiantuntijoita - linuks on käyttökelvoton ympäristö. Tokihan tuo on tiedetty jo aikaa sitten, mutta tubutinpojat ne vaan jaksaa syytää puppua palstoille minkä kerkiävät.

        Tuollaiset todella rehelliset asiantuntijat eivät tietenkään ole linuks-yhteisön mieleen. He kun tahtoisivat uutisten olevan pelkästään myönteisiä, olivatpa ongelmat miten valtavia tahansa, niin kuin linukseissa usein tahtoo ollakin!


    • Anonyymi

      Suomen Tietotekniikan yhdistys on täysin samaa mieltä aloituksessa olevan linuks-kriitikon kanssa.

    • Anonyymi

      Se, että linuks todettiin nyt virallisesti käyttökelvottomaksi, vain vahvistaa aiemmat väitteet sen toimimattomuudesta!

      • Anonyymi

        Mutta yritäpäs saada tämä kiihkoileva "linuks-yhteisö" tunnustamaan asia. Kiistävät maailman tappiin asti, vaikka lyötäisiin minkälaiset todisteet nenänsä eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yritäpäs saada tämä kiihkoileva "linuks-yhteisö" tunnustamaan asia. Kiistävät maailman tappiin asti, vaikka lyötäisiin minkälaiset todisteet nenänsä eteen.

        Linuksin maailmanlaajuinen alamäki on jo tapahtunut tosiasia. Vain 0,01% käyttää sitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linuksin maailmanlaajuinen alamäki on jo tapahtunut tosiasia. Vain 0,01% käyttää sitä....

        Älä viitsi jauhaa paskaa, tuo 0,01% on SINUN ITSESI KEKSIMÄ! Eikä linuxilla ole mitään alamäkeä, windowsilla sen sijaan on:

        https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe