Kallion seurakunta on aktiivisesti mukana Pride-viikolla sekä Helsingin Pride-kulkueessa ja puisto-juhlassa mm jakamassa sateenkaari-krusifikseja!
Helsinki Pride 2016
Kallion seurakunta on perinteiseen tapaan mukana Helsinki Pride -viikolla 27.6.-3.7.2016. Pride viikon ohjelmaan voit tutustua tästä.
Helsinki Pride Kallion seurakunnassa:
https://www.helsinginseurakunnat.fi/seurakunnat/kallio/toiminta/sateenkaarityo.html
Vaiettu, torjuttu vai hyväksytty? Miten seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä on käsitelty ja käsitellään kristillisessä mediassa. Keskustelutilaisuus to 30.6. klo 19 Kallion srk-kodissa, Siltasaarenk.28. Paneeliin osallistuvat ohjelmajohtaja Kai Kortelainen, Radio Dei, päätoimittaja Leevi Launonen, Ristin Voitto, päätoimittaja Urpu Sarlin, Esse ja julkaisupäällikkö Olli Seppälä, Kotimaa.
To 30.6. klo 18 Kallion kirkossa kansainvälisen sateenkaariväen Euro Games -urheilutapahtuman kansainvälinen messu, saarna merimiespastori Sirpa Tolppanen.
Pe 1.7. klo 18 Kallion kirkossa Sateenkaarimessu. Saarna Laura Mäntylä, lit. Jaana Partti, kanttori Kimmo Puunenä. Mukana messukuoro Ääniset, joht. Petriikka Pohjanheimo. Kirkkokahvit.
Messun jälkeen klo 20.30 pikadeitti sinkuille Kallion srk-kodilla, Siltasaarenk.28
La 2.7. osallistumme Pride-kulkueeseen ja puistojuhlaan. Kokoontuminen alkaa Senaatintorilla klo 12, kulkue lähtee klo 13 ja päätyy Kansalaistorille, kulkueessa kirkon rekka. Puistojuhlassa mm. Konttikirkko, pomppulinna lapsille, sateenkaarikrusifiksejä ja muuta toimintaa.
Kallion seurakunta Pridessa
218
1761
Vastaukset
- Julistus
Mikä ihme oikein ajaa Kallion seurakunnan ihmisiä johdattamaan homoseksuaaleja kadotukseen tuollaisella ryminällä? Eivätkö he tosiaan tunne mitään vastuuta lähimmäisistään? Mihin se lähimmäisen rakkaus nyt yhtäkkiä katosi? Parempi olisi, että johdattaisivat myös homoseksuaaleja parannukseen ja armoon Jeesuksessa Kristuksessa eikä synnin kauheisiin syövereihin.
- tehkää.parannus
Uskon puuttuminen.
- mikkelinmies1
Kallion ev.lut.srk:n kirkkoherra on nimeltään Teemu Laajasalo, joka radio d:ssä änkyttää pitkiä kysymyksiä haastateltaville ja vastaa itse, jos haastateltava itse ei ennätä vastata ja jos ennättää, niin TEemu alkaa narisevalla äänellään täydentämään kysymystään. Tältä se kuulostaa kuulijalta ja olen varsin kokenut kuuntelija. Voi sitä amatöörimäisyyttä. Niin. Kirkkoherra on kirkkonsa johtaja ja vastaa kirkkotilojen käytöstä ja ainakin moraalisesti lampaittensa touhuista eli juuri nyt heidän pridekulkueissa ja huomisesta 1.7. sateenkaarimessusta Kallion kirkossa. Käsitykseni mukaan homouden harjoittaminen on täysin Raaamatun vastaista (Room.1:24-28), mutta se on myös sangen iljettävää.
VAstaus "julistus"nimimerkille on siis Laajasalo, joka saanee opetusta esipaimeneltaan piispa Irja Askolalta, joka suosii homouden harjoittamista. Järkyttävä kirous on jo Kallion kirkon ympärillä ollut pitkään, koska jäsenkato on valtavaa. MUistelen että Kallion kirkkoon kuuluu vajaa 60% alueensa ihmisistä. Lienee alhaisin Stadin lutherikirkoista ellei Hermanni/Vallila mene ohi? KOrjatkaa jos olen väärässä. Niin, parannusta on vaikea tehdä jos oppi on väärä "tehkää parannus" nimimerkille. - Niinpänii
mikkelinmies1 kirjoitti:
Kallion ev.lut.srk:n kirkkoherra on nimeltään Teemu Laajasalo, joka radio d:ssä änkyttää pitkiä kysymyksiä haastateltaville ja vastaa itse, jos haastateltava itse ei ennätä vastata ja jos ennättää, niin TEemu alkaa narisevalla äänellään täydentämään kysymystään. Tältä se kuulostaa kuulijalta ja olen varsin kokenut kuuntelija. Voi sitä amatöörimäisyyttä. Niin. Kirkkoherra on kirkkonsa johtaja ja vastaa kirkkotilojen käytöstä ja ainakin moraalisesti lampaittensa touhuista eli juuri nyt heidän pridekulkueissa ja huomisesta 1.7. sateenkaarimessusta Kallion kirkossa. Käsitykseni mukaan homouden harjoittaminen on täysin Raaamatun vastaista (Room.1:24-28), mutta se on myös sangen iljettävää.
VAstaus "julistus"nimimerkille on siis Laajasalo, joka saanee opetusta esipaimeneltaan piispa Irja Askolalta, joka suosii homouden harjoittamista. Järkyttävä kirous on jo Kallion kirkon ympärillä ollut pitkään, koska jäsenkato on valtavaa. MUistelen että Kallion kirkkoon kuuluu vajaa 60% alueensa ihmisistä. Lienee alhaisin Stadin lutherikirkoista ellei Hermanni/Vallila mene ohi? KOrjatkaa jos olen väärässä. Niin, parannusta on vaikea tehdä jos oppi on väärä "tehkää parannus" nimimerkille.Ai "myös sangen iljettävää" on homojen puuhat? Kaikilla heteroilla/homoilla voi olla ties mitä seksileikkejä. Ja toiset taas ei juurikaan sekstaa.
- eioomaailmaentinen
Niinpänii kirjoitti:
Ai "myös sangen iljettävää" on homojen puuhat? Kaikilla heteroilla/homoilla voi olla ties mitä seksileikkejä. Ja toiset taas ei juurikaan sekstaa.
Voi sentään. Nyt julkeni, että heteroilla voi olla seksileikkejä.
- MilläMittarilla
eioomaailmaentinen kirjoitti:
Voi sentään. Nyt julkeni, että heteroilla voi olla seksileikkejä.
Kuinka paljon sallitummaksi homoseksuaalisuus tulee, jos ilmenee, että hetero harjoittaa heteroseksiä. Ja varjelkoon, vielä nauttii siitä.
- JOKUVOITULLAakkunan
MilläMittarilla kirjoitti:
Kuinka paljon sallitummaksi homoseksuaalisuus tulee, jos ilmenee, että hetero harjoittaa heteroseksiä. Ja varjelkoon, vielä nauttii siitä.
kun suhde saadaan selkiäksi, niin pitääkö homojen järjestää liveseuranta heteroiden akkunan taa,
että montako kertaa hetero tuikkaa Ja montako varvia homoilla on sitte lupa - Kielisuudelmaton
Niinpänii kirjoitti:
Ai "myös sangen iljettävää" on homojen puuhat? Kaikilla heteroilla/homoilla voi olla ties mitä seksileikkejä. Ja toiset taas ei juurikaan sekstaa.
"sekstaa"
???
Opettele slangisanojen merkitys. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
JOKUVOITULLAakkunan kirjoitti:
kun suhde saadaan selkiäksi, niin pitääkö homojen järjestää liveseuranta heteroiden akkunan taa,
että montako kertaa hetero tuikkaa Ja montako varvia homoilla on sitte lupamee vetää niitä homoja turpaan
- Tuomio.Tulee.Homoille
Kallion kirkosta ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta.
- temppuilija
Eikä koko Kallion kaupungin osastakaan.
- nupukivikatu
Paljonhan siellä on katutöitä jo nytkin. Aina tiet tukossa.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
talja siellä valmaan lässyttää kanssa
- KTS--
On hienoa havaita entisen seurakuntani olevan edelleenkin aktiivinen ja edistyksellinen!
HYVÄ!- ääni.paljastaa
Minun päässäni kaikuu ylimpänä entisen presidentin ääni. Mutta kuinka voisin häntä pitää paimenena kun hän karjuu saatanaa ja perkelettä rumalla naisäänellä.
Päänsärkyä siitä on ollut jo kauan seurauksena. - tälläKertaa
ääni.paljastaa kirjoitti:
Minun päässäni kaikuu ylimpänä entisen presidentin ääni. Mutta kuinka voisin häntä pitää paimenena kun hän karjuu saatanaa ja perkelettä rumalla naisäänellä.
Päänsärkyä siitä on ollut jo kauan seurauksena.Että tommosenkin voi provoileva ateisti kirjoittaa.
Pääsärkynsä voi pitää paikkansa. ääni.paljastaa kirjoitti:
Päänsärkyä siitä on ollut jo kauan seurauksena.Päänsärkysi on sinulle aivan oikea rangaistus. Olkoon se viiltävää sorttia.
- onto.loogi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Päänsärkysi on sinulle aivan oikea rangaistus. Olkoon se viiltävää sorttia.
Aggressiotasostasi päätellen lienet homolobbari?
- klghecgnrle
onto.loogi kirjoitti:
Aggressiotasostasi päätellen lienet homolobbari?
On se sitä. Ja muutakin ikävää.
- Ruumiillista
ääni.paljastaa kirjoitti:
Päänsärkyä siitä on ollut jo kauan seurauksena.uskontoa?
Sitähän Suomen Akatemiassa tutkitaan. - huutokuoro
Tarjahan siellä vain mesoaa. Kuuluukohan monenkin uskovan saattojoukkoihin se Tarja?
- Kyllähän
ääni paljonkin paljastaa...
- Ihmetysjakummastus
Sateenkaarikrusifiksejä ? Kuulostaapa sanalla sanoen irvokkaalta. Surulliseksi vetää.
- ei.uskonnoille
Halonen asuu siinä Kallion kirkon lähellä. Kuuluukohan hän vielä seurakuntaan.
- not.sin
Ihmettelen Kallion seurakunnan pappeja ja johtajia, kun haluavat tällaiseen osallistua. Eivätkö he ollenkaan ymmärrä millaisen karhunpalveluksen he tekevät homoseksuaaleille ja erilaisten himojen valtaamille ihmisille? Kristillisyyden piiriin itsensä lukevien ihmisten ei tulisi tahallaan pyrkiä johdattamaan lähimmäisiään kadotukseen ja valehdella heille, että väärät himot ja niiden toteuttaminen käytännön toimin eivät olisikaan syntiä. Kallion seurakunta noin instituutiona johdattaa paljon liberaaleja, ateisteja ja homoseksuaaleja kadotukseen, kun antaa väärää tietoa Jumalan tahdosta. Tällainen ei ole rakkautta, vaan tällainen on suvaitsevaisuutta eli heitteillejättöä, jossa lähimmäinen hylätään pahuuden alttarille kuten muinaisessa Kaanaan maassa esikoiset hylättiin Moolokin kitaan kuolemaan. Jumala vihaa hylkäämistä eikä itseasiassa kellään ihmisellä ole lupaa näin rajulla tavalla hyljätä lähimmäisiään kadotukseen menevälle tielle. Meidän tulisi kulkea homoseksuaalien rinnalla ja julistaa heille evankeliumia parannuksesta, syntien hylkäämisestä ja uskosta Jeesukseen, että armo Kristuksessa voisi kohdata myös homoseksuaaleja, ateisteja ja liberaaleita. Amen
- Tasainen_arvo
Suomessa, kuten länsimaissa muutenkin, naiset ja miehet, homot ja heterot ovat tasa-arvoisia. Kallion srk:n alueella asuu paljon homoja, jotka eivät ole sukupuolista suuntautumistaan valinneet. On aivan oikein ja kunnioitettavaa, että evl seurakunta työskentelee seurakuntalaisten kanssa ja heidän hyväkseen.
- ewrtyurewty
Tasainen_arvo kirjoitti:
Suomessa, kuten länsimaissa muutenkin, naiset ja miehet, homot ja heterot ovat tasa-arvoisia. Kallion srk:n alueella asuu paljon homoja, jotka eivät ole sukupuolista suuntautumistaan valinneet. On aivan oikein ja kunnioitettavaa, että evl seurakunta työskentelee seurakuntalaisten kanssa ja heidän hyväkseen.
Toimivat Jumalan nimissä ja rikkovat Jumalan ilmoittamaa tahtoa vastaan. Ei sillä tavalla kukaan tule autetuksi.
- Moikkamoi56
Tasainen_arvo kirjoitti:
Käskikö Jeesus siis täyttämään himot ja synnit? Harrastiko Jeesus haureutta? Ei. Samoin ei pitäisi meidänkään.
- todellakin.outoa
ewrtyurewty kirjoitti:
Toimivat Jumalan nimissä ja rikkovat Jumalan ilmoittamaa tahtoa vastaan. Ei sillä tavalla kukaan tule autetuksi.
Todellakin.
- rouvaTappinen
Ongelma nykypapeille on etteivät enää uskalla saarnata syntiä synniksi vaan yrittävät kieroilla sanansa homojen hyväksyntää etsien.
Valomerkissä oli hyvä kirjoitus eräästä yksityisseikasta – bannerista:
”Kitinä Kirkko Prideilla -bannerin sanavalinnoista on teologisen närkästyksen alle piilotettua homokammoa. Sorrettu kansa kaipaa toimintaa, ei teologista näpertelyä”
Bannerissa kun lukee ”Minä olen se, joka olen”.
Siinä närästää muutama seikka:
”Ei olisi, kuulemma, sopinut rekan kylkeen tuollaisia kirjoittaa, se rekka kun on täynnä homoseksuaaleja ja muuten epäilyttävää väkeä.”
”Jumala on sanonut nimekseen ”minä-olen”, joten ”minä-olen” on Jumalan nimi ja sitä nimeä ei saa turhaan käyttää.”
Eli vaikka suurennuslasilla etsitään jälleen jotain ”raamatullista” millä voisi lyödä muita.
Mutta kirjoittaja epäilee: ”Tuskin tässä närkästyksessä tosiasiassa nimiasiasta oli kyse.”
Vaarallisinta saattaa olla se kuva, minkä tuosta saa.
”Siitä voi nimittäin tulla sellainen kuva, että ne rekassa riekkuvat homoseksuaalit olisivat Jumalan kuvia ja ei tunnu hyvältä ajatus, että Jumala olisi homo.”
”Sanooko Jumala muka Raamatussa, että olisi homo? Ei totisesti sano, niin.”
Niin, ja lisään ettei Jumala ole sanonut olevansa heterokaan. Sillä mihin Jumala tarvitsee sukupuolta – lisääntymiseenkö?
”…eivätkä pridet ylipäänsä ole avioliittomielenosoitus…”
http://www.valomerkki.fi/puheenvuorot/suonpaa-oikeus-olla-se-mika-olen
Eipä niin.- samaaseonsilti
Turha luulo, että homous sillä miksikään menisi, että se kootaan kulkueeksi.
- kulkueMihin
samaaseonsilti kirjoitti:
Turha luulo, että homous sillä miksikään menisi, että se kootaan kulkueeksi.
Häh. Mitä olisi natsismi ollut ilman kulkueita. Moni horahti natsismiin sen takia kun oli niin komeat kulkueet. Vaikka tiesivät, että se aate on ureaa.
Kulkueista tykkäsi Neuvostoliittokin. Ei haitannut nälkä eikä kuhmu otsassa kun oli kuitenkin komea kulkue.
Lähellä ollaan sitä, että jos joku juttu alkaa tarpeeksi paljon kuvittautua kulkueiksi, on syytä suhtautua erityisellä epäluulolla. - Ettäoppivat
kulkueMihin kirjoitti:
Häh. Mitä olisi natsismi ollut ilman kulkueita. Moni horahti natsismiin sen takia kun oli niin komeat kulkueet. Vaikka tiesivät, että se aate on ureaa.
Kulkueista tykkäsi Neuvostoliittokin. Ei haitannut nälkä eikä kuhmu otsassa kun oli kuitenkin komea kulkue.
Lähellä ollaan sitä, että jos joku juttu alkaa tarpeeksi paljon kuvittautua kulkueiksi, on syytä suhtautua erityisellä epäluulolla.kulkuset kulkueiksi
pitäähän lastenkin nähdä kulkueMihin kirjoitti:
Lähellä ollaan sitä, että jos joku juttu alkaa tarpeeksi paljon kuvittautua kulkueiksi, on syytä suhtautua erityisellä epäluulolla.Taistolaisilla oli 70-luvulla parhaat bileet, kun nyt tuli nuo kulkueet puheeksi. Helpottaa huomattavasti kallistumista aatteeseen.
- esiripunTakana
Taistolaisilla oli 70-luvulla parhaat bileet, kun nyt tuli nuo kulkueet puheeksi. Helpottaa huomattavasti kallistumista aatteeseen.
Lännen kommareilla oli Stalinin ohjeistuksista alkaen keskeisinä houkutuskeinoina viina ja hulvaton seksi. Houkuttajat osallistuivat menoihin itsekin. Yhteistä on houkuttajilla ja houkutetuilla jälkikäteen tullut ankara moraalinen krapula. Jota ei mielellään tunnusteta, vaan koetetaan jotenkin kompensoida. Lisäksi on näkyvinä seurauksina runsas määrä isästään epätietoisia lapsia. Vähemmän on tietoa siitä, miten yleisiä noissa yhteyksissä olivat homoseksuaaliset suhteet. Voisi olla tutkimuksen paikka. Ainakin aatteellisen kiristyksen keinoiksi ne olisivat kelvanneet.
Stalinin opetuksissa pidempään roikkunut kommunismin kiinalaissuuntaus määritteli houkuttelun oikein kansanomaisella nimellä: "pämppälinja". Nimen antaminen touhulle teki siitä tunnistettavampaa ja julkisempaa. Pämppälinjalaiset kuulemma pitivät vielä 70-luvun lopulla Jyväskylän takana seksiin ja viinanjuontiin keskittynyttä kommuunia, joka ei ollut vallan pieni. - Viini.tupakki.ja.naiset
esiripunTakana kirjoitti:
Lännen kommareilla oli Stalinin ohjeistuksista alkaen keskeisinä houkutuskeinoina viina ja hulvaton seksi. Houkuttajat osallistuivat menoihin itsekin. Yhteistä on houkuttajilla ja houkutetuilla jälkikäteen tullut ankara moraalinen krapula. Jota ei mielellään tunnusteta, vaan koetetaan jotenkin kompensoida. Lisäksi on näkyvinä seurauksina runsas määrä isästään epätietoisia lapsia. Vähemmän on tietoa siitä, miten yleisiä noissa yhteyksissä olivat homoseksuaaliset suhteet. Voisi olla tutkimuksen paikka. Ainakin aatteellisen kiristyksen keinoiksi ne olisivat kelvanneet.
Stalinin opetuksissa pidempään roikkunut kommunismin kiinalaissuuntaus määritteli houkuttelun oikein kansanomaisella nimellä: "pämppälinja". Nimen antaminen touhulle teki siitä tunnistettavampaa ja julkisempaa. Pämppälinjalaiset kuulemma pitivät vielä 70-luvun lopulla Jyväskylän takana seksiin ja viinanjuontiin keskittynyttä kommuunia, joka ei ollut vallan pieni.Pappa hieman katkerana elämättömästä elämästä. Viinahan on viisasten juoma edelleenkin. Ikävää varmasti sinulle, jos pelkkään ehtoollisviiniin tyydyit. Nyt katkeruus ja kateus jäytää niin, ettet nahoissasi pysy.
- HätänsäKullakin
Viini.tupakki.ja.naiset kirjoitti:
Pappa hieman katkerana elämättömästä elämästä. Viinahan on viisasten juoma edelleenkin. Ikävää varmasti sinulle, jos pelkkään ehtoollisviiniin tyydyit. Nyt katkeruus ja kateus jäytää niin, ettet nahoissasi pysy.
Kiireesti pääsit täyttämään ed. kirjoittajan kommentin, että:
Yhteistä on houkuttajilla ja houkutetuilla jälkikäteen tullut ankara moraalinen krapula. Jota ei mielellään tunnusteta, vaan koetetaan jotenkin kompensoida.
- not.sin
"Bannerissa kun lukee ”Minä olen se, joka olen”."
Homoseksuaalit tosiaan tulee yhä röyhkeimmiksi. TIedämme kyllä, että tällaisten vastaliikkeiden logiikkaan kuuluu eskaloituminen ja "voiman" käyttö lisääntyy kunnes mennään aivan liian pitkälle röyhkeydessä, henkisessä väkivallassa ja vallanhalussa.
Tämä, Jumalan nimen käyttäminen, syntiin houkutteluun, on jo suoraa kapinaa ja hyökkäystä Jumalaa kohtaan. Tässä ihmisen ylpeys ja korska eli pride kasvaa uuteen potenssilukuun.
14 Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen". Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne".
15 Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.
5. Moos. 5:11
Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.Myyttejä ja senaikaisia uskomuksia nämä moosekset niinkuin muutkin. Tosiasiat ovat tätä päivää.
- not.sin
mummomuori kirjoitti:
Juu, mutta miksi siten esim. sinä lausut sen monta kertaa?
Jumalan nimi on "Minä olen se joka olen" eli Jehova taikka Jahve.
Me emme tätä Jumalan nimeä lausu paljon koskaan eikä koskaan turhaan.
Siksi on niin vaarallista ja surullista Kallion seurakunnan ja homoseksuaalien ym. vastaavien kannalta, että ovat ottaneet Jumalan nimen tällaiseen käyttöön. Jos missä niin tässä Jumalan nimen lausuminen ja esiintuominen on turhaa. Juutalaiset ovat aina tosi tarkkaan kunnioittaneet Jumalan nimeä eivätkä sitä turhaan lausu. Tuo teksti rekan kyljessä loukkaa myös juutalaisia syvästi. - kiiskivastarannalta
mummomuori kirjoitti:
Juu, mutta miksi siten esim. sinä lausut sen monta kertaa?
Eikö sinusta tunnu pahalta, että Jumalan nimeä käytetään väärin.?
- odotellessa_ilmenee
kiiskivastarannalta kirjoitti:
Eikö sinusta tunnu pahalta, että Jumalan nimeä käytetään väärin.?
Eiköhän se ollut jo kymmenen käskyn kohdalla kun oli Jumalan kanta tuohon. Eli Jumala ei jätä kostamatta sille, joka hänen nimeään turhaan käyttää.
Ihmisen asia ei ole puuttua asiaan, muutoin kuin nuhdella. Ja seurata, kuinka Jumala lopulta täyttää tahtonsa. odotellessa_ilmenee kirjoitti:
Eiköhän se ollut jo kymmenen käskyn kohdalla kun oli Jumalan kanta tuohon. Eli Jumala ei jätä kostamatta sille, joka hänen nimeään turhaan käyttää.
Ihmisen asia ei ole puuttua asiaan, muutoin kuin nuhdella. Ja seurata, kuinka Jumala lopulta täyttää tahtonsa.>Eli Jumala ei jätä kostamatta sille, joka hänen nimeään turhaan käyttää.
Aivan huikeaa. Kaikkivaitias entiteetti _kostaa_ yhden planeetan yhdelle nisäkäslajille. :D- ei.syrjintää
>Eli Jumala ei jätä kostamatta sille, joka hänen nimeään turhaan käyttää.
Aivan huikeaa. Kaikkivaitias entiteetti _kostaa_ yhden planeetan yhdelle nisäkäslajille. :DOikeassa olet! Kosto on minun - sanoo Herra. Amen
ei.syrjintää kirjoitti:
Oikeassa olet! Kosto on minun - sanoo Herra. Amen
Kova jätkä! Kuten kaikki pienempiään kiusaavat.
- ei.syrjintää
Kova jätkä! Kuten kaikki pienempiään kiusaavat.
Näin on - Jumala on kiivas Jumala.
not.sin kirjoitti:
Jumalan nimi on "Minä olen se joka olen" eli Jehova taikka Jahve.
Me emme tätä Jumalan nimeä lausu paljon koskaan eikä koskaan turhaan.
Siksi on niin vaarallista ja surullista Kallion seurakunnan ja homoseksuaalien ym. vastaavien kannalta, että ovat ottaneet Jumalan nimen tällaiseen käyttöön. Jos missä niin tässä Jumalan nimen lausuminen ja esiintuominen on turhaa. Juutalaiset ovat aina tosi tarkkaan kunnioittaneet Jumalan nimeä eivätkä sitä turhaan lausu. Tuo teksti rekan kyljessä loukkaa myös juutalaisia syvästi.Jos oikeasti luet tämän kohdan:
2.Mooseksen kirja:
3:13 Mooses sanoi Jumalalle: "Katso, kun minä menen israelilaisten luo ja sanon heille: 'Teidän isienne Jumala on lähettänyt minut teidän luoksenne', ja kun he kysyvät minulta: 'Mikä hänen nimensä on?' niin mitä minä heille vastaan?"
3:14 Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."
3:15 Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.
Niin eikö tule varsin selväksi, ettei oikeastaan Jumalalla ole mitään erityistä nimeä? Se poikkesi tuon aikuisista uskonnoista merkittävästi juuri tuon vuoksi.
Kun luet lauseen ihan tavallisesti ilman uskonnollista kontekstia, niin se tarkoittaa vain sitä että on juuri sellainen kuin on – Olen se mikä olen.
Loukkauksia toki voi ottaa moneltakin taholta, kun oikein hiuksia alkaa halkomaan.ei.syrjintää kirjoitti:
Näin on - Jumala on kiivas Jumala.
Pidäpä hyvänäsi mokoma raukkis.
- not.sin
Ilmeisesti Laajasalo käy kamppanjaa saada huomioinosoituksia yhteiskunnalta. Linnan kutsukaan ei ole siis poissuljettu vaihtoehto :) Ja laskun maksaa sitten ne homoseksuaalit, joita näin kätevästi johdatetaan kadotukseen ja jatkuvaan elämään syntiä tehden Jumalaa vastaan.
Jos ajatellaan maallisia huomionosoituksia, niin mitä arvoa on esim. Hitlerin antamilla mitaleilla ja Suomessakin myydään rihkamana mitaleita, joita Neuvostoliitto on jakanut.- o-o-
Ei ne oo rihkamaa, ne on retroa!
- kaikkikiiltävä
o-o- kirjoitti:
Ei ne oo rihkamaa, ne on retroa!
kuuluu univormuihin
eik homot tykkää vormutella - ei.syrjintää
Onneksi Helvettiä ei ole olemassa.
Mielipiteesi asiasta tulee joskus muuttumaan hyvinkin jyrkästi ja äkillisesti.
ei.syrjintää kirjoitti:
Mielipiteesi asiasta tulee joskus muuttumaan hyvinkin jyrkästi ja äkillisesti.
Minun ei muutu, mutta sinun voi hyvinkin muuttua. Nautin jo etukäteen valtavasta pettymyksestäsi, kun ketään ei heitetäkään tulijärveen, vaikka koko elämäsi oli sen aatoksen varaan rakettu että löydät kaikki sinua ureapäänä pitäneet sieltä.
- rauhatonta
Minun ei muutu, mutta sinun voi hyvinkin muuttua. Nautin jo etukäteen valtavasta pettymyksestäsi, kun ketään ei heitetäkään tulijärveen, vaikka koko elämäsi oli sen aatoksen varaan rakettu että löydät kaikki sinua ureapäänä pitäneet sieltä.
"Nautin jo etukäteen "
Kovinpa pakotetulta näyttää.
- voivoijahuhu
Onko Teemu Laajasalon yksi tämän Pride -tapahtuman idea nikkareista?
Jos on, niin voi että.......ihmetellyt olenkin hänen viihtymistään TV :n kaiken karvaisissa viihdeohjelmissa!- näinkö.käy
Ilmeisesti Kallion kirkosta muodostuu sateenkaarikirkko omine omituisine menoineen. Ainakin kaikki Herramme omat häippäsee sieltä - ja kauas :)
Ymmärtääkseni Kallion seurakunnan ikärakenne on hyvinkin vahvasti vanhusväestöön painottuvaa.
Se, että Kallion ja Paavalin seurakunnissa alle puolet alueella asuvista kuuluu seurakuntaan johtuu ei johdu siitä, että vanhempi sukupolvi häippäisi. Se johtuu siitä, että nuori maallistunut sukupolvi lähtee.
Hiukan kärjistetysti kun sanotaan taisit juuri tuomita vanhusväestömme Ei-Herran-Omiksi. Uskonnollisin joukko löytyy kuitenkin siitä väestönryhmästä. Ja vapaamielisin niistä lähtijöistä, nuorista aikuisista.- not.sin
a-teisti kirjoitti:
Ymmärtääkseni Kallion seurakunnan ikärakenne on hyvinkin vahvasti vanhusväestöön painottuvaa.
Se, että Kallion ja Paavalin seurakunnissa alle puolet alueella asuvista kuuluu seurakuntaan johtuu ei johdu siitä, että vanhempi sukupolvi häippäisi. Se johtuu siitä, että nuori maallistunut sukupolvi lähtee.
Hiukan kärjistetysti kun sanotaan taisit juuri tuomita vanhusväestömme Ei-Herran-Omiksi. Uskonnollisin joukko löytyy kuitenkin siitä väestönryhmästä. Ja vapaamielisin niistä lähtijöistä, nuorista aikuisista."Ymmärtääkseni Kallion seurakunnan ikärakenne on hyvinkin vahvasti vanhusväestöön painottuvaa. "
Kirkon piirissä ikärakenne on sama kuin Suomessa yleensä. Ja vanhoja alkaa Suomessa olla suhteellisesti paljon kun suuret ikäluokat vanhenee.
Uskovaiset eivät kaikki ole vanhoja. Nuoria on paljon ja myös homoseksuaaleja tulee uskoon Jeesukseen. Mutta Kallion seurakunnan muuttuessa sateenkaarikirkoksi, niin kyllä se sitä tarkoittaa, että aidot uskovaiset häipyy ja alkaa käydä jonkun muun seurakunnan tilaisuuksissa. Kirjoille voivat jäädä yhä Kallioon, mutta siihen kirkkoon eivät astu enää. Homot saa aivan varmasti vallattua itselleen tämän kirkon ja varmaan muitakin kirkkoja. Mutta Jumalan kiitos niin Suomessa on yhä kristillisiäkin seurakuntia joihin uskovaiset voi mennä turvaan maailman pahuudelta. - niinpä.nii
not.sin kirjoitti:
"Ymmärtääkseni Kallion seurakunnan ikärakenne on hyvinkin vahvasti vanhusväestöön painottuvaa. "
Kirkon piirissä ikärakenne on sama kuin Suomessa yleensä. Ja vanhoja alkaa Suomessa olla suhteellisesti paljon kun suuret ikäluokat vanhenee.
Uskovaiset eivät kaikki ole vanhoja. Nuoria on paljon ja myös homoseksuaaleja tulee uskoon Jeesukseen. Mutta Kallion seurakunnan muuttuessa sateenkaarikirkoksi, niin kyllä se sitä tarkoittaa, että aidot uskovaiset häipyy ja alkaa käydä jonkun muun seurakunnan tilaisuuksissa. Kirjoille voivat jäädä yhä Kallioon, mutta siihen kirkkoon eivät astu enää. Homot saa aivan varmasti vallattua itselleen tämän kirkon ja varmaan muitakin kirkkoja. Mutta Jumalan kiitos niin Suomessa on yhä kristillisiäkin seurakuntia joihin uskovaiset voi mennä turvaan maailman pahuudelta.tässä oli kai se ajatus että Kallion alueella yhä harvemmat nuoret aikuiset haluavat kuulua seurakuntaan jos he epäilevät sen syrjivän homoja. luonnollisesti homoseksuaalien ja heteroseksuaalien kansalaisten on saatava tasa-arvoinen kohtelu evl. kirkolta. Kallion kirkon ympäristössä on aivan normaalia olla homo. ei siellä voi nyrpistää nokkaansa ihmisille seksuaalisen suuntautumisen takia. homot ja heterot voivat olla evl. kristittyjä aivan samalla tavalla.
- maailmanmeno
niinpä.nii kirjoitti:
tässä oli kai se ajatus että Kallion alueella yhä harvemmat nuoret aikuiset haluavat kuulua seurakuntaan jos he epäilevät sen syrjivän homoja. luonnollisesti homoseksuaalien ja heteroseksuaalien kansalaisten on saatava tasa-arvoinen kohtelu evl. kirkolta. Kallion kirkon ympäristössä on aivan normaalia olla homo. ei siellä voi nyrpistää nokkaansa ihmisille seksuaalisen suuntautumisen takia. homot ja heterot voivat olla evl. kristittyjä aivan samalla tavalla.
"tässä oli kai se ajatus että Kallion alueella yhä harvemmat nuoret aikuiset haluavat kuulua seurakuntaan jos he epäilevät sen syrjivän homoja. "
Sen huonompi Kalliolle. maailmanmeno kirjoitti:
"tässä oli kai se ajatus että Kallion alueella yhä harvemmat nuoret aikuiset haluavat kuulua seurakuntaan jos he epäilevät sen syrjivän homoja. "
Sen huonompi Kalliolle.Lähettääkö Jumala tulta ja tulikiveä Kallioon yli 2500 vuoden hiljaiselonsa jälkeen?
- ei.syrjintää
Lähettääkö Jumala tulta ja tulikiveä Kallioon yli 2500 vuoden hiljaiselonsa jälkeen?
No jossain vaiheessa kyllä. Mutta uskon, että Jumala kuulee rukouksemme, ettei vielä, sillä haluamme vielä julistaa evankeliumia sen yhdenkin ihmisen takia, joka tulee uskoon kauttamme. Muista kuinka Aabraham tinki Jumalalta Sodoman tuhon alla. Mekin pyydämme Jumalalta aikaa julistustyöllemme.
ei.syrjintää kirjoitti:
No jossain vaiheessa kyllä. Mutta uskon, että Jumala kuulee rukouksemme, ettei vielä, sillä haluamme vielä julistaa evankeliumia sen yhdenkin ihmisen takia, joka tulee uskoon kauttamme. Muista kuinka Aabraham tinki Jumalalta Sodoman tuhon alla. Mekin pyydämme Jumalalta aikaa julistustyöllemme.
Mikään aika ei tule riittämään noin surkealle "julistukselle", jossa kaikki on pielessä.
- TuleeIlmeiseksi
Mikään aika ei tule riittämään noin surkealle "julistukselle", jossa kaikki on pielessä.
Jumala tulee täyttämään tahtonsa!
TuleeIlmeiseksi kirjoitti:
Jumala tulee täyttämään tahtonsa!
Tietysti. Ja sitten tulet pettymään, kun putoat jalustaltasi tuhansine nimimerkkeinesi että kolina käy.
- tyrmistynyt
Onkohan Teemu kopmpastunut omaan suosioonsa,kun sallii tällaista hömppää seurakuntaansa.
TH kävi taannoin saarnaamassa suvaitsevaisuuden dlobaali sanomaansa. Voi Teemua. Eiköhän pitäsi siirtyä kokonaan teatterin palvelukseen, jos ei pysy Raamatun totuudessa. Iljettvää ja irvokasta on meno ja meininki - mikkelinmies1
Onko niin, että jos minä muuttaisin Kallioon, vaikkapa Alppikadulle, jossa joskus asuin, niin joutuisinko automaattisesti tämän kunniarvoisan, mutta nykyään homomessuja pitävän Kallion kirkon jäseneksi? Joutuisin siis tukemaan homouden harjoittamista kirkollisverolla ja muutoinkin toimimaan vastoin kristillistä vakaumustani. Kenties näkyvästi erilaisissa julkistilaisuuksissa esiintyvä Teemu Laajasalo voisi vastata, koska on Kallion kirkon johtaja.
- ontuettava
Kyllä joutuisit.
Ja samalla tukisit Askolan ja Mäkisen viinareissuja. Siinä raha menee hyvään tarkoitukseen. - niinpä.nii
ontuettava kirjoitti:
Kyllä joutuisit.
Ja samalla tukisit Askolan ja Mäkisen viinareissuja. Siinä raha menee hyvään tarkoitukseen.eiköhän se kirkollisvero toistaiseksi mene vain heterouden harjoittamisen tukemiseen, kun ei homoja kirkossa vihitä!
- lehtiälukien
niinpä.nii kirjoitti:
eiköhän se kirkollisvero toistaiseksi mene vain heterouden harjoittamisen tukemiseen, kun ei homoja kirkossa vihitä!
Lehdessä uutisoitu kaapistatulo. Erilainen kaapistatulo. "Vähän sellanen" julkkis tulee kaapista ja tunnustaa, että hänet on raiskattu muinoin.
Kun tieteen perusteella homoseksuaalisuus ei näyttäisi olevan perinnöllistä, niin jotenkinhan se elämän aikana syntyy. Joku peruste sillä on. Usein on tapailtu ajatusta, että ainakin osa homoseksuaaleista olisi homoseksuaaleja siksi, että he ovat jonkin kokemuksen vuoksi suistuneet tasapainostaan.
Ihmiskaupan tutkijat ovat tilastoillakin osoittaneet, että osa nk. maksullisiksi naisiksi päätyvistä on lapsena tai nuorena raiskattu. Ja vaikka yllättävältä tuntuu, he ovat sitä kokemusta peittääkseen sitten alkaneet kerätä seksikumppanuuksia normaalia runsaammin. Ilmiö on ihmiskauppiaillekin tuttu. Saattavat raiskata tai raiskauttaa sellaisen, jonka ovat saaneet vaikutuspiiriinsä. Sen jälkeen uhri sopeutuu hyväksikäytettäväksi helpommin kun uudet seksikokemukset, ainakin aluksi, vaikuttaisivat helpottavat alkuperäisen raiskauksen aiheuttamaa henkistä tuskaa.
Tällaisille ihmiskohtaloille tehdään vääryyttä, jos ohitetaan heidän perimmäinen ongelmansa ja julistetaan esim., että heillä on oikeus identiteettiinsä. Vaikka oikeasti he kaipaisivat runsaasti tukea ja terapiaa. Pitäisi pyrkiä rehellisyyteen. Pitäisi esittää asiat kuten ne oikeasti ovat. - Prohvetti
Homoseksuaalisuuden kehittyminen ihmisessä on joskus kummallinen asia. Olin tänään lukevinani jostain iltalehtien lööpistä, että Katariina Souri, entinen Kata Kärkkäinen, olisi avioitumassa nyt naisen kanssa? Anteeksi jos luin otsikon väärin. Sourihan on ollut naimisissa miesten kanssa ja nyt sitten naisen kanssa. Jos näin on asianlaita, niin homoseksuaalisuuden kehittyminen on aika monitahoinen prosessi.
Homoseksuaalisuuden asiantuntijat myös usein väittävät, että ihan jokaisessa ihmisessä on taipumus homouteen, mutta vain joissain harvoissa se puhkeaa. Tämä homoseksuaalien väite tukee uskovaisten kantaa, että jokaisessa ihmisessä on taipumus syntiin, mutta kaikissa ihmisissä ei puhkea kaikki mahdolliset synnit. Ja myös homoseksuaalien eheytyminen on samantyyppinen asia kuin ihmisen synneistä luopuminen tai parantuminen.
Mutta kaikenkaikkiaan homoseksuaalisuus ei ole geeneissä kuten muutkaan synnit eivät ole geeneissä, vaan ne ovat osa ihmisen syntiinlankeemuksessa saatua syntisyyttä, joka vaikuttaa jokaisessa ihmisessä koko elämän ajan. Jumala ei luonut ihmiseen syntiä, koska Jumala vakuutti luomisen jälkeen, että kaikki oli sangen hyvää. - ihmiset.on.erilaisia
lehtiälukien kirjoitti:
Lehdessä uutisoitu kaapistatulo. Erilainen kaapistatulo. "Vähän sellanen" julkkis tulee kaapista ja tunnustaa, että hänet on raiskattu muinoin.
Kun tieteen perusteella homoseksuaalisuus ei näyttäisi olevan perinnöllistä, niin jotenkinhan se elämän aikana syntyy. Joku peruste sillä on. Usein on tapailtu ajatusta, että ainakin osa homoseksuaaleista olisi homoseksuaaleja siksi, että he ovat jonkin kokemuksen vuoksi suistuneet tasapainostaan.
Ihmiskaupan tutkijat ovat tilastoillakin osoittaneet, että osa nk. maksullisiksi naisiksi päätyvistä on lapsena tai nuorena raiskattu. Ja vaikka yllättävältä tuntuu, he ovat sitä kokemusta peittääkseen sitten alkaneet kerätä seksikumppanuuksia normaalia runsaammin. Ilmiö on ihmiskauppiaillekin tuttu. Saattavat raiskata tai raiskauttaa sellaisen, jonka ovat saaneet vaikutuspiiriinsä. Sen jälkeen uhri sopeutuu hyväksikäytettäväksi helpommin kun uudet seksikokemukset, ainakin aluksi, vaikuttaisivat helpottavat alkuperäisen raiskauksen aiheuttamaa henkistä tuskaa.
Tällaisille ihmiskohtaloille tehdään vääryyttä, jos ohitetaan heidän perimmäinen ongelmansa ja julistetaan esim., että heillä on oikeus identiteettiinsä. Vaikka oikeasti he kaipaisivat runsaasti tukea ja terapiaa. Pitäisi pyrkiä rehellisyyteen. Pitäisi esittää asiat kuten ne oikeasti ovat."Usein on tapailtu ajatusta, että ainakin osa homoseksuaaleista olisi homoseksuaaleja siksi, että he ovat jonkin kokemuksen vuoksi suistuneet tasapainostaan."
En lähtisi tähän Aslan-harhaan ja eheyttämisaivopesuun, ihan vain mieleen putkahtaneen ajatuksen voimin.
Aloitetaan se terapointi ihan sieltä heterosuhteissa tapahtuneiden perheväkivallan uhreista. Mutta ilman Aslania tai Jumalia.
Tuo ajatus, että kaikki terapiaan on aivan järjetön ja epäeettinen.
Ja mistä olet saanut päähäsi, että homoseksuaalisuus on/ei ole periytyvää? Mikä merkitys sillä yksilön kannalta on. Riittää, että se on synnynnäistä tai että se vain on.
Pitäisi vain hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia. Näin on aina ollut. - uskontotraumako.lapsena
ihmiset.on.erilaisia kirjoitti:
"Usein on tapailtu ajatusta, että ainakin osa homoseksuaaleista olisi homoseksuaaleja siksi, että he ovat jonkin kokemuksen vuoksi suistuneet tasapainostaan."
En lähtisi tähän Aslan-harhaan ja eheyttämisaivopesuun, ihan vain mieleen putkahtaneen ajatuksen voimin.
Aloitetaan se terapointi ihan sieltä heterosuhteissa tapahtuneiden perheväkivallan uhreista. Mutta ilman Aslania tai Jumalia.
Ja mistä olet saanut päähäsi, että homoseksuaalisuus on/ei ole periytyvää? Mikä merkitys sillä yksilön kannalta on. Riittää, että se on synnynnäistä tai että se vain on.
Pitäisi vain hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia. Näin on aina ollut....Kun tieteen perusteella homoseksuaalisuus ei näyttäisi olevan perinnöllistä....
...Ihmiskaupan tutkijat ovat tilastoillakin osoittaneet, että osa nk. maksullisiksi naisiksi päätyvistä on lapsena tai nuorena raiskattu....
...Tällaisille ihmiskohtaloille tehdään vääryyttä, jos ohitetaan heidän perimmäinen ongelmansa ja julistetaan esim., että heillä on oikeus identiteettiinsä...
...Homoseksuaalisuuden asiantuntijat myös usein väittävät, että ihan jokaisessa..
Huomaatteko, mitä vedätystä??
Millä tavoin häiriintynyt narsisti täytyy olla, että kirjoittamalla tätä paskaa palstalta palstalle saa siitä orgasmeja. Näitä kirjoittajia täytyy syvästi sääliä ja tukea, sillä kyse on perisynnistä, jonka tekijät Jumala tuomitsee. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestä, on se käsky, jonka he jättävät noudattamatta.
Asiantuntijat sanovat, että suurella osalla se johtuu uskonnollisen kodin aiheuttamista lapsuuden hyväksikäyttökokemuksen aiheuttamista traumoista. Eli siitä voi parantua terapialla. - Keskeneräistä
"Usein on tapailtu ajatusta, että ainakin osa homoseksuaaleista olisi homoseksuaaleja siksi, että he ovat jonkin kokemuksen vuoksi suistuneet tasapainostaan."
Pitäisi vain hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia. Näin on aina ollut.Homouden syiden selvittäminen on tieteessä vielä kesken. Mutta tiedemiehet muuttivat aikoinaan asenteen vain toisenlaiseksi tai luovuttivat, niin että homoutta ruvettiin poistamaan eri maiden sairausluokituksista voimakkaan painostuksen seurauksena. Voi vielä osoittautua, että homoudessa on perimmältään kyse sairaudesta ja kenties homous luokitellaan uudelleen sairaudeksi tulevaisuudessa.
- yritä.edes.ajatella
Keskeneräistä kirjoitti:
Homouden syiden selvittäminen on tieteessä vielä kesken. Mutta tiedemiehet muuttivat aikoinaan asenteen vain toisenlaiseksi tai luovuttivat, niin että homoutta ruvettiin poistamaan eri maiden sairausluokituksista voimakkaan painostuksen seurauksena. Voi vielä osoittautua, että homoudessa on perimmältään kyse sairaudesta ja kenties homous luokitellaan uudelleen sairaudeksi tulevaisuudessa.
Voin sanoa tältä istumalta, että homoutta ei tulla luokittelemaan sairaudeksi, eikä se sitä ole. Siitä on turhaa sinun pienessä päässäsi haaveilla.
Lääketieteen kehittyessä päästään eroon kyllä tuhoa ja kärsimystä aiheittavista Jeesus-harhoista, joita asiantuntijoiden mukaan ilmenee uskovien hyväksikäytön ja henkiparantamisen seurauksena useilla lapsilla myöhään aikuisikään saakka. - Prohvetti
Keskeneräistä kirjoitti:
Homouden syiden selvittäminen on tieteessä vielä kesken. Mutta tiedemiehet muuttivat aikoinaan asenteen vain toisenlaiseksi tai luovuttivat, niin että homoutta ruvettiin poistamaan eri maiden sairausluokituksista voimakkaan painostuksen seurauksena. Voi vielä osoittautua, että homoudessa on perimmältään kyse sairaudesta ja kenties homous luokitellaan uudelleen sairaudeksi tulevaisuudessa.
Tuo on totta, että homous tullaan luokittelemaan sairaudeksi, jos halutaan asiaa katsella homojen itsensä kannalta ja hyväksi. Homoja ei tule nyt jättää missään nimessä poliittisten agendojen uhreiksi, vaan heitä itseään täytyy kuunnella tässä asiassa tarkoin. Sekä kirkko että poliitikot nyt vaan haluaa ajaa homot kadotukseen ja hyljätä heidät kieriskelemään omien ongelmiensa kourissa. Ihmisuhrit ovat kiellettyjä.
Tärkeää on nyt kuunnella siis homoseksuaaleja ja hoitaa heitä kun he kuitenkin toistuvasti apua myös uskovaisilta pyytävät. Särkyneet sielut tulee eheyttää Jumalan hoitaessa heitä ja heidän traumojaan ja myös meidän uskovien tulee kuunnella heitä näissä asioissa. Sitten ammattiauttajat saavat hoitaa heitä ja luottaa siihen, että Jeesus osaa eheyttää särkyneet sielut. Tärkeää tässä on nyt muistaa, että hoidamme vain niitä homoseksuaaleja, jotka itse tulevat apua pyytämään. Mutta kuitenkin on myös selvää, että jokainen homoseksuaali tuntee jossain vaiheessa elämäänsä tarvitsevansa apua ongelmiinsa, joita itse eivätkä ns. homoudelle suosiolliset kykene hoitamaan. - hihhuli.ruudinkeksijäkö
Prohvetti kirjoitti:
Tuo on totta, että homous tullaan luokittelemaan sairaudeksi, jos halutaan asiaa katsella homojen itsensä kannalta ja hyväksi. Homoja ei tule nyt jättää missään nimessä poliittisten agendojen uhreiksi, vaan heitä itseään täytyy kuunnella tässä asiassa tarkoin. Sekä kirkko että poliitikot nyt vaan haluaa ajaa homot kadotukseen ja hyljätä heidät kieriskelemään omien ongelmiensa kourissa. Ihmisuhrit ovat kiellettyjä.
Tärkeää on nyt kuunnella siis homoseksuaaleja ja hoitaa heitä kun he kuitenkin toistuvasti apua myös uskovaisilta pyytävät. Särkyneet sielut tulee eheyttää Jumalan hoitaessa heitä ja heidän traumojaan ja myös meidän uskovien tulee kuunnella heitä näissä asioissa. Sitten ammattiauttajat saavat hoitaa heitä ja luottaa siihen, että Jeesus osaa eheyttää särkyneet sielut. Tärkeää tässä on nyt muistaa, että hoidamme vain niitä homoseksuaaleja, jotka itse tulevat apua pyytämään. Mutta kuitenkin on myös selvää, että jokainen homoseksuaali tuntee jossain vaiheessa elämäänsä tarvitsevansa apua ongelmiinsa, joita itse eivätkä ns. homoudelle suosiolliset kykene hoitamaan.:-), kyllä nauru maittoi. Tätä on hihhuliajattelu pahimmillaan tai korkeimmalla tasollaan.
Eipä ihme, että Kallion kirkko irtisanoutuu tästä typeryydestä ja on ihmisten parissa näkyvästi, aidosti, sydämellä ja Jumalan hengessä. Kiitos Jumalalle siitä. - Prohvetti
hihhuli.ruudinkeksijäkö kirjoitti:
:-), kyllä nauru maittoi. Tätä on hihhuliajattelu pahimmillaan tai korkeimmalla tasollaan.
Eipä ihme, että Kallion kirkko irtisanoutuu tästä typeryydestä ja on ihmisten parissa näkyvästi, aidosti, sydämellä ja Jumalan hengessä. Kiitos Jumalalle siitä.":-), kyllä nauru maittoi. Tätä on hihhuliajattelu pahimmillaan tai korkeimmalla tasollaan."
Mutta ymmärtänet etteivät niitä homoseksuaaleja naurata, jotka tulevat apua pyytämään seurakunnilta omiin ongelmiinsa. Hekin ovat kuule ihmisiä.
Ei ole kellään ihmisellä lupaa olla antamatta apua, jos hän sitä pyytää. Vai kuka voisi jättää apuapyytävän ihmisen avantoon kuolemaan ilman, että tekee kaikkensa auttaakseen?
"Eipä ihme, että Kallion kirkko irtisanoutuu tästä typeryydestä ja on ihmisten parissa näkyvästi, aidosti, sydämellä ja Jumalan hengessä. Kiitos Jumalalle siitä."
Ja samalla johdattaa ihmisiä pois rakastavan Jumalan sylistä. Näin ei ole lupa toimia, vaan meidän kaikkien tulisi johdattaa ihmiset Jumalan huomaan, sillä Hän kuitenkin parhaiten tietää mikä meille on hyväksi. Amen - koettavatpyöristellä
Keskeneräistä kirjoitti:
"Voi vielä osoittautua, että homoudessa on perimmältään kyse sairaudesta ja kenties homous luokitellaan uudelleen sairaudeksi tulevaisuudessa."
Kaikenkattavaa tietoa homouden syistä ei liene kellään. Mutta epäilemättä ainakin osassa tapauksista homoseksuaalisuus on alkanut kehittyä siten, että sen voi katsoa sairaudeksi. Nyt homohörhöt koettavat kepuloida niin, että kaikki homous on vain joku ihmiskuvajuttu. - Prohvetti-Saatana
Prohvetti kirjoitti:
":-), kyllä nauru maittoi. Tätä on hihhuliajattelu pahimmillaan tai korkeimmalla tasollaan."
Mutta ymmärtänet etteivät niitä homoseksuaaleja naurata, jotka tulevat apua pyytämään seurakunnilta omiin ongelmiinsa. Hekin ovat kuule ihmisiä.
Ei ole kellään ihmisellä lupaa olla antamatta apua, jos hän sitä pyytää. Vai kuka voisi jättää apuapyytävän ihmisen avantoon kuolemaan ilman, että tekee kaikkensa auttaakseen?
"Eipä ihme, että Kallion kirkko irtisanoutuu tästä typeryydestä ja on ihmisten parissa näkyvästi, aidosti, sydämellä ja Jumalan hengessä. Kiitos Jumalalle siitä."
Ja samalla johdattaa ihmisiä pois rakastavan Jumalan sylistä. Näin ei ole lupa toimia, vaan meidän kaikkien tulisi johdattaa ihmiset Jumalan huomaan, sillä Hän kuitenkin parhaiten tietää mikä meille on hyväksi. AmenProhvetti:
# meidän kaikkien tulisi johdattaa ihmiset Jumalan huomaan, sillä Hän kuitenkin parhaiten tietää mikä meille on hyväksi. #
Ja sinähän sen johdatuksen osaat. Kyllä luotan enemmän Kallion seurakunnan kirkkoherraan.
Oikeasti, varoituksen sana sinulle nimim. Prohvetti:
Pelaat vaarallista peliä nyt sotkemalla Jumalan tahdon omien halujesi kanssa!
Tällä et riko pelkästään Jumalan tahtoa vastaan vaan saatat aiheuttaa peruuttamatonta vahinkoa lähimmillesi.
Otapa Jumalan tähden vastuu sepustuksistasi! - aslan-puoskarointia
koettavatpyöristellä kirjoitti:
"Voi vielä osoittautua, että homoudessa on perimmältään kyse sairaudesta ja kenties homous luokitellaan uudelleen sairaudeksi tulevaisuudessa."
Kaikenkattavaa tietoa homouden syistä ei liene kellään. Mutta epäilemättä ainakin osassa tapauksista homoseksuaalisuus on alkanut kehittyä siten, että sen voi katsoa sairaudeksi. Nyt homohörhöt koettavat kepuloida niin, että kaikki homous on vain joku ihmiskuvajuttu.Ei vain yksinkertaisesti voi. Älä puoskaroi! Sinä et ole lääkäri.
- TiedeSanoo
Pitäisi vain hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia. Näin on aina ollut."Ja mistä olet saanut päähäsi, että homoseksuaalisuus on/ei ole periytyvää?"
Homouden liittyminen perinnöllisyyteen on ollut jo pitkään keskeisiä kiinnostuksenaiheita perinnöllisyystutkimuksissa. Perinnöllisyyden tutkimisessa keskeinen tutkimustapa on identtisten kaksosten tutkiminen. Niillähän on sama perimä. Jos homous on periytyvää ja toinen kaksosista on homo, niin toisenkin pitäisi olla. Mutta tutkimuksissa ei löydy sellaista synkkaa. Eli homous on jotakin, joka syntyy ihmisen eläessä, muutoin kuin perinnöllisesti.
Hyvin usein homot haluavat esittää homouden perinnöllisenä. Koska silloinhan voi esittää myös, että homoudelle ei voi itse mitään. Eikä mikään hoitokaan tepsi. - tiedepelottaavouhkaajia
TiedeSanoo kirjoitti:
"Ja mistä olet saanut päähäsi, että homoseksuaalisuus on/ei ole periytyvää?"
Homouden liittyminen perinnöllisyyteen on ollut jo pitkään keskeisiä kiinnostuksenaiheita perinnöllisyystutkimuksissa. Perinnöllisyyden tutkimisessa keskeinen tutkimustapa on identtisten kaksosten tutkiminen. Niillähän on sama perimä. Jos homous on periytyvää ja toinen kaksosista on homo, niin toisenkin pitäisi olla. Mutta tutkimuksissa ei löydy sellaista synkkaa. Eli homous on jotakin, joka syntyy ihmisen eläessä, muutoin kuin perinnöllisesti.
Hyvin usein homot haluavat esittää homouden perinnöllisenä. Koska silloinhan voi esittää myös, että homoudelle ei voi itse mitään. Eikä mikään hoitokaan tepsi.Homoseksuaalisuuden puolesta vouhkaavat pyrkivät ihan yleisesti ohittamaan tieteessä todetut faktat. Ja koettavat peittää tosiasiat yleiseen hälinään. Joskus se on tuota pride-meteliä. Joskus muuta viihdettä.
- sään.armoilla
TiedeSanoo kirjoitti:
"Ja mistä olet saanut päähäsi, että homoseksuaalisuus on/ei ole periytyvää?"
Hyvin usein homot haluavat esittää homouden perinnöllisenä. Koska silloinhan voi esittää myös, että homoudelle ei voi itse mitään. Eikä mikään hoitokaan tepsi../.Hyvin usein homot haluavat esittää homouden perinnöllisenä. Koska silloinhan voi esittää myös, että homoudelle ei voi itse mitään. Eikä mikään hoitokaan tepsi./.
Ja hihhulit näkevät, että Jumala parantaa ja tunkevat itsensä toisen seksuaalielämään, kun heidän omansa on niin tylsää.
Ihan voisivat aloittaa tuon woodoon omasta itsestään. Hihhuliparannuksella ei saada kuin tuhoa, sen on Markku Koivisto empiirisesti todistanut.
Tulkaa kaikki, Helsinki Pride kutsuu vapautumaan. Ainakin sään puolesta Jumala on antanut Pridelle armonsa. - ohitatTosiasiat
sään.armoilla kirjoitti:
./.Hyvin usein homot haluavat esittää homouden perinnöllisenä. Koska silloinhan voi esittää myös, että homoudelle ei voi itse mitään. Eikä mikään hoitokaan tepsi./.
Ja hihhulit näkevät, että Jumala parantaa ja tunkevat itsensä toisen seksuaalielämään, kun heidän omansa on niin tylsää.
Ihan voisivat aloittaa tuon woodoon omasta itsestään. Hihhuliparannuksella ei saada kuin tuhoa, sen on Markku Koivisto empiirisesti todistanut.
Tulkaa kaikki, Helsinki Pride kutsuu vapautumaan. Ainakin sään puolesta Jumala on antanut Pridelle armonsa."Ja hihhulit näkevät, että Jumala parantaa ja tunkevat itsensä toisen seksuaalielämään, kun heidän omansa on niin tylsää."
Mitähän tuollakin on sen kanssa tekemistä, mitä tiede sanoo. Tiede nyt sanoo esim. sen, että homous ei ole perinnöllistä. Ei "hihhuleiden" isokaan haukkuminen sitä muuksi muuta!
Ja mikä se hihhulikin on? Attehihhuli. - EipäUuttaMitään
ohitatTosiasiat kirjoitti:
"Ja hihhulit näkevät, että Jumala parantaa ja tunkevat itsensä toisen seksuaalielämään, kun heidän omansa on niin tylsää."
Mitähän tuollakin on sen kanssa tekemistä, mitä tiede sanoo. Tiede nyt sanoo esim. sen, että homous ei ole perinnöllistä. Ei "hihhuleiden" isokaan haukkuminen sitä muuksi muuta!
Ja mikä se hihhulikin on? Attehihhuli.Attepropaganda lähtee hyvin tavallisesti siitä, että atte esittää itse keksimiään negatiivisia piirteitä uskovista. Ja hyvin usein atte jatkaa keskustelua itsensä kanssa. Esiintyy attena ja uskovana, vuoronperään. Tässäkin keskustelussa nähty.
- uskon.autuuttako.vain
EipäUuttaMitään kirjoitti:
Attepropaganda lähtee hyvin tavallisesti siitä, että atte esittää itse keksimiään negatiivisia piirteitä uskovista. Ja hyvin usein atte jatkaa keskustelua itsensä kanssa. Esiintyy attena ja uskovana, vuoronperään. Tässäkin keskustelussa nähty.
Ehkäpä se on sitä uskoa aidoimmillaan. Ihmisen kuuluukin epäillä ja uskoaan testata. Niin sinulla kuin Jeesuksellakin oli koetuksensa ja on edelleen.
- UmpikujanLapset
uskon.autuuttako.vain kirjoitti:
Ehkäpä se on sitä uskoa aidoimmillaan. Ihmisen kuuluukin epäillä ja uskoaan testata. Niin sinulla kuin Jeesuksellakin oli koetuksensa ja on edelleen.
Ateistilla vain ei ole uskossaan rauhaa. Kovan tärinän kanssa koettavat kompensoida omaa problematiikkaansa. Johon eivät ratkaisua saa. Ateisteina.
- Jumalan.oma
UmpikujanLapset kirjoitti:
Ateistilla vain ei ole uskossaan rauhaa. Kovan tärinän kanssa koettavat kompensoida omaa problematiikkaansa. Johon eivät ratkaisua saa. Ateisteina.
Uskovilla on varmasti yhtä hankalaa, mutta sitähän et nimim. ^UmpikujanLapset^ tietysti ateistina tiedä. Otan osaa.
- PitkätVarjot
EipäUuttaMitään kirjoitti:
Attepropaganda lähtee hyvin tavallisesti siitä, että atte esittää itse keksimiään negatiivisia piirteitä uskovista. Ja hyvin usein atte jatkaa keskustelua itsensä kanssa. Esiintyy attena ja uskovana, vuoronperään. Tässäkin keskustelussa nähty.
"Attepropaganda lähtee hyvin tavallisesti siitä, että atte esittää itse keksimiään negatiivisia piirteitä uskovista."
Moni ateisti on sellainen, että aiemmasta marxilaisuudestaan tai marxilaisesta lapsuuden ympäristöstään on jäänyt vain ateismi. Siitä pidetään kiinni kuin lapsuuden mollamaijasta.
Marxilaisuudessa hyvää tietoa oli sellainen, mikä edisti aatetta. Valehtelemista ei moitittu, vaan suosittiin. Jos se vain oli aatteen puolesta. Samalla vanhalla vaihteella nyt moni ateisti kehittelee omiaan. Tarpeeksi hoettuaan voi lopulta uskoa omia juttujaan. Surullista tietysti. - Prohvetti
Prohvetti-Saatana kirjoitti:
Prohvetti:
# meidän kaikkien tulisi johdattaa ihmiset Jumalan huomaan, sillä Hän kuitenkin parhaiten tietää mikä meille on hyväksi. #
Ja sinähän sen johdatuksen osaat. Kyllä luotan enemmän Kallion seurakunnan kirkkoherraan.
Oikeasti, varoituksen sana sinulle nimim. Prohvetti:
Pelaat vaarallista peliä nyt sotkemalla Jumalan tahdon omien halujesi kanssa!
Tällä et riko pelkästään Jumalan tahtoa vastaan vaan saatat aiheuttaa peruuttamatonta vahinkoa lähimmillesi.
Otapa Jumalan tähden vastuu sepustuksistasi!"Ja sinähän sen johdatuksen osaat. Kyllä luotan enemmän Kallion seurakunnan kirkkoherraan."
Kallion seurakunta ei halua johdattaa homoseksuaaleja Jeesuksen huomaan, vaan haluaa johdattaa heitä kadotukseen sankoin joukoin. Siksi on tärkeää, että annetaan homoseksuaaleille itselleen mahdollisuus tulla uskovien luo kuulemaan evankeliumia uskosta Jeesukseen. - opi.perusasiat
PitkätVarjot kirjoitti:
"Attepropaganda lähtee hyvin tavallisesti siitä, että atte esittää itse keksimiään negatiivisia piirteitä uskovista."
Moni ateisti on sellainen, että aiemmasta marxilaisuudestaan tai marxilaisesta lapsuuden ympäristöstään on jäänyt vain ateismi. Siitä pidetään kiinni kuin lapsuuden mollamaijasta.
Marxilaisuudessa hyvää tietoa oli sellainen, mikä edisti aatetta. Valehtelemista ei moitittu, vaan suosittiin. Jos se vain oli aatteen puolesta. Samalla vanhalla vaihteella nyt moni ateisti kehittelee omiaan. Tarpeeksi hoettuaan voi lopulta uskoa omia juttujaan. Surullista tietysti.Nyt meni hihhulitieteen lakien mukaan perusteoriat sekaisin.
- Prohvetti
sään.armoilla kirjoitti:
./.Hyvin usein homot haluavat esittää homouden perinnöllisenä. Koska silloinhan voi esittää myös, että homoudelle ei voi itse mitään. Eikä mikään hoitokaan tepsi./.
Tulkaa kaikki, Helsinki Pride kutsuu vapautumaan. Ainakin sään puolesta Jumala on antanut Pridelle armonsa."Tulkaa kaikki, Helsinki Pride kutsuu vapautumaan. Ainakin sään puolesta Jumala on antanut Pridelle armonsa."
Jumala ei suo armoaan säiden kautta, vaan Jumala suo armonsa uskosta Jeesukseen kautta. Siksi on tärkeää, että myös homoseksuaaleille suomme mahdollisuuden tulla Herramme luokse parannusta tehden synneistään. Amen - KenenKelit
Prohvetti kirjoitti:
"Tulkaa kaikki, Helsinki Pride kutsuu vapautumaan. Ainakin sään puolesta Jumala on antanut Pridelle armonsa."
Jumala ei suo armoaan säiden kautta, vaan Jumala suo armonsa uskosta Jeesukseen kautta. Siksi on tärkeää, että myös homoseksuaaleille suomme mahdollisuuden tulla Herramme luokse parannusta tehden synneistään. AmenHitlerilläkin oli hyvä sääonni. Valtaan noustessaan ja valtansa huippuaikoina. Siitä oli termikin, joku parteiwetter tms. Ei siitä silti tolkun ihminen ajatellut, että Jumala olisi Hitlerin puolella. Ja mitä pidemmälle meni Hitlerin valtakausi, sitä enemmän oli uskovaisia keskitysleireillä.
Ainakin vanha raamatunkäännös mainitsee sielunvihollisen myös "ilmavallan hallitsijana". - Jumalan.säämies
Prohvetti kirjoitti:
"Tulkaa kaikki, Helsinki Pride kutsuu vapautumaan. Ainakin sään puolesta Jumala on antanut Pridelle armonsa."
Jumala ei suo armoaan säiden kautta, vaan Jumala suo armonsa uskosta Jeesukseen kautta. Siksi on tärkeää, että myös homoseksuaaleille suomme mahdollisuuden tulla Herramme luokse parannusta tehden synneistään. Amen"Hän säät ja ilmat säätää ja aallot taivuttaa. Hän hyisen hallan häätää..." myös Pridessa.
- kiiskivastarannalta
aslan-puoskarointia kirjoitti:
Ei vain yksinkertaisesti voi. Älä puoskaroi! Sinä et ole lääkäri.
Mitä vikaa Aslanissa? Ja miksi noin vihamielinen suhtautuminen?
- kaikkieitykkää
kiiskivastarannalta kirjoitti:
Mitä vikaa Aslanissa? Ja miksi noin vihamielinen suhtautuminen?
Aslanista on hyviä kokemuksia. Sehän se pahinta!
- Prohvetti
kaikkieitykkää kirjoitti:
Aslanista on hyviä kokemuksia. Sehän se pahinta!
Tuo on että eheyttämistä ei voida koskaan lopettaa yhtä vähän kuin lääkäreiden työ voitaisiin lopettaa. Aina tulee olemaan homoseksuaaleja, jotka haluavat eheytyä ja jo pelkästään lääkärinvala velvoittaa lääkärit hoitamaan heitä. Harvoin homot kuitenkaan menee lääkäreiden ja pappien pakeille, koska eivät luota näihin asioissa, jotka koskee heidän homotaipumuksiaan. Mutta onneksi uskovaiset lääkärit ja terapeutit ja sielunhoitajat ovat aina valmiita ottamaan vastaan homoseksuaaleja jotka haluavat parantua ja eheytyä.
- Nokian.pamppu.heilumaan
Prohvetti kirjoitti:
Tuo on että eheyttämistä ei voida koskaan lopettaa yhtä vähän kuin lääkäreiden työ voitaisiin lopettaa. Aina tulee olemaan homoseksuaaleja, jotka haluavat eheytyä ja jo pelkästään lääkärinvala velvoittaa lääkärit hoitamaan heitä. Harvoin homot kuitenkaan menee lääkäreiden ja pappien pakeille, koska eivät luota näihin asioissa, jotka koskee heidän homotaipumuksiaan. Mutta onneksi uskovaiset lääkärit ja terapeutit ja sielunhoitajat ovat aina valmiita ottamaan vastaan homoseksuaaleja jotka haluavat parantua ja eheytyä.
Sitä eheyttämistä kannattaakin aloitella jo hyvissä ajoin ettei seksuaalisuus pilaannu.
http://www.vanhemmat.com/keskustelu/viewtopic.php?t=6619 Prohvetti kirjoitti:
Homoseksuaalisuuden kehittyminen ihmisessä on joskus kummallinen asia. Olin tänään lukevinani jostain iltalehtien lööpistä, että Katariina Souri, entinen Kata Kärkkäinen, olisi avioitumassa nyt naisen kanssa? Anteeksi jos luin otsikon väärin. Sourihan on ollut naimisissa miesten kanssa ja nyt sitten naisen kanssa. Jos näin on asianlaita, niin homoseksuaalisuuden kehittyminen on aika monitahoinen prosessi.
Homoseksuaalisuuden asiantuntijat myös usein väittävät, että ihan jokaisessa ihmisessä on taipumus homouteen, mutta vain joissain harvoissa se puhkeaa. Tämä homoseksuaalien väite tukee uskovaisten kantaa, että jokaisessa ihmisessä on taipumus syntiin, mutta kaikissa ihmisissä ei puhkea kaikki mahdolliset synnit. Ja myös homoseksuaalien eheytyminen on samantyyppinen asia kuin ihmisen synneistä luopuminen tai parantuminen.
Mutta kaikenkaikkiaan homoseksuaalisuus ei ole geeneissä kuten muutkaan synnit eivät ole geeneissä, vaan ne ovat osa ihmisen syntiinlankeemuksessa saatua syntisyyttä, joka vaikuttaa jokaisessa ihmisessä koko elämän ajan. Jumala ei luonut ihmiseen syntiä, koska Jumala vakuutti luomisen jälkeen, että kaikki oli sangen hyvää.>Tämä homoseksuaalien väite tukee uskovaisten kantaa, että jokaisessa ihmisessä on taipumus syntiin
Niin, mutta uskovaisille on äärettömän vaikea myöntää, että Jumala yksin ja kaikesta vastuullisena on tieten ja tahtoen luonut ihmisille sen "taipumuksen syntiin".Prohvetti kirjoitti:
>Aina tulee olemaan homoseksuaaleja, jotka haluavat eheytyä
Enpä usko. Jo nyt noita on erittäin vähän, ja uskonlahkojen kuihtuessa ja ilmapiirin muuttuessa yhä homomyönteisemmäksi he loppuvat länsimaista pian kokonaan.
(Korkkiruuvin jutut ovat aina mitä ovat, mutta niin on toisaalta todellisuuskin.)- ei.syrjintää
>Tämä homoseksuaalien väite tukee uskovaisten kantaa, että jokaisessa ihmisessä on taipumus syntiin
Niin, mutta uskovaisille on äärettömän vaikea myöntää, että Jumala yksin ja kaikesta vastuullisena on tieten ja tahtoen luonut ihmisille sen "taipumuksen syntiin".Paholainen sen taipumuksen syntiin tuotti syntiinlankeemuksen tapahtumissa. Homoseksuaalit itse usein väittää, että jokaisella on taipumus homouteen. Ovat oikeassa, sillä jokaisella on taipumus syntiin, mutta jokaisessa ihmisessä synti ei tuota pahaa hedelmää.
- ei.syrjintää
>Aina tulee olemaan homoseksuaaleja, jotka haluavat eheytyä
Enpä usko. Jo nyt noita on erittäin vähän, ja uskonlahkojen kuihtuessa ja ilmapiirin muuttuessa yhä homomyönteisemmäksi he loppuvat länsimaista pian kokonaan.
(Korkkiruuvin jutut ovat aina mitä ovat, mutta niin on toisaalta todellisuuskin.)"Jo nyt noita on erittäin vähän, ja uskonlahkojen kuihtuessa ja ilmapiirin muuttuessa yhä homomyönteisemmäksi he loppuvat länsimaista pian kokonaan. "
Nuo katkeruuden sävyttämät puheesi ei vastaa sitä todellisuutta missä useat homoseksuaalit elää ja jokainen homoseksuaali jossain vaiheessa elämäänsä. ei.syrjintää kirjoitti:
"Jo nyt noita on erittäin vähän, ja uskonlahkojen kuihtuessa ja ilmapiirin muuttuessa yhä homomyönteisemmäksi he loppuvat länsimaista pian kokonaan. "
Nuo katkeruuden sävyttämät puheesi ei vastaa sitä todellisuutta missä useat homoseksuaalit elää ja jokainen homoseksuaali jossain vaiheessa elämäänsä.Arvon Korkkiruuvi, todellisuus on jutuistasi kauempana kuin Pekka Töpöhännän seikkailut Juha Sipilän hallituksen iltakoulusta.
ei.syrjintää kirjoitti:
Paholainen sen taipumuksen syntiin tuotti syntiinlankeemuksen tapahtumissa. Homoseksuaalit itse usein väittää, että jokaisella on taipumus homouteen. Ovat oikeassa, sillä jokaisella on taipumus syntiin, mutta jokaisessa ihmisessä synti ei tuota pahaa hedelmää.
Paholainen on Jumalanne ikioma luomus. Myöntäkää se nyt lopultakin.
Jos ei ole, Jumalanne ei ole kaikkivalitias – ja se siitä sitten.- ei.syrjintää
Paholainen on Jumalanne ikioma luomus. Myöntäkää se nyt lopultakin.
Jos ei ole, Jumalanne ei ole kaikkivalitias – ja se siitä sitten.Älä puhu pahaa paholaisestakaan, tulet vielä todennäköisesti kohtaamaan hänet. Sen verran voin jo nyt paljastaa, että korskeutesi siinä vaiheessa on tipotiessään. Systeemit kun muuttuu kohdallasi niin rajulla tavalla.
- AA-tapaus
ei.syrjintää kirjoitti:
Älä puhu pahaa paholaisestakaan, tulet vielä todennäköisesti kohtaamaan hänet. Sen verran voin jo nyt paljastaa, että korskeutesi siinä vaiheessa on tipotiessään. Systeemit kun muuttuu kohdallasi niin rajulla tavalla.
Äpärä juomari, äläpä sinä ole tuomari. Se tuomitaan, joka tuomitsee. Mistä ja kenen viereltä sinä - tuomitessasi muita - löydätkään itsesi.
- ei.syrjintää
AA-tapaus kirjoitti:
Äpärä juomari, äläpä sinä ole tuomari. Se tuomitaan, joka tuomitsee. Mistä ja kenen viereltä sinä - tuomitessasi muita - löydätkään itsesi.
Tuo on totta ettei tule tuomita, koska sen meiltä visusti kielsi. Mutta varoittaa tulee jokaista jonka näemme vaaravyöhykkeellä olevan. Myös heikoista jäistä varoitetaan ihmisiä tarpeen tullen :)
ei.syrjintää kirjoitti:
Älä puhu pahaa paholaisestakaan, tulet vielä todennäköisesti kohtaamaan hänet. Sen verran voin jo nyt paljastaa, että korskeutesi siinä vaiheessa on tipotiessään. Systeemit kun muuttuu kohdallasi niin rajulla tavalla.
Satusetänä olet sentään yritteliäs, mutta "julistajana" luokaton.
- AteisminDialektiikka
Satusetänä olet sentään yritteliäs, mutta "julistajana" luokaton.
Kun olet työtön, niin kuulutko kuitenkin työväenluokkaan. Vai oletko luokaton?
Se vaan kun juttusi eivät lähde osaamisesta, niin jospa ne lähtevät luokkatietoisuudesta. Mutta entäpä jos oletkin "luokaton"?
- niinpä.nii
olennaista on se että homoja on olemassa. homot ovat ja pysyvät eikä se asia miksikään muutu. homojen syrjiminen on laissa kielletty. eheytyshoidot on todettu tieteellisesti kyseenalaisiksi. tähän asiaan evl kirkolla ei ole mitään lisättävää. uskonnoilla ylipäätään on seksuaalisuudesta -- kuten astronomiasta, fysiikasta, lääketieteestä, biologiasta jne jne -- varsin hämärä käsitys.
homojen ja heterojen rekisteröidyt parisuhteet ovat kaikki avioliittoja 1.3.2017. monet ihmiset ovat myös biseksuaaleja eli heille kumppanin sukupuoli ei ole ehdoton kriteeri.
sukupuolisen suuntautumisen määräytymismekanismi saattaa hyvinkin olla samantyyppinen kuin oikea/vasenkätisyyden. eli "oikeaa" vastausta ehkä ei löydy. mutta vasenkätisestä enää ei voi vääntää oikeakätistä.
on hienoa että Helsingin Kallion srk tekee jotain näkyvää homojen hyväksi. sen homot ovat kirkoltaan ansainneet. kirkon erikoisosaaminen liittyy ihmisten tukena olemiseen.- vakivalheita
"eheytyshoidot on todettu tieteellisesti kyseenalaisiksi"
Tuollaista toteamusta ei tieteessä ole tehty. Paitsi jonkun homotiedemiehen omaa propagandaa, ehkä. - Jos_niin_kyllä
vakivalheita kirjoitti:
Tuollaista toteamusta ei tieteessä ole tehty. Paitsi jonkun homotiedemiehen omaa propagandaa, ehkä.Jos homous on jollakin henkilöllä lähtöisin jostakin traumatisoivasta kokemuksesta, niin periaatteessa valistuneesti toteutettu "eheytyshoito" tai vastaava on juurikin oikea ja toimiva toimenpide. Siihen ei tieteellä voi olla enempää sanottavaa.
- hihhulien.perusmuuttujat
vakivalheita kirjoitti:
Tuollaista toteamusta ei tieteessä ole tehty. Paitsi jonkun homotiedemiehen omaa propagandaa, ehkä.On niin kuvaavaa tuo - ,ehkä.
Tätä on hihhulien tieteellisyys. - uskomatonta.uskovaisilta
Jos_niin_kyllä kirjoitti:
Jos homous on jollakin henkilöllä lähtöisin jostakin traumatisoivasta kokemuksesta, niin periaatteessa valistuneesti toteutettu "eheytyshoito" tai vastaava on juurikin oikea ja toimiva toimenpide. Siihen ei tieteellä voi olla enempää sanottavaa.
No huh huh. Mieluummin sitten tältä pohjalta vaikka kaivetaan esille Tarot-kortit.
- missäargumentit
hihhulien.perusmuuttujat kirjoitti:
On niin kuvaavaa tuo - ,ehkä.
Tätä on hihhulien tieteellisyys.Eli tiedettä sitten vaan reippaasti peliin. Eikä homopropagandaa!!!
- epärehellistä
uskomatonta.uskovaisilta kirjoitti:
No huh huh. Mieluummin sitten tältä pohjalta vaikka kaivetaan esille Tarot-kortit.
Homottajalta puuttuu argumentit. Koettaa esittää tarotkortteja. Sotkea.
- tututTuulet
epärehellistä kirjoitti:
Homottajalta puuttuu argumentit. Koettaa esittää tarotkortteja. Sotkea.
Aikanaan Neuvostoliitossa tiedettä käskytettiin poliittiselta puolelta niin, että eipä juuri ollut asiaa esittää mitään sellaisia tutkimustuloksia, jotka eivät olleet sopusoinnussa marxilaisuuden väittämien kanssa.
Nykyään on suuri huuto ja pauhu sen puolesta, että tieteen osoittamia faktoja ei saisi pitää esillä, jos ne eivät ole homogenrelle mieluisia. - tutkimuksen.arvo_0
tututTuulet kirjoitti:
Aikanaan Neuvostoliitossa tiedettä käskytettiin poliittiselta puolelta niin, että eipä juuri ollut asiaa esittää mitään sellaisia tutkimustuloksia, jotka eivät olleet sopusoinnussa marxilaisuuden väittämien kanssa.
Nykyään on suuri huuto ja pauhu sen puolesta, että tieteen osoittamia faktoja ei saisi pitää esillä, jos ne eivät ole homogenrelle mieluisia."Nykyään on suuri huuto ja pauhu sen puolesta, että tieteen osoittamia faktoja ei saisi pitää esillä, jos ne eivät ole homogenrelle mieluisia."
Nii'i???????
Olikos ne hihhulifaktat lainauksia Reader`s Diggestistä, tästä referoidusta tiedejulkaisusta? - samaaJatkat
tutkimuksen.arvo_0 kirjoitti:
"Nykyään on suuri huuto ja pauhu sen puolesta, että tieteen osoittamia faktoja ei saisi pitää esillä, jos ne eivät ole homogenrelle mieluisia."
Nii'i???????
Olikos ne hihhulifaktat lainauksia Reader`s Diggestistä, tästä referoidusta tiedejulkaisusta?Ensin tuot esiin tarotkortit, sitten readersdigestit. Kaikki huomaavat, että sinulla ei ole mitään esittää. Koetat vain levittää pskaa seinille.
- housuissako.faktaa
samaaJatkat kirjoitti:
Ensin tuot esiin tarotkortit, sitten readersdigestit. Kaikki huomaavat, että sinulla ei ole mitään esittää. Koetat vain levittää pskaa seinille.
No missäsä ne ne vaktat, joita "ei.sais.esitellä"?
- Palautetaanmieliin
housuissako.faktaa kirjoitti:
No missäsä ne ne vaktat, joita "ei.sais.esitellä"?
Ihan hyvin voin tähän kirjoittaa, että tieteestä ei löydy tukea homoseksuaalisuuden perinnöllisyydelle. Ei ole perinnöllistä.
Ja jos ei ole perinnöllistä, niin sen jälkeen pitäisi tutkimuskohteena olla, että millä mekanismilla homoseksuaalisuutta syntyy. Ihmisen elämän aikana.
Tuloksesta sitten pitäisi riippua, onko homoseksuaalisuus jotain, jota voi tai pitää hoitaa. Vaiko ei.
Sinä haluaisit tietysti mieluummin, että tosiasioiden sijaan olisi mahdollisimman suuri meteli. Haluat päättää tuloksen jo ennakolta. Pelkäät sitä, mitä aidosti tutkimalla voisi paljastua.
Mutta edelleen sinulla ei ole faktoja. Ehkä mistään..? - kepu.pettää.aina
Palautetaanmieliin kirjoitti:
Ihan hyvin voin tähän kirjoittaa, että tieteestä ei löydy tukea homoseksuaalisuuden perinnöllisyydelle. Ei ole perinnöllistä.
Ja jos ei ole perinnöllistä, niin sen jälkeen pitäisi tutkimuskohteena olla, että millä mekanismilla homoseksuaalisuutta syntyy. Ihmisen elämän aikana.
Tuloksesta sitten pitäisi riippua, onko homoseksuaalisuus jotain, jota voi tai pitää hoitaa. Vaiko ei.
Sinä haluaisit tietysti mieluummin, että tosiasioiden sijaan olisi mahdollisimman suuri meteli. Haluat päättää tuloksen jo ennakolta. Pelkäät sitä, mitä aidosti tutkimalla voisi paljastua.
Mutta edelleen sinulla ei ole faktoja. Ehkä mistään..?Miten heteroseksuaalisuutta "hoidetaa"?
Miksi jotain hoidetaan, joka ei ole sairaus? Mikä logiikka sinulla on. Kalliiksihan se tulee ja eikö mieluummin vaikka heteroperheväkivallan uhri Pelkosenniemellä tai Vihdissä sitä tukea tarvi ja lapset.
Oletko mahdollisesti kepulaine sote/maakuntatukirahastaja. - oletSekaisin
kepu.pettää.aina kirjoitti:
Miten heteroseksuaalisuutta "hoidetaa"?
Miksi jotain hoidetaan, joka ei ole sairaus? Mikä logiikka sinulla on. Kalliiksihan se tulee ja eikö mieluummin vaikka heteroperheväkivallan uhri Pelkosenniemellä tai Vihdissä sitä tukea tarvi ja lapset.
Oletko mahdollisesti kepulaine sote/maakuntatukirahastaja.Ei kukaan täsyjärkinen ole esittänyt heteroseksuaalisuuden hoitamista.
- valittujen.palojen.lukua
oletSekaisin kirjoitti:
Ei kukaan täsyjärkinen ole esittänyt heteroseksuaalisuuden hoitamista.
Eikä kyllä kukaan täysjärkinen ole esittänyt myöskään homoseksuaaalisuuden hoitamista. Ainoastaa -,ehkä tieteellisyden kaapuun itsensä pukevat hihhulit.
- köyhyytesi
valittujen.palojen.lukua kirjoitti:
Eikä kyllä kukaan täysjärkinen ole esittänyt myöskään homoseksuaaalisuuden hoitamista. Ainoastaa -,ehkä tieteellisyden kaapuun itsensä pukevat hihhulit.
Haukkua ja elämöidä osaat. Keksiä omiasi.Mutta asiapuolella...
- Kallion.srk.on.Jumalan
köyhyytesi kirjoitti:
Haukkua ja elämöidä osaat. Keksiä omiasi.Mutta asiapuolella...
...todentotta, teillä hihhuleilla ei ole mitään kättä pidempää. Siksi Kallion seurankunta ja siksi PRIDE.
- turhanjauhantaa
Kallion.srk.on.Jumalan kirjoitti:
...todentotta, teillä hihhuleilla ei ole mitään kättä pidempää. Siksi Kallion seurankunta ja siksi PRIDE.
Attehihhuli vain jauhaa.
- tieteen.vastaus
tututTuulet kirjoitti:
Nykyään on suuri huuto ja pauhu sen puolesta, että tieteen osoittamia faktoja ei saisi pitää esillä, jos ne eivät ole homogenrelle mieluisia."Aikanaan Neuvostoliitossa tiedettä käskytettiin poliittiselta puolelta niin, että eipä juuri ollut asiaa esittää mitään sellaisia tutkimustuloksia, jotka eivät olleet sopusoinnussa marxilaisuuden väittämien kanssa."
Nykyään suhteessa homoseksuaalisuuteen on menossa samanlainen prosessi. Tiedettä yritetään henkisen ja taloudellisen väkivallan keinoin tukemaan homoutta, mutta esim. identtiset kaksostutkimukset selvästi todistaa että homous ei voi olla perinnöllistä, vaan se puhkeaa jonkun traumaattisen seikan kautta. Toinen syy voi olla Jumalan laki kostaa isien pahat teot aina kolmanteen tahikka neljänteen sukupolveen.
Mutta ennenkuin nämä asiat selviää, niin hoitakaamme ja eheyttäkäämme niitä homoseksuaaleja, jotka itse katsovat apua tarvitsevansa. Pidämme myös heitä ihmisinä ja siksi olemme niin valmiita auttamaan. - kauhujaKilju
tieteen.vastaus kirjoitti:
"Aikanaan Neuvostoliitossa tiedettä käskytettiin poliittiselta puolelta niin, että eipä juuri ollut asiaa esittää mitään sellaisia tutkimustuloksia, jotka eivät olleet sopusoinnussa marxilaisuuden väittämien kanssa."
Nykyään suhteessa homoseksuaalisuuteen on menossa samanlainen prosessi. Tiedettä yritetään henkisen ja taloudellisen väkivallan keinoin tukemaan homoutta, mutta esim. identtiset kaksostutkimukset selvästi todistaa että homous ei voi olla perinnöllistä, vaan se puhkeaa jonkun traumaattisen seikan kautta. Toinen syy voi olla Jumalan laki kostaa isien pahat teot aina kolmanteen tahikka neljänteen sukupolveen.
Mutta ennenkuin nämä asiat selviää, niin hoitakaamme ja eheyttäkäämme niitä homoseksuaaleja, jotka itse katsovat apua tarvitsevansa. Pidämme myös heitä ihmisinä ja siksi olemme niin valmiita auttamaan.Koko ajan tuntuu olevan enemmän sellaisia homoja, jotka itse haluavat kokeilla eheytymistä. Mutta kuinka suuri meteli siitä nouseekaan muiden toimesta.
- rohvessori.pulimatka
kauhujaKilju kirjoitti:
Koko ajan tuntuu olevan enemmän sellaisia homoja, jotka itse haluavat kokeilla eheytymistä. Mutta kuinka suuri meteli siitä nouseekaan muiden toimesta.
Ja tämäkö edellä on tiedettä:
"... homous ei voi olla perinnöllistä, vaan se puhkeaa jonkun traumaattisen seikan kautta ..."
"Toinen syy voi olla Jumalan laki kostaa isien pahat teot aina kolmanteen tahikka neljänteen sukupolveen."
Suoraan on taas valittuja paloja referoitu. Missäs ne näytöt olikaan. Kyllä K. Marxin teoriatkin antavat paremman vastauksen kuin nämä. - Ryhmittelyä
rohvessori.pulimatka kirjoitti:
Ja tämäkö edellä on tiedettä:
"... homous ei voi olla perinnöllistä, vaan se puhkeaa jonkun traumaattisen seikan kautta ..."
"Toinen syy voi olla Jumalan laki kostaa isien pahat teot aina kolmanteen tahikka neljänteen sukupolveen."
Suoraan on taas valittuja paloja referoitu. Missäs ne näytöt olikaan. Kyllä K. Marxin teoriatkin antavat paremman vastauksen kuin nämä.Tuo kolmanteen polveen kostaminen lienee Raamatusta. Uskontoa siis.
Että homous ei ole perinnöllistä, se on tieteen tähänastisen tiedon perusteella fakta. Tieteellistä tietoa siis.
Tieteelliset faktat eivät muuten muutu, vaikka lisäilisit tomoffinlandin kuvia seinällesi kuinka paljon. kauhujaKilju kirjoitti:
Koko ajan tuntuu olevan enemmän sellaisia homoja, jotka itse haluavat kokeilla eheytymistä. Mutta kuinka suuri meteli siitä nouseekaan muiden toimesta.
>Koko ajan tuntuu olevan enemmän sellaisia homoja, jotka itse haluavat kokeilla eheytymistä. Mutta kuinka suuri meteli siitä nouseekaan muiden toimesta.
Miten niin? Eihän noista edes tiedettäisi elleivät heistä lahkouskovaiset nettikeskusteluissa höperehtisi. Normaalipuheessa kukaan ei ota esille "eheytyshaluisia" homoja, ei missään eikä mitenkään.- ei.syrjintää
>Koko ajan tuntuu olevan enemmän sellaisia homoja, jotka itse haluavat kokeilla eheytymistä. Mutta kuinka suuri meteli siitä nouseekaan muiden toimesta.
Miten niin? Eihän noista edes tiedettäisi elleivät heistä lahkouskovaiset nettikeskusteluissa höperehtisi. Normaalipuheessa kukaan ei ota esille "eheytyshaluisia" homoja, ei missään eikä mitenkään.Paitsi tietenkin nämä apua pyytävät homoseksuaalit ottaa puheeksi ongelmansa. Taisit unohtaa heidät.
ei.syrjintää kirjoitti:
Paitsi tietenkin nämä apua pyytävät homoseksuaalit ottaa puheeksi ongelmansa. Taisit unohtaa heidät.
En todellakaan pääse käsiksi uniisi, näkyihisi enkä haaveisiisi. Harmi...;)
vakivalheita kirjoitti:
Tuollaista toteamusta ei tieteessä ole tehty. Paitsi jonkun homotiedemiehen omaa propagandaa, ehkä.>Tuollaista toteamusta ei tieteessä ole tehty.
On tai ei, täysin tieteen mukainen se kyllä on. :)kauhujaKilju kirjoitti:
Miten se meteli voi nousta, kun kukaan ei noita homoja edes tunne?
- Hallaahon.äänestäjä7
TAVOITE PUOLESSA VÄLISSÄ 25 000 ON MUUTAMAN MINUUTIN PÄÄSTÄ TÄYNNÄ
IRTI EU:STA IRTI MONIKULTTUURISUUDESTA IRTI MATUJEN PALVONNASTA JA ETUOIKEUKSISTA
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2058
Ei kannata seurata Atte Jääskeläsien verorahoilla laiskottelevan Ylen ajankohtaisohjelmia, oma asia tietenkin, mutta etpä tiedä juuri mitään ja matujen rikokset pimitetään niin Suomessa kuin ulkomailla
Matu puukotti Vantaalla
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016063021822650_uu.shtml
Israelin alueella muslimi teurasti tuntemattoman koulutytön sänkyyn
http://edition.cnn.com/2016/06/30/middleeast/israeli-girl-stabbed/
SEBASTIAN TYNKKYNEN Jälleen voittoja! Uudesta nuorisolaista tuhotaan vaatimus monikulttuurisuuden edistämisestä. Tämä on ollut PS Nuoret pitkäaikainen tavoite!
irti eu:sta irti monikulttuurisuudesta
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2058
Israelin muslimi hyökkäsi kotiin sisälle ja tappoi 13-vuotiaan 8. luokkalaisen juutalaisen amerikkalaistytön Hallel Yaffa Arielin, joka oli myös Israelin kansalainen
http://edition.cnn.com/2016/06/30/middleeast/israeli-girl-stabbed/
17-vuotias muslimiterroristi Muhammad Nasser Tarayrah onnistuttiin ampumaan paikalle, IDF-joukot (puolustusvoimat) kertovat
Terroristi http://images1.ynet.co.il/PicServer4/2016/06/30/7103169/71031610992668640360no.jpg
murhasi Haliel Arielin tämän kotisänkyyn
http://images1.ynet.co.il/PicServer4/2016/06/30/7102930/71028880412038640360no.jpg - Aloittajaressukka
Ei taaskaan ymmärrä palstajaosta yhtään mitään. Tällä palstalla ei kuulu arvioida kristittyjen yhteisöjen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä.
- uloskaapista
Sellainen tärkeä hätä sinullakin sitten.
- einöpönnuukaa
uloskaapista kirjoitti:
Sellainen tärkeä hätä sinullakin sitten.
Hyvin kelpaa keskustelu täälläkin, eri osapuolille.
- turhakoOdotus
sage8 kirjoitti:
Hyvä kun kirkkokin osoittaa olevansa tasa-arvon ja ihmisarvon kunnioittamisen puolella.
Vielä kun saataisiin ateistit oppimaan saman. Neuvostoliitossa heidät päästettiin irti. Seurauksena teloiteltiin tai muuten vain tapettiin uskovaisia JA uskottomia kymmenin miljoonin.
- julkisuuspeli
sage8 kirjoitti:
Hyvä kun kirkkokin osoittaa olevansa tasa-arvon ja ihmisarvon kunnioittamisen puolella.
"Hyvä kun kirkkokin osoittaa olevansa tasa-arvon ja ihmisarvon kunnioittamisen puolella. "
Yksi ateistien vakiolavastuksia on se, että koetetaan esittää ainoastaan uskovien (ja mielellään ainoastaan kristittyjen uskovien) kritisoivan noita löperösti perusteltuja homokäsityksiä. Kyllä kritiikki on paljon laajempaa. Mutta uskovat voivat kylläkin olla asiassa enemmän esillä kuin vaikkapa tiedemiehet. Jos homot esittävät taipumuksestaan perustelemattomia väitteitä, sillä perusteella jollekin tiedemiehelle ei tule velvollisuutta tai edes mielenkiintoa lähteä asiaa oikaisemaan. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö tieteessä olisi aineistoa ja etteikö se kumoaisi homoseksuaalin esittämiä väitteitä. - Puolimatkalainen.höperö
julkisuuspeli kirjoitti:
"Hyvä kun kirkkokin osoittaa olevansa tasa-arvon ja ihmisarvon kunnioittamisen puolella. "
Yksi ateistien vakiolavastuksia on se, että koetetaan esittää ainoastaan uskovien (ja mielellään ainoastaan kristittyjen uskovien) kritisoivan noita löperösti perusteltuja homokäsityksiä. Kyllä kritiikki on paljon laajempaa. Mutta uskovat voivat kylläkin olla asiassa enemmän esillä kuin vaikkapa tiedemiehet. Jos homot esittävät taipumuksestaan perustelemattomia väitteitä, sillä perusteella jollekin tiedemiehelle ei tule velvollisuutta tai edes mielenkiintoa lähteä asiaa oikaisemaan. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö tieteessä olisi aineistoa ja etteikö se kumoaisi homoseksuaalin esittämiä väitteitä.Oletko sinä nimimerkki "julkisuuspeli" Tapio Puolimatkan oppilas. Sen mukaista tuo käsitys tieteenteosta on.
- uyjhtrgfedqwa
Puolimatkalainen.höperö kirjoitti:
Oletko sinä nimimerkki "julkisuuspeli" Tapio Puolimatkan oppilas. Sen mukaista tuo käsitys tieteenteosta on.
tuskin
- adhominem_
Puolimatkalainen.höperö kirjoitti:
Oletko sinä nimimerkki "julkisuuspeli" Tapio Puolimatkan oppilas. Sen mukaista tuo käsitys tieteenteosta on.
Mitähän silläkin olisi merkitystä, olisiko joku jonkun Puolimatkan tai neljännes- tai vaikka täysmatkan oppilas. Tosiasiat pysyvät silti samoina. Se on vaan jotenkin homojen kanssa keskustellessa outoa, että ei riitä se, mikä on totta, vaan pitäisi saada muut tolkotettua siihen, mikä itselle olisi isompi rauha.
- tarviiParaatin
adhominem_ kirjoitti:
Mitähän silläkin olisi merkitystä, olisiko joku jonkun Puolimatkan tai neljännes- tai vaikka täysmatkan oppilas. Tosiasiat pysyvät silti samoina. Se on vaan jotenkin homojen kanssa keskustellessa outoa, että ei riitä se, mikä on totta, vaan pitäisi saada muut tolkotettua siihen, mikä itselle olisi isompi rauha.
Jos homous olisikin identiteettikysymys. Mutta kun se on homoille enemmänkin missio.
turhakoOdotus kirjoitti:
Vielä kun saataisiin ateistit oppimaan saman. Neuvostoliitossa heidät päästettiin irti. Seurauksena teloiteltiin tai muuten vain tapettiin uskovaisia JA uskottomia kymmenin miljoonin.
Ainakin palstalla olevat ateistit ovat fiksuja ja tietäviä. Toisin kuin fundisuskovat.
julkisuuspeli kirjoitti:
Yksi ateistien vakiolavastuksia on se, että koetetaan esittää ainoastaan uskovien (ja mielellään ainoastaan kristittyjen uskovien) kritisoivan noita löperösti perusteltuja homokäsityksiä. Kyllä kritiikki on paljon laajempaa. Mutta uskovat voivat kylläkin olla asiassa enemmän esillä kuin vaikkapa tiedemiehet. Jos homot esittävät taipumuksestaan perustelemattomia väitteitä, sillä perusteella jollekin tiedemiehelle ei tule velvollisuutta tai edes mielenkiintoa lähteä asiaa oikaisemaan. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö tieteessä olisi aineistoa ja etteikö se kumoaisi homoseksuaalin esittämiä väitteitä.Tiede ei vielä varmasti edes tiedä mistä homoseksuaalisuus johtuu. Homoseksuaalien omat puheet suuntautuneisuudestaan ovat yhteneväisiä ja uskottavia. Niiden torjuminen uskonnolla on väärin ja valheellista.
- ho.hhoijaa
tarviiParaatin kirjoitti:
Jos homous olisikin identiteettikysymys. Mutta kun se on homoille enemmänkin missio.
todellisuudessa "missio" on vain niillä ihmisillä jotka eivät hyväksy muiden ihmisten homoutta. sehän tässä on ongelma. eivät homot kärsi homoudesta vaan syrjinnästä. sitä varten julkinen valta ei enää syrji. mutta miksi ihmeessä jotkut yhä jatkavat valitusta siitä että joku muu on homo. käsittämätöntä.
- auttakaa.heitä
ho.hhoijaa kirjoitti:
todellisuudessa "missio" on vain niillä ihmisillä jotka eivät hyväksy muiden ihmisten homoutta. sehän tässä on ongelma. eivät homot kärsi homoudesta vaan syrjinnästä. sitä varten julkinen valta ei enää syrji. mutta miksi ihmeessä jotkut yhä jatkavat valitusta siitä että joku muu on homo. käsittämätöntä.
"todellisuudessa "missio" on vain niillä ihmisillä jotka eivät hyväksy muiden ihmisten homoutta. sehän tässä on ongelma. "
Missio on ihmisillä, jotka ovat valmiita auttamaan hädänalaisia homoseksuaaleja, jotka kaipaavat eheytymistä ja vapautumista ahdistuksistaan joita homous heille aiheuttaa. Toivon kaikkien ihmisten haluavan auttaa näitä eheytyskaipaavia homoseksuaaleja. - ei.syrjintää
ho.hhoijaa kirjoitti:
"eivät homot kärsi homoudesta vaan syrjinnästä. sitä varten julkinen valta ei enää syrji."
Tämä homojen syrjintä on yleismaailmallinen ilmiö ja kestänyt ihmiskunnan ajan. TÄmä on eräs niistä homouden aiheuttamista vitsauksista eikä esim. nuoria homoiksi epäiltyjä ihmisiä lohduta tippaakaan se, että julkinen valta poliittisista syistä hyväksyy heidät. Ihmiset ei yleensäkään välitä tippaakaan poliitikkojen mielipiteistä. - ei.syrjintää
tarviiParaatin kirjoitti:
Homouden aggressiivinen lietsonta on tosiaan kääntymässä homoja itseään vastaan, koska ihmiset ovat jo lopen kyllästyneitä siitä että homoutta yritetään väkisin tunkea heidän kurkuistaan alas.
- wal.bel
ei.syrjintää kirjoitti:
"eivät homot kärsi homoudesta vaan syrjinnästä. sitä varten julkinen valta ei enää syrji."
Tämä homojen syrjintä on yleismaailmallinen ilmiö ja kestänyt ihmiskunnan ajan. TÄmä on eräs niistä homouden aiheuttamista vitsauksista eikä esim. nuoria homoiksi epäiltyjä ihmisiä lohduta tippaakaan se, että julkinen valta poliittisista syistä hyväksyy heidät. Ihmiset ei yleensäkään välitä tippaakaan poliitikkojen mielipiteistä.ihmisillä euroopassa ei ollut mitään pienintäkään ongelmaa homojen kaa ennen juutalaisen pienen kansan uskontoa mihin kuuluu anti-masturbaatio ja anti-homo sperman säästäväisyys -oppi.
antiikissa homous oli täysin ok. ruotsin vanhoissa maakuntalaeissa homous oli täysin ok.
historia pitää tuntea. homot kuuluvat historian isoon kuvaan.
homofobia ei. ei.syrjintää kirjoitti:
Tämä homojen syrjintä on yleismaailmallinen ilmiö ja kestänyt ihmiskunnan ajan. TÄmä on eräs niistä homouden aiheuttamista vitsauksista eikä esim. nuoria homoiksi epäiltyjä ihmisiä lohduta tippaakaan se, että julkinen valta poliittisista syistä hyväksyy heidät. Ihmiset ei yleensäkään välitä tippaakaan poliitikkojen mielipiteistä.Nämä Korkkiruuvin jutut kaikilla nimimerkeillään nyt ovat aina yhtä umpikieroja niin kauan kuin hän jaksaa palstoja "ansiokkaasti" kontribuoida.
ei.syrjintää kirjoitti:
Homouden aggressiivinen lietsonta on tosiaan kääntymässä homoja itseään vastaan, koska ihmiset ovat jo lopen kyllästyneitä siitä että homoutta yritetään väkisin tunkea heidän kurkuistaan alas.
Jos sinusta tuntuu että spermaa yritetään tunkea kurkustasi alas, olet varmaan jotenkin ollut juonessa mukana. Siis: niele!
- Idi.Ott
Jos sinusta tuntuu että spermaa yritetään tunkea kurkustasi alas, olet varmaan jotenkin ollut juonessa mukana. Siis: niele!
Olet varmaan homouden kannattaja, ainakin kirjoitustesi tasosta voisi näin päätellä?
Idi.Ott kirjoitti:
Olet varmaan homouden kannattaja, ainakin kirjoitustesi tasosta voisi näin päätellä?
Olen homouden ja etenkin heterouden kannattaja, joten olet kyllä oikeassa, neitiseni. Oliko muuta?
- ettäVanhaJuttu
Olen homouden ja etenkin heterouden kannattaja, joten olet kyllä oikeassa, neitiseni. Oliko muuta?
Kuitenkin kaikki jo olleet aikoja sitten perillä, että olet homouden kannattaja.
- repeauttaajanevvoo
ettäVanhaJuttu kirjoitti:
Kuitenkin kaikki jo olleet aikoja sitten perillä, että olet homouden kannattaja.
jos vain o joku homo kaveria paitti niin tiedetää, että ainakin Repen suuuntaa voi neuvoa
ettäVanhaJuttu kirjoitti:
Tietysti olen niiden kohdalla jotka ovat homoja, ja niiden kohdalla taas heterouden jotka heteroita ovat. Kannatan sitä, että ulkopuoliset eivät sählää ihmisten laillisissa yksityisasioissa, vai tykkäätkö kovastikin jos omiisi puututaan?
- hajauttamishoito
Tietysti olen niiden kohdalla jotka ovat homoja, ja niiden kohdalla taas heterouden jotka heteroita ovat. Kannatan sitä, että ulkopuoliset eivät sählää ihmisten laillisissa yksityisasioissa, vai tykkäätkö kovastikin jos omiisi puututaan?
Onhan sinulla työttömällä aikaa lohdutella, jos on joku homo onneton. Vai oletkos jo lohdutellutkin?
- t.ietämätön
Mistäköhän johtuu että Amerikassa useat osavaltiot on alkaneet rajoittaa nk eheytyshoitojen antamista? Hmm?
- Eheytystä.taas
Tästähän se johtuu:
http://www.vanhemmat.com/keskustelu/viewtopic.php?t=6619
Hoito-ohjelma jättää ikuiset traumat
ja näitä hihhuliguruja vaan sikiää, koska Jeesus pelastaa. - torpanpoikanen
Eheytystä.taas kirjoitti:
Tästähän se johtuu:
http://www.vanhemmat.com/keskustelu/viewtopic.php?t=6619
Hoito-ohjelma jättää ikuiset traumat
ja näitä hihhuliguruja vaan sikiää, koska Jeesus pelastaa.Eheytys tuottaa aina hyviä tuloksia heidän parissaan jotka sitä aidosti tarvitsevat.
On tietysti on homoseksuaaleja, jotka pahantahtoisesti pyytävät "apua" ja sitten heitä jotka katkeroituvat kun uskovat eivät toimikaan heidän käskyjensä mukaan ja näistä sitten sikiää joskus jopa koko elämänmittainen kostonhalu. - nokian.pamputuseheytys
torpanpoikanen kirjoitti:
Eheytys tuottaa aina hyviä tuloksia heidän parissaan jotka sitä aidosti tarvitsevat.
On tietysti on homoseksuaaleja, jotka pahantahtoisesti pyytävät "apua" ja sitten heitä jotka katkeroituvat kun uskovat eivät toimikaan heidän käskyjensä mukaan ja näistä sitten sikiää joskus jopa koko elämänmittainen kostonhalu.Mitä hyvää Nokian Missiomaailman pastori Markku Koivisto sai uhrilleen. Hyväksyt siis tämänkaltaisen eheyttämisen kehumalla, että se tuottaa tuloksia. Oletko siis samanlainen hyväksikäyttäjä, jonka eheyttämisen tulos on spermalasti nuoren miehen perseelle?
torpanpoikanen kirjoitti:
Eheytys tuottaa aina hyviä tuloksia heidän parissaan jotka sitä aidosti tarvitsevat.
On tietysti on homoseksuaaleja, jotka pahantahtoisesti pyytävät "apua" ja sitten heitä jotka katkeroituvat kun uskovat eivät toimikaan heidän käskyjensä mukaan ja näistä sitten sikiää joskus jopa koko elämänmittainen kostonhalu.Eli koska "eheytystä" ei sivistysmaissa "aidosti" tarvitse enää kukaan, johtopäätös on helppo.
- tiet.kutsuu
Siinäpähän rajoittavat, mutta koska joka tapauksessa tulee aina olemaan homoseksuaaleja, jotka haluavat hoitoa ja eheyttämistä vaivoistaan ja homoudestaan, niin tottakai heitä autetaan eikä mikään maallinen laki voi kieltää avunantamista tarvitsijalle.
- o-o-
Toki jos ympäristön paine ja päsmäys pakottaa muuttamaan identiteettiään mutta se on asia erikseen ja verrattavissa myös vaikkapa kristittyyn kohdistuvaan paineeseen muuttua toiseksi kuin mitä on.
- wal.bel
o-o- kirjoitti:
Toki jos ympäristön paine ja päsmäys pakottaa muuttamaan identiteettiään mutta se on asia erikseen ja verrattavissa myös vaikkapa kristittyyn kohdistuvaan paineeseen muuttua toiseksi kuin mitä on.
sikäli ei ole verrattavissa.... että joka jätkä kyllä tietää millainen kontrolli hänellä on omaan elimeensä. sen elimen toiminnoistahan tässä on kysymys. kontrollia tavallaan joskus on, mutta sitten ei kuitenkaan ollenkaan.
uskontoakin voi ääritilanteessa vaihtaa kuten poliittista kantaa, suosikkilätkäjoukkuetta, automerkkiä tai puolisoa jos on etuja saavutettavana. mutta seksuaaliviettiä homo ei sen enempää kuin heterokaan voi vaihtaa.
jos hiemankin lukee "eheytyneiden" ex-gay -ihmisten raportteja, niin usea on itse asiassa samaa mieltä. heille ex-gay elämä ei tarkoita homoseksuaalisten ajatusten katoamista ja täyteen heteroviettiin siirtymistä, vaan joko pidättäytymistä homoseksistä tai tyytymistä vähemmän tyydyttävään heteroseksiin. emme tietenkään tiedä kuinka biseksuaaleja nämä ex-gayt todellisuudessa ovat alun perin.
paras tilanne on ehdottomasti se että aikuiset voivat omassa sosiaalisessa ympäristössään toteuttaa itseään aidosti, joko homona tai heterona. - ajan.kulku
wal.bel kirjoitti:
sikäli ei ole verrattavissa.... että joka jätkä kyllä tietää millainen kontrolli hänellä on omaan elimeensä. sen elimen toiminnoistahan tässä on kysymys. kontrollia tavallaan joskus on, mutta sitten ei kuitenkaan ollenkaan.
uskontoakin voi ääritilanteessa vaihtaa kuten poliittista kantaa, suosikkilätkäjoukkuetta, automerkkiä tai puolisoa jos on etuja saavutettavana. mutta seksuaaliviettiä homo ei sen enempää kuin heterokaan voi vaihtaa.
jos hiemankin lukee "eheytyneiden" ex-gay -ihmisten raportteja, niin usea on itse asiassa samaa mieltä. heille ex-gay elämä ei tarkoita homoseksuaalisten ajatusten katoamista ja täyteen heteroviettiin siirtymistä, vaan joko pidättäytymistä homoseksistä tai tyytymistä vähemmän tyydyttävään heteroseksiin. emme tietenkään tiedä kuinka biseksuaaleja nämä ex-gayt todellisuudessa ovat alun perin.
paras tilanne on ehdottomasti se että aikuiset voivat omassa sosiaalisessa ympäristössään toteuttaa itseään aidosti, joko homona tai heterona." heille ex-gay elämä ei tarkoita homoseksuaalisten ajatusten katoamista ja täyteen heteroviettiin siirtymistä, vaan joko pidättäytymistä homoseksistä tai tyytymistä vähemmän tyydyttävään heteroseksiin. emme tietenkään tiedä kuinka biseksuaaleja nämä ex-gayt todellisuudessa ovat alun perin. "
Synti houkuttaa ihmistä koko elämän ajan, myös ex-homoja. Oleellista on, että ei enää anna synnille valtaa. - dncjcjfjdjsj
ajan.kulku kirjoitti:
" heille ex-gay elämä ei tarkoita homoseksuaalisten ajatusten katoamista ja täyteen heteroviettiin siirtymistä, vaan joko pidättäytymistä homoseksistä tai tyytymistä vähemmän tyydyttävään heteroseksiin. emme tietenkään tiedä kuinka biseksuaaleja nämä ex-gayt todellisuudessa ovat alun perin. "
Synti houkuttaa ihmistä koko elämän ajan, myös ex-homoja. Oleellista on, että ei enää anna synnille valtaa.synti on uskonnon määrittelemä käsite.
- shame_on_faggots
Porttokirkko marssii kadotuksen puolesta Luciferin nimeen - amen.
- kerrankin-oikeata-asiaa
Taidat kerrankin kirjoittaa suoraa asiaa Helsingin Siionista.
- tyrmistynyt
Teemu Laajasalo on eksynyt suosion kalasteluun. Järkyttvää on sateenkaarilipun, eli Lusiferin lipun tuominen Kallion kirkoon. En astu enää koskaan Kallion kirkoon.
- wanted.ted.or.alive
Tuskin olet siellä aikaisemminkaan käynyt. Kellot sinulle kuitenkin jo soi.
- o-o-
Putin osallistuu myös Helsingin Pride marssiin koska kotimaassa se ei ole niin helppoa.
Kävelee käs käässä salen kaa... - ristin.sielu
Tuo on varmaan totta, että Laajasalo on vain suosion kalastelija, joka tekee lähes mitä tahansa minkä kautta saa tämän maailman hyväksyntää. Kristuksen risti ei paljoa kiinnosta häntä.
- oma.asia
Huolehdi vain omasta rististäsi!
- ristin.sielu
oma.asia kirjoitti:
Huolehdi vain omasta rististäsi!
Evankelistana tähän mulla ei ole lupaa. Jeesus käski julistaa evankeliumia kaikelle kansalle.
ristin.sielu kirjoitti:
Evankelistana tähän mulla ei ole lupaa. Jeesus käski julistaa evankeliumia kaikelle kansalle.
Eikös hän käskenyt tehdä kaikki kansat opetuslapsikseen, jos oikein tarkkoja ollaan?
Tätähän te ette oikein tahdo muistaa, koska se toisi kiusallisella tavalla tikun nokkaan sen, että olette surkeita "julistajia" ettekä tee niitä opetuslapsia edes sitä tahtia kuin nykyiset menettävät uskonsa.- monetHuolet
Eikös hän käskenyt tehdä kaikki kansat opetuslapsikseen, jos oikein tarkkoja ollaan?
Tätähän te ette oikein tahdo muistaa, koska se toisi kiusallisella tavalla tikun nokkaan sen, että olette surkeita "julistajia" ettekä tee niitä opetuslapsia edes sitä tahtia kuin nykyiset menettävät uskonsa.Nyt on umpiatte jo huolissaan evankelioinnin etenemisestä. Tai olevinaan.
monetHuolet kirjoitti:
Nyt on umpiatte jo huolissaan evankelioinnin etenemisestä. Tai olevinaan.
Kerropa sille umpiatelle vaikka terveisiä sitten, jos olette puheväleissä.
Omasta puolestani olisi kiinnostavaa nähdä ja kuulla täysjärkistä, kohdettaan kunnioittavaa evankeliointia muiltakin kuin joiltakin kirkon papeilta.
- outo.historia
Tämä on kyllä eräs oudoimmista asioista kirkon historiassa, että nimenomaan homoseksuaaleja kirkko haluaa johdattaa kadotukseen väärällä opetuksellaan. Aikaisemmin kirkko julisti, että kaikki ovat tasa-arvoisia suhteessa kristinuskoon ja kaikille opetetaan samalla tavalla. Mutta homoseksuaalien kohdalla kirkko on tehnyt poikkeuksen ja heille halutaan antaa erivapaus tehdä syntiä ja olla syntinen ilman parannuksen tekoa ja katumusta. Ei ymmärrä!
- Olet.Outo
Hyväksyyhän kirkko avioeronkin, ja vihkii eronneita uudestaan, ei ihan raamatun mukaista.
Naispapit, ei raamatun mukaista.
Jne.
Miksi nostat esiin vain homouden etkä puutu muihin raamatun vastaisuuksiin?
Ja miksi heität ensimmäisen kiven, oletko synnitön?
- Näinsemenee
No, kun eksytys on jo niin pitkällä että valitukin eksyvät. Sielunvihollinen iloitsee synnin tekemisestä ja parannuksen teon tarpeettomuudesta. Arkkipiispa ja monet piispat ovat eksyneitä paimenia. Uususkonnollisuudella ei kukaan pelastu.
- Tunsin-sen.että
JEESUS oli mukana PRIDESSA!!
- ylpeysilo
Oliko Kallion palokuntakin mukana isoine letkuineen?
Kirkkolla on paha identiteettikriisi, kun sen täytyy olla näyttävästi mukana missä vaan touhussa, mikä ei oikeastaan edes kirkolle kuulu. Seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen yksityisasia ja homous on vain yksi niistä. Homous on aina ollut enemmän tai vähemmän suosittu juttu jo Antiikin ajoista saakka ja mikään ei ole siinä suhteessä muuttunut, paitsi ehkä jatkuva hölinä homoudesta. Jeesuksen kannalta homot ovat varmaankin samanlaisia ihmisiä kuin muutkin, eivätkä he tarvitse erikoishuomiota sen enempää kuin muutkaan. Alkaa mennä jo naurettavuuksiin koko touhu. Ehkä aikamme on aika sairas monin eri tavoin. Hedonismi, pinnallisuus ja hedonismi alkavat olla vähitellen tapissa. Joku Rooman valtakunta sortui samaan ilmiöön ja on ihan mielenkiintoista nähdä miten meidänkin oikein käy? - pahoinpahoinvoiva
Jumalan Pyhä Henki ei ollut läsnä. Sen koin hengessäni kun katsoin tuota kulkuetta. Jos joku näki Jeesuksen,niin sielunviohollinen on heittäynyt valejeesukseksi eksyttäen Kallion kirkkoherrankin. Oliko kulukueessa Mäkinen ja muut piispat ja piispatteret?
- ylhäältä
No kyllä ainakin lehtikuvista päätellen meno oli kuin Sodomassa ikään.
- OliLäsnä
Monien paikalla olleiden mukaan Pyhä Henki oli voimakkaasti läsnä.
Jos olet eri mieltä niin todista väitteesi. - ylhäältä
OliLäsnä kirjoitti:
Monien paikalla olleiden mukaan Pyhä Henki oli voimakkaasti läsnä.
Jos olet eri mieltä niin todista väitteesi.Ainakin kadun varsilla oli uskovaisia rukoilemassa näiden eksyneitten ja eksytettyjen puolesta. Uskon sanan ulottumattomissa he jo olivat eli rukous on ainut mitä voimme tehdä tuhoon kulkevien ihmisten puolesta.
"Monien paikalla olleiden mukaan Pyhä Henki oli voimakkaasti läsnä."
Uskon että näiden mielipiteiden esittäjät olivat liberaaleja :) Eli se siitä. - ennenMyöhää
ylhäältä kirjoitti:
Ainakin kadun varsilla oli uskovaisia rukoilemassa näiden eksyneitten ja eksytettyjen puolesta. Uskon sanan ulottumattomissa he jo olivat eli rukous on ainut mitä voimme tehdä tuhoon kulkevien ihmisten puolesta.
"Monien paikalla olleiden mukaan Pyhä Henki oli voimakkaasti läsnä."
Uskon että näiden mielipiteiden esittäjät olivat liberaaleja :) Eli se siitä.Onhan Pyhä Henki voinut olla läsnä. Pitäähän jonkun varoittaa.
- gjkkhgcgvhc
Nim pahoivoivapahoivoiva ja minä voin pahoin kun näen tuota sinun oksennuskirjoitustasi valehtelija ja vääristelijä!!!
- tasa.arvo
Mihin kirkko unohti tasa-arvon? Aikaisemmin kirkko julisti, että kaikki ovat tasa-arvoisia suhteessa kristinuskoon ja kaikille opetetaan samalla tavalla. Mutta homoseksuaalien kohdalla kirkko on tehnyt poikkeuksen ja heille halutaan antaa erivapaus tehdä syntiä ja olla syntinen ilman parannuksen tekoa ja katumusta. Uskon, että loppujen lopuksi ainoallakaan papilla ei ole oikeutta työstää ja varustaa homoseksuaalit kadotukseen, vaan myös homoseksuaaleille tulee julistaa Kirjoitusten mukaista evankeliumia.
- etkannatatasaarvoa
Hyväksyyhän kirkko avioeronkin, ja vihkii eronneita uudestaan, ei ihan raamatun mukaista.
Jne.
Miksi vaihdoit nimimerkkiä? - tasa.arvo
etkannatatasaarvoa kirjoitti:
Jne.
Miksi vaihdoit nimimerkkiä?Tuo on totta, että se rappio on edennyt asteittain. Raamatusta ei näköjään pitäisi muuttaa pienintäkään piirtoa, ei yhtä ainutta pilkkua, kuten Jeesus osuvasti asian ilmaisee. Jos muutetaan niin rappio ja tuho on edessä. Mutta tuon tasa-arvoisuuden jättämistä ihmettelen, kun kirkko kuitenkin yhä PUHUU tasa-arvosta.
- vakava_asia
Kirkon olisi syytä ihan itsensä takia tehdä parannus synneistään ja alkaa ottamaan Raamattu vakavasti. Jumala ei anna häpäistä nimeään loputtomasti, lopulta tulee tuomio. Eelin pojat olivat pahoja pappeja vanhassa testamentissä ja lopulta armon aika oli mennyt ohi, he eivät kuunnelleet enää neuvoja, oli tuomion aika.
1.Sam.2
12 Mutta Eelin pojat olivat kelvottomia miehiä; he eivät välittäneet Herrasta
13 eivätkä siitä, mitä papeilla oli oikeus kansalta saada. Niin usein kuin joku uhrasi teurasuhria, tuli papin palvelija lihan kiehuessa, kolmihaarainen haarukka kädessänsä,
14 ja pisti sen kattilaan tai ruukkuun tai pannuun tai pataan, ja kaikki, minkä haarukka toi mukanaan, sen pappi otti itselleen. Niin he tekivät kaikille israelilaisille, jotka tulivat sinne Siiloon.
15 Jo ennenkuin rasva oli poltettu, tuli papin palvelija ja sanoi miehelle, joka uhrasi: Anna liha paistettavaksi papille, sillä hän ei ota sinulta keitettyä lihaa, vaan raakaa.
16 Kun mies sanoi hänelle: Ensin poltettakoon rasva; ota sitten itsellesi, mitä haluat, niin hän sanoi: Ei niin, vaan anna se nyt heti, muutoin minä otan väkisin.
17 Ja nuorten miesten synti oli kovin suuri Herran edessä, koska he pitivät Herran uhrilahjan halpana.
22 Mutta Eeli oli käynyt hyvin vanhaksi; ja kun hän sai kuulla, mitä hänen poikansa tekivät kaikelle Israelille, ja että he makasivat niiden naisten kanssa, jotka toimittivat palvelusta ilmestysmajan ovella,
23 sanoi hän heille: Miksi te sellaista pahaa teette, mitä minä teistä kuulen kaikelta tältä kansalta?
24 Ei niin, poikani! Ei ole hyvä se huhu, jonka minä kuulen kulkevan Herran kansan seassa.
25 Jos ihminen rikkoo ihmistä vastaan, niin Jumala voi olla hänellä välittäjänä; mutta jos ihminen rikkoo Herraa vastaan, niin kuka voi ruveta hänelle välittäjäksi? Mutta he eivät kuulleet isäänsä, sillä Herra tahtoi surmata heidät.
27 Ja Eelin luo tuli Jumalan mies ja sanoi hänelle: Näin sanoo Herra: Enkö minä ilmestynyt sinun isäsi suvulle, kun he olivat Egyptissä faraon huoneen vallassa?
28 Ja minä valitsin heidät kaikista Israelin sukukunnista olemaan pappeinani, nousemaan minun alttarilleni, polttamaan suitsuketta ja kantamaan kasukkaa minun edessäni; ja minä annoin sinun isäsi suvulle kaikki israelilaisten uhrit.
29 Miksi te häpäisette minun teurasuhrini ja ruokauhrini, jotka minä olen säätänyt asuntooni? Ja miksi sinä kunnioitat poikiasi enemmän kuin minua, niin että te lihotatte itseänne parhaalla osalla jokaisesta minun kansani Israelin uhrilahjasta?
30 Sentähden Herra, Israelin Jumala, sanoo: Minä olen tosin sanonut: sinun sukusi ja sinun isäsi suku saavat vaeltaa minun edessäni iäti. Mutta nyt Herra sanoo: Pois se! Sillä minä kunnioitan niitä, jotka minua kunnioittavat; mutta jotka minut ylenkatsovat, ne tulevat halveksituiksi.
31 Katso, päivät tulevat, jolloin minä katkaisen sinun käsivartesi ja sinun isäsi suvun käsivarren, niin ettei kukaan sinun suvussasi elä vanhaksi.
32 Ja sinä saat nähdä minun asuntoni olevan puutteessa huolimatta kaikesta siitä hyvästä, mikä tulee Israelille. Eikä kukaan sinun suvussasi ole koskaan elävä vanhaksi.
33 Kuitenkaan minä en hävitä kaikkia sinun omaisiasi alttariltani, niin että sammuttaisin sinun silmäsi ja näännyttäisin sielusi; mutta kaikki sinun suvussasi kasvaneet kuolevat miehiksi tultuaan.
34 Ja merkkinä tästä on sinulla oleva se, mitä kahdelle pojallesi, Hofnille ja Piinehaalle, tapahtuu: he kuolevat molemmat samana päivänä. - järkyttynyt
Kirkon on palattava Raamatulliselle linjalle välittömästi ja arkkipiispan kaduttava vääriä lausuntojaan homoudesta Suomen eduskunnalle.
Arkkipiispa on täysin eksyksissä. Näkikö kukaan tätä koppahiippalakkista sateekaarilipun heiluttajaa pridekulueessa Turusta ? Oliko siellä Iraja,entä Tarja. Hän, joka antoi kerran pokaalin tälle paholaisjoukolle Senaatintorilla.
Täytyy sanoa että Jumala on tähän asti on ollut armoillinen, mutta mitta on nyt täysi synnin saastalle. Kallion kirkkoherralla on suosio mennyt päähän, kun otti tämän antikristillisen tapahtumaan kirkkoonsa. - Kattiakanssa
Onneksi erosin iime vuona kirkosta askolan ja mäkisen puheiden vuoksi.
Ei tarvi enää olla tota homohillumista kustantamassa. - harkitsensamaa
Oikea päätös. Älä kuitenkaan luovu Jeesuksesta syntisten Vapahtajasta. Vain Hänessä on uskovien pelastus taivaaseen.
Kirkko on ja vapaamuurari pellepiispoineen menossa helvetin kuiluun.Kirkon muodollinen jäsenyys ei ketään pelasta, jos jäsen kieltää Jeesukseen. - mailaailalla
Minä tein pesäeron jo 80-luvun alussa ja siirryin ns. vapaan suunnan srk:n ja olen saaut hyvää Raamatun opetusta sillä. Käyn joskus lut. kirkossakin jos on uskovainen pappi ( hassua, mutta totta, esim. leipäpapit yms.) puhumassa. Lisäksi, minulla monia veljiä, sisaria jotka yrittävät pysyä lut. kirkossa niin kauan kuin se on mahdollista. Haluavat olla valona ja suolana yhä enemmän mallistuvassa ev. lut. kirkossa.
- KäyKipeästi
Kirkkohallitus toimi kaikin oimin avioliittolain tasa-arvoistamista vastaan. Kun lakialoite kuitenkin hyväksyttiin, kirkko on istunut kahdella pallilla... Siinä voi käydä kipeästi.
- Kirkonhäviö
Kirkko toimii tunnustustaan vastaan jos hyväksyy homoliitot
Kirkonhäviö kirjoitti:
Kirkko toimii tunnustustaan vastaan jos hyväksyy homoliitot
Ei pelkoa, ei hyväksy koskaan.
- kirkkoSeulotaanPian
"Kallion seurakunta on aktiivisesti mukana Pride-viikolla sekä Helsingin Pride-kulkueessa ja puisto-juhlassa mm jakamassa sateenkaari-krusifikseja!"
Surkeata. Sen sijaan, että julistettaisiin Jeesuksen mallin mukaisesti katumusta ja Jumalan tuntemista, jaetaankin joutavaa rihkamaa. - jk-------
Nythän se kirkon hajaanus vasta räjähtääkin käyntiin. Arkkipiispa ja muut liperaalipiispat ovat johtaneet kirkon harhapoluille. Voi raukkoja kun rupeavat mielistelemään maailmoja.
- SanassaSanottu
Raamattu varoittaa mukautumasta tämän maailman mukaan.
- Jeesus-pride
SanassaSanottu kirjoitti:
Raamattu varoittaa mukautumasta tämän maailman mukaan.
Siksi Jeesuskin kulki mieluummin tavallisten ihmisten mukana kuin raamattufundisten käskyläisenä. Jeesus kantoi Pride-kylttiä yhdessä tapaamansa "porton" kanssa.
- Sthlm
Ruotsin kristiisdemokraattien pj osallistui Tukholman Pride -marssille.
- Näinonon
Hän on ollut eksynyt lammas
- Näinnäen
Niin on tainnut eksyä suurin osa Suomen papistoakin piispojen painostuksessa ja naisapappien lespoilussa.
- jk--------
Laajasaloa kiehtoo enemmänkin viihdemaailma kuin Raamatun sanassa pysyminen. Tiettävästi yleleaks jatkuu syksyllä. Kallion ja Paavalin srk:ssa taitaa alle 50% olla enään seurakunnan jäseniä ja luterilaisten seurakuntien kirkossa käyntiluvut pääkaupunkiseudulla minimaalisen vähäisiä. Viihteellä ja pridekulkueilla ei uskoon tulla. On hyvä muistaa että lopunajalla valitutkin eksyvät.
>> Kallion seurakunta on aktiivisesti mukana Pride-viikolla <<
Fundiksia kiinnostaa kaikki se joka liittyy jotenkin homoseksuaalisuuteen.
Enemmistö, eli heterot nai ja lisääntyy susipareina ilman että heitä vähääkään kiinnostaa avioliitto saati ahdasmielinen kristinusko. Mutta eipä kiinnosta fundamentalistiakaan heterous, koska siitä ei pääse kettuilemaan. Päätyisivät vain naurualaisiksi.
Niinpä kaikki fundis-reppanat puivat nyrkkiä homoudelle kun eivät muutakaan osaa tai uskalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143