Punaset pallot Porin päällä

Minä taas kyselen niitten pallukoiden perään, jotka nähtiin Porin taivaalla, jos en väärin muista, niin vuosi oli 2005.

Tossa ne pallot marssi, rytmikkäästi niin kuin mittarimato koillisesta länteen päin kaupungin kattojen yllä.

Kyllä, omin silmin näin tapahtuman. Omassa pihassani olin puhelimessa ja myös puhelimeen kerroin, että taivaalla vilkkuu punasia valoja rytmikkäästi sammuen, syttyen ja reippaasti edeten.

Myöhemmin illalla tulin tälle palstalle käymään kysyäkseni, josko joku tietää, mitä valot ovat?
Kun avasin palstan, niin joku oli jo ennen minua ehtinyt kysyä asiaa ja saanut vastaukseksi, että valot ovat merisateliitteja.

Selitys uppos minuun kuin veitsi voihin ja asia jäi sikseen.

Muutamaa vuotta myöhemmin asia alkoi vaivata, kun ei niistä merisateliiteista löytynyt mitään tietoa netistä tai minä en ainakaan löydä.
Täältä palstalta oli poistettu sen porilaisen kysely niistä pallukoista, mikä ihmetytti minua ja ihmetyttää edelleen.

Osaako joku mulle kertoa nyt jotain näistä merisateliiteistä?
9277
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

En tiedä mikä on "merisatelliitti" mutta tiedän että amerikkalaiset NOSS-satelliitit valvovat meriliikennettä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/NOSS-satelliitit

Varsin usein olen löytänyt NOSS-satelliiteista selityksen jonkun ufohavainnolle.

Äänestä
  • Nyt vaikuttaa lupaavalta eli kolmiokävelyltä se taivaalla näyttikin.
    Niitä täytyi olla useampi peräkkäin, koska valot olivat kahtena yhdensuuntaisena 'janana' ja ne välkkyivät vuorotellen rytmikkäästi vee muodostelmassa ikään kuin eteenpäin .
    Hei, kiitos tiedosta.

Äänestä

• Jussi24 kirjoitti:

Tässä vielä NOSS-satelliiteista:

http://www.behindthethrone.net/lehtijutut/Lentävät satelliittikolmiot hämmästyttävät (1994).pdf

Pysyisit juttuinesi siellä omalla sivustolla "jussi" onko tämä sinun uusin nimmarisi?
    Onko vaikeata olla täältä pois joka vuorokausi?

Äänestä

• Kiitos linkistä!
    Sivustokin vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Äänestä

• Se on Sinuhe Egyptiläisen rakentama sivusto. Suosittelen vilkaisemaan :)

Äänestä

• Jussi24 kirjoitti:

Tässä vielä NOSS-satelliiteista:

http://www.behindthethrone.net/lehtijutut/Lentävät satelliittikolmiot hämmästyttävät (1994).pdf

Mahtavaa Jussi! Elämäni muuttui ihanaksi kun pääsin tuonne sivustolle! Erityisesti varaktorin suunnaton ammattitaito pisti silmääni, kuin Holopaisen heitto Kaustisilla kesämökkiläisten tikkakisassa 1978. Tuollainen mieshän on ihmisnero! Veikkaan että on komeakin pentele ja lahjakas myös yleisurheilussa ja sanaristikoissa? On hyvä että monilahjakkudet ratkovat kaikki ihmejutut, joita ei tavallinen tyhmäkansa kykene ratkomaan, koska ihmejutut on vaikeita ja tyhmäkansa tyhmää. Me kans luultiin Vantaalla kerran että meidän pihalla luikertelee käärme. Seppo siirsi sitten sen pussissa metsänlaitaan kun lapsia pelotti se sihisevä luikero. Kohta se luikerteli takaisin. No myöhemmin kuitenkin kuultiin yheltä Jussilta että sen veljen Datsunista oli suunnilleen samana vuonna irronnut tuulettajan hihna Karstulassa. Sitte joku just sellainen viisas niinkuin toi varaktori, älys että se meidän käärme varmaan olikin Jussin veljen Datsunin tuulettajan hihna! Eihän me tavalliset toljakkeet älytty, että se olikin Jussin veljen Datsunin tuulettajan hihna! Just siitä syystä me tarvitaan noita viksuja älyniekkoja, ettei me impesillit nähdä ihan omiamme. Kiitti viel kerra!

Äänestä

kummiskaan otanu kuvaa niistä... kännystä akku loppu ja noin?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

TaivasTähyilijä kirjoitti:

Minä taas kyselen niitten pallukoiden perään, jotka nähtiin Porin taivaalla, jos en väärin muista, niin vuosi oli 2005.

Tossa ne pallot marssi, rytmikkäästi niin kuin mittarimato koillisesta länteen päin kaupungin kattojen yllä.

Kyllä, omin silmin näin tapahtuman. Omassa pihassani olin puhelimessa ja myös puhelimeen kerroin, että taivaalla vilkkuu punasia valoja rytmikkäästi sammuen, syttyen ja reippaasti edeten.

Myöhemmin illalla tulin tälle palstalle käymään kysyäkseni, josko joku tietää, mitä valot ovat?
Kun avasin palstan, niin joku oli jo ennen minua ehtinyt kysyä asiaa ja saanut vastaukseksi, että valot ovat merisateliitteja.

Selitys uppos minuun kuin veitsi voihin ja asia jäi sikseen.

Muutamaa vuotta myöhemmin asia alkoi vaivata, kun ei niistä merisateliiteista löytynyt mitään tietoa netistä tai minä en ainakaan löydä.
Täältä palstalta oli poistettu sen porilaisen kysely niistä pallukoista, mikä ihmetytti minua ja ihmetyttää edelleen.

Osaako joku mulle kertoa nyt jotain näistä merisateliiteistä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu