Lähti tästäkin koneesta Windows

heitä-Windows-menemään

Eikä tule takaisin.
On niin rauhallista... ei rouskuta kovalevykään... eikä virustutka kiusaa mainoksilla... käynnistyy ja sammuu nopeaan...
Aaaaaaah...

10

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karmaiseva_Tuholainen

      Ei varmasti lähtenyt! Tai se kone vetelee jo viimeisiään ja on siellä sinun autotallissa joutokoneena.
      Silloin on sama, mikä siinä on vai onko koko konetta ollenkaan.

      Kaikki tarvitsevat Windowsia ja käyttävätkin sitä! On turha kuvitella, että joku pärjäisi pelkästään tubutimella.

      Tubutin edustaa moni-ultra-toimimattomuutta ja on tuhonut tietokoneita jo vuodesta 1994 asti.....†

      • Kari_Tuholainen

        Me normaalit ihmiset kykenemme käyttämään monenlaisia käyttöjärjestelmiä niin palvelimissa, pöytäkoneissa kuin mobiililaitteissakin. Toista se on hihhuleilla: hehän pystyvät käyttämään ainoastaan Windowsia ja sitäkin heikosti, vieläpä takertuen johonkin ikivanhaan versioon.....†


      • ms-papukaijat

        Itse asiassa tubuttimet ovat tuhonneet tietokoneita jo vuodesta 1981 alkaen jolloin ms julkaisi siitä ensimmäisen version.

        On surullista kuinka windows tekee faneistaan papukaijan lailla vuodesta toiseen samoja valheita jankuttavia kuolaavia ääliöitä.

        Vielä surullisempi tapaus on ristiurpo kenet windows on ajanut sellaiseen hulluuteen että kaveri ei enää viimeiseen 15 vuoteen ole saanut kiksejä kuin vittuilemalla ja valehtelemalla muille. Sääliksi käy hänen läheisiään sillä ristiurpon kaltainen patologinen tapaus ei osaa kuin satuttaa lähipiiriään, niin henkisesti kuin pahimmassa tapauksessa vielä fyysisestikin.


      • VainYksiWajakkiJäljellä

        Ei tällä palstalla ole enää kuin yksi witutinwajakki jäljellä. Ristirunkkari trollaa täällä windowsia yksin kaikkine nimimerkkeineen. Muut windowspellet ovat jo aikaa sitten antaneet periksi, poistuneet takavasemmalle vähin äänin ja siten myöntäneet että linux voitti sodan.


    • ri_itu

      Kun seiskan tuki loppuu, loppuu Windowsin käyttökin. Yhteen läppäriin laitoin Mintin ja tulin siihen tulokseen että pärjään loppuelämäni ilman winukkaa.

      • ParasOnn

        Kannattaa laittaa windows ubuntu mate, ei lämpiä prossu.


      • Vain_tubutin_tuhoo

      • Jälleen kerran raikas tuulahdus menneiltä vuosikymmeniltä…


      • Tubutin_linuks_hitsaa
        Vain_tubutin_tuhoo kirjoitti:

        Mikä tahansa tubutin tuhoaa prossun kun prossun: http://aijaa.com/JCSgJC

        Prossut se hitsaa......†

        Eihän tuosta kuvakaappauksesta selviä mitään.


    • Linuks_kaatopaikka

      Suloisen ihanasti jo 8 vuotta Windowsia, eikä vielä ensimmäistäkään täällä♥
      Windowsit XP ja 7♥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe