Eikä tule takaisin.
On niin rauhallista... ei rouskuta kovalevykään... eikä virustutka kiusaa mainoksilla... käynnistyy ja sammuu nopeaan...
Aaaaaaah...
Lähti tästäkin koneesta Windows
10
148
Vastaukset
- Karmaiseva_Tuholainen
Ei varmasti lähtenyt! Tai se kone vetelee jo viimeisiään ja on siellä sinun autotallissa joutokoneena.
Silloin on sama, mikä siinä on vai onko koko konetta ollenkaan.
Kaikki tarvitsevat Windowsia ja käyttävätkin sitä! On turha kuvitella, että joku pärjäisi pelkästään tubutimella.
Tubutin edustaa moni-ultra-toimimattomuutta ja on tuhonut tietokoneita jo vuodesta 1994 asti.....†- Kari_Tuholainen
Me normaalit ihmiset kykenemme käyttämään monenlaisia käyttöjärjestelmiä niin palvelimissa, pöytäkoneissa kuin mobiililaitteissakin. Toista se on hihhuleilla: hehän pystyvät käyttämään ainoastaan Windowsia ja sitäkin heikosti, vieläpä takertuen johonkin ikivanhaan versioon.....†
- ms-papukaijat
Itse asiassa tubuttimet ovat tuhonneet tietokoneita jo vuodesta 1981 alkaen jolloin ms julkaisi siitä ensimmäisen version.
On surullista kuinka windows tekee faneistaan papukaijan lailla vuodesta toiseen samoja valheita jankuttavia kuolaavia ääliöitä.
Vielä surullisempi tapaus on ristiurpo kenet windows on ajanut sellaiseen hulluuteen että kaveri ei enää viimeiseen 15 vuoteen ole saanut kiksejä kuin vittuilemalla ja valehtelemalla muille. Sääliksi käy hänen läheisiään sillä ristiurpon kaltainen patologinen tapaus ei osaa kuin satuttaa lähipiiriään, niin henkisesti kuin pahimmassa tapauksessa vielä fyysisestikin. - VainYksiWajakkiJäljellä
Ei tällä palstalla ole enää kuin yksi witutinwajakki jäljellä. Ristirunkkari trollaa täällä windowsia yksin kaikkine nimimerkkeineen. Muut windowspellet ovat jo aikaa sitten antaneet periksi, poistuneet takavasemmalle vähin äänin ja siten myöntäneet että linux voitti sodan.
- ri_itu
Kun seiskan tuki loppuu, loppuu Windowsin käyttökin. Yhteen läppäriin laitoin Mintin ja tulin siihen tulokseen että pärjään loppuelämäni ilman winukkaa.
- ParasOnn
Kannattaa laittaa windows ubuntu mate, ei lämpiä prossu.
- Vain_tubutin_tuhoo
Mikä tahansa tubutin tuhoaa prossun kun prossun: http://aijaa.com/JCSgJC
Prossut se hitsaa......† - Tubutin_linuks_hitsaa
Vain_tubutin_tuhoo kirjoitti:
Mikä tahansa tubutin tuhoaa prossun kun prossun: http://aijaa.com/JCSgJC
Prossut se hitsaa......†Eihän tuosta kuvakaappauksesta selviä mitään.
- Linuks_kaatopaikka
Suloisen ihanasti jo 8 vuotta Windowsia, eikä vielä ensimmäistäkään täällä♥
Windowsit XP ja 7♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514