Onkos moni ostanut päijänteelle lupaa tälle kesälle? Itse en ihan täysin ymmärrä uuden vaparajoitusen tarkoitusta, varsinkaan kun samalla luvan hinta on tuplattu.
päijänteen uudet lupakäytännöt
trollingmaster
4
1177
Vastaukset
Mitkä mahtaa olla vuoden 2017 lupakäytännöt, onko kellään tietoo?
- Ostinkärvistellen
Samanlainen, kuin viime vuonnakin! Venekohtainen lupa Pohjois-Päijänteelle 90€, maks. 6-vapaa/vene
Niin ostin minäkin Pohjois-Päijänteelle, mikä lienee tilanne kalan suhteen. Istutuksia kuitenkin tehdään laajalla rintamalla.
Olen kylläkin tottunut tuolla 6 kepillä vetämään, kun en harrasta mitään rohmukalastusta.
Päijänteen ja monen muunkin kalastusalueen viehelupia määräilee Keski-Suomen kalatalouskeskus. Kyseinen järjestö on verkkomiesten äänitorvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623