ms pilvi ja supertietokoneet

pelkkää.pilvee

19

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain_Tubutin_Tuhoo

      Miten tuo minusta näyttää sillle, että joku on asentanut tietokoneeseensa tubuttimen.....†

      Prossut se hitsaa........†

      • Ms_tubutin_tuhoo

        Onneksi olkoon! Kerrankin olet tehnyt aivan oikean havainnon. Ms tubutinhan se oli kuvassa vauhdissa.


      • Vain_linuks_tubutin

        On syytä kuitenkin muistuttaa, että vain linuks on tubutin......†
        Windows on tietokoneen k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä ♥


      • ms-tubutin-haitake
        Vain_linuks_tubutin kirjoitti:

        On syytä kuitenkin muistuttaa, että vain linuks on tubutin......†
        Windows on tietokoneen k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä ♥

        Kyllähän me muistuttamattakin tiedämme että linuks tarkoittaa ms tubutinta.

        Vaikka ms markkinoikin tubutintaan windows käyttelyjärjestelmänä niin useimmat asiantuntijat pitävät sitä paremminkin pelkkänä haittaohjelmien bootloaderina. Toisaalta uusimpien linuks tubuttimien myötä ms on vähentänyt tarvetta kolmannen osapuolen haittaohjelmille tuomalla niiden yleiset ominaisuudet jo valmiiksi omaan tubuttimeensa.


      • Turvallisuus_Kunniaan

        Haittaohjelmia?

        Jo 8 vuotta ihanasti ilman ensimmäistäkään ♥

        Windowsit XP ja 7.


    • Vittu-sä-oot-niin-ruma

      Ilmankos ristitumputtaja oli hiljaa kuin mykkä paskalla vähän aika. Nyt sitä vituttaa niin ettei veri kierrä, kun uus kone on hankittava.

    • Libuks_mykkyys

      Ilmankos se ei toiminut linuksissa, kun pitäisi asennella noita lisäosia......†

    • Lihapierukkamies

      Tavallinen lihapierukka tussahdus

      • hgjshlgah

        Itse olisin arvellut sienipiirakkaa syylliseksi


    • kamalan-tuhoisa-windows

      Windowsin tuhovoima on hirmuinen

      • Windowsilla_Toimii

        On hyvä kuitenkin pitää mielessä, että vain tubutin tuhoo......†

        Windowshan on tietokoneen käyttöjärjestelmä, joka on optimoitu toimimaan siinä parhaalla mahdollisella tavalla!


      • ms-tubutin-tuhoo-kaikki
        Windowsilla_Toimii kirjoitti:

        On hyvä kuitenkin pitää mielessä, että vain tubutin tuhoo......†

        Windowshan on tietokoneen käyttöjärjestelmä, joka on optimoitu toimimaan siinä parhaalla mahdollisella tavalla!

        On kuitenkin hyvä pitää mielessä että vain windows tubutin on maailman pakkotubutetuin tuote.

        Tokihan windows on optimoitu. Ms on optimoinut windowsin vakoilutoiminnot niin tehokkaiksi kuin ne ko. alustalla on mahdollista.

        Tietokoneen tehokkuuden optimointiin windows ei pysty siitä yksinkertaisesta syystä että itse käyttöjärjestelmä haukkaa suurimman osan koneen tehoista omaan käyttöönsä ja jättää loppukäyttäjän ohjelmille vain rippeet jäljelle.


    • Windows_ihanuus

      Windows on avoimuutta, hyvinvointia, rauhaa, leppoisuutta, toimivuutta jne......♥

      • vaikkapa-noin

        Myöskään Anni-Helena Ristintumputtaja......† ei ole osannut asentaa kymppiä.


      • Suloinen__Windows

        Tiedä tuosta ristitumputtajasta, mutta ainakin minulla 10 jo valmiina!
        Toki kaapissa, mutta kuitenkin. Otetaan käyttöön vasta kun seiska menee vanhaksi eli ei vielä pitkään aikaan!

        Vaihdetaan vain kiintolevy paikalleen ja silleen.........♥


      • Suloinen__Windows kirjoitti:

        Tiedä tuosta ristitumputtajasta, mutta ainakin minulla 10 jo valmiina!
        Toki kaapissa, mutta kuitenkin. Otetaan käyttöön vasta kun seiska menee vanhaksi eli ei vielä pitkään aikaan!

        Vaihdetaan vain kiintolevy paikalleen ja silleen.........♥

        Missä Kari, siellä takerrutaan kynsin hampain menneeseen.


      • kari_tubutin_hoitoon
        Suloinen__Windows kirjoitti:

        Tiedä tuosta ristitumputtajasta, mutta ainakin minulla 10 jo valmiina!
        Toki kaapissa, mutta kuitenkin. Otetaan käyttöön vasta kun seiska menee vanhaksi eli ei vielä pitkään aikaan!

        Vaihdetaan vain kiintolevy paikalleen ja silleen.........♥

        on se karin touhu mielenvikaista! vaihtelee kovalevyjä useammin kuin normaalit ihmiset sukkia!......†

        vindovsin tuhovoima on valtaisaa ja levyjä menee kuin kaljaa kesäviikonloppuna!......†


    • toimi-sekunnin

      Se oli varmaan sitten MS:n pilvi mikä toimi yhdessä minun koneessa n. sekunnin, tarkemmin sanottuna virtalähteessä, aivan samannäköinen pilvi tuli sieltä pois, ja sen jälkeen kone meni hiljaiseksi.

    • puolivalmista

      "Haittaohjelmia?

      Jo 8 vuotta ihanasti ilman ensimmäistäkään ♥

      Windowsit XP ja 7. "

      No niin, selväähän tämä on. Eihän niitä haittaohjelmia ole kun niitä ei löydetä eikä tiedetä mitkä voivat olla haittaohjelmia. Kaikki johtuu tiedon puutteesta.

      Itse en kyllä alkaisi pilaamaan supertietokonettani millään ikuisesti keskeneräisellä raakile Windowsilla. Tietokoneen käyttöjärjestelmän pitää olla ainakin 99 %:sti valmis tuote.
      Windowsin tukihan päättyy ennenkuin sitä on edes saatettu puolivalmiiksi. Ja sitten edessä on uuden version hankinta ja tämä kierre jatkuu yhä.

      Tietotekniikassa ei edes pyritä mihinkään valmis tuote ratkaisuihin. Ajatuskulttuuri on aina sillä puolivalmis tasolla eikä tästä voida edes edetä eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe